МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.10.2022 № 4527/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 жовтня 2022 р.
за № 1252/38588
Про затвердження Змін до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання
Відповідно до підпункту 2 пункту 3 та пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, з метою приведення нормативно-правового акта у відповідність до актів законодавства НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2014 року № 1886/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2014 року за № 1421/26198, що додаються.
2. Відділу архівної справи (Рудь В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра юстиції України Горовця Є.
Міністр | Д. Малюська |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
14 жовтня 2022 року № 4527/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 жовтня 2022 р.
за № 1252/38588
ЗМІНИ
до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2014 року № 1886/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2014 року за № 1421/26198
( Див. текст )
1. У розділі I:
у пункті 1:
в абзаці першому слова "електронного цифрового підпису" замінити словами "кваліфікованого електронного підпису чи печатки";
абзац другий викласти в такій редакції:
"Установи, в яких впроваджено системи електронного документообігу, застосовують кваліфікований електронний підпис чи печатку відповідно до наказу Міністерства цифрової трансформації України та Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 30 вересня 2020 року № 140/614 "Про встановлення вимог до технічних засобів, процесів їх створення, використання та функціонування у складі інформаційно-телекомунікаційних систем під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 жовтня 2020 року за № 1039/35322.";
доповнити пункт новими абзацами такого змісту:
"Удосконалені та інші види електронних підписів в електронному документообігу можуть застосовуватись установами для роботи з документами тимчасових строків зберігання відповідно до вимог статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" з урахуванням загальних принципів роботи з електронними документами, встановлених цим Порядком.
У разі коли для документа, на який накладено удосконалений чи інший вид електронного підпису, за результатами проведеної експертизи цінності визначено постійний або тривалий (понад 10 років) строк зберігання, працівник архівного підрозділу або особа, відповідальна за ведення архіву установи, засвідчує його кваліфікованим електронним підписом.
Загальні засади документування управлінської інформації в установах та особливості ведення діловодства у паперовій формі визначаються Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181 (далі - Правила).
Вимоги цього Порядку до роботи з первинно-обліковою, банківською, фінансовою, звітно-статистичною, науково-технічною документацією поширюються лише в частині загальних принципів роботи з документами.";
у пункті 2:
абзаци третій, четвертий виключити.
У зв’язку з цим абзаци п’ятий - двадцять другий вважати відповідно абзацами третім - двадцятим;
абзаци десятий - дванадцятий виключити.
У зв’язку з цим абзаци тринадцятий - двадцятий вважати відповідно абзацами десятим - сімнадцятим;
у пункті 4:
абзац другий виключити;
доповнити пункт новими абзацами такого змісту:
"Створення в установах документів тимчасового зберігання (до 10 років включно) у паперовій формі не є обов’язковим.
Паперовою формою електронного документа є його засвідчена паперова копія, створення якої визначається інструкцією з діловодства установи.
Проходження в діловодстві установи одного і того ж документа в електронній та паперовій формі не допускається..";
в абзаці другому пункту 5 слово "специфіки" замінити словом "особливостей";
пункт 6 викласти в такій редакції:
"6. Центральні та місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи та організації, що належать до сфери їх управління, під час документування управлінської інформації та виконання дій з електронними документами керуються також положеннями Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55, Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749, Вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2018 року № 992.";
в абзаці першому пункту 7 слова "з електронним та паперовим носіями інформації" замінити словами "у паперовій та електронній формах";
пункт 11 викласти в такій редакції:
"11. Технічне супроводження електронного документообігу в установі та його програмно-апаратне забезпечення покладаються на структурний підрозділ (департамент, управління, відділ, сектор) з питань інформаційного забезпечення (інформаційних технологій) або фахівця з інформаційних технологій, на якого покладається виконання завдань і функцій структурного підрозділу з питань інформаційного забезпечення (далі - служба інформаційних технологій).
Контроль за станом захищеності інформації, що обробляється в ІАС установи, покладається на структурний підрозділ (департамент, управління, відділ, сектор) з питань захисту інформації або фахівця із захисту інформації, на якого покладається виконання завдань і функцій структурного підрозділу з питань захисту інформації.";
2. У розділі II:
абзац другий пункту 2 глави 1 викласти в такій редакції:
"Оформлення реквізитів організаційно-розпорядчих електронних документів здійснюється електронними засобами документування інформації з урахуванням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 "Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів", затвердженого наказом державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 01 липня 2020 року № 144.";
у главі 2:
в абзаці першому пункту 2 абревіатуру "РКК" замінити словами "реєстраційно-моніторинговій картці (далі - РМК)";
пункт 3 викласти в такій редакції:
"3. Реквізити "Резолюція", "Відмітка про виконання документа" створюються окремо від електронного документа та оформлюються з використанням кваліфікованого електронного підпису. Ці реквізити зберігаються в РМК електронного документа, що логічно з ним поєднується. При їх оформленні зазначення дати автором резолюції чи виконавцем документа, власного імені, прізвища особи, яка склала ці реквізити, не є обов’язковим.
У разі необхідності відтворення таких реквізитів на папері або іншими засобами проставлення дати та власного імені, прізвища особи, яка склала ці реквізити, здійснюється в автоматичному режимі з кваліфікованої електронної позначки часу та даних про підписувача, що містяться в кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа відповідного реквізиту.
При відтворенні цих реквізитів на папері або іншими засобами до них додається образ QR-коду розміром 21 x 21 мм, що містить такі дані:
найменування установи;
дату реєстрації та реєстраційний індекс документа, до якого створено реквізит;
прізвище, ім’я, по батькові підписувача;
офіційна назва кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який сформував кваліфікований сертифікат відкритого ключа для підписувача;
серійний номер кваліфікованого сертифікату відкритого ключа підписувача;
відомості про початок та закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
Для вхідних документів додатково разом з реквізитом повинні відтворюватися дата реєстрації та реєстраційний індекс того ж самого документа в установі, яка його створила, найменування цієї установи.
Для електронних документів постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання кожен реквізит, який оформлюється окремо від електронного документа, створюється в окремому файлі у форматі для текстових електронних документів, визначеному Переліком форматів, та містить всю інформацію, визначену в цьому пункті, для подальшого відтворення реквізиту.
Під час створення засвідченої паперової копії електронного документа постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання кожний реквізит, який оформлюється окремо від цього електронного документа, роздруковується на окремому аркуші разом з усією інформацію, визначеною в цьому пункті, для подальшого відтворення реквізиту, та засвідчується в порядку, визначеному для засвідчення електронного документа.";
у пункті 6:
абзац перший викласти в такій редакції:
"6. У разі якщо згідно із законодавством необхідне засвідчення печаткою підпису на електронних документах та відповідності електронних копій документів оригіналам, установа застосовує кваліфіковану електронну печатку.";
абзаци другий та третій виключити;
У зв’язку з цим абзаци четвертий та п’ятий вважати відповідно абзацами другим та третім;
абзац другий викласти в такій редакції:
"Право проставлення кваліфікованої електронної печатки на електронних документах надається працівнику розпорядчим документом установи.";
абзац третій виключити;
у пункті 7:
в абзаці першому слова "(додатковий примірник)" виключити;
абзац другий викласти в такій редакції:
"Якщо формат електронного документа не відповідає формату, визначеному Переліком форматів, і цей документ було перетворено (конвертовано) у новий формат, до конвертованого електронного документа додаються відмітка про засвідчення копії та інші елементи, оформлення яких здійснюється аналогічно документам у паперовій формі. Оформлення електронної копії електронного документа завершується накладанням кваліфікованої електронної печатки установи або кваліфікованого електронного підпису, якщо установа у своїй діяльності не використовує кваліфіковану електронну печатку. На вимогу отримувача копії електронного документа установа повинна видавати разом з цією копією копію файлу оригіналу електронного документа.";
пункт 8 викласти в такій редакції:
"8. Для оформлення електронної копії оригіналу документа у паперовій формі він оцифровується (сканується, фотографується) та зберігається у форматі для фотоелектронних документів, визначеному в Переліку форматів.
Оформлення електронної копії документа у паперовій формі завершується накладанням кваліфікованої електронної печатки установи або кваліфікованого електронного підпису, якщо установа у своїй діяльності не використовує кваліфіковану електронну печатку.";
в абзаці другому та третьому пункту 10 слово "проставляється" замінити словами "за потреби може проставлятися";
у главі 4:
в абзаці другому пункту 1 слова "електронного цифрового підпису-візи" замінити словами "кваліфікованого електронного підпису для візування";
в абзаці першому пункту 3 слова "електронного цифрового підпису" замінити словами "кваліфікованого електронного підпису";
доповнити пункт новим абзацом такого змісту:
"Створення електронного документа, який складається двома або більше суб’єктами електронного документообігу, завершується накладанням кваліфікованого електронного підпису останнім із суб’єктів, що бере участь у створенні електронного документу.";
у главі 5:
пункт 5 після слова "конвертування" доповнити словом "електронних";
в абзаці першому пункту 6 слова та абревіатуру "електронного цифрового підпису", "ЕЦП" замінити словами "кваліфікованого електронного підпису чи печатки";
в абзаці другому пункту 8 цифри "2", "3" та "4" замінити відповідно цифрами "1", "2" та "3";
3. У розділі III:
в абзаці другому пункту 6 глави 2 слова "електронними цифровими підписами-візами" замінити словами "кваліфікованими електронними підписами";
у главі 6:
в абзаці першому пункту 3 цифру "6" замінити цифрою "5";
в абзаці першому пункту 5 цифру "7" замінити цифрою "6";
у пункті 6 цифру "8" замінити цифрою "7";
у главі 7:
пункт 2 виключити.
У зв’язку з цим пункти 3, 4 вважати відповідно пунктами 2, 3;
у пункті 2:
доповнити пункт на початку речення словами "За необхідності" та цифри "9", "10" змінити відповідно цифрами "8", "9";
слово "отримання" замінити словами "доставку/отримання/реєстрацію електронного документа адресатом", а слово "відхилення" - словами "відмову в реєстрації";
пункт 3 виключити;
у главі 8:
у пункті 2 слова "електронного цифрового підпису, електронної печатки" замінити словами "кваліфікованого електронного підпису чи печатки";
доповнити главу новим пунктом 5 такого змісту:
"5. Попередній розгляд вхідного документа з паперовим носієм завершується його реєстрацією відповідно до пункту 6 глави 9 розділу цього розділу та створенням його цифрової копії (сканування, фотографування), що додається до ІАС. Після цього документ постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання у паперовій формі направляється службою діловодства до відповідного структурного підрозділу установи.";
у главі 9:
у пункті 4:
в абзаці першому слова "електронного цифрового підпису" замінити словами "кваліфікованого електронного підпису чи печатки";
в абзаці другому слова "електронного цифрового підпису служба інформаційного забезпечення" замінити словами "кваліфікованого електронного підпису чи печатки ІАС";
доповнити пункт новим абзацом такого змісту;
"Особливості вилучення/знищення РМК та розміщених у них електронних документів, які помилково зареєстровані або під час створення/реєстрації яких виникли технічні помилки / збої в ІАС, можуть бути встановлені інструкцією з діловодства установи.";
в абзаці четвертому пункту 6 слова "та накладанням електронного цифрового підпису" замінити словами ", створенням унікального імені його файлу та накладанням кваліфікованого електронного підпису";
у главі 10:
у пункті 2 слова та цифри "електронного цифрового підпису для підписання документів та проставлення електронної печатки установи відповідно до вимог, визначених у пункті 6 глави 2 розділу II цього Порядку" замінити словами "кваліфікованого електронного підпису чи печатки для накладання кваліфікованого електронного підпису чи печатки установи";
абзац перший пункту 5 викласти в такій редакції:
"5. За результатами розгляду електронного документа керівництво установи або керівник підрозділу установи чи визначена посадова особа створює електронну резолюцію, яка додається до РМК електронного документа та складається з таких елементів:";
доповнити пункт після абзацу першого абзацами другим - сьомим такого змісту:
"1) дати резолюції;
2) прізвища, власного імені головного виконавця (розробника), співвиконавця, якому (яким) доручають виконання документа;
3) змісту завдання;
4) строку виконання.
Електронні документи доводяться до виконавців засобами ІАС на підставі накладених на них електронних резолюцій. Для визначення в резолюції головного виконавця документа в ІАС проставляється позначка "Головний виконавець".
Зміна резолюції здійснюється шляхом створення нової резолюції її автором. Для виконання завдання, зазначеного в резолюції, головному виконавцю (розробнику) надається право залучати до співпраці інших співвиконавців та координувати їх роботу.".
У зв’язку з цим абзац другий вважати абзацом восьмим;
в абзаці першому пункту 6 слова "інформаційного забезпечення" замінити словом "діловодства";
у главі 12:
пункт 4 викласти в такій редакції:
"4. Вихідний електронний документ вважається отриманим адресатом, якщо від адресата надійшло електронне повідомлення, яким підтверджується час доставки цього електронного документа як вхідного адресату.";
пункт 5 виключити;
у главі 13:
у пункті 1 слова "про відхилення" замінити словами "про відмову в реєстрації", а слова "причин відхилення" замінити словами "причин відмови в реєстрації";
у пункті 2 слово "відхилення" замінити словами "відмову в реєстрації";
у пункті 3:
в абзаці першому слова та цифри "відхилених вихідних електронних документів (додаток 11)" замінити словами та цифрами "вихідних електронних документів, яким відмовлено в реєстрації (додаток 10)";
абзац четвертий викласти в такій редакції:
"Про знищення вихідних електронних документів, яким відмовлено в реєстрації, робиться запис у розділі "Відмовлено в реєстрації" журналу обміну електронними документами, форма якого наведена у додатку 11. Цей запис складається з таких граф: дата електронного документа, реєстраційний індекс електронного документа, кореспондент (отримувач), дата і час доставки, дата відмови, підстава відмови, прізвище, власне ім’я та телефон реєстратора, яким здійснено відмову, дата та номер акта про знищення відхиленого вхідного електронного документа, прізвище, власне ім’я, посада працівника, який знищив відхилений вхідний електронний документ. Підстава про відмову береться із реквізиту "Текст" звіту про технічну перевірку електронних документів.";
у пункті 5 глави 14 слово "специфіки" замінити словом "особливостей".
4. У розділі IV:
в абзаці п’ятому пункту 2 глави 1 слово "інформації" виключити;
у пункті 2 глави 2 слово "діловодства" замінити словами "інформаційних технологій", а після слова "забезпечує" доповнити словом "централізоване";
абзац другий пункту 1 глави 4 після слів "під час" доповнити словом "організації";
у главі 5:
у пункт 1 слова "з паперовими та електронними носіями інформації" замінити словами "у електронній та паперовій формі";
у пункті 3 слова "оригінали документів з паперовим носієм інформації" замінити словами "документи у паперовій формі";
пункт 5 викласти у такій редакції:
"5. Впровадження в ІАС установи автоматизованих засобів для створення й оброблення номенклатур справ структурних підрозділів та зведеної номенклатури справ установи в електронній формі покладається на службу інформаційних технологій установи.
Щороку (не пізніше грудня) служба діловодства проводить уточнення (зміни) зведеної номенклатури справ установи в електронній формі за допомогою автоматизованих засобів, що функціонують в ІАС установи, на підставі підготовлених до того часу в електронній формі номенклатур справ структурних підрозділів.
Підготовлена в електронній формі зведена номенклатура справ установи друкується відповідними засобами ІАС установи для її схвалення експертною комісією установи, погодження експертно-перевірною комісією державного архіву чи схвалення експертною комісією органу вищого рівня (за наявності) та затвердження керівником установи.";
Главу 6 викласти в такій редакції:
"Глава 6. Створення засвідченої паперової копії електронного документа
1. Одразу після завершення виконання/проведення експертизи цінності електронних документів постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання створюються їх засвідчені паперові копії для формування їх у справи в паперовій формі та передавання на архівне зберігання. Переліки документів постійного та тривалого (понад 10 років), а також уповноважених засвідчувачів служби діловодства та структурних підрозділів, які здійснюють засвідчення копій документів постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання, що створюються в електронній формі, затверджуються розпорядчим документом установи.
2. Порядок дій щодо створення засвідченої копії документа у паперовій формі з електронного документа визначається відповідно до вимог глави 11 розділу II Правил.";
у главі 7:
пункт 1 викласти в такій редакції:
"1. Електроні справи (томи справ) формуються незалежно від формування справ (томів справ) із засвідчених паперових копій цих електронних документів.";
у пункті 2 слова "з паперовими примірниками" замінити словами "із засвідченими паперовими копіями".
5. У розділі V:
у главі 1:
пункт 2 викласти в такій редакції:
"2. Експертиза цінності електронних документів може проводитися без засвідчених паперових копій цих електронних документів.
Якщо на час проведення експертизи цінності електронних документів створення засвідчених паперових копій цих електронних документів завершено, експертиза цінності електронних документів та відповідних документів у паперовій формі проводиться одночасно.";
в абзаці четвертому пункту 3 слова "з паперових примірників" замінити словами "із засвідчених паперових копій";
пункт 4 доповнити новим абзацом такого змісту:
"При виявленні в РМК та розміщених у них електронних документів, які помилково зареєстровані або під час створення/реєстрації яких виникли технічні помилки/збої в ІАС установи, може здійснюватися вилучення/знищення РМК в порядку, визначеному в інструкції з діловодства установи.";
у главі 2:
у пункті 2 цифри "13" замінити цифрами "12";
у пункті 3 слова "з паперових примірників" замінити словами "із засвідчених паперових копій";
у пункті 4 слова "з паперовими примірниками" замінити словами "із засвідченими паперовими копіями", а цифри "13" - цифрами "12";
доповнити після пункту 4 пунктом 5 такого змісту:
"5. Описи електронних справ постійного, тривалого (понад 10 років) зберігання структурного підрозділу установи можуть укладатися, схвалюватися та затверджуватися, якщо на час їх створення у визначені законодавством строки справи із засвідчених паперових копій відповідних електронних документів не сформовані. Для цього у підсумковому записі додається відповідний запис про те, що в описі наявні лише електронні справи.
В опис справ постійного, тривалого (понад 10 років) зберігання структурного підрозділу установи відомості про справи із засвідченими паперовими копіями відповідних електронних документів додаються після їх формування та виконання перевірки відповідності справ, сформованих із засвідчених паперових копій електронних документів, документам, що містяться в електронних справах.".
У зв’язку з цим пункт 5 вважати пунктом 6;
у главі 3:
у пункті 1:
в абзаці четвертому слова "інформують службу інформаційного забезпечення та архів установи про дату приймання-передавання електронних справ до архіву установи і передають до служби інформаційного забезпечення відомості про ці справи" замінити на слова "узгоджують дату приймання-передавання електронних справ до архіву установи зі службою діловодства та архівом установи";
в абзаці п’ятому слова "інформаційного забезпечення" замінити словом "діловодства";
доповнити пункт новим абзацом такого змісту:
"Служба інформаційних технологій забезпечує службу діловодства та архів установи автоматизованими засобами в ІАС установи для виконання приймання-передавання електронних справ.".
6. У розділі VI:
у пункті 1 цифри "14" замінити на цифрами "13";
пункти 3 та 4 доповнити словами "вилучення для" після слів "акта про".
7. У розділі VII:
у главі 1:
у пункті 2 цифри "15" замінити цифрами "14";
у пункті 3 слова "з паперовими примірниками" замінити словами "із засвідченими паперовими копіями цих";
у пункті 3 глави 4 цифри "16" замінити цифрами "15";
у главі 5:
заголовок викласти в такій редакції:
"Глава 5. Створення та оформлення внутрішніх описів документів справ ";
пункт 1 замінити двома пунктами 1 та 2 такого змісту:
"1. Служба діловодства (особа, відповідальна за діловодство в структурному підрозділі) формує електронний внутрішній опис документів електронної справи, що повинен відтворюватися разом з індексом справи та заголовком електронної справи у формі, придатній для сприймання людиною, наведеній у додатку 16, та надавати можливість отримувати доступ до електронного документа, що зазначений у цьому опису.
2. Для кожної справи, що містить примірники електронних документів у паперовій формі, в обов’язковому порядку складаються внутрішні описи документів цих справ (додаток 16).".
У зв’язку з цим пункти 2-5 вважати відповідно пунктами 3-6;
після пункту 2 доповнити пунктом 3 такого змісту:
"3. Автоматизація створення електронних внутрішніх описів документів електронних справ та відповідних внутрішніх описів документів справ, що містять засвідчені паперові копії електронних документів, забезпечується наявністю в РМК електронних документів відомостей про кількість аркушів кожної паперової копії цих електронних документів. Перед початком створення внутрішнього опису перевіряється наявність таких відомостей.".
У зв’язку з цим пункти 3-6 вважати відповідно пунктами 4-7;
у пункті 4 слова "з паперовим носієм інформації складаються" замінити словами "у паперовій формі оформлюється";
пункт 5 виключити.
У зв’язку з цим пункти 6, 7 вважати відповідно пунктами 5, 6;
пункти 5, 6 викласти в такій редакції:
"5. Якщо під час перевірки внутрішнього опису буде встановлено, що відомості про кількість аркушів засвідчених паперових копій електронних документів відсутні в РМК електронних документів, особа, відповідальна за діловодство в структурному підрозділі, де було створено ці засвідчені паперові копії електронних документів, зобов’язана усунути виявлені недоліки.
6. Бланк внутрішнього опису документів до справи з примірниками електронних документів підшивається до справи із засвідченими паперовими копіями електронних документів. Якщо справу оправлено або підшито попередньо без внутрішнього опису, його бланк підклеюється до внутрішнього боку лицьової обкладинки справи.".
8. У розділі VIII:
у пункті 2 цифри "18" замінити цифрами "17";
у пункті 6 слова "з паперовими примірниками" замінити словами "із засвідченими паперовими копіями цих".
9. В абзаці десятому пункту 6 розділу IX слова "з паперовими примірниками" замінити словами "із засвідченими копіями документів в паперовій формі з електронних документів".
10. У тексті Порядку:
слова "електронний цифровий підпис" у всіх відмінках та числах замінити словами "кваліфікований електронний підпис" у відповідних відмінках та числах;
слова "ім’я (ініціали (ініціал)", "ініціали (ініціал)" у всіх відмінках замінити словами "власне ім’я" у відповідних відмінках;
слова "інформаційного забезпечення" замінити словами "інформаційних технологій";
абревіатуру "РКК" замінити абревіатурою "РМК";
слова "з паперовим носієм інформації" у всіх числах замінити словами "у паперовій формі" у відповідних числах;
слова "отримання/відхилення" замінити словами "доставку/отримання/реєстрацію/відмову в реєстрації електронного документа адресатом";
слово "проект" у всіх відмінках замінити словом "проєкт" у відповідних відмінках;
слово "файла" замінити словом "файлу";
слово та цифру "додаток 5" у всіх відмінках замінити словом та цифрою "додаток 4" у відповідних відмінках.
11. У додатках до цього Порядку:
додаток 1 виключити.
У зв’язку з цим додатки 2-18 вважати відповідно додатками 1-17;
у додатках 1-3, 5, 8-10, 12-17 слова "ініціали (ініціал імені)" замінити словами "власне ім’я";
у додатках 1-3, 5-10 слово "файла" замінити словом "файлу";
у додатках 8 та 9 слово та цифру "пункт 3" замінити словом та цифрою "пункт 2";
назву додатка 10 викласти в такій редакції:
"Акт про знищення вихідних електронних документів, яким відмовлено в реєстрації вихідних електронних документів";
у додатку 14 слова "паперовим носієм інформації" замінити словами "документами у паперовій формі", а слова "паперовим і електронним носіями" - словами "документами у паперовій та електронній формі";
у додатку 16 слово та цифру "пункт 1" замінити словом та цифрою "пункт 2".
Начальник Відділу архівної справи | В. Рудь |