• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та технологічної картки погодження проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження від 25.10.2016 № 1049
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 25.10.2016
  • Номер: 1049
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 25.10.2016
  • Номер: 1049
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
25.10.2016 р. N 1049
Про затвердження змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та технологічної картки погодження проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Затвердити зміни до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810 , що додаються.
2. Затвердити зміни до технологічної картки погодження проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 жовтня 2015 року N 1065 ( ra1065017-15 ), що додаються.
ГоловаВ. Кличко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
25 жовтня 2016 року N 1049
Зміни до Регламенту
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810
1. Пункт 1.4 глави 1 розділу I Регламенту викласти у такій редакції:
"1.4. Перший заступник голови Київської міської державної адміністрації, заступники голови Київської міської державної адміністрації призначаються на посади та звільняються з посад Київським міським головою відповідно до законів України "Про столицю України - місто-герой Київ" та "Про державну службу".
Керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) призначається на посаду та звільняється з посади Київським міським головою відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації" та "Про державну службу".
Керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та їх заступники призначаються на посаду і звільняються з посади Київським міським головою відповідно до законодавства про державну службу.
У разі призначення на посаду у порядку переведення, з урахуванням вимог статті 41 Закону України "Про державну службу":
керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) призначаються на посаду і звільняються з посади Київським міським головою за поданням заступника голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків та погодженням з першим заступником голови Київської міської державної адміністрації, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади в установленому законодавством порядку;
заступники керівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) призначаються на посаду і звільняються з посади Київським міським головою за поданням керівника структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), погодженим із заступником голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків та з першим заступником голови Київської міської державної адміністрації.".
2. Розділ V Регламенту викласти у такій редакції:
"Розділ V. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ У ВИКОНАВЧОМУ ОРГАНІ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКІЙ МІСЬКІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ)
1. Робота з персоналом у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) проводиться з метою комплексного вирішення питань комплектування виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районних в місті Києві державних адміністрацій висококваліфікованим, компетентним, перспективним персоналом.
2. Загальні засади здійснення роботи з персоналом визначаються Положенням про роботу з персоналом у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), затвердженим у встановленому порядку.
3. Організацію роботи з персоналом в апараті виконавчого органу здійснює управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), у структурних підрозділах виконавчого органу, районних в місті Києві державних адміністраціях - служби управління персоналом, а у малочисельних структурних підрозділах виконавчого органу виконання цієї роботи за рішенням їх керівників покладається на одного з працівників.
Основними завданнями служб управління персоналом є реалізація державної політики з питань управління персоналом та нагород.
Робота з персоналом у структурних підрозділах виконавчого органу проводиться відкрито, базується на всебічному вивченні і врахуванні можливостей персоналу, найбільш повному використанні його здібностей, розвитку ініціативи, створенні атмосфери зацікавленості у професійному зростанні.".
3. У розділі VII Регламенту:
3.1. Главу 4 викласти в такій редакції:
"Глава 4. Додатки до проектів розпоряджень
4.1. Додатки до проектів розпоряджень загального характеру візують: керівник розробника та начальник управління контрольно-аналітичного забезпечення першого заступника голови апарату виконавчого органу (начальник відділу контрольно-аналітичного забезпечення відповідного заступника голови управління контрольно-аналітичного забезпечення заступників голови апарату виконавчого органу), який спрямовує і координує розробника, на кожній сторінці, начальник юридичного управління апарату виконавчого органу на останній сторінці.
4.2. Додатки до проектів розпоряджень нормативно-правового характеру на кожній сторінці візують: керівник розробника, відповідний заступник голови, начальник юридичного управління апарату виконавчого органу.
4.3. Додатки до проектів розпоряджень, що містять питання витрачання фінансових ресурсів, візуються на кожній сторінці керівником Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4.4. Додатки до проектів розпоряджень підписує керівник апарату.".
3.2. Пункт 5.1 глави 5 доповнити новим абзацом першим такого змісту:
"5.1. Погодження проектів розпоряджень першим заступником голови (заступником голови), який спрямовує і координує розробника, здійснюється протягом 5 робочих днів, іншими заступниками голови - протягом 3 робочих днів."
У зв'язку з цим абзаци перший - другий вважати відповідно абзацами другим - третім.
3.3. Абзац другий пункту 6.1 глави 6 викласти в такій редакції:
"Погодження проектів розпоряджень з кадрових питань; з питань направлення делегацій та здійснення відряджень за кордон; з питань надання, відмови у наданні, продовження строку дії, відмови у продовженні або скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами; з питань ліцензування видів господарської діяльності, органом ліцензування яких визначено Київську міську державну адміністрацію, відбувається тільки у паперовому вигляді у послідовності, встановленій у абзаці першому пункту 6.4 цієї глави.".
4. Пункт 3.1 глави 3 розділу VIII Регламенту викласти в такій редакції:
"3.1. Погоджений в установленому порядку у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) проект рішення Київської міської ради подається до управління контрольно-аналітичного забезпечення керівництва апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) апарату виконавчого органу з метою передачі управлінню організаційного та документального забезпечення діяльності Київської міської ради секретаріату Київської міської ради для подальшого погодження відповідно до вимог Регламенту Київської міської ради, затвердженого в установленому порядку.
Передача проекту рішення Київської міської ради управлінню організаційного та документального забезпечення діяльності Київської міської ради секретаріату Київської міської ради здійснюється супровідним листом за підписом керівника апарату.".
5. У тексті Регламенту слова "відділ редагування та випуску розпоряджень апарату" у всіх відмінках замінити словами "відділ редагування та випуску розпоряджень управління контрольно-аналітичного забезпечення керівництва апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) апарату виконавчого органу" у відповідних відмінках.
Керівник апаратуВ. Бондаренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
25 жовтня 2016 року N 1049
Зміни до технологічної картки
погодження проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 жовтня 2015 року N 1065
1. У тексті технологічної картки слова "відділ редагування та випуску розпоряджень апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у всіх відмінках замінити словами "відділ редагування та випуску розпоряджень управління контрольно-аналітичного забезпечення керівництва апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у відповідних відмінках.
2. Розділ "2. Реєстрація проекту розпорядження у відділі редагування документів та випуску розпоряджень управління контрольно-аналітичного забезпечення керівництва апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" доповнити новими абзацами такого змісту:
"Після реєстрації проекту розпорядження у відділі редагування документів та випуску розпоряджень управління контрольно-аналітичного забезпечення керівництва апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідальний працівник здійснює моніторинг за строками погодження проекту розпорядження.
Відповідальний працівник здійснює нагадування-попередження суб'єкта погодження про закінчення строку погодження.
У разі порушення суб'єктом погодження строку погодження, встановленого Регламентом, відповідальний працівник відділу редагування документів та випуску розпоряджень управління контрольно-аналітичного забезпечення керівництва апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформує про це першого заступника голови Київської міської державної адміністрації (заступника голови Київської міської державної адміністрації), який спрямовує і координує розробника, а у разі порушення строку погодження заступником голови Київської міської державної адміністрації, який спрямовує і координує розробника, - першого заступника голови Київської міської державної адміністрації."
Розділ "11. Передача проекту розпорядження на погодження у паперовому вигляді":
2.1. Доповнити після абзацу першого доповнити новим абзацом другим такого змісту:
"Строк погодження проекту розпорядження у паперовому вигляді - 1 календарний день."
У зв'язку з цим абзаци другий - третій вважати відповідно третім - четвертим.
2.2. В абзаці четвертому слова "Хід виконання" замінити словами "Проходження документу".
2.3. Доповнити новими абзацами такого змісту:
"Відділ редагування та випуску розпоряджень управління контрольно-аналітичного забезпечення керівництва апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснює контроль за строками погодження проекту розпорядження у паперовому вигляді.
У разі порушення суб'єктом погодження строку погодження проекту розпорядження у паперовому вигляді, відповідальний працівник відділу редагування та випуску розпоряджень управління контрольно-аналітичного забезпечення керівництва апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлює причини порушення строку та доповідає першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації (заступнику голови Київської міської державної адміністрації), який спрямовує і координує розробника, а у разі порушення строку заступником голови Київської міської державної адміністрації, який спрямовує і координує розробника, - першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації.".
Керівник апаратуВ. Бондаренко