• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про акредитацію центрів здоровя

Міністерство охорони здоровя України  | Наказ, Стандарт від 17.07.2000 № 169
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Стандарт
  • Дата: 17.07.2000
  • Номер: 169
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Стандарт
  • Дата: 17.07.2000
  • Номер: 169
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2000 N 169
Про акредитацію центрів здоров'я
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.97 N 765 "Про затвердження Порядку державної акредитації закладу охорони здоров'я" і з метою підвищення якості роботи центрів здоров'я
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити стандарти акредитації центрів здоров'я України, що додаються.
2. Головній акредитаційній комісії при Міністерстві охорони здоров'я України, Міністерству охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управлінням охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечити проведення акредитації центрів здоров'я до 15.11.2000.
3. Затвердити склад експертів Головної акредитаційної комісії при Міністерстві охорони здоров'я України для участі в акредитації центрів здоров'я:
1) Меламент Л.Ю., завідуючий відділенням методичного забезпечення роботи центрів здоров'я Українського інституту громадського здоров'я;
2) Ринда Ф.П., провідний науковий співробітник відділення методичного забезпечення роботи центрів здоров'я Українського інституту громадського здоров'я;
3) Дурдикулієва Н.І., головний лікар Полтавського обласного центру здоров'я;
4) Слівінська Г.В., головний лікар Тернопільського обласного центру здоров'я;
5) Поляков О.М., головний лікар Миколаївського обласного центру здоров'я.
4. Головній акредитаційній комісії при Міністерстві охорони здоров'я України провести акредитацію республіканського центру здоров'я Автономної Республіки Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських центрів здоров'я, відповідних структурних підрозділів Житомирського обласного лікувально-профілактичного центру "Здоров'я", Івано-Франківського лікувально-фізкультурного центру "Здоров'я", Сумського обласного лікарсько-фізкультурного диспансеру.
5. Міністерству охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управлінням охорони здоров'я обласних, Київської міської державних адміністрацій ввести до складу акредитаційних комісій головних позаштатних санологів.
6. Акредитаційним комісіям при Міністерстві охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управліннях охорони здоров'я обласних, Київської міської державних адміністрацій провести акредитацію міських та районних центрів здоров'я.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Картиша А.П.
Міністр В.Ф.Москаленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони
здоров'я України
17.07.2000 N 169
СТАНДАРТИ АКРЕДИТАЦІЇ
центрів здоров'я України
Загальні положення
Стандарти акредитації центру здоров'я розроблені на підставі чинної нормативної бази, "Стандартів акредитації лікувально-профілактичних закладів України", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.01.98 N 2, та досвіду роботи спеціалістів служби формування здорового способу життя.
До них включені показники структури, організації, діяльності та результатів, яким має відповідати центр здоров'я, що претендує на статус акредитованого закладу. Стандарти, що характеризують результати роботи, орієнтовані як на оцінку безпосередньої діяльності спеціалістів центру здоров'я, так і опосередкованої (що здійснюється на території обслуговування).
Це пояснюється тим, що основна функція закладу - це створення нормативної, інформаційної, організаційної та методичної бази, яка б сприяла діяльності, спрямованій на формування здорового способу життя населення республіки (області, міста, району).
Досвід роботи акредитаційних комісій багатьох країн свідчить про доцільність акцентування основної уваги при визначенні стандартів на комплексних (інтегрованих) показниках, які краще відбивають результати профілактичної діяльності, ніж сукупність показників окремих структурних підрозділів чи видів роботи.
У 1989 році будинки санітарної освіти були реорганізовані в центри здоров'я. При цьому їм були надані додаткові функції, що стосуються діагностично-оздоровчої роботи, спрямованої на збереження та зміцнення здоров'я населення.
Але на 01.01.2000 р. лише в 9 обласних центрах здоров'я функціонували консультативно-оздоровчі відділення, які були створені за рахунок штатних ресурсів місцевих органів охорони здоров'я. Підготовлений Міністерством охорони здоров'я України в 1998 році проект наказу про штатні нормативи медичних закладів повертає центри здоров'я до нормативів 1964 року, які розраховані на їхню діяльність в межах функцій будинків санітарної освіти. Тим самим значно ускладнюється можливість зробити перехід у реформуванні центрів здоров'я від елементарної освіти до стратегії зміцнення здоров'я.
Тому одним із підходів акредитаційної експертизи є оцінка відповідності центру здоров'я певним напрямкам його роботи.
В умовах, що склалися нині, стандарти акредитації розроблені, виходячи з двох моделей діяльності центрів здоров'я, а саме:
1. "санітарно-освітньої";
2. "санітарно-освітньої + діагностично-оздоровчої".
Стандарти згруповані за напрямками діяльності і поділяються на 14 груп у 2 розділах. Загальна кількість стандартів, за якими мають проводитись підрахунки, складають при "санітарно-освітній" моделі 191, при "санітарно-освітній + діагностично-оздоровчій" - 235, максимально можлива кількість балів дорівнює відповідно - 573 і 705.
Таблиця 1 розподіляє стандарти акредитації згідно з видами діяльності центрів здоров'я.
За сумою приведених балів проводиться градація на категорії акредитації, а саме:
- вища категорія - сума набраних центром здоров'я балів становить 92 % і більше від максимально можливої;
- перша категорія - сума набраних центром здоров'я балів знаходиться в межах 81,0 - 91,9 % від максимально можливої;
- друга категорія - сума набраних центром здоров'я балів знаходиться в межах 75 - 80,9 % від максимально можливої.
Оцінка діяльності центру здоров'я згідно з стандартами акредитації проводиться шляхом присвоєння балів по кожному пункту (підпункту).
Якісно-кількісна характеристика окремих стандартів здійснюється за одною з двох шкал, які мають:
- дві градації: невідповідність (Н) - 0 балів і відповідність (В) - 3 бали;
- чотири градації: невідповідність (Н) - 0 балів, мінімальна відповідність (МВ) - 1 бал, неповна відповідність (НВ) - 2 бали, повна відповідність (ПВ) - 3 бали.
Якщо центр здоров'я в процесі акредитації набрав менше 75 % максимально можливої суми балів, то акредитаційний сертифікат не видається. В такому випадку акредитаційна комісія робить пропозиції відповідним органам охорони здоров'я, які виносять рішення щодо подальшої діяльності центру здоров'я (на основі наказу Міністерства охорони здоров'я України від 29.09.97 N 287 "Про акредитацію закладів охорони здоров'я").
Перед процедурою акредитації центр здоров'я подає до акредитаційної комісії результати проведеної самооцінки з метою самоаналізу і прискорення експертизи.
Проходженню акредитації передує значний обсяг підготовчої роботи.
Акредитація центру здоров'я проводиться експертами один раз на три роки на підставі документів, які подаються закладом згідно з додатком N 1 "Порядок державної акредитації закладу охорони здоров'я" до постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 року N 765 та наказу Міністерства охорони здоров'я України від 29.09.97 року N 287.
Нижче приводиться зразок заяви і перелік обов'язкових документів, які додаються до заяви.
До Головної акредитаційної комісії
ЗАЯВА
Заявник __________________________________________________________
назва центру здоров'я
__________________________________________________________________
форма власності і відомчої підпорядкованості
Місцезнаходження центру здоров'я _________________________________
_________________________________ телефон (факс) _________________
В особі ________________________________________________________
П.І.Б., посада керівника
просить провести державну акредитацію відповідно до постанови КМУ України від 15 липня 1997 року .
ПЕРЕЛІК
обов'язкових документів, які додаються до заяви:
1. Документ про право користування приміщенням (копія ордера або угоди на оренду приміщення, інші документи цього плану).
2. Зареєстрований Статут центру здоров'я.
3. Висновок органу державного санітарного нагляду (за місцем знаходження приміщення) про відповідність наявних приміщень вимогам санітарних норм і правил.
4. Висновок державного протипожежного нагляду про стан пожежної безпеки.
5. Висновок про стан техніки безпеки та експлуатації споруд.
6. Відомості про чисельність працюючих та їхня кваліфікаційна характеристика.
7. Звіт закладу про діяльність за останні три роки.
8. Фінансовий звіт за останній рік.
9. Затверджена структура центру здоров'я.
10. Звіт про участь у виконанні територіальних медичних програм.
11. Показники обсягу роботи (Ф. N 51).
12. Аналіз діяльності центру здоров'я щодо якості роботи з формування здорового способу життя, гігієнічного виховання населення.
13. Звіт про наукову та педагогічну діяльність (за умови її проведення).
РОЗПОДІЛ СТАНДАРТІВ АКРЕДИТАЦІЇ
згідно з моделлю діяльності центрів здоров'я
Таблиця 1.
--------------------------------------------------------------------------------------
| Групи стандартів | Моделі діяльності |
| |---------------------------------------------------|
| | санітарно-освітня + | санітарно-освітня |
| |діагностично-оздоровча | |
|------------------------------------------------------------------------------------|
| I. Загальні стандарти |
|------------------------------------------------------------------------------------|
|1.1 Управління закладом | 1.1.1.1 - 1.1.1.6 | 1.1.1.1. - 1.1.1.6 |
| | 1.1.2 | 1.1.2 |
| | 1.1.3 | 1.1.3 |
| | 1.1.4.1 - 1.1.4.10 | 1.1.4.1 - 1.1.4.10 |
| | 1.1.4.11.1 - 1.1.4.11.6 | 1.1.4.11.1 - 1.1.4.11.4 |
| | 1.1.5 - 1.1.9 | 1.1.4.11.6 |
| | | 1.1.5 - 1.1.9 |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|1.2 Кадри | 1.2.1 - 1.2.4 | 1.2.1 - 1.2.4 |
| | 1.2.5.1 - 1.2.5.2 | 1.2.5.1 - 1.2.5.2 |
| | 1.2.6 | 1.2.6 |
| | 1.2.7.1.1 - 1.2.7.1.7 | 1.2.7.1.1 - 1.2.7.1.7 |
| | 1.2.7.2 | 1.2.7.2 |
| | 1.2.8.1 - 1.2.8.5 | 1.2.8.1 - 1.2.8.5 |
| | 1.2.9 - 1.2.10 | 1.2.9 - 1.2.10 |
| | 1.2.11 | 1.2.11 |
| | 1.2.12 | 1.2.12 |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|1.3 Організація роботи закладу | 1.3.1.1 - 1.3.1.14 | 1.3.1.1 |
| | 1.3.2 - 1.3.3. | 1.3.1.3 - 1.3.1.10 |
| | 1.3.4.1 - 1.3.4.3 | 1.3.1.12 - 1.3.1.14 |
| | 1.3.6.1 - 1.3.6.6 | 1.3.2 - 1.3.3. |
| | 1.3.6.7.1 - 1.3.6.7.8 | 1.3.4.1 |
| | | 1.3.4.3 |
| | | 1.3.6.1 - 1.3.6.6 |
| | | 1.3.6.7.1 - 1.3.6.7.8 |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|1.4 Управління роботою з питань | 1.4.1 | 1.4.1 |
|зміцнення здоров'я, гігієнічного| 1.4.2.1 - 1.4.2.3 | 1.4.2.1. - 1.4.2.3 |
|виховання населення на території| 1.4.2.4.1 - 1.4.2.4.4 | 1.4.2.4.1 - 1.4.2.4.4 |
|обслуговування | 1.4.2.5.1 - 1.4.2.5.2 | 1.4.2.5.1 - 1.4.2.5.2 |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|1.5 Права і обов'язки суб'єктів | 1.5.1 - 1.5.3 | 1.5.1 - 1.5.2 |
|і об'єктів пропаганди та | 1.5.4.1 - 1.5.4.2 | |
|оздоровлення | | |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|1.6 Економіка і фінанси | 1.6.1 | 1.6.1 |
| | 1.6.2.1 - 1.6.2.2 | 1.6.2.1 - 1.6.2.2 |
| | 1.6.3 | 1.6.3 |
| | 1.6.4.1 - 1.6.4.13 | 1.6.4.1 - 1.6.4.13 |
| | 1.6.4.14.1 - 1.6.4.14.3 |1.6.4.14.1 - 1.6.4.14.3 |
| | 1.6.4.15.1 - 1.6.4.15.9 |1.6.4.15.1 - 1.6.4.15.9 |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|1.7 Забезпечення інформаційної | 1.7.1.1 - 1.7.1.4 | 1.7.1.1 - 1.7.1.4 |
|та аналітичної роботи | 1.7.2.1 - 1.7.2.5 | 1.7.2.1 |
| | | 1.7.2.3 - 1.7.2.5 |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|1.8 Метрологічне забезпечення | 1.8.1 - 1.8.10 | |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|1.9 Санітарно-епідемічне | | |
|благополуччя | 1.9.1 - 1.9.7 | 1.9.1 - 1.9.7 |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|1.10 Стандарти споруди центру | 1.10.1 - 1.10.3 | 1.10.1 - 1.10.3 |
|здоров'я | 1.10.4.1 - 1.10.4.6 | 1.10.4.1 - 1.10.4.6 |
| | 1.10.5 - 1.10.8 | 1.10.5 - 1.10.8 |
|------------------------------------------------------------------------------------|
| II. Стандарти результату (якості) та процесу (інтенсивності) |
| роботи центру здоров'я |
|------------------------------------------------------------------------------------|
|2.1 Організаційна діяльність, | 2.1.1 - 2.1.4 | 2.1.1 - 2.1.4 |
|спрямована на забезпечення | 2.1.5.1 - 2.1.5.2 | 2.1.5.1 - 2.1.5.2 |
|якості роботи з формування | 2.1.6 - 2.1.10 | 2.1.6 - 2.1.10 |
|здорового способу життя | | |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|2.2 Наявність стандартів | 2.2 | 2.2 |
|акредитації в структурних | | |
|підрозділах (спеціалістів за | | |
|напрямками) центру здоров'я | | |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|2.3 Основні показники діяльності| 2.3.1.1.1 - 2.3.1.1.6 |2.3.2.1.1.1 - 2.3.2.1.1.2|
|центру здоров'я | 2.3.1.2.1 - 2.3.1.2.10 |2.3.2.1.2.1 - 2.3.2.1.2.6|
| |2.3.2.1.1.1 - 2.3.2.1.1.2| 2.3.2.2.1 - 2.3.2.2.2 |
| |2.3.2.1.2.1 - 2.3.2.1.2.6| 2.3.2.2.4 - 2.3.2.2.5 |
| | 2.3.2.2.1 - 2.3.2.2.5 | 2.3.3.1.1 - 2.3.3.1.5 |
| | 2.3.3.1.1 - 2.3.3.1.5 | 2.3.4.1 - 2.3.4.2 |
| | 2.3.4.1 - 2.3.4.5 | 2.3.4.4 |
| | 2.3.4.6.1 - 2.3.4.6.2 | 2.3.4.6.1 - 2.3.4.6.2 |
|--------------------------------+-------------------------+-------------------------|
|2.4 Загальні положення про | 2.4.1.1 - 2.4.1.6 | 2.4.1.1 - 2.4.1.6 |
|лікарів центру здоров'я | 2.4.2.1 - 2.4.2.7 | |
--------------------------------------------------------------------------------------
Примітка. Якщо той чи інший вид роботи центр здоров'я не проводить, то відповідні стандарти не включаються в загальну кількість показників, які є вихідними для оцінки результатів акредитації. Наприклад, центр здоров'я не проводить діяльність на госпрозрахункових засадах. В такому випадку до загальної кількості показників не будуть включені відповідні стандарти акредитації, а саме: 1.1.1.5, 1.1.6, 1.1.3.3, 1.5.3, 1.6.4.9, 1.6.4.10, 1.6.4.12.
СТАНДАРТИ АКРЕДИТАЦІЇ
центрів здоров'я
1. Загальні стандарти
Нормативна база
Накази МОЗ України
- від 23.10.91 р. N 146 "Про атестацію середніх медичних працівників";
- від 20.09.93 р. N 208 "Про затвердження тимчасових кваліфікаційних характеристик лікарів-спеціалістів";
- від 22.04.93 р. N 90 "Про номенклатуру посад МОЗ України та порядок призначення та звільнення працівників цієї номенклатури";
- від 22.06.95 р. N 114 "Про затвердження переліку закладів охорони здоров'я, переліку лікарських посад і переліку посад фармацевтичних працівників";
- від 24.07.95 р. N 138 "Про стан виконавчої та фінансової дисципліни в закладах та установах охорони здоров'я";
- від 04.12.96 р. N 365 "Про внесення змін до наказу МОЗ України від 22.06.95 N 114 "Про затвердження переліку закладів охорони здоров'я, переліку лікарських посад і переліку посад фармацевтичних працівників";
- від 16.12.96 р. N 379 "Про внесення змін до Переліку закладів охорони здоров'я";
- від 08.09.97 р. N 270 "Про утворення Української референс-лабораторії з поліомієліту";
- від 19.12.97 р. N 359 "Про подальше удосконалення атестації лікарів";
- від 19.12.97 р. N 360 "Про внесення доповнень до переліку лікарських посад у закладах охорони здоров'я";
- від 03.04.98 р. N 84 "Про внесення змін до переліку закладів охорони здоров'я, затвердженого наказом МОЗ України від 22.06. 95 р. N 114";
- від 23.11.98 р. N 331 "Про внесення змін до переліку закладів охорони здоров'я";
- від 05.01.99 р. N 1 "Про поліпшення діяльності органів і закладів охорони здоров'я з питань формування здорового способу життя, гігієнічного виховання населення".
--------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Групи стандартів |Критерії оцінки (КО)| | | Якісно-кількісна |
| з/п | | в балах | | | характеристика |
| | |----------------------|Само- |Оцінка | стандартів |
| | | За двома |За чотирма |оцінка|комісії| |
| | |градаціями|градаціями | | | |
| | |----------+-----------| | | |
| | | Н | В |Н |МВ|НВ|ПВ| | | |
| | |-----+----+--+--+--+--| | | |
| | | 0 | 3 | 0| 1| 2| 3| | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
| 1.1 |Управління закладом: | | | | | | | | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
| 1.1.1 |Встановлена | | | | | | | | | |
| |організаційно-правова| | | | | | | | | |
| |основа | | | | | | | | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.1.1 |Наявність рішення про| 0 | 3 | | | | | | |0 - відсутнє рішення |
| |заснування | | | | | | | | |3 - наявне рішення |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.1.2 |Наявність | | | | | | | | |0 - відсутній |
| |затвердженого | 0 | 3 | | | | | | |затверджений статут |
| |статуту | | | | | | | | |3 - мається |
| | | | | | | | | | |затверджений статут |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.1.3 |Наявність свідоцтва | 0 | 3 | | | | | | |0 - відсутнє свідоцтво |
| |про реєстрацію | | | | | | | | |3 - наявне свідоцтво |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.1.4 |Наявність свідоцтва | 0 | 3 | | | | | | |0 - відсутнє свідоцтво |
| |про ідентифікаційні | | | | | | | | |3 - наявне свідоцтво |
| |та інші (включаючи | | | | | | | | | |
| |ЗКГНГ) коди | | | | | | | | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.1.5 |Наявність наказу по | 0 | 3 | | | | | | |0 - відсутнє рішення |
| |центру здоров'я про | | | | | | | | |(наказ) |
| |заснування | | | | | | | | |3 - є рішення (наказ) |
| |госпрозрахункового | | | | | | | | | |
| |підрозділу | | | | | | | | | |
| |(діагностично- | | | | | | | | | |
| |оздоровчого, | | | | | | | | | |
| |видавничого тощо) | | | | | | | | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.1.6 |Наявність ліцензії(й)| 0 | 3 | | | | | | |0 - відсутня ліцензія |
| |на ті чи інші види | | | | | | | | |хоча б на один вид |
| |госпрозрахункової | | | | | | | | |госпрозрахункової |
| |діяльності | | | | | | | | |діяльності |
| | | | | | | | | | |3 - наявність ліцензії |
| | | | | | | | | | |на всі види |
| | | | | | | | | | |госпрозрахункової |
| | | | | | | | | | |діяльності |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
| 1.1.2 |Наявність структури | 0 | 3 | | | | | | |0 - немає визначеної |
| |управління | | | | | | | | |структури управління |
| | | | | | | | | | |3 - встановлена структура|
| | | | | | | | | | |управління, є документи |
| | | | | | | | | | |про розподіл обов'язків |
| | | | | | | | | | |серед апарату управління |
| | | | | | | | | | |(головний лікар, |
| | | | | | | | | | |зав. структурними |
| | | | | | | | | | |підрозділами, |
| | | | | | | | | | |головний бухгалтер, |
| | | | | | | | | | |завгосп тощо) |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
| 1.1.3 |Кваліфікація | | | | | | | | |0 - керівник центру |
| |керівника центру | | | 0| 1| 2| 3| | |здоров'я не одержав |
| |здоров'я | | | | | | | | |атестації на |
| | | | | | | | | | |відповідність займаній |
| | | | | | | | | | |посаді |
| | | | | | | | | | |1 - керівник центру |
| | | | | | | | | | |здоров'я атестований |
| | | | | | | | | | |на відповідність |
| | | | | | | | | | |займаній посаді |
| | | | | | | | | | |2 - керівник центру |
| | | | | | | | | | |здоров'я має другу |
| | | | | | | | | | |атестаційну категорію |
| | | | | | | | | | |з організації охорони |
| | | | | | | | | | |здоров'я чи санології |
| | | | | | | | | | |3 - керівник центру |
| | | | | | | | | | |здоров'я має першу або |
| | | | | | | | | | |вищу атестаційну |
| | | | | | | | | | |категорію з організації |
| | | | | | | | | | |охорони здоров'я чи |
| | | | | | | | | | |санології |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
| 1.1.4 |Оцінка основних видів| | | | | | | | | |
| |діяльності головного | | | | | | | | | |
| |лікаря (обсяг його | | | | | | | | | |
| |роботи включає, але | | | | | | | | | |
| |не обмежується цим): | | | | | | | | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.1 |Наявність розробленої| | | | | | | | |0 - відсутня система |
| |і функціонуючої | | | 0| 1| 2| 3| | |контролю |
| |системи контролю | | | | | | | | |1 - система контролю |
| |якості та | | | | | | | | |розроблена, але не діє |
| |ефективності роботи | | | | | | | | |2 - система існує, діє, |
| |закладу | | | | | | | | |але недостатньо |
| | | | | | | | | | |3 - система існує, |
| | | | | | | | | | |використовується в |
| | | | | | | | | | |повному обсязі |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.2 |Контроль за придбан- | | | | | | | | |0 - контроль недостатній |
| |ням обладнання, | 0 | 3 | | | | | | |3 - контроль існує, |
| |витратних матеріалів,| | | | | | | | |витрати відповідають |
| |науково-методичної та| | | | | | | | |потребам закладу |
| |науково-популярної | | | | | | | | | |
| |літератури тощо | | | | | | | | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.3 |Визначення пріорите- | | | | | | | | |0 - не отримано свідчень |
| |тів у придбанні для | 0 | 3 | | | | | | |про такий вид діяльності |
| |закладу розхідних | | | | | | | | |3 - систематично |
| |матеріалів, науково- | | | | | | | | |проводиться визначення |
| |методичної та | | | | | | | | |пріоритетів у придбанні |
| |науково-популярної | | | | | | | | |необхідних ресурсів на |
| |літератури, кіно- та | | | | | | | | |підставі аналізу |
| |відеофільмів, техніч-| | | | | | | | |діяльності закладу |
| |них засобів пропаган-| | | | | | | | | |
| |ди, предметів | | | | | | | | | |
| |індустрії здоров'я | | | | | | | | | |
| |тощо. | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| |Примітка. | | | | | | | | | |
| |Головний лікар центру| | | | | | | | | |
| |здоров'я визначає на | | | | | | | | | |
| |підставі аналізу | | | | | | | | | |
| |діяльності закладу | | | | | | | | | |
| |пріоритети у придбан-| | | | | | | | | |
| |ні необхідних для | | | | | | | | | |
| |його функціонування | | | | | | | | | |
| |ресурсів | | | | | | | | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.4 |Контроль за дотриман-| 0 | 3 | | | | | | |0 - недостатній контроль |
| |ням порядку надання | | | | | | | | |(виявлені випадки |
| |платних послуг | | | | | | | | |порушення законодавства |
| | | | | | | | | | |при наданні платних |
| | | | | | | | | | |послуг) |
| | | | | | | | | | |3 - достатній контроль |
| | | | | | | | | | |за дотриманням порядку |
| | | | | | | | | | |надання платних послуг |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.5 |Затвердження і | | | | | | | | |0 - відсутні плани |
| |впровадження планів | | | 0| 1| 2| 3| | |роботи закладу, або |
| |по практичній і | | | | | | | | |вони не затверджені |
| |фінансово-економічній| | | | | | | | |1 - є затверджені плани, |
| |діяльності закладу. | | | | | | | | |але вони не адекватні |
| |Оцінка відповідності | | | | | | | | |завданням центру |
| |розроблених планів | | | | | | | | |здоров'я, в них немає |
| |завданням центру | | | | | | | | |належної спадковості з |
| |здоров'я. | | | | | | | | |планами місцевої влади |
| |Спадкоємність планів | | | | | | | | |2 - є затверджені плани, |
| |закладу з | | | | | | | | |що адекватні завданням |
| |короткотерміновими і | | | | | | | | |центру здоров'я, в них |
| |довготривалими пла- | | | | | | | | |немає спадкоємності з |
| |нами медичної галузі | | | | | | | | |територіальними планами |
| |і територіальними | | | | | | | | |місцевої влади |
| |планами місцевої вла-| | | | | | | | |3 - затверджені плани |
| |ди в частині, що вхо-| | | | | | | | |адекватні завданням |
| |дить до компетенції | | | | | | | | |центру здоров'я, вони |
| |центру здоров'я | | | | | | | | |мають спадкоємність з |
| | | | | | | | | | |територіальними планами |
| | | | | | | | | | |місцевої влади |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.6 |Виконання планів | | | | | | | | |0 - плани роботи |
| |роботи | | | 0| 1| 2| 3| | |виконуються менш |
| | | | | | | | | | |ніж на 30 % |
| | | | | | | | | | |1 - плани роботи |
| | | | | | | | | | |виконуються на |
| | | | | | | | | | |30 - 49,9 % |
| | | | | | | | | | |2 - плани роботи |
| | | | | | | | | | |виконуються на |
| | | | | | | | | | |50 - 69,9 % |
| | | | | | | | | | |3 - плани роботи |
| | | | | | | | | | |виконуються на |
| | | | | | | | | | |70 % і більше |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.7 |Контроль за роботою | | | | | | | | |0 - не отримано свідчень |
| |підрозділів (окремих | | | 0| 1| 2| 3| | |про здійснення контролю |
| |спеціалістів) закладу| | | | | | | | |1 - контроль проводиться |
| | | | | | | | | | |несистематично, коло |
| |Примітка. | | | | | | | | |питань до розгляду на |
| |Контроль здійснюється| | | | | | | | |зборах колективу |
| |на оперативних | | | | | | | | |обмежене |
| |нарадах (протокольно)| | | | | | | | |3 - контроль проводиться |
| |або за допомогою | | | | | | | | |систематично, на зборах |
| |контрольної картотеки| | | | | | | | |колективу розглядається |
| |тощо | | | | | | | | |широке коло питань |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.8 |Контроль за | | | | | | | | |0 - не отримано свідчень |
| |дотриманням належних | 0 | 3 | | | | | | |про такий вид |
| |умов для роботи | | | | | | | | |діяльності, умови роботи |
| |суб'єктів пропаганди | | | | | | | | |незадовільні |
| |і оздоровчої | | | | | | | | |3 - контроль проводиться |
| |діяльності (лікарів, | | | | | | | | |систематично, умови |
| |педагогів тощо), а | | | | | | | | |роботи задовільні |
| |також для проведення | | | | | | | | | |
| |санітарно-освітньої | | | | | | | | | |
| |та діагностично- | | | | | | | | | |
| |оздоровчої роботи з | | | | | | | | | |
| |населенням | | | | | | | | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.9 |Організація | | | | | | | | |0 - не отримано свідчень |
| |моніторингу передових| 0 | 3 | | | | | | |про такий вид |
| |санітарно-освітніх і | | | | | | | | |діяльності, передові |
| |діагностично-оздоров-| | | | | | | | |технології не |
| |чих технологій, | | | | | | | | |використовуються |
| |орієнтованих на збе- | | | | | | | | |3 - проводиться |
| |реження та зміцнення | | | | | | | | |моніторинг, передові |
| |здоров'я населення, і| | | | | | | | |профілактичні технології |
| |впровадження їх в | | | | | | | | |впроваджуються |
| |практику | | | | | | | | | |
|----------+---------------------+-----+----+--+--+--+--+------+-------+-------------------------|
|1.1.4.10 |Проведення | | | | | | | | |0 - наради не |
| |оперативних нарад з | | | | | | | | |проводяться |