• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про стан використання державних коштів та майна установами, організаціями та підприємствами, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоровя України

Міністерство охорони здоровя України  | Рішення від 06.06.2008 № 5/1
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Рішення
  • Дата: 06.06.2008
  • Номер: 5/1
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Рішення
  • Дата: 06.06.2008
  • Номер: 5/1
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
06.06.2008 N 5/1
Про стан використання державних коштів та майна установами, організаціями та підприємствами, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України
На виконання пункту 3 доручення Кабінету Міністрів України від 16.12.2004 N 54422/0/1-04 щодо розгляду на засіданнях колегій питання про стан забезпечення законного та ефективного використання бюджетних коштів, усунення фінансових порушень, причин і умов, які їм сприяли, Колегія заслухала інформацію про стан використання державних коштів та майна установами, організаціями та підприємствами, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України (далі - установи), та відзначає наступне.
Проведеними 33 контрольними заходами в Міністерстві охорони здоров'я України та 120 суб'єктах господарювання виявлено порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 1,6 млн.грн., інших порушень фінансової дисципліни на суму 119,1 млн.грн., забезпечено погашення дебіторської заборгованості в сумі 68,5 млн. гривень.
в порушення вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" у 2006-2007 роках за бюджетні кошти та кошти державних підприємств придбано товарів, робіт і послуг на загальну суму 5,55 млн.грн., за кошти місцевих бюджетів - на 88,16 млн. гривень.
Водночас органами Державної контрольно-ревізійної служби за цей період ревізіями в Міністерстві окремих бюджетних програм та санаторних закладів виявлено, незаконних видатків на загальну суму понад 1,2 млн.грн., завищення асигнувань на суму 320 тис.грн., інших порушень фінансової дисципліни на загальну суму 35 млн.грн., нераціональне використання коштів субвенції, виділеної у 2006 році з Державного бюджету місцевим бюджетам на оснащення сільських амбулаторій та фельдшерсько-акушерських пунктів, придбання автомобілів швидкої медичної допомоги для сільських закладів охорони здоров'я на суму 10 млн. гривень.
Як і попередніми ревізіями та перевірками теперішніми ревізіями встановлено, що МОЗ не забезпечило суттєвого покращання організації централізованих закупівель лікарських засобів, виробів медичного призначення та медичного обладнання, а регіональні органи охорони здоров'я - дотримання вимог нормативно-правових актів щодо планування потреби в необхідних лікарських засобах та виробах медичного призначення та їх використання.
Такий стан справ є наслідком недотримання керівниками - розпорядниками коштів і фінансово-бухгалтерськими працівниками вимог законодавчих і нормативно-правових актів, відомчих нормативних документів; грубих порушень ведення бухгалтерського обліку; неекономним і нераціональним використанням державних коштів та матеріальних цінностей.
Не розроблено та не затверджено регламент проведення централізованих закупівель, і як наслідок в Міністерстві відсутня струнка система реалізації бюджетних програм, яка передбачає централізовану закупівлю медикаментів, виробів медичного призначення та обладнання.
Посадовими особами МОЗу не було забезпечено чіткий порядок виконання бюджетних програм як на етапі планування бюджетних призначень, так і при проведенні видатків та здійсненні поставок медикаментів, виробів медичного призначення та обладнання медичним установам і закладам регіонів.
Зокрема, підрозділом внутрішнього фінансового контролю МОЗ України встановлено, що Міністерством у 2007 році проведено торги та з переможцями укладено 5 угод на постачання вакцин, кількість яких перевищує заявлену та реальну потребу регіонів на загальну суму 22 млн. гривень. Виправлено ситуацію по цих вакцинах лише у 2008 році.
Недосконалість планування видатків на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, зменшує рівень забезпечення лікувально-профілактичних закладів необхідними препаратами та призводить до неефективного використання бюджетних коштів.
Ревізіями та аудитами бюджетних програм встановлено, що недостатність моніторингу рівня та асортименту забезпеченості лікарськими засобами, призводить до накопичення понад потребу одних видів препаратів та відсутність інших.
Невідповідність фактично поставлених медичних препаратів заявленій номенклатурі спричиняє зниження рівня забезпечення хворих онкопрепаратами та утворення залишків ліків. Неритмічність централізованих поставок при відсутність інформації щодо їх термінів постачання призводить до дублювання закупок за рахунок коштів місцевого бюджету.
Завищене планування та придбання лікарських засобів по бюджетних програмах, не раціональне їх використання призвело до їх накопичення в лікувальних установах, збігу термінів їх придатності, що призвело до втрат бюджетних коштів станом на 01.05.2008 у сумі 0,9 млн. гривень.
При цьому, посадовими особами допущено зволікання в наданні об'єктивної оцінки цим фактам, не встановлено та не притягнуто винних осіб до відповідальності.
Критична ситуація на сьогодні склалася з виконанням бюджетних програм в частині закупівлі, постачанні та введенні в експлуатацію медичного обладнання.
Так, на сьогодні залишаються не введеними в експлуатацію 10 одиниць медичного обладнання на загальну суму 10,9 млн.грн., закупленого за рахунок коштів державного бюджету 2004-2006 років та отриманого лікувально-профілактичними закладами Дніпропетровської, Донецької, Київської, Кіровоградської, Черкаської, Хмельницької областей, Національним інститутом фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г.Яновського та Збаразькою виправною колонією N 63 Тернопільської області.
В більшості лікувальних установ завершуються будівельні та ремонтні роботи з підготовки приміщень для встановлення, монтажу та введення в експлуатацію обладнання. Терміни зберігання цього обладнання закінчилися, однак повторні приймальні випробування в умовах виробництва з поверненням на завод-виробник та його консервація в процесі зберігання не проводилися, що може призвести до додаткових витрат для усунення неполадок техніки.
На доручення Міністра у квітні 2008 року та повторно у травні 2008 року Міністерством надіслано звернення до обласних державних адміністрацій, Академії медичних наук України щодо прискорення підготовки приміщень для монтажу та експлуатації дороговартісного обладнання. На адресу Міністерства надійшли листи від Тернопільської та Житомирської облдержадміністрації, яка зокрема поінформувала Міністерство щодо проведення інсталяції Комплекту обладнання для проведення ДНК-діагностики в обласному центрі охорони матері та дитини.
Решта облдержадміністрацій надала доручення управлінням охорони здоров'я, які повідомили МОЗ України про стан готовності приміщень та перерозподіл обладнання. Зокрема, отриманий у січні 2007 року Комплект обладнання для проведення ДНК-діагностики (закуплено за кошти 2006 року) для Черкаського обласного перинатального центру на не встановлений в цій лікувальній установі з причини не готовності приміщення, був перерозподілений Головним управлінням охорони здоров'я та медицини катастроф Черкаської облдержадміністрації до Черкаського пологового будинку N 2.
У 2007 році на виконання 5-ти бюджетних програм за укладеними договорами постачальникам перераховано за медичне обладнання кошти у сумі 602,7 млн.грн. станом на 13.05.2008 введено в експлуатацію медичне обладнання на загальну суму 276,8 млн.грн. або 46% від закупленого. Залишається не введеним в експлуатацію на суму 288,8 млн.грн. та взагалі постачальниками не поставлено обладнання на 37,1 млн.грн., чим порушено умови укладених договорів.
Відсутність скоординованих дій структурних підрозділів МОЗ України та управлінь охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій на етапах визначення першочергової потреби лікувальних установ в медичній техніці, складанні заявок на обладнання та підтвердженні готовності приміщень до його встановлення та монтажу призвело не ефективного використання бюджетних коштів у сумі 325,9 млн. гривень.
Негативно вплинуло на виконання бюджетних програм відсутність безпосередньо підпорядкованої МОЗ України координуючої установи із сертифікації медичної техніки та виробів медичного призначення, яка повинна забезпечувати контроль за розробкою медико-технічних вимог при складанні техніко-економічних обґрунтувань на закупівлю медичного обладнання та виробів медичного призначення, а також забезпечувати дотримання вимог чинних державних регламентів щодо якісних характеристик медичного обладнання, його сертифікації та метрологічної атестації.
При наявності підтверджень щодо готовності приміщень за підписами керівників Головних управлінь та управлінь охорони здоров'я регіонів, наданих до МОЗу ще у 2007 році, склалася незадовільна ситуацію по монтажу та введенню в експлуатацію обладнання, закупленого у 2007 році, так як фактично приміщення до монтажу не готові.
Так, на складах лікувальних установ в усіх регіонах та на відповідальному зберіганні постачальників знаходиться обладнання на загальну суму 222,7 млн. гривень.
Зокрема, на сьогодні не введено 45 одиниць обладнання на суму 18,3 млн.грн. в Дніпропетровській області, 23 одиниці на суму 27,3 млн.грн. в Донецькій області, 10 одиниць на суму 14,5 млн.грн. в Одеській області, 10 одиниць на суму 8,3 млн.грн. в Харківській області.
Не краща ситуація і в закладах, підпорядкованих МОЗ України. Не введено в експлуатацію 5 одиниць обладнання на суму 31,8 млн.грн. у Всеукраїнському центрі контролю за туберкульозом МОЗ України. Ремонтні роботи не закінчено, і все знаходиться на відповідальному зберіганні у постачальників.
Ревізіями використання коштів субвенції встановлено не раціональне використання медичного обладнання та санітарних автомобілів, придбаних за кошти субвенції на оснащення сільської медицини на суму понад 10 млн. гривень. Такі факти виявлено у кожній області, проте найбільше в АР Крим, Миколаївській, Запорізькій, Одеській, Рівненській, Донецькій, Харківській областях.
Однак, як свідчать встановлені факти зберігання на складах закупленого обладнання, використання його за не цільовим призначенням, не використання із-за відсутності медичного персоналу відповідної кваліфікації для роботи на поставленому обладнанні, відсутність придатних приміщень для функціонування обладнання, отримання його в пошкодженому вигляді, незастосування штрафних санкцій до постачальників - це відсутність належного контролю керівництва обласних управлінь за використанням коштів субвенції.
Фінансовими службами установ при оприбуткуванні обладнання допускалися порушення ведення бухгалтерського обліку. За результати ревізій вжитими заходами збільшено вартість активів в закладах Донецької області на суму 400,15 тис.грн. та забезпечено оприбуткування обладнання в закладах Закарпатської області на суму 417,68 тис.грн., Херсонської на суму 220,7 тис.грн., Дніпропетровської - на суму 126,5 тис.грн., Вінницької - на суму 157,7 тис.грн., Кіровоградської - 62,04 тис.грн., Івано-Франківської - на суму 34,26 тис.грн., Сумської - на суму 31,02 тис.грн., Чернігівської - на суму 75,26 тис. гривень. Крім того, по усіх виявлених фактах відкориговано завищення вартості активів, яке відбулося за рахунок оприбуткування по бухгалтерському обліку обладнання з урахуванням ПДВ.
Продовжують мати місце порушення фінансової дисципліни в санаторіях, підпорядкованих МОЗ, як це показують численні перевірки, зокрема останні ревізії, проведені органами ДКРС, яким було встановлено незаконних видатків на загальну суму понад 1,2 млн.грн., завищення асигнувань на 320 тис.грн., інших фінансових порушень на суму 13 млн. гривень.
Фінансовими службами санаторних закладів та відповідальними посадовими особами МОЗ не забезпечується дотримання норм Бюджетного кодексу України та регламентів щодо планування видатків, чим фактично відверталися бюджетні кошти від забезпечення реальних потреб закладів.
Незважаючи на попередження Міністерства стосовно недопущення порушень бюджетного законодавства зберігається тенденція щодо витрачання коштів загального фонду на покриття видатків, які повинні проводитися за рахунок спеціального фонду. Так, ревізіями встановлено таких порушень на загальну суму 228,7 тис.грн. санаторіями: "Хаджибей", "Затока", "Юність", "Піонер", ім. Чехова, "Зелена гірка", "Аркадія", "Приморський".
Непоодинокими залишаються факти відшкодування за рахунок бюджетних коштів видатків за комунальні та інші послуги, спожиті орендарями та іншими юридичними особами, які встановлено на суму 49,8 тис.грн. по санаторіях: "Сосняк", "Юність", "Затока", "Приморський", "Аркадія".
Внаслідок неналежного контролю з боку відповідних служб санаторно-курортних закладів 15 санаторіїв допустили приписки обсягів та вартості ремонтно-будівельних робіт загалом на суму 385 тис.грн., з яких найбільші порушення виявлено у санаторіях: "Долоси" (67,2 тис.грн.), "Південнобережний" (44,8 тис.грн.), "Сосняк" (16,4 тис.грн.), "Юність" (12,9 тис.грн.), "Піонер" (23,8 тис.грн.), "Хаджибей" (47,4 тис.грн.), ім. Чкалова (35,4 тис.грн.), "Затока" (16,4 тис.грн.).
Встановлено чисельні випадки порушень нормативно-правих актів з питань нарахування та виплати заробітної плати.
Загалом ревізіями встановлено незаконних видатків на оплату праці у сумі 261,7 тис.грн., які спричинені недотриманням штатних нормативів, неправильним встановленням посадових окладів, надбавок і доплат, виплатою заробітної плати за невідпрацьований час, незаконною виплатою премій та матеріальної допомоги. Допущено втрати бюджетних коштів при розрахунках з державними цільовими фондами на загальну суму 104 тис. гривень.
Внаслідок недостатнього контролю за використанням продуктів харчування та медикаментів допущено незаконне їх списання на 105,4 тис. гривень.
Керівниками окремих закладів не забезпечується на належному рівні контроль за веденням бухгалтерського обліку, внаслідок чого кожним санаторієм занижено облікову вартість активів на загальну суму 13 млн. гривень.
Як засвідчили результати перевірок, проведених контролюючими органами, в тому числі МОЗ України, керівництвом установ та підприємств не забезпечено належний контроль за обліком, збереженням та законним списанням майна, що сприяло виникненню недостач та заниженню його вартості в бухгалтерському обліку (в т.ч. земельних ділянок). На сьогодні залишаються неоформленими земельні ділянки, на яких розміщуються медичні установи, організації та підприємства, що належать до сфери управління Міністерства.
Так, перевірками МОЗ України встановлено порушень при списанні майна, обліку приміщень та земельних ділянок лише по 2-х санаторних закладах та 2-х підприємствах на загальну суму понад 47,71 млн.грн. (санаторій "Москва" - 16,1 тис.грн., санаторій "Приморський" - 12732,1 тис.грн., ДП "Державний науковий центр лікарських засобів" - 18280,31 тис.грн., ДП "Державний фармакологічний центр" МОЗ України - 16682,3 тис.грн.).
Ревізіями, проведеними органами ДКРС встановлено факти порушення законодавства щодо розпорядження майном санаторіїв та земельними ділянками, переданими в їх користування, за якими фактично проходить вилучення, а також наміри щодо вилучення у санаторіїв частини земельних ділянок на користь фізичних осіб та комерційних структур, які допущені внаслідок недостатнього контролю відповідальних осіб, як санаторіїв, так і Міністерства.
Так, керівництвом санаторію "Зелена гірка" (м. Одеса) за погодженням МОЗ України у квітні 2004 року було укладено з ТОВ "Єднання часу" (Інвестор) інвестиційний договір про зміцнення матеріально-технічної бази дитячого санаторію. За умовами цього договору Інвестор зобов'язувався за рахунок власних та залучених коштів у сумі не більше 4 млн.грн. здійснити фінансування ремонтних робіт 4-х корпусів санаторію. За це санаторій повинен здійснити та погодити з МОЗ України заходи щодо переоформлення на Інвестора земельної ділянки. Документи про розмір площі земельної ділянки ревізорам не було надано. На сьогодні цей договір не реалізований.
Разом з цим керівництвом санаторію у листопаді 2007 року укладено інший інвестиційний договір на термін до 31.12.2008 з ТОВ з іноземними інвестиціями "Інвестиційна холдингова компанія "Слов'янський альянс" щодо ремонту з реставрацією медичних будівель та розширення дитячого санаторію "Зелена гірка". Договір погоджено Міністерством та затверджено Кабінетом Міністрів України.
Умовами цього договору передбачено, що Інвестор здійснює ремонт медичних будівель санаторію та завершує будівництво цілісного майнового комплексу в дитячого санаторію в смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, який є його власністю та передає цей комплекс у власність санаторію "Зелена гірка" і разом з цим набуває права власності на всі належні санаторію "Зелена гірка" площі 7700 м кВ у м. Одеса. Також за умовами цього договору Інвестор забезпечує розірвання інвестиційного договору між санаторієм та ТОВ "Єднання часу" в судовому порядку згідно з чинним законодавством.
У санаторії "Люстдорф" (м. Одеса) розпорядженням голови Овідіопольської районної державної адміністрації від 01.03.2006 N 228 було припинено право постійного користування на частину земельної ділянки площею 2,5 га у зв'язку з добровільною відмовою землекористувача (санаторію) та необхідністю проведення протизсувних та берегоукріплювальних робіт. Фактично, згідно з розпорядженням голови Овідіопольської районної державної адміністрації від 21.06.2007 N 722, земельна ділянка площею 2,2 га передана безоплатно у власність 25 громадянам для індивідуального дачного будівництва.
Органами ДКРС матеріали 20 ревізій передано для розгляду до правоохоронних органів, до адміністративної відповідальності притягнуто 59 посадових осіб.
За вказаний період за результатами ревізій, проведеними в закладах, установах та підприємствах, що належать до сфери управління МОЗ України вжитими заходами забезпечено відшкодування незаконних витрат та недостач у сумі 1,2 млн.грн. (в тому числі по санаторних закладах - 0,83 млн.грн.), усунуто інших порушень фінансової дисципліни на загальну суму 127,9 млн.грн. (в тому числі по санаторних закладах - 10,4 млн.грн.), забезпечено погашення дебіторської заборгованості в сумі 68,5 млн. гривень.
З метою забезпечення дієвості та результативності роботи усіх служб Міністерства та Головних управлінь та управлінь охорони здоров'я, повноти виконання Міністерством актів законодавства, Президента України, Кабінету Міністрів України щодо фінансової дисципліни, Колегія
ВИРІШИЛА:
1. Першим заступникам Міністра, заступникам Міністра, Міністру охорони здоров'я АР Крим, начальникам головних управлінь охорони здоров'я Дніпропетровської, Львівської, Луганської, Харківської, управлінню охорони здоров'я та курортів Вінницької, Головного управління охорони здоров'я та медицини катастроф Черкаської, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської та управлінь охорони здоров'я обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської та управління охорони здоров'я Севастопольської міських державних адміністрацій:
1.1. Вжити за результатами аудиторських досліджень, ревізій та перевірок, проведених Рахунковою палатою України, органами Державної контрольно-ревізійної служби, Контрольно-ревізійним відділом МОЗ України невідкладних заходів до повного усунення виявлених недоліків та порушень фінансово-бюджетної дисципліни, вирішити питання щодо дисциплінарної відповідальності посадових осіб, що не забезпечили виконання законних вимог органів ДКРС за результатами контрольних заходів та про результати проінформувати МОЗ України до 26.05.2008.
Термін: 30.06.2008
1.2. Забезпечити постійний та дієвий контроль за виконанням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 N 1673 "Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів".
Термін: постійно
1.3. Забезпечити проведення суцільної оцінки залишків медикаментів та виробів медичного призначення, поставлених в централізованому порядку, щодо достовірності їх обліку, забезпечення умов зберігання впродовж терміну придатності та реальної можливості використання запасів для лікування хворих, за підсумками якої вжити заходів для забезпечення повного і ефективного їх використання за призначенням.
Термін: постійно
1.4. Негайно забезпечити введення в експлуатацію медичного обладнання, яке зберігається на складах лікувальних установ та відповідальному збереженню у постачальників.
Термін: 15.06.2008
1.5. Посилити контроль за достовірністю заявок на централізовану закупівлю лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання за кошти державного бюджету з врахуванням залишків, їх реальної та обґрунтованої потреби.
Термін: Постійно
1.6. Розробити та затвердити регламент проведення централізованих закупівель матеріальних цінностей (лікарських засобів, виробів медичного призначення та медичного обладнання) та послуг.
Термін: 01.07.2008
1.7. Забезпечити контроль за ефективним та цільовим використанням товарів та предметів (медичного обладнання), отриманого лікувально-профілактичними закладами на виконання бюджетних програм, Проекту "Контроль за туберкульозом та ВІЛ/СНІДом в Україні" (за рахунок коштів позики МБРР) та програми "Подолання епідемії ВІЛ/СНІДу в Україні", яка реалізується за рахунок коштів гранту Глобального фонду для боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією.
Термін: Постійно
1.8. Вирішити питання щодо створення координуючої установи із сертифікації медичної техніки та виробів медичного призначення, підпорядкованої МОЗ України, до основних функцій якої віднести забезпечення контролю за розробкою медико-технічних вимог при складанні техніко-економічних обґрунтувань на закупівлю медичного обладнання та виробів медичного призначення, дотримання вимог чинних регламентів в Україні щодо якісних характеристик медичного обладнання, його сертифікації та метрологічної атестації;
Термін: 01.07.2008
1.9. Покласти відповідальність на голів експертних комісій за відповідність техніко-економічних обґрунтувань на закупівлю лікарських засобів, виробів медичного призначення та медичного обладнання чинному законодавству.
Термін: Постійно
1.10. Забезпечити надання замовлень на високовартісне медичне обладнання з обов'язковим підтвердження листами за підписом керівника (першої особи) управління із зазначенням:
готовності приміщень для розміщення обладнання по конкретних лікувальних установах;
у разі необхідності підготовки приміщень гарантії фінансування на проведення будівельно-ремонтних робіт;
фінансової можливості утримувати медичне обладнання (закупівля витратних матеріалів, реактивів і т.д.).
наявності підготовлених кадрів, або пропозиції щодо їх підготовки.
Термін: Постійно
1.11. Забезпечити підготовку та затвердження наказів на розподіл матеріальних цінностей, закуплених в централізованому порядку на момент підписання договорів на поставку.
Термін: Постійно
1.12. Забезпечити заслуховування виконання рішення Колегії МОЗ України на апаратних нарадах керівництва Міністерства.
Термін:
червень-липень 2008 р.
2. Директорам профільних департаментів, начальникам управлінь та відділів МОЗ, головам експертних комісій щодо складання ТЕО:
2.1. Враховувати під час підготовки ТЕО для закупівель обсяги лікарських засобів (вакцин), виробів медичного призначення з урахуванням реальної потреби та їх залишків.
Термін: Постійно
2.2. Взяти під особистий контроль підготовку та виконання графіків поставки, які є невід'ємними частинами договорів, фактичних термінів та готовність приміщень для поставки медичного обладнання у регіонах.
Термін: Постійно
2.3. Забезпечити надання лікувальним закладам у термін 21 день після визначення переможця торгів технічних вимог до приміщень для розміщення медичного обладнання
Термін: Постійно
2.4. Головам експертних комісій під час складання ТЕО та проведення експертиз тендерних пропозицій посилити особисту відповідальність за прийняті рішення.
Термін: Постійно
2.5. До техніко-економічних обґрунтувань закупівлі медичного обладнання включати вимоги до приміщень для встановлення обладнання.
Термін: Постійно
2.6. До техніко-економічних обґрунтувань закупівлі медичного обладнання включати вимоги щодо наявності у суб'єкта господарювання сервісної служби та сертифікованих спеціалістів виробниками обладнання щодо проведення монтажних, пуско-налагоджувальних, сервісного обслуговування та ремонтних робіт при експлуатації обладнання.
Термін: Постійно
2.7. Провести нараду з керівниками та працівниками фінансових служб закладів, установ та підприємств, що належать до сфери управління МОЗ України з питань збереження майна та земельних ділянок.
Термін: IV квартал 2008 року
2.8. Провести відомчі семінари з фінансовими службами підприємств, установ та закладів, що належать до сфери управління МОЗ України, з питань проведення попереднього і поточного фінансового контролю, дотримання вимог законодавства при плануванні та здійсненні видатків з державного бюджету.
Термін:
червень-грудень 2008 року
2.9. Внести зміни та враховувати при укладанні контрактів з керівниками установ, організацій, підприємств, що належать до сфери управління МОЗ, вимоги пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 N 1673 "Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів".
Термін: Постійно
3. Директору департаменту економіки і фінансової політики та начальнику Управління бухгалтерського обліку та фінансової звітності вжити невідкладних заходів щодо виправлення ситуації, забезпечити в повному обсязі усунення порушень фінансової дисципліни, виявлених ГоловКРУ України при проведенні ревізії фінансово-господарської діяльності Міністерства за 2007 рік та забезпечити попередження виникнення недоліків у подальшому.
Термін: 01.07.2008
4. Директору департаменту економіки і фінансової політики проаналізувати та переглянути затверджені на 2008 рік кошториси санаторних закладів щодо об'єктивності затвердженої потреби в коштах.
Термін: 01.08.2008
5. Начальнику Контрольно-ревізійного відділу забезпечити дієвий контроль за використанням державних коштів та майна, вжиття усіх необхідних заходів щодо недопущення в подальшому за встановленими фактами зловживань, безгосподарності та інших порушень фінансової дисципліни та проведення ефективної роботи з попередження порушень законодавства у бюджетній сфері.
Термін: Постійно
6. Начальникам структурних підрозділів МОЗ України, Державній службі лікарських засобів і виробів медичного призначення, Міністру охорони здоров'я АР Крим, начальникам головних управлінь охорони здоров'я Дніпропетровської, Львівської, Луганської, Харківської, управлінню охорони здоров'я та курортів Вінницької, Головного управління охорони здоров'я та медицини катастроф Черкаської, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської та управлінь охорони здоров'я обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської та управління охорони здоров'я Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам закладів та установ, підпорядкованих МОЗ України посилити контроль за дотриманням норм антикорупційного законодавства.
Термін: Постійно
7. Міністру охорони здоров'я АР Крим, начальникам головних управлінь охорони здоров'я Дніпропетровської, Львівської, Луганської, Харківської, управлінню охорони здоров'я та курортів Вінницької, Головного управління охорони здоров'я та медицини катастроф Черкаської, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської та управлінь охорони здоров'я обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської та управління охорони здоров'я Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам установ, учбових закладів організацій та підприємств, які належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України:
7.1. Забезпечувати постійний контроль за збереженням грошових коштів і матеріальних цінностей, їх економним, раціональним та ефективним використанням, дотриманням чинного законодавства при здійсненні господарських операцій.
Термін: Постійно
7.2. Вжити вичерпних заходів щодо забезпечення повного відшкодування виявлених незаконних видатків та усуненню інших фінансових порушень та доповісти Міністерству.
Термін: 30.06.2008
7.3. Не допускати здійснення видатків із загального фонду для покриття витрат з надання платних послуг.
Термін: Постійно
7.4. Вжити невідкладних заходів для погашення дебіторської і кредиторської заборгованості та застосування штрафних санкцій, передбачених чинним законодавством та не допускати в подальшому її утворення.
Термін: Постійно
7.5. Забезпечити належний контроль за обліком, збереженням, списанням та відчуженням майна в установленому порядку.
Термін: Постійно
7.6. Прискорити оформлення актів, які посвідчують право власності на земельну ділянку або право постійного користування для її подальшого оприбуткування в бухгалтерському обліку.
Термін: Постійно
7.7. Посилити контроль за повнотою і своєчасністю поступлення плати від жильців за проживання в житловому фонді та забезпечити погашення заборгованості.
Термін: Постійно
8. Міністру охорони здоров'я України на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 08.05.2007 N 20643/1/1-07, рекомендацій ГоловКРУ України від 25.04.2007 N 04-12/298, від 31.03.2008 N 04-14/302, відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 N 1673 "Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів" розглянути питання відповідності займаним посадам відповідальних осіб Міністерства, які допустили порушення законодавства та неефективне використання бюджетних коштів на централізовані закупівлі.
Термін: червень 2008 року
9. Міністру охорони здоров'я України відповідно до рекомендацій ГоловКРУ України від 31.03.2008 N 04-14/302, на виконання п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 N 1673 "Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів" розглянути питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності головних лікарів санаторіїв: "Піонер" (Бітченко Ю.Б.), "Сосняк" (Швець М.А.), "Затока" (Шаповалов А.Л.), "Аркадія" (Пригунков В.М.), "Зелена гірка" (Середа І.В.), які допустили порушення фінансово-господарської дисципліни, не забезпечили відшкодування незаконних видатків та усунення виявлених порушень в повній мірі.
Термін: червень 2008 року
Голова Колегії
Секретар Колегії
В.М.Князевич
Л.В.Черкашина