ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
30.04.2010 № 323 |
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 943 від 14.06.2013 )
Про заходи щодо впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА № 751 від 22.09.2010 № 587 від 19.04.2011 N 48 від 12.01.2012 )
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування", з метою впорядкування розміщення, облаштування та утримання тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Створити комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території міста Києва та затвердити її склад, що додається.
( Пункт 1 в редакції Розпорядження КМДА № 751 від 22.09.2010 )
2. Затвердити положення про комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва, що додається.
( Розпорядження доповнено пунктом 2 на підставі Розпорядження КМДА № 587 від 19.04.2011 )
3. Затвердити склад президії комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва, що додається.
( Розпорядження доповнено пунктом 3 на підставі Розпорядження КМДА № 587 від 19.04.2011. У зв'язку з цим пункти 2-10 вважати пунктами 4-12 відповідно )
4. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розробити умови та обмеження розміщення тимчасових споруд та подати на затвердження Київської міської ради.
5. Виконавчим органам районних у місті Києві рад (районним у м. Києві державним адміністраціям) у тижневий термін з дня набрання чинності цього розпорядження надати до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію щодо виконання заходів, передбачених пунктом 4 рішення Київської міської ради від 21.05.2009 № 462-1/1518 "Про антикризову підтримку підприємців, що здійснюють підприємницьку діяльність у тимчасових спорудах та малих архітектурних формах у м. Києві".
6. Комунальному підприємству "Київське інвестиційне агентство" у тижневий термін з дня набрання чинності цього розпорядження надати Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) реєстр всіх укладених договорів щодо питань розміщення тимчасових споруд, їх обслуговування та надання супутніх послуг.
7. Районним у м. Києві державним адміністраціям спільно з Головним управлінням контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у місячний термін з дня набрання чинності цього розпорядження надати Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перелік тимчасових споруд, які розміщені без повного пакета дозвільної документації.
8. Головному управлінню контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) спільно з Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацювати перелік тимчасових споруд, які розміщені без повного пакета дозвільної документації, та надати пропозиції щодо приведення їх розміщення до норм чинного законодавства.
9. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити розробку та затвердження в установленому порядку Комплексної програми благоустрою міста Києва на 2010-2020 роки з прив'язкою тимчасових споруд.
10. Головному управлінню з питань регуляторної політики та підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), юридичному управлінню апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за участю Головного управління контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у тижневий термін переглянути нормативно-правові акти, що регулюють порядок розміщення тимчасових споруд у місті Києві, та за результатами внести відповідні пропозиції щодо його вдосконалення.
11. Заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
12. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до покладених обов'язків.
Голова | Л.Черновецький |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
30.04.2010 № 323
(в редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 12.01.2012 N 48 ( ra0048017-12 ))
Склад
комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва
( Склад в редакції Розпоряджень КМДА № 751 від 22.09.2010, № 587 від 19.04.2011, N 48 від 12.01.2012 )
Заступник голови - керівник апарату | Б.Стичинський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 19.04.2011 № 587
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва
1. Загальні положення
1.1. Положення про комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м, Києва (Положення) визначає повноваження, функціональну спрямованість та порядок організаційної роботи комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва (Комісія).
1.2. Комісія утворена розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.04.2010 № 323 "Про заходи щодо впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва".
1.3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
1.4. Дорадчим органом Комісії є президія комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва (Президія).
1.5. Формами роботи Комісії є:
засідання; засідання президії; робочі групи.
2. Функціональна спрямованість та принципи діяльності Комісії
2.1. Основними завданнями Комісії є вирішення питань щодо демонтажу тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
Комісія відповідно до покладених на неї завдань проводить засідання і приймає рішення щодо демонтажу тимчасових споруд та малих архітектурних форм,
2.2. Рішення Комісії про демонтаж тимчасових споруд (малих архітектурних форм) приймається за поданням Президії.
2.3. Діяльність Комісії базується на принципах демократичності, законності, гласності, колегіальності, виборності, підзвітності і відповідальності перед територіальною громадою міста Києва,
3. Організація роботи Комісії
3.1. Комісія діє у складі голови, заступників голови, секретаря та членів комісії.
( Підпункт 3.1 пункту 3 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
3.2. Персональний склад Комісії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.3. Основною формою роботи Комісії є засідання.
Порядок денний засідання Комісії формується на засіданнях Президії Комісії.
Засідання Комісії проводяться в міру необхідності і відбуваються у дні, визначені Президією, але не рідше одного разу на місяць. Комісія може встановити додатково інший день та час своїх засідань, про що всі члени Комісії повідомляються не пізніше 5 днів до дати проведення засідання.
Засідання Комісії є правомочними, якщо на ньому присутні більше половини членів від її загального складу. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні.
Кожний член Комісії забезпечується необхідними матеріалами з питань, які розглядаються відповідно до порядку денного на засіданні Комісії.
Для забезпечення якості підготовки та розгляду питань на засіданнях, голова Комісії може надавати доручення окремим членам Комісії, створювати робочі групи, залучати до участі у своїй роботі представників громадськості, вчених, консультантів, експертів, спеціалістів, керівників та представників підзвітних та підконтрольних виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) підприємств, установ і організацій. Участь у роботі Комісії керівників та представників підзвітних та підконтрольних виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) підприємств, установ і організацій, надання ними матеріалів і відомостей, що стосуються питання, з якого їх запрошено на засідання Комісії, є обов'язковими.
( Абзац шостий підпункту 3.3 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
Районними в місті Києві державними адміністраціями формуються списки (пропозиції) на демонтаж тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у відповідних районах міста Києва у вигляді графіка черговості демонтажу тимчасових споруд (малих архітектурних форм) та передаються не рідше двох разів на місяць до Президії для формування проекту порядку денного засідання. Зміни до затвердженого Комісією графіка черговості демонтажу тимчасових споруд (малих архітектурних форм) може вносити лише Комісія за поданням районних в місті Києві державних адміністрацій або структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Вся інформація щодо формування списків демонтажу, черговості їх проведення, результатів виконання та інших питань, що стосуються процесу демонтажу, відображається в електронній базі даних тимчасових споруд в місті Києві та розміщується на офіційному веб-порталі Київської міської влади (www.kmv.gov.ua).
( Підпункт 3.3 пункту 3 доповнено абзацом сьомим згідно з Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012. У зв'язку з цим абзаци сьомий - десятий вважати відповідно абзацами восьмим - одинадцятим )
Розгляд питання, включеного до порядку денного на засіданні Комісії, розпочинається із оголошення головуючим на засіданні назви цього питання, складу запрошених осіб на засідання, прізвища доповідача та співдоповідача з відповідного питання.
Головуючий на засіданні Комісії забезпечує порядок під час засідання і створює рівні можливості членам Комісії в обговоренні питань та внесення пропозицій.
В обговоренні питання порядку денного Комісії беруть участь члени Комісії, а також особи, запрошені на засідання Комісії.
Під час засідання Комісії ведеться стенограма або аудіозапис.
4. Організація роботи Президії
4.1. Президія діє у складі голови, заступників голови, секретаря та членів Президії.
( Підпункт 4.1 пункту 4 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
4.2. Персональний склад Президії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4.3. Основним завданням Президії є попередня підготовка узгоджених пропозицій, рекомендацій з питань, які передбачається винести на розгляд Комісії.
Організаційно-технічне забезпечення проведення засідань Президії здійснює Головне управління контролю за благоустроєм.
( Абзац другий підпункту 4.3 пункту 4 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
4.4. Основною формою роботи Президії є засідання.
Рішення Президії фіксується у протоколі засідання, який підписується головою, заступниками голови та секретарем Президії.
( Абзац другий підпункту 4.4 пункту 4 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
4.5. Президія формує проект Порядку денного засідання Комісії з урахуванням пропозицій районних в місті Києві державних адміністрацій.
Засідання Президії проводяться у дні, визначені головою Президії (у разі необхідності позачергово), але не рідше одного разу на місяць. Члени Президії повідомляються про дату та час проведення засідання не пізніше 5 календарних днів до дати проведення засідання Президії.
( Підпункт 4.5 пункту 4 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
4.6. Для підготовки пропозицій на розгляд Президії створюється робоча група.
До складу робочої групи можуть включатися представники районних в місті Києві державних адміністрацій, члени Президії, Комісії, структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій та громадськості за згодою.
( Підпункт 4.6 пункту 4 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
4.7. Робоча група формує пропозиції та надає їх на розгляд Президії. Узагальнені пропозиції робочої групи, з урахуванням виробничих можливостей демонтажних бригад (у вигляді календарного графіка на місяць), Президія пропонує до розгляду на Комісії.
Затверджений календарний графік виконання робіт є обов'язковим для виконання КП "Київблагоустрій" у вказані терміни.
На черговому засіданні Президії директор КП "Київблагоустрій" звітує перед членами Президії про стан виконання прийнятих раніше рішень.
( Підпункт 4.7 пункту 4 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
5. Права та обов'язки голови, заступників голови, секретаря та членів Комісії (Президії).
( Назва пункту 5 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
5.1. Організацію роботи Комісії (Президії) забезпечують голова та секретар.
( Підпункт 5.1 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
5.2. Голова Комісії (Президії), а у разі його відсутності один із заступників голови Комісії (Президії):
( Абзац перший підпункту 5.2 пункту 5 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
- організовує роботу Комісії (Президії);
- проводить підготовку і веде засідання;
- дає доручення членам Комісії (Президії);
- представляє Комісію у відносинах з органами місцевого самоврядування, державними установами, підприємствами, організаціями та громадськості;
- організовує роботу по виконанню рішень Комісії (Президії) з питань, що розглядались;
- запрошує для участі у роботі Комісії (Президії) представників структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), а також представники інших установ, підприємств, організацій та громадських організацій за згодою;
- доводить до відома членів Комісії інформацію про офіційні документи, листи, інші повідомлення, що стосуються діяльності Комісії (Президії);
- несе персональну відповідальність за результати діяльності Комісії (Президії);
- підписує протоколи засідань;
- організовує поточну роботу Комісії (Президії).
( Підпункт 5.2 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
5.3. Заступники голови Комісії (Президії):
- беруть участь у підготовці питань на розгляд засідань Комісії (Президії);
- беруть участь у здійсненні контролю за виконанням рішень Комісії (Президії");
- здійснюють окремі повноваження голови Комісії (Президії) за дорученням голови Комісії (Президії) в разі його відсутності або неможливості здійснення ним своїх повноважень.
( Пункт 5 доповнено підпунктом 5.3 згідно з Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012. У зв'язку з цим підпункти 5.3 - 5.11 вважати відповідно підпунктами 5.4 - 5.12 )
5.4. Секретар Комісії (Президії):
- формує порядок денний засідання Комісії (Президії);
- оформляє проекти рішень, протоколи засідань Комісії (Президії), інші документи Комісії (Президії);
- інформує членів Комісії про виконання рішень Комісії (Президії);
- несе відповідальність за підготовку проведення засідань Комісії (Президії), надання матеріалів та відомостей, необхідних для проведення засідання Комісії (Президії);
- інформує членів Комісії (Президії) про час і місце проведення засідань;
- забезпечує ведення стенограми або аудіозапису засідань Комісії (Президії);
- підписує протоколи засідань Комісії (Президії).
( Підпункт 5.4 пункту 5 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
5.5. Члени Комісії мають право:
- вносити пропозиції на розгляд Комісії питання, що належать до її відання, брати участь в обговоренні, підготовці та прийнятті відповідних рішень.
- викласти окрему думку щодо прийнятого рішення, яка вноситься до протоколу.
5.6. Члени Комісії зобов'язані:
- бути присутніми на засіданнях та брати участь в її роботі;
- виконувати доручення, визначені рішеннями Комісії.
5.7. Засідання Комісії оформлюються протоколом. У протоколі засідання Комісії зазначаються:
- номер протоколу, дата та місце проведення засідання;
- прізвище головуючого на засіданні, список членів Комісії присутніх на засіданні, список запрошених та інших присутніх на засіданні;
- порядок денний засідання;
- результати розгляду питань порядку денного, список членів Комісії, а також запрошених осіб, які виступили під час обговорення;
- результати голосувань з розгляду питань порядку денного.
5.8. Протоколи засідань Комісії (Президії) підписуються головою, заступниками голови та секретарем Комісії (Президії).
( Абзац перший підпункту 5.8 пункту 5 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
Члени Комісії (Президії) можуть вносити уточнення до протоколу засідань Комісії (Президії), які є обов'язковими для розгляду під час оформлення протоколу. Відмова від внесення уточнень до протоколу засідань Комісії має бути обгрунтованою.
5.9. За результатами вивчення і розгляду питань Комісія та Президія приймають рішення, готують і ухвалюють свої висновки і рекомендації.
5.10. З питань порядку денного засідання, Президія може:
- підтримати проект рішення з питання, що обговорюється;
- відхилити проект рішення з питання, що обговорюється;
- ухвалити пропозиції робочої групи з питання, що обговорюється;
( Абзац четвертий підпункту 5.10 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
- ухвалити заяву Президії;
- взяти інформацію до відома без винесення будь-якого рішення, ухвалення висновків чи рекомендацій;
- приймати попередні рішення щодо доцільності включення до Порядку денного питань на розгляд Комісії;
- дати доручення окремим членам Комісії, Президії та робочій групі на додатковий збір матеріалів, підготовку питання чи додаткову перевірку;
- повернути матеріали на доопрацювання або ухвалити рішення про необхідність такого доопрацювання;
( Абзац десятий підпункту 5.10 пункту 5 виключено на підставі Розпорядження КМДА N 48 від 12.01.2012 )
- зняти питання або проект рішення з розгляду Президії без подальшого винесення на розгляд Комісії.
5.11. З питань порядку денного засідання Комісія може:
- підтримати проект рішення з питання, що обговорюється;
- відхилити проект рішення з питання, що обговорюється;
- ухвалити висновки Комісії з питання, що обговорюється;
- ухвалити рекомендації Комісії з питання, що обговорюється;
- ухвалити заяву Комісії;
- взяти інформацію до відома без винесення будь-якого рішення, ухвалення висновків чи рекомендацій;
- дати доручення членам Комісії на додатковий збір матеріалів, підготовку питання чи додаткову перевірку;
- повернути матеріали на доопрацювання або ухвалити рішення про необхідність такого доопрацювання;
- створити робочу групу з доопрацювання відповідних питань;
- зняти питання з розгляду.
5.12. Рішення Комісії (Президії) приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні, та підписуються головою, заступниками голови та секретарем. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
( Підпункт 5.12 пункту 5 в редакції Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )( Розпорядження доповнено Положенням на підставі Розпорядження КМДА № 587 від 19.04.2011; із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 48 від 12.01.2012 )
Заступник голови -керівник апарату |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
30.04.2010 N 323
(в редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 12.01.2012 N 48 ( ra0048017-12 ))
Склад
президії комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва
( Розпорядження доповнено Додатком на підставі Розпорядження КМДА № 587 від 19.04.2011; в редакції Розпорядження КМДА N 48 від 12.01.2012 )
Заступник голови — керівник апарату |
"Хрещатик" N 78 (3709) від 08 червня 2010 року