• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку подання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування центрам з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Пенсійний фонд України  | Постанова, Порядок від 02.07.2020 № 12-1
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Пенсійний фонд України
  • Тип: Постанова, Порядок
  • Дата: 02.07.2020
  • Номер: 12-1
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
02.07.2020 № 12-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 липня 2020 р.
за № 630/34913
Про затвердження Порядку подання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування центрам з надання безоплатної правничої допомоги
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 36-1 від 15.09.2023 )
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 24-1 від 02.12.2022 Наказом Міністерства юстиції № 5402/5 від 02.12.2022 Постановою Пенсійного фонду № 26-1 від 06.06.2023 Наказом Міністерства юстиції № 2126/5 від 06.06.2023 Постановою Пенсійного фонду № 36-1 від 15.09.2023 Наказом Міністерства юстиції № 3307/5 від 15.09.2023 )
Відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 18 Закону України "Про безоплатну правничу допомогу", пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
( Преамбула в редакції Постанови Пенсійного фонду № 36-1 від 15.09.2023 )
1. Затвердити Порядок подання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхуванняцентрам з надання безоплатної правничої допомоги, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 36-1 від 15.09.2023 )
2. Департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів (Малецький О.) разом з юридичним департаментом (Рябцева Т.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Пенсійного фонду України Машкіна В.

Голова правління

Є. Капінус

ПОГОДЖЕНО:

Перший заступник Міністра
цифрової трансформації України

Голова Державної служби
спеціального зв’язку
та захисту інформації України

Міністр соціальної політики України

Голова Спільного представницького органу
об’єднань профспілок

Керівник Секретаріату
Спільного представницького органу
сторони роботодавців на національному рівні

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини




О. Вискуб



В. Петров

М. Лазебна


Г. Осовий



Р. Іллічов


Л. Денісова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
02 липня 2020 року № 2267/5
Постанова правління
Пенсійного фонду України
02 липня 2020 року № 12-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 липня 2020 р.
за № 630/34913
ПОРЯДОК
подання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування центрам з надання безоплатної правничої допомоги
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 36-1 від 15.09.2023, Наказом Міністерства юстиції № 3307/5 від 15.09.2023 )
I. Загальні положення
( У тексті розділу I слова "правова допомога" у всіх відмінках замінено словами "правнича допомога" у відповідних відмінках згідно з Постановою Пенсійного фонду № 36-1 від 15.09.2023, Наказом Міністерства юстиції № 3307/5 від 15.09.2023 )
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 17 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування", абзацу п’ятого частини першої статті 18 Закону України "Про безоплатну правничу допомогу" з метою визначення процедури подання Пенсійним фондом України інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр застрахованих осіб) на запити центрів з надання безоплатної правничої допомоги (далі - центри) для підтвердження належності особи до суб’єктів права на безоплатну вторинну правничу допомогу.
( Пункт 1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 36-1 від 15.09.2023, Наказом Міністерства юстиції № 3307/5 від 15.09.2023 )
3. Відповідно до цього Порядку Пенсійний фонд України надає інформацію про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, розмір призначених пенсій, що міститься у Реєстрі застрахованих осіб, щодо осіб, які звернулись за отриманням безоплатної вторинної правничої допомоги, для підтвердження їх належності до суб’єктів права на безоплатну вторинну правничу допомогу.
4. Надання інформації здійснюється на центральному рівні в електронній формі шляхом надання відповідей на запити центрів через Координаційний центр з надання правничої допомоги (далі - інформаційний обмін).
5. Суб’єктами інформаційного обміну є:
Пенсійний фонд України;
Координаційний центр з надання правничої допомоги.
Суб’єкти інформаційного обміну є відповідальними за своєчасність, достовірність та повноту надання інформації.
II. Вимоги щодо організації інформаційного обміну
1. Структура та формат інформаційних файлів, що передаються та приймаються в порядку інформаційної взаємодії інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем (далі - інформаційні системи), механізм та канали інформаційного обміну, процедури взаємодії інформаційних систем, форми журналів обліку інформаційних файлів обміну визначаються відповідними суб’єктами інформаційного обміну відповідно до цього Порядку шляхом прийняття спільних рішень, які оформлюються, зокрема протоколами, договорами про інформаційну взаємодію, відповідно до їх повноважень, визначених законодавством.
( Пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 24-1 від 02.12.2022, Наказом Міністерства юстиції № 5402/5 від 02.12.2022 )
2. Інформаційний обмін в порядку інформаційної взаємодії здійснюється в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", "Про захист персональних даних", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах", інших нормативно- актів.
( Пункт 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 24-1 від 02.12.2022, Наказом Міністерства юстиції № 5402/5 від 02.12.2022, Постановою Пенсійного фонду № 26-1 від 06.06.2023, Наказу Міністерства юстиції № 2126/5 від 06.06.2023 )
3. Електронна інформаційна взаємодія здійснюється з використанням інформаційних систем суб’єктів інформаційного обміну засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта" відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2016 року № 606 "Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів" (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2023 року № 38).
( Абзац перший пункту 3 розділу II в редакції Постановою Пенсійного фонду № 26-1 від 06.06.2023, Наказу Міністерства юстиції № 2126/5 від 06.06.2023 )
У разі відсутності технічної можливості передачі даних з використанням каналів зв’язку систем, визначених в абзаці першому цього пункту, інформаційна взаємодія суб’єктів інформаційного обміну може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням в них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.
( Пункт 3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 24-1 від 02.12.2022, Наказом Міністерства юстиції № 5402/5 від 02.12.2022 )
4. У разі виникнення обставин, що унеможливлюють виконання положень цього Порядку, суб’єкти інформаційного обміну зобов’язані інформувати про це один одного протягом двох робочих днів, що настають за днем виникнення таких обставин.
III. Захист інформації під час автоматизованого обміну інформацією
1. При інформаційному обміні відповідно до цього Порядку суб’єкти інформаційного обміну упроваджують організаційно-технічні заходи, які забезпечують захист інформації, що передається, з урахуванням ступеня обмеження доступу до неї та відповідно до законодавства у сфері захисту інформації.
2. Для захисту інформації використовуються засоби захисту інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації.
3. Інформація, що передається, обробляється з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та використовується суб’єктами інформаційного обміну виключно з метою реалізації ними своїх функцій та повноважень, передбачених законодавством, і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.

Директор
Директорату правосуддя
та кримінальної юстиції
Міністерства юстиції України




О. Олійник

Директор Департаменту
інформаційних систем
та електронних реєстрів
Пенсійного фонду України




О. Малецький