• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Змін до Публічної пропозиції Національного банку України на укладення Єдиного договору банківського обслуговування та надання інших послуг Національним банком України

Національний банк України  | Рішення від 29.05.2020 № 366-рш
Реквізити
  • Видавник: Національний банк України
  • Тип: Рішення
  • Дата: 29.05.2020
  • Номер: 366-рш
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національний банк України
  • Тип: Рішення
  • Дата: 29.05.2020
  • Номер: 366-рш
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
29.05.2020 № 366-рш
Про затвердження Змін до Публічної пропозиції Національного банку України на укладення Єдиного договору банківського обслуговування та надання інших послуг Національним банком України
Відповідно до статей 15 та 56 Закону України "Про Національний банк України" , з метою актуалізації видів послуг, що надаються Національним банком України в межах Єдиного договору банківського обслуговування та надання інших послуг, Правління Національного банку України
ВИРІШИЛО:
1. Затвердити Зміни до Публічної пропозиції Національного банку України на укладення Єдиного договору банківського обслуговування та надання інших послуг Національним банком України, затвердженої рішенням Правління Національного банку України від 03 січня 2017 року № 2-рш (у редакції рішення Правління Національного банку України від 05 листопада 2018 року № 740-рш, зі змінами) (далі - Зміни), що додаються.
2. Департаменту комунікацій (Наталія Бондаренко) не пізніше наступного дня з дня набрання чинності цим рішенням розмістити Зміни на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Голову Національного банку України Якова Смолія.
4. Рішення набирає чинності з 01 червня 2020 року.
ГоловаЯ. Смолій
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Правління
Національного банку України
29.05.2020 № 366-рш
ЗМІНИ
до Публічної пропозиції Національного банку України на укладення Єдиного договору банківського обслуговування та надання інших послуг Національним банком України
1. У розділі I:
1) у пункті 1:
абзац перший викласти в такій редакції:
"1. Національний банк України (далі - Національний банк) відповідно до статей 638, 641 Цивільного кодексу України оголошує Публічну пропозицію на укладення Єдиного договору банківського обслуговування та надання інших послуг Національним банком України (далі - Договір/цей Договір) з метою встановлення з банками та небанківськими установами України, суб'єктами надання адміністративних послуг, юридичними особами, які отримали ліцензію Національного банку на надання банкам послуг з інкасації та погодження Національного банку на здійснення операцій з оброблення та зберігання готівки (далі - інкасаторські компанії), органами державної влади (далі - КЛІЄНТ) договірних взаємовідносин Сторін щодо надання Національним банком таких послуг: ";
підпункт 3 викласти в такій редакції:
"3) із надання послуг системою електронної пошти Національного банку та/або доступу до інформаційної мережі Національного банку виділеними каналами зв'язку;";
у підпункті 15 слова "ліквідаторів банків" замінити словами "інкасаторських компаній";
2) у пункті 6:
у підпункті 1 слова та цифри "Положенні про систему BanklD Національного банку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 30 серпня 2016 року № 378 (зі змінами)" замінити словами та цифрами " Положенні про Систему BankID Національного банку України, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 17 березня 2020 року № 32";
у підпункті 4 слова "(засобами електронної пошти)" виключити;
у підпункті 36 слова та цифру "та який є невід'ємною частиною цієї Публічної пропозиції (додаток 7 до цього Договору)" виключити;
у підпункті 37 слова та цифру "та який є невід'ємною частиною цієї Публічної пропозиції (додаток 8 до цього Договору)" виключити;
абзац сорок п'ятий викласти в такій редакції:
"Інші терміни в цій Публічній пропозиції вживаються в значеннях, наведених у Законі України "Про електронні довірчі послуги" , в Інструкції про міжбанківський переказ коштів в Україні в національній валюті, затвердженій постановою Правління Національного банку України від 16 серпня 2006 року № 320 (зі змінами) та зареєстрованій у Міністерстві юстиції України 06 вересня 2006 року за № 1035/12909, Положенні про захист електронних банківських документів із використанням засобів захисту інформації Національного банку України, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 26 листопада 2015 року № 829 (зі змінами), Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків-резидентів і нерезидентів, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12 листопада 2003 року № 492 (зі змінами).".
2. У розділі II:
1) пункт 11 доповнити словами "у строк не пізніше п'яти календарних днів.";
2) пункт 19 доповнити новим реченням такого змісту: "У разі недотримання КЛІЄНТОМ вимог пункту 19 розділу II цієї Публічної пропозиції Національний банк має право призупинити надання послуг за цим Договором до моменту отримання відповідних документів/інформації.".
3. У розділі III:
1) у пункті 1 статті 1:
підпункт 3 викласти в такій редакції:
"3) послуг системою електронної пошти Національного банку та/або доступу до інформаційної мережі Національного банку виділеними каналами зв'язку;";
у підпункті 15 слова "ліквідатора банків" замінити словами "інкасаторських компаній";
2) у статті 2:
у пункті 1:
абзац третій доповнити словами ", інкасаторські компанії;";
в абзаці четвертому цифри ", 15" виключити;
пункт доповнити двома новими абзацами такого змісту:
"підпункті 15 статті 1 розділу III цього Договору можуть бути тільки інкасаторські компанії.
Підключення послуг, зазначених у підпунктах 1-5, 10, 11 статті 1 розділу III цього Договору, може бути за умови підключення КЛІЄНТА до інформаційної мережі Національного банку відповідно до вимог Національного банку.";
пункт 2 викласти в такій редакції:
"2. Національний банк має право в односторонньому порядку призупинити/припинити надання послуг, зазначених у підпунктах 1-3, 5-9, 14, 15, 17 статті 1 розділу III цього Договору, КЛІЄНТАМ-банкам, щодо яких Національний банк прийняв рішення:
про відкликання банківської ліцензії та виключення їх із Довідника учасників СЕП відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку;
про відкликання ліценції Національного банку на надання банкам послуг з інкасації та скасування погодження Національного банку на здійснення операцій з оброблення та зберігання готівки (за наявності погодження Національного банку на здійснення операцій з оброблення та зберігання готівки).";
3) у статті 3:
у розділі 3.3:
назву розділу викласти в такій редакції:
"3.3. Умови надання послуг системою електронної пошти Національного банку та/або доступу до інформаційної мережі Національного банку виділеними каналами зв'язку";
пункти 1-3 викласти в такій редакції:
"1. Цей Договір визначає порядок надання Національним банком КЛІЄНТУ послуг системою електронної пошти Національного банку (далі - система ЕП) та надання доступу до інформаційної мережі Національного банку.
2. Послуги системою ЕП надаються Національним банком КЛІЄНТАМ із урахуванням обмежень, визначених у пункті 1 статті 2 розділу III цього Договору.
3. Відповідно до цього Договору Національний банк:
1) надає доступ КЛІЄНТУ до системи ЕП та/або забезпечує підключення КЛІЄНТА до інформаційної мережі Національного банку за формою, наведеною в додатку 7 до цього Договору;
2) здійснює підключення КЛІЄНТА до системи ЕП і забезпечує передавання інформації засобами системи ЕП до/від КЛІЄНТА згідно з розпорядком роботи вузла системи ЕП Національного банку та за умови функціонування каналів зв'язку;
3) здійснює підключення КЛІЄНТА до інформаційної мережі Національного банку відповідно до вимог Національного банку;
4) забезпечує виконання вимог нормативно-правових актів Національного банку, що регламентують порядок резервування та відновлення системи ЕП у разі порушення її роботи або виникнення надзвичайних ситуацій;
5) надає КЛІЄНТУ консультації щодо підготовки до роботи в системі ЕП та забезпечує подальше консультування КЛІЄНТА з питань усунення непередбачених та екстремальних ситуацій протягом дії цього Договору.";
підпункт 6 пункту 7 виключити;
в абзаці третьому пункту 1 розділу 3.6 слово та літери "(засобами ЕП)" виключити;
у розділі 3.10:
у пункті 2 слова та літери "є абонентом ЕП та отримала в установленому порядку засоби захисту інформації Національного банку в інформаційних системах" замінити словами "відповідає вимогам законодавства з питань депозитарної та клірингової діяльності Національного банку.";
пункти 7-13 розділу уважати відповідно пунктами 6-12;
підпункт 8 пункту 6 викласти в такій редакції:
"8) Депозитарій може ознайомлювати депозитарні установи зі змінами до цього Договору та/або новою редакцією цього Договору/тарифів депозитарію за допомогою повідомлення депозитарної установи засобами системи ЕП Національного банку або шляхом надсилання електронною поштою на електронну адресу депозитарної установи зазначену в анкеті рахунку в цінних паперах (у випадках передбачених законодавством) за сім календарних днів до дня набрання чинності змінами та/або новою редакцією цього Договору/тарифами депозитарію. Зміни та/або нова редакція цього Договору/тарифів депозитарію є прийнятими та погодженими депозитарною установою відповідно до частини третьої статті 205 Цивільного кодексу України , якщо протягом трьох робочих днів із дня набрання ними чинності депозитарна установа не повідомить депозитарій про розірвання цього Договору. Депозитарна установа бере на себе обов'язок самостійно відстежувати наявність повідомлення депозитарію щодо внесення змін до цього Договору/тарифів депозитарію. Розірвання цього Договору відбувається в порядку, передбаченому в розділі IV цього Договору;";
у пункті 7:
у підпункті 1 слово "розпорядника(ів)" замінити словом "розпорядників";
підпункт 17 викласти в такій редакції:
"17) відстежувати зміни до цього Договору, тарифів депозитарію, нормативно-правових актів щодо діяльності депозитарію. Депозитарна установа має відстежувати ці зміни шляхом моніторингу сторінки офіційного Інтернет-представництва Національного банку та повідомлень депозитарію, надісланих засобами електронної пошти Національного банку або електронною поштою на електронну адресу депозитарної установи, зазначену в анкеті рахунку в цінних паперах (у випадках, передбачених законодавством);";
у підпункті 5 пункту 8 слово "його" замінити словом "її";
у розділі 3.12:
у пункті 5:
у підпункті 2 слова "розрахунково-касове" замінити словом "розрахункове";
підпункт 5 виключити;
підпункт 2 пункту 6 виключити;
підпункт 2 пункту 7 виключити;
у пункті 8:
у підпункті 1 слова "розрахунково-касових" замінити словом "розрахункових";
підпункти 4-6 виключити;
у розділі 3.14:
у пункті 8:
у підпункті 2 слова "підкріплення операційної каси" замінити словами "касового обслуговування";
у підпункті 8 слова "видачу КЛІЄНТУ підкріплень" замінити словами "касове обслуговування КЛІЄНТА";
у пункті 13:
підпункт 1 доповнити словами "та сплачує штраф у розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян протягом трьох робочих днів із дня отримання акта від Національного банку";
підпункт 2 викласти в такій редакції:
"2) за кожен факт порушення вимог нормативно-правових актів Національного банку щодо сортування/формування/пакування готівки, виявлений Національним банком та оформлений актом (у довільній формі), КЛІЄНТ сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян протягом трьох робочих днів із дня отримання акта від Національного банку;"
у підпункті 5 слова "складеного Національним банком акта та" виключити;
розділ 3.15 викласти в такій редакції:
"3.15. Умови надання послуг з касового обслуговування інкасаторським компаніям у національній валюті України
1. Договір визначає порядок надання підрозділами грошового обігу послуг з касового обслуговування КЛІЄНТА з урахуванням обмежень, визначених у пункті 1 статті 2 розділу III цього Договору.
2. КЛІЄНТ повинен інформувати про перелік відокремлених підрозділів, які отримуватимуть послуги з касового обслуговування, відповідні підрозділи грошового обігу.
3. КЛІЄНТ, якщо немає потреби в отриманні послуги з касового обслуговування, повідомляє відповідний підрозділ грошового обігу про припинення отримання такої послуги.
4. Підрозділи грошового обігу мають право визначати відповідні особливості надання послуг з касового обслуговування відокремлених підрозділів КЛІЄНТА в межах, що не суперечать умовам цього Договору.
5. Предметом цього Договору є комплекс зобов'язань Національного банку та КЛІЄНТА щодо касового обслуговування КЛІЄНТА, яке включає видачу готівки для підкріплення каси КЛІЄНТА, приймання Національним банком від КЛІЄНТА придатної та не придатної до обігу готівки, банкнот, що вилучаються з обігу через службу інкасації КЛІЄНТА.
Час заїзду до касових приміщень Національного банку визначається в повідомленні, яке надсилається КЛІЄНТУ в день подання заявки КЛІЄНТА.
6. Послуги з касового обслуговування надаються Національним банком за умови підключення КЛІЄНТА до програмного комплексу АРМ "Заявка" та на підставі заявок КЛІЄНТА, які оформляються та подаються КЛІЄНТОМ відповідно до вимог цього Договору та Інструкції користувача програмного комплексу АРМ "Заявка".
7. Національний банк здійснює та забезпечує:
1) касове обслуговування за заявкою КЛІЄНТА, включаючи підкріплення готівкою, за встановленим порядком;
2) видачу готівки КЛІЄНТУ, а також приймання від КЛІЄНТА придатної та не придатної до обігу готівки, банкнот, що вилучаються з обігу:
Центральним сховищем - у касетах;
іншими підрозділами грошового обігу - як в інкасаторських мішках, так і в спеціалізованих касетах відповідно до нормативно-правових актів Національного банку;
3) доступ працівників КЛІЄНТА до місць приймання-передавання цінностей згідно з установленими на об'єктах Національного банку режимними обмеженнями;
4) присутність на місцях надання послуг відповідальних осіб Національного банку;
5) супроводження працівників КЛІЄНТА в приміщенні Національного банку (за потреби);
6) протягом п'яти робочих днів після отримання від КЛІЄНТА інформації, передбаченої в підпункті 8 пункту 10 розділу 3.15 статті 3 цього Договору, повідомляє письмово КЛІЄНТА щодо платіжних реквізитів Національного банку для розрахунків за отриману/видану готівку.
8. Національний банк має право:
1) одержувати фінансову звітність та іншу інформацію від КЛІЄНТА;
2) у разі касового обслуговування КЛІЄНТА готівкою отримувати від нього плату за касове обслуговування відповідно до нормативно-правових актів Національного банку, які регулюють тарифи на послуги (операції), що надаються (здійснюються) Національним банком;
3) відмовити в прийнятті заявки КЛІЄНТА на здійснення операцій з готівкою у випадках невиконання КЛІЄНТОМ вимог підпункту 1 пункту 9 розділу 3.15 статті 3 цього Договору;
4) ураховуючи технічні можливості, відмовити в здійсненні операцій із готівкою в разі неможливості задовольнити заявку КЛІЄНТА;
5) установлювати регламент роботи та обмежувати обсяг приймання готівки;
6) визначати остаточні обсяги підкріплень готівкою за номіналами банкнот і монет;
7) у разі використання спеціалізованих касет щороку, станом на 01 січня та 01 липня (протягом п'яти робочих днів після звітної дати), звіряти кількість касет, які перебувають на зберіганні в КЛІЄНТА, шляхом надання один одному інформації про кількість касет, що перебувають на зберіганні;
8) здійснювати касове обслуговування КЛІЄНТА готівкою за умови надходження на відповідний рахунок Національного банку відповідних сум із рахунку КЛІЄНТА;
9) призупинити/припинити надання послуги в односторонньому порядку в разі:
невиконання КЛІЄНТОМ умов цього Договору щодо надання послуг із касового обслуговування;
відкликання ліцензії та ліквідації КЛІЄНТА;
10) за окремим дорученням керівництва Національного банку здійснювати перевірку КЛІЄНТА та його відокремлених підрозділів, розташованих у регіонах, щодо дотримання ними вимог нормативно-правових актів Національного банку з питань готівкового обігу, касових операцій, перевезення валютних цінностей та інкасації коштів тощо.
9. КЛІЄНТ має право:
1) надсилати заявки на здійснення операцій з готівкою та остаточні зміни до них не пізніше 15.00 напередодні дня здійснення операції, а в п'ятницю та передсвяткові дні - до 14.00, в інший час - за домовленістю з Національним банком;
2) скасовувати заявки на здійснення операцій із готівкою не пізніше 16.30 напередодні дня здійснення операції (у п'ятницю та передсвяткові дні - до 15.30);
3) отримувати на підставі акта про приймання-здавання визначену кількість касет як обмінний фонд [обмін касет на зазначену в акті їх кількість здійснюється під час видачі (приймання) банкнот].
Якщо немає обмінного фонду, то отримувати підкріплення банкнотами в касетах з подальшим поверненням до Національного банку з готівкою або порожніми на підставі оформлення КЛІЄНТОМ опису цінностей у національній валюті України, що перевозяться;
4) уносити зміни до складу уповноважених осіб, бригади інкасаторів, інкасатора-водія або здійснювати заміну оперативного автомобіля не пізніше 09.15 дня здійснення операції.
10. КЛІЄНТ бере на себе зобов'язання:
1) своєчасно надавати достовірну фінансову звітність та іншу інформацію на вимогу Національного банку;
2) своєчасно та в повному обсязі оплачувати отримані послуги;
3) дотримуватись установленого порядку оброблення, формування і пакування готівки (зокрема виконувати відсортування зношених банкнот від значно зношених/придатних від зношених банкнот) згідно з вимогами нормативно-правових актів Національного банку, які регламентують касову роботу;
4) забезпечити схоронність та правильність збереження касет з метою уникнення їх пошкоджень та передавати Національному банку касети, що були пошкоджені під час експлуатації;
5) перераховувати відповідні суми підкріплення готівкою з поточного рахунку КЛІЄНТА в розрахунковому банку до Національного банку напередодні або в операційний день отримання готівки;
6) зазначати в заявках на підкріплення та здавання готівки кількість касет, необхідних для перевезення банкнот;
7) здавати Національному банку пачки банкнот, упаковані відповідно до вимог нормативно-правових і розпорядчих актів Національного банку з питань ведення касових операцій банками в Україні;
8) не пізніше ніж за 10 робочих днів після виконання пункту 2 розділу 3.14 статті 3 цього Договору повідомити письмово Національний банк щодо платіжних реквізитів для розрахунків за отриману/видану готівку за формою, наведеною в додатку 5 до цього Договору;
9) забезпечувати дотримання працівниками КЛІЄНТА установлених на об'єкті режимних обмежень і правил пожежної безпеки, визначених Національним банком;
10) подавати підрозділу грошового обігу Національного банку, в якому проводиться касове обслуговування КЛІЄНТА, один примірник картки зі зразками підписів за формою, установленою нормативно-правовими актами Національного банку з питань міжбанківських розрахунків, та в порядку, установленому нормативно-правовими актами Національного банку, які регламентують касову роботу.
11. Інші права та обов'язки Сторін визначаються цим Договором, нормативно-правовими актами Національного банку та законодавством України.
12. Порядок розрахунків:
1) плата за послугу, яку надає Національний банк, установлюється відповідно до нормативно-правових актів Національного банку, які регулюють тарифи на послугу (операції), що надаються (здійснюються) Національним банком. Перерахування Національному банку коштів за підкріплення придатними банкнотами (монетами) національної валюти операційної каси КЛІЄНТА здійснюється в розмірі суми підкріплення, зазначеної в заявці КЛІЄНТА;
2) оплата за послугу, що надається Національним банком, здійснюється КЛІЄНТОМ напередодні або в день надання послуги;
3) Національний банк перераховує на рахунок КЛІЄНТА кошти за готівку, яку КЛІЄНТ здає до оборотної каси Національного банку, за фактом проведеної операції в день приймання коштів;
4) плата за послугу може бути змінена в односторонньому порядку в разі внесення Національним банком змін до тарифів Національного банку. Такі зміни набирають чинності згідно з відповідною постановою Правління Національного банку або з дати затвердження керівництвом Національного банку нового розрахунку вартості послуги, яка надається Національним банком;
5) якщо КЛІЄНТ не здійснив оплату за послуги за новими тарифами, Національний банк має право призупинити надання послуги, передбаченої розділом 3.15 статті 3 цього Договору.
13. Відповідальність сторін:
1) за встановленими фактами надлишків, недостач та сумнівних банкнот (які визнані за результатами дослідження неплатіжними, підробленими, навмисно пошкодженими з метою вчинення кримінального правопорушення, пошкодженими під час надзвичайного режиму без оформлення відповідних документів) (далі - недостачі) КЛІЄНТ повністю відшкодовує Національному банку суми недостач (у строки, визначені відповідними нормативно-правовими актами Національного банку, які регламентують касову роботу) та сплачує штраф у розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян протягом трьох робочих днів із дня отримання акта від Національного банку;
2) за кожен факт порушення вимог нормативно-правових актів Національного банку щодо сортування/формування/пакування готівки, виявлений Національним банком та оформлений актом (у довільній формі), КЛІЄНТ сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян протягом трьох робочих днів із дня отримання акта від Національного банку;
3) якщо представники КЛІЄНТА (інкасатори КЛІЄНТА або інкасатори іншої зазначеної в заявці КЛІЄНТА установи банку), якому Національний банк надіслав засобами програмного комплексу АРМ "Заявка" повідомлення про здійснення операції здавання (одержання) готівки через приміщення для приймання-передавання готівки, не з'явилися у визначений в повідомленні час, КЛІЄНТ сплачує Національному банку протягом трьох робочих днів штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
4) за порушення строків подання будь-яких форм звітності, а також за надання недостовірних даних КЛІЄНТ несе відповідальність, передбачену нормативно-правовими актами Національного банку;
5) у разі встановлення фактів пошкодження (втрати) касет з вини КЛІЄНТА, він протягом п'яти робочих днів відшкодовує вартість пошкоджених (втрачених) касет відповідно до виставленого Національним банком рахунку.";
4) підпункт 8 пункту 5 статті 4 доповнити словами "або електронною поштою на електронну адресу депозитарної установи, зазначену в анкеті рахунку в цінних паперах (у випадках, передбачених законодавством України)";
5) у статті 5:
пункти 2, 3 викласти в такій редакції:
"2. Національний банк/депозитарій щомісяця до 26 числа надсилає КЛІЄНТУ/депозитарній установі засобами електронної пошти Національного банку або шляхом надсилання електронною поштою на електронну адресу депозитарної установи, зазначену в анкеті рахунку в цінних паперах (у випадках передбачених законодавством), акт наданих послуг за розрахунковий період (далі - акт) згідно з тарифами Національного банку/депозитарію та додатково надсилає до п'ятого числа наступного місяця КЛІЄНТУ/депозитарній установі акт, підписаний уповноваженою особою/уповноваженими особами Національного банку/депозитарію, засобами поштового зв'язку на адресу КЛІЄНТА/депозитарної установи, зазначену нею в Заяві про приєднання/анкеті рахунку в цінних паперах як адресу для поштових відправлень або, якщо така адреса не зазначена КЛІЄНТОМ/депозитарною установою, - на адресу місцезнаходження КЛІЄНТА/депозитарної установи або в інший, прийнятний для Національного банку/депозитарію спосіб, визначений КЛІЄНТОМ/депозитарною установою в Заяві про приєднання/анкеті рахунку в цінних паперах.
3. Національний банк/депозитарій має право в односторонньому порядку змінити порядок надання КЛІЄНТУ/депозитарній установі актів, повідомивши про це КЛІЄНТА/депозитарну установу шляхом розміщення відповідної інформації на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку/депозитарію, та в разі потреби надсилання відповідного повідомлення засобами електронної пошти Національного банку або шляхом надсилання електронною поштою на електронну адресу депозитарної установи, зазначену в анкеті рахунку в цінних паперах (у випадках передбачених законодавством), не пізніше ніж за 15 робочих днів до початку застосування цих змін.";
у пункті 9 слова "Єдиним договором" замінити словами "цим Договором".
4. У додатках до Публічної пропозиції:
1) у додатку 1:
таблицю розділу I доповнити новим рядком такого змісту:
"
123
9Електронна адреса
";
у таблиці розділу II:
рядок 3 викласти в такій редакції:
"
1234
33Надання послуг системою електронної пошти Національного банку та/або доступу до інформаційної мережі Національного банку виділеними каналами зв'язку
";
рядок 15 викласти в такій редакції:
"
1234
1515Послуги з касового обслуговування інкасаторських компаній
";
пункт 11 викласти в такій редакції:
"11. Підписанням Заяви КЛІЄНТ підтверджує наявність згоди фізичних осіб, персональні дані яких передаються/можуть передаватися Національному банку від імені КЛІЄНТА та/або для надання послуг КЛІЄНТУ (інші власники персональних даних), на передавання Національному банку та оброблення Національним банком персональних даних цих осіб із метою, зазначеною в пунктах 1-4 Заяви, а також факт ознайомлення цих осіб з їх правами, передбаченими Законом, метою оброблення Національним банком персональних даних, інформацією щодо осіб, яким передаються персональні дані.
Застереження: термін "оброблення персональних даних" визначається законодавством України, зокрема Законом.
Посада
уповноваженої особи
Підпис
уповноваженої особи
Прізвище, ім'я, по
батькові уповноваженої особи
ВІДМІТКИ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ
ВІДПОВІДАЛЬНІ ОСОБИ КЛІЄНТА:
";
2) додаток 2 викласти в такій редакції:
"Додаток 2
до Публічної пропозиції
Національного банку України
на укладення Єдиного договору
банківського обслуговування
надання інших послуг
Національним банком України
ПЕРЕЛІК
установ КЛІЄНТА, які отримують засоби захисту інформації Національного банку України
№ з/пНайменування установи та адреса розташування засобів захисту інформації установиТрибайтний ідентифікатор установи в системі захисту інформаціїАКЗІПМГКПрограмне забезпечення АРМ-СЕППрограмне забезпечення АРМ-НБУ-інф.
1234567
1Банк/фінансова установа ТакТакТакТак
2Філія (для банків) НіТакТакТак
";
3) назву додатка 5 викласти в такій редакції:
"ПЕРЕЛІК
та реквізити установ КЛІЄНТА, які отримують послугу з касового обслуговування банків/інкасаторських компаній";
4) додаток 7 викласти в такій редакції:
"Додаток 7
до Публічної пропозиції
Національного банку України
на укладення Єдиного договору
банківського обслуговування
надання інших послуг
Національним банком України
ІНФОРМАЦІЯ
щодо установи та наданих послуг (лише для послуг, в яких вимагається цей додаток)
Найменування установиІдентифікатор установиНадання послуг системою електронної пошти Національного банкуДоступ до інформаційної мережі Національного банку виділеними каналами зв'язку
2345
Установа 1 Так/НіТак/Ні
КЛІЄНТ _______________________________
(підпис) ";
5) додаток 8 виключити.
5. У тексті Публічної пропозиції слова "система BankID" у всіх відмінках замінити словами "Система BankID" у відповідних відмінках.
Директор
Юридичного департаменту

О. Заморський
( Текст взято з сайту НБУ https://www.bank.gov.ua/ )