МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
N 167 від 08.05.2002
м. Київ
Про затвердження Критеріїв державної акредитації санаторно-курортних закладів України
Ввідповідно до ст.16, 33 Основ законодавства України про охорону здоров'я та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 року N 765 "Про затвердження Порядку державної акредитації закладів охорони здоров'я"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Критерії державної акредитації санаторно-курортних закладів України (додаються).
2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Державного секретаря Картиша А.П.
Міністр В.Ф.МоскаленкоКРИТЕРІЇ ДЕРЖАВНОЇ АКРЕДИТАЦІЇ САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ЗАКЛАДІВ
I. Загальні критерії
На підставі загальних критеріїв розглядаються всі види лікувально-профілактичних закладів, а також їх підрозділи.
Окремі специфічні особливості деяких служб розглянуті в інших групах критеріїв.
Нормативна база:
Закони України: "Про курорти", "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Кодекс законів про працю України".
Постанови Кабінету Міністрів України:
- від 06.05.2001 р., N 425 "Про створення Державного департаменту з питань діяльності курортів";
- від 06.05.2001 р., N 452 "Про порядок розроблення та затвердження спеціальних методик щодо економічного обгрунтування проектів розвитку курортів та економічної оцінки їх природних лікувальних ресурсів";
- від 22.05.2001 р., N 548 "Про порядок фінансування з державного бюджету санаторно-курортних закладів у 2001 році";
- від 23.05.2001 р., N 562 "Про порядок створення і ведення Державного кадастру природних територій курортів";
- від 11.07.2001 р., N 805 "Про затвердження Загального положення про санаторно-курортний заклад".
Накази МОЗ СРСР:
- від 03.01.85 р. N 5 "Об утверждении Положения о детской областной (краевой, республиканской) больнице";
- від 08.06.2000 р. N 135 "Щодо акредитації вимірювальних лабораторій";
Накази МОЗ УРСР та МОЗ України:
- від 23.10.91 р. N 146 "Про атестацію середніх медичних працівників";
- від 21.02.92 р. N 33 "Про затвердження "Положення про клінічну лікувально-профілактичну установу";
- від 24.02.92 р. N 34 "Про удосконалення професійної підготовки керівників системи охорони здоров'я України";
- від 18.12.92 р. N 186 "Про затвердження переліку медичних і фармацевтичних установ і організацій, їх підрозділів, працівники яких визначеними посадами підлягають державному обов'язковому особистому страхуванню на випадок інфікування вірусом імунодефіциту людини";
- від 22.12.92 р. N 195 "Про затвердження переліку вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, підготовки і отримання звання, в яких дають право займатись медичною і фармацевтичною діяльністю;
- від 22.02.93 р. N 34 "Про організацію підготовки резервів керівних кадрів закладів охорони здоров'я України";
- від 20.09.93 р. N 208 "Про затвердження тимчасових кваліфікаційних характеристик лікарів-спеціалістів";
- від 22.04.93 р. N 90 "Про номенклатуру посад МОЗ України та порядок призначення та звільнення працівників цієї номенклатури";
- від 22.06.95 р. N 114 "Про затвердження переліку закладів охорони здоров'я, переліку лікарських посад і переліку посад фармацевтичних працівників";
- від 07.07.95 р. N 128 "Про підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації державних службовців і керівників органів і установ охорони здоров'я";
- від 24.07.95 р. N 138 "Про стан виконавчої та фінансової дисципліни в закладах та установах охорони здоров'я".
1.1. Управління лікувальним закладом.
1.1.1. Встановлена організаційно-правова основа закладу.
Оцінка виконання критеріїв (ОК):
Невідповідність (Н) - відсутнє рішення.
Відповідність (В) - наявне рішення.
1.1.1.1. Наявне рішення про заснування.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
1.1.1.2. Наявний затверджений статут.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК: Н - відсутній затверджений статут.
В - наявний затверджений статут.
1.1.1.3. Наявне свідоцтво про реєстрацію.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК: Н - відсутнє свідоцтво.
В - наявне свідоцтво.
1.1.1.4. Наявне свідоцтво про ідентифікаційні та інші (включаючи ЗКГНГ) коди.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК: Невідповідність (Н) - відсутнє свідоцтво.
Відповідність (В) - наявне свідоцтво.
1.1.2. Управління здійснюється адміністрацією у складі керівника (головного лікаря, директора тощо), його заступників (надалі - адміністрації).
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - у закладі немає чітко встановленого складу управління,
В - у закладі існує чітко встановлена структура управління, наявні документи про її затвердження.
1.1.3. За повсякденне управління закладом відповідає керівник закладу.
Обсяг його обов'язків включає (але не обмежується цим):
1.1.3.1. Затвердження і використання системи контролю якості лікувально-профілактичної допомоги.
0 балів Невідповідність | 1 бал Мінімальна відповідність | 2 бали Часткова відповідність | 3 бали Повна відповідність |
ОК:
Н - у закладі відсутня система контролю якості лікувально-профілактичної допомоги.
Мінімальна відповідність (МВ) - система існує, але не використовується.
Часткова відповідність (ЧВ) - система існує, використовується, але не у всіх підрозділах закладу.
Повна відповідність (ПВ) - система існує і використовується у всіх підрозділах закладу.
1.1.3.2. Контроль за придбанням обладнання
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - недостатній контроль, закупки не відповідають пріоритетам закладу (проводяться без врахування заявок служб).
В - керівник закладу контролює, щоб закупки відповідали потребам закладу, закупівля проводиться згідно до заявок підрозділів.
1.1.3.3. Затвердження і впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку.
0 балів Невідповідність | 1 бал Мінімальна відповідність | 2 бали Часткова відповідність | 3 бали Повна відповідність |
ОК:
Н - у закладі не затверджені правила.
МВ - затверджені, але не використовуються.
ЧВ - затверджені, використовуються, але не у всіх підрозділах.
ПВ - затверджені і використовуються у всіх підрозділах закладу.
1.1.3.4. Затвердження і впровадження короткотермінових і довготривалих планів практичної діяльності і фінансування закладу.
0 балів Невідповідність | 1 бал Мінімальна відповідність | 2 бали Часткова відповідність | 3 бали Повна відповідність |
ОК:
Н - відсутні плани.
МВ - затверджені тільки короткотермінові або довготривалі плани, які виконуються менше, ніж на 50%.
ЧВ - затверджені короткотермінові і довготривалі плани виконуються не цілковито (але більше, ніж на 50%).
ПВ - затверджені короткотермінові та довготривалі плани, які виконуються не менше, ніж на 90%.
1.1.3.5. Проведення оперативних нарад зі своїми заступниками, завідувачами відділень і головними медичними сестрами.
0 балів Невідповідність | 2 бали - Часткова відповідність | 3 бали - Повна відповідність |
ОК:
Н - наради не проводяться.
ЧВ - проводяться, але нерегулярно, коло питань обмежене лише поточними питаннями, не розглядаються питання на найближчий період.
ПВ - регулярно проводяться наради, на яких присутні завідувачі відділень та/і підрозділів, розглядаються як термінові, так і перспективні питання.
1.1.4. Щоденний контроль за наданням медичних послуг здійснює: заступник головного лікаря (директора) з лікувальної роботи. Заступник головного лікаря звітує головному лікарю. До кола його обов'язків належать наступні види діяльності (перелік нижченаведених функціональних обов'язків є обов'язковим, але не остаточним).
1.1.4.1. Оцінка наслідків лікувально-діагностичного процесу за відповідними моделями остаточних результатів. Проводиться аналіз незадовільних результатів лікування, опрацьовуються заходи щодо запобігання таких випадків в майбутньому.
0 балів Невідповідність | 1 бал Мінімальна відповідність | 2 бали Часткова відповідність | 3 бали Повна відповідність |
ОК:
Н - оцінка результатів не проводиться.
МВ - проводиться безсистемно, без чітких критеріїв оцінки.
ЧВ - проводиться на підставі чітких критеріїв оцінки, але не у всіх підрозділах.
ПВ - проводиться систематично, в кожному підрозділі на підставі чітких критеріїв.
1.1.4.2. Визначення за допомогою вибіркових опитувань задоволеності пацієнтів медичною допомогою.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - опитування не проводяться.
В - проводяться.
1.1.4.3. Планування і проведення лікарняних конференцій, семінарів.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - конференції, семінари не проводяться.
В - проводяться.
1.1.5. Сестринським доглядом керує медична сестра (головна сестра), яка має першу або вищу кваліфікаційну категорію.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - посаду обіймає медична сестра, яка не має першої або вищої кваліфікаційної категорії.
В - посаду обіймає медична сестра, яка має першу або вищу кваліфікаційну категорію.
1.1.6. Головна медична сестра здійснює контроль за дотриманням правил сестринського догляду відповідно до кваліфікації і місця роботи сестер.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні правила сестринського догляду, контроль за дотриманням їх не проводиться.
В - наявні правила сестринського догляду, проводиться контроль за дотриманням їх.
1.1.7. Адміністрацією закладу встановлюються стандарти сестринського догляду і система оцінки якості виконання.
0 балів Невідповідність | 1 бал Мінімальна відповідність | 2 бали Часткова відповідність | 3 бали Повна відповідність |
ОК:
Н - відсутні критерії..
МВ - критерії розроблені, але не використовуються, медичні сестри з ними не ознайомлені.
ЧВ - критерії розроблені, використовуються, але не у всіх підрозділах.
ПВ - критерії використовуються у всіх підрозділах, існує чітка система їхнього виконання.
1.1.8. Щоденний контроль за дотриманням адекватної роботи закладу здійснює заступник головного лікаря (директора) з адміністративно-господарської роботи.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутній такий контроль або він проводиться несистематично.
В - такий контроль проводиться систематично.
1.1.9. Щоденний контроль за дотриманням правил охорони праці в закладі здійснює інженер з охорони праці.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутній такий контроль або він проводиться несистематично.
В - такий контроль проводиться систематично.
1.1.10. Систематично проводяться навчання та перевірка знань керівників структурних підрозділів з питань охорони праці.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - навчання та перевірка знань не проводяться або проводяться несистематично.
В - систематично проводяться навчання та перевірки, що підтверджується документально.
1.2 Кадри.
1.2.1. Санаторно-курортний заклад має достатню кількість лікарів.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - кількість кваліфікованого мед.персоналу недостатня, посади не укомплектовані.
В - достатня, штатні посади укомплектовані фізичними особами.
1.2.1.1. Санаторно-курортний заклад має достатню кількість середнього мед.персоналу.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - кількість медичного персоналу недостатня, посади не укомплектовані.
В - достатня, штатні посади укомплектовані фізичними особами.
1.2.3. Документи стосовно роботи з кадрами регламентують:
1.2.3.1. Пільги для персоналу (тривалість відпустки, соціальне страхування тощо).
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні документи, що регламентують порядок надання пільг для персоналу, або персонал не ознайомлений з ними.
В - наявні документи, доступні для персоналу.
1.2.3.2. Правила прийому на роботу і укладання контрактів (якщо такі передбачено).
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні, не дотримуються.
В - наявні, дотримуються.
1.2.3.3. Порядок розгляду скарг:
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутній, не дотримується.
В - наявний, дотримується.
1.2.3.4. Дисциплінарні стягнення.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - є порушення в порядку накладання стягнень на персонал, документи не доступні для персоналу.
В - немає порушень, наявні відповідні документи і доступні для персоналу.
1.2.3.5. Порядок звільнення.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - є порушення порядку звільнення, документи не доступні для персоналу.
В - немає порушень, наявні відповідні документи і доступні для персоналу.
1.2.3.6. Заробітна платня і робочий час.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні документи, що зумовлюють порядок нарахування заробітної платні і регламентують робочий час, документи не доступні для персоналу.
В - наявні відповідні документи, доступні для персоналу.
1.2.3.7. Відпочинок.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні документи, що зумовлюють відпочинок, документи недоступні для персоналу.
В - наявні відповідні документи, доступні для персоналу.
1.2.4. Начальник відділу кадрів відповідає за впровадження і координацію кадрової політики і управління персоналом. У своїй діяльності він підпорядковується головному лікарю (директору), і до кола його обов'язків входить наступне (не обмежено цим):
1.2.4.1. Контроль за дотриманням законності при прийомі та звільненні з роботи.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - така робота не проводиться, наявні випадки порушення законодавства при прийомі та звільненні з роботи.
В - така робота проводиться, випадків порушення законодавства при прийомі та звільненні з роботи немає.
1.2.4.2. Контроль за дотриманням штатного розкладу.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні будь-які ознаки здійснення такого контролю, штатний розклад не виконується.
В - відповідний контроль здійснюється, штатний розклад виконується.
1.2.4.3. Контроль за інформуванням працівників закладу про зміни в нормативних документах з кадрових питань.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні свідчення про проведення будь-якого контролю, персонал у своїй більшості не обізнаний із змінами у кадрових питаннях.
В - наявні свідчення про постійний контроль такого роду, персонал у більшості ознайомлений із змінами у кадрових питаннях.
1.2.4.4. Контроль за правильністю ведення документів, пов'язаних з прийомом на роботу і звільненням.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні свідчення про здійснення такого контролю, наявні порушення у оформленні документів.
В - проводиться контроль за веденням трудових книжок, листків обліку кадрів тощо.
1.2.4.5. Розробка і виконання плану роботи відділу кадрів.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутній план роботи або наявний, але не виконуються.
В - наявний план, який виконується.
1.2.4.6. Підготовка річного статистичного звіту з кадрових питань.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні щорічні звіти з кадрових питань.
В - наявні щорічні звіти з кадрових питань.
1.2.5. Планування та здійснення навчання і перепідготовки, розроблене для адміністративного, медичного і допоміжного персоналу.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні плани навчання і перепідготовки персоналу.
В - наявні плани навчання і перепідготовки персоналу.
1.2.6. Розробка програми підвищення кваліфікації співпрацівників.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні програми або ж не виконуються.
В - наявні і виконуються.
1.2.7. Здійснення адміністрацією закладу контролю за виконанням плану навчання і перепідготовки персоналу:
1.2.7.1. Контроль за виконанням плану навчання і перепідготовки лікарів.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - контроль не проводиться.
В - проводиться.
1.2.7.2. Контроль за виконанням плану навчання і перепідготовки середнього медичного персоналу.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - контроль не проводиться.
В - проводиться.
1.2.7.3. Контроль за виконанням плану навчання і перепідготовки молодшого медичного та технічного персоналу.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - контроль не проводиться.
В - проводиться.
1.3. Організація роботи лікувального закладу.
1.3.1. Наявний перелік контигенту пацієнтів, що обслуговуються.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутній перелік.
В - наявний перелік.
1.3.2. Наявний затверджений керівником штатний розклад.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутній затверджений керівником штатний розклад.
В - наявний затверджений керівником штатний розклад.
1.3.3. Наявні затверджені керівником правила та інструкції:
1.3.3.1. Про порядок взаємодії підрозділів з іншими підрозділами свого закладу або/і інших закладів.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні документальні підтвердження про шляхи взаємодії між підрозділами та іншими закладами. Наявні недоліки, що свідчать про порушення взаємодії як всередині закладу, так і з іншими закладами. Порушення взаємодії носять систематичний характер.
В - наявні документальні підтвердження про систему взаємодії між підрозділами та з іншими закладами, відсутні недоліки, що свідчать про порушення такого роду взаємодії.
1.3.3.2. Про користування обладнанням.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні такі інструкції.
В - наявні затверджені інструкції.
1.3.3.3. Персонал ознайомлений з правилами та інструкціями.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - більше ніж 30% опитаного персоналу не ознайомлені з правилами і інструкціями стосовно їхньої діяльності.
В - більше ніж 70% опитаного персоналу ознайомлені з правилами та інструкціями стосовно їхньої діяльності.
1.3.3.4. Персонал дотримується відповідних правил та інструкцій.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - більше за 30% опитаного персоналу не дотримується правил та інструкцій стосовно їхньої діяльності.
В - більше за 70% опитаного персоналу дотримуються правил та інструкцій стосовно їхньої діяльності.
1.3.3.5. Правила та інструкції періодично переглядаються і при необхідності змінюються.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - не відповідають дійсності, не переглядаються і не змінюються.
В - при необхідності переглядаються і змінюються.
1.3.3.6. Розробка та впровадження відповідних посадових інструкцій для працівників.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - у закладі відсутні посадові інструкції.
В - посадові інструкції розроблені, але не впроваджені у повсякденну роботу, більшість персоналу недостатньо з ними ознайомлені.
1.3.3.7. Посадова інструкція містить інформацію про:
1.3.3.7.1. Основні завдання працівника, його підпорядкованість, порядок заміщення посади і припинення виконання обов'язків. Основні нормативні акти, якими керується у своїй діяльності працівник (загальна частина).
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутня така інформація.
В - наявна інформація.
1.3.3.7.2. Наявність кваліфікаційних вимог.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутня така інформація.
В - наявна інформація.
1.3.3.7.3. Наявність функціональних обов'язків.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутня така інформація.
В - наявна інформація.
1.3.3.7.4. Наявність функціональних прав.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутня така інформація.
В - наявна інформація.
1.3.3.7.5. Наявність системи підпорядкування і зв'язків за посадою.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутня така інформація.
В - наявна інформація.
1.3.3.7.6. Рівень відповідальності за виконувану роботу і критерії оцінки її виконання.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутня така інформація.
В - наявна інформація.
1.3.3.7.7. Відповідність робочого місця (з матеріалами і устаткуванням включно) відповідним нормам та правилам.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутня така інформація.
В - наявна інформація.
1.3.4. Доведення посадових інструкцій до відома кожного працівника.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - більше ніж 30 % опитаного персоналу не знають посадових інструкцій у повному обсязі.
В - більше ніж 70 % опитаного персоналу знають посадові інструкції у повному обсязі.
1.4. Управління структурними підрозділами
1.4.1. Наявність затвердженого положення про службу (підрозділ).
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутнє затверджене положення.
В - наявне.
1.4.2. Здійснення управління службою (підрозділом) особою, яка має стаж роботи за відповідним фахом не менше п'яти років, першу або вищу категорію, знання та навички щодо організації роботи служби.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - управління службою (підрозділом) здійснюється особою, яка має стаж роботи за відповідною спеціальністю менше п'яти років і не атестована на першу або вищу категорію; знання та навички по організації роботи служби відсутні.
1.4.3. Керівник служби (підрозділу) виконує наступне (не обмежується цим):
1.4.3.1. Здійснює планування роботи служби (підрозділу).
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - плани роботи відсутні
В - в наявності і затверджені.
1.4.3.1.2. Плани роботи виконуються.
0 балів Невідповідність | 1 бал Мінімальна відповідність | 2 бали Часткова відповідність | 3 бали Повна відповідність |
ОК:
Н - менше ніж 30 % від запланованого виконується.
МВ - виконується від 30 % але менше за 50 % від запланованого.
ЧВ - виконується від 50 % до 70 % запланованого.
ПВ - виконується понад 70 % запланованого.
1.4.3.2. Контролює раціональність використання ліків та витратних матеріалів.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - не отримано свідчень щодо здійснення контролю за використанням, ліків та витратних матеріалів.
В - здійснюється контроль за використанням, ліків та витратних матеріалів.
1.4.3.3. Здійснює безпосередній контроль за діяльністю як всього підрозділу, так і за виконанням обов'язків кожним працівником відділення.
0 балів Невідповідність | 2 бали Часткова відповідість | 3 бали Повна відповідність |
ОК:
Н - не отримано свідчень про здійснення контролю.
ЧВ - контроль проводиться несистематично. Коло питань щодо обговорення на зборах колективу обмежене.
ПВ - контроль проводиться систематично, проводяться збори колективу з обговоренням широкого кола питань.
1.4.3.4. Здійснює безпосередній контроль за збереженням і поліпшенням матеріально-технічної бази підрозділу.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - не отримано свідчень про здійснення контролю, матеріально-технічна база підрозділу не відповідає потребам підрозділу.
ПВ - контроль проводиться систематично, проводиться пошук шляхів поповнення матеріально-технічної бази, у т.ч. і з позабюджетних коштів, матеріально-технічна база відповідає потребам підрозділу.
1.4.3.5. Визначає потребу підрозділу в ліках, витратному матеріалі і медичному обладнанні.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - не отримано інформації про такий вид діяльності.
В - систематично проводиться визначення потреби у придбанні ліків, обладнання, витратних матеріалів після проведення аналізу діяльності відділення.
1.4.3.6. Здійснює контроль за дотриманням належних побутових умов під час перебування пацієнтів у закладі.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - не отримано інформації про такий вид діяльності, умови перебування пацієнтів незадовільні.
В - контроль проводиться систематично, умови перебування пацієнтів задовільні.
1.4.3.7. Здійснює контроль та аналіз якості медичної допомоги пацієнтам.
0 балів Невідповідність | 1 бал Мінімальна відповідність | 2 бали Часткова відповідність | 3 бали Повна відповідність |
ОК:
Н - не отримано свідчень про такий вид діяльності.
МВ - контроль проводиться нерегулярно, виявлені помилки не аналізуються.
ЧВ - проводиться контроль, але не проводиться перевірки 10% медичних карток (історій хвороби), обходи проводяться нерегулярно, заходи щодо попередження помилок у майбутньому не опрацьовуються.
ПВ - систематично проводиться перевірка 10% медичних карток (історій хвороби), систематично проводяться обходи у підрозділі, опрацьовуються заходи щодо запобігання помилок у майбутньому.
1.4.3.8. Здійснює моніторинг і застосування передових технологій діагностики та лікування у практиці лікувально-діагностичного процесу.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - не отримано свідчень про такий вид діяльності, передові технології не використовуються.
В - завідувачем здійснюється моніторинг і розвиток передових технологій діагностики та лікування, які використовуються у роботі підрозділу.
1.4.3.9. Здійснює контроль за дотриманням санітарно-гігієчних норм і правил охорони праці у підрозділі:
1.4.3.9.1. Проводиться виявлення та фіксування у хворих педикульозу.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні свідчення про проведення такої роботи у підрозділі.
В - кожен випадок фіксується і проводиться детальний розбір.
1.4.3.9.2. Фіксуються епідемічні спалахи інфекційних захворювань.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні свідчення про проведення такої роботи у підрозділі.
В - кожен випадок фіксується і проводиться детальний розбір.
1.4.3.10. Забезпечує участь всіх працівників підрозділу в програмах підвищення професійної кваліфікації та перепідготовки.
0 балів Невідповідність | 3 бали Відповідність |
ОК:
Н - відсутні свідчення про проведення такої роботи у підрозділі.
В - наявні плани підвищення кваліфікації та перепідготовки з графіком виконання, який виконується.
1.4.3.11. Здійснює контроль за дотриманням послідовності діагностично-лікувального процесу: