БЮРО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
07.06.2023 № 180
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 липня 2023 р.
за № 1159/40215
Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" в Бюро економічної безпеки України
Відповідно до
статті 5 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", підпункту 23 пункту 6 Положення про Бюро економічної безпеки України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 06 жовтня 2021 року № 1068, з метою підвищення ефективності роботи Бюро економічної безпеки України зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення телефонної "гарячої лінії" в Бюро економічної безпеки України, що додається.
2. Управлінню матеріально-технічного забезпечення (Березовий Є.) забезпечити необхідними матеріально-технічними засобами та постійно здійснювати матеріально-технічний супровід.
3. Департаменту забезпечення документообігу та контролю (Пекельний В.) разом з Юридичним департаментом (Андросович Г.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України у встановленому законодавством порядку.
4. Відділу комунікацій (Голуб Н.) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Бюро економічної безпеки України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Директора | Е. Федоров |
ПОГОДЖЕНО: Уповноважений Верховної Ради України з прав людини | Д. Лубінець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Бюро
економічної безпеки України
07 червня 2023 року № 180
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 липня 2023 р.
за № 1159/40215
ПОРЯДОК
проведення телефонної "гарячої лінії" в Бюро економічної безпеки України
1. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії" в БЕБ, прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію" в БЕБ.
3. Організацію проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ забезпечує підрозділ БЕБ, відповідальний за розгляд звернень громадян, визначений наказом БЕБ (далі - відповідальний підрозділ).
Права та обов’язки посадових осіб БЕБ, які забезпечують проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ, визначено їх посадовими інструкціями.
4. Телефонна "гаряча лінія" в БЕБ працює в адміністративній будівлі БЕБ за адресою: м. Київ, вул. Шолуденка, 31, телефон: +38 (044) 236 13 97. Час проведення: робочі дні з 14:00 до 16:00.
5. Відомості щодо звернень громадян, які надійшли на телефонну "гарячу лінію" в БЕБ, вносяться уповноваженою посадовою особою відповідального підрозділу до картки обліку звернень на телефонну "гарячу лінію" в БЕБ згідно з додатком до цього Порядку (далі - Картка).
6. Після заповнення реєстраційної картки звернення реєструється в день їх надходження у системі електронного документообігу "Megapolis.DocNet" із проставлянням відмітки, що звернення надійшло на телефонну "гарячу лінію" в БЕБ.
7. У разі коли заявник не називає прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) або не надає інші відомості (адресу електронної пошти, поштову адресу або відомості про інші засоби зв’язку для надсилання відповіді), звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.
8. У разі коли заявник застосовує ненормативну лексику, вдається до образ або його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі посадова особа БЕБ, яка забезпечує проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ, має право припинити спілкування із заявником.
9. Звернення, в якому не викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, не розглядається, про що посадова особа БЕБ, яка забезпечує проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ, повідомляє заявникові в телефонному режимі.
10. У разі коли заявник не вимагає письмової відповіді, відповідь у письмовій формі не надається, про що посадова особа БЕБ, яка забезпечує проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ, робить відмітку у реєстраційно-контрольній картці звернення.
11. Якщо заявник повідомив про незадоволення результатами розгляду порушеного ним питання, посадова особа БЕБ, яка забезпечує проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ, реєструє звернення з позначкою "повторно".
12. Звернення, в яких порушено питання довідкового або консультативного характеру, а також звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ шляхом надання консультацій.
Посадова особа БЕБ, яка надала консультацію, робить у Картці відмітку про це із зазначенням власного імені, прізвища, підпису.
13. Звернення заявників, які мають установлені законодавством пільги, розглядаються першочергово.
14. Термін розгляду звернень не може перевищувати строків, визначених чинним законодавством.
Контроль за своєчасним розглядом звернень, що надійшли на телефонну "гарячу лінію" в БЕБ, здійснюють керівники відповідальних структурних підрозділів БЕБ до компетенції яких належить розгляд таких звернень та відповідального підрозділу після накладення резолюції керівництва БЕБ.
15. У разі звернення громадянина на телефонну "гарячу лінію" в БЕБ з питань, що не належать до компетенції БЕБ, йому пропонується звернутися за належністю до іншого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи.
16. Обробка персональних даних громадян здійснюється відповідно до вимог
Закону України "Про захист персональних даних".
17. Забезпечення необхідними матеріально-технічними засобами (телефонні номери, телефонні апарати тощо) та здійснення матеріально-технічного супроводу для проведення телефонної "гарячої лінії" в БЕБ покладається на структурний підрозділ БЕБ, який здійснює матеріально технічне забезпечення.
18. Оприлюднення інформації щодо роботи телефонної "гарячої лінії" в БЕБ на офіційному вебсайті БЕБ забезпечує структурний підрозділ з питань комунікацій БЕБ.
Керівник Департаменту забезпечення документообігу та контролю | В. Пекельний |
Додаток
до Порядку проведення
телефонної "гарячої лінії"
в Бюро економічної безпеки України
(пункт 5)
КАРТКА
обліку звернень на телефонну "гарячу лінію" в Бюро економічної безпеки України