• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положень про головні управління, управління та інші структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Київська міська рада | Рішення, Положення від 10.07.2003 № 584/744
Редакції
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Положення
  • Дата: 10.07.2003
  • Номер: 584/744
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Положення
  • Дата: 10.07.2003
  • Номер: 584/744
  • Статус: Документ діє
Редакції
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія XXIV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 584/744 від 10.07.2003
Про затвердження Положень про головні управління, управління та інші структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 272/1147 від 18.12.2003 N 224/1434 від 29.04.2004 N 308/1518 від 24.06.2004 N 360/1770 від 15.07.2004 N 361/1771 від 15.07.2004 N 362/1772 від 15.07.2004 N 476/1886 від 30.09.2004 N 670/2080 від 18.11.2004 N 384/2959 від 26.05.2005 N 392/2967 від 26.05.2005 N 794/3369 від 19.07.2005 N 428/2889 від 24.11.2005 N 604/3065 від 16.12.2005 N 8/3099 від 02.02.2006 N 182/3273 від 09.03.2006 N 186/3277 від 09.03.2006 N 7/668 від 25.01.2007 N 447/1108 від 26.04.2007 N 786/1447 від 14.06.2007 N 917/1578 від 26.06.2007 N 1077/3910 від 25.10.2007 N 1078/3911 від 25.10.2007 № 7/3445 від 26.02.2010 № 799/4237 від 27.05.2010 № 1289/4727 від 15.07.2010 N 82/4894 від 14.10.2010 № 176/4988 від 28.10.2010 № 210/5022 від 04.11.2010 N 56/5443 від 24.02.2011 )
Відповідно до частини 4 статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 10 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", до рішення Київради від 20.06.02 N 28/28 "Про утворення виконавчого органу Київської міської ради та затвердження його структури і загальної чисельності", Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про головні управління, управління та інші структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно з додатками (1 - 39).
2. Встановити, що Положення, зазначені в пункті 1 цього рішення, набирають чинності з моменту прийняття цього рішення.
Київський міський головаО.Омельченко
( Додаток 1 втратив чинність на підставі Рішень Київміськради N 360/1770 від 15.07.2004, N 670/2080 від 18.11.2004 )( Додаток 2 втратив чинність на підставі РішенняКиївміськради N 384/2959 від 26.05.2005 )
Додаток N 3
до рішення Київської міської
ради
від 10.07.2003 р. N 584/744
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
I. Головне управління житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом - Головне управління), є підзвітним та підконтрольним Київській міській раді і підпорядкованим Київському міському голові.
II. Місцезнаходження Головного управління (юридична адреса): 01034, м. Київ-34, вул. Володимирська, 42.
III. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, має розрахунковий та інші рахунки в установах банків, круглу печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням, інші печатки і штампи, а також бланки з власними реквізитами, утримується за рахунок бюджетних коштів.
IV. У своїй діяльності Головне управління керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнями виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), цим Положенням та іншими нормативними актами.
V. Основними завданнями Головного управління є:
1) забезпечення встановленого порядку обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов у м. Києві;
2) сприяння своєчасному введенню в експлуатацію жилих будинків, обліку та ефективного розподілу і використання житла, побудованого в м. Києві за рахунок різних джерел фінансування;
3) забезпечення контролю за дотриманням у м. Києві законодавства України у сфері житлових відносин, виконання рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з цих питань.
VI. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює:
1) розгляд звернень, листів громадян, підприємств, установ та організацій з житлових питань, що відносяться до компетенції Головного управління;
2) аналіз стану черги квартирного обліку і внесення пропозицій на розгляд виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо забезпечення житлом громадян різних категорій обліку;
3) облік жилої площі, яка будується за замовленням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств та організацій, проводить відповідні розрахунки та передачу жилої площі виконавчим органам районних у м. Києві рад, підприємствам, установам та організаціям відповідно до плану розподілу жилої площі, затвердженого виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією);
4) перевірку законності вирішення житлових питань у виконавчих органах районних у м. Києві рад, на підприємствах, в установах, організаціях та при необхідності вносить відповідні пропозицій про скасування незаконних рішень;
5) планування разом з замовниками будівництва або реконструкції житла і виконання договірних зобов'язань щодо відселення громадян з ділянок забудови, будинків, непридатних для проживання та будинків, що підлягають реконструкції (капітальному ремонту), або переводяться в нежилі та забезпечення підселюваних на постійне місце проживання громадян жилою площею;
6) заміну у встановленому порядку жилих приміщень підприємствам, установам, організаціям та громадянам, бажаючим замінити жилі приміщення більшої площі на жилі приміщення меншої площі, а також бронювання жилих приміщень;
7) реєстрацію актів передачі жилої площі між підприємствами, установами та організаціями;
8) вносить пропозиції щодо плану розподілу жилої площі, збудованої за замовленням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та готує проекти розпоряджень з цих питань;
9) представляє інтереси виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) при вирішенні спірних житлових питань у суді, господарському суді, а також в інших органах;
10) бере участь у розробці проектів рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та інших нормативних документів з житлових питань, питань будівництва та реконструкції житла, їх фінансування і порядку продажу житла, а також з питань відведення земельних ділянок під забудову, капітального ремонту, реконструкції та визнання жилих будинків нежилими;
11) бере участь в розподілі квартир у будинках після капітального ремонту, реконструкції та погоджує протоколи їх розподілу. Здійснює передачу квартир для заселення в будинках капітального ремонту, реконструкції, відселення яких здійснювалось за рахунок жилої площі міста;
12) надає практичну та методичну допомогу виконавчим органам районних у м. Києві рад, підприємствам, організаціям та установам з питань, які входять до його компетенції;
13) вносить пропозиції виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) про створення громадської комісії з питань переселення громадян з будинків, які підлягають знесенню у зв'язку з реконструкцією м. Києва, переобладнуються у нежилі або стають на капітальний ремонт, та громадської комісії з питань житлово-будівельних кооперативів і обміну жилих приміщень;
14) виконує функції замовника будівництва житлових та нежитлових об'єктів, в тому числі житла для поточного розподілу, службового житла, житла за схемою фінансування: 50 відсотків вартості - кошти населення, 50 відсотків вартості - кошти спеціального фонду міського бюджету; за рахунок коштів бюджету розвитку, за рахунок коштів довгострокових пільгових кредитів для молодих сімей та одиноких громадян, за рахунок субвенції державного бюджету для військовослужбовців, з спрямуванням частини отриманих коштів від реалізації житлової та нежитлової площі, яка споруджується Головним управлінням та підпорядкованими йому організаціями, на будівництво житла для пільгових категорій громадян;
15) сприяє впровадженню у будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів;
16) розміщує замовлення на проектно-розвідувальні роботи, укладає з проектними і розвідувальними організаціями договори на розроблення проектно-кошторисної документації та здійснення ними авторського нагляду за будівництвом;
17) здійснює передачу в установлені терміни проектним або розвідувальним організаціям завдань на проектування, вихідних даних та інших документів, необхідних для виконання проектних і розвідувальних робіт та розроблення проектно-кошторисної документації;
18) проводить у встановленому порядку конкурси, тендери серед проектних, підрядних і постачальних організацій, спрямовані на здешевлення вартості житла, підвищення якості будівництва та комфортності проживання;
19) розміщує замовлення на капітальне будівництво, укладає з будівельними організаціями відповідні договори; разом з підрядними організаціями визначає і погоджує на тендерній основі ціни на будівництво об'єктів відповідно до діючих нормативних актів;
20) укладає договори з організаціями для здійснення технічного нагляду за будівництвом, контролю за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектам, технічним умовам і стандартам;
21) здійснює розрахунки з підрядниками та іншими організаціями за виконані роботи та послуги;
22) приймає від підрядника згідно з актом законсервовані або припинені будівництвом об'єкти і вживає заходів для їх збереження, вносить інвесторам пропозиції щодо подальшого використання об'єктів незавершеного будівництва;
23) перевіряє подані до оплати документи підрядних, постачальних, проектних, розвідувальних та інших організацій щодо виконання робіт, поставки продукції та надання послуг;
24) надає на договірних засадах послуги замовника підприємствам і організаціям незалежно від форм власності та окремим громадянам в установленому порядку;
25) організовує роботу з надання кредитів молодим сім'ям і одиноким громадянам та надає послуги, пов'язані з обслуговуванням кредитів;
26) здійснює контроль з метою забезпечення цільового та ефективного використання кредитних ресурсів та своєчасного їх повернення;
27) виконує інші функції та надає платні послуги в установленому порядку, пов'язані з реалізацією функціональних повноважень.
VII. Головне управління має право:
1) отримувати у встановленому порядку від головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, що входять до складу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчих органів районних в м. Києві рад, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання Головним управлінням своїх функцій;
2) вносити пропозиції до проекту бюджету м. Києва з питань, що належать до компетенції Головного управління;
3) залучати спеціалістів інших підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Головного управління;
4) залучати на договірних засадах кошти юридичних і фізичних осіб для формування програм будівництва і розвитку будівельної індустрії, а також створювати структурні підрозділи та групи технічного нагляду за будівництвом;
5) розпоряджатися коштами в установленому порядку від надання послуг та коштами, передбаченими у вартості будівництва на виконання основних завдань та функцій замовника, в межах затвердженого кошторису;
6) оформлювати довготермінові пільгові кредити (до 30 років) на будівництво (реконструкцію) житла молодим сім'ям та одиноким громадянам, здійснювати подальше обслуговування кредитних ресурсів, забезпечувати їх цільове та ефективне використання та своєчасне повернення;
7) здійснювати керівництво підпорядкованими Головному управлінню підприємствами, організаціями та установами, координувати діяльність інших підприємств, установ виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань, віднесених до сфери повноважень Головного управління;
8) здійснювати іншу діяльність, що випливає з повноважень Головного управління.
VIII. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Київським міським головою.
Начальник Головного управління має заступників, які призначаються на посади та звільняються з посад Київським міським головою за поданням начальника Головного управління у встановленому порядку.
IX. Начальник Головного управління:
1) здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Головне управління завдань та здійснення ним своїх функцій;
2) забезпечує своєчасне та якісне виконання, в межах своєї компетенції, доручень керівництва Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконання перспективних і поточних планів діяльності Головного управління;
3) розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання Головного управління;
4) організовує роботу Головного управління на основі єдиноначальності відповідно до цього Положення;
5) розподіляє функціональні обов'язки між заступниками і координує їхню роботу;
6) визначає функціональні обов'язки працівників Головного управління;
7) затверджує положення про управління та інші структурні підрозділи, що входять до складу Головного управління, посадові інструкції працівників Головного управління;
8) приймає на посади і звільняє з посад працівників Головного управління в установленому порядку;
9) видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання, вживає заходів до заохочення і накладає стягнення на працівників Головного управління, управлінь та інших структурних підрозділів Головного управління;
10) без доручення діє від імені Головного управління, є розпорядником всіх рахунків Головного управління, представляє інтереси Головного управління в усіх підприємствах, установах, організаціях, органах управління, а також у відносинах з вітчизняними і закордонними юридичними особами та громадянами, укладає від імені Головного управління договори, видає доручення;
11) відповідно до чинного законодавства і цього Положення розпоряджається майном Головного управління, вирішує питання про заявлення від імені Головного управління позовів та претензій до юридичних і фізичних осіб;
12) вносить пропозиції виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) щодо змін і доповнень до Положення про Головне управління;
13) здійснює інші повноваження, що випливають із цього Положення.
X. Накази начальника Головного управління, що порушують права громадян, представницьких органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, можуть бути скасовані Київським міським головою або оскаржені в судовому порядку.
XI. Для узгодженого вирішення питань, що належать до компетенції Головного управління. Головне управління може утворити колегію у складі начальника Головного управління (голова колегії) та заступників начальника Головного управління, а також депутатів Київради, працівників виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), інших працівників Головного управління.
Склад колегії затверджується Київським міським головою.
XII. Гранична чисельність працівників Головного управління затверджується Київським міським головою.
Видатки на утримання Головного управління затверджуються у бюджеті м. Києва на відповідний рік.
Штатний розпис Головного управління в межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників затверджуються Київським міським головою після експертизи, проведеної Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Структура Головного управління затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
XIII. Майно Головного управління становлять основні та оборотні кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких позначається на балансі Головного управління.
Майно Головного управління є комунальною власністю міста та закріплюється за ним на праві оперативного управління.
XIV. Головне управління здійснює керівництво підпорядкованими йому організаціями, погоджує проекти їх статутів та положень, затверджує зразки печаток та штампів та контролює фінансово-господарську діяльність.
XV. Реорганізація та ліквідація Головного управління здійснюється виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) за рішенням Київської міської ради в установленому порядку.
При реорганізації чи ліквідації працівникам Головного управління гарантується додержання їхніх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства України.
Заступник міського голови -
секретар Київради
В.Яловий
( Додаток 4 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 360/1770 від 15.07.2004 )
Додаток N 5
до рішення Київської міської
ради
від 10.07.2003 р. N 584/744
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Головне управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним і підконтрольним Київській міській раді та підпорядкованим Київському міському голові.
2. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", іншими указами та розпорядженнями Президента України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Фонду державного майна України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також цим Положенням.
( Пункт 2 в редакції Рішення Київміськради № 1289/4727 від 15.07.2010 )
3. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах Державного казначейства у м. Києві, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням, штампи, бланки та інші реквізити.
Головне управління є правонаступником Головного управління комунальної власності м. Києва Київської міської державної адміністрації та, в частині приватизації об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва, Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву.
4. Місцезнаходження Головного управління: м. Київ, вул. Хрещатик, 10.
5. Майно управління є комунальною власністю територіальної громади міста Києва і закріплено за ним на праві оперативного управління.
6. Основними завданнями Головного управління є:
1) реалізація державної та регіональної політики у сфері управління майном;
2) здійснення в межах своїх повноважень функцій щодо управління майном комунальної власності територіальної громади м. Києва та державним майном, що передане до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
3) організація та проведення приватизації майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва згідно з програмою приватизації, затвердженою Київською міською радою. Фінансування витрат, пов'язаних з приватизацією майна, здійснюється за рахунок бюджетних коштів;
4) здійснення повноважень власника щодо майна, яке приватизується та відчужується згідно з прийнятими Київською міською радою рішеннями;
5) здійснення повноважень орендодавця цілісних майнових комплексів підприємств (їхніх структурних підрозділів) комунальної власності територіальної громади м. Києва;
6) захист в межах своєї компетенції майнових прав територіальної громади міста Києва та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
7) вносить пропозиції на розгляд Київради про порядок та умови страхування, передачі у найм, у позичку, у лізинг, у концесію майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва, організує та здійснює заходи щодо підвищення ефективності використання майна.
( Пункт 6 доповнено підпунктом 7 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
7. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) створює та підтримує в контрольному стані банк даних нерухомого майна на території м. Києва незалежно від форм власності; підприємств, установ, організацій комунальної власності територіальної громади м. Києва та державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), опрацьовує статистичну звітність щодо них;
2) вносить пропозиції щодо передачі до комунальної власності територіальної громади м. Києва цілісних майнових комплексів підприємств, установ, організацій, їхніх структурних підрозділів, нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень, у т.ч. об'єктів незавершеного будівництва), окремого індивідуально визначеного майна, акцій (часток, паїв), житлового фонду та інших об'єктів соціальної інфраструктури;
3) вносить пропозиції щодо відчуження об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва іншим власникам;
4) вносить пропозиції щодо створення комісій по прийому-передачі об'єктів, бере в них участь, оформляє матеріали прийому-передачі об'єктів;
5) бере участь у погодженні питань про створення, реорганізацію та ліквідацію підприємств (об'єднань), організацій, установ, заснованих на комунальній власності територіальної громади міста Києва, погоджує проекти їх статутів (положень) та призначення керівників;
6) бере участь у погодженні питань розміщення у місті Києві нових підприємств та інших об'єктів незалежно від форми власності;
7) закріплює майно за підприємствами, установами та організаціями комунальної власності територіальної громади м. Києва на праві повного господарського відання (оперативного управління);
8) здійснює облік майна підприємств, установ, організацій комунальної власності територіальної громади м. Києва (у т.ч. переданих в управління іншим органам), формує його відповідно до галузевих ознак, здійснює контроль за використанням та збереженням об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва;
9) отримує бухгалтерську та фінансову звітність від підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади м. Києва, головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації, державних підприємств, що передані до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), здійснює аналіз звітності, руху основних засобів, використання майна по кожному підприємству, установі, організації, формує зведені показники по місту і результати вносить на розгляд балансових комісій;
10) отримує зведену піврічну і річну звітність від структурних підрозділів районних у м. Києві державних адміністрацій, що здійснюють управління майном, формує зведені показники по місту та аналізує їх, при потребі вносить пропозиції щодо підвищення ефективності використання об'єктів права комунальної власності;
11) затверджує річні фінансові плани підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва, державних підприємств, що передані до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та господарських товариств, державний пакет акцій яких становить не менше, ніж 50 відсотків плюс одна акція статутного фонду і повноваження на здійснення функцій управління якими передані виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), здійснює контроль за їх виконанням;
12) отримує фінансову звітність від господарських товариств, акції (частки, паї) яких належать територіальній громаді м. Києва, та господарських товариств, державний пакет акцій яких становить не менше ніж, 50 відсотків плюс одна акція статутного фонду і повноваження на здійснення функцій управління якими передані виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
13) надає методичну допомогу підприємствам, установам та організаціям комунальної власності територіальної громади м. Києва, районним у м. Києві державним адміністраціям з питань здійснення обліку і руху майна;
14) на виконання відповідних рішень Київської міської ради виступає орендодавцем цілісних майнових комплексів підприємств, організацій комунальної власності територіальної громади м. Києва (їхніх структурних підрозділів);
15) готує пропозиції щодо надання дозволу на передачу в оренду нежилих будинків, приміщень, споруд комунальної власності територіальної громади м. Києва, погоджує проекти договорів оренди;
16) готує в установленому порядку матеріали на розгляд міської комісії по розгляду питань щодо використання нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) комунальної власності територіальної громади м. Києва;
17) готує проекти нормативних актів Київської міської ради з питань управління та приватизації об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва, вносить пропозиції щодо їх вдосконалення;
18) розробляє необхідні документи і організовує проведення конкурсів (аукціонів) на право оренди нерухомого майна (нежилих будинків, приміщень, споруд);
19) готує пропозиції щодо розміщення центральних органів, які створюються Верховною Радою України, Президентом України та Кабінетом Міністрів України, а також дипломатичних представництв, консульств іноземних держав та представництв міжнародних організацій в Україні у адміністративних будинках і нежилих приміщеннях, що перебувають у державній власності;
20) здійснює в установленому порядку облік та контроль за використанням нежилого фонду міністерствами та іншими центральними органами державної виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями, заснованими на державній власності, які розташовані на території м. Києва;
21) бере участь у вирішенні питань оренди нежилих приміщень, що належать підприємствам, установам і організаціям, які засновані на державній власності та знаходяться на території м. Києва, в установленому порядку;
22) готує пропозиції для Фонду державного майна України щодо створення господарських товариств, до статутних фондів яких передається державне майно, що перебуває у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
23) вносить пропозиції щодо застави нерухомого майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва;
24) здійснює в межах своїх повноважень функції щодо концесійної та лізингової діяльності;
25) на виконання відповідних рішень Київської міської ради виступає засновником господарських товариств, що створюються за участю об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва, організовує роботу з оцінки майна та майнових прав, що передаються до статутних фондів цих підприємств та господарських товариств, бере участь у розробці їх установчих документів та роботі їх органів управління;
26) здійснює контроль за використанням майна комунальної власності територіальної громади м. Києва, право користування яким передано до статутного фонду господарських товариств (спільних підприємств);
27) здійснює у межах своїх повноважень функції по управлінню корпоративними правами територіальної громади м. Києва та державними корпоративними правами, щодо підприємств (пакетів акцій), що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), бере участь в розробці завдань уповноваженим особам, отримує та аналізує звіти уповноважених осіб по виконанню завдання;
28) здійснює у встановленому порядку оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна (нежилі будинки, споруди, приміщення), з видачею свідоцтв про право власності;
29) розробляє програми приватизації об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Києва, складає переліки об'єктів, розташованих у м. Києві, що перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва та не підлягають приватизації, готує пропозиції до Державної програми приватизації;
30) вносить пропозиції щодо відчуження, списання окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва;
31) змінює в процесі приватизації організаційно-правову форму підприємств, що перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва;
32) здійснює повноваження власника акцій (часток, паїв), які належать територіальній громаді м. Києва у майні господарських товариств, несе відповідальність у межах цих акцій (часток, паїв);
33) здійснює продаж об'єктів приватизації та їх відчуження згідно з рішеннями Київської міської ради;
34) утворює конкурсні комісії з продажу майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва;
35) розглядає заяви про приватизацію майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва, і приймає відповідні рішення;
36) утворює комісії з приватизації і комісії з інвентаризації та оцінки майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва, затверджує акти інвентаризації та акти оцінки вартості майна та висновки про вартість майна;
( Підпункт 36 пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
37) створює за погодженням з постійною комісією Київради з питань власності конкурсні комісії відбору суб'єктів оціночної діяльності для здійснення оцінки майна у випадках, передбачених чинним законодавством України;
( Підпункт 37 пункту 7 в редакції Рішення Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
38) здійснює управління та розпоряджається майном підприємств, установ і організацій, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва, в процесі приватизації;
39) подає пропозиції щодо передачі власникам приватизованих об'єктів у довготермінову оренду будівель і споруд, приватизація яких заборонена відповідно до чинного законодавства;
40) здійснює контроль за виконанням зобов'язань, передбачених у договорах купівлі-продажу об'єктів приватизації;
41) вживає заходів для залучення до процесу приватизації іноземних інвесторів;
42) забезпечує надходження коштів, від приватизації об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва, до бюджету м. Києва і веде облік надходження коштів по об'єктах, джерелах; контролює стан сплати вартості конкретних об'єктів приватизації;
43) укладає договори з посередниками щодо виконання робіт, пов'язаних з підготовкою об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва до приватизації, а також щодо продажу цих об'єктів;
44) подає Фонду державного майна України пропозиції щодо видачі ліцензій посередникам на виконання робіт, пов'язаних з підготовкою об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва до приватизації;
45) забезпечує систематичне інформування населення м. Києва, Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про хід приватизації об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва;
46) розглядає заяви, пропозиції і скарги громадян та юридичних осіб, вживає відповідних заходів;
47) складає щоквартально звіти про хід приватизації об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва, надходження коштів до бюджету м. Києва і подає їх Київській міській раді у визначені терміни за встановленою формою;
48) забезпечує рецензування звітів з оцінки майна, яке належить територіальній громаді міста Києва та підлягає відчуженню, у тому числі шляхом приватизації, або передачі в оренду, крім об'єктів, приватизацію яких здійснює за рішенням Київради регіональне відділення Фонду державного майна України по м. Києву;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 48 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
49) затверджує висновки про вартість цілісних майнових комплексів та вартість нерухомого майна площею понад 200 кв. м при передачі цих об'єктів у найм;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 49 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
50) створює за погодженням з постійною комісією Київради з питань власності конкурсні комісії по залученню інвесторів до реконструкції нежилих будинків, споруд та приміщень, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 50 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
51) створює за погодженням з постійною комісією Київради з питань власності конкурсні комісії по відбору страховиків майна, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Києва, та бере участь у їх роботі;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 51 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004; із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 786/1447 від 14.06.2007 )
52) за рішеннями Київської міської ради виконує повноваження концесієдавця стосовно об'єктів, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, та видів підприємницької діяльності, визначених ст. 3 Закону України "Про концесії";
( Пункт 7 доповнено підпунктом 52 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
53) розробляє, погоджує та затверджує за погодженням з постійною комісією Київради з питань власності в установленому порядку умови конкурсів по залученню інвесторів, вибору страховиків;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 53 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004; із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 786/1447 від 14.06.2007 )
54) вносить на розгляд Київради пропозиції про переліки об'єктів та види діяльності, які відповідно до статті 3 Закону України "Про концесії" можуть бути передані в концесію;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 54 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
55) погоджує укладені комунальними підприємствами, організаціями і установами договори страхування, лізингу майна територіальної громади міста Києва;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 55 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
56) надає Київраді пропозиції щодо вирішення майнових питань при відведенні земельних ділянок суб'єктам підприємницької діяльності та фізичним особам;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 56 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
57) за дорученням Київради виконує функції замовника по інвестиційних проектах;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 57 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
58) здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, за цільовим та ефективним використанням ними бюджетних коштів та збереженням комунального майна, економним використанням фінансових та матеріальних ресурсів, виконанням планових завдань, достовірністю ведення бухгалтерського обліку та складанням фінансової звітності;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 58 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
59) проводить внутрішній аудит та економічний аналіз фінансово-господарської діяльності на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва з метою надання об'єктивної, максимально повної інформації про стан справ, виявлення існуючих відхилень від встановлених норм, своєчасного виявлення основних чинників, які спричиняли те чи інше порушення, та оперативного надання пропозицій щодо їх усунення;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 59 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
60) проводить заходи щодо усунення порушень фінансової дисципліни на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, відшкодування винними заподіяних збитків внаслідок безгосподарності й марнотратства, перекручення фінансової звітності та щодо запобігання фінансовим порушенням;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 60 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
61) здійснює організаційно-методологічну роботу на об'єктах комунальної власності міста Києва, спрямовану на підвищення кваліфікаційного рівня працівників фінансово-економічних підрозділів та надання їм практичної допомоги;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 61 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
62) співпрацює з відповідними відділами інших головних управлінь, управлінь Київської міської адміністрації з питань здійснення внутрішнього фінансового контролю на підприємствах, організаціях, в установах, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 62 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
63) здійснює контроль за своєчасним та повним надходженням до бюджету м. Києва в частині відрахувань частки прибутку підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 63 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
64) захищає майнові і немайнові права територіальної громади міста Києва;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 64 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
65) контролює ефективність використання майна, переданого у власність або в управління районним у місті Києві радам, вносить на розгляд Київради пропозиції про формування майна районних у місті Києві рад;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 65 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
66) надає Київраді щомісячно інформацію про вільні будинки, нежилі приміщення, споруди та про майно, яке доцільно передати в найм або вилучити з найму;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 66 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
67) надає Київраді поточну інформацію про майно і майнові права;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 67 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
68) забезпечує єдиний методологічний підхід до процесу приватизації та здійснює державну політику у сфері приватизації майна, що перебуває у власності районних у місті Києві рад;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 68 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
69) здійснює контроль з питань дотримання чинного законодавства в сфері приватизації майна, що перебуває у власності районних у місті Києві рад;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 69 згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
70) визначає основні вимоги та напрями аудиту підприємств, організацій, установ, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, порядок відбору на конкурсних засадах аудиторів (аудиторських фірм) для проведення аудиту підприємств, організацій, установ, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 70 згідно з Рішенням Київміськради N 186/3277 від 09.03.2006 )
71) затверджує типову форму розпорядчого документа (наказу, розпорядження, положення) про облікову політику підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва, державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та господарських товариств, у статутному капіталі яких частка комунального майна перевищує п'ятдесят відсотків або забезпечує територіальній громаді право вирішального впливу на їх господарську діяльність, визначає порядок погодження та внесення змін до нього;
( Пункт 7 доповнено підпунктом 71 згідно з Рішенням Київміськради N 786/1447 від 14.06.2007 )( Підпункт 72 пункту 7 виключено на підставі Рішення Київміськради № 1289/4727 від 15.07.2010. У зв'язку з цим підпункт 73 вважати підпунктом 72 )
72) здійснює за дорученням Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інші повноваження, пов'язані з управлінням майном, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва та державним майном, що перебуває у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації.
8. Головне управління в процесі здійснення покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними профільними комісіями Київської міської ради.
9. Головне управління має право:
- отримувати в установленому порядку від управлінь, відділів та інших служб, що входять до складу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання управлінням своїх функцій;
- залучати спеціалістів інших підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ і організацій (за погодженням з їхніми керівниками), експертів, до розгляду питань, що належать до компетенції управління;
- здійснювати перевірки використання та збереження об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Києва;
- здійснювати перевірки діяльності підприємств, установ, організацій комунальної власності територіальної громади м. Києва та державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та порядку використання ними коштів;
- скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Головного управління;
- здійснювати іншу діяльність, що випливає з повноважень Головного управління.
10. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Київським міським головою за погодженням з Київрадою.
( Частина перша пункту 10 із змінами, внесенними згідно з Рішенням Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
Начальник Головного управління має заступників, які призначаються на посади і звільняються з посад Київським міським головою за поданням начальника Головного управління у встановленому порядку.
11. Начальник Головного управління:
- здійснює керівництво діяльністю Головного управління і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Головне управління завдань та здійснення ним своїх функцій;
- розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання Головного управління;
- забезпечує своєчасне і якісне виконання в межах своєї компетенції доручень керівництва Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконання перспективних і поточних планів діяльності Головного управління;
- видає в межах своєї компетенції накази та розпорядження, організовує і контролює їх виконання;
( Підпункт 4 пункту 11 в редакції Рішення Київміськради N 224/1434 від 29.04.2004 )
- без доручення представляє інтереси Головного управління в усіх підприємствах, установах, організаціях та органах управління, укладає від імені Головного управління договори, видає доручення;
- розподіляє функціональні обов'язки між заступниками і координує їхню роботу;
- визначає функціональні обов'язки працівників Головного управління;
- подає на затвердження кошторис доходів і видатків, структуру та штатний розпис Головного управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
- призначає на посади і звільняє з посад працівників Головного управління у встановленому порядку;
- затверджує положення про управління та інші структурні підрозділи, що входять до складу Головного управління, посадові інструкції працівників Головного управління;
- погоджує питання призначення та звільнення керівників структурних підрозділів районних у м. Києві державних адміністрацій, що здійснюють управління майном та приватизацію;
- застосовує до працівників Головного управління заходи заохочення та накладає дисциплінарні стягнення;
- здійснює інші повноваження, що випливають із цього Положення.
12. Головне управління для узгодженого вирішення питань, що належать до його компетенції може створити колегію у складі начальника Головного управління (Голова колегії) та заступників начальника Головного управління, а також інших працівників Головного управління. До складу колегії можуть входити депутати Київської міської ради.