• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Міської програми створення системи безпеки населення міста Києва в житловому секторі "Безпека киян" на 2005-2010 роки

Київська міська рада | Рішення, Програма від 23.12.2004 № 868/2278
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Програма
  • Дата: 23.12.2004
  • Номер: 868/2278
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Програма
  • Дата: 23.12.2004
  • Номер: 868/2278
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія IV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 868/2278 від 23.12.2004
Про затвердження Міської програми створення
системи безпеки населення міста Києва
в житловому секторі "Безпека киян"
на 2005-2010 роки
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України"Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), ЗаконуУкраїни "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ) та навиконання рішення Київської міської ради від 10.07.03 N 616/776( ra0616023-03 ) "Про затвердження Концепції безпеки міста Києва"Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Міську програму створення системи безпекинаселення міста Києва в житловому секторі "Безпека киян" на2005-2010 роки згідно з додатком.
2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державнійадміністрації) забезпечити реалізацію виконання заходів,передбачених Міською програмою створення системи безпеки населенняміста Києва в житловому секторі "Безпека киян" на 2005-2010 роки.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти назаступника міського голови - секретаря Київради Ялового В.Б.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської
ради
від 23.12.2004 N 868/2278
МІСЬКА ПРОГРАМА
СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ НАСЕЛЕННЯ
МІСТА КИЄВА В ЖИТЛОВОМУ СЕКТОРІ
"БЕЗПЕКА КИЯН"
НА 2005-2010 РОКИ
ЗМІСТ
1. Паспорт програми
2. Зміст проблеми та обґрунтування необхідності вирішенняпрограми
3. Основна мета, завдання і терміни реалізації програми
4. Механізм реалізації програми
5. Організація управління і контроль за реалізацією програми 6. Оцінка ефективності наслідків від реалізації програми
7. Система програмних заходів
1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
Найменування програми: - міська програма створення системи
безпеки населення міста Києва в
житловому секторі "Безпека киян" на
2005-2010 роки
Дата ухвалення рішення - рішення розширеного засідання колегії
про розробку програми: виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації) від 08.04.04 N 31
Замовник - координатор - Головне управління правової політики
програми: виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації)
Виконавці програми: - Головне управління освіти і науки
виконавчого органу Київради (Київської
міської державної адміністрації);
- Головне управління комунальної власності
м. Києва виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління житлового
забезпечення виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління житлово-комунального
господарства виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління контролю за
благоустроєм та зовнішнім дизайном
м. Києва виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління культури, мистецтв та
охорони культурної спадщини виконавчого
органу Київради (Київської міської
державної адміністрації);
- Головне управління охорони здоров'я та
медичного забезпечення виконавчого
органу Київради (Київської міської
державної адміністрації);
- Головне управління містобудування,
архітектури та дизайну міського
середовища виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління земельних ресурсів
виконавчого органу Київради (Київської
міської державної адміністрації);
- Головне управління по фізичній культурі
та спорту виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління з питань взаємодії з
засобами масової інформації та зв'язків
з громадськістю виконавчого органу
Київради (Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління транспорту, зв'язку
та інформатизації виконавчого органу
Київради (Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління правової політики
виконавчого органу Київради (Київської
міської державної адміністрації);
- Головне управління з питань надзвичайних
ситуацій виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління з питань цінової
політики виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації);
- Головне управління економіки та
інвестицій виконавчого органу Київради
(Київської міської державної
адміністрації); - Головне управління у
справах сім'ї, дітей та молоді
виконавчого органу Київради (Київської
міської державної адміністрації);
- Служба у справах неповнолітніх;
- комунальне підприємство
"Київжитлоспецексплуатація";
- комунальне підприємство з експлуатації і
ремонту житлового фонду "Житло-сервіс";
- комунальне підприємство з утримання та
експлуатації житлового фонду
спеціального призначення
"Спецжитлофонд";
- районні у м. Києві державні
адміністрації;
- Головне управління МВС України в
м. Києві;
- Управління Державної служби охорони при
Головному управлінні МВС України в
м. Києві;
- Київський міський штаб громадського
формування з охорони громадського
порядку і державного кордону.
Мета програми: - забезпечення безпеки населення
міста Києва в місцях його мешкання,
збереження житлового фонду,
інфраструктури житлового сектора і майна
різних форм власності.
Завдання програми: - своєчасне виявлення, припинення та
запобігання злочинам в житловому
секторі;
- запобігання правопорушенням серед
неповнолітніх, створення умов для
організації культурного дозвілля
громадян, пропагування здорового способу
життя;
- забезпечення збереження муніципального,
відомчого та іншого житлового фонду;
- створення необхідних умов для
запобігання в житлових будинках і на
прибудинкових територіях нещасним
випадкам, дорожньо-транспортним та іншим
подіям, що можуть спричинити шкоду для
здоров'я людей, пошкодження або знищення
майна;
- створення і організація діяльності
громадських формувань за місцем
проживання громадян, підвищення їх ролі
в забезпеченні правопорядку в житловому
секторі;
- підвищення ефективності діяльності
підрозділів міліції і її
відповідальності за стан правопорядку в
житловому секторі шляхом зміцнення її
кадрового складу і матеріально-технічної
бази, вдосконалення системи профілактики
і реагування на сигнали та повідомлення
про правопорушення, які готуються або
скоюються;
- організація взаємодії між органами
місцевого самоврядування, внутрішніх
справ і громадськими формуваннями;
- упровадження сучасних технічних засобів
зв'язку, охоронної сигналізації, а також
інших технічних засобів, що істотно
ускладнюють здійснення правопорушень в
житловому секторі.
Терміни реалізації 2005-2010 роки
програми:
Обсяги і джерела - реалізація програми передбачається за
фінансування програми: рахунок поточного фінансування основної
діяльності органів, підприємств, установ
і організацій - міських замовників та
виконавців програм, залучених коштів, а
також районних та міського бюджетів.
Обсяги фінансування заходів програми
"Безпека киян" на 2005-2010 роки
формуються на основі бюджетних запитів,
наданих головними розпорядниками
бюджетних коштів при розробці проектів
бюджетів і інших програм м. Києва
відповідних років.
Очікувані кінцеві - скорочення кількості правопорушень,
результати від зокрема злочинів в житловому секторі,
реалізації програми: включаючи гуртожитки;
- забезпечення збереження майна фізичних і
юридичних осіб, муніципального,
відомчого та іншого житлового фонду;
- залучення громадян до участі в охороні
правопорядку в житловому секторі,
формування в них почуття
відповідальності за стан правопорядку в
місцях мешкання;
- вироблення у населення навичок
пильності, дотримання правил безпеки і
застосування способів і методів
виживання в екстремальних ситуаціях;
- зменшення кількості порушень режиму
реєстрації громадян за місцем
перебування і місцем проживання;
- залучення підлітків і молоді до
громадської, трудової, спортивної та
інших сфер корисної діяльності,
формування в них негативного ставлення
до правопорушень, пропагування здорового
способу життя;
- оптимальна укомплектованість служби
дільничних інспекторів міліції та
кінологічної служби органів внутрішніх
справ, підвищення ефективності їх
роботи;
- активізація діяльності і підвищення ролі
громадських формувань з охорони
громадського порядку та державного
кордону, рад ветеранів, позаштатних
співробітників міліції, організація їх
взаємодії з органами місцевого
самоврядування і міліції;
- збільшення кількості квартир, що
перебувають під охороною підрозділів
Державної служби охорони (ДСО);
- підвищення ролі і значення об'єднаних
диспетчерських служб (ОДС) як сполученої
ланки між населенням і міліцією,
протипожежною, аварійними та іншими
службами життєзабезпечення;
- оснащення житлових будинків та
прибудинкових територій сучасними
технічними засобами зв'язку, охоронної
сигналізації, а також іншими технічними
засобами, що істотно ускладнюють
здійснення правопорушень у житловому
секторі.
Система організації - загальний контроль за реалізацією
контролю за виконанням програми здійснюється Головним
програми: управлінням правової політики
виконавчого органу Київської міської
ради (Київської міської державної
адміністрації) (далі - ГУ правової
політики КМДА).
Міські замовники і виконавці заходів
програми несуть відповідальність за їх
якісне і своєчасне виконання,
раціональне використання коштів і
матеріальних ресурсів, що виділяються на
реалізацію програми.
Відповідальні виконавці заходів
програми, вказані першими в графі
"Виконавець" розділу "Система програмних
заходів", надають ГУ правової політики
КМДА щоквартальні звіти про хід роботи з
наростаючим підсумком (терміни подачі
звітів визначаються в розділі V); для
координації діяльності щодо виконання
програмних заходів і підготовки звітів
відповідальні виконавці мають право
утворювати міжвідомчі робочі групи.
За відсутності фінансування заходів
програми міські замовники і виконавці за
узгодженням із міським
замовником-координатором вносять до
Київради пропозиції про зміну термінів
їх виконання або зняття з контролю.
Хід і результати виконання заходів
програми можуть розглядатися на
засіданнях сесії Київради із
заслуховуванням звітів керівників
органів виконавчої влади міста,
замовників і виконавців.
2. ЗМІСТ ПРОБЛЕМИ І ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ
ВИРІШЕННЯ ПРОГРАМИ
Міська програма створення системи безпеки населення містаКиєва в житловому секторі "Безпека киян" на 2005-2010 роки (далі -програма) розроблена відповідно до рішення N 31 розширеногозасідання колегії виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації) від 08.04.04.
Необхідність її підготовки викликана тим, що, незважаючи навжиті заходи, злочинність у столиці залишається одним із головнихчинників, який суттєво впливає на проведення соціально-економічнихперетворень, знижує авторитет органів державної влади і з цієїточки зору становить реальну загрозу безпеці міста. Значну часткуіз загальної кількості зареєстрованих у місті злочинів становлятьзлочини, скоєні в житлових масивах. Справжньою бідою для киян єкрадіжки із квартир. Ці злочини мають високу ступінь латентності ірозкриваються украй складно. Зростає кількість грабежів і розбоїв,які вчиняються в під'їздах житлових будинків.
Кримінальну напруженість у місті підсилюють незаконнаміграція, наростаючі темпи поширення алкоголізму і наркоманії,особливо серед молоді.
У зв'язку з цим виконавчим органом Київради (Київськоюміською державною адміністрацією) ухвалено рішення про розробкуміської програми, спрямованої на забезпечення безпеки киян, яка бпередбачала заходи не тільки у сфері правоохоронної діяльності,але і оснащення сучасними технічними засобами житлових будинків іприбудинкових територій, підвищення ролі громадських формувань,поліпшення роботи житлово-комунальних служб, навчання населенняефективно діяти в екстремальних ситуаціях, виховання підростаючогопокоління.
Враховуючи складність і різноманітність чинників, щовпливають на стан і динаміку злочинності, кардинального поліпшенняпитання щодо криміногенної ситуації в місті може бути досягнутолише завдяки об'єднанню зусиль правоохоронних органів, органіввиконавчої влади і місцевого самоврядування, широкого залучення дороботи у цьому напрямі недержавних структур, громадських об'єднаньі громадян. Ця обставина обумовлює необхідність застосуванняпрограмно-цільового підходу.
Програма підготовлена з урахуванням пропозицій правоохороннихорганів, органів виконавчої влади і місцевого самоврядування тамістить оптимально опрацьовані заходи щодо забезпечення досягненнявизначеної мети.
3. ОСНОВНА МЕТА, ЗАВДАННЯ І ТЕРМІНИ
РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Головною метою програми є забезпечення безпеки населенняміста Києва в місцях його проживання, збереження житлового фонду,інфраструктури житлового сектора і майна різних форм власності.
Програма розрахована на 2005-2010 роки і передбачає вирішеннятаких завдань:
- своєчасне виявлення, припинення та запобіганняправопорушенням і злочинам в житловому секторі;
- запобігання правопорушенням серед неповнолітніх, створенняумов для організації культурного дозвілля громадян, пропагуванняздорового способу життя;
- забезпечення збереження муніципального, відомчого та іншогожитлового фонду;
- створення необхідних умов для запобігання в житловихбудинках і на прибудинкових територіях нещасним випадкам,дорожньо-транспортним та іншим подіям, які можуть спричинити шкодудля здоров'я людей, пошкодження або знищення майна;
- створення і організація діяльності громадських формувань замісцем проживання громадян, підвищення їх ролі в забезпеченніправопорядку в житловому секторі;
- підвищення ефективності діяльності та відповідальностіпідрозділів міліції за стан правопорядку в житловому секторішляхом зміцнення її кадрового складу і матеріально-технічної бази,вдосконалення системи профілактики і реагування на сигнали таповідомлення про правопорушення, які готуються або скоюються;
- організація взаємодії між органами місцевогосамоврядування, внутрішніх справ і громадськими формуваннями;
- впровадження сучасних технічних засобів зв'язку, охоронноїсигналізації, а також інших технічних засобів, що істотноускладнюють вчинення правопорушень у житловому секторі.
4. МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
З урахуванням реалізації системи програмних заходів міськізамовники програми уточнюють обсяги необхідних засобів для їхфінансування в черговому році і надають проект відповідноїбюджетної заявки з її обгрунтуванням до Головного управлінняекономіки та інвестицій виконавчого органу Київради (Київськоїміської державної адміністрації) (далі - ГУ економіки таінвестицій КМДА), а також до Головного фінансового управліннявиконавчого органу Київради (Київської міської державноїадміністрації) (далі - Головне фінансове управління КМДА) длявключення до переліку міських програм, що приймаються дофінансування з міського бюджету на черговий фінансовий рік.
За необхідності ГУ правової політики КМДА вносить пропозиціїдо ГУ економіки та інвестицій КМДА та до Головного фінансовогоуправління КМДА про продовження терміну реалізації програми.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ПРОГРАМОЮ
ТА КОНТРОЛЬ ЗА її РЕАЛІЗАЦІЄЮ
Загальний контроль за реалізацією програми здійснює ГУправової політики КМДА.
Міські замовники і виконавці заходів програми несутьвідповідальність за їх якісне і своєчасне виконання, раціональневикористання фінансових коштів і ресурсів, що виділяються нареалізацію програми.
Відповідальні виконавці заходів програми, вказані першими вграфі "Виконавець" розділу "Система програмних заходів", подаютьГУ правової політики КМДА до 10 січня, 10 квітня, 10 липня,10 жовтня в період з 2005 по 2010 роки, та 10 січня 2011 рокущоквартальні по наростаючій звіти про їх виконання.
Співвиконавці заздалегідь надають відповідальним виконавцямзвіти про виконання програмних заходів щодо своєї спеціалізації.
Для координації діяльності щодо виконання програмних заходіві підготовки звітів відповідальні виконавці мають право утворюватиміжвідомчі робочі групи.
За відсутності фінансування заходів програми міські замовникиі виконавці за узгодженням з міським замовником-координаторомвносять до Київради пропозиції про зміну термінів їх виконання абозняття з контролю.
Хід і результати виконання заходів програми можутьрозглядатися на засіданнях сесії Київради із заслуховуваннямзвітів керівників органів виконавчої влади міста, міськихзамовників і виконавців програми.
6. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАСЛІДКІВ
ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Передбачається, що реалізація програми до 2010 року дастьможливість:
- істотно скоротити кількість правопорушень, зокрема злочинівв житловому секторі, включаючи гуртожитки;
- знизити кількість порушень режиму реєстрації громадян замісцем перебування і місцем проживання;
- забезпечити збереження майна фізичних і юридичних осіб,муніципального, відомчого та іншого житлового фонду;
- залучити громадян до активної діяльності по охороніправопорядку в житловому секторі;
- виробити у населення навички пильності, дотримання правилбезпеки і застосування способів і методів виживання векстремальних ситуаціях;
- залучити якнайбільшу кількість підлітків і молоді догромадської, трудової, спортивної та інших сфер корисноїдіяльності, сформувати в них негативне ставлення до правопорушень,потребу у веденні здорового способу життя;
- укомплектувати службу дільничних інспекторів міліції такінологічну службу органів внутрішніх справ, поліпшитиефективність їх роботи;
- підвищити роль громадських формувань з охорони громадськогопорядку і державного кордону, рад ветеранів, позаштатнихспівробітників міліції; організувати їх взаємодію з органамимісцевого самоврядування і внутрішніх справ;
- збільшити кількість квартир, що перебувають під охороноюпідрозділів ДСО.
7. СИСТЕМА ПРОГРАМНИХ ЗАХОДІВ
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ
------------------------------------------------------------------------------
| N | Захід | Виконавець | Термін | Очікуваний |
|з/п | | |виконання| результат |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
|1. |Організувати на базі |районні у м. Києві |2005-2010|усунення |
| |"гарячих ліній" |державні | |недоліків в |
| |райдержадміністрацій |адміністрації | |забезпеченні |
| |збір інформації про |(далі - райдерж- | |безпеки |
| |стан безпеки киян в |адміністрації) | |громадян і |
| |житловому секторі і | | |врахування |
| |вжиття відповідних | | |думки киян з |
| |заходів реагування | | |цих питань |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
|2. |3 метою подальшого |ГУ правової політики|2005 р. |підвищення |
| |розвитку системи | | |рівня безпеки |
| |безпеки киян в | | |населення в |
| |житловому секторі | | |житловому |
| |оголосити конкурс з | | |секторі |
| |подальшим укладанням | | | |
| |договору на розробку | | | |
| |концепції "Громадська | | | |
| |система безпеки у | | | |
| |житловому секторі | | | |
| |міста" | | | |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
|3. |Проводити щорічні |ГУ правової |2005-2010|можливість |
| |соціологічні |політики; | |врахування |
| |дослідження на тему: |ГУ з питань | |думки киян при |
| |"Кияни про забезпечення|взаємодії з ЗМІ та | |подальшому |
| |безпеки в житловому |зв'язків з | |виробленні |
| |секторі" та враховувати|громадськістю | |заходів безпеки |
| |їх результати при | | |в житловому |
| |реалізації заходів | | |секторі |
| |безпеки | | | |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
|4. |Передбачати в рамках |ГУ |2005-2010|зменшення |
| |програми заходів "Твій |житлово-комунального| |кількості |
| |дім, твоє подвір'я" при|господарства; | |злочинів та |
| |плануванні і здійсненні|ГУ житлового | |інших |
| |капітального ремонту |забезпечення; | |правопорушень |
| |житлового фонду, а |ГУ містобудування, | |проти особи і |
| |також проведенні нового|архітектури та | |майна громадян |
| |капітального |дизайну міського | | |
| |будівництва щорічне |середовища; | | |
| |виділення бюджетних |ГУ контролю за | | |
| |коштів за пропозиціями |благоустроєм та | | |
| |замовників на розвиток |зовнішнім дизайном | | |
| |охорони під'їздів, |м. Києва; | | |
| |входів на горища, в |райдержадміністрації| | |
| |підвали, інші технічні | | | |
| |приміщення, а також | | | |
| |місць зберігання | | | |
| |індивідуального | | | |
| |транспорту на | | | |
| |прибудинкових | | | |
| |територіях | | | |
|----------------------------------------------------------------------------|
| Створення системи технічних засобів охорони і зв'язку |
|----------------------------------------------------------------------------|
|5. |3 метою підвищення | | |забезпечення |
| |безпеки мешканців | | |оперативного |
| |житлових будинків, що | | |реагування і |
| |знаходяться в | | |вжиття |
| |комунальній власності | | |своєчасних |
| |районів міста і в яких | | |заходів у |
| |з об'єктивних причин | | |випадках |
| |неможливо забезпечити | | |виникнення |
| |охорону з використанням| | |позаштатних |
| |консьєржних служб та | | |ситуацій |
| |інших засобів: | | | |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
|5.1 |вивчити досвід міста |ГУ |I | |
| |Москви та інших столиць|житлово-комунального|півріччя | |
| |зарубіжних країн щодо |господарства; |2005 року| |
| |забезпечення безпеки |ГУ житлового | | |
| |населення в житловому |забезпечення; | | |
| |секторі, а також |КП "Київжитлоспец- | | |
| |ефективності |експлуатація"; | | |
| |впровадження при цьому |з експлуатації і | | |
| |систем |ремонту житлового | | |
| |відеоспостереження, |фонду | | |
| |екстреного зв'язку та |"Житло-сервіс"; | | |
| |інших систем технічних |з утримання та | | |
| |засобів |експлуатації | | |
| | |житлового фонду | | |
| | |спецпризначення | | |
| | |"Спецжитлофонд"; | | |
| | |райдержадміністра- | | |
| | |ції; | | |
| | |ГУ МВС України в | | |
| | |м. Києві | | |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
|5.2 |на підставі результатів|ГУ |II | |
| |вивчення досвіду та з |житлово-комунального|півріччя | |
| |урахуванням думки киян,|господарства; |2005 року| |
| |яка буде вивчена в |ГУ житлового | | |
| |результаті виконання |забезпечення; | | |
| |пунктів 1, 2, 3 |КП "Київжитлоспец- | | |
| |програми, підготувати |експлуатація"; | | |
| |пропозиції щодо |з експлуатації і | | |
| |проведення експерименту|ремонту житлового | | |
| |з облаштування |фонду | | |
| |під'їздів житлових |"Житло-сервіс"; | | |
| |будинків та |з утримання та | | |
| |прибудинкової території|експлуатації | | |
| |сучасними системами |житлового фонду | | |
| |відеоспостереження, |спецпризначення | | |
| |екстреного зв'язку з |"Спецжитлофонд"; | | |
| |територіальними |райдержадміністра- | | |
| |підрозділами міліції та|ції; | | |
| |іншими засобами або |ГУ МВС України в | | |
| |щодо поетапного |м. Києві | | |
| |впровадження вказаних | | | |
| |систем у всіх районах | | | |
| |міста | | | |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
|6. |Провести інвентаризацію|ГУ |2005-2010|своєчасне |
| |та забезпечити технічне|житлово-комунального| |реагування на |
| |оснащення входів в (на)|господарства; | |несанкціоновані |
| |під'їзди, машинні |КП "Київжитлоспец- | |проникнення |
| |відділення ліфтів, |експлуатація"; | |сторонніх осіб |
| |електрощитові, підвали,|КП з експлуатації і | |в під'їзди, |
| |горища, інші технічні |ремонту житлового | |підвали та інші |
| |приміщення житлових |фонду | |приміщення, |
| |будинків дверима |"Житло-сервіс"; | |зменшення |
| |(ґратами) в |КП з утримання та | |кількості |
| |"антивандальному" |експлуатації | |злочинів проти |
| |виконанні з працюючими |житлового фонду | |особи і майна |
| |замковими пристроями |спецпризначення | |громадян |
| | |"Спецжитлофонд"; | | |
| | |райдержадміністра- | | |
| | |ції; | | |
| | |ОСББ, ЖБК | | |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
|7. |Установити на |ГУ |2005-2006|підвищення |
| |договірній основі |житлово-комунального| |оперативності |
| |переговорний зв'язок |господарства; | |виклику |
| |між об'єднаними |КП "Київжитлоспец- | |позавідомчої |
| |диспетчерськими |експлуатація"; | |охорони |
| |службами (ОДС) і |КП з експлуатації і | | |
| |підрозділами ГУ МВС |ремонту житлового | | |
| |України в м. Києві для |фонду | | |
| |передачі сигналів про |"Житло-сервіс"; | | |
| |випадки протиправного |КП з утримання та | | |
| |проникнення або їх |експлуатації | | |
| |спроби в під'їзди, |житлового фонду | | |
| |підвали, на горища та в|спецпризначення | | |
| |інші технічні |"Спецжитлофонд"; | | |
| |приміщення житлових |райдержадміністра- | | |
| |будинків |ції; | | |
| | |ГУ МВС України в | | |
| | |м. Києві | | |
|----+-----------------------+--------------------+---------+----------------|
|8. |Вивчити питання |УДСО ГУ МВС України |2005 р. |зменшення |
| |доцільності |в м. Києві | |кількості |