• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про аудиторську перевірку бюджету міста Києва за 2004 рік та фінансових зобовязань

Київська міська рада | Рішення, Заходи, План від 24.11.2005 № 424/2885
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Заходи, План
  • Дата: 24.11.2005
  • Номер: 424/2885
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Заходи, План
  • Дата: 24.11.2005
  • Номер: 424/2885
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
XI сесія IV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 424/2885 від 24.11.2005
Про аудиторську перевірку бюджету міста Києва
за 2004 рік та фінансових зобов'язань
З метою забезпечення належного контролю за витрачаннямбюджетних коштів, керуючись частиною 4 статті 80, статтею 114Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ), пунктом 11 та пунктом 23частини 1 статті 26, статтею 61 Закону України "Про місцевесамоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), Київська міська радаВ И Р І Ш И Л А:
1. Матеріали аудиторської перевірки бюджету міста Києва за2004 рік ( ra267a023-03 ) та фінансових зобов'язань прийняти довідома.
2. Затвердити План заходів щодо усунення порушень, виявленихаудиторською перевіркою бюджету міста Києва за 2004 рік( ra267a023-03 ) та фінансових зобов'язань станом на 01.01.2005.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти назаступника міського голови - секретаря Київради Ялового В.Б.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської
ради
від 24.11.2005 N 424/2885
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо усунення порушень, виявлених аудиторською перевіркою
бюджету міста Києва за 2004 рік ( ra267a023-03 )
та фінансових зобов'язань станом на 01.01.2005
--------------------------------------------------------------------------------------
|N |Зауваження |Заходи | Виконавець | Терміни |
|п/п | | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
| 1 |Існуючий порядок обліку |Розробити та |Головне | |
| |виконання робіт |затвердити Порядок |управління | |
| |підприємствами |ведення оперативного |комунальної | |
| |комунальної власності, |обліку доходів та |власності | |
| |які надають послуги та |витрат, що пов'язані з | | |
| |використовують роботи і |виконанням робіт та | | |
| |є отримувачами коштів |послуг, що фінансуються| | |
| |бюджету міста, не |з бюджету міста, а | | |
| |дозволяє проконтролювати|також порядок | | |
| |дотримання вимог п.35 |розрахунку рівня | | |
| |рішення "Про бюджет |рентабельності по таким| | |
| |міста Києва на 2004 рік"|замовленням. | | |
| |( ra267a023-03 ), згідно|Запровадити окрему | | |
| |яким такі підприємства |звітність щодо | | |
| |та організації по |дотримання граничного | | |
| |роботах, що виконуються |нормативу | | |
| |за рахунок коштів |рентабельності | | |
| |бюджету м. Києва, мають | | | |
| |забезпечити дотримання | | | |
| |рівня рентабельності | | | |
| |не вище 12% | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
| 2 |Виявлено невідповідність|Розробити та затвердити|Головне | |
| |даних звіту про |Порядок здійснення |управління | |
| |виконання бюджету |контролю за |комунальної | |
| |м. Києва та даних |надходженнями частки |власності | |
| |Головного управління |прибутку комунальних | | |
| |комунальної власності у |підприємств у якому | | |
| |м. Києві по надходженню |передбачити порядок | | |
| |частки прибутку |взаємодії між | | |
| |комунальних підприємств |управлінням Державного | | |
| | |казначейства України у | | |
| | |м. Києві (орган, на | | |
| | |рахунки якого фактично | | |
| | |надходять такі | | |
| | |відрахування) та | | |
| | |Головним управлінням | | |
| | |комунальної власності | | |
| | |(орган, на який | | |
| | |покладено функцію | | |
| | |контролю за такими | | |
| | |надходженнями) | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
| 3 |У Головному управлінні |Посилити контроль за |Головне | |
| |комунальної власності у |отриманням |управління | |
| |м. Києві інформація про |фінансової звітності, |комунальної | |
| |результати діяльності, |інформації про |власності | |
| |проведені збори |проведені збори | | |
| |акціонерів наявна не |акціонерів (учасників) | | |
| |по всім підприємствам, |від підприємств, які | | |
| |які мають частку майна, |мають частку | | |
| |що належить |майна, що належить | | |
| |територіальній громаді |територіальній | | |
| |м. Києва |громаді м. Києва | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
| 4 |Протягом 2004 року не |Розробити та затвердити|Головне | |
| |визначеним є |Порядок сплати 50% |управління | |
| |порядок сплати 50% |надходжень за оренду |комунальної | |
| |надходжень за |майна, що належить до |власності | |
| |оренду майна, що |комунальної власності | | |
| |належить до |територіальної громади | | |
| |комунальної власності |м. Києва, зокрема | | |
| |територіальної громади |визначити склад витрат | | |
| |м. Києва |на експлуатацію цього | | |
| | |майна, на які | | |
| | |зменшуються такі | | |
| | |платежі, строки сплати,| | |
| | |порядок звітування | | |
| | |підприємств перед | | |
| | |контролюючим органом | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
| 5 |За даними реєстратора у |Здійснити процедури з |Головне | |
| |власності Головного |підтвердження |управління | |
| |управління економіки та |вартості внеску |економіки та | |
| |інвестицій знаходиться |територіальної громади |інвестицій | |
| |100% акцій СП ЗАТ |міста Києва до акцій | | |
| |"Деу-Київ Компані". |СП ЗАТ "Деу-Київ | | |
| |Відповідно до установчих|Компані". | | |
| |документів СП ЗАТ | | | |
| |"Деу-Київ Компані" | | | |
| |вартість внеску | | | |
| |Головного управління | | | |
| |житлового господарства | | | |
| |та майна міста КМДА | | | |
| |(яке виступало | | | |
| |засновником спільного | | | |
| |підприємства) у вигляді | | | |
| |прав користування | | | |
| |земельною ділянкою | | | |
| |та будинками оцінено | | | |
| |акціонерами у розмірі | | | |
| |49 % (7100 акцій) | | | |
| |номінальною вартістю | | | |
| |7100000 доларів США або | | | |
| |13113700 грн. за | | | |
| |курсом на дату набрання | | | |
| |чинності установчого | | | |
| |договору. | | | |
| |Крім того, у грудні | | | |
| |місяці 2000 року ДЕУ | | | |
| |Корпорейшн продало | | | |
| |Головному управлінню | | | |
| |зовнішньоекономічних | | | |
| |зв'язків та інвестицій | | | |
| |свою частку у СП ЗАТ | | | |
| |"Деу-Київ Компані", яка | | | |
| |становить 51 % і | | | |
| |дорівнює 7390 акцій за | | | |
| |6900000 доларів США, що | | | |
| |дорівнює 37504000 грн. | | | |
| |За таких умов вартість | | | |
| |внеску до СП ЗАТ | | | |
| |"Деу-Київ Компані" | | | |
| |який належить | | | |
| |територіальній громаді | | | |
| |міста Києва, має | | | |
| |складати 50617700 грн. | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
| 6 |Як стало відомо в ході |З'ясувати питання |Головне | |
| |проведення аудиторської |порядку проведення |управління | |
| |перевірки, процедура |процедури ліквідації |економіки та | |
| |ліквідації СП ЗАТ |СП ЗАТ "Деу-Київ |інвестицій. | |
| |"Деу-Київ Компані" |Компані". |Головне | |
| |не завершена. |3 урахуванням |управління | |
| |Крім того, аудитори не |отриманих результатів |комунальної | |
| |отримали інформації |визначити |власності | |
| |щодо вилучення із |правомірність | | |
| |активів СП ЗАТ |користування | | |
| |"Деу-Київ Компані" |земельною ділянкою, | | |
| |внеску Головного |що розташована на | | |
| |управління житлового |Бессарабській площі, | | |
| |господарства та майна |на розі вулиць | | |
| |міста КМДА, який є |Басейної, | | |
| |правом користування |Бесарабського | | |
| |земельною ділянкою, що |провулку та вулиці | | |
| |розташована на |Червоноармійської | | |
| |Бессарабській | | | |
| |площі, на розі вулиць | | | |
| |Басейної, Бесарабського | | | |
| |провулку та вулиці | | | |
| |Червоноармійської | | | |
| |строком на 49 років | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
| 7 |Головне управління |З метою мінімізації |Головне | |
| |економіки та інвестицій |ризиків невірної |управління | |
| |розраховує суми внесків |оцінки підходів до |економіки та | |
| |від інвесторів в рамках |визначення розміру |інвестицій | |
| |інвестиційних договорів |інвестиційних внесків | | |
| |на створення соціальної |в частині врахування | | |
| |та |бази для розрахунку | | |
| |інженерно-транспортної |таких внесків, на | | |
| |інфраструктури м. Києва |нашу думку, доцільно | | |
| |виходячи з орієнтовної |у Положенні "Про | | |
| |вартості будівництва |проведення | | |
| |(реконструкції) об'єкта |інвестиційного | | |
| |інвестицій, яка не |конкурсу та укладення | | |
| |включає ПДВ |інвестиційних | | |
| | |договорів на | | |
| | |залучення інвесторів | | |
| | |до фінансування | | |
| | |будівництва або | | |
| | |реконструкції станцій | | |
| | |метрополітену | | |
| | |підземних переходів, | | |
| | |автошляхів, площ та | | |
| | |інших об'єктів | | |
| | |житлової та соціальної | | |
| | |інфраструктури міста" | | |
| | |(затверджено | | |
| | |розпорядженням | | |
| | |Київської міської | | |
| | |державної | | |
| | |адміністрації від | | |
| | |26 грудня 2003 р. | | |
| | |N 2442 | | |
| | |( ra0003017-04 ) | | |
| | |прямо визначити, що | | |
| | |орієнтовна вартість | | |
| | |будівництва | | |
| | |(реконструкції) | | |
| | |об'єкта інвестицій | | |
| | |приймається без | | |
| | |урахування ПДВ | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
| 8 |В окремих випадках |Передбачити ще на | | |
| |зафіксовано розбіжності |стадії затвердження | | |
| |між даними, які |умов інвестиційних | | |
| |зазначені у конкурсній |конкурсів можливість | | |
| |документації, |врахування всіх | | |
| |конкурсних пропозиціях |основних умов, які | | |
| |інвесторів та |стосуються реалізації | | |
| |інвестиційних договорах |інвестиційних проектів | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
| 9 |Головне управління |Врегулювати питання |Головне | |
| |містобудування, |відповідності |управління | |
| |архітектури та дизайну |Тематичного плану |містобудування, | |
| |міського середовища |робіт, що |архітектури та | |
| |без проведення |затверджується КМДА, |дизайну міського| |
| |тендерних процедур |та Закону України |середовища | |
| |уклало договори на |"Про закупівлю | | |
| |виконання окремих |товарів, робіт | | |
| |робіт, що передбачені |і послуг за | | |
| |у Тематичному плані |державні кошти" | | |
| |робіт з розробки схем |( 1490-14 ) щодо | | |
| |та проектних рішень |необов'язковості | | |
| |масового застосування. |проведення | | |
| |Відповідно до |тендерних процедур, | | |
| |тематичного плану |якщо вартість | | |
| |передбачено, що до |робіт є нижчою за | | |
| |виконання робіт |суму, еквівалентну | | |
| |залучаються ДП "Інститут|100 тис.євро | | |
| |Київгенплан" та інші на | | | |
| |умовах тендеру. Головне | | | |
| |управління при | | | |
| |замовленні відповідних | | | |
| |робіт керувалось | | | |
| |вимогами п.1 ст.2 | | | |
| |Закону України "Про | | | |
| |закупівлю товарів, | | | |
| |робіт і послуг за | | | |
| |державні кошти" | | | |
| |( 1490-14 ), в якому | | | |
| |була визначена | | | |
| |необхідність | | | |
| |застосування норм | | | |
| |Закону за умови, що | | | |
| |вартість робіт | | | |
| |дорівнює або перевищує | | | |
| |суму, еквівалентну | | | |
| |100 тис.євро | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|10 |В ході перевірки |Оприбуткувати на баланс|Головне | |
| |встановлено, що |об'єкти основних |управління | |
| |відповідно до укладених |засобів, які є |містобудування. | |
| |між Головним управлінням|схемами та |архітектури та | |
| |містобудування, |проектними рішеннями |дизайну міського| |
| |архітектури та дизайну |масового |середовища | |
| |міського середовища та |застосування, що | | |
| |виконавцями договорів з |були придбані у | | |
| |розробки схем та |2004 році на | | |
| |проектних рішень |загальну суму | | |
| |масового застосування, у|3252167,62 грн. | | |
| |Головного управління | | | |
| |виникає право власності | | | |
| |на матеріальний носій | | | |
| |об'єкта права | | | |
| |інтелектуальної | | | |
| |власності, який має | | | |
| |чітко визначену | | | |
| |вартість. | | | |
| |Головне управління | | | |
| |містобудування, | | | |
| |архітектури та дизайну | | | |
| |міського середовища не | | | |
| |оприбуткувало на | | | |
| |баланс в 2004 році | | | |
| |об'єкти основних | | | |
| |засобів, які є схемами | | | |
| |та проектними рішеннями | | | |
| |масового застосування, | | | |
| |на загальну суму | | | |
| |3252167,62 грн. | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|11 |В результаті перевірки, |Відобразити в |Головне | |
| |за отриманими |регістрах |управління | |
| |аудиторськими доказами |бухгалтерського |містобудування, | |
| |було встановлено |обліку та фінансовій |архітектури та | |
| |фактичну наявність у |звітності Головного |дизайну міського| |
| |Головного управління |управління |середовища | |
| |містобудування, |Генеральний план | | |
| |архітектури та дизайну |розвитку м. Києва на | | |
| |міського середовища |період до 2020 року | | |
| |проектних матеріалів |( ra0370023-02 ) | | |
| |Генерального плану |як матеріальний носій | | |
| |розвитку м. Києва на |об'єкта | | |
| |період до 2020 року, |інтелектуальної | | |
| |затверджених рішенням |власності та право | | |
| |КМР від 28.03.2002 |інтелектуальної | | |
| |N 370/1804 |власності на нього | | |
| |( ra0370023-02 ). | | | |
| |З'ясовано, що в | | | |
| |регістрах | | | |
| |бухгалтерського обліку | | | |
| |Головного управління не | | | |
| |відображено Генплан як | | | |
| |матеріальний носій | | | |
| |об'єкта інтелектуальної | | | |
| |власності, так і право | | | |
| |інтелектуальної | | | |
| |власності на нього | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|12 |Аудитори в ході |Визначити у |Головне | |
| |виконання аудиторської |нормативних документах |управління | |
| |перевірки не змогли |та внутрішніх |містобудування, | |
| |отримати достовірні |положеннях порядок |архітектури та | |
| |свідчення щодо наявності|користування ГО "Центр |дизайну міського| |
| |на балансі ГО "Центр |містобудування та |середовища, | |
| |містобудування та |архітектури" |ГО "Центр | |
| |архітектури" необхідної |документами та |містобудування | |
| |для виконання робіт, що |матеріалами сторонніх |та архітектури" | |
| |є предметом діяльності |організацій для | | |
| |даної організації, |виконання топографо- | | |
| |інформаційної бази |геодезичних робіт | | |
| |містобудівної | | | |
| |документації. Для | | | |
| |виконання робіт ГО | | | |
| |"Центр містобудування | | | |
| |та архітектури" має | | | |
| |користуватися вихідними | | | |
| |даними, які можуть бути | | | |
| |отримані від сторонніх | | | |
| |організацій (зокрема | | | |
| |Головного управління | | | |
| |містобудування, | | | |
| |архітектури та дизайну | | | |
| |міського середовища), | | | |
| |або використовувати | | | |
| |власні матеріали, які | | | |
| |не відображені на | | | |
| |балансі. В зв'язку з | | | |
| |цим, питання | | | |
| |користування | | | |
| |документами та | | | |
| |матеріалами, які | | | |
| |використовуються ГО | | | |
| |"Центр містобудування | | | |
| |та архітектури" для | | | |
| |виконання топографо- | | | |
| |геодезичних робіт | | | |
| |потребує подальшого | | | |
| |розгляду | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|13 |Головне управління |Відображати у |Головне | |
| |містобудування, |бухгалтерському обліку |управління | |
| |архітектури та дизайну |доходи від операцій з |містобудування, | |
| |міського середовища |надання в оренду |архітектури | |
| |відображає доходи від |приміщень від |та дизайну | |
| |операцій з надання в |видачі архітектурно- |міського | |
| |оренду приміщень від |планувальних |середовища | |
| |видачі архітектурно- |завдань за методом | | |
| |планувальних завдань |нарахувань | | |
| |за касовим методом | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|14 |В ході перевірки |Дотримуватися |Головне | |
| |дотримання Головним |встановлених чинним |управління | |
| |управлінням |законодавством строків |містобудування, | |
| |містобудування, |видачі АПЗ та |архітектури | |
| |архітектури та дизайну |висновків щодо умов |та дизайну | |
| |міського середовища |використання земельної |міського | |
| |чинного законодавства в |ділянки та наявності |середовища | |
| |частині виконання |містобудівних обмежень | | |
| |покладених на нього |та обтяжень, які мають | | |
| |функцій виявлені |бути враховані при | | |
| |численні випадки |затвердженні проекту | | |
| |завищення строків видачі|відведення ділянки | | |
| |АПЗ та висновків щодо | | | |
| |умов використання | | | |
| |земельної ділянки та | | | |
| |наявності містобудівних | | | |
| |обмежень та обтяжень, | | | |
| |які мають бути враховані| | | |
| |при затвердженні проекту| | | |
| |відведення ділянки | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|15 |Форма висновку щодо умов|Розробити та |Головне | |
| |використання земельної |затвердити у |управління | |
| |ділянки та наявності |встановленому порядку |містобудування, | |
| |містобудівних обмежень |форму висновку щодо |архітектури | |
| |та обтяжень, які мають |умов використання |та дизайну | |
| |бути враховані при |земельної ділянки та |міського | |
| |затвердженні проекту |наявності |середовища | |
| |відведення земельної |містобудівних обмежень | | |
| |ділянки, що видається |та обтяжень, які мають | | |
| |Головним управлінням |бути враховані при | | |
| |містобудування, |затвердженні проекту | | |
| |архітектури та дизайну |відведення земельної | | |
| |міського середовища, та |ділянки, та порядок | | |
| |порядок його видачі |його видачі | | |
| |чітко нормативними | | | |
| |документами не визначені| | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|16 |У нормативній базі не |Врегулювати питання |Головне | |
| |врегульовано питання |розмежування функцій |управління | |
| |розмежування функцій між|між Головним |містобудування, | |
| |Головним управлінням |управлінням |архітектури | |
| |містобудування, |містобудування, |та дизайну | |
| |архітектури та дизайну |архітектури та |міського | |
| |міського середовища та |дизайну міського |середовища | |
| |ДП "Інститут |середовища та | | |
| |Київгенплан" ВАТ |ДП "Інститут | | |
| |"Київпроект". Так, не |Київгенплан" ВАТ | | |
| |визначено порядок |"Київпроект", зокрема | | |
| |контролю за реалізацією |щодо порядку контролю | | |
| |Генерального плану - |за реалізацією | | |
| |частину відповідних |Генерального плану | | |
| |функцій покладено | | | |
| |на Головне управління | | | |
| |містобудування, | | | |
| |архітектури та дизайну | | | |
| |міського середовища, а | | | |
| |частину - на ДП | | | |
| |"Інститут генерального | | | |
| |плану міста Києва" | | | |
| |АТ "Київпроект" | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|17 |В результаті перевірки |Посилити контроль за |Головне | |
| |Головного управління |надходженням первинних |управління | |
| |культури, мистецтв та |документів |культури, | |
| |охорони культурної | |мистецтв | |
| |спадщини м. Києва були | |та охорони | |
| |виявлені факти | |культурної | |
| |несвоєчасного | |спадщини | |
| |відображення здійснених | | | |
| |операцій в | | | |
| |бухгалтерському обліку | | | |
| |у зв'язку з тим, що | | | |
| |первинні документи, що | | | |
| |підтверджують здійснення| | | |
| |операції надходили із | | | |
| |запізненням | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|18 |Не всі підприємства, |Посилити контроль за |Головне | |
| |які належать до мережі |проведенням тендерів у |управління | |
| |Головного управління |відповідності до Закону|культури, | |
| |культури, мистецтв |України "Про закупівлю |мистецтв | |
| |та охорони культурної |товарів, робіт і послуг|та охорони | |
| |спадщини, подають звіти |за державні кошти" |культурної | |
| |до Головного управління |( 1490-14 ) за всіма |спадщини | |
| |культури, мистецтв |отримувачами | | |
| |та охорони культурної |бюджетних коштів, які | | |
| |спадщини за тендерними |належать до мережі | | |
| |процедурами, які |Головного управління | | |
| |виконують такі підлеглі |культури, мистецтв та | | |
| |установи |охорони культурної | | |
| | |спадщини | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|19 |Фактичні витрати |Відображати у |Управління | |
| |Управління охорони |бухгалтерському обліку |охорони | |
| |навколишнього природного|витрати та кредиторську|навколишнього | |
| |середовища згідно з |заборгованість за |природного | |
| |актами виконаних робіт |методом нарахувань |середовища | |
| |визнаються по мірі | | | |
| |отримання бюджетних | | | |
| |коштів і кредиторська | | | |
| |заборгованість за | | | |
| |виконані роботи, якщо | | | |
| |така є, в | | | |
| |бухгалтерському обліку | | | |
| |не відображається. | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|20 |В ході проведення |З'ясувати підстави |Головне | |
| |перевірки порушено |обліку на балансі |управління | |
| |питання щодо |КП "Спецжитлофонд" |житлового | |
| |правомірності обліку на |об'єктів основних |забезпечення, | |
| |балансі комунального |засобів, право |КП | |
| |підприємства з |власності на які |"Спецжитлофонд" | |
| |утримання та |передано третім особам | | |
| |експлуатації житлового | | | |
| |фонду спеціального | | | |
| |призначення | | | |
| |"Спецжитлофонд" у складі| | | |
| |активів майна, право | | | |
| |власності на яке йому | | | |
| |не належить | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|21 |Бухгалтерський та |Привести порядок |КП | |
| |податковий облік |відображення у |"Спецжитлофонд" | |
| |операцій |бухгалтерському та | | |
| |КП "Спецжитлофонд" із |податковому обліку | | |
| |залучення інвестицій |операцій із залучення | | |
| |для здійснення |інвестицій для | | |
| |реконструкції |здійснення | | |
| |нерухомого майна не в |реконструкції | | |
| |повній мірі відповідає |нерухомого майна у | | |
| |суті та формі таких |відповідність до їх | | |
| |операцій. |економічного змісту, | | |
| |Такі операції |а не форми | | |
| |відображаються в обліку | | | |
| |як операції реалізації | | | |
| |житлових приміщень | | | |
| |(квартир), а не як | | | |
| |отримання винагороди | | | |
| |за виконання доручення, | | | |
| |як зазначено у | | | |
| |відповідних | | | |
| |договорах-дорученнях | | | |
|----+------------------------+-----------------------+----------------+-------------|
|22 |Виявлено ряд питань щодо|Провести детальний |Головне | |
| |юридичного аспекту |аналіз правовідносин |управління | |
| |здійснення КП |у сфері фінансування |житлового | |
| |"Спецжитлофонд" |реконструкції |забезпечення, | |
| |діяльності із залучення |житлового фонду |КП | |
| |інвестицій для |спеціального |"Спецжитлофонд" | |
| |фінансування |призначення | | |
| |реконструкції житлового | | | |
| |фонду спеціального | | | |
| |призначення шляхом | | | |
| |укладення з інвесторами | | | |
| |- фізичними та | | | |
| |юридичними особами | | | |
| |договорів-доручень, які | | | |
| |потребують більш | | | |
| |детального вивчення та | | | |
| |дослідження | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий
"Хрещатик" N 193 (2792) від 27 грудня 2005 року
"Хрещатик" N 13 (2808) від 31 січня 2006 року