• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про Регламент Київської міської ради

Київська міська рада | Рішення, Регламент від 20.06.2002 № 27/27 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Регламент
  • Дата: 20.06.2002
  • Номер: 27/27
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Регламент
  • Дата: 20.06.2002
  • Номер: 27/27
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія XXIV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 27/27 від 20.06.2002
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 102/262 ( ra_102023-02 ) від 28.11.2002 )
Про Регламент Київської міської ради
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 12/172 ( ra_012023-02 ) від 26.09.2002 )
Відповідно до статей 140, 141 Конституції України( 254к/96-ВР ), пункту 1 частини 1 статті 26, пунктів 13, 14статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"( 280/97-ВР ), статті 9 Закону України "Про столицю України -місто-герой Київ" ( 401-14 ) Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Регламент Київської міської ради згідно здодатком.
2. Регламент Київської міської ради XXIII скликання,затверджений рішенням Київради від 08.06.00 N 148/869( ra0148023-00 ), вважати таким, що втратив чинність.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти назаступника міського голови - секретаря Київради В. Ялового.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київради
від 20.06.2002 N 27/27
Регламент
Київської міської ради
( В тексті Регламенту Київської міської ради назву відділу "загальний відділ секретаріату Київради" замінено на "відділ організаційної роботи секретаріату Київради", а назву відділу "юридичний відділ секретаріату Київради" замінено на "відділ правового забезпечення секретаріату Київради" згідно з Рішенням Київміськради N 12/172 ( ra_012023-02 ) від 26.09.2002 )
Регламент Київської міської ради (далі - Київрада) встановлюєпорядок скликання сесії Київради, підготовки і розгляду нею рішеньКиївради про затвердження порядку денного сесії та з іншихпроцедурних питань, а також порядок роботи сесії Київради, їїорганів, організацію роботи Київради, підготовку та веденняпленарних засідань, розгляд та прийняття рішень Київради заспеціальними процедурами тощо.
Розділ I
Загальні положення
Стаття 1. Київрада - представницький орган
місцевого самоврядування
1.1. Київрада - представницький орган місцевогосамоврядування, що представляє територіальну громаду міста Києвата здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваженнямісцевого самоврядування, визначені Конституцією України( 254к/96-ВР ), Законами України "Про місцеве самоврядування вУкраїні" ( 280/97-ВР ), "Про столицю України - місто-герой Київ"( 401-14 ), "Про статус депутатів місцевих Рад народнихдепутатів" ( 3949-12 ), Статутом територіальної громади містаКиєва ( ra0371023-02 ), Європейською хартією місцевогосамоврядування ( 994_036 ) та іншими законодавчими актами.
1.2. Київрада є юридичною особою, має власну печатку, рахункив банках, символіку, може від свого імені набувати майнових іособистих немайнових прав та нести обов'язки, бути позивачем івідповідачем у суді, господарському суді та мати інші реквізити таповноваження.
1.3. Строк повноважень Київради - чотири роки.
Стаття 2. Основні принципи діяльності Київради
2.1. Діяльність Київради базується на принципах:
народовладдя;
законності;
гласності;
колегіальності;
поєднання місцевих і державних інтересів;
виборності;
правової, організаційної та матеріально-фінансової
самостійності в межах повноважень, визначених чинним
законодавством;
підзвітності і відповідальності перед територіальною громадоюміста Києва;
державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування;
судового захисту прав місцевого самоврядування.
2.2. Гласність роботи Київради забезпечується шляхомвідкритості засідань сесії, розповсюдження інформації про їїдіяльність у виданні Київради - газеті "Хрещатик" та інших засобахмасової інформації. За рішенням Київради пленарні засідання можутьтранслюватися по радіо та телебаченню.
За рішенням Київради можуть проводитися закриті засідання.
За рішенням Київради окремі рішення Київради ненормативно-правового характеру можуть доводитися до відоманаселення у вигляді стислого або повного переказу, якщоприймається відповідне рішення Київради.
Хід засідання Київради безпосередньо транслюється черезвізуальне і звукове відтворення у службові приміщення для преси таприміщення для публіки, що розташовуються у будинку Київради тачерез звукове відтворення поза межами цього будинку.
Трансляція за межі будинку Київради проводиться за рішеннямКиївради.
2.3. Редакції друкованих засобів масової інформації, теле- тарадіостудії мають право акредитувати своїх представників приКиївраді. Акредитацію здійснює секретаріат Київради. СекретаріатКиївради та прес-служба Київського міського голови сприяютьакредитованим представникам засобів масової інформації уздійсненні ними професійної діяльності, заздалегідь повідомляютьїх про час проведення засідань, прес-конференцій та надаютьінформаційні матеріали, необхідні для ознайомлення громадськості зроботою Київради.
2.4. Порядок акредитації та діяльності представників засобівмасової інформації у Київраді регламентується окремим положенням,яке затверджується Київрадою.
У разі порушення законодавства про інформацію або цьогоРегламенту представником засобів масової інформації його може бутипозбавлено акредитації на визначений термін або без такого.
Запрошення на пленарне засідання Київради, оформлене належнимчином секретаріатом Київради, є єдиним документом, що надає правобути присутнім на пленарному засіданні Київради особі, яка не єпрацівником секретаріату Київради. Зазначені особи повиннірозміщуватися на відведених для них місцях, не пересуватися позалі засідань і не заважати роботі депутатів.
Порядок розміщення депутатів та інших присутніх у залізасідань осіб визначається Київрадою.
2.5. Робота Київради ведеться державною мовою.
Стаття 3. Затвердження Регламенту, внесення
до нього змін та доповнень
3.1. Регламент Київради затверджується на пленарномузасіданні Київради більшістю голосів від загального складудепутатів Київради.
3.2. Контроль за дотриманням Регламенту покладається наКиївського міського голову, заступника міського голови - секретаряКиївради.
Під час пленарного засідання Київради контроль за додержаннямРегламенту покладається на головуючого на пленарному засіданні тасекретаріат сесії.
Розділ II
Депутатська діяльність
Стаття 4. Виникнення і строк повноважень
депутата Київради
4.1. Повноваження депутата Київради починаються з днявідкриття першої сесії Київради, а закінчуються в день відкриттяпершої сесії Київради наступного скликання.
Повноваження депутата Київради, обраного замість вибулого,починаються з першого дня наступного після виборів депутатапленарного засідання Київради.
Повноваження депутата засвідчуються посвідченням і нагруднимзнаком депутата Київради.
4.2. Повноваження депутата Київради можуть бути достроковоприпинені відповідно до законодавства України.
4.3. Спірні питання щодо виникнення повноважень депутатаКиївради вирішуються в судовому порядку.
Стаття 5. Права депутата у Київраді та її органах
5.1. Депутат Київради має право:
1) ухвального голосу з усіх питань, що розглядаються назасіданнях Київради та її органів, до складу яких він входить;
2) одного голосу у Київраді та її органах, до складу яких вінвходить, без права передачі та делегування. Депутат, який невходить до складу будь-якого органу Київради, може брати участь уйого роботі з правом дорадчого голосу;
3) обирати і бути обраним до органів Київради;
4) пропонувати в установленому цим Регламентом порядкупитання до розгляду Київрадою та її органами;
5) вносити пропозиції і зауваження щодо порядку денногозасідання Київради та її органів, порядку розгляду обговорюванихпитань та їх суті;
6) вносити в установленому цим Регламентом порядку длярозгляду проекти рішень, інші документи, що приймаються Київрадоюта її органами;
7) висловлювати думку щодо персонального складу утворюванихКиїврадою органів і кандидатур посадових осіб, які обираються,призначаються або затверджуються Київрадою;
8) порушувати питання про недовіру органам, утворенимКиїврадою, особам, які входять до їх складу, а також особам, якихобрано, призначено або затверджено Київрадою;
9) брати участь у дебатах, звертатися із запитами, ставитизапитання доповідачам, співдоповідачам, головуючому на засіданні;
10) вносити пропозиції про заслуховування на пленарномузасіданні Київради звіту чи інформації будь-якого органу абопосадової особи, підзвітних чи підконтрольних Київраді, а також зпитань, що входять до компетенції Київради, інших органів іпосадових осіб, які діють на її території;
11) виступати з обгрунтуванням своїх пропозицій та з мотивівголосування, давати довідки;
12) оголошувати на засіданнях Київради та її органів увстановленому Київрадою порядку тексти звернень, заяв, резолюцій,петицій громадян чи їх об'єднань, якщо вони мають суспільнезначення;
13) має інші права, визначені Законами України "Про місцевесамоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), "Про столицю України -місто-герой Київ" ( 401-14 ) та "Про статус депутатів місцевих Раднародних депутатів" ( 3949-12 ).
5.2. Депутат Київради має такі обов'язки:
1) брати участь у роботі Київради, постійних комісій та іншихїї органів, до складу яких він входить, всебічно сприяти виконаннюїх рішень, виконувати доручення Київради, її органів, голівпостійних комісій;
2) бути присутнім на пленарних засіданнях Київради,засіданнях постійної комісії та інших органів, до складу яких вінвходить; у випадку неможливості бути присутнім на засіданнідепутат повідомляє про це (із зазначенням причин) керівникавідповідного органу Київради;
3) додержуватися Регламенту Київради, інших нормативнихактів, що визначають порядок діяльності Київради та її органів.
Стаття 6. Депутатський запит,
депутатське запитання та звернення
6.1. Депутатські запити розглядаються першим питанням порядкуденного і оголошуються в скороченому варіанті головою або членомсекретаріату сесії. За результатами цього розгляду приймаєтьсярішення про направлення запиту до відповідного органу чи посадовоїособи.
По депутатських запитах може проводитись обговорення на сесіїКиївради.
6.2. Всі депутатські запити, оголошені на пленарномузасіданні Київради, з відміткою секретаріату сесії про датуоголошення запиту та результати його голосування, реєструються тазберігаються в відділі організаційної роботи секретаріатуКиївради.
6.3. Секретаріат Київради доводить текст запиту довідповідного органу чи посадової особи, до яких його звернуто.
6.4. Орган чи посадова особа, до яких звернуто запит,зобов'язані надати письмову відповідь із зазначених у запитіпитань у термін не пізніше 2-х тижнів з дня оголошення запиту абов інший встановлений Київрадою термін.
6.5. Відповідь на депутатський запит направляється доКиївради та на ім'я депутата, реєструється в відділіорганізаційної роботи секретаріату Київради.
6.6. Відповіді на депутатські запити розглядаються на сесіїКиївради із прийняттям за результатами обговорення відповідногорішення Київради.
При необхідності проводяться окремі засідання Київради зрозгляду депутатських запитів із заслуховуванням посадових осіб,відповідальних за їх виконання.
Контроль за відповідним реагуванням на депутатський запитпокладається на секретаріат Київради.
6.7. При необхідності одержати інформацію або роз'яснення зтієї чи іншої проблеми під час пленарного засідання депутатКиївради може звертатися із запитанням до головуючого назасіданні, посадової особи або виступаючого на пленарномузасіданні.
6.8. У випадку неможливості надати відповідь на депутатськезапитання негайно, про що зазначає посадова особа, до якої депутатзвернувся із запитанням, депутат викладає письмово своє запитаннята передає в секретаріат сесії.
Секретаріат сесії оформляє та узагальнює письмові запитання,що надійшли під час пленарного засідання, та направляє їхвідповідним посадовим особам, які у місячний термін з дняоголошення запитання повинні направити авторам запитань письмовівідповіді.
6.9. Депутатське запитання до порядку денного не включається,не обговорюється, рішення по ньому не приймається.
6.10. Депутат Київради має право звернутися до усіх державнихорганів, об'єднань громадян, до підприємств, установ іорганізацій, незалежно від форм власності, до посадових осіб зпитань, пов'язаних з депутатською діяльністю, і брати участь урозгляді порушених питань. Зазначені органи та посадові особизобов'язані розглянути його звернення і дати відповідь негайно, ав разі необхідності додаткового вивчення і перевірки - не пізнішеяк у місячний строк.
Стаття 7. Депутатські фракції, групи Київради
7.1. Для вироблення спільних позицій, концепцій, поглядів зпитань, що розглядаються Київрадою або входять до сфери їїкомпетенції, депутати можуть за взаємною згодою створюватидепутатські фракції, групи.
Депутатська фракція складається не менше як з п'ятидепутатів.
Депутатська група складається не менше як з 3 депутатів іздійснює свою діяльність відповідно до Закону України "Про статусдепутатів місцевих Рад народних депутатів" ( 3949-12 ).
7.2. Депутатські фракції, групи створюються на зборахдепутатів, на яких обирається керівник депутатської фракції,групи.
Керівник фракції організовує її роботу та представляє увідносинах з іншими фракціями, групами та Київрадою.
Секретаріат Київради надає для засідань депутатських фракцій,груп приміщення.
7.3. Створення фракції, груп або зміна її складу оформляєтьсяпротоколом. Протокол про створення фракції, груп і спискидепутатів, що входять до її складу, підписуються керівникомдепутатської фракції і передаються до секретаріату сесії длявідповідної реєстрації.
7.4. Депутат Київради може бути членом тільки однієїдепутатської фракції.
7.5. Секретаріат сесії на черговому пленарному засіданніінформує Київраду про створення депутатської групи, фракції та їїперсональний склад. Інформація заноситься до протоколу сесіїКиївради та направляється до секретаріату Київради.
7.6. Діяльність депутатської фракції, групи припиняється:
у випадку вибуття з неї окремих депутатів, якщо в її складізалишається менше п'яти депутатів;
у випадку прийняття депутатами, які входять до її складу,відповідного рішення;
після закінчення повноважень Київради.
Стаття 8. Накази виборців
8.1. Прийняті під час виборчої кампанії накази виборців, якіоформляються у відповідності до чинного законодавства, утрьохмісячний термін після першої сесії передаються досекретаріату Київради для внесення на затвердження сесії Київради.
8.2. Постійні комісії Київради спільно з секретаріатомКиївради та відповідними підрозділами виконавчих органів Київрадипротягом двох місяців опрацьовують накази виборців та розробляютьпропозиції щодо їх виконання.
8.3. Розроблені виконавчими органами та постійними комісіямиКиївради пропозиції щодо виконання наказів виборців передаються допостійної комісії Київради з питань бюджету тасоціально-економічного розвитку. Після їх узагальнення тадоопрацювання спільно з виконавчими органами Київради постійнакомісія з питань бюджету та соціально-економічного розвитку вдвомісячний термін з моменту отримання пропозицій готує проектплану заходів для виконання наказів виборців, а також проектрішення Київради про прийняття наказів виборців до виконання тазатвердження підготовленого нею плану заходів для їх реалізації пороках.
8.4. Уточнення плану заходів для виконання наказів виборцівіз визначенням етапів, виконавців та джерел фінансуванняздійснюється кожен рік на окремому пленарному засіданні Київради(з урахуванням рішень Київради про затвердження бюджету та планусоціально-економічного та культурного розвитку міста).
8.5. Прийняте Київрадою рішення про затвердження планузаходів щодо виконання наказів виборців у двотижневий терміноприлюднюється секретаріатом Київради у газеті "Хрещатик".
8.6. Контроль за виконанням плану заходів по реалізаціїнаказів виборців покладається на заступника міського голови -секретаря Київради. Хід виконання плану заходів обговорюється напленарному засіданні Київради не рідше одного разу на рік.
8.7. Контроль за виконанням наказів виборців здійснюєтьсядепутатами відповідних виборчих округів та секретаріатом Київради.За вимогою депутатів, за рішенням Київради, виконавчі органиКиївради, які забезпечують виконання наказів виборців, доповідаютьКиївраді про їх виконання. За результатами таких доповідейКиїврадою, за поданням відповідних постійних комісій, приймаєтьсярішення про оцінку роботи даних органів та, у випадкунеобхідності, про внесення змін до плану заходів по виконаннюнаказів виборців.
8.8. У випадку невиконання визначених рішенням Київрадизаходів по реалізації наказів виборців у встановлений Київрадоютермін у році, що минув, за поданням депутата виконання цихзаходів включається до Програми соціально-економічного розвиткуКиєва на поточний рік із визначенням фінансування та новихтермінів виконання цих заходів.
Стаття 9. Звіти депутатів Київради перед виборцями
9.1. Депутат Київради періодично, але не рідше як один раз нарік, зобов'язаний звітувати про свою роботу і роботу Київрадиперед виборцями і перед колективами та об'єднаннями громадян, яківисунули його кандидатом у депутати.
9.2. Звіт депутата проводиться за вимогою колективу абооб'єднання громадян, які висунули його кандидатом у депутати, атакож за вимогою зборів виборців. Звіт депутата проводиться назборах виборців відповідного виборчого округу, а також на зборах(конференціях) трудових колективів, об'єднань громадян, яківисунули його кандидатом у депутати. Про проведення звіту депутатінформує Київраду.
9.3. Київрада визначає орієнтовні строки проведення звітівдепутатів перед виборцями, своєчасно забезпечує їх довідковими таінформаційними матеріалами, необхідними для звіту.
Стаття 10. Забезпечення депутатської діяльності
10.1. Для проведення зустрічей із виборцями, вивченнязаконодавчих актів, нормативних документів Київради та їївиконавчих органів встановлюються два депутатські дні - середа тап'ятниця.
10.2. Київрада забезпечує депутатів своїми офіційнимивиданнями та інформаційними матеріалами, організує допомогу їм зправових питань, надає можливість ознайомитись з рішеннямивиконавчого органу, розпорядженнями Київської міської державноїадміністрації.
Всі розпорядження Київського міського голови та Київськоїміської державної адміністрації протягом одного робочого дня зчасу їх підписання направляються в секретаріат Київради.
10.3. Для ефективної роботи з підготовки проектів рішеньКиївради та для ефективного виконання депутатами своїх обов'язківв Київраді постійні комісії Київради забезпечуються сучасноюоргтехнікою та засобами зв'язку, що включає в себе організаціюлокальної та глобальної мережі комп'ютерного зв'язку. Длязабезпечення роботи депутата на пленарних засіданнях Київради залпленарних засідань облаштований автоматизованою системоюголосування та інформаційного обслуговування депутатів Київради"РАДА-КИЇВ".
10.4. Депутати Київради у своїй роботі користуються допомогоюпомічників-референтів, правовий статус яких визначаєтьсяПоложенням про помічника-референта депутата Київради( ra0109023-98 ), яке затверджується Київрадою.
10.5. Для проведення депутатом Київради прийому виборцівутворюється громадська приймальня депутата Київради. Громадськаприймальня працює згідно з Положенням про громадську приймальнюдепутата Київради ( ra0231023-00 ), яке затверджується Київрадою.
10.6. Режим роботи депутатів у Київраді, надання їмприміщень, забезпечення транспортом, зв'язком, оргтехнікою (таінше) визначається Київрадою.
Розділ III
Структура Київради, правовий статус її органів
та посадових осіб
Стаття 11. Загальна структура Київради
11.1. Київрада складається з 90 депутатів, які обираютьсянаселенням Києва на основі загального, рівного і прямого виборчогоправа шляхом таємного голосування відповідно до Закону України"Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міськихголів" ( 14/98-ВР ).
11.2. Структуру Київради складають:
1) депутати Київради;
2) постійні комісії Київради;
3) тимчасові контрольні комісії Київради;
4) заступник міського голови - секретар Київради;
5) Президія Київради;
6) секретаріат Київради;
7) виконавчі органи Київради.
11.3. У разі дострокового припинення повноважень деякихдепутатів, внаслідок чого до складу Київради входитиме менш як двітретини депутатів, до обрання необхідної кількості депутатів такаКиїврада вважається правомочною за наявності більше половинидепутатів від загального складу Київради.
Стаття 12. Київський міський голова
12.1. Київський міський голова є головною посадовою особоютериторіальної громади міста Києва і здійснює повноваженнявідповідно до Законів України "Про місцеве самоврядування вУкраїні" ( 280/97-ВР ), "Про столицю України - місто-герой Київ"( 401-14 ) та інші повноваження, якщо вони не віднесені довиключної компетенції Київради.
Стаття 13. Заступник міського голови -
секретар Київради
13.1. Заступник міського голови - секретар Київрадиобирається Київрадою з числа депутатів за поданням Київськогоміського голови шляхом таємного голосування на строк повноваженьКиївради та працює в Київраді на постійній основі.
13.2. Заступник міського голови - секретар Київради:
1) скликає сесії Київради та її пленарні засідання, відкриваєта веде їх, підписує протоколи сесій відповідно до дорученнякиївського міського голови; а також у випадку невмотивованоївідмови міського голови або неможливості його скликати сесіюКиївради один раз на квартал; у випадку нескликання сесії удвотижневий строк з моменту внесення про це пропозиції не менш яктретини від загального складу депутатів Київради або виконавчогооргану Київради;
2) у випадку відсутності Київського міського голови абонеможливості виконання ним своїх обов'язків з поважних причин ведезасідання ради та підписує її рішення;
3) за дорученням Київського міського голови веде засіданняПрезидії Київради;
4) за посадою очолює секретаріат Київради;
5) повідомляє депутатів Київради і доводить до відоманаселення інформацію про час і місце проведення сесії Київради таїї пленарних засідань, питання, які передбачається внести нарозгляд Київради;
6) організовує підготовку сесій Київради та її пленарнихзасідань, питань, що вносяться на розгляд Київради;
7) забезпечує своєчасне доведення рішень Київради довиконавців і населення, організує контроль за їх виконанням;
8) за дорученням Київського міського голови координуєдіяльність постійних комісій Київради, дає їм доручення, сприяєорганізації виконання їхніх рекомендацій;
9) сприяє депутатам Київради у здійсненні їх повноважень;
10) організує за дорученням Київради відповідно дозаконодавства здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою тапроведенням референдумів та виборів до органів державної влади тамісцевого самоврядування;
11) забезпечує зберігання офіційних документів Київради тазабезпечує доступ до них осіб, яким це право надано увстановленому порядку;
12) відає внутрішнім розпорядком роботи Київради;
13) вирішує за дорученням Київського міського голови абоКиївради інші питання, пов'язані з діяльністю Київради та їїорганів;
14) призначає день прийому депутатів Київради.
13.3. Заступник міського голови - секретар Київради може бутидостроково звільнений з посади за рішенням Київради в порядку,визначеному законодавством.
Стаття 14. Президія Київради
14.1. Президія Київради є дорадчим органом Київради, якийпопередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з усіхпитань, які відносяться до компетенції Київради.
14.2. До складу Президії входять Київський міський голова,заступник міського голови - секретар Київради, голови постійнихкомісій Київради, уповноважені представники депутатських фракцій,груп Київради.
Стаття 15. Секретаріат Київради
15.1. Секретаріат Київради утворюється Київрадою. Йогоструктура, чисельність, витрати на утримання встановлюютьсяКиїврадою за поданням Київського міського голови.
15.2. Секретаріат Київради здійснює організаційне, правове,інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпеченнядіяльності Київради, її органів, депутатів, сприяє здійсненнюКиїврадою взаємодії з її виконавчими органами та районними радамиу місті Києві, здійснює контрольні функції, передбачені цимРегламентом.
15.3. Вся кореспонденція, адресована Київському міськомуголові, його заступнику - секретарю Київради, постійним комісіямКиївради, депутатам Київради та структурним підрозділамсекретаріату Київради, а також вихідна кореспонденція реєструєтьсята передається секретаріатом Київради адресатам.
15.4. Секретаріат Київради за посадою очолює заступникміського голови - секретар Київради.
15.5. Секретаріат Київради діє згідно з Положенням про нього,яке затверджується Київрадою за поданням заступника Київськогоміського голови - секретаря Київради.
Стаття 16. Комісії Київради
16.1. Постійні комісії Київради є органами Київради, щообираються з числа її депутатів для вивчення, попередньогорозгляду і підготовки питань, які належать до її відання,здійснення контролю за виконанням рішень Київради та її виконавчихорганів.
16.2. Постійні комісії Київради обираються Київрадою на строкїї повноважень у складі голови та членів комісії згідно звідповідними заявами депутатів Київради, поданими на ім'яКиївського міського голови. Кількість і персональний складпостійних комісій Київради затверджується сесією Київради.
Кількість членів постійної комісії Київради не може бутименшою 5 осіб. В окремих випадках Київською міською радою можебути прийняте рішення про меншу кількість членів постійноїкомісії.
До складу постійної комісії Київради не може бути обранийКиївський міський голова та заступник міського голови - секретарКиївради.
Депутат Київради може бути членом тільки однієї постійноїкомісії Київради.
16.3. У випадку невиконання депутатом Київради своїхобов'язків щодо роботи в постійній комісії Київради, визначенихПоложенням про постійні комісії Київради ( ra_063023-98 ), тавідсутності його більш, ніж на половині із проведених комісією запівріччя засідань голова відповідної комісії Київради вносить наїї розгляд питання про можливість подальшого перебування депутатаКиївради у її складі. У випадку прийняття комісією Київрадирішення про неможливість перебування депутата у складі комісіїголова комісії подає відповідний проект рішення на розглядКиївради.
16.4. Постійні комісії Київради за дорученням Київради,Київського міського голови або за власною ініціативою попередньорозглядають проекти програм соціально-економічного і культурногорозвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм ібюджету, вивчають і готують питання про стан та розвитоквідповідних галузей господарського і соціально-культурногобудівництва, інші питання, які вносяться на розгляд Київради,розробляють проекти рішень Київради та готують висновки з цихпитань, виступають на сесіях Київради з доповідями іспівдоповідями.
16.5. Постійні комісії Київради за дорученням Київради,Київського міського голови, заступника міського голови - секретаряКиївради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітнихі підконтрольних Київраді органів, підприємств, установ,організацій, незалежно від форм власності, та їх посадових осіб,отримують від них необхідні матеріали і документи, подають зарезультатами перевірки обов'язкові для розгляду і вжиття заходіврекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках -на розгляд Київради, здійснюють контроль за виконанням рішеньКиївради та її виконавчих органів.
16.6. Постійні комісії Київради у питаннях, які належать доїх відання, мають право створювати підготовчі комісії і робочігрупи з залученням представників громадськості, вчених таспеціалістів, а також радників та консультантів, які працюють нагромадських засадах.
16.7. Функціональна спрямованість, перелік і порядокорганізації роботи відповідних постійних комісій Київрадивизначається Положенням про постійні комісії Київради( ra_063023-98 ), яке затверджується Київрадою.
Постійні комісії Київради попередньо розглядають кандидатуриосіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення абопогодження Київрадою, готуються висновки з цих питань.
16.8. Тимчасові контрольні комісії Київради є органамиКиївради, які обираються з числа її депутатів для здійсненняконтролю з конкретно визначених Київрадою питань, що належать доповноважень місцевого самоврядування. Тимчасові контрольні комісіїКиївради подають звіти і пропозиції на розгляд Київради.
16.9. Порядок створення та роботи тимчасової контрольноїкомісії Київради визначаються відповідно до законодавства.
16.10. Робота тимчасових контрольних комісій Київрадизабезпечується секретаріатом Київради.
16.11. За рішенням Київради можуть створюватись інші комісіїКиївради в порядку, визначеному чинним законодавством України.
Стаття 17. Виконавчі органи Київради
17.1. Виконавчі органи Київради утворюються Київрадоювідповідно до ст.11 Закону України "Про місцеве самоврядування вУкраїні" ( 280/97-ВР ), ст.10 Закону України "Про столицюУкраїни - місто-герой Київ" ( 401-14 ) та Статуту територіальноїгромади міста Києва ( ra0371023-02 ).
Виконавчі органи Київради підзвітні і підконтрольні Київраді,здійснюють повноваження, які визначені Конституцією України( 254к/96-ВР ), Законами України "Про місцеве самоврядування вУкраїні" ( 280/97-ВР ), "Про столицю України - місто-герой Київ"( 401-14 ), Статутом територіальної громади міста Києва( ra0371023-02 ), та інші повноваження, надані Київрадою.
17.2. Структура, загальна чисельність виконавчих органівКиївради, витрати на їхнє утримання затверджуються Київрадою заподанням Київського міського голови.
17.3. Положення про відділи, управління та інші структурніпідрозділи виконавчого органу Київради затверджуються Київрадою.
Розділ IV
Організація роботи Київради
Стаття 18. Планування роботи Київради
18.1. Діяльність Київради здійснюється відповідно до планів,які затверджуються Київрадою на рік, поточну та наступну сесії.
План роботи Київради визначає головні напрямки діяльностіКиївради та її органів, організаційні форми вирішення поставленихзавдань та містить перелік основних організаційно-масових заходівта виконавців.
18.2. Проект плану роботи Київради розробляється постійнимикомісіями Київради та підрозділами виконавчих органів Київради заучастю секретаріату Київради з урахуванням пропозицій депутатівКиївради, органів місцевого самоврядування.
18.3. План роботи на наступний рік затверджується напленарному засіданні Київради в кінці поточного року і вдесятиденний термін доводиться до відома всіх депутатів Київради,виконавчих органів, зацікавлених організацій і посадових осіб.
18.4. У план роботи Київради на рік обов'язково включаютьсяпитання:
контроль за виконанням наказів виборців, депутатськихзапитів, планів робіт та рішень Київради;
звіти посадових осіб місцевого самоврядування та іншихпідзвітних та підконтрольних Київраді посадових осіб.
18.5. Організація виконання плану роботи Київрадипокладається на постійні комісії Київради та секретаріат Київради.Хід виконання плану роботи Київради обговорюється на засіданняхпостійних комісій, засіданнях Президії Київради. Пропозиції щодоуточнення або зміни перспективного плану роботи Київрадирозглядаються Київрадою на пленарних засіданнях на вимогудепутатів Київради та постійних комісій Київради.
18.6. На основі плану роботи Київради Президія та секретаріатКиївради розробляють плани підготовки та проекти порядку денногочергових пленарних засідань Київради.
Планами визначається перелік документів, які повинні бутирозроблені, терміни розробки та відповідальні за цю роботу, атакож інші питання, пов'язані з підготовкою і проведеннямпленарних засідань Київради.
18.7. Плани роботи постійних комісій Київради складаються напоточний рік та поточний місяць і затверджуються на засіданніпостійних комісій Київради. Плани роботи постійних комісійКиївради можуть коригуватись у випадку включення до нихпозапланових питань за дорученням Київради, Київського міськогоголови, заступника міською голови - секретаря Київради, запропозицією членів постійних комісії Київради, інших депутатівКиївради.
До плану роботи постійної комісії Київради питаннявключаються після обговорення пропозицій на засіданні комісії (звизначенням строку підготовки питання і відповідального за йогопідготовку).
18.8. Зведений план роботи постійних комісій Київрадинадається кожному депутату Київради, надсилається до підвідомчих іпідконтрольних Київраді органів, підприємств, установ іорганізацій згідно з розрахунком розсилки, який затверджуєзаступник міського голови - секретар Київради.
18.9. Контроль за формуванням і виконанням планів роботипостійних комісій Київради покладається на заступника міськогоголови - секретаря Київради, який один раз на три місяці напочатку першого місяця кварталу інформує Київраду про виконанняпостійними комісіями Київради плану роботи, оцінює ефективністьроботи постійних комісій Київради, вносить відповідні пропозиції.
Стаття 19. Скликання сесії Київради, її пленарних
засідань та засідань постійних комісій Київради
19.1. Київрада проводить роботу сесійно. Сесія складається зпленарних засідань Київради, а також засідань постійних татимчасових комісій Київради.
19.2. Перша сесія новообраної Київради скликається Київськоюміською територіальною виборчою комісією після обрання Київради вправомочному складі. Її відкриває і веде голова цієї виборчоїкомісії. Він інформує Київраду про підсумки виборів депутатівКиївради, Київського міського голови і визнання їх повноважень.
19.3. Наступні сесії Київради скликаються Київським міськимголовою або за його дорученням - заступником міського голови -секретарем Київради.
19.4. Сесії Київради скликаються у міру необхідності, але нерідше одного разу на квартал.
19.5. У разі немотивованої відмови Київського міського головиабо неможливості його скликати пленарне засідання Київради одинраз на квартал, у випадку нескликання пленарного засідання удвотижневий строк з моменту внесення про це пропозиції не менш яктретиною від загального складу депутатів Київради або виконавчогооргану Київради, а також відповідно до доручення міського головисесія Київради скликається заступником міського голови -секретарем Київради.
19.6. У випадку відмови заступника міського голови -секретаря Київради скликати пленарне засідання Київради увипадках, викладених у цьому Регламенті, пленарне засіданняКиївради може бути скликане депутатами Київради, які складають неменш як третину загального складу Київради.
19.7. Рішення про скликання сесії Київради доводиться довідома депутатів Київради і населення міста Києва не пізніше як за10 днів до першого пленарного засідання Київради, а у надзвичайнихвипадках, що потребують термінового рішення Київради, - не пізнішеяк за день до пленарного засідання із зазначенням часу скликання,місця проведення та питань, які передбачається внести на розглядКиївради.
19.8. Засідання постійної комісії Київради скликається їїголовою, а у випадку неможливості виконувати ним своїповноваження - його заступником або секретарем постійної комісіїКиївради. Голова комісії несе персональну відповідальність зазапрошення на засідання постійної комісії Київради всіх її членів.
19.9. Засідання постійної комісії Київради скликається в мірунеобхідності, але не рідше термінів, визначених Положенням пропостійні комісії Київради ( ra_063023-98 ). Цим же Положенням( ra_063023-98 ) регламентується і порядок ведення засідань.
Розділ V
Пленарні засідання Київради
Стаття 20. Підготовка питань до розгляду на
пленарному засіданні Київради
20.1. Питання на розгляд Київради та проекти рішень вносятьсяза поданням Київського міського голови, депутатів Київради,постійних комісій Київради, виконавчих органів Київради.
Винесення питань на розгляд пленарного засідання Київрадисупроводжується наданням відповідною профільною постійною комісієюКиївради, відділом правового забезпечення секретаріату Київрадисвоїх висновків, які готуються відповідно до вимог Регламенту.Винесенню питань на розгляд пленарного засідання Київради передуєпопередній розгляд питань Президією Київради.
20.2. Депутат Київради, постійна комісія Київради подають довідділу організаційної роботи секретаріату Київради та допрофільної постійної комісії Київради проекти рішень Київради уписьмовій формі за відповідними підписами згідно з вимогамиРегламенту.
Проект рішення Київради, підготовлений виконавчим органомКиївради, подається в відділ організаційної роботи секретаріатуКиївради та у профільну постійну комісію Київради за підписомкерівника виконавчого органу або його заступника.
Проекти рішень Київради, які надходять безпосередньо відКиївського міського голови, подаються за його підписом.
20.3. Питання, ініційовані для розгляду Київрадою в порядкумісцевої ініціативи, відповідно до ст.9 Закону України "Промісцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), вносяться допорядку денного пленарного засідання Київради, за поданнямуповноваженого відповідною ініціативною групою депутата Київрадиабо Київським міським головою у порядку, визначеному данимРегламентом. Статус місцевої ініціативи надається питанням,ініційованим членами територіальної громади міста Києва укількості не менше тисячі осіб, що засвідчується відповіднимпідписним листом.
20.4. Проект рішення Київради готується на бланку рішенняКиївради та має містити таку інформацію:
1) назва документа, автори проекту, ініціатори його розглядута їхній підпис (їхні підписи), який має міститися на кожномуаркуші проекту;
2) преамбула до проекту рішення Київради, яка, крімобгрунтування підстав прийняття рішення, повинна вміщуватипосилання на відповідні законодавчі та нормативні акти іззазначенням номерів статей, частин, пунктів, підпунктів;
3) перелік додатків до проекту рішення Київради, якщо вони є. 20.5. Проект рішення Київради подається до відділуорганізаційної роботи секретаріату Київради разом із супровідноюзапискою - типовою формою, яка включає інформацію про:
1) дату внесення проекту рішення Київради до секретаріатуКиївради;
2) реєстраційний номер, присвоєний проекту секретаріатомКиївради;
3) прізвище і посаду доповідача по проекту на пленарномузасіданні Київради;
4) обгрунтування необхідності прийняття рішення Київрадою;
5) обгрунтування відповідності проекту рішення Київрадичинному законодавству;
6) очікувані наслідки прийняття та застосування рішення (увипадку прийняття рішення Київради, що впливає насоціально-економічну ситуацію у місті);
7) перелік стадій опрацювання, які пройшов проект (протоколизасідань постійних комісій Київради, висновки експертиз тощо).
Проекти рішень Київради, супровідна інформація до нихподаються у відділ організаційної роботи секретаріату Київради,зберігаються ним на магнітному носієві з записом у форматі WindowsWord та вносяться до бази даних комп'ютерної мережі Київради.
20.6. У випадку внесення проекту рішення Київради, якепотребуватиме матеріальних чи інших витрат за рахунок міськогобюджету, додається фінансово-економічне обгрунтування тапропозиції щодо джерел фінансування покриття цих витрат.
20.7. Проекти рішень Київради, які підготовлені відповідно довимог даного Регламенту, протягом одного робочого дня проходятьекспертизу в секретаріаті Київради на відповідність вимогамположень Регламенту, реєструються та направляються на ознайомленнядепутатам Київради через постійні комісії Київради.
У п'ятиденний термін з дня подання проекту рішення у постійнікомісії на ознайомлення всі особи, що наділені відповідним правомініціативи, подають зауваження і пропозиції з приводу проекту допостійної комісії Київради, членами якої вони є. Кожна постійнакомісія Київради по закінченню п'ятиденного терміну із моментуознайомлення із проектом рішення Київради відправляє зауваження іпропозиції до нього на реєстрацію до відділу організаційної роботисекретаріату Київради.
20.8. Відділ організаційної роботи секретаріату Київради позакінченню п'яти днів, відведених депутатам Київради на внесенняпропозицій, в одноденний термін реєструє зауваження і пропозиціїдо проекту рішення Київради та направляє їх та сам проект рішенняКиївради із супровідною запискою до нього на розгляд довідповідної профільної постійної комісії Київради та до відділуправового забезпечення секретаріату Київради.
Проекти рішень Київради, які підготовлені виконавчим органомКиївради, повинні мати висновок відділу правового забезпеченнясекретаріату Київради.
20.9. Якщо поданий до відділу організаційної роботисекретаріату Київради проект рішення Київради не відповідаєвимогам Регламенту щодо структури, викладу, оформлення документа,відділ організаційної роботи секретаріату Київради, не пізніш як уодноденний термін, повертає ініціатору його проект рішення ізписьмовим зазначенням причин повернення, та повідомляє про цевідповідну постійну комісію Київради. Таке повернення не позбавляєініціатора права повторно подати проект рішення Київради довідділу організаційної роботи секретаріату Київради після усуненнявиявлених недоліків або після прийняття постійною комісієюКиївради рішення про невідповідність зауважень положеннямРегламенту.