КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IX сесія VI скликання
РІШЕННЯ
Про затвердження міської цільової програми "Здоров'я киян" на 2012-2016 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради
N 677/8961 від 25.12.2012
N 25/9613 від 02.10.2013 )
1. Затвердити міську цільову програму "Здоров'я киян" на 2012-2016 роки (далі - Програма), що додається.
2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації):
2.1. Забезпечити реалізацію заходів, передбачених Програмою.
2.2. Визначити Головне управління охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідальним виконавцем Програми.
3. Головному управлінню охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) при формуванні
бюджету на 2012 рік та наступні роки терміну дії Програми передбачати видатки на її фінансування.
4. Структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які є виконавцями Програми, забезпечити її реалізацію в межах асигнувань, які щороку передбачатимуться в бюджеті міста Києва за відповідними напрямками.
5. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради "Хрещатик".
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань гуманітарної політики та постійну комісію Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова | Л.Черновецький |
Додаток
до рішення
Київської міської ради
15.03.2012 № 208/7545
(в редакції рішення Київської міської ради
від 02.10.2013 N 25/9613 ( raa025023-13 ))
Міська цільова програма "Здоров'я киян" на 2012 - 2016 роки
Соціально-економічна криза останнього десятиріччя призвела до того, що економічно активне населення для підтримання перед роботодавцем професійного іміджу різко обмежило звернення за медичними послугами. Внаслідок цього значна частина патології залишається поза полем зору медицини і, не зустрічаючи належної протидії, розвивається за природними законами, що веде до хронізації, численності, поєднаності, комплексності патологічних процесів, а далі до первинної інвалідизації та передчасної смертності.
Міська цільова програма "Здоров'я киян" на 2012 - 2016 роки (далі - Програма) розроблена як логічне продовження міської Міжгалузевої комплексної програми "Здоров'я киян на 2003 - 2011 роки". В основу розробленої Програми покладено Концепцію розвитку охорони здоров'я в місті Києві, затверджену рішенням Київської міської ради від 26 квітня 2007 року
N 456/1117 "Про реформування галузі охорони здоров'я в місті Києві", з урахуванням
Основних концептуальних напрямів реформування системи охорони здоров'я, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2010 року N 208 "Деякі питання удосконалення системи охорони здоров'я", інших державних програм.
Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
Аналіз динаміки основних показників здоров'я та захворюваності жителів м. Києва за 2003 - 2011 роки висвітлив певні успіхи та позитивні тенденції та окреслив напрямки подальших заходів по покращанню здоров'я населення столиці. Так, покращилась демографічна ситуація: за даними офіційної статистики чисельність населення в м. Києві станом на 1 січня 2011 року склала понад 2 мільйони 799 тисяч, при цьому за даними Інституту демографії НАН України в столиці постійно проживає понад 3 млн. 200 тисяч осіб. За останні роки вперше за десятиріччя відмічений позитивний природний приріст населення м. Києва, який має тенденцію до неухильного зростання. Сьогодні тривалість життя киян становить 72,7 року: 68,0 - серед чоловіків та 77,0 - серед жінок, що є чи не найкращим показником по Україні.
Протягом останніх років має чітку тенденцію до зменшення показник смертності населення (-7,5 %), відмічено суттєве зниження смертності від ускладнень вагітності та пологів, хвороб системи кровообігу, цукрового діабету, цереброваскулярних хвороб, травм та нещасних випадків, отруєнь. Тим не менше, в структурі смертності основними причинами залишаються хвороби системи кровообігу (64,6 %), злоякісні новоутворення, травми та отруєння, при цьому показник смертності від раку і хвороб крові та кровотворних органів є сталим.
Зберігається високою поширеність серцево-судинної патології, хоча відмічається зниження рівня первинної інвалідності при хворобах системи кровообігу серед дорослого, в т. ч. працездатного населення. Профілактика і лікування хвороб системи кровообігу як першопричини первинної інвалідності і передчасної смертності дорослого населення є одним з пріоритетних напрямків в системі охорони здоров'я столиці.
Стабільними також є показники захворюваності новоутвореннями та хворобами крові і кровотворних органів у зв'язку з несприятливою екологічною ситуацією та значним постарінням населення.
В динаміці онкозахворюваності серед киян протягом чотирьох років, починаючи з 2005 року, спостерігалось зниження рівня виявлення нових випадків (2005 рік - 341,0; 2006 рік - 338,8; 2007 рік - 334,2; 2008 рік - 329,0 на 100 тис). Але вже з минулого 2009 року (330,6 на 100 тис.) намітилась протилежна тенденція. Викликає занепокоєння той факт, що питома вага занедбаних форм серед вперше виявленої онкологічної патології залишається достатньо високою - 13,1 % (12,8 % - в 2009 році, 11,5 % - в 2006 році).
Серйозною проблемою залишається захворюваність на соціально небезпечні хвороби, зокрема туберкульоз, ВІЛ/СНІД, хвороби, що передаються статевим шляхом. Так, якщо зростання захворюваності на туберкульоз вдалося подолати, то відносно ВІЛ/СНІДу спостерігається лише зниження темпу приросту захворюваності за останні 2 роки.
Вагомим є питання забезпечення населення столиці медикаментами, дороговартісними витратними матеріалами медичного призначення у рамках виконання медичних програм загальнодержавного значення.
Зважаючи на викладене, розроблені напрями та заходи Програми в кінцевому висновку спрямовані на зміцнення і охорону здоров'я жителів м. Києва, зниження розповсюдженості і зменшення захворювань, викликаних основними хворобами, травмами та інвалідністю.
Обґрунтування
Провідними шляхами реалізації заходів Програми є організаційні засади з реформування системи охорони здоров'я столиці, забезпечення комунальних закладів охорони здоров'я обладнанням, медикаментами, дороговартісними витратними матеріалами медичного призначення та ін.
Вирішення означених проблем дозволить забезпечити населення м. Києва високоспеціалізованою, якісною та доступною медичною допомогою.
Основним джерелом покриття витрат на реалізацію заходів Програми виступає бюджет м. Києва шляхом щорічного додаткового цільового фінансування галузі "Охорона здоров'я".
Ресурсне забезпечення Програми додається (додаток 1).
МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Мета Програми полягає у досягненні максимально можливого рівня здоров'я для всіх жителів м. Києва незалежно від їх віку, статі, соціального статусу, зміцнення і охорони здоров'я киян протягом усього їх життя, зниження розповсюдженості і зменшення страждань, викликаних основними хворобами, травмами та інвалідизацією.
Основні завдання Програми:
- досягнення рівноправності жителів м. Києва у питаннях охорони здоров'я;
- створення у м. Києві системи медичної допомоги, зосередженої на пацієнтові;
- формування здорового способу життя киян;
- забезпечення медичної підтримки здорового початку життя киян;
- збереження здоров'я киян у похилому віці, подовження активного довголіття;
- скорочення поширеності інфекційних захворювань, в тому числі соціально значимих;
- скорочення поширеності неінфекційних хвороб;
- забезпечення медичної підтримки створення здорового і безпечного фізичного середовища у м. Києві;
- покращення питань керівництва і забезпечення якості медико-санітарної допомоги тощо.
Реалізацію Програми пропонується провести у 2 етапи:
перший етап - заплановані кошти в розмірі 4440503,7 тис. грн.;
другий етап - заплановані кошти в розмірі 3083743,7 тис. грн.
Напрями діяльності та заходи Програми додаються (додаток 2).
ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Фінансове забезпечення реалізації Програми буде здійснюватись за рахунок коштів міського бюджету, в межах асигнувань, які щороку передбачаються у бюджеті міста Києва по галузі "Охорона здоров'я" за відповідними напрямками, з урахуванням офіційно визначеного рівня інфляції за попередній календарний рік, а також інших коштів, не заборонених законодавством України.
Фінансово-економічні розрахунки та пропозиції щодо джерел покриття витрат, необхідних для виконання заходів Програми, додаються (додаток 1).
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Програма підготовлена з метою досягнення максимально можливого рівня здоров'я для всіх жителів м. Києва незалежно від їх віку, статі, соціального статусу, зміцнення і охорони здоров'я киян протягом усього їх життя, зниження розповсюдженості і зменшення страждань, викликаних основними хворобами, травмами та інвалідизацією.
Виконання Програми дасть можливість забезпечити:
- поліпшення обізнаності населення з питань формування здорового способу життя та його збереження;
- реформування системи охорони здоров'я шляхом пріоритетного розвитку первинної медичної допомоги та оптимізації структури ліжкового фонду міських закладів охорони здоров'я;
- підвищення ефективності, якості та доступності медичного обслуговування для всіх верств населення;
- покращення забезпечення закладів охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва, лікарськими засобами, дороговартісними витратними матеріалами медичного призначення;
- покращення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я міста;
- поліпшення інформаційного забезпечення закладів охорони здоров'я міста.
У свою чергу очікуваними результатами від виконання Програми будуть слугувати:
- збільшення середньої тривалості життя мешканців столиці;
- укомплектованість кадрами посад лікарів на рівні 100 %;
- зростання народжуваності;
- зниження рівня малюкової смертності;
- забезпечення населення послугами сімейної медицини на рівні 75 %;
- покращення виявлення захворювань на ранніх стадіях та зниження рівня смертності населення у працездатному віці;
- зниження рівня смертності від захворювань органів кровообігу;
- зниження онкологічної захворюваності;
- зниження показника онкозанедбаності;
- забезпеченість хоспісними ліжками відповідно до рекомендацій ВООЗ (1 ліжко на 10000 населення);
- скорочення захворюваності на туберкульоз;
- зменшення первинного виходу хворих на інвалідність та ін.
КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Департамент охорони здоров'я подає Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, постійній комісії Київської міської ради з гуманітарних питань узагальнену інформацію про стан виконання Програми за I півріччя - до 25 вересня та за рік - до 25 березня.
I. ПАСПОРТ
міської цільової програми "Здоров'я киян" на 2012 - 2016 роки
1. | Ініціатор розроблення Програми | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми | п. 25 Протоколу доручень N 30, напрацьованих під час наради із заступниками голови Київської міської державної адміністрації, головами районних в м. Києві державних адміністрацій, начальниками головних управлінь, управлінь КМДА та керівниками підприємств від 11.07.2011 |
3. | Розробник Програми | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
4. | Співрозробники Програми | - |
5. | Замовник (відповідальний виконавець) Програми | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
6. | Учасники (співвиконавці Програми) | Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Служба у справах дітей виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головне управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві, районні в місті Києві державні адміністрації, управління охорони здоров'я районних в місті Києві державних адміністрацій, Київська міська санітарно-епідеміологічна станція, заклади охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади міста Києва |
7. | Термін реалізації Програми | 2012 - 2016 роки |
7.1. | Етапи виконання Програми (для довгострокових програм) | I етап - 2012 - 2014 роки II етап - 2015 - 2016 роки |
8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми (для комплексних програм) | Бюджет м. Києва |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, | 6624278,3 тис. грн. |
у тому числі: | |
9.1. | коштів бюджету м. Києва | 6463800,4 тис. грн. |
коштів державного бюджету | 158943,9 тис. грн. |
коштів інших джерел | 1534,0 тис. грн. |
Програма сформована Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з урахуванням пропозицій та зауважень структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Міська цільова програма "Здоров'я киян" на 2012 - 2016 роки підготовлена відповідно до
Конституції України, законів України
"Про місцеве самоврядування в Україні",
"Основи законодавства України про охорону здоров'я",
"Про державні цільові програми",
"Про затвердження Загальнодержавної програми боротьби з онкологічними захворюваннями на період до 2016 року", указів Президента України від 27 квітня 2011 року
N 504/2011 "Про Національний план дій на 2011 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава", від 27 січня 2010 року
N 70/2010 "Про додаткові заходи щодо реформування системи охорони здоров'я населення", постанов Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2009 року
N 877 "Про затвердження Державної цільової програми "Цукровий діабет" на 2009 - 2013 роки", від 08 жовтня 2008 року
N 894 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми "Трансплантація" на період до 2012 року", від 28 січня 2009 року
N 41 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2009 - 2015 роки", від 27 грудня 2006 року
N 1849 "Про затвердження Державної програми "Репродуктивне здоров'я нації" на період до 2015 року", розпоряджень Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2010 року
N 1808-р "Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011 - 2015 роки", від 22 листопада 2010 року
N 2140-р "Про затвердження плану заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011 - 2015 роки", розроблених Міністерством охорони здоров'я України проектів концепцій, основні положення яких запропоновано включити до Загальнодержавної програми "Здоров'я 2020: український вимір", а саме: "Державної програми запобігання та лікування серцево-судинних і судинно-мозкових захворювань до 2016 року", "Державної цільової соціальної програми "Медична реабілітація" на 2012 - 2016 рр.".
( Програма в редакції Рішення Київміськради
N 25/9613 від 02.10.2013 )
Додаток 1
до Програми,
затвердженої
рішенням Київради
15.03.2012 № 208/7545
Ресурсне забезпечення
міської цільової програми "Здоров'я киян" на 2012-2016 роки
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми, тис. грн. | Етапи виконання Програми | Усього витрат на виконання Програми |
I етап | II етап |
2012 рік | 2013 рік | 2014 рік | 2015 рік | 2016 рік |
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | 385538,2 | 1330913,2 | 1663381,9 | 1621409,5 | 1623035,5 | 6624278,3 |
Бюджет м. Києва | 226290,3 | 1330553,2 | 1663061,9 | 1621129,5 | 1622765,5 | 6463800,4 |
Державний бюджет | 158943,9 | | | | | |
Кошти інших джерел | 304,0 | 360,0 | 320,0 | 280,0 | 270,0 | 1534,0 |
( Додаток 1 в редакції Рішення Київміськради
N 25/9613 від 02.10.2013 )
Додаток 2
до Програми,
затвердженої
рішенням Київради
15.03.2012 № 208/7545
Напрями діяльності та заходи
міської цільової програми "Здоров'я киян" на 2012-2016 роки
N зп | Напрями діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн. | Очікуваний результат |
у тому числі: |
I ЕТАП | II ЕТАП |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 |
затверджені, у т. ч. за кошти ДБ |
А. РЕАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я |
I. | ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |
1. | Забезпечити відповідність стратегії розвитку охорони здоров'я м. Києва принципам та стратегіям Європейської політики "Здоров'я для всіх у двадцять першому столітті" | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | |
2. | Продовжити створення системи охорони здоров'я м. Києва з визначенням рівних прав для діяльності медичних закладів усіх форм власності | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Забезпечення якісної і доступної медико-санітарної допомоги, створення умов для формування здорового способу життя |
3. | Удосконалювати нормативно-правову базу з питань діяльності та регулювання відносин столичних закладів охорони здоров'я відповідно до світових стандартів та вимог Європейського Союзу | 2012 - 2016 | без фінансування | | | | | |
4. | Здійснювати заходи щодо децентралізації управління в галузі охорони здоров'я, сприяти медичній практиці на підприємницьких засадах, впровадженню і створенню шинкових механізмів регулювання та функціонування галузі, створення умов для здорової конкуренції між закладами охорони здоров'я всіх форм власності | 2012 - 2016 | без фінансування | | | | | |
5. | Удосконалювати організаційні форми діяльності, методи керівництва та господарювання із застосуванням економічних важелів у галузі охорони здоров'я, узгоджуючи їх із законодавством про місцеве самоврядування | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | |
6. | Забезпечити принцип справедливості у питанні доступу населення столиці до медичної допомоги | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Рівні можливості киян у доступі до медичної допомоги потрібного рівня незалежно від віку, статі, соціального статусу |
7. | Визначити та впровадити гарантований обсяг безоплатної медичної допомоги у комунальних закладах охорони здоров'я м. Києва | 2012 - 2016 | без фінансування | | | | | |
II. | ОРГАНІЗАЦІЙНО-СТРУКТУРНЕ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я м. КИЄВА | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |
1. | Загальні положення |
1.1. | Продовжити упорядкування мережі закладів охорони здоров'я комунальної форми власності, удосконалювати їх структуру та функції згідно з потребами населення | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Мережа та структура, функції закладів охорони здоров'я відповідають потребам населення у медичній допомозі |
1.2. | Визначити пріоритети надання медичної допомоги та обґрунтувати перелік та обсяг гарантованого рівня безоплатної медичної допомоги населенню у закладах охорони здоров'я | 2012 - 2014 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Ліквідація диспропорцій у розвитку різних видів медичної допомоги, раціоналізація амбулаторно-поліклінічної та стаціонарної допомоги; запровадження у м. Києві єдиного медичного простору |
1.3. | Продовжити роботу із запровадження стандартів медичних технологій та їх удосконалення | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Покращення якості та доступності надання медичної допомоги населенню |
1.4. | Проводити інноваційну діяльність щодо розробки та впровадження сучасних медичних технологій та технологічних процесів | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | |
1.5. | Покращити медикаментозне та матеріально-технічне забезпечення галузі відповідно до стандартів та з урахуванням необхідності досягнення гарантованого державою обсягу безоплатної медичної допомоги громадянам у комунальних закладах охорони здоров'я | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | |
1.6. | Впроваджувати кращий досвід роботи з реформування системи охорони здоров'я, роз'яснювати його мету та шляхи здійснення | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | |
1.7. | Забезпечити моніторинг здоров'я населення для оцінки його стану та визначення реальної потреби у лікувально-профілактичних та санітарно-епідеміологічних закладах, медичних кадрах, лікарських спеціальностях та гарантованого державою обсягу безоплатної медичної допомоги населенню у комунальних закладах охорони здоров'я | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | |
1.8. | Удосконалити систему забезпечення і контролю ефективності медичної допомоги, удосконалити систему атестації закладів охорони здоров'я, атестації медичних і фармацевтичних працівників і систему оплати праці відповідно до ступеня атестації | 2012 - 2013 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | |
2 | Первинна медико-санітарна допомога |
2.1. | Впровадження автономізації та зміна господарського статусу закладів охорони здоров'я (створення комунальних, унітарних, неприбуткових некомерційних підприємств охорони здоров'я) | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Впровадження автономізації та зміна господарського статусу закладів охорони здоров'я (створення комунальних, унітарних, неприбуткових некомерційних підприємств охорони здоров'я) здійснюється з метою реформування системи охорони здоров'я міста |
2.2. | Подальший розвиток інституту сімейного лікаря в столиці шляхом створення мережі закладів сімейної медицини | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Наближення медичної допомоги до пацієнта |
2.3. | Залучення приватно практикуючих лікарів для надання населенню послуг первинної медико-санітарної допомоги на засадах лікаря загальної практики - сімейної медицини | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Зміцнення кадрової потужності системи охорони здоров'я міста |
2.4. | Удосконалення системи надання екстреної медичної допомоги | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Наближення медичної допомоги до пацієнта |
3. | Вторинна (спеціалізована) медична допомога |
3.1. | Оптимізація мережі ліжкового фонду з дотриманням принципів збереження доступності та соціальних стандартів | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Формування та розвиток науково обґрунтованої сучасної, професійної, економічно доцільної та ефективної системи медичної допомоги відповідно до потреб киян та міжнародних стандартів |
3.1.1. | Визначення багатопрофільних лікарень для надання стаціонарної медичної допомоги хворим з невідкладними станами | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | |
3.1.2. | Визначення лікарень для планового лікування | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | |
3.1.3. | Відкриття хоспісів | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | |
3.1.4. | Відкриття реабілітаційних відновлювальних центрів | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | |
4. | Третинна (високоспеціалізована) медична допомога |
4.1. | Створювати та розвивати існуючі ефективні системи забезпечення хворих сучасними медичними технологіями, ефективними методами діагностики, профілактики, лікування та реабілітації | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Покращення якості та доступності надання медичної допомоги населенню |
III. | ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА УПРАВЛІННЯ НИМИ | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |
1. | Забезпечити фінансування системи охорони здоров'я м. Києва за рахунок бюджетних коштів усіх рівнів, внесків на соціальне медичне страхування та коштів інших джерел, не заборонених законодавством | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Підвищення рівня якості надання медичної допомоги |
2. | Передбачити поетапне збільшення бюджетних асигнувань на охорону здоров'я під час формування бюджетів усіх рівнів | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Зміцнення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я, поліпшення стану надання медичної допомоги мешканцям міста Києва |
3. | Визначити потреби в наданні окремих видів медичної допомоги для поточного і перспективного планування ресурсів охорони здоров'я | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Раціональне використання державних коштів |
4. | Збільшити питому вагу видатків на первинну медично-санітарну допомогу в загальному обсязі фінансування | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Забезпечення профілактичної спрямованості ОЗ м. Києва |
5. | Запровадити нові моделі економічних розрахунків за надання медичних послуг на різних рівнях медичної допомоги | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Підвищення вмотивованості медичних працівників та якості їх роботи |
6. | Розробити пропозиції щодо нормативно-правового врегулювання механізмів солідарної акумуляції коштів територіальних громад на розвиток охорони здоров'я | 2012 - 2012 | Департамент охорони здоров'я, районні в місті Києві державні адміністрації | без фінансування | | | | | | Підвищення ефективності медичного обслуговування населення столиці |
IV. | РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСЕЛЕННЯ ЛІКАРСЬКИМИ ЗАСОБАМИ | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |
1. | Впровадити соціальні стандарти споживання медикаментів у рамках регіонального формуляру лікарських засобів, ціни на які встановлюються тарифними угодами між органами влади і уповноваженими постачальниками | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Забезпечення населення найбільш споживаними лікарськими засобами та виробами медичного призначення за доступними цінами |
2. | Розрахувати потребу лікувальних закладів міста у лікарських засобах вітчизняного виробництва на виконання медико-соціальних програм для формування регіонального замовлення заводам-виробникам | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Забезпечення лікарськими засобами широких верств населення м. Києва |
3. | Організувати належну практику закупівлі лікарських засобів, у т. ч. шляхом регіонального замовлення життєво необхідних препаратів вітчизняного виробництва | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Стабілізація цінової політики на фармацевтичному ринку |
4. | Спрямувати бюджетні кошти на закупівлю лікарських засобів у заводів м. Києва та інших вітчизняних виробників відповідно до сформованого регіонального замовлення | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Раціональне використання державних коштів |
5. | Визначити головного виконавця (уповноважений постачальник) для проведення закупівлі лікарських засобів у рамках регіонального замовлення та організації забезпечення лікувальних закладів | 2012 - 2016 | Департамент охорони здоров'я | без фінансування | | | | | | Забезпечити наявність в аптеках лікарських засобів та виробів медичного призначення, які користуються стабільним попитом, за доступними цінами |
V. | РОЗВИТОК МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я | 118478,0 | 307820,8 | 571297,4 | 473459,4 | 405524,2 | |
1. | Будівництво та реконструкція закладів охорони здоров'я | 29643,0 | 5823,0 | 213019,0 | 137300,0 | 92715,0 | |
1.1. | Будівництво та реконструкція підстанцій швидкої медичної допомоги | 2012 - 2016 | Департамент містобудування та архітектури, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | | | 5000,0 | 8000,0 | 9300,0 | Зменшення часу прибуття карет швидкої медичної допомоги з моменту виклику до 10 хвилин |
1.2. | Реконструкція протитуберкульозних закладів | 2012 - 2016 | Департамент містобудування та архітектури, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | | | | | | Приведення будівель у відповідність до санітарно-гігієнічних вимог |
1.3. | Будівництво та реконструкція інфекційних закладів | 2012 - 2016 | Департамент містобудування та архітектури, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 25685,0 | 1000,0 | 13700,0 | 14300,0 | 12515,0 | Приведення будівель у відповідність до діючих нормативів |
1.4. | Реконструкція Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, вул. Шовковична, 39/1 | 2013 - 2016 | Департамент містобудування та архітектури, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | | | 5000,0 | 20000,0 | 26000,0 | Приведення МТБ закладу до сучасних вимог |
1.5. | Реконструкція корпусів Київської міської клінічної лікарні N 14 під Київський міський центр крові, вул. Зоологічна, 3 | 2012 - 2014 | Департамент містобудування та архітектури, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 230,0 | 1423,0 | 60347,0 | 0,0 | 0,0 | Створення належних умов для роботи міського центру крові |
1.6. | Реконструкція Київського міського клінічного ендокринологічного центру, вул. Рейтарська, 22 (перша черга) | 2012 - 2016 | Департамент містобудування та архітектури, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 200,0 | 1100,0 | 20000,0 | 25000,0 | 9200,0 | Завершення реконструкції нефункціонуючої будівлі, зміцнення МТБ закладу |
1.7. | Реконструкція з розширенням будівель центру термічних уражень, відновлювальної та пластичної хірургії КМКЛ N 2, вул. Краківська, 13 (перша черга) | 2012 - 2013 | Департамент містобудування та архітектури, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 1528,0 | 0,0 | 8972,0 | | | Приведення будівель у відповідність до санітарно-гігієнічних вимог |
1.8. | Створення перинатальних медичних центрів (з урахуванням реконструкції Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини) | 2012 - 2016 | Департамент містобудування та архітектури, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 2000,0 | 2300,0 | 100000,0 | 70000,0 | 35700,0 | Поліпшення якості надання медичної допомоги матерям та новонародженим |
2. | Капітальний ремонт закладів охорони здоров'я | 16113,0 | 10328,0 | 118722,0 | 110225,0 | 113511,5 | |
2.1. | Підстанцій швидкої медичної допомоги | 2012 - 2016 | ЛПЗ, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 9000,0 | 135,0 | 2000,0 | 2000,0 | 1865,0 | Зменшення часу прибуття карет швидкої медичної допомоги з моменту виклику до 10 хвилин |
2.2. | Протитуберкульозних закладів | 2012 - 2016 | ЛПЗ, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | | | | | | Приведення будівель у відповідність до діючих нормативів |
2.3. | Інфекційних закладів | 2012 - 2016 | ЛПЗ, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 1000,0 | 1735,0 | 12265,0 | 17000,0 | 25200,0 | Приведення будівель у відповідність до санітарно-гігієнічних вимог |
2.4. | Київського міського консультативно-діагностичного центру із встановленням МРТ | 2012 - 2014 | Центр, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 23,0 | 20,0 | 24957,0 | | | Дооснащення Центру сучасним медичним обладнанням |
2.5. | Київського міського клінічного онкологічного центру, вул. Верховинна, 69 | 2012 - 2016 | Київський міський клінічний онкологічний центр, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 1380,0 | 75,0 | 30000,0 | 50000,0 | 48545,0 | Приведення будівель у відповідність до діючих нормативів |
2.6. | Стоматологічних закладів | 2012 - 2016 | ЛПЗ, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 160,0 | 138,0 | 4000,0 | 5500,0 | 8901,5 | Приведення приміщень у відповідність до діючих нормативів |
2.7. | Київського міського будинку дитини ім. М. М. Городецького, Київська обл., смт Ворзель | 2012 - 2016 | Будинок дитини, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 1036,0 | 35,0 | 7000,0 | 5000,0 | 4929,0 | Створення належних умов для перебування дітей у будинку дитини |
2.8. | Київського міського центру радіаційного захисту населення м. Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи, вул. Пушкінська, 40 | 2012 - 2015 | Центр, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 1240,0 | 35,0 | 15000,0 | 15725,0 | | Поліпшення умов для надання медичної допомоги постраждалим від Чорнобильської катастрофи |
2.9. | Психоневрологічних закладів | 2012 - 2016 | ЛПЗ, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 1774,0 | 155,0 | 13000,0 | 12000,0 | 14071,0 | Приведення будівель у відповідність до санітарно-гігієнічних вимог |
2.10. | Харчоблоків, приймальних, патологоанатомічних відділень, міських лікарень тощо | 2012 - 2016 | ЛПЗ, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 500,0 | 8000,0 | 10500,0 | 3000,0 | 10000,0 | Поліпшення технічного стану підрозділів ЛПЗ, зняття зауважень СЕС |
3. | Заміна та модернізація ліфтів в ЛПЗ | 2012 - 2016 | ЛПЗ, Департамент охорони здоров'я | бюджет м. Києва | 1350,0 | 10000,0 | 30000,0 | 36650,0 | 30000,0 | Приведення ліфтового господарства ЛПЗ до належного технічного стану |