• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про врахування громадських інтересів та захист прав громадян при проведенні містобудівної діяльності в місті Києві

Київська міська рада | Рішення від 16.06.2005 № 439/3015
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 16.06.2005
  • Номер: 439/3015
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 16.06.2005
  • Номер: 439/3015
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
X сесія IV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 439/3015 від 16.06.2005
Про врахування громадських інтересів
та захист прав громадян при проведенні
містобудівної діяльності в місті Києві
Керуючись статтями 55, 57, 142 Конституції України( 254к/96-ВР ), статтею 22 Закону України "Про столицю України -місто-герой Київ" ( 401-14 ), пунктом 42 частини 1 статті 26Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"( 280/97-ВР ), статтею 18 Закону України "Про планування ізабудову територій" ( 1699-14 ), Законом України "Про основимістобудування" ( 2780-12 ) та з метою врахування громадськихінтересів у містобудівній діяльності Київська міська радаВ И Р І Ш И Л А:
1. При плануванні і забудові території міста Києва врахуваннягромадських інтересів здійснювати шляхом визначення потребтериторіальної громади в наявних та перспективних територіях,необхідних для розташування та безпечної експлуатації об'єктівжитлово-комунального господарства, соціальної,інженерно-транспортної інфраструктури, вирішення інших завданьщодо забезпечення сталого розвитку міста Києва.
2. Фізичним та юридичним особам забезпечувати рівніможливості набуття у власність або у користування земельнихділянок для містобудівних потреб на підставі всебічногозапровадження конкурентних засад, отримання відповідних земельнихділянок на відкритих публічних торгах та конкурсах.
3. Земельні ділянки для містобудівних потреб надавативідповідно до Генерального плану міста Києва ( ra0370023-02 ),Правил забудови м. Києва ( ra0011023-05 ) та іншої містобудівноїдокументації, що була офіційно оприлюднена, а у випадках, прямопередбачених законодавством України або рішеннями Київради,пройшла громадські слухання або опитування серед членівтериторіальної громади міста, району, мікрорайону, кварталу абоіншого територіального утворення.
4. Дозволи на будівництво конкретних об'єктів містобудуваннявидавати на підставі комплексного висновку Головного управліннямістобудування, архітектури та дизайну міського середовищавиконавчого органу Київради (Київської міської державноїадміністрації) щодо відповідності запропонованого будівництвамістобудівній документації, державним будівельним нормам таПравилам забудови м. Києва.
5. Проектну документацію на будівництво об'єктівмістобудування затверджувати після розгляду на містобудівній радіпри Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайнуміського середовища виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації).
6. З метою визначення найкращих проектних пропозицій щодооб'єктів нового будівництва, реконструкції будинків і споруд тарозроблення містобудівної документації виконавчому органу Київради(Київській міській державній адміністрації) організовуватиархітектурні та містобудівні конкурси.
7. Згідно з окремими рішеннями Київради проводити громадськіслухання та опитування населення щодо проектів будівництваоб'єктів, які мають важливе суспільне значення для міста Києва.
8. Головному управлінню містобудування, архітектури тадизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київськоїміської державної адміністрації):
8.1. Протягом двох тижнів після прийняття Київрадою рішеньпро розроблення містобудівної документації повідомляти череззасоби масової інформації про початок її розроблення, а також проформи, місце і термін подання пропозицій зацікавленими особами.
8.2. Протягом місяця після завершення розробки містобудівноїдокументації повідомляти через засоби масової інформації про місцеїї розгляду, термін, форму, порядок подання та обговореннязауважень і пропозицій.
8.3. Роз'яснювати через засоби масової інформації змістприйнятих рішень Київради про затвердження містобудівноїдокументації та інформувати про правові, економічні та екологічнінаслідки планування територій.
9. Проекти Генерального плану міста Києва, Правил забудовим. Києва, схеми планування територій, детальні плани територій,окремі плани червоних ліній не менше, ніж за два місяці до їхзатвердження підлягають офіційному оприлюдненню та розміщенню насайті Київради.
Проект Генерального плану та проект Правил забудови м. Києвав обов'язковому порядку виносяться на громадські слухання.Протоколи громадських слухань, оформлені відповідно до вимогстатті 14 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"( 280/97-ВР ) та Статуту територіальної громади міста Києва, разомз висновками виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації) передаються на розгляд Київради.
10. До Генерального плану міста Києва ( ra0370023-02 ),Правил забудови м. Києва ( ra0011023-05 ) та іншої містобудівноїдокументації у встановленому порядку можуть вноситися відповіднізміни та доповнення.
Якщо такі зміни та доповнення мають суттєве значення длятериторіальної громади міста Києва, то за висновком постійноїкомісії Київради з питань містобудування та архітектури проектирішень Київради про затвердження змін та доповнень можуть бутинаправлені на громадські слухання.
11. Члени територіальної громади міста Києва згідно ззаконодавством та Статутом територіальної громади міста Києва( raa371023-02 ) мають право брати участь у розробці проектівмістобудівних рішень Київською міською радою або її виконавчиморганом.
Право на участь у розробці проектів містобудівних рішеньчлени територіальної громади можуть реалізувати як безпосередньошляхом внесення відповідних пропозицій та зауважень на адресуКиївської міської ради, так і через депутатів Київської міськоїради шляхом звернень на їх адресу.
12. Проекти рішень Київради з питань містобудуваннядоводяться до відома кожного депутата Київради за десять днів доїх розгляду на сесії Київради.
12.1. Згідно з письмовим зверненням депутата Київради,поданим за три дні до сесійного засідання, проект рішення Київрадиз питань містобудування може бути знятий з розгляду длядодаткового вивчення та усунення виявлених недоліків з мотивівнедоцільності його прийняття або невідповідності законодавству,державним будівельним нормам, іншим нормативно-правовим актам,попереднім рішенням Київради.
12.2. Зняти з розгляду сесії проект рішення Київради з питаньмістобудування з мотивів недоцільності його прийняття депутатКиївради може за наявності письмового звернення, підписаного неменше, як десятьма членами територіальної громади міста Києва, якімешкають на території реалізації містобудівного проекту.
12.3. Матеріали додаткового вивчення проекту рішення Київрадиз питань містобудування разом із цим проектом підлягають винесеннюна розгляд сесії Київради протягом місяця з дня прийняття рішенняпро додаткове вивчення.
13. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міськадержавна адміністрація) до прийняття офіційних рішень проздійснення містобудівної діяльності повинен:
13.1. Через засоби масової інформації та іншим чиномінформувати членів територіальної громади міста Києва, якімешкають на території реалізації містобудівного проекту, прозаплановані заходи містобудівної діяльності.
13.2. Офіційно інформувати депутатів Київської міської радипро підготовку та розгляд проектів рішень щодо здійсненнямістобудівної діяльності у їх виборчих округах.
13.3. Забезпечити можливість обговорення містобудівнихпроектів в органах місцевого самоврядування.
14. При здійсненні містобудівних проектів членитериторіальної громади міста Києва мають право:
14.1. Отримувати від Київради та її виконавчого органу(Київської міської державної адміністрації) інформацію проконкретні містобудівні проекти та про порядок їх реалізації.
14.2. Проводити за рахунок власних коштів незалежнуекспертизу містобудівної документації.
14.3. Звертатися до депутатів Київської міської ради,правоохоронних та контролюючих органів з приводу проведенняперевірок законності прийняття містобудівних рішень.
14.4. Вносити на адресу повноважних суб'єктів пропозиції щодовдосконалення містобудівної діяльності.
14.5. Звертатися до суду про захист порушених прав тазаконних інтересів.
15. Колективні скарги на адресу Київради з питаньмістобудівної діяльності, підписані понад 100 громадянами, якімешкають на території реалізації містобудівного проекту,перевіряються виконавчим органом Київради (Київською міськоюдержавною адміністрацією) за участю депутата Київради тауповноважених осіб з числа заявників.
16. Колективні скарги на адресу Київради з питаньмістобудівної діяльності, підписані понад 200 громадянами, якімешкають на території реалізації містобудівного проекту,перевіряються постійною комісією Київради з питань містобудуваннята архітектури за участю уповноважених осіб з числа заявників.
17. За висновком постійної комісії Київради з питаньмістобудування та архітектури з метою запобігання реально можливимсоціальним конфліктам при здійсненні містобудівної діяльностіможуть проводитися громадські слухання та опитування громадян.
Матеріали громадських слухань та опитування громадяндолучаються до проектів рішень Київради і доводяться до відомадепутатів при розгляді відповідного питання на сесії Київради.
18. Члени територіальної громади міста Києва мають право замісцем свого проживання проводити загальні збори з будь-якогопитання містобудівної діяльності.
Порядок проведення таких зборів визначається законодавствомУкраїни, Статутом територіальної громади міста Києва( raa371023-02 ).
Рішення загальних зборів враховуються Київрадою та їївиконавчим органом (Київською міською державною адміністрацією)при розгляді конкретних питань містобудування.
19. Члени територіальної громади міста Києва мають право впорядку місцевої ініціативи внести на розгляд Київради будь-якепитання містобудівної діяльності, вирішення якого належить докомпетенції Київради.
Порядок внесення місцевої ініціативи на розгляд Київрадивизначається Статутом територіальної громади міста Києва.
Місцева ініціатива, внесена на розгляд Київради увстановленому порядку, підлягає обов'язковому розгляду навідкритому засіданні ради за участю членів ініціативної групи зпитань місцевої ініціативи.
20. В окремих випадках відповідно до вимог законодавстваУкраїни питання містобудування можуть бути внесені на місцевийреферендум.
21. Рішення Київради та її виконавчого органу (Київськоїміської державної адміністрації) з містобудівних питань можутьбути переглянуті тільки у разі їх невідповідності законодавствуУкраїни, державним будівельним нормам, іншим нормативно-правовимактам, раніше прийнятим рішенням Київради або грубих порушеньпорядку їх прийняття.
22. Перегляд рішень Київради та її виконавчого органу(Київської міської державної адміністрації) з містобудівних питаньз мотивів доцільності допускається за наявності згоди зацікавленихосіб та за умови, коли перегляд таких рішень не завдає збитківтериторіальній громаді міста Києва.
23. Протидія законній діяльності щодо реалізаціїмістобудівних проектів з боку приватних та службових осібспричиняє відповідальність згідно з законодавством України.
У разі протидії законній діяльності щодо реалізаціїмістобудівних проектів орендарі та власники земельних ділянокмають право самостійно або за участю уповноважених осіб Головногоуправління земельних ресурсів виконавчого органу Київради(Київської міської державної адміністрації) складати протоколи провчинені правопорушення.
За наявності адміністративних правопорушень в діях, щоперешкоджають реалізації містобудівних проектів, орендарі тавласники земельних ділянок звертаються до органів міліції.
Відшкодування збитків, заподіяних незаконними діями приватнихта службових осіб, проводиться в судовому порядку.
24. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійнукомісію Київради з питань містобудування та архітектури.
25. Рішення набуває чинності з дня офіційного оприлюднення.
Київський міський голова О.Омельченко
"Хрещатик" N 133 (2732) від 13 вересня 2005 року