ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
19.04.2011 №587 |
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 943 від 14.06.2013 )
Про внесення змін та доповнень до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.04.2010 № 323
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи зміни у складі комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва, з метою впорядкування розміщення, облаштування, утримання та демонтажу тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Внести до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.04.2010 № 323 "Про заходи щодо впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва" (Із змінами та доповненнями) наступні зміни та доповнення:
1.1. Затвердити зміни до складу комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва , затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.04.2010 № 323 "Про заходи щодо впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва" (із змінами та доповненнями), виклавши його в новій редакції, що додається.
1.2. Доповнити розпорядження новими пунктами 2 та 3 такого змісту: "2. Затвердити положення про комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва, що додається.
3. Затвердити склад президії комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва, що додається."
У зв'язку з цим пункти 2-10 вважати пунктами 4-12 відповідно.
2. Заступникові голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом функціональних обов'язків прийняти рішення щодо забезпечення висвітлення змісту цього розпорядження в засобах масової інформації.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова | О.Попов |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 30.04.2010 № 323 ( ra0323017-10 )
(в редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 19.04.2011 №587
Склад комісії
з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва
Заступник голови -керівник апарату |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 19.04.2011 № 587
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва
1. Загальні положення
1.1. Положення про комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м, Києва (Положення) визначає повноваження, функціональну спрямованість та порядок організаційної роботи комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва (Комісія).
1.2. Комісія утворена розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.04.2010 № 323 "Про заходи щодо впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва".
1.3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
1.4. Дорадчим органом Комісії є президія комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва (Президія).
1.5. Формами роботи Комісії є:
засідання; засідання президії; робочі групи.
2. Функціональна спрямованість та принципи діяльності Комісії
2.1. Основними завданнями Комісії є вирішення питань щодо демонтажу тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
Комісія відповідно до покладених на неї завдань проводить засідання і приймає рішення щодо демонтажу тимчасових споруд та малих архітектурних форм,
2.2. Рішення Комісії про демонтаж тимчасових споруд (малих архітектурних форм) приймається за поданням Президії.
2.3. Діяльність Комісії базується на принципах демократичності, законності, гласності, колегіальності, виборності, підзвітності і відповідальності перед територіальною громадою міста Києва,
3. Організація роботи Комісії
3.1. Комісія діє у складі двох співголів, секретаря та членів комісії.
3.2. Персональний склад Комісії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.3. Основною формою роботи Комісії є засідання.
Порядок денний засідання Комісії формується на засіданнях Президії Комісії.
Засідання Комісії проводяться в міру необхідності і відбуваються у дні, визначені Президією, але не рідше одного разу на місяць. Комісія може встановити додатково інший день та час своїх засідань, про що всі члени Комісії повідомляються не пізніше 5 днів до дати проведення засідання.
Засідання Комісії є правомочними, якщо на ньому присутні більше половини членів від її загального складу. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні.
Кожний член Комісії забезпечується необхідними матеріалами з питань, які розглядаються відповідно до порядку денного на засіданні Комісії.
Для забезпечення якості підготовки та розгляду питань на засіданнях, співголови Комісії можуть надавати доручення окремим членам Комісії, створювати робочі групи, залучати до участі у своїй роботі представників громадськості, вчених, консультантів, експертів, спеціалістів, керівників та представників підзвітних та підконтрольних виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) підприємств, установ і організацій. Участь у роботі Комісії керівників та представників підзвітних та підконтрольних виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) підприємств, установ і організацій, надання ними матеріалів і відомостей, що стосуються питання, з якого їх запрошено на засідання Комісії, є обов'язковими.
Розгляд питання, включеного до порядку денного на засіданні Комісії, розпочинається із оголошення головуючим на засіданні назви цього питання, складу запрошених осіб на засідання, прізвища доповідача та співдоповідача з відповідного питання.
Головуючий на засіданні Комісії забезпечує порядок під час засідання і створює рівні можливості членам Комісії в обговоренні питань та внесення пропозицій.
В обговоренні питання порядку денного Комісії беруть участь члени Комісії, а також особи, запрошені на засідання Комісії.
Під час засідання Комісії ведеться стенограма або аудіозапис.
4. Організація роботи Президії
4.1. Президія діє у складі двох співголів, секретаря та членів Президії.
4.2. Персональний склад Президії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4.3. Основним завданням Президії є попередня підготовка узгоджених пропозицій, рекомендацій з питань, які передбачається винести на розгляд Комісії.
Роботу Президії забезпечує Головне управління містобудування та архітектури. Засідання Президії проводяться за адресою: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32.
4.4. Основною формою роботи Президії є засідання.
Рішення Президії фіксується у протоколі засідання та підписуються співголовами та секретарем Комісії.
4.5. Президія формує проект Порядку денного засідання Комісії, Засідання Президії проводяться в міру необхідності і відбуваються у дні, визначені співголовами Комісії, але не рідше одного разу на місяць. Члени Президії повідомляються про дату та час проведення засідання не пізніше 5 днів до дати проведення засідання Президії.
4.6. У разі необхідності додаткового вивчення питання демонтажу тимчасових споруд на засіданні Президії створюється робоча група.
До складу робочої групи можуть включатися представники структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), члени Президії або Комісії, а також представники інших державних установ, підприємств, організацій та громадськості за згодою.
На підставі протоколу засідання Президії готується доручення про додаткове вивчення відповідних питань та направляється на доопрацювання членам робочої групи.
Додаткове вивчення питання проводиться робочою групою між засіданнями Президії, на якому було прийнято рішення про необхідність додаткового вивчення та наступним черговим засіданням Президії. Матеріали, що були передані на додаткове вивчення, підлягають обов'язковому розгляду на наступному засіданні Президії.
4.7. На першому засіданні робочої групи з числа її членів обирається голова робочої групи.
Засідання робочої групи оформлюються протоколом, ведення та оформлення якого покладається на голову робочої групи.
За наслідками додаткового вивчення питання демонтажу тимчасових споруд робоча група проводить виїзд на місце розташування тимчасових споруд для перевірки наявності дозвільних документів, що дають право на розміщення тимчасових споруд та перевірку можливих фактів порушення порядку розміщення.
За наслідками додаткового вивчення питання, робоча група формує висновки, що мають рекомендаційний характер.
На черговому засіданні Президії, головуючий інформує членів про висновки робочої групи з відповідних питань та, в разі необхідності, надає слово представнику робочої групи для доповіді.
За результатами висновків робочої групи Президія приймає рішення:
- підтримати висновок робочої групи та внести відповідне питання до наступного порядку денного Комісії;
- відхилити висновок робочої групи та повернути на доопрацювання.
5. Права та обов'язки Комісії.
5.1. Організацію роботи Комісії (Президії) забезпечують співголови та секретар.
5.2. Співголова Комісії
- організовує роботу Комісії;
- проводить підготовку і веде засідання;
- дає доручення членам Комісії;
- представляє Комісію у відносинах з органами місцевого самоврядування, державними установами, підприємствами, організаціями та громадськості;
- організовує роботу по виконанню рішень Комісії з питань, що розглядались;
- запрошує для участі у роботі Комісії представників структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), а також представники інших установ, підприємств, організацій та громадських організацій за згодою;
- доводить до відома членів Комісії інформацію про офіційні документи, листи, інші повідомлення, що стосуються діяльності Комісії;
- несе персональну відповідальність за результати діяльності Комісії;
- підписує протоколи засідань;
- організовує поточну роботу Комісії.
5.3. Секретар Комісії:
- бере участь у підготовці питань для розгляду на засіданні Комісії ;
- бере участь у здійсненні контролю за виконанням рішень Комісії;
- оформляє проекти рішень, протоколи засідань Комісії, Інші документи Комісії;
- інформує членів Комісії про виконання рішень Комісії;
- несе відповідальність за підготовку проведення засідань Комісії, надання матеріалів, відомостей необхідних для проведення засідання Комісії;
- інформує членів Комісії про час і місце проведення засідань;
- забезпечує ведення стенограми або аудіозапису засідань Комісії;
- підписує протоколи засідань Комісії.
5.4. Члени Комісії мають право:
- вносити пропозиції на розгляд Комісії питання, що належать до її відання, брати участь в обговоренні, підготовці та прийнятті відповідних рішень.
- викласти окрему думку щодо прийнятого рішення, яка вноситься до протоколу.
5.5. Члени Комісії зобов'язані:
- бути присутніми на засіданнях та брати участь в її роботі;
- виконувати доручення, визначені рішеннями Комісії.
5.6. Засідання Комісії оформлюються протоколом. У протоколі засідання Комісії зазначаються:
- номер протоколу, дата та місце проведення засідання;
- прізвище головуючого на засіданні, список членів Комісії присутніх на засіданні, список запрошених та інших присутніх на засіданні;
- порядок денний засідання;
- результати розгляду питань порядку денного, список членів Комісії, а також запрошених осіб, які виступили під час обговорення;
- результати голосувань з розгляду питань порядку денного.
5.7. Протоколи засідань Комісії (Президії) підписуються співголовами та секретарем Комісії.
Члени Комісії (Президії) можуть вносити уточнення до протоколу засідань Комісії (Президії), які є обов'язковими для розгляду під час оформлення протоколу. Відмова від внесення уточнень до протоколу засідань Комісії має бути обгрунтованою.
5.8. За результатами вивчення і розгляду питань Комісія та Президія приймають рішення, готують і ухвалюють свої висновки і рекомендації.
5.9. З питань порядку денного засідання, Президія може:
- підтримати проект рішення з питання, що обговорюється;
- відхилити проект рішення з питання, що обговорюється;
- ухвалити висновки та рекомендації робочої групи з питання, що обговорюється;
- ухвалити заяву Президії;
- взяти інформацію до відома без винесення будь-якого рішення, ухвалення висновків чи рекомендацій;
- приймати попередні рішення щодо доцільності включення до Порядку денного питань на розгляд Комісії;
- дати доручення окремим членам Комісії, Президії та робочій групі на додатковий збір матеріалів, підготовку питання чи додаткову перевірку;
- повернути матеріали на доопрацювання або ухвалити рішення про необхідність такого доопрацювання;
- створити робочу групу з доопрацювання відповідних питань;
- зняти питання або проект рішення з розгляду Президії без подальшого винесення на розгляд Комісії.
5.10. З питань порядку денного засідання Комісія може:
- підтримати проект рішення з питання, що обговорюється;
- відхилити проект рішення з питання, що обговорюється;
- ухвалити висновки Комісії з питання, що обговорюється;
- ухвалити рекомендації Комісії з питання, що обговорюється;
- ухвалити заяву Комісії;
- взяти інформацію до відома без винесення будь-якого рішення, ухвалення висновків чи рекомендацій;
- дати доручення членам Комісії на додатковий збір матеріалів, підготовку питання чи додаткову перевірку;
- повернути матеріали на доопрацювання або ухвалити рішення про необхідність такого доопрацювання;
- створити робочу групу з доопрацювання відповідних питань;
- зняти питання з розгляду.
5.11. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх членів Комісії (Президії).
Рішення Комісії підписуються співголовами та секретарем Комісії.
Заступник голови -керівник апарату |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 19.04.2011 № 587
Склад президії
комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва
Заступник голови — керівник апарату |
"Хрещатик" N 90 (3915) від 23 червня 2011 року
Джерело інформації: www.kmv.gov.ua