МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 липня 2019 р.
за № 779/33750
Про затвердження Змін до Порядку функціонування Електронного кабінету
1. Затвердити Зміни до
Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 липня 2017 року № 637, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 серпня 2017 року за № 942/30810, що додаються.
2. Департаменту моніторингу баз даних та верифікації виплат в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на в.о. Голови Державної фіскальної служби України Власова О.С.
ПОГОДЖЕНО: В.о. Голови Державної фіскальної служби України Голова Державного агентства з питань електронного урядування України Голова Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України | О. Власов О. Риженко Л.О. Євдоченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
20 червня 2019 року № 266
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 липня 2019 р.
за № 779/33750
ЗМІНИ
до Порядку функціонування Електронного кабінету
1. У пункті 3 розділу I:
абзац четвертий виключити.
У зв’язку з цим абзаци п’ятий - восьмий вважати відповідно абзацами четвертим - сьомим;
в абзаці сьомому слова "Про електронний цифровий підпис" замінити словами "Про електронні довірчі послуги".
2. У розділі II:
1) пункти 13, 14 викласти у такій редакції:
"13. Доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету мають усі користувачі без використання електронних довірчих послуг.
14. Відкрита (загальнодоступна) частина Електронного кабінету забезпечує можливість отримання користувачем інформації, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню.
Приватна частина (особистий кабінет) Електронного кабінету забезпечує надання платнику податків послуг, перелік яких визначено пунктом 42-1.2 статті
42-1 глави 1 розділу II
Кодексу . Усі подані платником податків документи, звернення, заяви, листи відображаються у приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету та завантажуються до інформаційних ресурсів ДФС.";
2) абзаци п’ятий, шостий пункту 15 викласти у такій редакції:
"платники податків, які здійснили вхід після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону України
"Про електронні довірчі послуги" ;
3) у пункті 16:
абзац перший викласти у такій редакції:
"16. Для забезпечення взаємодії з контролюючими органами засобами Електронного кабінету користувачі безпосередньо або через відповідальних осіб такого користувача (директор/бухгалтер/ особа, яка має право підпису) здійснюють вхід шляхом авторизації такого користувача згідно з абзацом другим пункту 13 цього розділу.";
після абзацу першого доповнити новим абзацом другим такого змісту:
"Платник податків під час проходження електронної ідентифікації зазначає свою електронну адресу, підтверджує правильність своїх ідентифікаційних даних та визначає спосіб взаємодії з контролюючими органами.".
У зв’язку з цим абзаци другий - п’ятий вважати відповідно абзацами третім - шостим;
абзаци п’ятий, шостий виключити;
4) абзаци другий, третій пункту 17 виключити.
У зв’язку з цим абзаци четвертий, п’ятий вважати відповідно абзацами другим, третім;
5) пункти 18, 19 після слів "за допомогою" доповнити словом "кваліфікованої";
6) абзац перший пункту 20 викласти у такій редакції:
"20. Платник податків має право в будь-який момент відмовитися від електронної форми взаємодії з контролюючим органом шляхом надіслання повідомлення про відмову через Електронний кабінет за формою заяви про припинення дії договору про визнання електронних документів згідно з додатком 3 до
Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827.".
3. Додатки 1, 2 до
Порядку викласти в новій редакції, що додаються.
Директор Департаменту моніторингу баз даних та верифікації виплат | Д.М. Серебрянський |
В.о. директора Департаменту податкової політики | Л.П. Максименко |
Додаток 1
до Порядку функціонування
Електронного кабінету
(пункт 9 розділу II)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про помилку, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі "Електронний кабінет"
Додаток 2
до Порядку функціонування
Електронного кабінету
(пункт 10 розділу II)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про результати обробки помилки, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі "Електронний кабінет"