ДЕРЖАВНІЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМІТЕТ СРСР
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТНОГО БУДІВНИЦТВА СРСР
МІНІСТЕРСТВО ВАЖКОГО І ТРАНСПОРТНОГО МАШИНОБУДУВАННЯ СРСР
МІНІСТЕРСТВО ПРИЛАДОБУДУВАННЯ, ЗАСОБІВ
АВТОМАТИЗАЦІЇ ТА СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ СРСР
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Мінтрансбуду СРСР
30.03.1987 N МО-338,
Протокол Мінприладу СРСР
07.04.1987,
Постанова Держбуду СРСР
20.03.1987 N 63,
Протокол Мінважмашу СРСР
20.03.1987
УЗГОДЖЕНО
Лист Держбуду СРСР
11.02.1987 N АЧ-646-6/5
ЗБІРНИК
цін на проектні роботи для будівництва
Розділ 38
Залізниці та автомобільні дороги. Мости.
Тунелі. Метрополітени. Промисловий транспорт
(із змінами та доповненнями)
ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЦІН
1. У даному розділі Збірника наведено ціни на розроблення проектно-кошторисної документації для будівництва об'єктів і окремих та споруд і пристроїв залізниць колії 1520 мм загальної мережі Союзу РСР, мостів та інших штучних споруд, метрополітенів, залізничних та автодорожніх тунелів, автомобільних доріг загального користування, транспортних розв'язок, підвісних канатних доріг, канатних кранів (кабельних кранів) та автоматизованих систем автодорожнього транспорту.
2. При користуванні даним розділом необхідно керуватися Вказівками щодо застосування цін таблиць і глав розділу, а також Загальними вказівками щодо застосування Збірника цін на проектні роботи для будівництва.
Глава 1. ЗАЛІЗНИЦІ ЗАГАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ
1. Цінами даної глави не передбачені витрати на проведення техніко-економічних обстежень районів тяжіння; визначення розмірів вантажообігу і пасажирських перевезень на розрахункові роки по лінії та роздільних пунктах; місце розташування станцій з великою вантажною і пасажирською роботою; способи посилення пропускної та провізної спроможності дороги; основні технічні параметри для проектування залізниці.
2. Ціни таблиць по станціях, пасажирських будівлях, локомотивному, вагонному і вантажному господарствах, пристроях автоматики, телемеханіки та зв'язку, штучних спорудах наведено для випадків проектування цих об'єктів і споруд по окремих завданнях поза комплексом нових ліній, других колій, станцій і для випадків, коли проектування цих об'єктів і споруд не враховано цінами на проектування комплексу.
3. Цінами даної глави не враховано витрати на проектування АТС більше 1000 номерів, електростанцій потужністю більше 1000 кВт, ліній електропостачання напругою 35 кВт і більше, передавальних зв'язних радіоцентрів, промислового телебачення, мостів довжиною понад 25 м, шляхопроводів і пішохідних мостів, тунелів і підземних переходів незалежно від довжини, рекультивації земель, житлових селищ.
Нові залізниці та другі колії
4. Цінами на проектування нових залізниць і других колій не враховано такі проектні роботи: складні регуляційні та протиобвальні споруди; заходи проти зсувів, карстів, селів і протидеформаційні; водозабірні та очисні споруди; джерела тепла та електроенергії; станції примикання та кінцеві; станції з обсягом вантажних операцій більше 50 вагонів на добу, дільничні та спеціалізовані (сортувальні, пасажирські, пасажирські технічні, портові, дезопромстанції тощо); локомотивні та вагонні депо; дистанційне керування, тягові підстанції, підготовки території будівництва.
5. Ціни на проектування нових залізниць передбачено за чотирма технічними категоріями норм проектування залежно від їх значення в загальній мережі доріг, вантажонапруженості та розмірів пасажирського руху, а також за чотирма категоріями складності будівництва.
6. Цінами на проектування нових залізниць враховано переулаштування інженерних комунікацій, що перетинають її в межах смуги відводу.
7. Ціни на проектування других колій залізниць дано залежно від розрахункової вантажонапруженості на 10-й рік експлуатації в млн.ткм/км і за трьома категоріями складності будівництва.
8. Цінами на проектування других колій не враховано переулаштування існуючих інженерних комунікацій і заміну пристроїв СЦБ на нові.
Технічна категорія нових залізниць
---------------------------------------------------------------------------------------
|Категорія| Загальне | Розрахункова річна | Розміри руху |Максимальна |
|залізниць|народногосподарське|вантажонапруженість, нетто | пасажирських | швидкість |
| |значення залізниць | у вантажному напрямку, | поїздів на | руху |
| | | млн.т/км | 5-й рік | поїздів, |
| | |---------------------------| експлуатації,| км/год. |
| | | на 5-й рік | на 10-й рік | пар на добу | |
| | |експлуатації |експлуатації | | |
|---------+-------------------+-------------+-------------+--------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|---------+-------------------+-------------+-------------+--------------+------------|
| 1 |Залізничні | Понад 12 | Понад 20 | Понад 12, | Понад 120 |
| |магістралі (лінії) | | | крім | (для |
| |або їх складові | | | приміських |пасажирських|
| |ділянки, що | | | або понад | поїздів) |
| |забезпечують | | |50 пригородніх| |
| |основні | | | | |
| |загальнодержавні | | | | |
| |зв'язки усередині | | | | |
| |країни або в | | | | |
| |сполученнях з | | | | |
| |іншими країнами | | | | |
|---------+-------------------+-------------+-------------+--------------+------------|
| 2 |Залізничні | Понад 7-12 | Понад 10 до | 5-12, крім | - |
| |магістралі (лінії) | | 20 | приміських | |
| |або складові | | | | |
| |ділянки, що | | | | |
| |забезпечують | | | | |
| |переважно | | | | |
| |міжрайонні вантажні| | | | |
| |та пасажирські | | | | |
| |перевезення | | | | |
| |усередині країни | | | | |
| |або в сполученнях з| | | | |
| |іншими країнами | | | | |
|---------+-------------------+-------------+-------------+--------------+------------|
| 3 |Залізничні лінії, | 3-7 | 5-10 | Не понад 4, | - |
| |що забезпечують | | | крім | |
| |переважно вантажні | | | приміських | |
| |та пасажирські | | | | |
| |перевезення | | | | |
| |місцевого значення | | | | |
|---------+-------------------+---------------------------+--------------+------------|
| 4 |Залізничні лінії | незалежно від | - | - |
| |місцевого значення,| вантажонапруженості | | |
| |що не мають | | | |
| |перспективи | | | |
| |зростання | | | |
| |вантажонапруженості| | | |
| |до 10-го року | | | |
| |експлуатації | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------
Категорія складності будівництва нових залізниць
------------------------------------------------------------------
| Технічна категорія | Категорія складності будівництва |
| залізниці |---------------------------------------|
| | I | II | III | IV |
| |---------------------------------------|
| | Профільний об'єм земляних робіт, |
| | тис.куб.м/км |
|------------------------+---------------------------------------|
| I |до 23 |23,1 - 38 |38,1 - 54 |54,1 - 73 |
|------------------------+------+----------+----------+----------|
| II |до 18 |18,1 - 32 |32,1 - 48 |48,1 - 64 |
|------------------------+------+----------+----------+----------|
| III |до 16 |16,1 - 28 |28,1 - 43 |43,1 - 56 |
|------------------------+------+----------+----------+----------|
| IV |до 14 |14,1 - 24 |24,1- 38 |38,1 - 47 |
------------------------------------------------------------------
Категорія складності будівництва других колій
I категорія - Профільний об'єм земляних робіт по головній колії на 1 км до 10 тис.куб.м;
II категорія - те саме, від 10,1 до 20 тис.куб.м;
III категорія - те саме, понад 20 тис.куб.м.
Нові залізниці
Таблиця 38-1
-----------------------------------------------------------------------
| N | Вид тяги |Технічна |Протяжність| Величини | Відношення до |
|п/п| |категорія| лінії | вартості | вартості |
| | | дороги |залізниці, | розроблення | розроблення |
| | | | км | робочої | робочої |
| | | | |документації, | документації |
| | | | | тис.крб. | |
| | | | |--------------+----------------|
| | | | | а | в |проекту|робочого|
| | | | | | | К |проекту |
| | | | | | | 1 | К |
| | | | | | | | 2 |
|---+-----------+---------+-----------+-------+------+-------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---+-----------+---------+-----------+-------+------+-------+--------|
| 1 |Тепловозна | I |від 10 до |116,4 |3,30 | 0,2 | 1,1 |
| | | |50 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
| 2 | | |понад 50 до|164,3 |2,34 | 0,2 | 1,1 |
| | | |100 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
| 3 | | |понад 100 |218,4 |1,79 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 150 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
| 4 | | |понад 150 |261,3 |1,50 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 200 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
| 5 | | |понад 200 |308,9 |1,27 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 300 | | | | |
|---+-----------+---------+-----------+-------+------+-------+--------|
| 6 |Тепловозна | II |от 10 до |107,5 |3,03 | 0,2 | 1,1 |
| | | |50 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
| 7 | | |понад 50 до|151,7 |2,15 | 0,2 | 1,1 |
| | | |100 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
| 8 | | |понад 100 |202,1 |1,64 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 150 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
| 9 | | |понад 150 |240,9 |1,39 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 200 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|10 | | |понад 200 |284,5 |1,17 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 300 | | | | |
|---+-----------+---------+-----------+-------+------+-------+--------|
|11 |Тепловозна | III |от 10 до | 83,8 |2,37 | 0,2 | 1,1 |
| | | |50 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|12 | | |понад 50 до|118,4 |1,67 | 0,2 | 1,1 |
| | | |100 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|13 | | |понад 100 |157,1 |1,29 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 150 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|14 | | |понад 150 |188,2 |1,08 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 200 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|15 | | |понад 200 |222,0 |0,91 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 300 | | | | |
|---+-----------+---------+-----------+-------+------+-------+--------|
|16 |Тепловозна | IV |от 10 до | 70,4 |2,00 | 0,2 | 1,1 |
| | | |50 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|17 | | |понад 50 до| 99,5 |1,42 | 0,2 | 1,1 |
| | | |100 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|18 | | |понад 100 |133,0 |1,08 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 150 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|19 | | |понад 150 |158,3 | 0,91 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 200 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|20 | | |понад 200 |188,1 |0,76 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 300 | | | | |
|---+-----------+---------+-----------+-------+------+-------+--------|
|21 |Електрична | I |від 10 до |159,6 |4,51 | 0,2 | 1,1 |
| |на змінному| |50 | | | | |
|---|струмі | |-----------+-------+------+-------+--------|
|22 | | |понад 50 до|225,4 |3,20 | 0,2 | 1,1 |
| | | |100 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|23 | | |понад 100 |300,5 |2,45 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 150 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|24 | | |понад 150 |357,1 |2,07 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 200 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|25 | | |понад 200 |424,2 |1,73 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 300 | | | | |
|---+-----------+---------+-----------+-------+------+-------+--------|
|26 |Електрична | II |від 10 до |149,3 |4,19 | 0,2 | 1,1 |
| |на змінному| |50 | | | | |
|---|струмі | |-----------+-------+------+-------+--------|
|27 | | |понад 50 до|210,1 |2,98 | 0,2 | 1,1 |
| | | |100 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|28 | | |понад 100 |279,2 |2,29 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 150 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|29 | | |понад 150 |333,9 |1,92 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 200 | | | | |
|---| | |-----------+-------+------+-------+--------|
|30 | | |понад 200 |395,5 |1,61 | 0,2 | 1,1 |
| | | |до 300 | | | | |
-----------------------------------------------------------------------
Примітки:
1. Ціни наведено для IV категорії складності будівництва. Для інших категорій ціни застосовуються з коефіцієнтами: при тепловозній тязі III категорії - 0,89; II категорії - 0,74; I категорії - 0,65. При електричній тязі III категорії - 0,90; II категорії - 0,79; I категорії - 0,72.
2. При проектуванні двоколійних залізниць до цін застосовується коефіцієнт 1,2.
3. При проектуванні електричної тяги на постійному струмі до цін застосовується коефіцієнт 1,05.
Відносна вартість розроблення проектно-кошторисної документації, % від ціни
До таблиці 38-1 (проект)
---------------------------------------------------------------------------------
| N | Найменування |Технічна | Вид тяги |
|п/п|розділів проекту |категорія|-----------------------------------------------|
| |та виду проектних| дороги | тепловозна | електрична |
| | робіт | |-----------------------------------------------|
| | | | Категорія складності будівництва |
| | | |-----------------------------------------------|
| | | | I | II |III | IV | I | II |III | IV |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 1 |Економічна | I |6,3 |6,0 |5,0 |4,7 |3,5 |3,0 |3,0 |3,0 |
| |частина |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |6,3 |6,0 |5,0 |5,0 |3,3 |3,1 |3,0 |2,7 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |7,1 |6,4 |5,3 |5,1 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |8,0 |7,0 |6,1 |5,4 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 2 |Організація руху | I |7,3 |7,0 |6,1 |5,5 |4,2 |4,0 |3,7 |3,6 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |7,5 |7,0 |6,4 |6,0 |4,0 |3,7 |3,5 |3,4 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |8,2 |7,3 |6,7 |6,2 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |9,5 |8,0 |7,3 |7,1 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 3 |Земляне полотно | I |6,1 |6,7 |7,8 |7,2 |4,3 |4,5 |4,7 |5,0 |
| |та верхня будова |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |колії на | II |6,7 |7,5 |7,4 |7,2 |4,7 |5,0 |5,1 |5,2 |
| |перегонах |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |7,0 |7,7 |7,8 |7,5 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |7,5 |8,1 |8,1 |8,5 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 4 |Станція | I |7,0 |7,6 |8,1 |8,7 |5,0 |5,3 |5,4 |5,6 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |7,2 |7,6 |8,3 |8,6 |5,1 |5,4 |5,5 |5,9 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |7,4 |8,1 |8,4 |8,7 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |7,8 |8,5 |9,4 |9,6 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 5 |Генплан | I |3,0 |2,4 |2,4 |2,5 |2,3 |2,0 |2,0 |1,7 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |3,0 |3,0 |3,0 |3,0 |2,5 |2,2 |2,1 |2,0 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |3,0 |2,8 |2,3 |2,3 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |3,0 |2,8 |2,4 |2,2 | -- | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 6 |Штучні споруди | I |5,4 |7,0 |8,5 |9,7 |3,0 |4,0 |5,0 |6,3 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |6,2 |7,0 |8,5 |10,2 |3,0 |4,1 |5,2 |5,4 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |7,0 |8,0 |10,5 |11,4 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |8,1 |9,3 |10,7 |12,0 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 7 |Зв'язок | I |5,5 |5,3 |5,3 |5,4 |13,3 |13,2 |13,0 |13,0 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |5,2 |5,1 |5,3 |5,2 |13,3 |13,1 |12,9 |12,7 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |5,0 |5,0 |4,8 |4,9 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 8 |СЦБ | I |17,5 |16,2 |15,3 |15,0 |10,2 |10,0 |9,8 |9,4 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |16,7 |15,4 |15,2 |14,8 |9,3 |9,1 |8,9 |9,2 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |16,4 |15,2 |15,0 |14,5 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |12,5 |13,6 |14,0 |12,0 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 9 |Локомотивне та | I |5,2 |5,0 |4,7 |4,3 |3,1 |2,9 |2,7 |2,5 |
| |вагонне |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |господарство | II |6,0 |5,1 |5,3 |4,4 |3,2 |3,0 |2,8 |2,6 |
| |(технологічна |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |частина) | III |6,0 |5,3 |5,2 |4,6 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |5,8 |5,3 |4,7 |5,0 | - | - | -- | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|10 |Енергопостачання | I |9,0 |8,0 |7,8 |8,2 |22,2 |22,0 |21,5 |21,0 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |8,4 |8,3 |8,0 |7,8 |23,2 |22,8 |22,4 |22,2 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |7,5 |7,6 |7,4 |7,0 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |7,1 |7,0 |6,5 |6,0 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|11 |Водопостачання і | I |3,9 |4,8 |5,2 |5,6 |3,3 |4,1 |4,4 |4,5 |
| |каналізація |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |4,0 |5,2 |5,0 |5,8 |3,0 |3,8 |4,2 |4,4 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |4,2 |5,2 |4,5 |5,8 | | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |4,5 |5,0 |4,8 |5,1 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|12 |Теплопостачання | I |8,8 |8,1 |7,2 |6,5 |6,9 |6,0 |5,8 |5,6 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |8,2 |7,1 |6,4 |5,5 |6,5 |5,6 |5,5 |5,3 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |6,2 |5,5 |5,5 |5,6 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |6,4 |5,4 |5,0 |4,6 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|13 |Будівельна | I |5,8 |6,5 |7,1 |7,3 |6,8 |7,3 |7,5 |7,7 |
| |частина будівель |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |і споруд | II |5,6 |6,2 |6,8 |7,0 |6,7 |7,1 |7,3 |7,5 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |5,4 |6,0 |6,3 |6,6 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |5,2 |5,8 |6,0 |6,4 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|14 |Внутрішня | I |2,3 |2,3 |2,3 |2,3 |1,8 |1,6 |1,5 |1,3 |
| |сантехніка, КВП |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |та автоматика | II |2,2 |2,4 |2,1 |2,4 |1,9 |1,8 |1,7 |1,5 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |2,5 |2,5 |2,6 |2,5 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |2,0 |2,0 |2,1 |2,4 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|15 |Проект | I |4,0 |4,2 |4,3 |4,3 |5,2 |5,2 |5,1 |5,1 |
| |організації |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |будівництва | II |4,0 |4,2 |4,2 |4,3 |5,2 |5,2 |5,1 |5,1 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |4,2 |4,3 |4,6 |4,2 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |4,7 |4,9 |5,0 |5,0 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|16 |Кошторисна | I |2,3 |2,4 |2,4 |2,4 |4,5 |4,5 |4,5 |4,4 |
| |документація |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |2,3 |2,4 |2,4 |2,4 |4,7 |4,6 |4,5 |4,5 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |2,5 |2,6 |2,6 |2,8 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |3,0 |2,8 |3,0 |3,0 | - | - | - | - |
|---+-----------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|17 |Наукова | I |0,6 |0,5 |0,5 |0,4 |0,5 |0,4 |0,4 |0,3 |
| |організація труда|---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |робітників і | II |0,6 |0,5 |0,5 |0,4 |0,4 |0,4 |0,3 |0,3 |
| |службовців. |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |Управління | III |0,5 |0,5 |0,5 |0,3 | - | - | - | - |
| |підприємством |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |0,5 |0,5 |0,5 |0,3 | - | - | - | - |
---------------------------------------------------------------------------------
До таблиці 38-1
(робоча документація)
----------------------------------------------------------------------------------
| N | Найменування |Технічна | Вид тяги |
|п/п| розділів проекту |категорія|-----------------------------------------------|
| |та виду проектних | дороги | тепловозна | електрична |
| | робіт | |-----------------------------------------------|
| | | | Категорія складності будівництва |
| | | |-----------------------------------------------|
| | | | I | II |III | IV | I | II |III | IV |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 1 |Земляне полотно та| I |6,0 |8,0 |10,0 |11,0 |4,2 |4,2 |4,5 |5,3 |
| |верхня будова |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |колії на | II |6,0 |9,0 |12,0 |12,0 |4,4 |4,8 |6,1 |6,7 |
| |перегонах |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |6,5 |10,0 |11,5 |12,0 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |7,2 |10,0 |12,0 |14,0 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 2 |Станції | I |4,6 |4,4 |5,3 |5,5 |3,6 |3,9 |4,0 |4,1 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |4,6 |4,5 |5,5 |6,0 |3,8 |4,1 |4,2 |4,4 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |4,8 |5,0 |5,7 |5,8 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |5,0 |5,2 |6,5 |6,5 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 3 |Генплан | I |2,8 |2,8 |2,7 |2,7 |2,8 |2,6 |1,8 |1,6 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |3,0 |3,0 |2,8 |2,8 |2,4 |2,3 |1,8 |1,6 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |2,7 |2,8 |2,7 |2,8 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |2,6 |2,9 |2,6 |2,7 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 4 |Штучні споруди | I |11,0 |11,7 |12,0 |12,5 |6,6 |7,8 |9,4 |9,2 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |10,0 |11,0 |11,0 |12,0 |7,8 |8,1 |9,0 |9,2 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |12,0 |11,0 |12,0 |11,0 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |12,0 |11,0 |10,0 |11,0 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 5 |Зв'язок | I |7,0 |6,5 |6,2 |5,2 |12,0 |11,1 |11,0 |11,0 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |6,5 |6,2 |6,0 |6,0 |11,6 |10,8 |10,6 |10,6 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |6,5 |6,0 |5,5 |5,5 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |5,5 |5,6 |5,5 |5,5 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 6 |СЦБ | I |15,7 |14,0 |13,5 |13,0 |10,8 |10,0 |10,1 |10,0 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |14,0 |13,1 |11,0 |11,0 |9,4 |9,4 |9,0 |8,7 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |13,5 |13,0 |12,0 |11,0 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |11,0 |9,0 |9,0 |8,0 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 7 |Локомотивне та | I |4,0 |3,7 |3,3 |3,2 |3,0 |2,8 |2,8 |2,5 |
| |вагонне |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |господарство | II |4,0 |4,0 |3,7 |3,6 |3,2 |3,0 |2,9 |2,9 |
| |(технологічна |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| |частина) | III |4,2 |4,1 |4,0 |3,7 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |4,5 |4,2 |4,0 |3,8 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 8 |Електропостачання | I |10,0 |10,0 |9,0 |8,5 |27,1 |26,8 |26,1 |25,0 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |10,0 |9,5 |9,0 |8,0 |26,4 |26,1 |25,0 |24,0 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |8,8 |8,7 |8,0 |8,0 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |8,0 |10,0 |8,0 |7,0 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| 9 |Водопостачання і | I |10,5 |11,0 |10,0 |10,0 |6,3 |6,5 |6,6 |6,7 |
| |каналізація |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |11,4 |11,5 |11,0 |10,4 |6,5 |6,6 |6,7 |6,8 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |12,0 |11,7 |11,5 |11,0 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |13,0 |12,0 |11,0 |11,0 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|10 |Теплопостачання | I |8,0 |7,2 |7,0 |7,0 |4,7 |4,6 |4,4 |4,4 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |9,0 |8,0 |7,0 |7,0 |4,9 |4,9 |4,7 |4,6 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |7,0 |7,0 |7,0 |7,0 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |8,0 |8,0 |8,3 |7,5 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|11 |Будівельна частина| I |13,0 |13,5 |14,0 |14,5 |10,4 |10,9 |11,2 |11,5 |
| |будівель і споруд |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |14,0 |13,0 |14,0 |14,0 |10,6 |11,0 |11,2 |11,7 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |14,5 |13,5 |13,0 |15,0 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |16,0 |15,0 |16,0 |16,0 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|12 |Внутрішня | I |2,4 |2,5 |2,3 |2,2 |2,4 |2,3 |2,5 |2,1 |
| |сантехніка |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |2,5 |2,5 |2,3 |2,5 |2,4 |2,3 |2,2 |2,2 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |2,5 |2,5 |2,4 |2,5 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |2,2 |2,4 |2,4 |2,3 | - | - | - | - |
|---+------------------+---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|13 |Кошторисна | I |5,0 |4,7 |4,7 |4,7 |6,6 |6,5 |6,6 |6,6 |
| |документація |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | II |5,0 |4,7 |4,7 |4,7 |6,6 |6,6 |6,6 |6,6 |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | III |5,0 |4,7 |4,7 |4,7 | - | - | - | - |
| | |---------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
| | | IV |5,0 |4,7 |4,7 |4,7 | - | - | - | - |