• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про запровадження принципу організаційної єдності з видачі дозволів на розміщення тимчасових споруд

Київська міська рада | Рішення від 21.05.2009 № 462/1518 | Документ не діє
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія VI скликання
РІШЕННЯ
21.05.2009 № 462/1518
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 97/9154 від 28.02.2013 )
Про запровадження принципу організаційної єдності з видачі дозволів на розміщення тимчасових споруд
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 176/4988 від 28.10.2010 N 56/5443 від 24.02.2011 N 11/6227 від 13.09.2011 N 36/6252 від 22.09.2011 )
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
1. Затвердити Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві, що додається.
2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації):
2.1. Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом 2009 року визначити у встановленому порядку замовника розробки Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд з урахуванням наявних тимчасових споруд та забезпечити її розробку і затвердження Київською міською радою.
2.2. Привести у відповідність до цього рішення всі розпорядження, що регулюють питання розміщення тимчасових споруд.
2.3. Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити фінансування розробки Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд у межах бюджетних призначень головних розпорядників коштів міського бюджету м. Києва на 2009 рік .
2.4. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) безкоштовно видавати дозволи на розміщення тимчасових споруд суб'єктам господарської діяльності.
Дозволи на розміщення тимчасових споруд видаються на строк до 10 років.
3. Особам, що здійснюють господарську діяльність в тимчасових спорудах (у тому числі малих архітектурних формах), проводити заходи щодо благоустрою, озеленення та підтримання в належному санітарно-технічному стані тимчасових споруд (у тому числі малих архітектурних форм) та прилеглої до них території, укладаючи відповідні договори з організаціями, що мають для цього спеціалізовану техніку та фаховий персонал.
4. Заборонити розміщення тимчасових споруд на територіях закладів середньої та дошкільної освіти та на Майдані Незалежності.
5. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 08.11.2001 № 95/1529 "Про питання передачі земельних ділянок в оренду в межах червоних ліній в м. Києві"(із змінами і доповненнями, внесеними рішеннями Київської міської ради від 11.07.2002 № 126/126 та від 26.09.2002 № 5/165 ), а саме:
5.1. У назві рішення, преамбулі, пункті 1 та назві додатка до рішення слова "передачі земельних ділянок в оренду" доповнити словами "та надання в постійне користування".
5.2. Додатокдо рішення доповнити пунктом 2 такого змісту:
"2. Земельні ділянки в межах червоних ліній можуть надаватись у постійне користування суб'єктам господарювання для розміщення тимчасових споруд (у тому числі малих архітектурних форм), окремих елементів транспортної інфраструктури відповідно до Земельного кодексу України".
5.3. Пункт 2додатка до рішення вважати відповідно пунктом 3.
( Пункт 6 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 11/6227 від 13.09.2011 )
7. Пункт 3.1 рішення Київської міської ради від 25.12.2008 № 944/944 "Про врегулювання питання користування земельними ділянками в місті Києві"виключити.
8. Тимчасово призупинити до 01.01.2011 дію абзацу другого підпункту 13.1.1 пункту 13.1 Правил благоустрою міста Києва , затверджених рішенням Київради від 25.12.2008 № 1051/1051 "Про Правила благоустрою міста Києва", а саме: слова "чинного договору про сплату пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, виданого Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та...".
9. Виключити з абзацу другого підпункту 13.1.1 пункту 13.1 Правил благоустрою міста Києва , затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051 "Про Правила благоустрою міста Києва", а саме: слова "...квитанції про сплату збору за видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг".
10. Встановити, що це рішення набуває чинності з дня його офіційного опублікування.
11. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури та постійну комісію Київради з питань торгівлі, підприємництва, громадського харчування та послуг.
Київський міський головаЛ.Черновецький
Додаток
до рішення
Київської міської ради
від 21.05.2009 № 462/1518
Положення
про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві
( Слова "Тимчасова споруда (мала архітектурна форма)" замінено словами "Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Положення про порядок розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності у м. Києві (далі - Положення) розроблене відповідно до Земельного кодексу України, законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", "Про основи містобудування", Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про благоустрій населених пунктів", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року N 198, указів Президента України від 28.04.2007 N 363/2007 "Про деякі заходи щодо вдосконалення регулювання підприємницької діяльності" та від 03.09.2007 N 816/2007 "Про Концепцію вдосконалення державного регулювання господарської діяльності", рішень Київради від 27.01.2005 N 11/2587 "Про Правила забудови м. Києва", від 16.06.2005 N 439/3015 "Про врахування громадських інтересів та захист прав громадян при проведенні містобудівної діяльності в м. Києві", Програми економічних реформ в Україні на 2010 - 2014 роки Президента України і спрямоване на створення та підтримку безпечних умов для життя та здоров'я людини, забезпечення раціонального використання природних ресурсів, удосконалення соціальної, виробничої, транспортної, інженерної інфраструктури міста, поліпшення умов проживання, відпочинку та оздоровлення населення, охорону довкілля, збереження і збагачення культурної спадщини та історичного середовища, з метою визначення концептуальних та принципових засад розвитку, планування потреб міста, врахування законних інтересів фізичних та юридичних осіб, створення та підтримання повноцінного життєвого середовища шляхом запровадження чітких правил та процедур при розміщенні тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
1.2. Метою та завданнями цього Положення є:
- запровадження єдиних, спрощених, чітких процедур при розміщенні тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності;
- обов'язковість вирішення земельних питань при розміщенні тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності;
- упорядкування загальної політики міста щодо розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності їх функціональність, кількість, суспільне значення та оновлення;
- створення передумов для можливості скерованого, прогнозованого розвитку міста за допомогою єдиної електронної бази даних тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності у м. Києві;
- поліпшення умов проживання, відпочинку та оздоровлення населення;
- планування потреб міста;
- застосування механізмів впливу на розвиток об'єктів інфраструктури міста;
- запровадження принципу "єдиного вікна".
1.3. Це Положення визначає основні вимоги щодо розміщення, облаштування та утримання тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві.
2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
2.1. Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для проведення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
( Підпункт 2.1 пункту 2 в редакції Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
2.2. Єдина електронна база даних тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві (далі за текстом - БД ТС) - єдина інформаційно-автоматизована система одержання, зберігання, використання та вільного розповсюдження інформації (даних) про місце розташування, термін розміщення, функціональне призначення ТС, ордерів на розміщення ТС і термінів їх дії, а також гарантування права власників ТС на їх розміщення.
2.3. Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості встановлення сервітуту (укладення договору особистого сервітуту) - документ, виданий Головним управлінням містобудування та архітектури, в якому визначені умови розміщення ТС, адреса ТС та який є підставою для розробки документації для встановлення сервітуту (укладення договору особистого сервітуту).
( Підпункт 2.3 пункту 2 в редакції Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
2.4. Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості укладення договору особистого сервітуту (при намірі укласти такий договір) - документ, виданий Головним управлінням містобудування, в якому визначені умови розміщення ТС, адреса ТС та який є підставою для розробки документації для укладення договору особистого сервітуту.
2.5. Декларація про наміри - документ, який підписується та подається заявником до Головного управління містобудування та архітектури, що засвідчує наміри замовника усунути недоліки щодо дозвільної документації на розміщення тимчасової споруди для отримання відмітки з метою продовження терміну на усунення зазначених у приписі Головного управління контролю за благоустроєм недоліків до трьох днів з моменту реєстрації декларації.
( Підпункт 2.5 пункту 2 в редакції Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
2.6. Ордер на розміщення ТС - контрольний документ, за формою згідно з додатком N 1 до цього Положення, яким визначається функціональне призначення ТС та який засвідчує внесення даних про тимчасову споруду в базу даних тимчасових споруд.
( Підпункт 2.6 пункту 2 в редакції Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
2.7. Заявник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити або привести існуючу ТС у відповідність до цього Положення.
2.8. Власник ТС - особа, яка використовує ТС для провадження господарської діяльності та якій така ТС належить на праві власності або праві користування (в тому числі балансоутримувач).
2.9. Земельно-кадастрова інформація - дані в електронному вигляді, розроблені для внесення до земельного кадастру, які містять текстові та графічні матеріали, кадастровий номер земельної ділянки та каталоги географічних координат, необхідні для внесення до БД ТС.
2.10. Комплексна схема розміщення ТС (далі за текстом - КС) - текстові та графічні матеріали з розміщення ТС, які є містобудівною документацією у м. Києві у частині розміщення ТС, та визначають умови безпеки мешкання (пересування) населення, забезпечення необхідних санітарно-гігієнічних норм, екологічних вимог, раціонального визначення меж землекористування, охорону історико-культурної спадщини, принципові підходи щодо розміщення ТС, призначеної для господарчого та побутового обслуговування населення, побудованої з урахуванням існуючих містобудівних обмежень. Видача дозволів, ордерів, висновків, погоджень та інших вихідних даних для розміщення, погодження, продовження розміщення ТС, що надаються Головним управлінням містобудування, проводиться за умови відповідності Комплексній схемі розміщення ТС.
2.11. Паспорт прив'язки ТС (далі за текстом - Паспорт прив'язки) - документ, що включає план прив'язки ТС на чинній топографо-геодезичній основі М 1:500, черговий кадастровий план земельної ділянки, каталог графічних координат, текстові та графічні матеріали щодо архітектурно-планувального, колористичного вирішення, інженерного забезпечення об'єкта та схему благоустрою прилеглої території.
2.12. Особистий земельний сервітут - право конкретно визначеної особи на обмежене платне користування чужою земельною ділянкою для розміщення ТС, яке виникає на підставі договору особистого сервітуту, укладеного в порядку, визначеному законодавством, та за типовою формою згідно з додатком N 3 до цього Положення.
2.13. Тимчасовий ордер на розміщення ТС - документ за формою згідно з додатком N 2 до цього Положення, виданий Головним управлінням містобудування у випадках виключного характеру, передбачених цим Положенням, на термін 6 місяців з можливістю подовження на 6 місяців не більше одного разу.
2.14. Єдиний оператор з розміщення ТС (далі за текстом - Єдиний оператор) - суб'єкт, визначений рішенням Київської міської ради та уповноважений здійснювати встановлені цим Положенням дії щодо підготовки документів для отримання Ордера на розміщення ТС, застосовуючи принцип організаційної єдності під час реалізації дій, визначених цим Положенням, в тому числі утримання та ведення БД ТС (створення, супроводження програмного забезпечення БД ТС, технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних, що в ній містяться).
( Підпункт 2.6 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
2.15. Дозвільний центр - робочий орган Київської міської державної адміністрації, в якому представники місцевих дозвільних органів та державний адміністратор діє за принципом організаційної єдності щодо видачі документів дозвільного характеру, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру.
( Пункту 2 доповнено підпунктом 2.15 згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
2.16. Принцип організаційної єдності - принцип, згідно з яким видача документів дозвільного характеру (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) суб'єктам господарювання здійснюється в дозвільному центрі шляхом взаємодії представників дозвільних органів, що забезпечується державним адміністратором у порядку, встановленому Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
( Пункту 2 доповнено підпунктом 2.16 згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
2.17. Паспорт вулиці - документ, який включає інформацію про інженерно-транспортну інфраструктуру, об'єкти будівництва, благоустрій території, дані моніторингу з планом робіт та іншу інформацію, яка має вноситися до містобудівного кадастру, щодо використання відповідного проспекту, вулиці, площі, бульвару, провулку міста Києва, визначає та регламентує питання розміщення елементів благоустрою, в тому числі схему розміщення тимчасових споруд (ТС).
( Пункту 2 доповнено підпунктом 2.17 згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
3. БАЗА ДАНИХ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД
3.1. БД ТС організована за певними правилами (методами), що передбачають загальні принципи опису, зберігання і управління даними, незалежно від прикладних програм обробки даних комплексної схеми.
3.2. Завданням БД ТС, яка за обсягом та основними характеристиками має складати окрему частину містобудівного кадастру, відповідно до положень ДБН Б. 1-1-93 "Порядок створення і ведення містобудівних кадастрів населених пунктів", є забезпечення консолідації даних щодо існуючих та проектованих ТС, захист прав добросовісних власників ТС, запровадження дієвих механізмів впливу на об'єкти містобудування, що доповнює основне завдання Генерального плану в частині прогнозування розвитку.
3.3. БД ТС містить в собі Комплексну схему розміщення ТС як складову.
3.4. БД ТС складається з:
3.4.1. Графічної частини з зазначеними обмеженнями на розміщення ТС.
3.4.2. Земельно-кадастрової інформації щодо розміщення ТС.
3.4.3. Інформаційно-пошукового порталу з багаторівневим доступом усіх зацікавлених користувачів.
3.4.4. Інформаційного банку даних щодо стадій проходження документів;
3.4.5. Системи різностороннього обміну інформацією під час впровадження контролю за дотриманням законності всіма учасниками в процесі експлуатації ТС.
3.5. Робота БД ТС, обмін інформацією, заповнення інформацією, додаткові сервіси, користувацькі можливості, умови роботи, а також правила роботи БД ТС регулюється Положенням про електронну базу даних тимчасових споруд в м. Києві (далі - Положення про БД ТС).
( Підпункт 3.5 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
3.6. На правовідносини, що виникають під час роботи з БД ТС, поширюються закони України "Про захист персональних даних" та "Про електронні документи та електронний документообіг".
3.7. Номер Ордера на розміщення ТС є порядковим номером ТС в БД ТС у м. Києві.
4. ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД
4.1. Ордер на розміщення ТС є документом, який дає право на розміщення та підтверджує дотримання законних підстав та виконання умов щодо розміщення ТС.
( Підпункт 4.1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
4.2. ТС не може бути демонтована за наявності чинного Ордера на розміщення ТС, крім випадків передбачених цим Положенням.
4.3. Ордер на розміщення ТС може бути відкликаний за вичерпних підстав, передбачених цим Положенням.
4.4. Підставами для видачі Ордера є:
4.4.1. Вирішення питання земельного та майново-правового характеру в установленому законодавством порядку (право власності, право постійного користування, право обмеженого користування (сервітут), право оренди землі тощо).
4.4.2. Відповідність містобудівній ситуації (обмеженням щодо розміщення ТС, ДБН, відповідність КС), терміну дії дозвільної документації.
4.4.3. Дотримання обмежень, встановлених Висновками.
4.4.4. Відповідність місця розташування ТС визначеному дозвільними документами.
4.4.5. Внесення даних щодо ТС до БД ТС на основі земельно-кадастрової інформації та Паспорту прив'язки ТС.
4.5. Заявник має право вибору способу отримання Ордера на розміщення ТС, зокрема:
4.5.1. Оформити у встановленому законом порядку право на земельну ділянку та звернутися до Головного управління містобудування за отриманням Ордера на розміщення ТС.
4.5.2. Звернутися з метою оформлення дозвільної документації, в тому числі Ордера на розміщення ТС, до Єдиного оператора, одним із завдань якого є впровадження принципу організаційної єдності та сприяння спрощенню дозвільних процедур.
4.6. У разі проведення Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційного конкурсу щодо розміщення зупинкових комплексів та плавзасобів, що розміщуються стаціонарно для здійснення підприємницької діяльності, з метою визначення переможців Головне управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погоджує та видає відповідну документацію на розміщення цих об'єктів.
( Пункту 4 доповнено підпунктом 4.6 згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
4.7. У разі затвердження паспорта вулиці розташування тимчасових споруд здійснюється відповідно до схеми розміщення тимчасових споруд, яка є складовою цього паспорта.
( Пункту 4 доповнено підпунктом 4.7 згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
5. ОРДЕР НА РОЗМІЩЕННЯ ТС
5.1. Отримання Ордера на розміщення ТС.
5.1.1. Заявник, який має намір встановити ТС, звертається в дозвільний центр до державного адміністратора із заявою до Головного управління містобудування та архітектури щодо можливості отримання Ордера на розміщення ТС із зазначенням інформації про функціональне призначення, розміри, бажане місце розташування ТС, спосіб вирішення земельного питання для розміщення ТС.
( Підпункт 5.1.1 пункту 5 в редакції Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
5.1.2. До заяви додаються такі документи:
- витяг з ЄДРПОУ;
- копія документа, що посвідчує право на земельну ділянку (за наявності);
- панорамна фотофіксація навколишнього середовища на електронному носії;
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС та площі земельної ділянки, потрібної для розміщення ТС;
- паспорт прив'язки.
5.1.3. За наявності всіх необхідних документів Головне управління містобудування реєструє подану заяву із зазначенням дати та часу її подачі.
5.1.4. Протягом п'яти робочих днів Головне управління містобудування вивчає надані матеріали та надає Висновок щодо можливості розміщення ТС або відмовляє у його видачі. В разі надання Висновку Головне управління містобудування погоджує Паспорт прив'язки або надає вмотивовану відмову в його погодженні.
5.1.5. Для заявників, що бажають встановити сервітут (укласти договір особистого сервітуту), Головне управління містобудування та архітектури протягом 10 робочих днів надає Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості встановлення сервітуту (укладення договору особистого сервітуту).
Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості встановлення сервітуту (укладення договору особистого сервітуту) надається для ТС, що передбачені схемою розміщення ТС, затвердженої відповідним паспортом вулиці.
( Підпункт 5.1.5 пункту 5 в редакції Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
5.1.6. Термін дії договору особистого сервітуту погоджує постійна комісія Київської міської ради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.
5.1.7. Головне управління містобудування відмовляє у видачі Висновку із зазначенням причини на таких підставах:
- подання неповного пакета документів;
- неможливість встановлення ТС у певному місці через наявні обмеження;
- наявність раніше поданої заяви іншої особи щодо розміщення ТС в цьому ж місці;
- неможливість вирішення земельного питання для розміщення ТС. Відмова у видачі Висновку з інших підстав не допускається.
5.1.8. За наявності кількох заявників на одне місце розташування ТС надання Висновку проводиться відповідно до цього Положення.
5.1.9. Для отримання Ордера на розміщення ТС заявник подає в дозвільний центр до державного адміністратора:
( Абзац перший підпункту 5.1.9 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
- документи, що підтверджують виконання умов висновку;
- документи, що підтверджують вирішення питання земельного та майново-правового характеру;
- довідку про сплату пайової участі (внеску), видану Головним управлінням містобудування відповідно Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва;
( Абзац четвертий підпункта 5.1.9 пункту 5 в редакції Рішення Київміськради N 56/5443 від 24.02.2011 )
- документ, що підтверджує внесення земельно-кадастрової інформації до БД ТС, виданий в порядку, передбаченому Положенням про БД ТС.
( Абзац перший підпункту 5.1.9 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
5.1.10. Протягом п'яти робочих днів Головне управління містобудування видає Ордер на розміщення ТС або відмовляє у його видачі.
5.1.11. Головне управління містобудування відмовляє у видачі Ордера на розміщення ТС із зазначенням причини на таких підставах:
- подання неповного пакета документів;
- невиконання або неповне виконання умов Висновку;
- виявлення недостовірної інформації, що надавалась для отримання Ордера на розміщення ТС.
5.1.12. Оригінал Ордера на розміщення ТС має бути розміщений на фронтальній частині ТС в доступному для прочитання місці.
5.1.13. Всі ордери (тимчасові ордери) на розміщення тимчасових споруд реєструються у журналі реєстрації видачі ордерів.ї
( Пунтк 5 доповнено підпунктом 5.1.13 згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
5.2. Подовження Ордера на розміщення ТС.
5.2.1. Подовження Ордера на розміщення ТС відбувається шляхом заміни виданого бланку Ордера на розміщення ТС, при цьому номер такого Ордера залишається незмінним, а змінюється лише термін дії.
5.2.2. Для подовження Ордера на розміщення ТС власник ТС, термін дії Ордера на розміщення ТС якого закінчується або вже закінчився, не пізніше одного місяця звертається до Головного управління містобудування з заявою про його подовження.
5.2.3. Протягом п'яти робочих днів з дня реєстрації заяви Головне управління містобудування подовжує Ордер на розміщення ТС або відмовляє у його подовженні.
( Підпункт 5.2.3 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
5.2.4. У разі якщо минає один місяць після закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС, подовження такого Ордера не здійснюється. В такому випадку власник ТС отримує Ордер на розміщення ТС у порядку, встановленому цим Положенням.
5.2.5. Підставами для відмови у подовженні Ордера на розміщення ТС є:
5.2.5.1. Відсутність або припинення прав на земельну ділянку.
5.2.5.2. Невиконання умов висновку.
( Підпункт 5.2.5.2 пункту 5 в редакції Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
5.2.5.3. Зміна містобудівної ситуації.
5.2.5.4. Неподання документів, що підтверджують сплату за договором особистого сервітуту (в разі укладення договору).
5.2.6. У разі зміни містобудівної ситуації Головне управління містобудування за три місяці повідомляє власника ТС про таку зміну. За цей час власник ТС має право змінити місце розташування ТС в загальному порядку або привести його у відповідність до нових умов. У разі зміни місця розташування ТС Головне управління містобудування надає Тимчасовий ордер на розміщення ТС в іншому місці за пропозицією власника ТС. Надання Тимчасового ордера на розміщення ТС не звільняє заявника від необхідності вирішення земельних питань.
5.3. Відкликання Ордера на розміщення ТС.
5.3.1. У разі зміни містобудівної ситуації, що призвела до неможливості подовження розміщення ТС, Головне управління містобудування має право відкликати виданий Ордер на розміщення ТС.
5.3.2. За відсутності заборгованості по договору особистого сервітуту відкликання Ордера на розміщення ТС не дозволяється, крім випадків, передбачених цим Положенням.
5.3.3. Винятковими підставами для відкликання Ордера на розміщення ТС (в тому числі Тимчасового ордера на розміщення ТС) є:
( Абзац перший підпункту 5.3.3 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
- необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за три місяці;
- необхідність проведення позапланових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за один місяць;
- необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - без попередження;
- проведення капітального будівництва на земельній ділянці, де розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за три місяці;
- заборгованість з оплати за землю (земельний податок, плата за договором) більше двох місяців;
- складення протягом одного місяця трьох протоколів про адміністративне правопорушення за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення;
- недотримання умов розміщення ТС;
- неусунення недоліків за повторним приписом посадових осіб повноважних державних органів або органів місцевого самоврядування;
- невстановлення ТС протягом трьох місяців з моменту отримання Ордера на його розміщення;
- порушення власником ТС рішень Київської міської ради "Про заходи щодо впорядкування тютюнокуріння в м. Києві" від 18.09.2008 N 246/246 , "Про впорядкування продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів в міській торговельній мережі" від 25.12.2008 N 929/929 , "Про затвердження Міської комплексної програми протидії зловживанню алкоголем та розповсюдженню наркотиків у м. Києві на 2009 - 2013 рр". від 09.07.2009 N 769/1825 , "Про заборону продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, розміщення комп'ютерних та інтернет-клубів на території закладів охорони здоров'я комунальної власності в м. Києві" від 09.07.2009 N 770/1826 ;
- надання недостовірної інформації під час отримання Ордера на розміщення ТС.
5.3.4. За можливості наступного поновлення відкликаного Ордера на розміщення ТС на час відкликання такого Ордера заявнику видається Тимчасовий ордер на розміщення ТС за погодженим з ним місцем розташування.
5.4. Тимчасовий ордер.
5.4.1. Видача Тимчасового ордера на розміщення ТС здійснюється Головним управлінням містобудування.
5.4.2. Тимчасовий ордер на розміщення ТС видається на термін 6 місяців з можливістю подовження на 6 місяців не більше одного разу.
5.4.3. Врегулювання правовідносин щодо розміщення ТС - з використанням Тимчасового ордера на розміщення ТС є необхідною мірою і не може використовуватися окрім випадків виключного характеру та більше ніж один раз (з можливістю разового подовження). При подовженні терміну дії Тимчасового ордера на розміщення ТС мають бути вивчені підстави для такого подовження та встановлені факти, що заважали приведенню дозвільної документації до належного стану.
5.4.4. Тимчасовий ордер на розміщення ТС видається з обов'язковим наданням декларації про наміри.
5.4.5. Підставою для отримання Тимчасового ордера на розміщення ТС є заява заявника із зазначенням підстави надання такого ордера.
5.4.6. Тимчасовий ордер на розміщення ТС видається у таких випадках:
- зміна містобудівної документації, місцевих правил забудови, державних будівельних норм, зміна у розташуванні інженерних мереж, будинків і споруд, що унеможливлює розташування ТС у певному місці, за умови чинності Ордера на розміщення ТС - на період до закінчення терміну дії такого Ордера;
- проведення ремонтних робіт - на період проведення таких робіт;
- заміна місця розташування через виявлення недоліків (неточностей) при видачі Ордера на розміщення ТС з причин, що не залежать від заявника та у випадку зміни умов розміщення ТС, ДБН, які регламентують розміщення ТС, - на період до закінчення терміну дії такого Ордера.
5.5. Заміна втраченого, пошкодженого Ордера на розміщення ТС. Внесення змін, уточнень до Ордера на розміщення ТС.
5.5.1. Заміна втраченого, пошкодженого Ордера на розміщення ТС проводиться безкоштовно у термін не більше трьох робочих днів.
5.5.2. Внесення змін, уточнень до Ордера на розміщення ТС здійснюється шляхом заміни бланку Ордера.
5.5.3. Видача нового Ордера на розміщення ТС здійснюється на підставі заяви із зазначенням обставин, що стали причиною для видачі нового Ордера на розміщення ТС.
5.5.4. Заміна Ордера на розміщення ТС не призводить до зміни номера Ордера на розміщення ТС.
5.5.5. Будь-які виправлення, дописки, уточнення в Ордері на розміщення ТС не допускаються. Самостійне внесення змін, доповнень, уточнень та дописок до Ордера на розміщення ТС вважається підробкою та карається відповідно до законодавства.
5.6. Право пріоритету.
5.6.1. Власники ТС, які отримали Ордер на розміщення ТС, мають пріоритетне право під час подовження Ордера на розміщення ТС в порядку, передбаченому цим Положенням. Пріоритетне право такого власника ТС зберігається протягом всього терміну дії Ордера на розміщення ТС та закінчується за один місяць до закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС, виданого на відповідну ТС.
5.6.2. При закінченні у власника ТС пріоритетного права розгляд поданих заяв на розміщення ТС здійснюється у загальному порядку, передбаченому цим Положенням.
5.6.3. У разі передоплати власником ТС за договором особистого сервітуту не менше ніж за три місяці пріоритетне право таких власників ТС зберігається протягом всього терміну дії Ордера на розміщення ТС та протягом трьох місяців з дати закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС.
5.6.4. У випадку надходження двох і більше заяв щодо можливості отримати Ордер на розміщення ТС пріоритетне право має той із заявників, який раніше зареєстрував заяву, подану до Головного управління містобудування з повним комплектом необхідних документів.
5.6.5. Заяви щодо можливості отримати Ордер на розміщення ТС приймаються за умови закінчення пріоритетного права власника встановленої ТС на відповідне місце.
5.6.6. Інформація щодо поданих заяв, закінчення терміну дії виданих Ордерів на розміщення ТС, пріоритетних прав є публічною інформацією, яка оприлюднюється у БД ТС відповідно до Положення про БД ТС.
( Підпункт 5.6.6 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
6. ВСТАНОВЛЕННЯ ТС
6.1. Документом, необхідним для встановлення ТС, є Ордер на розміщення ТС.
( Підпункт 6.1 пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
6.2. Встановлення ТС має відбуватися без облаштування заглибленого фундамента.
6.3. Під час встановлення ТС мають бути дотримані усі умови, зазначені у паспорті прив'язки, та ті, що були додатково визначені під час погодження з відповідними органами, установами, організаціями.
6.4. Під час встановлення ТС мають бути вжиті належні заходи безпеки.
6.5. Заявник (власник ТС) на підставі отриманого Ордера на розміщення ТС укладає договір (угоду) на проведення робіт, з встановлення ТС з підприємством, установою або організацією, що має ліцензію на проведення такого виду робіт.
6.6. Встановлення ТС має бути вчинено відповідно до землевпорядної документації, з дотриманням межових знаків наданої земельної ділянки та паспорта прив'язки, про що складається акт за участю особи, яка провела встановлення ТС. Така особа посвідчує складений акт. Протягом 10 днів з моменту складення акта, заявник (власник ТС) подає копію останнього до Єдиного оператора. Відповідальність за правильність встановлення ТС несе особа, що посвідчила акт. Відсутність акта є підставою для винесення припису про усунення недоліків при встановленні ТС.
6.7. ВАТ "АК "Київводоканал" та АЕК "Київенерго" проводять підключення ТС до інженерних мереж (водо- та енергопостачання) за наявності Ордера на розміщення ТС.
( Підпункт 6.7 пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
6.8. Розміщення ТС за відсутності правовстановлюючих документів на земельну ділянку є самовільним зайняттям земельної ділянки та спричиняє наслідки, передбачені Земельним кодексом України, Кримінальним кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, цим Положенням та Правилами благоустрою м. Києва .
6.9. Якщо особа, що самовільно встановила ТС, не провела демонтаж у визначений термін, демонтаж такої ТС здійснюється в порядку, встановленому цим Положенням та Правилами благоустрою м. Києва .
6.10. Особа, яка здійснила або здійснює самочинне встановлення ТС, не набуває права власності на них.
6.11. Поряд з ТС може бути розміщене холодильне та інше обладнання (за винятком столів та стільців) загальною площею не більше 25 відсотків площі ТС у межах земельної ділянки, що надана для встановлення ТС.
7. БЛАГОУСТРІЙ ТС
7.1. Власник ТС є відповідальним за утримання ТС у належному експлуатаційному та санітарно-технічному стані.
7.2. Роботи з благоустрою прилеглих до ТС територій є обов'язковим заходом при розміщенні ТС та виконуються відповідно до паспорта прив'язки ТС та Комплексної схеми.
7.3. Власник ТС обов'язково повинен передбачити заходи щодо запобігання пошкодженню об'єктів благоустрою, укладення угод на вивезення відходів, забезпечення контролю за організацією постійного прибирання закріплених і прилеглих територій, забезпечення догляду за газонами та зеленими насадженнями, якщо такі є на закріпленій території, своєчасне вивезення вмісту належних власникові ТС контейнерів та урн для сміття.
7.4. ТС має встановлюватися з урахуванням можливості зручного під'їзду автотранспорту для розвантаження або навантаження товарів, що не створює перешкод для проходу пішоходів, посадки та висадки пасажирів міського пасажирського транспорту.
( Підпункт 7.4 пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
7.5. Благоустрій ТС здійснюється з урахуванням вимог використання цієї території відповідно до затвердженої містобудівної документації, Правил забудови м. Києва , Правил благоустрою м. Києва , цього Положення, а також установлених державних стандартів, норм і правил.
7.6. Власники ТС зобов'язані проводити (за необхідності, але не менше одного разу на рік) відновлення зовнішнього вигляду ТС згідно з паспортом прив'язки ТС.
7.7. ТС, які розміщені (встановлені) без відповідної, оформленої в установленому порядку дозвільної документації, з відхиленням від паспорта прив'язки, вважаються самочинно розміщеними ТС і підлягають демонтажу за кошти особи, що здійснила встановлення, у встановлені терміни.
( Підпункт 7.7 пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
7.8. Власники (користувачі) ТС зобов'язані підтримувати благоустрій закріпленої та прилеглої до ТС території протягом всього терміну дії Ордера на розміщення ТС. До прилеглої території відноситься територія навколо ТС на відстані 10 метрів від кожної крайньої точки ТС, прохід (доріжка, тротуар тощо) спеціально створений для доступу до ТС. Закріплена територія ТС визначається в дозвільній документації на розміщення ТС.
( Підпункт 7.8 пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
7.9. Благоустроєм ТС вважається проведення робіт з улаштування (відновлення) твердого покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення, розміщення контейнерів та урн для сміття, збереження та відновлення зовнішнього вигляду ТС відповідно до умов паспорта прив'язки на таку ТС, а також здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення технічного і санітарного стану території, пополіпшення комфортності мешкання жителів та гостей міста Києва.
7.10. Роботи з благоустрою ТС, які проводяться над або під інженерними мережами та технічними засобами телекомунікації, виконуються з дотриманням умов та нормативів щодо їх безпечної експлуатації.
7.11. На прилеглій до ТС території забороняється:
7.11.1. Складувати тару, матеріали, різні конструкції та відходи.
( Підпункт 7.11.1 пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
7.11.2. Закопувати будь-які будівельні відходи та складувати будівельні матеріали, конструкції, обладнання.
7.11.3. Розміщувати або звалювати не в спеціально відведених для цього місцях відходи, сміття, траву, гілки, деревину, листя та сніг.
7.11.4. Посипати тротуари, доріжки, прогулянкові стежки та інші тверді покриття хімічними препаратами, не дозволеними для такого використання.
7.11.5. Влаштовувати місця для відпочинку, встановлювати намети не в спеціально відведених місцях.
7.11.6. Викидати соляні суміші на території зелених насаджень під час зимового прибирання вулиць, доріжок тощо.
7.12. На дахах ТС забороняється складування тари, матеріалів, різних конструкцій та відходів.
( Пункт 7 доповнено підпунктом 7.12 згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
8. КОНТРОЛЬ ЗА УТРИМАННЯМ ТА РОЗМІЩЕННЯМ ТС
8.1. Контроль за дотриманням вимог, встановлених законодавством по благоустрою ТС, здійснюють Головне управління контролю за благоустроєм виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління контролю за благоустроєм), управління (відділи) контролю за благоустроєм районних у м. Києві державних адміністрацій в межах відповідно наданих повноважень.
8.2. Контроль за дотриманням власниками ТС вимог Правил благоустрою здійснює Головне управління контролю за благоустроєм та/або його структурні підрозділи та управління (відділи) контролю за благоустроєм районних у м. Києві державних адміністрацій (у разі їх створення).
( Розділ 9 виключено на підставі Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
10. СЕЗОННА ТОРГІВЛЯ
10.1. Порядок провадження сезонної торгівлі (в тому числі розміщення ТС під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на термін проведення таких заходів, але не більше п'яти діб) визначається виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).
( Підпункт 10.1 пункту 10 в редакції Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )( Підпункт 10.2 пункту 10 виключено на підставі Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
11. ВЗАЄМОДІЯ УЧАСНИКІВ ПРАВОВІДНОСИН ЩОДО РОЗМІЩЕННЯ ТС
11.1. Під час видачі Ордерів на розміщення ТС Головне управління містобудування враховує висновки комісій з питань розміщення ТС районних в місті Києві державних адміністрацій, громадських організацій та побажання мешканців кварталу (району), в якому планується розміщення ТС, під час підготовки висновків.
( Підпункт 11.1 пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
11.2. Громадські організації та мешканці кварталу (району), в якому планується (або розміщено) ТС, комісії з питань розміщення ТС районних в місті Києві державних адміністрацій направляють Головному управлінню містобудування побажання щодо розміщення або заборони розміщення ТС у визначених ними місцях, а також інформацію щодо виконання умов розміщення та цього Положення власником ТС.
( Підпункт 11.2 пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
11.3. Якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис, який є обов'язковим для виконання в термін до трьох діб особами, відповідальними за утримання об'єктів благоустрою.
11.4. У приписі зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, на яку складений припис, та надаються пропозиції щодо усунення причин та умов, які спричиняють порушення благоустрою території.
11.5. Припис підписується особою, яка його склала, і особою, на яку він складений.
11.6. У разі відмови особи отримати припис робиться про це запис у графі "Припис одержав".
11.7. У разі виявлення ТС, невстановлений власник (користувач) якої створив умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис з дотриманням вимог Правил благоустрою м. Києва . У такому випадку одна копія припису наклеюється на тимчасову споруду (малу архітектурну форму) поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності) або на фронтальній частині ТС, а ще одна копія вручається особисто присутньому власнику (користувачу), надсилається власникові ТС поштою (цінним листом з описом вкладення) за адресою, зазначеною в Ордері на розміщення ТС (у разі його наявності). Посадова особа, яка внесла припис, здійснює фотофіксацію наклеєного припису поряд з Ордером на розміщення ТС (у разі його наявності) або на фронтальній частині ТС. При цьому щонайменше на одній з фотографій має бути видно чітко та розбірливо інформацію про номер та дату складення припису.