• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку надання Державною податковою службою України Пенсійному фонду України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суму виплаченого доходу, необхідну для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським

Міністерство фінансів України  | Наказ, Порядок від 08.04.2021 № 205
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 08.04.2021
  • Номер: 205
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 08.04.2021
  • Номер: 205
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.04.2021 м. Київ N 205
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 квітня 2021 р. за № 553/36175
Про затвердження Порядку надання Державною податковою службою України Пенсійному фонду України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суму виплаченого доходу, необхідну для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським
( Із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства фінансів Українивід 20 листопада 2024 року за № 1741/43086 )
Відповідно до пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, пункту 3 Порядку подання відсутніх у Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення та сплату страхових внесків за період з 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2016 р., необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 770, підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок надання Державною податковою службою України Пенсійному фонду України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суму виплаченого доходу, необхідну для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським, що додається.
2. Департаменту забезпечення координаційно-моніторингової роботи забезпечити в установленому порядку:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на Голову Державної податкової служби України Любченка О. М.
 

Міністр

Сергій МАРЧЕНКО
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Пенсійного фонду України
08 квітня 2021 року № 14-1
Наказ Міністерства фінансів України
08 квітня 2021 року № 205
ПОРЯДОК
надання Державною податковою службою України Пенсійному фонду України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суму виплаченого доходу, необхідну для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським
I. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено з метою реалізації механізму надання Державною податковою службою України Пенсійному фонду України інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - Державний реєстр) про суми виплаченого доходу, необхідні для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським, у разі відсутності такої інформації у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - реєстр застрахованих осіб Державного реєстру), відповідно до підпункту 61 пункту 4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227, Порядку обробки персональних даних у базі персональних даних - Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 лютого 2015 року № 210, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2015 року за № 278/26723.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Податковому кодексі України, Законах України "Про захист персональних даних", "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги".
( пункт 2 розділу I із змінами, внесеними згідно з постановою  правління Пенсійного фонду України від 05.11.2024 р. № 33-1, наказом Міністерства фінансів  України 20.11.2024 р. за № 1741/43086 )
3. Цей Порядок регламентує обмін інформацією між Пенсійним фондом України та Державною податковою службою України, правила складання та подання Пенсійним фондом України до Державної податкової служби України запитів на отримання інформації з Державного реєстру про суми виплачених доходів стосовно військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб начальницького і рядового складу, поліцейських, у разі відсутності такої інформації у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру, та надання Державною податковою службою України відповідей на такі запити.
4. Суб'єктами інформаційних відносин є Пенсійний фонд України та Державна податкова служба України.
5. В інформаційній взаємодії задіяні інформаційні ресурси:
Пенсійний фонд України - реєстр застрахованих осіб Державного реєстру;
Державна податкова служба України - Державний реєстр.
II. Регламент інформаційної взаємодії між Пенсійним фондом України та Державною податковою службою України
1. Інформаційна взаємодія в електронній формі між інформаційними системами Пенсійного фонду України та Державної податкової служби України здійснюється комунікаційними засобами з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до вимог законодавства з питань захисту інформації.
( пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з постановою  правління Пенсійного фонду України від 05.11.2024 р. № 33-1, наказом Міністерства фінансів  України від 20.11.2024 р. за № 1741/43086 )
2. Пенсійний фонд України та Державна податкова служба України забезпечують ведення електронних журналів обліку запитів і відповідей на запити.
3. Інформаційна взаємодія здійснюється безоплатно з використанням інформаційних (інформаційно-комунікаційних) систем суб'єктів інформаційних відносин засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.
( пункт 3 розділу II із змінами, внесеними згідно з постановою  правління Пенсійного фонду України від 05.11.2024 р. № 33-1, наказом Міністерства фінансів  України від 20.11.2024 р. за № 1741/43086 )
4. Обсяг відомостей та структура даних, що передаються та приймаються шляхом інформаційної взаємодії, визначаються в договорі про інформаційну взаємодію, укладеному згідно з вимогами Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2016 року № 606 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2023 року № 38).
( пункт 4 розділу II у редакції постанови правління  Пенсійного фонду України від 05.11.2024 р. № 33-1, наказу Міністерства фінансів  України від 20.11.2024 р. за № 1741/43086 )
5. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють виконання положень цього Порядку, суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані інформувати про це один одного протягом двох робочих днів з дня виникнення цих обставин.
III. Порядок формування запитів та надання відповідей на запити
1. Пенсійний фонд України формує та подає до Державної податкової служби України запити на отримання інформації про суми виплачених доходів.
2. Пенсійний фонд України надає в електронному вигляді запити в розрізі страхувальників або застрахованих осіб.
3. Запит, що надається в розрізі застрахованих осіб, формується щодо однієї або декількох застрахованих осіб та обов'язково має містити такі відомості:
реєстраційний номер та дату (число, місяць, рік) запиту;
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті громадянина України) застрахованої особи;
прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) застрахованої особи;
період, за який запитується інформація;
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), посада уповноваженої особи, яка засвідчує запит;
підстава подання запиту.
4. Запит, що надається в розрізі страхувальників, формується стосовно одного страхувальника та обов'язково має містити такі відомості:
реєстраційний номер та дату (число, місяць, рік) запиту;
код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України (далі - ЄДРПОУ) страхувальника;
період, за який запитується інформація;
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), посада уповноваженої особи, яка засвідчує запит;
підстава подання запиту.
5. Державна податкова служба України забезпечує обробку запитів та надає відповіді на запити Пенсійного фонду України протягом трьох робочих днів з дня їх отримання.
6. Відповідь на запит може містити такі відомості:
реєстраційний номер (відповідає номеру запиту, на який надається відповідь) та дату (число, місяць, рік) відповіді на запит;
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відповідну відмітку у паспорті громадянина України) (за наявності);
код згідно з ЄДРПОУ страхувальника;
результат обробки запиту.
Якщо в Державному реєстрі наявна інформація про доходи за запитуваний період, відповідь на запит містить такі відомості:
суму доходу, нарахованого фізичній особі податковим агентом, у розрізі джерел і ознак доходу;
період, за який надається інформація (поквартально).
7. Інформація з Державного реєстру не надається, якщо:
інформація про податкового агента та сума доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб податковим агентом, у Державному реєстрі відсутня;
не заповнено або некоректно заповнено поля, обов'язкові для заповнення;
реквізити, зазначені у запиті, зокрема реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України, прізвище, ім'я, по батькові не відповідають інформації, яка наявна в Державному реєстрі;
запит містить більше одного запису стосовно однієї застрахованої особи;
неправильно зазначено період, за який запитується інформація.
8. Після отримання запитів або відповідей суб'єкти інформаційних відносин проводять їх перевірку на відповідність встановленому формату.
Запит та відповідь вважаються неприйнятими та не обробляються, якщо не пройшли перевірку або надані повторно.
9. Про виявлені помилки суб'єкти інформаційних відносин протягом одного робочого дня інформують один одного в електронній формі шляхом направлення повідомлення про неприйняття запиту або відповіді із зазначенням причини неприйняття.
10. Суб'єкт інформаційних відносин, якого повідомлено про неприйняття запиту чи відповіді до оброблення, зобов'язаний протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання відповідного повідомлення, подати коректно сформований файл замість раніше поданого.
IV. Захист та використання інформації
1. Під час обміну інформацією згідно з цим Порядком суб'єкти інформаційного обміну впроваджують організаційно-технічні заходи, які забезпечують захист інформації з обмеженим доступом, що передається, та забезпечують побудову комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".
( пункт 1 розділу IV із змінами, внесеними згідно з постановою  правління Пенсійного фонду України від 05.11.2024 р. № 33-1, наказом Міністерства фінансів  України від 20.11.2024 р. за № 1741/43086 )
2. Інформація, що надається, використовується з додержанням вимог Законів України "Про інформацію", "Про захист персональних даних" для обліку в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування відомостей про періоди служби, суми грошового забезпечення та сплату страхових внесків за період з 01 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року, необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським.
 

В. о. директора Департаменту з
питань цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації

Дмитро ЧЕКОТУН

Директор Департаменту забезпечення
координаційно-моніторингової роботи
Міністерства фінансів України

Юрій КОНЮШЕНКО