• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про заходи щодо забезпечення виконання бюджету міста Києва у 2010 році

Київська міська рада | Рішення від 24.12.2009 № 894/2963 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 24.12.2009
  • Номер: 894/2963
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 24.12.2009
  • Номер: 894/2963
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія VI скликання
РІШЕННЯ
24.12.2009 № 894/2963
Про заходи щодо забезпечення виконання бюджету міста Києва у 2010 році
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 571/4009 від 29.04.2010 )
Відповідно до статті 79 Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 29.10.2009 № 1181 "Про заходи щодо забезпечення виконання Державного бюджету України та місцевих бюджетів у 2010 році" та з метою безперебійного функціонування бюджетної сфери міста Києва у 2010 році Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. До затвердження бюджету міста Києва на 2010 рік планувати та здійснювати витрати з міського бюджету міста Києва щомісячно в межах 1/12 обсягу видатків, визначених рішенням Київради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік" (із змінами та доповненнями), з урахуванням дотацій і субвенцій та лише на цілі, які визначені у рішенні Київради "Про бюджет міста Києва на 2009 рік" (із змінами та доповненнями), крім капітальних видатків.
2. Державній податковій адміністрації у місті Києві, іншим органам виконавчої влади, які здійснюють контроль за справлянням (стягненням) платежів до бюджету міста Києва, забезпечити щомісячні надходження до бюджету в обсягах, встановлених тимчасовим помісячним розписом бюджету міста Києва на I квартал 2010 року.
3. Встановити, що:
3.1. У разі невиконання показників доходів до загального фонду міського бюджету міста Києва на 2010 рік, визначених тимчасовим розписом міського бюджету міста Києва, головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують взяття бюджетних зобов'язань та проведення видатків загального фонду міського бюджету міста Києва відповідно до встановлених обмежень бюджетних асигнувань, визначених Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.2. Фінансування головних розпорядників коштів міського бюджету міста Києва проводиться відповідно до затверджених у встановленому порядку тимчасових помісячних розписів доходів і видатків лише по бюджетних зобов'язаннях, зареєстрованих в органах Державного казначейства міста Києва, фінансових можливостей бюджету та відповідно до досягнутого рівня виконання показників по мережі, штатах і контингентах, виконання обсягів робіт та надання послуг тощо.
3.3. За рахунок резервного фонду міського бюджету міста Києва проводяться капітальні видатки на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до Порядку використання коштів резервного фонду бюджету , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 415.
4. Головним розпорядникам коштів міського бюджету міста Києва:
4.1. Передбачити у тимчасових кошторисах бюджетних установ у повному обсязі асигнування на заробітну плату працівників бюджетних установ, виходячи з умов оплати праці, визначених законодавством, та враховуючи проведення індексації заробітної плати працівників відповідно до Закону України "Про індексацію грошових доходів населення"; нарахування на заробітну плату; виплату стипендій; проведення розрахунків за електричну і теплову енергію, водопостачання і водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами.
4.2. Брати бюджетні зобов'язання та здійснювати відповідні видатки з бюджету за загальним фондом тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених тимчасовими кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, та у разі їх відповідності кошторисним призначенням і відсутності простроченої заборгованості з виплати заробітної плати працівникам, стипендій і за спожиті комунальні послуги та енергоносії, а за спеціальним фондом - у межах відповідних фактичних надходжень.
4.3. Здійснювати видатки за незахищеними статтями бюджету в межах наявних ресурсів без збільшення обсягів кредиторської заборгованості. Забезпечити поступове погашення кредиторської заборгованості бюджетних установ, яка виникла станом на 31.12.2009, частково за рахунок бюджетних призначень цього року та частково за рахунок їх власних надходжень.
4.4. У разі наявності коштів спеціального фонду бюджету міста Києва за окремими видатками, передбаченими за загальним і спеціальним фондами бюджету міста Києва, спрямовувати насамперед кошти спеціального фонду на здійснення таких видатків.
4.5. Забезпечити спрямування власних надходжень бюджетних установ на заходи, здійснення яких необхідне для виконання основних функцій і які не забезпечені коштами загального фонду бюджету міста Києва, в тому числі на погашення кредиторської заборгованості минулих періодів.
4.6. З метою економії бюджетних коштів забезпечити укладання прямих договорів (у тому числі з нерезидентами) безпосередньо з виробниками. Під час укладення договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг за результатами проведення торгів (тендерів) передбачати положення щодо заборони збільшення вартості товарів, робіт і послуг, крім непередбачуваних випадків, зокрема тих, що пов'язані із зміною курсу валют; з метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості на кінець року по видатках, які здійснюються на підставі договорів на виконання робіт та послуг, забезпечити включення вимоги про можливе коригування визначеної у договорі суми коштів та зобов'язань сторін у разі зменшення надходжень до міського бюджету міста Києва на 2010 рік; обмежити кількість випадків застосування процедури закупівлі в одного учасника. Передбачити застосування штрафних санкцій до суб'єктів господарювання за невиконання або несвоєчасне виконання зобов'язань, визначених договорами (контрактами).
4.7. Заборонити збільшувати планову штатну чисельність працівників діючих бюджетних установ соціально-культурної сфери, затверджену в їх штатних розписах на 31.12.2009.
4.8. Забезпечити погодження з Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внесення змін до зведених кошторисів розпорядників бюджетних коштів в частині збільшення показників за власними надходженнями.
4.9. Забезпечити жорсткий контроль за відповідністю тимчасових кошторисів розпорядників бюджетних коштів в тимчасовому розписі бюджету.
4.10. Забезпечити виконання підпунктів 4.1 - 4.9 цього рішення розпорядниками та одержувачами коштів бюджету міста Києва.
5. Взяти до відома, що:
5.1. Розміри посадових окладів (тарифних ставок) працівників бюджетних установ встановлюються Кабінетом Міністрів України, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду, який діяв у грудні 2009 року.
Зазначені розміри збільшуються протягом 2010 року на суми індексації відповідно до Закону України "Про індексацію грошових доходів населення".
5.2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 керівники бюджетних установ, закладів та організацій встановлюють працівникам надбавки за високі досягнення у праці, виконання особливо важливої роботи, складність та напруженість в межах фонду заробітної плати, затвердженого в тимчасових кошторисах доходів та видатків на рівні 2009 року.
6. Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
6.1. З метою забезпечення своєчасного фінансування видатків з бюджету міста Києва до затвердження бюджету на 2010 рік затвердити не пізніше 31.12.2009 тимчасовий розпис бюджету міста Києва згідно з вимогами пункту 1 цього рішення за погодженням з постійною комісією Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, з урахуванням таких особливостей:
6.1.1. Щомісячні обсяги видатків за функціональною класифікацією загального фонду плануються, виходячи з ресурсної забезпеченості, сезонності та пріоритетності їх здійснення відповідно до вимог бюджетного законодавства.
6.1.2. За спеціальним фондом бюджету міста Києва на підставі детальних розрахунків і обґрунтувань з урахуванням необхідності їх здійснення у I кварталі 2010 року та обмежень, встановлених бюджетним законодавством.
6.2. Здійснювати у 2010 році виділення коштів головним розпорядникам коштів за незахищеними видатками та наданням кредитів загального фонду бюджету міста Києва з урахуванням можливостей бюджету згідно з помісячним розписом, а також зареєстрованими фінансовими зобов'язаннями.
6.3. У процесі виконання міського бюджету міста Києва за обґрунтованим поданням головних розпорядників коштів міського бюджету міста Києва здійснювати перерозподіл видатків, у тому числі тих, що здійснюються за рахунок субвенції з Державного бюджету України, за підфункціями (підрозділами) та кодами економічної класифікації видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень згідно з тимчасовим розписом.
6.4. При складанні тимчасового розпису міського бюджету врахувати видатки на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, компенсації сім'ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, виплату щомісячної грошової допомоги у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що у 2009 році здійснювались з Державного бюджету України.
7. Головному управлінню соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2010 році забезпечити в установленому порядку пільгове медичне обслуговування та оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, компенсації сім'ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, виплату щомісячної грошової допомоги у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсацію за пільгове забезпечення продуктами харчування за рахунок міського бюджету м. Києва.
8. Продовжити на 2010 рік дію пункту 21 рішення Київської міської ради від 28.12.2004 № 1050/2460 "Про бюджет міста Києва на 2005 рік", пункту 37 рішення Київської міської ради від 17.01.2008 № 3/4475 "Про бюджет міста Києва на 2008 рік", пунктів 11 - 17, підпунктів 18.2 - 18.7, 18.9, 18.10 пункту 18, пунктів 21, 25, підпунктів 28.1, 28.2.1 - 28.2.4, 28.2.6 пункту 28, пунктів 31, 32, підпункту 35.1, абзаців першого та другого підпункту 35.2, підпункту 35.3 пункту 35, пунктів 36, 38 - 40, 42, 43, 47, підпунктів 54.1, 54.3 - 54.6, 54.8 пункту 54, пунктів 55, 56, 58, підпункту 60.1 пункту 60, пунктів 61 - 62, підпунктів 63.1, 63.2 пункту 63, пунктів 64, 66 та додатків 7 - 14, 16 - 19 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік" (додаток 1).
9. Це рішення Київської міської ради набирає чинності з 1 січня 2010 року та діє до прийняття рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2010 рік".
10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський головаЛ.Черновецький
Додаток 1
до рішення
Київської міської ради
24.12.2009 № 894/2963
ПЕРЕЛІК
пунктів рішень Київської міської ради від 28.12.2004 № 1050/2460 ( ra1050023-04 )"Про бюджет міста Києва на 2005 рік", від 28.12.2006 № 531/588 ( ra-531023-06 )"Про бюджет міста Києва на 2007 рік", від 17.01.2008 № 3/4475 ( ra0003023-08 )"Про бюджет міста Києва на 2008 рік", від 06.03.2009 № 124/1179 ( ra0124023-09 ) "Про бюджет міста Києва на 2009 рік" дію яких продовжено
1. П. 21 рішення Київської міської ради від 28.12.2004 № 1050/2460 "Про бюджет міста Києва на 2005 рік": "Кошти, отримані від продажу основних засобів організаціями і установами, що фінансуються з бюджету міста Києва або належать до комунальної власності міста, зараховувати до бюджету розвитку міського бюджету і спрямовувати на фінансування заходів, передбачених бюджетом розвитку.".
2. П. 37 рішення Київської міської ради від 17.01.2008 № 3/4475 "Про бюджет міста Києва на 2008 рік": "Головному управлінню житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в 2008 році застосовувати такі схеми змішаного фінансування будівництва житла: 50 %/60 %/70 % вартості - кошти населення та 50 %/40 %/30 % вартості - кошти спеціального фонду міського бюджету.".
3. П. 11 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Установити, що фінансування загальноміських видатків здійснюється через головних розпорядників коштів міського бюджету міста Києва шляхом передачі їм відповідних бюджетних призначень та субвенцій районним у місті Києві бюджетам.".
4. П. 12 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Установити, що до надходжень фінансування міського бюджету міста Києва на 2009 рік належать:
12.1. Повернення коштів з депозитів або пред'явлення цінних паперів, що використовуються для управління ліквідністю.
12.2. Зміна обсягів готівкових коштів міського бюджету міста Києва.".
5. П. 13 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Затвердити на 2009 рік нормативи відрахувань від загальнодержавних податків до районних у місті Києві бюджетів:
у відсотках
Назва районуПодаток з доходів фізичних осібПлата заземлю
123
Голосіївський3,550,0
Дарницький37,145,0
Деснянський94,170,0
Дніпровський38,375,0
Оболонський19,650,0
Печерський2,110,0
Подільський12,055,0
Святошинський29,250,0
Солом'янський8,750,0
Шевченківський1,125,0
Разом по бюджетах районів:10,944,7
Міський бюджет89,155,3
Всього по бюджету міста Києва:100,0100,0
6. П. 14 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Закріпити за районними у місті Києві бюджетами у 2009 році такі джерела доходів:
14.1. Загальний фонд бюджету.
14.1.1. Частину податку з доходів фізичних осіб та плати за землю, визначену відповідно до пункту 13 цього рішення.
14.1.2. Плату за ліцензії та сертифікати, які видаються місцевими органами виконавчої влади, в тому числі плату за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
14.1.3. Плату за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності.
14.1.4. Плату за оренду майнових комплексів та іншого майна, що є у комунальній власності територіальних громад районів міста Києва, в частині розмірів, визначених районними радами.
14.1.5. Місцеві податки і збори, крім комунального податку та ринкового збору, які сплачують підприємства, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, та крім збору за видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг.
14.1.6. Плату за спеціальне використання природних ресурсів.
14.1.7. Податок на промисел.
14.1.8. Державне мито в частині, що належить місцевим бюджетам.
14.1.9. Плату за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності.
14.1.10. Надходження адміністративних штрафів, що накладаються виконавчими органами районних у місті Києві рад або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями.
14.1.11. Податок на прибуток підприємств, які належать до комунальної власності територіальних громад районів міста Києва.
14.1.12. Єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва.
14.1.13. Частину прибутку (доходу) господарських організацій (які належать або у статутних фондах яких є частина комунальної власності територіальних громад районів міста Києва), що вилучається до бюджету.
14.1.14. Фіксований сільськогосподарський податок.
14.1.15. Надходження сум відсотків за тимчасове розміщення бюджетних коштів.
14.1.16. Інші субвенції.
14.1.17. Інші надходження, передбачені законодавством.
14.2. Спеціальний фонд.
14.2.1. Власні надходження бюджетних установ та організацій, що фінансуються з районних в місті Києві бюджетів.
14.2.2. Надходження до цільових фондів, створених районними в місті Києві радами.
14.2.3. Надходження коштів від приватизації майна комунальної власності територіальних громад районів міста Києва.
14.2.4. Надходження дивідендів, нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств, що є у комунальній власності територіальних громад районів міста Києва.
14.2.5. Субвенції з міського бюджету міста Києва.".
7. П. 15 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Затвердити перелік видатків бюджетів районів у місті Києві, які враховані в бюджеті міста Києва, при закріпленні за районними у місті Києві бюджетами джерел надходжень та встановленні нормативів відрахувань загальнодержавних податків до районних у місті Києві бюджетів (додаток 8).".
8. П. 16 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Взяти до відома, що фіксований податок на доходи фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю зараховується до відповідних районних у місті Києві бюджетів у порядку, визначеному пунктом 14 цього рішення, для податку з доходів фізичних осіб.".
9. П. 17 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Головному управлінню Державного казначейства України у місті Києві:
17.1. Здійснювати казначейське обслуговування бюджету міста Києва за доходами; зараховувати доходи по податках і зборах до районних у місті Києві бюджетів згідно з пунктами 13, 14 цього рішення та до міського бюджету міста Києва відповідно до пунктів 1, 13, 28 цього рішення та видатками з урахуванням положень цього рішення; здійснювати облік зобов'язань розпорядників бюджетних коштів у порядку, визначеному Державним казначейством України, та відображати їх у звітності про виконання бюджету міста Києва.
17.2. На виконання пункту 4 статті 15 Бюджетного кодексу України разом з Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснювати витрати на погашення зобов'язань із боргу, незалежно від обсягу коштів, передбачених на цю мету цим рішенням.".
10. Підпункти 18.2 - 18.7, 18.9, 18.10 пункту 18 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік":
"Установити, що:
18.2. Виконання рішення, яке прийнято органом державної влади, який відповідно до закону має право на його застосування, про стягнення коштів з рахунків, на яких обліковуються кошти міського бюджету міста Києва, здійснюється Головним управлінням Державного казначейства України у місті Києві за попереднім інформуванням Головного фінансового управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
18.3. Фінансування головних розпорядників коштів міського бюджету міста Києва проводиться:
18.3.1. Відповідно до затверджених у встановленому порядку помісячних розписів доходів і видатків лише по бюджетних зобов'язаннях, зареєстрованих в органах Державного казначейства відповідно до досягнутого рівня виконання показників по мережі, штатах і контингентах, виконання обсягів робіт та надання послуг тощо.
18.3.2. На виконання заходів, передбачених міською комплексною програмою "Турбота" , згідно з розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з урахуванням пропозицій депутатів Київської міської ради.
18.4. Контроль за справлянням (стягненням) платежів до бюджету здійснюється органами, які повинні забезпечувати їх надходження (додаток 9).
18.5. Зобов'язання по спеціальному фонду міського бюджету міста Києва беруться головними розпорядниками бюджетних коштів виключно в межах обсягів, які щомісячно повідомляються Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
18.6. У випадку, коли відповідальність за виконання функцій або надання послуг, на які затверджено бюджетне призначення, передається від одного головного розпорядника коштів міського бюджету іншому головному розпоряднику коштів міського бюджету, то відповідно до частини шостої статті 23 Бюджетного кодексу України, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується в порядку, встановленому цим рішенням для виконання тих самих функцій чи послуг іншим головним розпорядником коштів міського бюджету, якому це доручено.
18.7. Допущення нецільового використання бюджетних коштів у поточному чи минулих роках, в тому числі завищень обсягів та вартості виконаних робіт в процесі здійснення будівництва, реконструкції, реставрації, технічного переоснащення та капітального ремонту, має наслідком у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку:
18.7.1. Для розпорядників бюджетних коштів - зменшення асигнувань цим розпорядникам на суму коштів, що витрачені не за цільовим призначенням.
18.7.2. Для одержувачів бюджетних коштів - повернення коштів у сумі, що витрачена не за цільовим призначенням, у дохід бюджету.
18.9. Використання коштів, передбачених в бюджеті м. Києва на 2009 рік на вирішення нештатних ситуацій в житловому господарстві міста, здійснюється за розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по мірі виникнення таких ситуацій.
18.10. Кошти, передбачені в бюджеті м. Києва на 2009 рік на житлово-комунальне господарство, можуть розподілятись між бюджетами районів у м. Києві у вигляді субвенцій з міського бюджету за відповідними розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).".
11. П. 21 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Взяти до відома, що:
21.1. Зобов'язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг по оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги та компенсацій громадянам, відповідно до чинного законодавства належних до здійснення з міського бюджету міста Києва, обліковуються органами Державного казначейства України у місті Києві незалежно від визначених на цю мету бюджетних призначень.
21.2. Зобов'язання, взяті розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань (крім видатків, що здійснюються відповідно до підпункту 21.1 цього пункту), не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є бюджетним правопорушенням.
21.3. Видатки, пов'язані з утриманням бюджетних установ (крім захищених статей, затверджених пунктом 9 цього рішення), можуть здійснюватися розпорядниками бюджетних коштів у разі, коли відсутня прострочена заборгованість із заробітної плати, стипендій, а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії.".
12. П. 25 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Головним розпорядникам коштів міського бюджету міста Києва та виконавчим органам районних у місті Києві рад (районним у місті Києві державним адміністраціям) при виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг.".
13. Підпункти 28.1, 28.2.1 - 28.2.4, 28.2.6 пункту 28 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Створити в складі спеціального фонду міського бюджету міста Києва цільовий фонд.
Установити, що формування та використання цільового фонду спеціального фонду міського бюджету міста Києва у 2009 році проводиться таким чином:
28.1. Джерелами формування коштів цільового фонду спеціального фонду міського бюджету міста є:
28.1.1. Пайові кошти інвесторів (забудовників) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури та кошти, що сплачуються в порядку компенсації за інженерну підготовку території.
28.1.2. Кошти від плати за право тимчасового використання місць (для розташування об'єктів зовнішньої реклами), які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва.
28.1.3. Кошти, що надходять відповідно до умов інвестиційних угод та аукціонів.
28.1.4. Кошти, отримані внаслідок реалізації пункту 35 цього рішення.
28.1.5. Надходження коштів (грантів) від фізичних та юридичних осіб на добровільній та безповоротній основі на фінансування заходів з покращення рівня життя окремих категорій громадян.
28.1.6. Залишки коштів цільового фонду, що склались станом на 1 січня 2009 року.
28.1.7. Кошти відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню на території міста Києва, які надходили протягом п'яти місяців 2009 року.
28.2. Кошти цільового фонду спеціального фонду міського бюджету міста спрямовуються:
28.2.1. На капітальні вкладення, погашення кредитів, взятих комунальними підприємствами у відповідності до рішень Київської міської ради, та погашення основної суми боргу міста Києва.
28.2.2. На виплату компенсації на здешевлення вартості будівництва (реконструкції) житла та на погашення відсотків за користування пільговими довготерміновими іпотечними кредитами, іпотечними кредитами на будівництво (реконструкцію) житла для молодих сімей та одиноких молодих громадян у відповідності до Положення про порядок фінансово-кредитної підтримки молодих сімей та одиноких молодих громадян на будівництво (реконструкцію) житла в місті Києві та на відшкодування витрат, пов'язаних з наданням та обслуговуванням (супроводженням) таких кредитів, наданих згідно з цим Положенням, а також на будівництво житла для громадян, що перебувають на квартобліку у виконавчих органах районних у місті Києві рад (районних у місті Києві державних адміністраціях), відселення з ділянок забудови, старих та непридатних для проживання будинків.
28.2.3. На виконання заходів щодо покращення рівня життя окремих категорій громадян (додаток 10).
28.2.4. На видатки підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва, а також трансферти районним у місті Києві бюджетам.
28.2.6. На виконання програм, передбачених у підпункті 4.3 пункту 4 у частині, що стосується підпунктів 4.3.1.1, 4.3.1.4 цього рішення.".
14. П. 31 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) вносити на загальних зборах господарських товариств, - акції (частки, паї) яких належать територіальній громаді міста Києва, пропозиції щодо спрямування не менше 50 відсотків одержаного ними чистого прибутку на виплату дивідендів.".
15. П. 32 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Установити, що:
32.1. Розміри орендної плати за земельні ділянки залежно від їх нормативної грошової оцінки згідно з додатком 13.
32.1. Річна орендна плата за земельні ділянки, на яких здійснюються різні види економічної діяльності, у тому числі передача будівель, споруд чи приміщень в оренду, встановлюється розрахунково, пропорційно до видів діяльності та розмірів орендної плати, зазначеної в додатку 13 до цього рішення.
32.2. Орендарі у тримісячний термін до закінчення терміну дії договору оренди земельної ділянки подають до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) документи на подовження договору оренди або після закінчення дії договору оренди повертають Київській міській раді земельну ділянку відповідно до вимог земельного законодавства та умов договору оренди.
Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства істотних умов договорів оренди земельних ділянок направити юридичним і фізичним особам, в тому числі підприємцям, які уклали договори оренди земельних ділянок з Київською міською радою, і розмір їх орендної плати згідно з умовами договорів становить менше трикратного розміру земельного податку, звернення із пропозиціями про внесення змін до договорів оренди земельних ділянок у частині приведення розмірів орендної плати у відповідність до положень чинного законодавства.
Визнати таким, що втратило чинність, рішення Київської міської ради від 21 грудня 2000 року № 118/1095 "Про орендну плату за землю в м. Києві".".
16. Підпункт 35.1 пункту 35 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Продавати в порядку, затвердженому виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), загальну площу квартир жилих будинків (крім службового житла), отриманих у цих будинках у рахунок передачі відрахувань, за цінами не нижче ринкових, визначених експертним шляхом, спрямовуючи отримані кошти на будівництво житла для громадян, що перебувають на квартирному обліку у виконавчих органах районних у місті Києві рад (районних у м. Києві державних адміністраціях), відселення з ділянок забудови, старих та непридатних для проживання будинків.".
17. Абзац перший та другий підпункту 35.2 пункту 35 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Використовувати загальну площу квартир жилих будинків, отриману від забудовників у рахунок встановлених відрахувань площі, для надання багатодітним сім'ям та іншим пільговим категоріям громадян, що перебувають на квартирному обліку у виконавчих органах районних у місті Києві рад (районних у м. Києві державних адміністраціях), з оплатою 50 відсотків вартості квартир, виходячи з опосередкованої вартості спорудження 1 м-2загальної площі квартир, установленої Міністерством регіонального розвитку та будівництва України для м. Києва на дату перерахування коштів.
Кошти, які будуть отримані внаслідок реалізації цього пункту, є джерелами надходжень до цільового фонду спеціального фонду міського бюджету та використовуються на фінансування будівництва житла для громадян, що перебувають на квартирному обліку в районних у м. Києві державних адміністраціях, відселення з ділянок забудови, старих та непридатних для проживання будинків.".
18. Підпункт 35.3 пункту 35 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Укладати від імені виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) договори міни квартир з громадянами, які відселяються з жилих будинків, що розташовані на ділянках забудови і підлягають знесенню, та з жилих будинків, які підлягають реконструкції.".
19. П. 36 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Установити, що кошти, які надходитимуть від позичальників у рахунок погашення пільгового довготермінового кредиту, наданого з міського бюджету міста Києва для молодих сімей та одиноких молодих громадян на будівництво житла, та відсотки за користуванням ним спрямовуються на виплату компенсації на здешевлення вартості будівництва житла молодіжним житловим комплексам та на погашення відсотків за користування довгостроковими пільговими кредитами на будівництво (реконструкцію) та придбання житла для молодих сімей та інших соціальне незахищених категорій громадян у відповідності до Положення про порядок фінансово-кредитної підтримки молодих сімей та одиноких молодих громадян на будівництво (реконструкцію) житла в місті Києві.".
20. П. 38 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Установити, що 50 відсотків суми надходжень від оренди нерухомого та іншого індивідуально визначеного майна комунальної власності територіальної громади міста Києва зараховуються до загального фонду міського бюджету міста Києва. Крім лікувально-профілактичних закладів комунальної власності територіальної громади міста Києва, комунального підприємства "Генеральна дирекція Київської міської ради з обслуговування іноземних представництв" по договорах з нерезидентами України, комунального підприємства "Київпастранс".
При визначенні загальної суми надходжень від оренди такого майна враховується орендна плата, що надходить на рахунки або до каси підприємств (організацій, установ) - орендодавців (за касовим методом), згідно з договорами оренди, в т. ч. суми платежів, не сплачених у попередніх періодах, крім коштів, отриманих від надання майна в тимчасове безоплатне користування або по яких плата за користування приміщеннями встановлена в межах витрат на утримання об'єкта, переданого в користування.
Зазначені в цьому пункті рішення кошти перераховуються всіма підприємствами, установами та організаціями - орендодавцями до міського бюджету міста Києва щоквартально не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним кварталом.
Звітність про загальну суму надходжень від оренди майна і цілісних майнових комплексів, нараховані та сплачені суми зобов'язань з 50 відсотками загальної суми надходжень від оренди, надаються всіма підприємствами, установами і організаціями - орендодавцями, які належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва, до Головного управління комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально не пізніше 20 числа наступного за звітним кварталом за формою, визначеною Головним управлінням комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).".
21. П. 39 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Установити, що КП "Київжитлоспецексплуатація" кошти, що надходять на рахунок підприємства від орендної плати за користування майном територіальної громади міста Києва, спрямовує на виконання робіт із ремонту нежилого фонду.
Решта коштів орендної плати за користування майном територіальної громади міста Києва, яка надходить на рахунок КП "Київжитлоспецексплуатація", спрямовується на проведення розрахунків з бюджетом та покриття витрат по виконанню функцій з утримання цього майна (експлуатаційні витрати), а кошти, що залишаються в розпорядженні КП "Київжитлоспецексплуатація", використовуються для формування цільового фонду, напрямки використання якого погоджуються з постійною комісією Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку міста і з постійною комісією Київської міської ради з питань власності.".
22. П. 40 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Зупинити дію рішення Київської міської ради від 28.09.2006 № 34/91 "Про затвердження Порядку передачі майна територіальної громади міста Києва в оренду, Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади міста Києва, Типового договору про оренду майна територіальної громади міста Києва" в частині встановлення орендної плати для установ, що фінансуються з бюджету міста Києва. Встановити, що такі бюджетні установи звільнені від орендної плати у 2009 році, крім сплати експлуатаційних витрат.
Районним у місті Києві радам розглянути питання звільнення бюджетних установ, зазначених в частині першій цього пункту, які орендують майно, що відноситься до комунальної власності районів, від орендної плати, крім сплати експлуатаційних витрат.".
23. П. 42 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Звільнити від сплати комунального податку комунальні підприємства "Київпастранс" та "Київський метрополітен".".
24. П. 43 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "З метою оздоровлення фінансового стану комунальних підприємств та підприємств, які виконують роботи із життєзабезпечення міста Києва, надати пільги по сплаті земельного податку в 2009 році, за винятком площ будівель та споруд, що здаються в оренду іншим організаціям (додаток 14).".
25. П. 47 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Установити, що діти віком до трьох років з малозабезпечених сімей, забезпечуються безкоштовними молочними сумішами та спеціальним дитячим харчуванням.".
26. Підпункти 54.1, 54.3 - 54.6, 54.8 пункту 58 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
54.1. Проводити витрати по розрахунках з нерезидентами в іноземній валюті з валютних рахунків, відкритих на ім'я Головного фінансового управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
54.3. Разом з визначеними Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку міжнародними рейтинговими агентствами Fitch, Standard and Poor's, Moody's забезпечувати проведення рейтингової оцінки міста Києва.
54.4. Проводити розрахунки по всіх видах видатків, які здійснюються за рахунок субвенцій з Державного бюджету України, передбачених у підпунктах 1.1.1 - 1.1.5 пункту 1 цього рішення, через міський бюджет міста Києва без розподілу їх між районними у місті Києві бюджетами.
54.5. Отримувати короткотермінову позичку на покриття тимчасових касових розривів, що в обов'язковому порядку покриваються Головним управлінням Державного казначейства України у місті Києві, та отримувати короткотермінові позички у фінансово-кредитних установах, затвердивши їх обсяг в розмірі до однієї третини граничного обсягу боргу міста Києва.
Отримувати від Міністерства фінансів України та спрямовувати в разі необхідності до місцевих бюджетів нижчого рівня безвідсоткові позички на термін до дванадцяти календарних місяців на умовах повернення за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на суми невиконання розрахункових обсягів доходів міського бюджету міста Києва на 2009 рік, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів.
54.6. Здійснювати організаційно-правові дії, пов'язані із наданням Київською міською радою Європейському банку реконструкції та розвитку гарантій для забезпечення виконання зобов'язань за кредитними угодами, укладеними між Європейським банком реконструкції та розвитку та комунальним підприємством "Київпастранс", комунальним підприємством "Київський метрополітен", комунальним підприємством "Київдорсервіс"; Здійснювати платежі за рахунок коштів міського бюджету міста Києва у разі виконання гарантійних зобов'язань перед Європейським банком реконструкції та розвитку за гарантіями, наданими Київською міською радою Європейському банку реконструкції та розвитку.
54.8. Доручити проводити видатки з Державного бюджету України на проведення заходів з мобілізаційної підготовки галузей національної економіки України в частині утримання позаміського запасного пункту управління Київської міської державної адміністрації.".
27. П. 55 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Уповноважити начальника Головного фінансового управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснювати організаційно-правові дії щодо здійснення запозичень, залучення короткотермінових позичок в органах Державного казначейства, фінансово-кредитних установах та отримувати і спрямовувати в разі необхідності до місцевих бюджетів нижчого рівня безвідсоткові позички, що надаються Міністерством фінансів України, здійснювати інші правові та організаційні дії щодо отримання, обслуговування та повернення залучених коштів з урахуванням в бюджеті міста на відповідний рік видатків на їх обслуговування та повернення запозичень, здійснювати всі необхідні організаційно-правові дії, пов'язані із наданням Київською міською радою Європейському банку реконструкції та розвитку гарантії для забезпечення виконання зобов'язань за кредитними угодами, укладеними між Європейським банком реконструкції та розвитку та комунальним підприємством "Київпастранс", комунальним підприємством "Київський метрополітен", комунальним підприємством "Київдорсервіс".".
( Пункт 27 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 571/4009 від 29.04.2010 )
28. П. 56 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Затвердити порядок визначення розмірів пайової участі (внесків) забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (додаток 18).
56.1. Встановити граничний розмір пайової участі (внеску) забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста відповідно до діючого законодавства.
56.2. Нормативи для визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва та порядок залучення і використання пайових коштів, а також Методику розрахунку розмірів пайової участі (внесків) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва (додаток 19 до рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2008 рік" від 17.01.2008 № 3/4475 ) визнати такими, що втратили чинність з моменту набрання чинності цим рішенням.".
29. П. 58 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", Бюджетного кодексу України для забезпечення виконання самоврядних функцій і делегованих державою повноважень, додаткових прав Київської міської ради, пов'язаних зі здійсненням містом Києвом столичних функцій, та додаткових повноважень Київського міського голови встановити, що кошти програм вирішення Київським міським головою та депутатами Київської міської ради соціально-економічних проблем, виконання передвиборних програм та доручень виборців спрямовуються за напрямками, визначеними додатком 16 до цього рішення, за розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та зверненнями депутатів Київської міської ради. Встановити, що розпорядниками коштів на виконання депутатами Київської міської ради соціально-економічних проблем, виконання передвиборних програм та доручень виборців є громадські приймальні депутатів Київської міської ради.".
30. Підпункт 60.1 пункту 60 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "У 2009 році надавати пільги на тверде та рідке пічне побутове паливо та скраплений балонний газ готівкою категоріям населення, які визначені пунктом 1.1.3 цього рішення.".
31. П. 61 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Головному управлінню комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2009 році здійснювати продаж визначених Законом України "Про особливості приватизації об'єктів незавершеного будівництва" об'єктів незавершеного будівництва на відкритих аукціонах разом із земельною ділянкою, на якій розташовано об'єкт незавершеного будівництва, який перебуває в комунальній власності.
Кошти від продажу такої земельної ділянки спрямовуються до міського бюджету м. Києва.".
32. П. 62 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Відповідно до пункту 29 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" внести зміни до додатка 1 до рішення Київради від 19.07.2005 № 821/3396 "Про затвердження диференційованих нормативів порядку нарахування та сплати відрахувань частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до бюджету міста Києва підприємствами, організаціями та установами, що належать до комунальної власності міста Києва" згідно з додатком 17 до цього рішення.".
33. Підпункти 63.1, 63.2 пункту 63 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "З метою забезпечення своєчасності і повноти сплати податкових та інших надходжень до бюджетів усіх рівнів у 2009 році вжити дієвих заходів щодо:
- зменшення податкового боргу до бюджетів усіх рівнів, використовуючи у повній мірі заходи стягнення податкового боргу, передбачені Законом України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами";
- зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування;
- руйнування схем ухилення від оподаткування.
63.2. Проводити моніторинг надходжень доходів до загального фонду бюджету м. Києва в розрізі галузей, підприємств - найбільших боржників по сплаті податків, підприємств, які зменшують фонд оплати праці, з метою внесення пропозицій щодо заслуховування керівників цих підприємств на засіданнях комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податкових та інших надходжень до бюджетів усіх рівнів, утвореної відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.08.2006 № 1220.".
34. П. 64 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Покласти персональну відповідальність на голову Державної податкової адміністрації у місті Києві, голів районних у місті Києві податкових інспекцій та голів районних у місті Києві державних адміністрацій за забезпечення нарахування і сплату податків суб'єктами підприємницької діяльності до бюджетів тих районів, де вони були зареєстровані станом на 1 січня 2009 року, без зміни порядку сплати за рахунок консолідації та децентралізації.".
35. П. 66 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 № 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік": "Продовжити на 2009 рік дію рішення Київської міської ради від 02.10.2008 № 403/403 , яким затверджено перелік природоохоронних заходів у місті Києві для фінансування з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища в 2009 році, в частині тих заходів, роботи по яких розпочаті, але не завершені в 2008 році, із збереженням визначених обсягів фінансування.
Встановити, що використання коштів Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища на реалізацію природоохоронних заходів у 2009 році здійснюється за розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно з додатком 19.".