• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва

Київська міська рада | Рішення, Методика від 27.02.2003 № 271/431
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія XXIV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 271/431 від 27.02.2003
Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників)
у створенні соціальної та інженерно-транспортної
інфраструктури м. Києва
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 14/1223 ( ra0014023-04 ) від 12.02.2004 N 1051/2461 ( ra1051023-04 ) від 28.12.2004 N 622/3083 ( ra_622023-05 ) від 27.12.2005 N 122/179 ( ra-122023-06 ) від 31.10.2006 N 530/587 ( ra-530023-06 ) від 28.12.2006 )
Відповідно до пункту 5 статті 22 Закону України "Про столицюУкраїни - місто-герой Київ" ( 401-14 ), враховуючи необхідністькомплексної забудови міста, відповідно до Генерального планурозвитку міста Києва до 2020 р., затвердженого рішенням Київрадивід 28.03.02 N 370/1804 ( ra0370023-02 ), а також Правилавизначення вартості будівництва ДБН Д. 1.1-1-2000, затвердженінаказом Державного комітету будівництва, архітектури та житловоїполітики України N 174 ( v0174241-00 ) від 27.08.00, із змінами ідоповненнями, внесеними згідно з Доповненням N 3, затвердженимнаказом Державного комітету будівництва, архітектури та житловоїполітики України від 7 травня 2002 року N 80 ( v0080509-02 )Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити:
1.1. Нормативи для визначення розмірів пайової участі(внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури м. Києва та порядокзалучення і використання пайових коштів (додаток N 1).
1.2. Методику розрахунку розмірів пайової участі (внесків)інвесторів (забудовників) у створенні соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (додаток N 2).
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Рішення КиївміськрадиN 622/3083 ( ra_622023-05 ) від 27.12.2005 )
3. Головному управлінню комунальної власності м. Києва,Головному управлінню житлового забезпечення, КП Київськомуміському бюро технічної інвентаризації, районним у м. Києвідержавним адміністраціям правоустановчі документи на правовласності на об'єкти нерухомого майна оформляти виключно принаявності довідки Головного управління економіки та розвитку містапро виконання умов щодо пайової участі у створенні соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, у зв'язку збудівництвом (реконструкцією) або при зміні функціональногопризначення діючих об'єктів, в тому числі житлових будинків(приміщень) на нежитлові.
4. Рішення Київради від 30.09.99 N 49/551 ( ra0049023-99 )"Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створеннісоціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва" (іззмінами та доповненнями, внесеними рішеннями Київради від 28.12.99N 196/698 ( ra0196023-99 ), від 01.06.00 N 127/848( ra_127023-00 ), від 01.06.00 N 129/850 ( ra0129023-00 ), від26.12.00 N 156/1133 ( ra_156023-00 ), від 05.07.01 N 363/1339( ra0363023-01 ), від 20.12.01 N 162/1596 ( ra_162023-01 ), від27.12.01 N 172/1606 ( ra_172023-01 ) та розпорядженням Київськогоміського голови від 10.09.02 N 272 ( ra0272050-02 ), затвердженогорішенням Київради від 26.09.02 N 4/164 ( ra_004023-02 ) вважатитаким, що втратило чинність.
5. Встановити, що це рішення вступає в силу з моменту йогоприйняття.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійнукомісію Київради з питань бюджету та соціально-економічногорозвитку.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської
ради
від 27.02.2003 р. N 271/431
(в редакції Рішення
Київської міської ради
від 28.12.2006 р. N 530/587
НОРМАТИВИ
для визначення розмірів пайової участі (внесків)
інвесторів (забудовників) у створенні соціальної
та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва
1. Загальні положення
Ці Нормативи визначають розмір пайової участі (внеску)інвесторів (забудовників) у створенні (розвитку) соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури м. Києва з урахуваннямоцінки соціально-економічного значення проектів будівництва(реконструкції) для міста в грошовому виразі (гривнях) без ПДВ вцінах 2002 року.
Пайова участь (внесок) інвесторів (забудовників) у створеннісоціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста (надалі- пайова участь) являє собою одноразовий внесок, який інвестор маєсплатити до бюджету м. Києва без урахування ПДВ, що діє на датусплати.
Одноразовий внесок включає в себе наступні складові:
- відшкодування витрат бюджету м. Києва на розширеневідтворення його ресурсів;
- плати інвестора за право реалізувати свій проектбудівництва (реконструкції) на території столиці.
Ці Нормативи застосовуються для визначення розмірів пайовоїучасті:
- інвесторів (забудовників), що здійснюють на території містаКиєва будівництво (реконструкцію) будь-яких об'єктів, незалежновід їх форми власності;
- при зміні функціонального призначення (перепрофілюванні,переобладнанні тощо) об'єктів виробничого та невиробничогопризначення;
- при зміні функціонального призначення житлових будинків(приміщень) на нежитлові згідно з Порядком переведення жилихбудинків і жилих приміщень у нежилі у м. Києві, затвердженимрозпорядженням Київської міської державної адміністрації від01.10.2002 N 1825 ( ra0076017-02 ).
Пайову участь (внески) не сплачують інвестори (забудовники),які здійснюють:
- будівництво (реконструкцію) будь-яких об'єктів назамовлення виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації) та/або органів місцевого самоврядуванняза кошти державного та/або міського та/або районних у м. Києвібюджетів;
- будівництво житла для соціально незахищених категорійгромадян, які перебувають на квартирному обліку в м. Києві, щопідтверджується відповідною районною у м. Києві державноюадміністрацією, за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів,державних підприємств, організацій, установ тощо;
- будівництво житла в багатоквартирних житлових будинках, атакож індивідуальних (котеджних) житлових будинках для сімей, щоперебувають на квартирному обліку в м. Києві (підтверджуєтьсявідповідною районною державною адміністрацією), під площунормативної забезпеченості житлом черговиків квартобліку та заумов зняття їх з квартобліку після введення будинку вексплуатацію;
- реконструкцію (прибудову, добудову, розширення) існуючихіндивідуальних (приватних) житлових будинків в межах 50% відзагальної площі;
- будівництво об'єктів соціальної сфери (дитячих дошкільнихзакладів, загальноосвітніх та спортивних шкіл, об'єктівпозашкільного виховання, охорони здоров'я та соціальногозабезпечення тощо) за умов передачі їх у комунальну власністьміста або району;
- будівництво об'єктів, що споруджуються в порядкукомпенсації за ті, що підлягають знесенню, за умов передачіновозбудованих об'єктів в комунальну власність;
- будівництво підсобних та господарських споруд для приватних(котеджних) житлових будинків відповідно до затвердженої увстановленому порядку проектно-кошторисної документації;
- добудову об'єктів незавершеного будівництва, що булипридбані в процесі приватизації;
- будівництво релігійно-культових об'єктів;
- реставрацію пам'яток архітектури, історії та культури вчастині площ, що не перепрофільовуються;
- відтворення втрачених об'єктів історико-архітектурноїспадщини в частині площ, що не перепрофільовуються;
- реконструкцію об'єктів, що є пам'ятками архітектури,історії та культури, якщо інвесторами (забудовниками) булоздійснено відселення за їх кошти із старих та непридатних дляпроживання житлових будинків або будівель (споруд), придбаних впроцесі приватизації об'єктів, в частині площ, що не нарощуються іне перепрофільовуються;
- будівництво об'єктів інженерного забезпечення,енергозбереження та енергопостачання: насосних станцій та тепловихмереж, бойлерних, котелень, трансформаторних підстанцій, РП, ПС,ГРП, ЛЕП тощо;
- будівництво представництв іноземних держав відповідно дорішення Віденської конвенції ( 995_048 ).
Інвестори, залучені постійно діючою комісією, створеноюрозпорядженням Київської міської державної адміністрації від26.12.2003 N 2442 ( ra0003017-04 ) "Про порядок залученняінвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станційметрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та іншихоб'єктів житлової та соціальної інфраструктури міста", дляреалізації інвестиційних проектів, не сплачують пайову участь(внесок), якщо її розрахункова сума, визначена на підставізатвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисноїдокументації, не перевищує внеску на створення соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури, сплаченого відповідно доумов конкурсу.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2000N 1930 ( 1930-2000-п ) граничний розмір залучення коштівзамовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальноїінфраструктури населених пунктів з урахуванням вартості робіт,передбачених вихідними даними на проектування, не можеперевищувати 25 відсотків вартості будівництва об'єкта незалежновід його функціонального призначення.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2.3.5 Правил забудови м. Києва,затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 N 11/2587( ra0011023-05 ), при розрахунках обсягів пайової участіінвесторів (забудовників) у створенні соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури м. Києва у зв'язку збудівництвом житлових мікрорайонів, кварталів, комплексів тощорозрахункова сума пайового внеску зменшується на суму балансовоївартості об'єктів соціальної сфери незалежно від їх місцярозташування (дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади,поліклініки, лікарні), спорудження яких передбачено відповіднимипроектами, за умови передачі цих об'єктів до комунальноївласності.
2. Принципи визначення розміру пайової участі
Розмір пайової участі (внеску) інвестора (забудовника) устворенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктурим. Києва визначається за принципами:
- Компенсації витрат бюджету міста на розширене відтвореннясоціальної та інженерно-транспортної інфраструктури: інвесторимають компенсувати витрати бюджету міста на розширене відтвореннясоціальної та інженерно-транспортної інфраструктури пропорційно донавантаження на інфраструктуру міста, яке вони будуть здійснюватиу разі реалізації проекту будівництва (реконструкції).
- Комплексного підходу до розвитку соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури міста: соціальна таінженерно-транспортна інфраструктура розвивається рівномірно повсій території міста.
- Урахування соціально-економічного значення проектівбудівництва (реконструкції) для міста: розмір пайової участі(внеску) інвесторів (забудовників) визначається з урахуваннямсоціально-економічного значення проектів будівництва(реконструкції) для міста.
- Сприяння залученню інвестицій в економіку міста: визначеннярозміру пайової участі з урахуванням соціально-економічногозначення проектів будівництва (реконструкції) для міста маєстворювати сприятливі умови для залучення інвестицій в економікуміста.
3. Фактори, що впливають на розмір пайової участі
На розмір пайової участі (внеску) інвесторів (забудовників)впливають:
- Розрахункова вартість створення додаткової соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури м. Києва в розрахунку на1 кв. м загальної площі при будівництві (реконструкції) будь-якихоб'єктів, незалежно від їх форми власності, а також при змініфункціонального призначення діючих об'єктів, в тому числі житловихбудинків (приміщень) на нежитлові;
- Економічна ефективність галузей народногосподарськогокомплексу міста;
- Пріоритетність напрямків інвестування;
- Територіальне розміщення об'єкта будівництва.
4. Порядок залучення і використання пайових коштів
(внесків) інвесторів (забудовників) на створення
соціальної та інженерно-транспортної
інфраструктури м. Києва
4.1. Завдання та сфера дії Порядку
Цей Порядок регулює організаційні та економічні відносини,пов'язані з залученням і використанням пайових коштів (внесків)інвесторів (забудовників) у створенні соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, та при оформленнідоговорів на сплату пайових внесків у зв'язку із:
- будівництвом (реконструкцією) будь-яких об'єктів натериторії міста Києва, крім тих, що споруджуються(реконструюються) на замовлення виконавчого органу Київради(Київської міської державної адміністрації) та/або органівмісцевого самоврядування за кошти державного та/або міськогота/або районних у м. Києві бюджетів;
- зміною функціонального призначення (перепрофілювання,переобладнання тощо) об'єктів виробничого та невиробничогопризначення;
- зміною функціонального призначення житлових будинків(приміщень) на нежитлові згідно з Порядком переведення жилихбудинків і жилих приміщень у нежилі у м. Києві, затвердженимрозпорядженням Київської міської державної адміністрації від01.10.2002 N 1825 ( ra0076017-02 ).
4.2. Юридична особа, яка виступає від імені міста щодопайових коштів
У всіх питаннях щодо організації залучення пайових коштів(внесків) виконавчий орган Київської міської ради (Київська міськадержавна адміністрація) виступає в особі Головного управлінняекономіки та інвестицій (далі - Управління).
Головним управлінням (за винятком Головного управлінняекономіки та інвестицій), управлінням, районним в м. Києвідержавним адміністраціям, комунальним підприємствам таорганізаціям залучення на будь-яких засадах коштів інвесторів(забудовників) як пайової участі у створенні соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури м. Києва забороняється, завинятком фінансування конкретних об'єктів, включених дозатверджених Київрадою цільових програм за розрахунками,виконаними згідно з кошторисом зазначених об'єктів.
4.3. Платник пайового внеску
Пайовий внесок сплачує юридична (фізична) особа абоуповноважена нею особа, яка оформляє:
- дозвільні документи на будівництво (реконструкцію);
- документи на землекористування для експлуатації таобслуговування об'єктів, при будівництві (реконструкції) якихдокументація не була оформлена належним чином (земельні питання невирішені у встановленому порядку);
- документи щодо зміни функціонального призначення об'єктіввиробничого та невиробничого призначення;
- свідоцтво про право власності на проінвестовані нежитловіприміщення;
- документи щодо зміни функціонального призначення житловихбудинків (приміщень) на нежитлові згідно з Порядком переведенняжилих будинків і жилих приміщень у нежилі у м. Києві, затвердженимрозпорядженням Київської міської державної адміністрації від01.10.2002 N 1825 ( ra0076017-02 ).
4.4. Форми сплати
Пайовий внесок сплачується у формі грошового внеску.
4.5. Вирішення питань щодо пайової участі та розрахункирозмірів пайового внеску
Вирішення питань щодо пайової участі та розрахунки розмірівпайового внеску здійснюються Управлінням після одержання зверненнязаявника і документів:
- при будівництві (реконструкції) - документи наземлекористування та про затвердження у встановленому порядкупроекту будівництва (реконструкції) з техніко-економічнимипоказниками, лист-погодження Головного управління містобудування,архітектури та дизайну міського середовища та позитивний висновок"Київдержекспертизи";
- при інвестуванні будівництва нежитлових приміщень - актприйому-передачі приміщення інвестору, технічний паспорт тапогодження з райдержадміністрацією функціонального призначенняприміщення;
- при зміні функціонального призначення житлових будинків(приміщень) на нежитлові - згідно з Порядком переведення жилихбудинків і жилих приміщень у нежилі у м. Києві, затвердженимрозпорядженням Київської міської державної адміністрації від01.10.2002 N 1825 ( ra0076017-02 ), після погодження з відповідноюрайдержадміністрацією подальшого функціонального призначення.
4.6. Порядок та терміни сплати
Пайовий внесок сплачується на підставі договору між містом(Управлінням) та інвестором (забудовником).
Пайовий внесок у грошовій формі сплачується в повній сумієдиним платежем або частинами за графіком, що визначається удоговорі між Управлінням та інвестором (забудовником).
Термін сплати пайового внеску може встановлюватися договоромне пізніше як за квартал до планової здачі об'єкта будівництва(реконструкції) в експлуатацію.
Кошти пайового внеску інвестор (забудовник) перераховує набюджетний рахунок цільового фонду спеціального фонду міськогобюджету.
4.7. Момент укладання договору про сплату пайового внеску
Договір на сплату пайового внеску оформляється:
- при будівництві (реконструкції) будь-яких об'єктів післязатвердження інвестором (забудовником) в установленому порядкупроектної документації та передує оформленню дозвільних документівна будівництво (реконструкцію) в Управлінні державногоархітектурно-будівельного контролю;
- при інвестуванні будівництва нежитлових приміщень післяпогодження функціонального призначення відповідною районною ум. Києві державною адміністрацією та передує оформленню документівпро право власності;
- при зміні функціонального призначення (перепрофілювання,переобладнання тощо) об'єктів виробничого та невиробничогопризначення;
- при зміні функціонального призначення житлових будинків(приміщень) на нежитлові - згідно з Порядком переведення жилихбудинків і жилих приміщень у нежилі у м. Києві, затвердженимрозпорядженням Київської міської державної адміністрації від01.10.2002 N 1825 ( ra0076017-02 ), після погодження подальшогофункціонального призначення відповідною районною в м. Києвідержавною адміністрацією.
4.8. Результат сплати пайового внеску
- У разі сплати інвестором (забудовником) пайового внескуєдиним платежем Управління видає підписану довідку про одержанняпайових коштів інвестора (забудовника) на створення соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури міста.
- У разі сплати інвестором (забудовником) пайового внескучастинами відповідно до графіка, що встановлюється договором просплату пайового внеску, довідка, підписана Управлінням, проодержання пайових коштів інвестора (забудовника) на створеннясоціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міставидається після остаточного розрахунку.
- Довідка про повну сплату пайового внеску видаєтьсяУправлінням інвестору (забудовнику) для подання в Управліннядержавного архітектурно-будівельного контролю, Головне управліннякомунальної власності м. Києва, Головне управління житловогозабезпечення, комунальне підприємство "Київське міське бюротехнічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єктинерухомого майна".
- У разі сплати інвестором (забудовником) пайового внеску,розрахованого на підставі інформації інвесторів (забудовників)щодо техніко-економічних показників окремих об'єктів, що входятьдо складу затверджених у встановленому порядку проектівбудівництва мікрорайонів, кварталів, комплексів тощо, довідка,підписана Управлінням, видається після підтвердження інвестором(забудовником) фактичних техніко-економічних показників іпроведення, в разі їх зміни, остаточних розрахунків.
- У разі сплати інвестором (забудовником) пайового внеску,розрахованого із застосуванням норми щодо його граничного розміру(25%), довідка, підписана Управлінням, видається післяпідтвердження інвестором (забудовником) фактичних показників щодобалансової вартості об'єкта будівництва, а також наданнядокументів, що підтверджують передачу у комунальну власність містаоб'єктів, збудованих відповідно до технічних вимог міськихінженерних служб, та їх балансову вартість, а також проведення, вразі необхідності, остаточних розрахунків.
4.9. Наслідки порушення інвестором (забудовником) умовдоговорів
У разі прострочення термінів сплати:
- інвестор (забудовник) сплачує пеню в розмірі 0,1 відсоткавід нарахованої суми пайового внеску за кожну добу прострочення,але не більше граничних розмірів, встановлених чиннимзаконодавством;
- розмір несплаченої частки пайового внеску інвестора(забудовника) коригується на індекс інфляції від дати йогорозрахунку.
При відсутності довідки Управління про сплату пайового внескузабороняється:
- приймання об'єкта в експлуатацію,
- реєстрація актів в Управлінні державногоархітектурно-будівельного контролю,
- видача свідоцтв на право власності і реєстрація їх вкомунальному підприємстві "Київське міське бюро технічноїінвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомогомайна".
4.10. Звільнення від сплати пайових внесків
Рішення про звільнення інвестора (забудовника) від сплатипайових внесків приймає Київська міська рада за поданням постійноїкомісії Київради з питань бюджету та соціально-економічногорозвитку після визначення Управлінням розрахункової суми пайовоговнеску.
4.11. Використання пайових коштів (внесків)
Рішення щодо розподілу та цільового використання коштівпайових внесків приймає Київська міська рада при затвердженнібюджету та Програми соціально-економічного і культурного розвиткуміста Києва на кожний рік.
5. Методика розрахунку розмірів пайової участі
(внесків) інвесторів (забудовників) у створенні
соціальної та інженерно-транспортної
інфраструктури м. Києва
Розмір пайової участі (внеску) інвесторів (забудовників) устворенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктуриміста визначається за наступним алгоритмом:
- Визначити галузь народногосподарського комплексу міста, вякій буде реалізовуватись проект будівництва (реконструкції).
- За розрахунковою таблицею 1 в залежності від галузі, в якійздійснюється проект будівництва (реконструкції), визначитинорматив розміру пайової участі (внесків) інвесторів(забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортноїінфраструктури м. Києва в розрахунку на 1 кв. м загальної площібудь-яких об'єктів незалежно від їх форми власності та при змініфункціонального призначення діючих об'єктів, в тому числі житловихбудинків (приміщень) на нежитлові.
- Визначити загальну площу об'єкта (для автозаправних станційта комплексів, шиномонтажу, мийок, автостоянок, ринків та іншихплощинних споруд - площа території, для інших об'єктів - загальнаплоща будівель і споруд), для якого визначається розмір внеску нарозвиток інфраструктури міста.
- За розрахунковою таблицею 2 визначити економіко-планувальнузону, в якій передбачається здійснювати будівництво згідно зпроектом будівництва (реконструкції).
- За розрахунковою таблицею 3, залежно від ситуаційного класуекономіко-планувальної зони, в якій буде здійснюватись будівництвозгідно з проектом будівництва (реконструкції), визначити зональнийкоефіцієнт, що враховує територіальне розміщення об'єктабудівництва.
- При будівництві житлових будинків з вбудовано-прибудованимиприміщеннями розмір пайової участі розраховується як сума двохскладових. Перша з них становить величину пайової участі,розраховану за нормативами під житлову частину будинку. Другаскладова становить величину пайової участі, розраховану занормативом відповідно до функціонального призначеннявбудовано-прибудованих приміщень.
- В разі, якщо розрахункова сума пайового внеску на створеннясоціальної та інженерно-транспортної інфраструктури містаперевищує обсяг внеску, сплаченого інвестором, що залучений дляреалізації інвестиційних проектів постійно діючою комісією,створеною розпорядженням Київської міської державної адміністраціївід 26.12.2003 N 2442 ( ra0003017-04 ) "Про порядок залученняінвесторів до фінансування будівництва або реконструкції станційметрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та іншихоб'єктів житлової та соціальної інфраструктури міста", до сплатиналежить різниця між розрахунковою сумою пайового внеску тавнеску, сплаченого відповідно до умов конкурсу.
- В разі, якщо розрахункова сума розміру пайової участі тавитрат на здійснення робіт, передбачених вихідними даними напроектування, а саме: технічними умовами експлуатаційних службміста, перевищує 25 відсотків від кошторисної вартості будівництва(реконструкції) об'єкта, незалежно від його функціональногопризначення, згідно з затвердженим у встановленому порядкупроектом будівництва (реконструкції), до сплати належить сума врозмірі 25 відсотків від вартості будівництва (реконструкції)даного об'єкта за мінусом вартості робіт, передбачених зазначенимитехнічними умовами.
- Якщо проведення реконструкції не передбачає зміну профілюоб'єкта реконструкції та введення в експлуатацію додаткових площ,пайова участь не сплачується.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2.3.5 Правил забудови м. Києва,затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 N 11/2587( ra0011023-05 ), при розрахунках обсягів пайової участіінвесторів (забудовників) у створенні соціальної таінженерно-транспортної інфраструктури м. Києва у зв'язку збудівництвом житлових мікрорайонів, кварталів, комплексів тощорозрахункова сума пайового внеску зменшується на суму балансовоївартості об'єктів соціальної сфери незалежно від їх місцярозташування (дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади,поліклініки, лікарні), спорудження яких передбачено відповіднимипроектами, за умови передачі цих об'єктів до комунальноївласності.
6. Розрахунок розміру пайової участі (внеску)
інвестора (забудовника) у створенні соціальної
та інженерно-транспортної інфраструктури міста
Базова формула розрахунку розміру пайової участі (внеску)інвестора (забудовника):
Bj = Н х S х З х Іінфл., де
Bj - розмір пайової участі (внеску) інвестора (забудовника)при реалізації проекту будівництва в j-ій галузінародногосподарського комплексу міста;
Н - норматив розміру пайової участі (внесків) інвесторів(забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортноїінфраструктури м. Києва з урахуванням оцінкисоціально-економічного значення проектів будівництва для міста вгалузі народногосподарського комплексу;
S - загальна площа об'єкта, для якого визначається розмірвнеску;
З - зональний коефіцієнт;
Іінфл. - індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2003 до початкумісяця, в якому здійснюється розрахунок.
6.1. Розрахунок розміру пайової участі (внеску) інвестора(забудовника) при новому будівництві
Розмір пайової участі (внеску) інвестора (забудовника) устворенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктуриміста з урахуванням оцінки соціально-економічного значенняпроектів будівництва для міста розраховується за наступноюформулою:
Bбj = Нj x Sн x Кк, де (1)
Bбj - розмір пайової участі (внеску) інвестора(забудовника)приреалізації проекту будівництва в j-ій галузінародногосподарського комплексу міста;
Нj - норматив розміру пайової участі (внесків) інвесторів(забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортноїінфраструктури м. Києва з урахуванням оцінкисоціально-економічного значення проектів будівництва для міста вj-ій галузі народногосподарського комплексу;
Sн - загальна площа об'єкта, для якого визначається розмірвнеску;
Кк - узагальнюючий коригуючий коефіцієнт.
Узагальнюючий коригуючий коефіцієнт розраховується занаступною формулою:
Кк = Кз x Іінфл., де (2)
Кз - зональний коефіцієнт;
Іінфл. - індекс, що враховує інфляцію з 01.01.2003 до початкумісяця, в якому здійснюється розрахунок.
6.2. Розрахунок розміру пайової участі (внеску) інвестора(забудовника) при реконструкції, а також при зміні функціональногопризначення об'єкта без реконструкції
6.2.1. Розрахунок розміру пайової участі (внеску) інвестора(забудовника) при реконструкції, без приросту загальної площі,коли профіль об'єкта змінюється, а також при зміні функціональногопризначення діючого об'єкта, в тому числі житлових будинків(приміщень) на нежитлові, без реконструкції
В цьому випадку розмір пайової участі (внеску) інвестора(забудовника) у створенні соціальної та інженерно-транспортноїінфраструктури міста з урахуванням оцінки соціально-економічногозначення проектів будівництва реконструкції для містарозраховується за наступною формулою:
Bj = Н x S x Кк, де: (3)
Н - приріст нормативу розміру пайової участі (внесків)інвесторів (забудовників). Приріст нормативу розраховується занаступною формулою:
Н = Нj - Нk, де: (4)
Нj - норматив розміру пайової участі (внесків) інвесторів(забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортноїінфраструктури м. Києва з урахуванням оцінкисоціально-економічного значення проекту реконструкції для міста вj-ій галузі народногосподарського комплексу, що відповідає новому(запланованому) профілю об'єкта;
Нk - норматив розміру пайової участі (внесків) інвесторів(забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортноїінфраструктури м. Києва з урахуванням оцінкисоціально-економічного значення проектів будівництва(реконструкції) для міста в k-ій галузі народногосподарськогокомплексу, що відповідає попередньому профілю об'єкта.
У випадку зміни функціонального призначення житлових будинків(приміщень) на нежитлові Нk дорівнює нулю. А до Нj застосовуєтьсякоефіцієнт, що враховує ступінь функціональної та фізичноїпридатності будинку (Ксффп). Цей коефіцієнт визначений на основіінформації щодо введення-вибуття та реконструкції житлового фондустаном на 01.01.2004 і дорівнює 0,777.
У випадку зміни функціонального призначення
(перепрофілювання) дитячих дошкільних закладів, шкіл та об'єктів
позашкільного виховання Нk дорівнює нулю.
У випадку реконструкції, перепланування, перепрофілювання,зміни функціонального призначення промислових (виробничих)підприємств (або їх частин), комплексів під об'єкти торгівлі,адміністративного призначення, розважальні комплекси, СТО, мийкитощо, а також при перепрофілюванні магазинів продовольчих товарівпід іншу функцію приріст нормативу Н розраховується за наступноюформулою:
Н = Нj - Нk x 0,3 (4.1)
6.2.2. Розрахунок розміру пайової участі (внеску) інвестора(забудовника) при реконструкції, коли профіль об'єкта змінюєтьсята створюються нові площі
В цьому випадку розмір пайової участі (внеску) інвестора(забудовника) у створенні соціальної та інженерно-транспортноїінфраструктури міста з урахуванням оцінки соціально-економічногозначення проектів будівництва реконструкції для містарозраховується як сума двох складових за наступною формулою:
Вj = Нj x Sн x Кк + Н x S x Кк, де (5)
Нj x Sн x Кк - пайова участь (внесок) інвестора (забудовника)при створенні нових площ в ході проведення реконструкції.Розраховується аналогічно до формули (1);
Н x S x Кк - приріст пайової участі (внесків) інвестора(забудовника) при проведенні реконструкції із зміною профілюдіяльності об'єкта.Розраховується аналогічно до формули (3).
У випадку, якщо Вj менше нуля, пайова участь не сплачується.
6.2.3. Розрахунок розміру пайової участі (внеску) інвестора(забудовника) при реконструкції, коли профіль об'єкта незмінюється та створюються нові площі
Якщо проведення реконструкції передбачає введення вексплуатацію додаткових площ без зміни профілю об'єктареконструкції, то розмір пайової участі визначається аналогічно доформули (1).
Розрахункові таблиці
Таблиця 1. Норматив розміру пайової участі (внесків)
інвесторів (забудовників) у створенні соціальної
та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва
в розрахунку на 1 кв. м загальної площі
будь-яких об'єктів
------------------------------------------------------------------
| Назва галузі |Норматив, грн.|
|-------------------------------------------------+--------------|
| Виробнича сфера | |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Промисловість: | |
|-------------------------------------------------+--------------|
|електроенергетика | 40,80 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|хімічна та нафтохімічна промисловість | 181,50 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|машинобудування і металообробка | 41,00 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|деревообробна і целюлозно-паперова промисловість | 160,50 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|промисловість будівельних матеріалів | 75,20 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|скляна і фарфоро-фаянсова промисловість | 128,70 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|легка промисловість | 57,20 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|харчова промисловість | 50,40 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|поліграфічна промисловість | 83,60 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|інші галузі промисловості (медична, | 93,70 |
|борошномельно-круп'яна та комбікормова | |
|промисловість, чорна і кольорова металургія, | |
|інші) | |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Транспорт | 13,50 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Зв'язок | 60,20 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Будівництво | 54,40 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Інші галузі: матеріально-технічне постачання та | 200,70 |
|збут, заготівлі, АЗС, СТО, шиномонтаж, мийки тощо| |
|-------------------------------------------------+--------------|
| Невиробнича сфера | |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Соціальна сфера, в тому числі: народна освіта, | 20,80 |
|охорона здоров'я, фізична культура, соціальне | |
|забезпечення, культура та мистецтво | |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Побутове обслуговування | 57,00 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Гаражі, паркінги та автостоянки | 14,40 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Загальноміські, районні та мікрорайонні об'єкти | 80,30 |
|торгівлі (крім автосалонів, магазинів для продажу| |
|автомобілів та запасних частин до них) та | |
|виставкові центри (приміщення, будівлі, споруди | |
|та комплекси), ринки, заклади громадського | |
|харчування (крім ресторанів) | |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Наука | 34,50 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Фінансування, кредитування, страхування та | 116,10 |
|банківська справа | |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Житлове будівництво (в т. ч. добудова аттикових, | 20,40 |
|мансардних поверхів до існуючих будинків під | |
|житлові приміщення, житлово-комунальне | |
|господарство, підсобні приміщення до житлових | |
|квартир) | |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Готелі | 80,30 |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Адміністративні, офісні будівлі (приміщення), | 115,00 |
|архітектурні, проектні, творчі та інші майстерні | |
|тощо | |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Ігорні заклади, ресторани, автосалони, магазини | 116,80 |
|для продажу автомобілів та запасних частин до них| |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Будівництво нежитлових приміщень, функціональне | 52,50 |
|призначення яких не визначено | |
------------------------------------------------------------------
Таблиця 2. Економіко-планувальне зонування
території м. Києва (*)
_______________
(*) Додаток до рішення Київської міської ради від 27.04.2000N 104/825 ( ra0104023-00 ).
------------------------------------------------------------------
| Економіко-планувальні зони |Опис меж економіко-планувальних |
| території м. Києва | зон |
|------------------------------+---------------------------------|
|1. Поділ |Вул. Оленівська, вул. |
| |Набережно-Хрещатицька, проїзд |
| |місцевого значення, прибережна |
| |смуга, межа забудови, напрям |
| |фунікулера, межа забудови, |
| |пров. Киянівський, межа |
| |забудови, вул. |
| |Смирнова-Ласточкіна, вул. |
| |Нижній Вал, межа забудови, |
| |пров. Цимлянський, вул. |
| |Фрунзе. |
|------------------------------+---------------------------------|
|2. Хрещатик-Липки |Вул. Смирнова-Ласточкіна, межа |
| |забудови, межа Шевченківського |
| |і Печерського районів, пл. |
| |Михайлівська, вул. |
| |Трьохсвятительська, пл. |
| |Європейська, Петрівська алея, |
| |Паркова дорога, алея вздовж |
| |Маріїнського палацу, вул. |
| |М.Грушевського, пров. Кріпосний, |
| |Кловський узвіз, вул. |
| |Мечнікова, бульв. Лесі Українки |
| |вул. Еспланадна, вул. |
| |Саксаганського, вул. |
| |Тарасівська, вул. Льва Толстого |
| |вул. Терещенківська, бульв. |
| |Тараса Шевченка, вул. Івана |
| |Франка, вул. Ярославів Вал, |
| |вул. Стрілецька, вул. |