• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження порядку збирання та транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві

Київська міська рада | Рішення, Правила, Порядок, Положення від 18.03.2004 № 90/1300 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Правила, Порядок, Положення
  • Дата: 18.03.2004
  • Номер: 90/1300
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Правила, Порядок, Положення
  • Дата: 18.03.2004
  • Номер: 90/1300
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VII сесія XXIV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 90/1300 від 18.03.2004
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 582/582 від 30.10.2008 )
Про затвердження порядку збирання та транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві
Керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", статтями 1, 20, 21 Закону України "Про відходи", з метою реалізації рішення Київської міської ради від 14.03.2002 N 365/1799 "Про затвердження схеми санітарної очистки м. Києва" та удосконалення системи поводження з відходами в м. Києві Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Покласти на виконавчий орган Київради (Київську міську державну адміністрацію) функції щодо організації та сприяння створенню у м. Києві спеціалізованих підприємств усіх форм власності для збирання та вивезення відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) з прибудинкових територій виключно на конкурсній основі з 01.04.2004.
2. Доручити виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації) здійснювати контроль за діяльністю об'єктів у сфері поводження з відходами у м. Києві шляхом видачі дозволів на право вивезення відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві.
3. Затвердити Тимчасове положення про порядок взаємодії житлово-експлуатаційних організацій з підприємствами-перевізниками та проведення конкурсів (тендерів) з визначення підприємств - перевізників відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві згідно з додатком 1.
4. Затвердити Порядок видачі дозволів на право вивезення відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві та ввести його в дію з 01.04.2004 згідно з додатком 2.
5. Затвердити Правила транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві згідно з додатком 3.
6. Підприємствам, установам та організаціям м. Києва, незалежно від форм власності, укладати угоди на вивезення відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві із тими підприємствами-перевізниками, які мають дозвіл на право проведення такої діяльності, виданий Головним управлінням комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
7. Головному управлінню контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) видачу і продовження ордерів (планових і аварійних) на виконання будь-яких ремонтно-будівельник та інших робіт на території м. Києва, пов'язаних з великою кількістю будівельних відходів, здійснювати тільки за умови попереднього погодження замовником з Головним управлінням комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) місць складування будівельних відходів.
8. Управлінню ДАІ ГУ МВС в м. Києві посилити контроль за напрямками перевезення автотранспортом відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) по території міста з метою запобігання виникненню несанкціонованих звалищ.
9. Головному управлінню з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацювати до 01.05.2004 пропозиції підприємств - перевізників побутових, будівельних та нетоксичних промислових відходів щодо перегляду тарифів на вивезення твердих побутових відходів із врахуванням значного підвищення цін на пально-мастильні матеріали та зростання мінімальної заробітної плати, що сталися з часу введення чинних тарифів.
10. Головному управлінню комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
10.1. Здійснювати щомісячний облік та аналіз кількості відходів, що утворюються, утилізуються та захоронюються, з метою запобігання порушенням встановленого в місті порядку поводження з відходами.
10.2. Надати Головному управлінню з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для затвердження в установленому порядку розрахунки для встановлення розмірів плати за оформлення дозволів на право збирання та перевезення в м. Києві відходів (крім токсичних та особливо небезпечних).
11. Спільно з Управлінням ДАІ ГУ МВС України в м. Києві розробити зразок талона-перепустки для автотранспорту, що перевозить відходи по м. Києву, з наступним затвердженням зразка у встановленому порядку. В подальшому талон-перепустка має кріпитися з правого боку лобового скла спецавтотранспорту.
12. Районним у м. Києві державним адміністраціям та організаціям - перевізникам відходів щомісячно надавати Головному управлінню комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію про кількість вивезених відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві для її узагальнення.
13. Районним у м. Києві державним адміністраціям при залученні підприємств, установ та організацій до вивезення твердих побутових відходів визначати їм для обслуговування мікрорайони з включенням всієї інфраструктури, підпорядкованої районним у м. Києві державним адміністраціям.
14. Головному управлінню контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснювати постійний контроль за дотриманням вимог чинного законодавства з метою запобігання утворенню несанкціонованих звалищ на території лісопаркових зон у м. Києві та у разі необхідності вживати відповідних заходів до порушників природоохоронного законодавства.
15. Комунальному об'єднанню "Київзеленбуд" забезпечити використання опалого листя, гілок та інших відходів органічного походження для отримання компосту та сумішей, які можуть бути використані як добрива при проведенні агротехнічних робіт в парках, садах, скверах міста та частково реалізовані населенню.
16. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу і постійну комісію Київради з питань екологічної політики.
Київський міський головаО.Омельченко
Додаток 1
до рішення Київської
міської ради
від 18.03.2004 N 90/1300
ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про порядок взаємодії житлово-експлуатаційних організацій з підприємствами - перевізниками та проведення конкурсів (тендерів) з визначення підприємств - перевізників твердих відходів (крім токсичних та особливо небезпечних)
I. Загальні положення
1.1. Тимчасове положення (далі - Положення) регулює відносини, що виникають у сфері поводження з відходами (крім токсичних та особливо небезпечних), зокрема їх транспортування від прибудинкових територій та знешкодження. Механізм регулювання зазначених відносин базується на проведенні конкурсів (тендерів) на вивезення та знешкодження відходів.
1.2. Конкурс (тендер) відповідно до цього Положення оголошується і проводиться районними у м. Києві державними адміністраціями або за їх дорученнями організацією, на яку покладені функції замовника (далі - Організатор конкурсу (тендеру).
1.3. Проведення конкурсів (тендерів) відповідно до цього Положення здійснюється конкурсними (тендерними) комісіями, що створюються Організатором конкурсу (тендеру) з обов'язковим включенням до складу конкурсних (тендерних) комісій представника Головного управління комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
1.4. У конкурсах (тендерах), що проводяться відповідно до цього Положення, як учасники можуть брати участь підприємства незалежно від їх форм власності.
1.5. Конкурси (тендери) на вивезення та знешкодження відходів (крім токсичних та особливо небезпечних), як правило, є відкритими.
II. Підготовка до проведення конкурсу (тендеру)
2.1. Конкурсна (тендерна) комісія повинна складатися із непарного числа членів комісії, але не більше дев'яти.
Очолює конкурсну (тендерну) комісію голова, який є керівником Організатора конкурсу за посадою, або уповноважений Організатором конкурсу представник районної у м. Києві державної адміністрації.
2.2. Для залучення підрядників (постачальників послуг) до участі в проведенні конкурсу (тендеру) конкурсна (тендерна) комісія публікує інформаційне повідомлення про конкурс у міській пресі не пізніше ніж за 20 календарних днів до оголошеної дати проведення конкурсу (тендеру).
2.3. Інформаційне повідомлення про об'єкт конкурсу має включати такі дані:
- назва організатора конкурсу;
- назва предмета (об'єкта) конкурсу, його коротка характеристика;
- критерії вибору переможця конкурсу та умови укладання договору з ним;
- проект угоди (з включенням пункту про обов'язкове вивезення відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у вихідні та святкові дні);
- вартість замовлення;
- термін виконання замовлення (початок та закінчення робіт);
- дата закінчення прийому заявок та анкет на участь у конкурсі (тендері);
- дата та місце проведення конкурсу (тендеру);
- порядок фінансування робіт;
- інші умови, пов'язані із специфікою предмета конкурсу (тендеру);
- телефон та адреса для отримання інформації.
III. Умови участі установ та організацій у конкурсі (тендері)
3.1. До участі в конкурсі (тендері) допускаються підприємства та організації, залучені відповідно до п. 1.4 цього Положення, які своєчасно подали заявку на участь у конкурсі (тендері) (додаток до положення).
До заяви додаються: завірений витяг із статуту підприємства із зазначенням видів діяльності, копія свідоцтва про реєстрацію підприємства та копія дозволу на здійснення робіт із вивезення та знешкодження відходів (крім токсичних та особливо небезпечних), виданих Головним управлінням комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.2. Конкурсна (тендерна) комісія не допускає підприємств та організацій до участі в конкурсі (тендері) в таких випадках:
- надання неповних або недостовірних відомостей;
- надання заявки на участь у конкурсі (тендері) після терміну, зазначеного в інформаційному повідомленні;
- порушення порядку надання заявки.
3.3. Конкурсна (тендерна) комісія надає за запитом допушеного до конкурсу учасника проект договору на вивезення та знешкодження відходів (крім токсичних та особливо небезпечних).
IV. Порядок проведення конкурсу (тендеру)
4.1. У зазначений в інформаційному повідомленні час проведення конкурсу (тендеру) секретар конкурсної (тендерної) комісії перевіряє наявність кворуму конкурсної (тендерної) комісії, присутність учасників (не менше двох) конкурсу (тендеру) та повноваження представника учасника, що бере участь у конкурсі (тендері), на підписання ним протоколу засідання конкурсної (тендерної) комісії. Пред'явлені відомості щодо повноважень представника учасника конкурсу (тендеру) додаються до протоколу засідання конкурсної (тендерної) комісії.
Секретар конкурсної (тендерної) комісії надані відомості вносить до протоколу та повідомляє про них голові конкурсної (тендерної) комісії.
4.2. Конкурсна (тендерна) комісія має право розпочинати роботу за наявності не менше 2/3 членів комісії. Присутність члена комісії - представника Головного управління комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є обов'язковою умовою для правомірного прийняття рішення за підсумками конкурсу (тендеру).
4.3. При виконанні умов, зазначених в підпунктах 4.1, 4.2 цього Положення, голова конкурсної (тендерної) комісії оголошує про початок конкурсу (тендеру), повідомляє про результати розгляду анкет учасників конкурсу (тендеру), перевіряє правильність наданих заявок. Після надання відомостей конкурсна (тендерна) комісія приймає рішення про допуск (відмову) його учасників до участі в конкурсі (тендері), після чого розкриває конверти із заявками учасників конкурсу (тендеру).
4.4. Зміст заявок учасників оголошується головою комісії в присутності допущених до конкурсу (тендеру) учасників, після чого конкурсна (тендерна) комісія в присутності учасників конкурсу (тендеру) приступає до обговорення заявок учасників та визначає переможця конкурсу (тендеру), а також учасника, який посів друге місце (що не є обов'язковим).
За рішенням голови конкурсної (тендерної) комісії, погодженим з представником Головного управління комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), обговорення заявок учасників та визначення переможця конкурсу (тендеру) та учасника, який посів наступне за переможцем місце, може відбуватися на закритому засіданні конкурсної (тендерної) комісії, про що робиться відповідний запис у протоколі засідання конкурсної (тендерної) комісії.
4.5. Рішення конкурсної (тендерної) комісії приймаються переважною більшістю голосів членів конкурсної (тендерної) комісії, присутніх на засіданні.
4.6. Прийняте конкурсною (тендерною) комісією рішення оголошується головою комісії або одним із членів комісії.
4.7. При відсутності кворуму конкурсної (тендерної) комісії її засідання переноситься за рішенням голови комісії на інший час за згодою не менше ніж двох учасників конкурсу (тендеру) не пізніше 5-денного терміну від дати засідання конкурсної (тендерної) комісії, яке не відбулося. Якщо згоди учасників конкурсу (тендеру) про дату перенесення засідання конкурсної (тендерної) комісії не досягнуто, конкурс (тендер) вважається таким, що не відбувся.
4.8. У разі, якщо конкурсна (тендерна) комісія не допустила до участі в конкурсі (тендері) жодного із учасників або допустила лише одного, конкурс (тендер) оголошується таким, що не відбувся.
4.9. Рішення конкурсної (тендерної) комісії оформлюється протоколом засідання, підписується всіма членами комісії, переможцем конкурсу (тендеру) та учасником, що посів друге місце.
4.10. У протоколі конкурсної (тендерної) комісії, яким визначено переможця конкурсу (тендеру), представник учасника робить такий запис: "З протоколом ознайомлений, про наслідки неукладення договору із замовником, тобто про умови, передбачені підпунктом 5.3 Положення, мені повідомлено".
Представник учасника, що посів друге місце на конкурсі (тендері), у протоколі робить такий запис: "З протоколом ознайомлений, про наслідки відмови переможця конкурсу (тендеру) від укладання договору із замовником, тобто про умови, передбачені підпунктом 5.3 Положення, мені повідомлено".
4.11. Учасник конкурсу (тендеру), що не прибув на засідання, або представник учасника, що прибув на засідання, але не надав оформлених належним чином відомостей про свої повноваження як представника організації-учасника, до участі в конкурсі (тендері) не допускається.
V. Прикінцеві положення
5.1. Після оголошення результатів конкурсу (тендеру) Організатор конкурсу (тендеру) та учасник, визнаний переможцем, в триденний термін укладають договір на виконання робіт.
5.2. Якщо переможець конкурсу (тендеру) відмовляється від укладання відповідного договору, Організатор конкурсу (тендеру) в триденний термін пропонує організації, що посіла друге місце, укласти такий договір.
Якщо організації, що брали участь у конкурсі (тендері), відмовляються укладати договір, конкурс (тендер) вважається таким, що не відбувся.
5.3. Якщо переможець конкурсу (тендеру) відмовляється від укладання договору на вивіз та знешкодження відходів (крім токсичних та особливо небезпечних), він сплачує кошти в розмірі 2% від вартості оголошеного конкурсу (тендеру) на рахунок відповідної районної у м. Києві державної адміністрації. Аналогічні наслідки виникають для учасника, що посів наступне за переможцем конкурсу (тендеру) місце, якщо він відмовиться від укладання договору.
5.4. Будь-який учасник конкурсу (тендеру), який заявляє, що зазнав або може зазнати збитків в результаті порушення Організатором конкурсу (тендеру) вимог цього Положення, має право на оскарження результатів конкурсу (тендеру) відповідно до чинного законодавства.
Предметом оскарження не можуть бути:
- вибір способу розміщення замовлення на роботи (послуги) для міських потреб із способів, передбачених цим Положенням;
- рішення конкурсної (тендерної) комісії про відхилення всіх заявок на участь у конкурсі (тендері) або про недопущення учасника до участі в конкурсі (тендері) за результатами розгляду анкети учасника.
5.5. Скарга учасника конкурсу (тендеру) направляється керівнику Організатора конкурсу (тендера) та копія - до Головного управління комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до укладання договору з Організатором конкурсу. Організатор конкурсу повинен в 30-денний термін розглянути скаргу учасника. Якщо учасник конкурсу не отримає відповіді щодо задоволення його скарги або відмови, він має право звернутися до Господарського суду м. Києва.
5.6. Головне управління комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) має право прийняти до розгляду скаргу учасника конкурсу (тендеру) та винести рішення, обов'язкове для Організатора конкурсу (тендеру).
Заступник Київського міського
голови - секретар Київради

В.Яловий
Додаток
до Положення про порядок
взаємодії
житлово-експлуатаційних
організацій з підприємствами
- перевізниками та
проведення конкурсів
(тендерів) з визначення
підприємств - перевізників
відходів (крім токсичних та
особливо небезпечних)
ЗАЯВКА
на участь у конкурсі (тендері)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(назва об'єкта та предмет конкурсу)
1. Вивчивши умови та порядок проведення конкурсу (тендеру) на
збирання та вивезення відходів (крім токсичних та особливо
небезпечних), ____________________________________________________
(адреса збирання та доставки ТПВ)
проект договору з переможцем конкурсу (тендеру) __________________
(девіз організації)
повідомляє про згоду взяти участь у конкурсі (тендері) на умовах,
встановлених у зазначених вище документах, та у разі визначення
переможцем конкурсу (тендеру), укласти договір на таких умовах:
1.1. Вартість замовлення ___________________________________
__________________________________________________________________
(сума записується цифрами та прописом)
1.2. Термін виконання робіт:
Початок робіт ____________________________________________________
Тривалість виконання робіт ____________ місяців
Графік виконання робіт ___________________________________________
__________________________________________________________________
1.3. Пропозиції учасника конкурсу (тендеру) щодо інших умов
виконання робіт (послуг) _________________________________________
__________________________________________________________________
2. Ми погоджуємось з умовою, що у разі нашої перемоги у
конкурсі (тендері) та неукладенні в установлені терміни договору,
ми сплачуємо кошти в розмірі 2% від вартості замовлення оголошеного
конкурсу (тендеру) на рахунок відповідної районної у м. Києві
державної адміністрації.
3. Ми погоджуємось з умовою, що при визначенні переможця
конкурсу (тендеру) конкурсна (тендерна) комісія не повинна
керуватися виключно низькою вартістю робіт (послуг) та тривалістю
їх виконання.
Керівник
МП
Додаток 2
до рішення Київської
міської ради
від 18.03.2004 N 90/1300
ПОРЯДОК
видачі дозволів на право вивезення відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві
Дозвіл на право вивезений відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві видається Головним управлінням комунального і готельного господарств та туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підприємствам-перевізникам різних форм власності за наявності у них таких документів:
1. Лист-звернення про надання дозволу.
2. Звіт про кількість вивезених та знешкоджених відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) за останній рік.
3. Копії технічних паспортів на автотранспорт та довідки про проходження ним технічного огляду.
4. Довідки-характеристики автотранспорту: тип, вантажопідйомність, реєстраційний номер, найменування організації, якій належить спецавтотехніка, номер телефону організації.
5. Довідки санепідемстанції про придатність автотранспорту для перевезення відходів (крім токсичних та особливо небезпечних).
6. Довідки про проходження водіями медичного огляду.
7. Погодження з Державним управлінням екології та природних ресурсів у м. Києві місця захоронення (утилізації) відходів (крім токсичних та особливо небезпечних).
8. Договори на захоронення або переробку відходів (крім токсичних та особливо небезпечних).
9. Довідка про забезпечення умов для щоденного миття спецавтотранспорту, його паркування та технічного обслуговування.
10. Договір про забезпечення проведення дезінфекції контейнерів для відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) згідно з чинними санітарними нормами.
11. Квитанція про сплату послуг за оформлення дозволу.
Заступник Київського міського
голови - секретар Київради

В.Яловий
Додаток З
до рішення Київської
міської ради
від 18.03.2004 N 90/1300
ПРАВИЛА
транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві
1. Відходи (крім токсичних та особливо небезпечних) для їх сортування та утилізації вивозяться на спеціально облаштовані підприємства.
2. Відходи (крім токсичних та особливо небезпечних) для їх захоронення вивозяться виключно на:
- полігон N 5 (с. Підгірці Обухівського району) - тверді побутові відходи;
- полігон N 6 (м. Київ, вул. Червонопрапорна, 94-96) - будівельні і нетоксичні промислові відходи;
- філіал "Завод "Енергія" Київенерго" (м. Київ, вул. Колекторна, 44) тверді побутові відходи, нетоксичні промислові відходи.
3. У разі наявності у підприємства-перевізника на балансі або в оренді іншого полігона (звалища) допускається вивезення ним відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) на цей полігон (звалище) згідно із лімітами на захоронення відходів, виданими територіальним органом Міністерства екології та природних ресурсів України.
4. Транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) здійснюється спеціальними транспортними засобами чи транспортними засобами загального призначення, пристосованими для цих потреб. Транспортні засоби при перевезенні сипучих вантажів мають бути обладнані тентами (завісами) та мати ущільнені кузови для запобігання забрудненню шляхів і прилеглої території.
5. Техніко-експлуатаційні характеристики і технічний стан транспортних засобів, призначених для перевезення відходів, мають відповідати інструкціям заводів-виготовлювачів, санітарним нормам, правилам дорожнього руху, умовам безпеки транспортування відходів.
6. Перевезення всіх видів відходів здійснюється за наявності подорожніх листів, товарно-транспортних накладних, дозволу на перевезення відходів встановленого зразка. Без цих документів перевезення зазначених вантажів не допускається,
7. До перевезення відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) допускаються водії, які пройшли спеціальний інструктаж.
8. При перевезенні відходів у тарних засобах останні заносяться у вантажно-транспортні документи, мають відповідне маркування і транспортуються згідно з пунктом 5 цих Правил.
9. У випадках, коли покриття відкритих кузовів, призначених для перевезення відходів, виготовлено з тканини, воно має бути вогнебезпечним, водонепроникним, добре натягнутим і перекривати борти кузова не менше ніж на 200 мм.
10. Причепи (напівпричепи) мають бути обладнані стояночними гальмами, які забезпечують надійне утримання на схилі до 16% відчепленого від автомобіля-тягача навантаженого напівпричепа чи причепа.
11. Перевезення всіх видів відходів без виконання цих Правил не допускається, винні в порушеннях вантажоперевезення несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.
Заступник Київського міського
голови - секретар Київради

В.Яловий
"Хрещатик" N 56 (2459) від 20 квітня 2004 року