• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Звіт, Висновок, Регламент від 27.11.2007 № 1545 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Звіт, Висновок, Регламент
  • Дата: 27.11.2007
  • Номер: 1545
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Звіт, Висновок, Регламент
  • Дата: 27.11.2007
  • Номер: 1545
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1545 від 27.11.2007
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 1810 ( ra1810017-13 ) від 08.10.2013 )
Про внесення змін до Регламенту
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
На виконання п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від31.10.2007 N 1270 ( 1270-2007-п ) "Про внесення змін до Типовогорегламенту місцевої державної адміністрації":
Внести зміни до Регламенту виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації),затвердженого розпорядженням Київської міської державноїадміністрації від 29.10.2002 N 1970 ( ra1970017-02 ) (зі змінами,внесеними розпорядженнями від 29.12.2003 N 2475 "Про внесення зміндо Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації)", від 17.06.2004 N 1079 "Провнесення змін до Регламенту виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації)", від 01.09.2005N 1643 "Про інформування щодо скасування рішень Київради,розпоряджень міського голови, розпоряджень Київської міськоїдержавної адміністрації", від 05.06.2006 N 915 ( ra0915017-06 )"Про внесення доповнень до розпорядження Київської міськоїдержавної адміністрації від 29.10.2002 N 1970", від 26.07.2006 N1130 "Про внесення змін та доповнень до Регламенту виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації)" та від 26.09.2006 N 1411 "Про внесення доповненнядо Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації)", від 16.08.2007 N 1050( ra1050017-07 ) "Про внесення змін до Регламенту виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації)", від 28.08.2007 N 1135 ( ra1135017-07 ) "Провнесення змін та доповнень до розпоряджень виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)від 29.10.2002 N 1970" та від 19.07.2007 N 936" та від 10.10.2007N 1326 ( ra1326017-07 ) "Про внесення змін до Регламентувиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації)"), виклавши його в редакції, щододається.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням
Київської міської
державної адміністрації
від 29 жовтня 2002 р. N 1970
(в редакції розпорядження
Київської міської
державної адміністрації
від 27 листопада 2007 р. N 1545)
РЕГЛАМЕНТ
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Регламент виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) (далі - Регламент) єнормативним актом, який регулює організаційно-процедурні питаннявнутрішньої діяльності виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації).
2. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міськадержавна адміністрація) будує свою роботу на засадах законності,персональної відповідальності, поєднання загальнодержавнихінтересів та інтересів міста.
3. Основні засади організації діяльності виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), його апарату та структурних підрозділіввизначаються законами України "Про столицю України - місто-геройКиїв" ( 401-14 ), "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ),"Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), положеннямипро головні управління, управління, відділи та інші службивиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), розпорядженнями виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)з організаційних питань та цим Регламентом.
РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ МІЖ КИЇВСЬКИМ МІСЬКИМ
ГОЛОВОЮ, ПЕРШИМИ ЗАСТУПНИКАМИ,
ЗАСТУПНИКАМИ ГОЛОВИ, ЗАСТУПНИКОМ
ГОЛОВИ - КЕРІВНИКОМ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО
ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
4. Розподіл обов'язків між міським головою, першимизаступниками, заступниками голови та заступником голови -керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) здійснюється Київськимміським головою не пізніше одного місяця з дня призначення його напосаду.
При цьому визначаються:
- функції і повноваження, закріплені за першими заступниками,заступниками голови та заступником голови - керівником апарату;
- управління, відділи та інші структурні підрозділивиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), діяльність яких спрямовується,координується та контролюється першими заступниками, заступникамиголови та заступником голови - керівником апарату.
Міським головою визначаються також обов'язки першихзаступників та заступників голови Київської міської державноїадміністрації щодо спрямування та контролю діяльності відповіднихbhjnm`bwhu органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києвідержавних адміністрацій).
ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ
5. Робота виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) проводиться заперспективними (річними), поточними (піврічними, квартальними), ау разі потреби - оперативними (місячними) планами та планами-календарями на тиждень, які затверджуються Київським міськимголовою за поданням заступника голови - керівника апарату (додаток1).
6. Шанування роботи виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) здійснюється з метоюстворення умов для послідовної та узгодженої діяльності йогоструктурних підрозділів та апарату.
7. Плани роботи виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) передбачають заходи,спрямовані на виконання Конституції України, законів України,актів Президента України та Верховної Ради України, КабінетуМіністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня,доручень Прем'єр-міністра України, державних і міської програмсоціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших,визначених законами, а також делегованих Київською міською радоюповноважень та забезпечення реалізації державної політики.
8. Для координації діяльності виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації)складаються піврічні (квартальні) та тижневі плани основнихзаходів.
Піврічні (квартальні) плани роботи складаються з переліківпитань для розгляду на засіданнях Колегії виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), нарадах у перших заступників, заступників,заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації).
До планів роботи виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) включаються:
- актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів щодосоціально-економічного розвитку міста, функціонування галузейгосподарського комплексу та розв'язання проблем соціальної сфери,поліпшення діяльності місцевих органів виконавчої влади, їхвзаємодії з органами місцевого самоврядування, які потребуютьрозгляду на засіданнях Колегії, нарадах у Київського міськогоголови, перших заступників та заступників голови Київської міськоїдержавної адміністрації, та вжиття додаткових заходів;
- перелік актів законодавства, розпоряджень Київськогоміського голови та виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації), виконання якихрозглядатиметься у порядку контролю;
- основні організаційно-масові заходи, проведення якихзабезпечується виконавчим органом Київської міської ради(Київською міською державною адміністрацією) або за його участю.
Плани повинні містити питання:
- підведення підсумків діяльності виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)відповідно за рік, квартал, місяць із визначенням основнихнапрямів подальшої роботи;
- діяльності структурних підрозділів виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), виконавчих органів районних у м. Києві рад(районних у м. Києві державних адміністрацій) щодо виконання актівзаконодавства, розпоряджень Київського міського голови тавиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації).
Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділіввиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) або виконавчих органів районних у м.Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), якправило, передбачає проведення попередньої комплексної абоцільової перевірки.
У планах роботи виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) визначаються конкретніструктурні підрозділи або посадові особи, відповідальні заздійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.
9. Формування планів роботи виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації)здійснюється за пропозиціями структурних підрозділів, погодженимиіз першими заступниками, заступниками та заступником голови -керівником апарату (відповідно до розподілу обов'язків).
Планування роботи виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) з підготовки проектіврегуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 ЗаконуУкраїни "Про засади державної регуляторної політики у сферігосподарської діяльності" ( 1160-15 ).
Письмові пропозиції до планів роботи на півріччя (квартал)подаються першими заступниками, заступниками, заступником голови -керівником апарату з урахуванням пропозицій керівників головнихуправлінь, управлінь, відділів та інших служб виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), головами районних у м. Києві державнихадміністрацій за 30 днів до кінця кварталу (півріччя) доуправління організаційної роботи апарату виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації). Підготовлений управлінням організаційної роботи до20-го числа останнього місяця кожного півріччя проект плану роботирозглядається першими заступниками, заступниками, заступникомголови - керівником апарату, візується ними та передається доуправління організаційної роботи для остаточного формування плану.
Пропозиції до плану-календаря основних заходів виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації) та планів виконавчих органів районних у м. Києвірад (районних у м. Києві державних адміністрацій) на тижденьподаються у письмовому вигляді першими заступниками, заступниками,заступником голови - керівником апарату, виконавчими органамирайонних у м. Києві рад (районними у м. Києві державнимиадміністраціями) щочетверга до 12 години управлінню організаційноїроботи для узагальнення.
10. Робота структурних підрозділів та апарату проводиться заквартальними та місячними планами, що затверджуються першимизаступниками, заступниками, заступником голови - керівникомапарату (відповідно до розподілу обов'язків) та безпосереднімкерівником структурного підрозділу. Порядок планування роботиструктурних підрозділів апарату виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації)встановлює заступник голови - керівник апарату.
11. Додаткові (позапланові) питання включаються до плануроботи структурного підрозділу та апарату виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)і виключаються з нього за рішенням перших заступників,заступників, заступника голови - керівника апарату (відповідно доpngond3ks обов'язків).
12. Контроль за виконанням планів роботи виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), структурних підрозділів та апарату здійснюєтьсяпершими заступниками, заступниками, заступником голови -керівником апарату (відповідно до розподілу обов'язків).
13. Підготовка звітності виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації), передбаченоїстаттями 30 і 33 Закону України "Про місцеві державніадміністрації" ( 586-14 ), проводиться його апаратом на основізвітів структурних підрозділів виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації).
Зміст звітності визначається питаннями, що вирішуютьсявиконавчим органом Київської міської ради (Київською міськоюдержавною адміністрацією) та його структурними підрозділами.
Звіт про результати діяльності виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації)розміщується на офіційному веб-сайті Київської міської влади та укомунальних засобах масової інформації.
КОНСУЛЬТАТИВНІ, ДОРАДЧІ ТА ІНШІ ДОПОМІЖНІ
ОРГАНИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
14. Для сприяння здійсненню повноважень виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)Київським міським головою або розпорядженням виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)утворюються консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи іслужби (ради, комісії, колегії, робочі групи тощо).
Завдання, функції та персональний склад зазначених органів іслужб визначає міський голова.
Рішення зазначених органів оформлюються протоколами.
15. Для погодженого розгляду питань, що належать докомпетенції виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації), обговорення найважливішихнапрямів його діяльності, прийняття відповідних рішень тарекомендацій створюється Колегія виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі -Колегія).
До складу Колегії входять Київський міський голова (головаКолегії), заступник міського голови - секретар Київської міськоїради, перші заступники, заступники голови Київської міськоїдержавної адміністрації та заступник голови - керівник апарату,голови районних у м. Києві державних адміністрацій, окремікерівники головних управлінь, управлінь та інших структурнихпідрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації).
До складу Колегії можуть входити керівники територіальнихорганів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади,посадові особи органів місцевого самоврядування, народні депутатиУкраїни, керівники громадських об'єднань, творчих спілок,підприємств, організацій та установ за згодою.
Кількісний склад Колегії не повинен перевищувати 60 осіб.
Персональний склад Колегії затверджується та змінюєтьсязгідно з розпорядженням Київського міського голови.
16. Організаційною формою роботи Колегії є засідання, якіпроводяться, як правило, щоп'ятниці, позачергові - у разі потреби.
У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзнізасідання Колегії, а також спільні засідання з колегіями іншихорганів виконавчої влади.
Робота Колегії проводиться відповідно до затвердженогоКиївським міським головою (головою Колегії) піврічного(квартального) переліку питань, у якому зазначаються питання, щонеобхідно розглянути, дата проведення засідань та посадові особи,які відповідають за підготовку і своєчасне подання матеріалів.
Додаткові питання до затвердженого піврічного (квартального)переліку вносяться до порядку денного засідання Колегії зарішенням Київського міського голови (голови Колегії) не пізніше,ніж за 5 днів до засідання. Члени Колегії у разі потреби можутьзнімати питання з порядку денного засідання тільки за письмовимпогодженням з головою Колегії.
Дату, час, місце проведення та порядок денний засіданьКолегії визначає голова Колегії.
Організаційно-технічне забезпечення проведення засіданьКолегії покладається Київським міським головою на управлінняорганізаційної роботи апарату виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації).
17. До кожного з питань порядку денного засідання Колегіїголовними управліннями, управліннями та службами виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), відповідальними за підготовку питань, готуютьсядовідковий матеріал, проекти рішень, списки бажаючих виступити тасписки учасників, що додатково запрошуються на засідання Колегіїдля більш ґрунтовного обговорення питань порядку денного.
Коло службових осіб, які запрошуються на засідання Колегії зпитань порядку денного, визначається першими заступниками,заступниками голови та заступником голови - керівником апарату,відповідальними за підготовку питань на засідання Колегії.
Члени Колегії запрошуються на засідання управлінняморганізаційної роботи апарату. Додатково запрошені на засіданняКолегії з окремих питань учасники запрошуються відповіднимвідділом організаційного забезпечення діяльності першогозаступника, заступника голови Київської міської державноїадміністрації, який відповідає за підготовку цього питання.
Управління інформаційного забезпечення апарату виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації) погоджує питання про присутність представниківзасобів масової інформації під час засідання Колегії іззаступником голови - керівником апарату.
Підготовлені та погоджені в установленому порядку матеріалиподаються в управління організаційної роботи не пізніше, ніж за 5днів до засідання Колегії для узагальнення та підготовкинеобхідних комплектів документів для членів Колегії.
Управління організаційної роботи апарату виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)надсилає матеріали членам Колегії не пізніше, ніж за один день дозасідання (чергового та позачергового).
Відповідальність за якість та своєчасність підготовкиматеріалів на засідання Колегії покладається на першихзаступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації відповідно до розподілу обов'язків.
18. Засідання Колегії веде її голова, а в разі йоговідсутності - особа, уповноважена Київським міським головою.
Засідання Колегії вважається правомочним, якщо в ньому берутьучасть не менше ніж дві третини загальної кількості членівКолегії.
Члени Колегії беруть участь у засіданні особисто.
Головуючий на засіданні Колегії може прийняти рішення прозакритий розгляд окремого питання порядку денного.
Рішення Колегії приймаються з кожного питання порядку денноговідкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданніКолегії її членів. У разі рівного розподілу голосів, голосголовуючого є вирішальним.
Рішення Колегії затверджуються на її засіданні або у робочомупорядку після засідання Колегії. В такому випадку після засіданняКолегії управління організаційної роботи апарату разом звідповідальними за підготовку розглянутих питань доопрацьовуєпроекти рішень, що були подані на розгляд Колегії, з урахуваннямзауважень і пропозицій, висловлених і схвалених учасникамизасідання Колегії під час обговорення питань порядку денного,протягом 10 робочих днів і подає їх на затвердження головіКолегії.
Рішення Колегії візуються керівником відповідного головногоуправління, управління, служби та погоджуються з першимизаступниками, заступниками голови Київської міської державноїадміністрації, відповідальними за підготовку питання, а в разінеобхідності вирішення питань фінансового забезпечення цьогорішення - узгоджуються з Головним фінансовим управлінням іГоловним управлінням економіки та інвестицій і подаються назатвердження голові Колегії. Погодження або зауваження довідповідного рішення Колегії здійснюються згаданими посадовимиособами та керівниками зазначених головних управлінь у термін небільше одного робочого дня. Після відповідного погодження рішенняподаються на затвердження голові Колегії.
При оформленні рішень Колегії, в яких надаються дорученнявиконавчим органам районних у м. Києві рад (районним у м. Києвідержавним адміністраціям), визначається відповідальний за наданняузагальненої інформації Київському міському голові першийзаступник голови чи заступник голови Київської міської державноїадміністрації відповідно до розподілу обов'язків.
Рішення Колегії з кожного питання порядку денного засіданняКолегії підписуються головою.
Рішення спільних засідань колегій підписуються головамивідповідних колегій.
Рішення Колегії оформляються протоколами, які підписуютьсяголовуючим на засіданні, секретарем Колегії та візуютьсяпрацівником, який веде протокол.
Рішення Колегії доводяться до відома членів Колегії,керівників головних управлінь, управлінь та інших структурнихпідрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації), відповідальних за їх виконання,управлінням організаційної роботи апарату виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації).
Рішення Колегії може бути підставою для видання відповідногорозпорядження Київського міського голови або виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації).
19. Відповідальність за виконання рішення Колегії несутьособи, визначені у ньому відповідальними.
Контроль за виконанням рішень Колегії покладається наконтрольне управління апарату виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації).
Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконанняприйнятих нею рішень.
20. У своїй роботі Колегія керується Положенням про Колегіювиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), затвердженим розпорядженням Київськогоміського голови від 15.12.2003 N 365 ( ra0365050-03 ), та цимРегламентом.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ
КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ
ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
21. Організація роботи апарату виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації)здійснюється відповідно до цього Регламенту, Інструкції зділоводства, а також положення про апарат, що затверджуєтьсяКиївським міським головою.
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) відповідно до покладених на ньогозавдань:
- опрацьовує документи, що надходять до апарату виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), готує до них аналітичні, довідкові та іншіматеріали, а також проекти доручень Київського міського голови ізаступників голови Київської міської державної адміністрації;
- здійснює опрацювання проектів розпоряджень; розробляє задорученням Київського міського голови проекти розпоряджень зорганізаційних та кадрових питань;
- перевіряє за дорученням Київського міського головивиконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України,розпоряджень Київського міського голови територіальними органамиміністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питаньздійснення повноважень виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)), структурнимипідрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації), а також виконавчими органамирайонних у м. Києві рад (районними у м. Києві державнимиадміністраціями) (за дорученням Київського міського голови);вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надаєпрактичну допомогу в розв'язанні складних проблем, розробляєпропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль засвоєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів зпитань виконання актів законодавства, розпоряджень Київськогоміського голови;
- за дорученням Київського міського голови проводить аналізроботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і впорядку, визначених законодавством, надає методичну та іншупрактичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готуєпропозиції щодо поглиблення взаємодії виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації) зорганами місцевого самоврядування для спільного вирішення питаньекономічного, соціального та культурного розвитку відповіднихтериторій;
- здійснює правове забезпечення діяльності виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), надає методичну та іншу практичну допомогу,спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актівзаконодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовимиособами виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації);
- готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали зорганізаційних і кадрових питань, що розглядаються Київськимміським головою та першими заступниками голови і заступникамиголови Київської міської державної адміністрації;
- проводить разом із структурними підрозділами виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), територіальними органами міністерств, іншихцентральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічногоі суспільно-політичного становища на відповідній території,розробляє та вносить Київському міському голові пропозиції щодойого поліпшення;
- здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутовезабезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації); забезпечує дотриманнярежиму роботи в адміністративному будинку Київської міськоїдержавної адміністрації; забезпечує організацію приймання-передачіінформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимогзаконодавства, належний протипожежний стан у приміщенняхадміністративного будинку та дотримання правил охорони праці;
- провадить діяльність, пов'язану з державною таємницею,організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режимусекретності у виконавчому органі Київської міської ради (Київськійміській державній адміністрації) відповідно до вимог законодавствау сфері охорони державної таємниці;
- забезпечує висвітлення діяльності виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації);
- виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) є юридичною особою, має печаткуіз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
Апарат очолює заступник голови - керівник апарату виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), який призначається на посаду та звільняється зпосади Київським міським головою за погодженням з Головнимуправлінням державної служби України та Кабінетом МіністрівУкраїни.
Структуру, штатний розпис, граничну чисельність, фонд оплатипраці працівників апарату та видатки на його утримання в межахвиділених асигнувань затверджує Київський міський голова.
Управління, відділи, інші структурні підрозділи апаратувиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) здійснюють свої повноваження на підставіположень про них, які затверджуються розпорядженнями виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації).
Начальники управлінь, відділів апарату та їх заступники,працівники патронатної служби призначаються на посади ізвільняються з посад Київським міським головою. Працівники апаратувиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) призначаються на посади і звільняються зпосад наказом по апарату.
На працівників апарату виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації) поширюєтьсязаконодавство України про працю, державну службу і службу ворганах місцевого самоврядування. Вони зобов'язані виконуватиправила внутрішнього трудового розпорядку, інструкції по роботі здокументами, підвищувати професійний рівень і ділову кваліфікацію.
22. Апарат виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) у процесі виконанняпокладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділамивиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), а також із Секретаріатом ПрезидентаУкраїни, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, апаратамивиконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києвідержавних адміністрацій), територіальними органами центральнихорганів виконавчої влади.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З КАДРАМИ У ВИКОНАВЧОМУ
ОРГАНІ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКІЙ МІСЬКІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ)
23. Робота з кадрами у виконавчому органі Київської міськоїради (Київській міській державній адміністрації) проводиться зметою комплексного вирішення питань комплектування виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації) та виконавчих органів районних у м. Києві рад(районних у м. Києві державних адміністрацій)висококваліфікованими, молодими, компетентними, перспективнимикадрами, спроможними забезпечити виконання завдань, визначених длямісцевих органів виконавчої влади, заохочення державних службовцівдо службової кар'єри та забезпечення їх безперервного навчання.
24. Організація кадрової роботи у виконавчому органіКиївської міської ради (Київській міській державній адміністрації)проводиться за затвердженим Київським міським головою річнимпланом, у якому визначено заходи з підбору, підготовки,перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а такожроботи з кадровим резервом.
25. Організацію роботи з кадрами в апараті виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)здійснює управління кадрової роботи і нагород; у головнихуправліннях, управліннях, відділах, інших структурних підрозділахвиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), виконавчих органах районних у м. Києвірад (районних у м. Києві державних адміністраціях) - відділи(сектори) кадрів; а у малочисельних структурних підрозділахвиконання цієї роботи за рішенням керівника покладається на одногоз працівників підрозділу відповідно до Положення про роботу зкадрами у виконавчому органі Київської міської ради (Київськійміській державній адміністрації). Основними завданнями кадровихслужб є реалізація єдиної державної політики у сфері державноїслужби, з питань кадрової роботи та нагород.
Кадрова робота в структурних підрозділах виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)проводиться відкрито і гласно, базується на всебічному вивченні іврахуванні можливостей кадрів, найбільш повному використанні їхздібностей, розвитку ініціативи, створенні атмосферизацікавленості у професійному зростанні.
26. Голови районних у м. Києві державних адміністрацій,начальники головних управлінь, управлінь, інших структурнихпідрозділів щомісячно до 5 числа подають до управління кадровоїроботи і нагород:
- інформацію про кількість вакантних посад станом на першечисло кожного місяця із зазначенням, як ці посади плануєтьсякомплектувати (конкурс, резерв);
- анкети-заявки на кожну посаду, що планується заміщувати законкурсом.
Управління кадрової роботи і нагород до 10 числа кожногомісяця узагальнює інформацію та через засоби масової інформаціїоприлюднює список вакантних посад, які заміщуються за конкурсом.
27. Прийняття на посади державних службовців у виконавчомуоргані Київської міської ради (Київській міській державнійадміністрації) здійснюється відповідно до законів України "Продержавну службу" ( 3723-12 ), "Про місцеві державні адміністрації"( 586-14 ) шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою,передбаченою законодавством; на посади працівників, які не єдержавними службовцями, - відповідно до Кодексу законів про працюУкраїни.
Заступник голови Київської міської державної адміністрації -керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації), керівники структурнихпідрозділів організовують вивчення ділових і моральних якостейосіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.
28. Конкурсний відбір на заміщення вакантних посад державнихслужбовців третьої - шостої категорій у виконавчому органіКиївської міської ради (Київській міській державній адміністрації)проводиться відповідно до Закону України "Про державну службу"( 3723-12 ), Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантнихпосад державних службовців, затвердженого постановою КабінетуМіністрів України від 15.02.2002 N 169 ( 169-2002-п ), таПоложення про роботу з кадрами у виконавчому органі Київськоїміської ради (Київській міській державній адміністрації), крімвипадків, коли законами України або Кабінетом Міністрів Українивстановлено інший порядок заміщення таких посад.
Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантнихпосад державних службовців утворюються конкурсні комісії у складіголови, секретаря і членів комісії.
Розпорядженням Київського міського голови утворюються такікомісії:
- міська конкурсна комісія на чолі із заступником головиКиївської міської державної адміністрації з кадрових питаньпроводить відбір кандидатів на заміщення вакантних посад державнихслужбовців (начальників головних управлінь, управлінь, відділів таінших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації) та їхзаступників); керівників комунальних підприємств;
- конкурсна комісія апарату виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації) на чолііз заступником голови Київської міської державної адміністрації -керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації).
Наказами начальників головних управлінь, управлінь, відділів,інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації) утворюютьсяконкурсні комісії відповідних структурних підрозділів.
Організаційне забезпечення роботи міської конкурсної комісіїта конкурсної комісії апарату покладається на управління кадровоїроботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації), а у головнихуправліннях, управліннях, відділах та інших структурнихпідрозділах - на відповідні кадрові служби.
Участь у конкурсі беруть громадяни України, які відповідаютьвимогам та готові дотримуватись обмежень, що встановлені законамиУкраїни "Про державну службу" ( 3723-12 ), "Про службу в органахмісцевого самоврядування" ( 2493-14 ), "Про боротьбу з корупцією"( 356/95-ВР ), а також Положенням про роботу з кадрами увиконавчому органі Київської міської ради (Київській міськійдержавній адміністрації).
Підставою для прийняття рішення про проведення конкурсу тапублікації оголошення є подання на ім'я Київського міського головивідповідного заступника голови Київської міської державноїадміністрації або начальника головного управління, управління,відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), що погоджено з відповідним заступником головиКиївської міської державної адміністрації, про наявність вакантнихпосад державних службовців, які планується заміщувати шляхомконкурсного відбору, та із зазначенням основних вимог докандидатів.
Пропозиції про проведення конкурсного відбору кандидатів вапараті виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації), як правило, ініціюютьсяуправлінням кадрової роботи і нагород за пропозиціями керівниківструктурних підрозділів апарату або керівництва Київської міськоїдержавної адміністрації. Для цього на ім'я заступника голови -керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) керівникамиструктурних підрозділів апарату подається службова записка, в якійчітко висловлюється обґрунтування для проведення конкурсу,зазначаються посади, на які оголошується конкурс, висловлюютьсявимоги, що висуваються до кандидатів.
Рішення про проведення конкурсу приймається Київським міськимголовою (в апараті - заступником голови - керівником апарату); вголовних управліннях, управліннях, відділах, інших структурнихпідрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) - начальниками цих структурнихпідрозділів.
29. При прийнятті на державну службу відповідно до ЗаконуУкраїни "Про державну службу" ( 3723-12 ) може встановлюватисявипробувальний термін до шести місяців. Після успішногопроходження випробування керівники відповідних структурнихпідрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) подають до управління кадровоїроботи і нагород службову записку та характеристику кандидата назайняття посади державного службовця після закінченнявипробувального терміну. У разі негативного результатувипробування особа звільняється з займаної посади державногослужбовця відповідно до законодавства про працю.
30. Особи, які вперше зараховуються на посади державнихслужбовців, повинні прийняти Присягу державного службовця іпідписати її текст, затверджений статтею 17 Закону України "Продержавну службу" ( 3723-12 ), про що робиться запис у трудовійкнижці, підписати текст Попередження про спеціальні обмеження,встановлені Законом України "Про боротьбу з корупцією"( 356/95-ВР ), а також ознайомитися із Загальними правиламиповедінки державного службовця, затвердженими наказом Головногоуправління державної служби України від 23.10.2000 N 58( z0783-00 ) та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України07.11.2000 за N 783/5004, про що робиться письмове засвідчення вособовій справі.
Особи, які призначаються на посади, віднесені до номенклатурипосад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємнимидокументами, можуть бути призначені на ці посади тільки післяотримання ними такого допуску.
31. Розпорядженням Київського міського голови призначаютьсяна посади та звільняються з посад:
- перші заступники голови, заступники голови Київськоїміської державної адміністрації та заступник голови - керівникапарату виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) - за погодженням з КабінетомМіністрів України;
- керівники головних управлінь, управлінь, відділів, іншихструктурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) - за поданням першогозаступника голови або заступника голови Київської міськоїдержавної адміністрації та погодженням з відповіднимиміністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади;
- перші заступники та заступники керівників головнихуправлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділіввиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) - за поданням керівника та погодженням зпершим заступником голови або заступником голови відповідно дорозподілу обов'язків;
- працівники апарату виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації) - за поданнямзаступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації);
- керівники комунальних підприємств, установ (закладів) таорганізацій, що знаходяться у комунальній власності територіальноїгромади міста Києва, - за поданням начальника відповідногоголовного управління виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) та погодженням ізпершим заступником голови або заступником голови Київської міськоїдержавної адміністрації згідно з розподілом обов'язків наконтрактній основі.
32. У виконавчому органі Київської міської ради (Київськійміській державній адміністрації) для зайняття посад державнихслужбовців та просування їх по службі в структурних підрозділахстворюється у порядку, передбаченому Положенням про формуваннякадрового резерву для державної служби, резерв кадрів, якийпідлягає щорічному перегляду та затвердженню розпорядженнямвиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації):
- на посади начальників головних управлінь, управлінь,відділів та інших структурних підрозділів виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), їх заступників - за погодженням з відповіднимицентральними органами виконавчої влади;
- на посади працівників апарату виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації);
- на посади заступників голів районних у м. Києві державнихадміністрацій.
Наказами начальників головних управлінь, управлінь, відділів,інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації) затверджуєтьсякадровий резерв на посади працівників цих управлінь.
Кадровий резерв на посади Київського міського голови, першихзаступників голови, заступників голови Київської міської державноїадміністрації та голів районних у місті Києві державнихадміністрацій формується на конкурсних засадах.
Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міськадержавна адміністрація) вносить до 1 лютого кожного року Головномууправлінню державної служби України пропозиції щодо кандидатур длязарахування до кадрового резерву на ці посади.
З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводитьсяробота, спрямована на підвищення їх ділової кваліфікації,необхідної для роботи на відповідних посадах у виконавчому органіКиївської міської ради (Київській міській державнійадміністрації).
33. Перевагу на зайняття посади державного службовця маютьособи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращихрезультатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, постійнопідвищують свій кваліфікаційний рівень.
Без конкурсного відбору за рішенням Київського міськогоголови, керівника управління, відділу та іншого структурногопідрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) можуть бути переведені на більшвисокі посади державні службовці, які зараховані до кадровогорезерву чи пройшли стажування, а також у інших випадках,передбачених законодавством.
Керівники структурних підрозділів виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)для призначення працівника, який претендує на зайняття більшвисокої посади, подають до управління кадрової роботи і нагород:
- у випадку призначення з кадрового резерву - характеристикупрацівника, його заяву та подання на призначення;
- після проходження стажування - план стажування, звіт пройого проходження, висновок відповідального за проходженнястажування, подання керівника на призначення та заяву працівника.
34. З метою регулярного контролю за проходженням державноїслужби, оцінки діяльності державних службовців у виконавчомуоргані Київської міської ради (Київській міській державнійадміністрації) проводиться щорічна оцінка виконання державнимислужбовцями покладених на них обов'язків і завдань під часпідведення підсумків виконання ними своїх обов'язків шляхомперевірки якості їхньої діяльності відповідно до посадовихінструкцій та особистих планів роботи.
35. З метою підвищення ефективності діяльності державнихслужбовців та відповідальності за доручену справу у виконавчомуоргані Київської міської ради (Київській міській державнійадміністрації) один раз на три роки проводиться їх атестація, підчас якої оцінюються результати роботи, ділові та професійніякості, виявлені працівниками при виконанні службових обов'язків,визначених типовими професійно-кваліфікаційними характеристикамипосад і відображених у посадових інструкціях. Атестаціяпроводиться відповідно до Положення про проведення атестаціїдержавних службовців, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
36. Відрядження керівництва, начальників головнях управлінь,управлінь, відділів, інших структурних підрозділів та працівниківапарату виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) здійснюються згідно звідповідними планами роботи, а також згідно з документамицентральних органів виконавчої влади України. Рішення про службовівідрядження в межах України приймається щодо:
- Київського міського голови - Прем'єр-міністром України, а вразі його відсутності - Першим віце-прем'єр-міністром України;
- перших заступників голови і заступників голови Київськоїміської державної адміністрації - Київським міським головою;
- керівників головних управлінь, управлінь, відділів та іншихструктурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) - першими заступникамита заступниками голови Київської міської державної адміністраціїзгідно з розподілом обов'язків;
- голів районних у місті Києві державних адміністрацій -Київським міським головою, а в разі його відсутності - першимзаступником голови Київської міської державної адміністрації.
Відрядження оформлюються розпорядженнями виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)за поданням перших заступників, заступників голови, заступникаголови - керівника апарату виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації).
Проект розпорядження про відрядження в межах Україниготується управлінням кадрової роботи і нагород апаратувиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), а про відрядження за кордон -управлінням міжнародних зв'язків апарату виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації).
Посвідчення про відрядження в межах держави оформлюєтьсяуправлінням кадрової роботи і нагород на підставі виданогорозпорядження і підписується заступником голови - керівникомапарату виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації), а до країн СНД - управліннямміжнародних зв'язків і підписується відповідним заступником головиКиївської міської державної адміністрації.
У разі коли заступники голови, працівники апарату, керівникиструктурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) від'їжджають увідрядження, що не оформлюються у виконавчому органі Київськоїміської ради (Київській міській державній адміністрації), то вониповинні обов'язково повідомити про це Київського міського головута отримати його письмову згоду на виїзд у відрядження.