КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 301 від 26.02.2004
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 855 ( ra0855017-10 ) від 20.10.2010 )
Про затвердження Положення про Головне управління
ритуальних послуг виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)
У зв'язку зі створенням Головного управління ритуальнихпослуг виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації), відповідно до рішення Київськоїміської ради від 26.06.2003 N 526/686 ( ra0526023-03 ) "Провнесення змін до рішення Київради від 20.06.2002 N 28/28 "Проутворення виконавчого органу Київської міської ради тазатвердження його структури і загальної чисельності":
1. Затвердити Положення про Головне управління ритуальнихпослуг виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) (додається).
2. Затвердити структуру Головного управління ритуальнихпослуг виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) (додається).
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядженняКиївської міської державної адміністрації від 24.06.2003 N 1133"Про затвердження Положення про управління ритуальних послугвиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації)".
4. Положення про Головне управління ритуальних послугвиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) подати на затвердження Київській міськійраді у встановленому порядку.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступників голови Київської міської державної адміністраціїзгідно з розподілом обов'язків.
Міський голова О.Омельченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 26.02.2004 р. N 301
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління ритуальних послуг
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
1. Головне управління ритуальних послуг виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), далі за текстом - Головне управління, єструктурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації), є підзвітним тапідконтрольним Київській міській раді та підпорядкованимКиївському міському голові.
2. Головне управління є юридичною особою, має самостійнийбаланс, рахунки в установах Державного казначейства України,печатку із зображенням Державного Герба України і своїмнайменуванням та бланки з власними реквізитами. Місцезнаходженняуправління: м. Київ, бул. Шевченка, 3.
3. Головне управління у своїй діяльності керуєтьсяКонституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, постановамиВерховної Ради України, указами і розпорядженнями ПрезидентаУкраїни, декретами, постановами і розпорядженнями КабінетуМіністрів України, рішеннями Київської міської ради,розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), а також цим Положенням.
4. Основними завданнями Головного управління є:
4.1. Забезпечення реалізації державної політики у сферінадання ритуальних послуг в м. Києві.
4.2. Організація поховань громадян у м. Києві, з наданнямпослуг ритуального призначення.
4.3. Участь у розробці пропозицій проектів програмиекономічного і соціального розвитку міста в частині наданнянаселенню ритуальних послуг, розвитку підприємств і об'єктів сфериритуального обслуговування; розробка цільових програм, спрямованихна підвищення рівня ритуального обслуговування.
5. Головне управління відповідно до покладених на ньогозавдань:
5.1. Готує пропозиції щодо комплексного розвитку підприємствритуального обслуговування, координує їх роботу та здійснюєорганізацію ритуального обслуговування в м. Києві з метою повногозадоволення потреб населення міста.
5.2. Готує пропозиції щодо удосконалення структури управліннясферою ритуальних послуг міста, розташування, спеціалізації тарозвитку підприємств, організацій і об'єктів ритуальногообслуговування незалежно від форм власності, контролює виконаннярішень органів державної виконавчої влади з цих питань.
5.3. Здійснює контроль за станом експлуатації кладовищ,крематорію, інших об'єктів ритуального обслуговування.
5.4. Аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи іпослуги ритуального призначення та, у разі потреби, готуєпропозиції щодо їх зміни.
5.5. Сприяє розвиткові підприємництва і конкуренції,демонополізації виробництва та послуг у сфері ритуальногообслуговування населення.
5.6. Сприяє залученню інвестицій для проектування,будівництва нових і реконструкції діючих об'єктів ритуальногообслуговування та здійснює контроль за їх будівництвом згідно ззаконодавством.
5.7. В межах своєї компетенції реалізує державну політику всфері охорони навколишнього середовища і раціональноговикористання природних ресурсів та екологічної безпеки, здійснюєконтроль за дотриманням належного санітарного стану об'єктівритуального обслуговування всіх форм власності.
5.8. В межах своїх повноважень здійснює реалізацію державноїполітики з питань праці і заробітної плати, соціального захиступрацівників підприємств ритуального обслуговування.
5.9. Сприяє проведенню науково-технічних і нормативнихдосліджень з метою підвищення рівня технології виробництва, якостіта екологічної безпеки продукції, робіт та послуг, зниження їхресурсо- та енергоємності.
5.10. Здійснює контроль за організацією та якістю ритуальногообслуговування населення підприємствами, установами таорганізаціями незалежно від форм власності.
5.11. Аналізує витрати на здійснення поховання та вноситьпропозиції щодо регулювання розміру допомоги на поховання. Надаєпропозиції щодо зниження собівартості послуг та предметівритуального призначення.
5.12. Здійснює заходи, спрямовані на поліпшення умов охоронипраці на підприємствах ритуального обслуговування.
5.13. Відповідно до чинного законодавства координуєдіяльність комунальних підприємств сфери ритуальних послуг.
5.14. Бере участь у підготовці пропозицій щодо надання ворендне користування та відчуження майна, що належить докомунальної власності міста і закріплено за комунальнимипідприємствами ритуального обслуговування.
5.15. Бере участь у підготовці статутів комунальнихпідприємств ритуального обслуговування, внесенні змін і доповненьдо них.
5.16. Надає допомогу комунальним підприємствам ритуальногообслуговування у підготовці та перепідготовці кадрів.
5.17. Надає правову допомогу комунальним підприємствамритуального обслуговування.
5.18. Здійснює оперативний та бухгалтерський контроль зафінансово-господарською діяльністю підпорядкованих управліннюкомунальних підприємств.
6. Головне управління має право:
- здійснювати контроль за виконанням підприємствами,установами та організаціями незалежно від форм власності, а такожокремими громадянами нормативних актів з питань надання ритуальнихпослуг, утримання та благоустрою кладовищ та інших об'єктівритуального призначення;
- вносити відповідним органам місцевої влади пропозиції щодоприпинення будівництва та реконструкції об'єктів виробничого таіншого призначення (незалежно від форм власності) у разі порушеннявимог законодавства, стандартів і технічних умов щодо утримання тарозміщення об'єктів ритуального призначення;
- залучати спеціалістів інших підрозділів виконавчого органуКиївради (Київської міської державної адміністрації), підприємств,установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їхкерівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- отримувати в установленому порядку від інших підрозділіввиконавчого органу Київради (Київської міської державноїадміністрації), підприємств, установ та організацій інформацію,документи та інші матеріали, а від місцевих органів державноїстатистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконанняпокладених на управління завдань;
- скликати в установленому порядку наради з питань, щоналежать до його компетенції;
- брати участь у міжнародному співробітництві з питаньритуального обслуговування.
7. Майно Головного управління становлять основні засоби таоборотні кошти, а також інші матеріальні та фінансові ресурси,вартість яких відображена в балансі управління. Майно Головногоуправління є комунальною власністю територіальної громади містаКиєва і закріплюється за ним на праві оперативного управління.
8. Головне управління у процесі виконання покладених на ньогозавдань взаємодіє з відповідними профільними комісіями Київськоїміської ради, іншими структурними підрозділами виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), представницькими органами та органами місцевогосамоврядування, а також підприємствами, установами таорганізаціями, об'єднаннями громадян, іншими юридичними тафізичними особами.
9. Головне управління очолює начальник, який призначається напосаду і звільняється з посади Київським міським головою.Начальник має заступників, які за його поданням призначаються напосаду і звільняються з посади Київським міським головою.
10. Начальник Головного управління:
10.1. Здійснює керівництво діяльністю Головного управління,несе персональну відповідальність за виконання покладених наГоловне управління завдань, визначає ступінь відповідальностізаступників начальника Головного управління, керівників йогоструктурних підрозділів.
10.2. Подає пропозиції щодо кандидатур для призначення напосади та звільнення з посад керівників підприємств, що належатьдо комунальної власності територіальної громади міста Києва табезпосередньо підпорядковані Головному управлінню, а такожпогоджує контракти, які укладаються з ними.
10.3. Видає у межах своєї компетенції накази, обов'язкові дляпрацівників Головного управління, керівників комунальнихпідприємств ритуального обслуговування, а також для керівниківпідприємств інших форм власності (у частині, що стосуєтьсяорганізації ритуального обслуговування в м. Києві), і контролює їхвиконання.
10.4. Затверджує положення про структурні підрозділи івизначає функціональні обов'язки працівників Головного управління.
10.5. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторисувитрат на утримання Головного управління.
10.6. Призначає на посади і звільняє з посад працівниківГоловного управління.
11. Накази начальника Головного управління у разі порушенняправ громадян, органів місцевого самоврядування, підприємств,установ та організацій можуть бути оскаржені в судовому порядку.
12. Накази Головного управління, які зачіпають права свободий законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер,потребують реєстрацію в установленому порядку.
13. В Головному управлінні для вирішення питань, що належатьдо його компетенції, найважливіших напрямів діяльності та розвиткусфери ритуального обслуговування може бути утворена колегія ускладі начальника Головного управління (голова колегії), йогозаступників за посадою, представників підприємств, що здійснюютьритуальне обслуговування, інших спеціалістів галузі.
До складу колегії можуть входити депутати Київради, керівникиінших підрозділів органів державної виконавчої влади, структурнихпідрозділів виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації) за згодою. Положення про колегію та їїперсональний склад затверджується Київським міським головою заподанням начальника Головного управління.
Рішення колегії провадяться в життя за наказами начальникаГоловного управління.
14. Для розгляду науково-технічних і економічних рекомендаційта пропозицій щодо поліпшення діяльності підприємств ритуальногообслуговування та вирішення інших питань в Головному управлінніможуть створюватися науково-технічні та економічні ради і комісії.Склад цих рад і комісій та положення про них затверджує начальникГоловного управління.
15. Головне управління утримується за рахунок коштів міськогобюджету. Гранична чисельність працівників Головного управліннязатверджується Київським міським головою. Видатки на утриманняГоловного управління, в тому числі на оплату праці йогопрацівників, затверджуються у бюджеті м. Києва на відповідний рік.
16. Структура Головного управління затверджуєтьсярозпорядженням виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації).
17. Штатний розпис Головного управління в межах граничноїчисельності і фонду оплати праці його працівників затверджуєтьсязаступником голови Київської міської державної адміністраціївідповідно до розподілу обов'язків після експертизи, проведеноїГоловним фінансовим управлінням виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації).
18. Ліквідація та реорганізація Головного управлінняздійснюється згідно з законодавством України.
Заступник голови -
керівник апарату Б.Стичинський
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 26.02.2004 р. N 301
СТРУКТУРА
Головного управління ритуальних послуг
1. Начальник Головного управління.
2. Перший заступник начальника Головного управління
3. Заступник начальника Головного управління.
4. Головний спеціаліст-юрист.
5. Виробничий відділ.
6. Відділ фінансового забезпечення та звітності.
7. Економічний відділ.
Заступник голови -
керівник апарату Б.Стичинський