• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження нової редакції Статуту Української медичної стоматологічної академії

Міністерство охорони здоровя України  | Наказ, Статут від 28.03.2005 № 133
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Статут
  • Дата: 28.03.2005
  • Номер: 133
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Статут
  • Дата: 28.03.2005
  • Номер: 133
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2005 N 133
Про затвердження нової редакції Статуту Української медичної стоматологічної академії
З метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України установчих документів Української медичної стоматологічної академії
НАКАЗУЮ:
Викласти в новій редакції Статут Української медичної стоматологічної академії (додається).
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Міністр М.Є.Поліщук
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Міністерство освіти Міністерство охорони
і науки України здоров'я України
Заступник Міністра Міністр
___________________ ___________ М.Є. Поліщук
24.03.2005 р. 25.03.2005 р.
Зареєстровано в Міністерстві
охорони здоров'я України
28 березня 2005 р.
за N 113
СТАТУТ
вищого Державного навчального закладу України "Українська медична стоматологічна академія" підпорядкованої Міністерству охорони здоров'я України
Прийнято
конференцією трудового колективу
29 грудня 2004 року
Полтава-2005
1. Загальна частина
1.1. Цей Статут розроблений відповідно до чинного законодавства України і є документом, який регламентує діяльність Української медичної стоматологічної академії (далі Академія).
Академія створена постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1994 року за N 52 як правонаступниця Полтавського державного медичного стоматологічного інституту.
1.2. Місцезнаходження Академії:
36024, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23;
тел./факс - 7-17-31 електронна пошта umsa 1@pi.net.ua
1.3. Основною метою діяльності Академії є:
створення навчально-методичних, науково-дослідних, виховних, організаційних, матеріальних та інших умов, необхідних для здобуття громадянами вищої освіти, забезпечення потреб суспільства й держави у висококваліфікованих фахівцях;
підготовка згідно з державним замовленням і договірними зобов'язаннями висококваліфікованих фахівців відповідних освітньо-кваліфікаційних рівнів для галузі охорони здоров'я.
1.4. Головними завданнями Академії є:
- здійснення освітньої діяльності, яка забезпечує підготовку, перепідготовку фахівців, атестація та підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів і медичних фахівців;
- довузівська підготовка молоді до вступу у вищі навчальні заклади;
- здійснення наукової, науково-технічної, творчої, культурно-виховної, спортивної та оздоровчої діяльності;
- здійснення медичної практики;
- забезпечення виконання державного замовлення та угод на підготовку фахівців із вищою освітою;
- здійснення підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів через магістратуру, клінічну ординатуру, аспірантуру, докторантуру та їх атестація;
- забезпечення здобувачам можливостей набуття наукових ступенів (кандидата й доктора наук) та вчених звань (доцента, професора);
- вивчення попиту на окремі медичні спеціальності на ринку праці і сприяння працевлаштуванню випускників;
- проведення спільної роботи з органами та закладами охорони здоров'я, спрямованої на підвищення якості та ефективності лікувально-профілактичних заходів;
- організація та проведення на основі тісного зв'язку навчального процесу і наукових досліджень науково-дослідних та науково-виробничих робіт, які забезпечують випереджальний розвиток фундаментальних та прикладних досліджень, розв'язання найважливіших проблем соціально-економічного, науково-технічного та суспільно-політичного розвитку країни;
- забезпечення культурного і духовного розвитку особистості, виховання осіб, які навчаються в Академії, в дусі українського патріотизму і поваги до Конституції України;
- успадкування та розвиток національних традицій українського народу, створення у своїй діяльності умов для цього;
- забезпечення та створення належних умов охорони здоров'я, праці, відпочинку й оздоровлення працівників, студентів, аспірантів, докторантів, ветеранів війни і праці Академії;
- здійснення інших завдань відповідно до Закону України "Про вищу освіту".
1.5. Відповідно до рішення Міжгалузевої акредитаційної комісії від 30 червня - 1 липня 1994 року, протокол N 12 та наказу N 229 Міністерства освіти України від 13 липня 1994 року про наслідки акредитації Українська медична стоматологічна академія, правонаступниця Полтавського державного медичного стоматологічного інституту, віднесена до вищих закладів освіти IV рівня акредитації, має право готувати фахівців за такими освітньо-кваліфікаційними рівнями: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр, проводити післядипломну підготовку лікарів. Академія акредитована за напрямком 1101 "Медицина" зі спеціальностей: 8.110101 "Лікувальна справа", 8.110106 "Стоматологія", 7.110104 "Педіатрія", 6.110100 "Сестринська справа", 5.110102 "Сестринська справа", 5.110106 "Стоматологія", 5.110109 "Стоматологія ортопедична" (ліцензії Міністерства освіти і науки України серія АА N 233481, серія АА N 234463).
1.6. Освітньо-наукова та виховна робота, діловодство ведеться державною мовою України. Звітність подається відповідно до чинного законодавства.
1.7. Діяльність політичних партій, релігійних об'єднань та рухів під час навчального процесу в Академії не допускається.
1.8. Академія є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, може від свого імені набувати майнових та особистих немайнових прав і мати обов'язки, бути позивачем і відповідачем у судах.
Академія має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, офіційні бланки і штампи.
1.9. Академія здійснює свою діяльність відповідно до чинних законів України та цього Статуту.
1.10. Структурні підрозділи Академії створюються відповідно до чинного законодавства та головних завдань Академії і функціонують згідно з окремими положеннями, розробленими в Академії.
Структурні підрозділи Академії, які забезпечують навчально-виховну діяльність:
- факультети (стоматологічний, медичний, з підготовки іноземних студентів, післядипломної освіти);
- кафедри;
- відділення (довузівської підготовки, підготовче відділення для іноземних громадян);
- інститути;
- медичний коледж;
- навчальний відділ;
- навчально-методичний кабінет;
- науково-методична лабораторія з підготовки стоматологів;
- інформаційно-аналітичний підрозділ;
- відділ технічних засобів навчання;
- редакційно-видавничий відділ;
- академічна клініка;
- академічний навчальний центр;
- бібліотеки;
- відділ культурно-освітньої діяльності;
- музей академії;
- спортивний клуб;
- навчально-спортивний комплекс.
Структурні підрозділи, що забезпечують наукову діяльність:
- науковий відділ;
- патентно-інформаційний відділ;
- центральна науково-дослідна лабораторія;
- метрологічна служба;
- наукові лабораторії;
- віварій;
- наукова бібліотека;
- центр інноваційної діяльності;
- інтернет-центр.
- Структурні підрозділи Академії, що забезпечують адміністративну, фінансову, господарську та іншу діяльність:
- відділ кадрів;
- бухгалтерія;
- планово-фінансовий відділ;
- адміністративно-господарська частина;
- канцелярія;
- студентська канцелярія;
- архів;
- режимно-секретний відділ;
- штаб цивільної оборони;
- центр громадського харчування;
- спортивно-оздоровчий табір;
- юридична служба;
- студентська поліклініка та інші структурні підрозділи.
Кафедра є базовим структурним підрозділом Академії, що проводить навчально-виховну і методичну діяльність з однієї або кількох споріднених спеціальностей, спеціалізацій чи навчальних дисциплін і здійснює наукову, науково-дослідну та науково-технічну діяльність за певним напрямом. Кафедра створюється рішенням Вченої ради Академії за умови, якщо до її складу входять не менше п'яти науково-педагогічних працівників, для яких кафедра є основним місцем роботи, і не менше ніж три з яких мають науковий ступінь або вчене звання. Керівництво кафедрою здійснює завідуючий кафедрою, який обирається на цю посаду за конкурсом Вченою радою Академії строком на п'ять років. Із завідуючим кафедри ректор укладає контракт.
Факультет є основним організаційним і навчально-науковим структурним підрозділом, що об'єднує відповідні кафедри і лабораторії. Факультет створюється рішенням Вченої ради Академії за умови, якщо до його складу входить не менше ніж три кафедри і на ньому навчається не менше ніж 200 студентів денної форми навчання. Керує факультетом декан, який виконує свої повноваження на постійній основі. Декан призначається на посаду та звільняється з посади ректором відповідно до Закону України "Про вищу освіту". Декан призначається на посаду строком на п'ять років із числа науково-педагогічних працівників, які мають вчене звання професора, доцента і науковий ступінь.
Граничний вік кандидата на посаду декана не може перевищувати шістдесяти років.
Заступники декана призначаються на посаду на строк повноважень декана і звільняються з посади ректором, у порядку визначеному законодавством.
Філія - відокремлений структурний підрозділ, що створюється з метою забезпечення потреб у фахівцях місцевого ринку праці та наближення місця навчання студентів до їхнього місця проживання. Філію очолює директор, який призначається ректором Академії.
Відділення - структурний підрозділ, що об'єднує навчальні групи з однієї або кількох спеціальностей, напрямів підготовки, методичні, навчально-виробничі та інші підрозділи і створюється рішенням ректора Академії, якщо на ньому навчається не менше ніж 150 студентів.
1.11. Академія за погодженням із Міністерством охорони здоров'я України має право створювати й інші підрозділи, діяльність яких не заборонена чинним законодавством.
2. Повноваження Міністерства охорони здоров'я України
2.1. Центральним органом виконавчої влади у підпорядкуванні якого перебуває Академія, є Міністерство охорони здоров'я України.
2.2. Крім повноважень, передбачених ст. 18 ч. 2 Закону України "Про вищу освіту" (2984-14 ) Міністерство охорони здоров'я:
- забезпечує разом із Міністерством освіти і науки України реалізацію державної політики у галузі вищої освіти і здійснює контроль за втіленням державної політики у галузі вищої освіти, дотриманням нормативно-правових актів про вищу освіту;
- здійснює контроль за дотриманням вимог щодо якості, змісту, рівня і обсягу вищої освіти;
- затверджує за погодженням із Міністерством освіти і науки України Статут Академії;
- затверджує кошторис доходів і видатків та штатний розпис Академії;
- організовує вибори керівника Академії, затверджує та звільняє його з посади;
- здійснює інформаційне забезпечення освітньої діяльності та створює нормативно-правову базу для діяльності Академії;
- забезпечує соціальний захист учасників навчально-виховного процесу;
- установлює нормативи матеріально-технічного та фінансового забезпечення;
- формує державне замовлення;
- має право делегувати частину своїх повноважень або окремі повноваження щодо управління Академією ректору;
- здійснює інші повноваження, передбачені чинними законами та нормативно-правовими актами.
3. Обсяг цивільної правоздатності
3.1. Цивільна правоздатність Академії виникає з моменту її створення та реєстрації цього Статуту і складається із прав та обов'язків.
3.2. Академія має право:
- приймати необхідні рішення і проводити дії, які належать до компетенції Академії та не суперечать чинному законодавству;
- визначати зміст (навчальні плани, програми тощо) й організаційні форми та види навчального процесу, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів;
- здійснювати освітню, виробничу, видавничу, фінансово-економічну і госпрозрахункову діяльність;
- користуватися пільгами, встановленими чинним законодавством для вищих закладів освіти;
- розробляти та запроваджувати у межах своєї компетенції власні програми з навчальної, наукової та виробничо-господарської діяльності;
- готувати фахівців за державним замовленням і замовленням підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, місцевих органів виконавчої влади, громадських організацій та за договорами з юридичними та фізичними особами;
- укладати угоди про спільну діяльність відповідно до чинного законодавства із підприємствами, установами й організаціями в Україні та за її межами для виконання статутних завдань;
- проводити лікувально-консультативну діяльність;
- брати участь у впровадженні в практику результатів своїх досліджень;
- розвивати власну матеріальну базу, мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних закладів;
- надавати платні освітні послуги, у порядку, визначеному чинним законодавством;
- здійснювати капітальне будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт приміщень та іншого майна, що належить Академії;
- видавати багатотиражну газету, здійснювати інші види видавничої діяльності, розвивати власну поліграфічну базу;
- забезпечувати видання наукових і науково-методичних журналів, інформаційно-аналітичних збірників тощо;
- брати участь у діяльності міжнародних організацій;
- користуватися закріпленими земельними ділянками, які не можуть бути вилучені для державних і громадських потреб;
- користуватися банківськими кредитами і позичками згідно з чинним законодавством;
- отримувати кошти і матеріальні цінності (будинки, споруди, обладнання, транспортні засоби тощо) від органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадян і благодійних фондів, зокрема іноземних;
- здійснювати спонсорську та благодійну діяльність відповідно до законодавства;
- установлювати у межах фонду заробітної плати, позабюджетних коштів та власних коштів підвищені посадові оклади, іменні стипендії та інші заохочувальні виплати відповідно до законодавства України;
- встановлювати ціни на послуги, що виконуються на договірній основі;
- розробляти свою організаційну і керівну структуру;
- замовляти, закупляти, орендувати за рахунок держбюджетних коштів, а також власних коштів необхідне обладнання, устаткування та інші матеріальні ресурси;
- присвоювати і присуджувати вчені ступені і звання;
- створювати, за погодженням з Міністерством охорони здоров'я, у своїй структурі навчальні заклади і наукові установи різних типів у межах асигнувань, передбачених у бюджеті на фінансування цих навчальних закладів і установ, а також підрозділів на госпрозрахунковій основі;
- самостійно планувати та розвивати наукові і фундаментальні дослідження у межах додаткових позаконкурсних асигнувань;
- здійснювати підготовку громадян іноземних держав на контрактній основі в межах ліцензованого обсягу прийому;
- приймати рішення про закордонні відрядження викладачів, студентів, аспірантів, докторантів, інтернів і ординаторів;
- здійснювати зовнішньоекономічну діяльність із зарубіжними навчальними закладами, науковими установами, організаціями, фірмами в галузі освіти та охорони здоров'я в межах міждержавних угод, а також через прямі договори та контракти відповідно до чинного законодавства України;
- надавати творчі відпустки із збереженням заробітної плати для завершення роботи над дисертаціями та підручниками;
- направляти співробітників на факультети підвищення кваліфікації і стажування в науково-дослідні установи, інші навчальні заклади та організації України та зарубіжжя;
- вирішувати всі інші питання відповідно до чинного законодавства.
3.3. Академія зобов'язана:
- дотримуватись державних стандартів освіти у підготовці та перепідготовці фахівців;
- виконувати державне замовлення та інші договірні зобов'язання на підготовку фахівців на рівні державних стандартів;
- створювати належні умови охорони здоров'я, праці, відпочинку і оздоровлення працівників, студентів, аспірантів, докторантів, ветеранів війни і праці Академії;
- дотримуватись фінансової дисципліни та збереження державного майна;
- здійснювати будівництво, реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів;
- забезпечувати дотримання екологічного законодавства;
- здійснювати бухгалтерський, оперативний облік та вести статистичну звітність згідно з чинним законодавство;
- забезпечувати соціальний захист членів трудового колективу та інших учасників навчально-виховного процесу;
- додержуватись вимог законів України "Про освіту", "Про вищу освіту", "Про мови в Україні" та інших нормативно-правових актів;
- забезпечувати безпечні умови проведення освітньої діяльності;
- дотримуватись договірних зобов'язань з іншими суб'єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності та громадянами, у тому числі за міжнародними угодами;
- поширювати і впроваджувати наукові знання, проводити культурно-освітню діяльність;
- організовувати роботу структурних підрозділів;
- виконувати інші обов'язки відповідно до завдань Академії та Закону України "Про вищу освіту".
3.4. Права та обов'язки педагогічних, науково-педагогічних працівників та осіб, що навчаються в Академії, визначаються відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів із питань вищої освіти, Правил внутрішнього трудового розпорядку.
3.5. За рішенням конференції трудового колективу Академії педагогічним, науково-педагогічним працівникам та особам, що навчаються, можуть надаватися додаткові права та обов'язки, зокрема:
- науково-педагогічні і наукові працівники Академії один раз на п'ять років мають право отримати за поданням кафедри творчу відпустку тривалістю до одного року для підвищення науково-педагогічної кваліфікації в навчальній чи науковій установі;
- професор, що має стаж бездоганної роботи на цій посаді в Академії (для чоловіків - 27 років, для жінок - 15 років) і особливі заслуги перед Академією, може бути удостоєний почесного звання "Заслужений професор Української медичної стоматологічної Академії" із врученням йому відповідного диплома. Інші працівники, які безперервно працювали в Академії (чоловіки - 25 років, жінки - 20), можуть бути удостоєні почесних звань "Заслужений науково-педагогічний працівник Української медичної стоматологічної академії", "Заслужений науковий працівник Української медичної стоматологічної академії", "Заслужений працівник Української медичної стоматологічної академії" із врученням їм відповідного диплома;
- працівники Академії можуть бути представлені до державних нагород, відзнак Президента України, присвоєння почесних звань та відзначень державними преміями, грамотами тощо;
- студенти, які беруть постійну та активну участь у культурно-освітній діяльності Академії, науково-дослідній роботі, мають право на позачергове забезпечення студентським гуртожитком.
3.6. Інші права й обов'язки членів трудового колективу Академії (виплата заробітної плати, робочий час, час відпочинку, порядок прийняття та звільнення з роботи, соціальні гарантії, додаткові права тощо), які не визначені цим Статутом, можуть передбачатися у колективному договорі.
4. Управління Академією, права та обов'язки ректора Академії
4.1. Управління Академією здійснюється на основі принципів:
- автономії та самоврядування;
- розмежування прав, повноважень та відповідальності власника, органів управління вищою освітою, керівництва Академії та його структурних підрозділів;
- поєднання колегіальних та єдиноначальних засад;
- незалежності від політичних партій, громадських та релігійних організацій.
4.2. Автономія та самоврядування Академії реалізуються відповідно до законодавства про освіту, цього Статуту і передбачають право:
- приймати самостійні рішення та здійснювати відповідні дії у межах своєї компетенції з навчальної, науково-дослідної, виховної і виробничо-господарської діяльності;
- самостійно використовувати майно, передане Академії в оперативне управління, яке належить йому на правах повного господарського управління, у тому числі для здійснення господарської діяльності;
- надавати додаткові освітньо-наукові послуги на підставі відповідних угод;
- здійснювати спільну діяльність на підставі угод з іншими вищими навчальними закладами, підприємствами, установами та організаціями;
- самостійно розробляти та запроваджувати власні програми наукової і науково-виробничої діяльності;
- створювати у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, інститути, коледжі, технікуми, факультети, відділення, філії, навчальні, методичні, наукові, науково-дослідні центри та лабораторії, конструкторські та конструкторсько-технологічні бюро, територіальне відокремлені та інші структурні підрозділи;
- здійснювати видавничу діяльність, розвивати власну поліграфічну базу;
- брати участь у роботі міжнародних організацій;
- запроваджувати власну символіку та атрибутику;
- звертатися з ініціативою до органів управління вищою освітою про внесення змін до чинних або розроблення нових нормативно-правових актів у галузі вищої освіти, а також брати участь у роботі над проектами щодо їх удосконалення;
- користуватися виділеними земельними ділянками з правами та в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.
4.3. Безпосереднє керівництво діяльністю Академії здійснює ректор, який обирається шляхом таємного голосування конференцією трудового колективу за результатами конкурсу в порядку, встановленому Законом України "Про вищу освіту".
Ректор Академії відповідно до законодавства діє від імені Академії, представляє її без доручення в усіх органах, організаціях, установах, укладає угоди (контракти), дає доручення, відкриває в установах банків рахунки Академії.
У межах наданих повноважень ректор:
- подає Міністру охорони здоров'я на затвердження проект Статуту, зміни та доповнення до нього;
- видає накази і розпорядження з усіх напрямів діяльності Академії, обов'язкові для виконання всіма працівниками і структурними підрозділами Академії;
- затверджує рішення Вченої ради Академії;
- призначає проректорів, визначає їхні службові обов'язки, делегує їм частину своїх повноважень;
- є розпорядником майна і коштів;
- укладає з трудовим колективом Академії колективний договір, який за дорученням колективу підписує голова профспілкового комітету як його повноважний представник;
- подає спільно з профспілковою організацією на затвердження конференції трудового колективу Академії правила внутрішнього розпорядку та колективний договір і після затвердження підписує його;
- забезпечує охорону праці, додержання вимог законодавства. Статуту Академії, правил внутрішнього трудового розпорядку;
- приймає на роботу та звільняє з роботи працівників, визначає їхні функціональні обов'язки, делегує частину своїх повноважень керівникам структурних підрозділів;
- формує контингент осіб, які навчаються в Академії;
- звітує щорічно про результати діяльності перед конференцією трудового колективу Академії;
- здійснює інші повноваження передбачені законодавством та нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров'я.
Ректор має право порушити питання перед Вченою радою Академії про невідповідність проректорів, декана, директора бібліотеки, завідуючого кафедри, головного бухгалтера займаній посаді до закінчення строку їхніх повноважень.
Ректор Академії діє на засадах єдиноначальності і відповідає за результати роботи Академії.
4.4. Ректор, при виході на пенсію з посади ректора Академії, пропрацювавши на цій посаді не менше двох термінів підряд, може бути призначений на посаду почесного ректора, у порядку передбаченому Кабінетом Міністрів України, з виплатою грошового утримання за рахунок коштів Академії в розмірі заробітної плати, яку він отримував перед виходом на пенсію.
4.5. В Академії діють вчені ради, ректорат, деканати, приймальна комісія:
- Вчена рада Академії утворена як колегіальний орган для розгляду найважливіших питань діяльності Академії, не менше сімдесяти п'яти відсотків загальної чисельності складу якої становлять науково-педагогічні працівники Академії. До її складу за посадами входять ректор (голова), проректори, декани факультетів, завідувачі кафедр, головний бухгалтер, голова профспілкового комітету Академії, керівники окремих структурних підрозділів, професори та провідні фахівці, які працюють у закладах охорони здоров'я.
Персональний склад Вченої ради Академії затверджується наказом ректора строком на п'ять років.
Засідання Вченої ради вважається правомочним, якщо на ньому присутні дві третини від загальної кількості членів Вченої ради.
Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували більше половини присутніх на засіданні Вченої ради.
Вчена рада Академії:
- подає до конференції трудового колективу Академії проект Статуту, зміни та доповнення до нього;
- ухвалює:
- навчальні програми та навчальні плани;
- рішення з питань організації навчально-виховного процесу;
- основні напрями наукових досліджень;
- фінансовий план і звіт Академії;
- оцінює стан науково-педагогічної діяльності структурних підрозділів;
- подає пропозиції ректору щодо призначення та звільнення з посад: проректорів, головного бухгалтера, директора бібліотеки, директорів інститутів;
- обирає таємним голосуванням на посади завідуючих кафедрами, професорів;
- визначає кандидатури для присвоєння вчених звань доцента, професорів, старшого наукового співробітника;
- приймає рішення про надання творчих відпусток;
- заслуховує та затверджує звіти ректора, проректорів;
- вирішує питання підготовки до друку та видання підручників, навчальних посібників, наукової та навчально-методичної літератури;
- подає ректору пропозиції щодо створення, реорганізації, ліквідації лабораторій, кафедр, інститутів, факультетів та інших структурних підрозділів;
- приймає в установленому порядку рішення про призначення почесного ректора;
- створює комісії для вивчення та підготовки окремих питань на розгляд Вченої ради;
- розглядає основні питання економічного і соціального розвитку Академії;
- розробляє символіку Академії;
- подає пропозиції щодо рекомендації робіт студентів, докторантів, науково-педагогічних та наукових працівників на здобуття різних премій, участь у конкурсах тощо;
- розглядає інші питання діяльності Академії відповідно до законодавства;
Порядок денний засідання Вченої ради формується ректором з урахуванням пропозицій факультетів, інститутів, ректорату, а також за пропозицією більшості членів Вченої ради. Рішення Вченої ради вводяться в дію рішеннями (наказами) ректора Академії.
Вчена рада факультету утворена як колегіальний орган факультету для розгляду питань навчально-виховного процесу та наукової діяльності. До її складу входять за посадами декан (голова), заступники декана, завідуючі кафедр, керівники органів самоврядування факультету та інші за пропозицією декана, при цьому не менш як сімдесят п'ять відсотків загальної чисельності складу Вченої ради факультету мають становити науково-педагогічні працівники.
Персональний склад вченої ради факультету затверджує ректор строком на 5 років.
Вчена рада факультету:
- розглядає навчальні плани спеціальностей, напрямів підготовки та перепідготовки фахівців;
- визначає теми наукових досліджень та обговорює звіти про їх виконання;
- обирає таємним голосуванням на посади асистентів, викладачів, старших викладачів, доцентів, декана,
- заслуховує щорічний звіт декана, звіти завідуючих кафедр та керівників інших структурних підрозділів;
- ухвалює навчальні програми та навчальні плани;
- ухвалює фінансовий план і звіт факультету;
- вирішує інші питання відповідно до своїх повноважень, згідно з Положенням про факультет.
Рішення вченої ради факультету вводяться в дію рішеннями декана факультету. Рішення вченої ради факультету може бути скасоване Вченою радою Академії. питань навчальної, виховної, наукової, фінансово-господарської та іншої діяльності Академії, що потребують колегіального обговорення.
До складу ректорату входять ректор, перший проректор, проректори, декани, голова профспілкового комітету та інші посадові особи Академії. Засідання ректорату проводяться за потребою або в терміни, які визначає ректор. На них можуть запрошуватися завідуючі кафедр, головний інженер та інші керівники структурних підрозділів та працівники.
Деканати створюються наказом ректора для оперативного вирішення поточних організаційних питань навчально-виховної, наукової та іншої роботи. Деканатом керує декан факультету.
Приймальна комісія створюється для організації і проведення прийому студентів до Академії наказом ректора. До її складу, який затверджується ректором, входять: ректор Академії - голова комісії, проректор з навчальної роботи - заступник голови, відповідальний секретар та його заступники, декани факультетів, голови предметних комісій та інші особи. Діяльність приймальної комісії регламентується Положенням про приймальну комісію.
4.6. Повноваження, напрями діяльності, форми взаємодії зазначених колегіальних органів з іншими структурними підрозділами Академії та органами управління визначаються у Положеннях про робочі та дорадчі органи, які затверджуються наказом ректора.
5. Органи громадського самоврядування
5.1. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування в Академії є конференція трудового колективу, сімдесят п'ять відсотків загальної чисельності делегатів якої становлять науково-педагогічні працівники Академії.
Конференція:
- приймає за поданням Вченої ради Статут Академії, вносить зміни до нього;
- заслуховує щороку доповідь ректора про результати навчальної, наукової роботи, фінансово-господарської діяльності та завдання Академії на наступний навчальний рік;
- обирає шляхом таємного голосування кандидатури претендентів на посаду ректора Академії і подає свої пропозиції міністру охорони здоров'я України;
- обирає комісію з трудових спорів відповідно до Кодексу законів про працю України;
- розглядає питання на підставі подання Вченої ради Академії про дострокове припинення повноважень ректора;
- затверджує правила внутрішнього розпорядку;
- затверджує положення про органи студентського самоврядування;
- розглядає, ухвалює або відхиляє проект колективного договору, надає повноваження голові профспілкового комітету на підписання від імені трудового колективу колективного договору з ректоом Академії;
- розглядає в межах своєї компетенції інші питання діяльності Академії.
Організацію підготовки і проведення конференції здійснюють ректорат Академії та профспілковий комітет як представник трудового колективу.
Делегати на конференцію обираються на зборах працівників структурних підрозділів. Строк повноважень делегатів становить два роки.
Представницька чисельність визначається таким чином:
один делегат від п'яти науково-педагогічних працівників, чотири делегати від адміністративно-господарської частини та по одному делегату від інших структурних підрозділів.
Рішення конференції приймаються не менш як двома третинами від загальної кількості присутніх делегатів.
Конференція скликається не рідше ніж один раз на рік. Конференція вважається правомочною, якщо на ній присутні дві третини від загальної кількості обраних делегатів.
Головує на конференції особа, обрана простою більшістю голосів з числа делегатів присутніх на конференції.
5.2. Органом громадського самоврядування факультету є загальні збори трудового колективу факультету, які скликаються та організовуються не рідше одного разу за рік деканом факультету і профспілковою групою. При цьому не менш як 75 відсотків загальної чисельності делегатів виборного органу повинні становити науково-педагогічні працівники факультету.
Загальні збори трудового колективу факультету виконують свої повноваження, передбачені Законом України "Про вищу освіту".
5.3. В Академії створені і діють органи студентського самоврядування у формі "парламентів", старостатів, студентських деканатів, рад тощо. Рішення органів студентського самоврядування мають дорадчий характер.
У своїй діяльності органи студентського самоврядування керуються законодавством та іншими нормативно-правовими актами, цим Статутом, Положенням про студентське самоврядування.
5.4. Вищим органом студентського самоврядування є конференція студентів Академії, яка скликається не рідше ніж один раз на рік за ініціативою виконавчих органів студентського самоврядування та керівництва Академії, на якій ухвалюється положення про студентське самоврядування, обираються виконавчі органи студентського самоврядування, визначаються їх структура, повноваження, порядок обрання, строк повноважень, заслуховується звіт.
5.5. Основними завданнями органів студентського самоврядування є:
- забезпечення і захист прав та інтересів студентів;
- забезпечення виконання студентами своїх обов'язків;
- сприяння навчальній, науковій та творчій діяльності студентів;
- сприяння створенню необхідних умов для проживання і відпочинку студентів;
- створення різноманітних студентських гуртків, товариств, клубів за інтересами;
- організація співробітництва зі студентами інших навальних закладів та молодіжними організаціями;
- сприяння проведенню серед студентів соціологічних досліджень;
- сприяння працевлаштуванню випускників;
- участь у вирішенні питань міжнародного обміну студентами;
- вирішення інших питань, що належать до їхньої компетенції та не заборонені законодавством.
6. Організація навчально-виховного процесу та його учасники
6.1. Навчальний процес в Академії здійснюється відповідно до Закону України "Про вищу освіту", Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, затвердженого Міністерством освіти і науки України і зареєстрованого Міністерством юстиції України від 23.11.1993 р. N 173, інших законодавчих та нормативно-правових актів із питань освіти й охорони здоров'я. Правил внутрішнього розпорядку Академії, цього Статуту.
6.2. Мета організації навчального процесу в Академії - якісна підготовка фахівців, створення здорових і безпечних умов навчання, праці, побуту та відпочинку його учасників.
6.3. Навчальний процес в Академії здійснюється в таких формах:
- навчальні заняття, самостійна робота, практична підготовка, контрольні заходи.
Основними видами навчальних занять є: лекції, лабораторні, практичні, семінарські, індивідуальні заняття, консультації.
Академія має право запроваджувати й інші види навчальних занять, що сприяють якісному засвоєнню матеріалу, передбаченого навчальними програмами.
6.4. Базовим структурним підрозділом і основною складовою навчального процесу в Академії є кафедра, яка несе повну відповідальність за організацію та проведення навчально-виховного процесу, методичну роботу, здійснення науково-дослідної, науково-технічної і науково-виробничої діяльності за певним напрямом.
У своїй діяльності кафедра керується Положенням про кафедру, яке приймається Вченою радою та затверджується ректором. Очолює кафедру завідуючий, який обирається на цю посаду за конкурсом Вченою радою строком на 5 років. Із завідуючим кафедрою ректор укладає контракт.
Навчальні програми, підручники, навчальні та навчально-методичні посібники розробляються і затверджуються кафедрами Академії, навчально-методичними комісіями, вченими радами факультетів.
6.5. Академія забезпечує науково-педагогічних працівників, студентів, аспірантів, докторантів та інших учасників навчально-виховного процесу літературою, аудиторним фондом, технічними, аудіовізуальними та іншими засобами навчання.
6.6. Учасниками навчально-виховного процесу в Академії є:
- студенти, аспіранти, докторанти, асистенти, інтерни, клінічні ординатори, здобувачі;
- науково-педагогічні та наукові працівники;
- інші особи, зайняті у навчально-виховному процесі (спеціалісти, старші лаборанти, методисти, завідуючі лабораторій тощо).
6.7. Права та обов'язки учасників навчально-виховного процесу визначаються законами України "Про освіту", "Про вищу освіту". Правилами внутрішнього розпорядку Академії та цим Статутом.
Крім прав, передбачених ст. 54 Закону України "Про вищу освіту", особи, які навчаються в Академії мають право:
- обиратись і бути обраними до органів студентського самоврядування;
- отримувати матеріальну та соціальну допомогу згідно з чинним законодавством;
- брати участь в об'єднаннях громадян;
- на академічну відпустку, поновлення, переведення до іншого навчального закладу, з одного напряму підготовки на інший у порядку визначеному чинними законодавчими актами.
Крім обов'язків, передбачених ст. 55 Закону України "Про вищу освіту", особи які навчаються в Академії зобов'язані:
- виконувати у визначені терміни відповідно до графіків навчальні плани;
- відвідувати лекції, практичні, лабораторні, семінарські заняття;
- дотримуватись Правил внутрішнього розпорядку Академії;
- сприяти своєю поведінкою, діями, зовнішнім виглядом та загальною культурою підвищенню авторитету Академії;
- своєчасно інформувати керівників Академії, факультету про причини, які унеможливлюють відвідування занять, складати заліки, іспити та виконувати інші завдання, передбачені навчальною програмою.
6.8. За невиконання зазначених обов'язків, порушення Статуту та Правил внутрішнього розпорядку Академії ректор має право накласти на порушника дисциплінарне стягнення - догану або відрахувати його з Академії протягом навчального року. Порядок накладення дисциплінарного стягнення визначається Правилами внутрішнього розпорядку.
6.9. Особи, які навчаються в Академії, за наказом ректора або уповноваженої ним особи (проректора) можуть бути відраховані:
- за власним бажанням;
- у зв'язку з призовом на строкову військову службу;
- за невиконання навчального плану;
- за порушення умов контракту;
- за порушення правил внутрішнього розпорядку Академії;
- в інших випадках, передбачених чинним законодавством.
7. Трудовий колектив
7.1. Трудовий колектив Академії складається з науково-педагогічних, наукових, інженерно-технічних працівників, адміністративного, навчально-виробничого та допоміжного персоналу (далі - члени трудового колективу).
Представником інтересів трудового колективу є профспілковий комітет Академії.
7.2. Члени трудового колективу мають право:
на належні умови для професійної діяльності, правовий, соціальний та професійний захист;
на участь в обговоренні та вирішенні найважливіших питань діяльності Академії на конференції трудового колективу;
обирати і бути обраними делегатами на конференцію трудового колективу;
одержувати інформаційні, нормативні та інші матеріали, що видаються в Академії;
безкоштовно користуватися навчальними, науковими та іншими приміщеннями і обладнанням Академії для здійснення навчально-виховної та науково-дослідної роботи;
мати в Академії профспілкові організації та бути їхніми членами;
організовувати і бути членами будь-яких політичних, громадських, релігійних та інших об'єднань, які діють за межами Академії і діяльність яких не заборонена Конституцією України та чинним законодавством;
користуватись усіма видами послуг на пільгових умовах (крім освітньої діяльності), що їх може надавати Академія, а також одержувати матеріальну допомогу для оперативного і ефективного вирішення проблем навчально-методичної і науково-дослідної діяльності( за наявності коштів);
виконувати роботу на умовах штатного сумісництва або погодинної оплати, одержувати заробітну плату за заміну тимчасово відсутніх працівників на підставі подання керівника структурного підрозділу;
проводити наукову та лікувально-діагностичну роботу;
брати участь у роботі інших організацій, в тому числі зарубіжних, на умовах, визначених договорами з цими організаціями.
7.3. Члени трудового колективу зобов'язані:
дотримуватись цього Статуту, Правил внутрішнього розпорядку Академії, законодавства України;
своєчасно і професійно виконувати розпорядження ректора або уповноваженої ним особи;
піклуватися про підвищення авторитету Академії;
постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.
Інші права і обов'язки членів трудового колективу Академії з оплати праці, робочого часу, часу відпочинку, соціальних гарантій, додаткових пільг та інших питань визначаються колективним договором відповідно до законодавства.
7.4. Науково-педагогічні та наукові працівники зобов'язані:
постійно підвищувати професійний рівень, наукову кваліфікацію, педагогічну майстерність, загальну культуру, особистим прикладом виховувати у студента повагу до принципів загальнолюдської моралі, поваги до Конституції України;
виконувати на високому професійному рівні навчальну та методичну роботу зі своєї дисципліни, об'єктивно оцінювати знання та вміння осіб, що навчаються;
дотримуватись норм педагогічної етики та моралі, поважити гідність осіб, що навчаються, дотримуватись високої культури спілкування;
не допускати дій і вчинків, які можуть негативно вплинути на репутацію науково-педагогічного працівника Академії, не допускати упередженого ставлення до студентів;
захищати студентів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам.
7.5. Науково-педагогічні працівники приймаються на роботу на умовах, передбачених чинним законодавством.
7.6. Науково-педагогічні працівники не рідше ніж раз на 5 років підвищують кваліфікацію або стажуються в наукових і освітньо-наукових установах як в Україні, так і за її межами, зі збереженням середньої заробітної плати.
7.7. Академія сприяє діяльності організації ветеранів війни і праці, основу якої складають ветерани Великої Вітчизняної війни.
Ветеранами праці Академії визнаються науково-педагогічні працівники, наукові та інші працівники, стаж роботи яких в Академії становить для чоловіків не менше 25 років, для жінок - не менше 20 років.
За особливі заслуги перед державою й Академією ветерани війни та ветерани праці Академії можуть бути удостоєні почесного звання "Почесний ветеран Української медичної стоматологічної академії".
Напрями роботи, права та обов'язки ветеранів війни і праці визначаються Положенням про організацію ветеранів війни і праці, яке затверджується ректором.
8. Наукова діяльність
8.1. Академія здійснює наукову, науково-технічну, науково-виробничу та іншу творчу діяльність , яка є невід'ємною складовою освітньої діяльності і здійснюється з метою інтеграції наукової, навчальної і виробничої діяльності відповідно до чинного законодавства та нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України.
8.2. Академія забезпечує проведення наукових досліджень, надання послуг із наукового обслуговування та науково-допоміжних робіт за поточними планами, що затверджуються наказом ректора на підставі рішення вчених рад факультетів та наукових установ. Виконання всіх видів наукових досліджень в Академії забезпечують підрозділи, діяльність яких координується науковою частиною відповідно до Положення про науково-дослідну роботу Академії.
8.3. Фінансування наукових досліджень здійснюється за рахунок:
коштів державного бюджету, що виділяються на проведення фундаментальних і науково-пошукових досліджень, а також виконання робіт у межах пріоритетних напрямів науки і техніки;
коштів, які надійшли до Академії за виконання науково-дослідних та інших робіт за угодами;
власних коштів Академії, кредитів та інших джерел, передбачених чинним законодавством;
грантів міжнародних організацій;
інших надходжень у межах законодавства.
8.4. Науково-дослідна робота в Академії ведеться штатними працівниками та особами, залученими до роботи на умовах сумісництва та трудових угод, відповідно до їхньої наукової кваліфікації.
Наукові дослідження здійснюють науково-педагогічні та наукові працівники, докторанти, аспіранти, студенти, стажисти, а також фахівці інших організацій на основі трудових угод, договорів підряду тощо, згідно із законодавством.
8.5. Правовий статус наукового працівника визначається Законом України "Про наукову і науково-технічну діяльність" та іншим законодавством України.
9. Міжнародні зв'язки і зовнішньоекономічна діяльність
9.1. Академія здійснює міжнародне співробітництво відповідно до чинного законодавства. Міжнародна та зовнішньоекономічна діяльність здійснюється шляхом укладання договорів з іноземними юридичними та фізичними особами, фондами, фірмами та іншими організаціями.
9.2. Основні напрями міжнародного співробітництва та зовнішньоекономічної діяльності:
навчання іноземних студентів, післядипломна підготовка та перепідготовка, підвищення кваліфікації фахівців, підготовка та перепідготовка науковців;
проведення спільних наукових проектів, організація та участь у проведенні міжнародних конференцій, симпозіумів та інших заходів;
виконання наукових робіт за грантами, започаткованими фондами іноземних держав та міжнародних організацій;
спільна видавнича діяльність;
відрядження за кордон у порядку, встановленому законодавством, відповідно до міжнародних договорів України, міжнародних проектів і договорів Академії з навчальними та науковими установами іноземних держав студентів, аспірантів, науково-педагогічних працівників на навчання та стажування, обмін досвідом тощо;
створення відповідно до законодавства спільно з іноземними партнерами центрів, лабораторій, установ тощо;
здійснення різних видів зовнішньоекономічної діяльності, передбачених законодавством.
9.3. Підготовка та перепідготовка фахівців для зарубіжних країн в Академії здійснюється за міждержавними угодами України, а також за угодами, укладеними Академією з органами влади, організаціями, фірмами, суб'єктами підприємницької діяльності, вищими навчальними закладами інших країн, іноземними громадянами та міжнародними організаціями в порядку, передбаченому чинним законодавством України та нормативно-правовими актами.
9.4. Валютні та матеріальні надходження від зовнішньоекономічної діяльності використовуються Академією для забезпечення її статутної діяльності згідно з кошторисом та законодавством України.
10. Майно та кошти Академії
10.1. За Академією з метою забезпечення діяльності, передбаченої цим Статутом, закріплюються на правах оперативного управління будівлі, споруди, майнові комплекси, а також інше необхідне майно.
Академії на правах, визначених чинним законодавством, належать:
- кошти, майно, інші об'єкти власності, передані їй фізичними, юридичними особами у формі дарунка, пожертвування або за заповітом та на інших підставах, не заборонених законодавством;
- доходи від власної діяльності та придбані на ці кошти об'єкти власності.
10.2. Майно, передане Академії в оперативне управління, не підлягає вилученню або передачі будь-яким підприємствам, установам, організаціям, крім випадків, передбачених законодавством. Майно, що забезпечує статутну діяльність Академії, не може бути предметом застави.
10.3. Усі будівлі, споруди, житло, навчальне і наукове обладнання, інвентар та інше державне майно, яке надане в оперативне управління, а також майно (нерухоме і рухоме), матеріальні цінності та інші об'єкти, придбані (збудовані, благоустроєні) за кошти Академії, належать їй на правах повного господарського відання і використовуються нею самостійно, в тому числі для здійснення господарської діяльності, а також створення в установленому законодавством порядку інших юридичних осіб (структурних підрозділів) і не підлягають вилученню.
Надання в оренду та користування (без права викупу) будівель, споруд, навчального і наукового обладнання та іншого майна для діяльності будь-яких сторонніх державних, громадських та інших організацій вирішуються винятково ректором Академії за погодженням з Міністерством охорони здоров'я України.
10.4. Фінансування Академії здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
10.5. В Академії створюються:
- загальний фонд на підготовку фахівців у межах державного замовлення та проведення науково-дослідних робіт;
- спеціальний фонд, який формується за рахунок додаткових джерел фінансування, якими є:
- кошти, одержані за підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації фахівців, надання додаткових освітніх послуг згідно з укладеними договорами з юридичними і фізичними особами;
- доходи від здачі в оренду приміщень, обладнання:
- безоплатні та благодійні внески юридичних і фізичних осіб, у тому числі з інших держав, окремих громадян;
- надходження за виконання госпдоговірної тематики за договорами з підприємствами, установами, організаціями і фізичними особами, в тому числі від зовнішньоекономічної діяльності;
- кредити та позики банків, валютні надходження згідно з чинним законодавством;
- інші надходження згідно з чинним законодавством.
10.6. Оплата праці в Академії здійснюється згідно з Кодексом законів про працю України, законами України "Про освіту", "Про оплату праці" за схемами посадових окладів і тарифними ставками, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, та договорами.
10.7. Форми і системи оплати праці, умови і показники преміювання працівників Академії, порядок установлення надбавок за високі досягнення у праці або на період виконання особливо важливих робіт, а також порядок установлення і скасування підвищених посадових окладів, стипендій, доплат для працівників за суміщення посад, розширення зон обслуговування, виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників, визначаються окремим Положенням відповідно до чинного законодавства яке затверджує ректор Академії після ухвалення Вченою радою.
10.8. Кошти, матеріальні цінності та нематеріальні активи, що надходять безкоштовно до Академії у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань юридичних і фізичних осіб, у тому числі нерезидентів, для здійснення освітньої, наукової, виховної, оздоровчої, спортивної, культурної діяльності, не вважаються прибутком і не оподатковуються.
11. Порядок звітності, контролю за здійсненням фінансово-господарської діяльності
11.1. Академія відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Указу Президента України "Про Державне казначейство України" та інших нормативно-правових актів складає затверджені форми місячної, квартальної та річної звітності та подає їх до Міністерства охорони здоров'я України, Державного казначейства України, Державної податкової служби. Державного комітету статистики, Пенсійного фонду України, фонду соціального страхування.
11.2. Академія самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський та фінансовий облік своєї роботи, веде статистичну звітність згідно з установленими нормами, подає її в установленому порядку до органів, яким законодавством України надане право контролю за відповідними напрямами діяльності.
11.3. Ректор та головний бухгалтер Академії несуть персональну відповідальність за достовірність бухгалтерської та статистичної звітності.
11.4. Аудит діяльності Академії здійснюється згідно з чинним законодавством.
12. Концепція освітньої діяльності
12.1. Освітня діяльність Академії грунтується на концептуальних засадах Національної доктрини розвитку освіти, законів України "Про освіту", "Про вищу освіту". Державній національній програмі "Освіта" ("Україна XXI століття").
12.2. Метою освітньої діяльності Академії, відповідно до Національної доктрини, є створення навчально-методичних, науково-дослідних, науково-виробничих, виховних, організаційних, матеріальних та інших умов необхідних для здобуття громадянами вищої освіти, розвитку особистості і творчої самореалізації для забезпечення потреб суспільства і держави у висококваліфікованих фахівцях у галузі охорони здоров'я;
12.3. Основні принципи впровадження концепції освітньої діяльності в Академії:
- постійне підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу;
- забезпечення освітніх потреб національних меншин;
- запровадження освітніх інновацій, інформаційних технологій;
- розвиток системи безперервної освіти та навчання протягом життя;
- пропаганда здорового способу життя;
- забезпечення економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації педагогічних, науково-педагогічних працівників, підвищення їх соціального статусу;
- інтеграція вітчизняної освіти до європейського та світового освітніх просторів.
12.4. Цільові програми освітньої діяльності Академії забезпечують:
- створення для громадян рівних можливостей у здобутті освіти;
- підготовку кваліфікованих кадрів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, освоєння та впровадження наукоємних та інформаційних технологій, конкурентоспроможних на ринку праці;
- стимулювання у молоді прагнення до здорового способу життя;
- створення умов для належного опанування державною мовою;
- створення умов для здобуття вищої освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми-інвалідами;
- впровадження новітніх інформативно-управлінських і комп'ютерних технологій, новітніх наукових і технологічних досягнень;
- сприяння міжнародній мобільності учасників навчально-виховного процесу для підготовки фахівців для зарубіжних країн;
- створення інших умов для розвитку, самоствердження та самореалізації особистості.
13. Порядок внесення змін до Статуту академії
13.1. Зміни та доповнення до Статуту Академії вносяться за поданням Вченої ради конференцією трудового колективу Академії.
13.2. Зміни та доповнення до Статуту Академії затверджуються і погоджуються в тому ж порядку, що і сам Статут.
14. Порядок реорганізації та ліквідації Академії
14.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, перетворення) Академії здійснюються згідно з чинним законодавством.
14.2. Ліквідація Академії здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Міністерством охорони здоров'я України (далі Міністерство). До складу комісії входять представники Міністерства та Академії. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заявки претензій кредиторам визначає Міністерство.
14.3. 3 моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Академією. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Академії і подає його до Міністерства. Кредитори та інші юридичні особи, які перебувають у договірних відносинах з Академією, повідомляються про її ліквідацію в письмовій формі.
14.4. Під час ліквідації та реорганізації Академії, вивільнюваним працівникам гарантується забезпечення їхніх прав, передбачених законодавством України про працю.
Ректор академії
професор

В.М.Ждан