ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
20.10.2010 № 855 |
Про затвердження Положення про Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до Закону України "Про поховання та похоронну справу", Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Методичних рекомендацій з розроблення Положення про структурний підрозділ у галузі поховання органу місцевого самоврядування або його виконавчого органу , затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 22.04.2009 № 113, на виконання рішення Київської міської ради від 27.05.2010 № 805/4243 "Про оптимізацію структури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", розпорядження Київського міського голови від 28.05.2010 № 308 "Про затвердження граничної чисельності працівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.05.2010 № 394 "Про здійснення організаційно-правових заходів щодо ліквідації, реорганізації та перейменування структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)":
1. Затвердити Положення про Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
2. Затвердити структуру Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
3. Положення про Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подати на затвердження Київській міській раді в установленому порядку.
4. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.02.2004 № 301 "Про затвердження Положення про Головне управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.12.2009 № 1407 "Про затвердження структури Головного управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
5. Заступнику голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова | Л.Черновецький |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
20.10.2010 № 855
ПОЛОЖЕННЯ
про Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), далі за текстом - Управління, є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді та підпорядкованим Київському міському голові.
2. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням та бланки з власними реквізитами. Місцезнаходження управління: м. Київ, бульв. Шевченка, 3.
3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також цим Положенням.
4. Основними завданнями Управління є:
4.1. забезпечення організації поховань померлих громадян у місті Києві;
4.2. сприяння вирішенню відповідно до законодавства відведенню земельних ділянок для організації місць поховань;
4.3. забезпечення будівництва, утримання в належному стані та охорони місць поховань;
4.4. надання пропозицій щодо створення ритуальних служб;
4.5. здійснення контролю за дотриманням законодавства стосовно захисту прав споживачів у частині надання суб'єктами господарювання ритуальних послуг та реалізацією ними предметів ритуальної належності;
4.6. здійснення інших повноважень, передбачених законодавством.
5. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
5.1. готує пропозиції щодо удосконалення структури управління сферою ритуальних послуг міста, розташування, спеціалізації та розвитку підприємств, організацій і об'єктів ритуального обслуговування незалежно від форм власності;
5.2. вживає заходів щодо забезпечення контролю за дотриманням законодавства стосовно захисту прав споживачів у частині надання суб'єктами господарювання ритуальних послуг та реалізації ними предметів ритуальної належності;
5.3. координує роботу із встановлення тарифів на оплату ритуальних послуг та предметів ритуальної належності в межах, визначених законодавством;
5.4. здійснює моніторинг та проводить аналіз цін і тарифів на ритуальні послуги та предмети ритуальної належності відповідно до законодавства;
5.5. вносить пропозиції із забезпечення планування та впорядкування території кладовищ, крематорію та колумбаріїв згідно з генеральними планами забудови відповідних населених пунктів та іншої містобудівної документації з дотриманням обов'язкових містобудівних, екологічних та санітарно-гігієнічних вимог;
5.6. готує матеріали та пропозиції органу місцевого самоврядування та його виконавчому органу з інших питань у галузі поховання тощо;
5.7. розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян та юридичних осіб і готує на них проекти відповідей;
5.8. здійснює внутрішній фінансовий контроль за фінансово-господарською діяльністю підпорядкованих Управлінню комунальних підприємств;
5.9. вносить пропозиції щодо відведення земельних ділянок для організації кладовищ, крематоріїв і колумбаріїв;
5.10. здійснює координацію заходів щодо будівництва, утримання в належному стані та охорони кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв;
5.11. вносить пропозиції щодо створення ритуальних служб;
5.12. сприяє розвиткові підприємництва і конкуренції, демонополізації виробництва та послуг у сфері ритуального обслуговування населення;
5.13. координує роботу із надання за рахунок коштів місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв'язку з похованням самотніх громадян, ветеранів війни та праці, а також інших категорій малозабезпечених громадян; із надання допомоги на поховання померлих громадян в інших випадках, передбачених законодавством;
5.14. вносить пропозиції щодо створення спеціалізованих комунальних підприємств для організації (утворення), будівництва, утримання в належному стані та охорони місць поховання;
5.15. вносить пропозиції щодо створення госпрозрахункової інформаційної служби та визначення порядку діяльності таких служб;
5.16. бере участь в межах компетенції у контролі за виконанням волевиявлення громадян;
5.17. координує роботу щодо перепоховання останків померлих;
5.18. вживає заходів щодо забезпечення контролю за дотриманням умов праці протягом усього терміну ведення робіт під час перепоховання останків;
5.19. координує відведення у місцях поховань секторів для почесних поховань, поховання померлих (загиблих) військовослужбовців (сектори військових поховань), а також секторів для поховання померлих за національною чи релігійною ознакою;
5.20. сприяє проведенню почесних поховань;
5.21. вносить пропозиції щодо відведення земельних ділянок поза територією місць поховань для почесних поховань, на яких створює меморіальні бульвари, сквери, парки і кургани Слави;
5.22. вносить пропозиції щодо розвитку та поліпшення стану благоустрою кладовищ, крематорію та колумбаріїв на відповідній території;
5.23. сприяє виявленню місць невідомих поховань;
5.24. вносить пропозиції щодо надання місцям невідомих поховань статусу кладовища з подальшим упорядкуванням його території згідно із Законом;
5.25. координує роботу із утримання кладовищ, військових кладовищ, військових ділянок на кладовищах, військових братських та одиночних могил, земельних ділянок для почесних поховань, братських могил, а також могил померлих одиноких громадян, померлих осіб без певного місця проживання, померлих, від поховання яких відмовилися рідні, місць поховань знайдених невпізнаних трупів;
5.26. здійснює моніторинг та проводить аналіз функціонування та охорони кладовищ, крематорію та колумбаріїв, а також здійснення пов'язаних з цим витрат;
5.27. координує роботу комунальних підприємств та служб у сфері ритуальних послуг;
5.28. вносить пропозиції щодо встановлення зручного для населення режиму роботи ритуальних служб;
5.29. вносить пропозиції щодо порядку функціонування та охорони кладовищ, крематорію та колумбаріїв та порядку здійснення пов'язаних із цим витрат.
6. Управління має право:
6.1. отримувати у встановленому порядку від головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), підприємств, установ, організацій, що здійснюють свою діяльність в галузі поховання, інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання Управлінням своїх функцій;
6.2. надавати пропозиції щодо вирішення питань про надання за рахунок коштів місцевого бюджету ритуальних послуг у зв'язку з похованням самотніх громадян, ветеранів війни та праці, а також інших категорій малозабезпечених громадян; про надання допомоги на поховання померлих громадян в інших випадках, передбачених Законом України "Про поховання та похоронну справу";
6.3. здійснювати у місті Києві державний контроль за додержанням санітарних правил, а також правил благоустрою на території кладовищ;
6.4. координувати діяльність підпорядкованих Управлінню підприємств;
6.5. вносити пропозиції до проекту бюджету м. Києва з питань, що належать до компетенції Управління;
6.6. залучати спеціалістів структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій, що здійснюють свою діяльність в галузі поховання, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
6.7. скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
6.8. брати участь у міжнародному співробітництві з питань ритуального обслуговування.
7. Майно Управління становлять основні засоби та оборотні кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси, вартість яких відображена в балансі Управління. Майно Управління є комунальною власністю територіальної громади міста Києва і закріплюється за ним на праві оперативного управління.
8. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними профільними комісіями Київської міської ради, іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представницькими органами та органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян, іншими юридичними та фізичними особами.
9. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільнюється з посади Київським міським головою за поданням заступника голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків та погодженням з Міністерством житлово-комунального господарства України. Начальник управління має заступника, який за його поданням призначається на посаду і звільняється з посади Київським міським головою за погодженням із заступником голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
10. Кваліфікаційні вимоги до начальника Управління та його заступника:
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
- досвід роботи щодо управління персоналом.
11. Начальник Управління:
11.1. здійснює керівництво діяльністю Управління, діє без доручення від імені Управління, представляє інтереси Управління у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, а також у відносинах з вітчизняними і закордонними юридичними та фізичними особами;
11.2. забезпечує своєчасне та якісне виконання в межах своєї компетенції доручень керівництва, рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконання перспективних і поточних планів діяльності Управління;
11.3. має право укладати та підписувати договори, де стороною виступає Управління;
11.4. організовує роботу Управління на основі єдиноначальності відповідно до цього Положення;
11.5. несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань та прийнятих ним рішень;
11.6. розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання Управління;
11.7. затверджує посадові інструкції працівників Управління та визначає їх функціональні обов'язки;
11.8. розподіляє обов'язки між заступником начальника Управління, керівниками структурних підрозділів та визначає ступінь їх відповідальності;
11.9. приймає на посади і звільнює з посад працівників Управління в установленому порядку;
11.10. готує і підписує подання на заміщення посади керівника підприємства, установи чи організації, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва та безпосередньо підпорядковане Управлінню, та готує проект контракту з керівником підприємства;
11.11. видає у межах своєї компетенції накази, обов'язкові для працівників Управління, керівників комунальних підприємств ритуального обслуговування, а також для керівників підприємств інших форм власності (у частині, що стосується організації ритуального обслуговування в м. Києві) та організовує і контролює їх виконання;
11.12. вживає заходів до заохочення і накладає стягнення на працівників Управління та інших структурних підрозділів;
11.13. відповідно до чинного законодавства і цього Положення розпоряджається майном Управління, вирішує питання про заявлення від імені Управління позовів та претензій до юридичних та фізичних осіб;
11.14. здійснює інші повноваження, що випливають із цього Положення.
12. Накази Управління у разі порушення прав громадян, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій можуть бути оскаржені в судовому порядку.
13. Накази Управління, видані на виконання функцій органу державної виконавчої влади та які є нормативно-правовими актами, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в установленому порядку.
14. В Управлінні для вирішення питань, що належать до його компетенції, найважливіших напрямів діяльності та розвитку сфери ритуального обслуговування може бути утворена колегія у складі начальника Управління (голова колегії), його заступника за посадою, представників підприємств усіх форм власності, що здійснюють ритуальне обслуговування, інших спеціалістів (за згодою). До складу колегії можуть входити депутати Київради, керівники структурних підрозділів органів державної виконавчої влади, структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) за згодою. Персональний склад колегії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) за поданням начальника Управління.
Рішення колегії провадяться в життя наказами Управління.
15. Для розгляду науково-технічних і економічних рекомендацій та пропозицій щодо поліпшення діяльності підприємств ритуального обслуговування та вирішення інших питань в Управлінні можуть створюватися науково-технічні та економічні ради і комісії. Склад цих рад і комісій та положення про них затверджує начальник Управління.
16. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету. Гранична чисельність працівників Управління затверджується Київським міським головою. Видатки на утримання Управління, в тому числі на оплату праці його працівників, затверджуються у бюджеті м. Києва на відповідний рік.
17. Структура Управління затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
18. Штатний розпис Управління в межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників затверджується Київським міським головою після експертизи, проведеної Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
19. Припинення Управління здійснюється згідно з законодавством України.
Заступник голови - керівник апарату |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
20.10.2010 № 855
СТРУКТУРА
Управління ритуальних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Начальник Управління.
2. Заступник начальника Управління - начальник відділу по організації та контролю за наданням ритуальних послуг.
3. Головний бухгалтер.
4. Головний спеціаліст - юрист.
5. Відділ по організації та контролю за наданням ритуальних послуг.
6. Відділ організаційно-аналітичного забезпечення.
Заступник голови - керівник апарату |