• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку проведення експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери

Пенсійний фонд України  | Постанова, План, Порядок від 03.03.2021 № 8-1
Реквізити
  • Видавник: Пенсійний фонд України
  • Тип: Постанова, План, Порядок
  • Дата: 03.03.2021
  • Номер: 8-1
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Пенсійний фонд України
  • Тип: Постанова, План, Порядок
  • Дата: 03.03.2021
  • Номер: 8-1
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
03.03.2021 № 8-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 березня 2021 р.
за № 400/36022
Про затвердження Порядку проведення експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери
Відповідно до підпункту 2 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2020 року № 1278 "Про запровадження експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери", пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 (зі змінами), правління Пенсійного фонду України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок проведення експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, що додається.
2. Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (Чекотун Д.) разом з Юридичним департаментом (Рябцева Т.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
Голова правлінняЄ. Капінус
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України,
Міністерства цифрової
трансформації України
03 березня 2021 року № 112/29
Постанова Правління
Пенсійного фонду України
03 березня 2021 року № 8-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 березня 2021 р.
за № 400/36022
ПОРЯДОК
проведення експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери
1. Цим Порядком визначено механізм проведення експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі - експериментальний проект), завдання його учасників та етапи виконання.
2. У цьому Порядку вживаються такі скорочення:
ЄІССС - Єдина інформаційна система соціальної сфери;
ЄСР - Єдиний соціальний реєстр;
ІКІС ПФ - Інтегрована комплексна інформаційна система Пенсійного фонду України;
ІОЦ - Державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики";
ОСЗН - органи соціального захисту населення;
РЗО - Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
ЦБІ - централізований банк даних з проблем інвалідності;
ЦОД ПФ - центри обробки даних Пенсійного фонду України (основний і резервний);
ЦС - Центральне сховище Міністерства соціальної політики України.
3. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
Адміністратор Порталу Дія - технічний адміністратор Порталу Дія (державне підприємство "ДІЯ", що належить до сфери управління Мінцифри), визначений відповідно до Положення про Єдиний державний веб-портал електронних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1137;
Донор - організація, яка здійснює надання коштів міжнародної технічної допомоги для фінансування експериментального проекту;
інституції соціального захисту - Мінсоцполітики, органи та установи, що належать до сфери його управління, Пенсійний фонд України та його територіальні органи, Національна соціальна сервісна служба України та її територіальні органи, фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування та їх територіальні органи, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та інші надавачі будь-яких видів соціальної підтримки;
Портал Дія - Єдиний державний вебпортал електронних послуг;
ПК "Соціальна громада" - програмний комплекс "Інтегрована інформаційна система "Соціальна громада", який адмініструється ІОЦ;
Розробник - розробник прикладного програмного забезпечення ЄІССС, визначений Донором;
соціальний захист - забезпечення інституціями соціального захисту соціальних виплат, пільг, послуг, заходів та інших гарантій, передбачених для громадян законодавством, за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, міжнародної технічної допомоги та інших джерел, не заборонених законодавством.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги", "Про захист персональних даних", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" та інших нормативно-правових актах у сферах цифровізації, цифрового розвитку і спеціального зв’язку та телекомунікацій.
4. Цей Порядок визначає процедури відпрацювання нижчезазначених технологій в межах реалізації функціоналів першої черги ЄІССС:
1) створення на технологічній базі РЗО та подальше наповнення ЄСР даними з інших джерел інформації, в тому числі ЦБІ, ЦС, необхідних для забезпечення надання таких електронних послуг (включаючи необхідний реінжиніринг ділових процесів):
звернення в електронній формі за державною соціальною допомогою (допомогою на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; допомогою на дітей одиноким матерям; допомогою при усиновленні дитини; допомогою на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність; державною соціальною допомогою особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю) (далі - державна соціальна допомога);
відображення в електронній формі інформації про соціальний статус громадянина;
відображення в електронній формі інформації, що міститься у свідоцтві про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
відображення в електронній формі інформації, що міститься в пенсійному посвідченні;
відображення електронної пенсійної справи;
відображення в електронній формі інформації про інвалідність особи (групу, підгрупу, причину інвалідності та строк, на який її призначено);
формування в електронній формі довідок про заробітну плату, сплачені страхові внески, розмір пенсії;
2) централізоване оброблення даних для надання громадянам електронних послуг, зазначених у цьому Порядку, з уникненням дублювання ділових процесів, застосування паперового документообігу та із передбаченням, зокрема, оцифрування (ретроконверсії) паперових форм документів;
3) централізоване фінансування та пряме перерахування коштів на соціальні виплати організаціям, що здійснюють виплату і доставку соціальних виплат, або на поточні рахунки одержувачів у банках;
4) забезпечення електронної інформаційної взаємодії ЄІССС із ЦБІ, Єдиною інформаційно-аналітичною системою "Діти", іншими інформаційними системами, а також із Порталом Дія для дистанційного доступу громадян через цей портал до всіх послуг, що надаються інституціями соціального захисту.
5. Для виконання завдань експериментального проекту в ході його реалізації мають бути створені основні підсистеми ЄІССС, визначені Стратегією цифрової трансформації соціальної сфери, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2020 року № 1353-р (далі - перша черга ЄІССС), а саме:
підсистема ЄІССС "Єдиний соціальний реєстр";
підсистема ЄІССС "Єдиний соціальний процесинг";
підсистема ЄІССС "Електронний бюджет";
підсистема ЄІССС "Соціальне казначейство";
підсистема ЄІССС загального призначення.
ЄІССС створюється як окрема інформаційна система з використанням технологій ІКІС ПФ, зокрема технології функціонування РЗО.
Захист інформації в ЄІССС здійснюється відповідно до вимог законодавства у сфері захисту інформації.
6. Експериментальний проект реалізується у мережевій інфраструктурі на програмно-технічних засобах або засобах віртуалізації Пенсійного фонду України (далі - Пенсійний фонд).
7. Учасниками експериментального проекту є:
Мінсоцполітики;
Мінцифри;
Пенсійний фонд;
ІОЦ;
Адміністратор Порталу Дія;
ОСЗН;
Донори;
Розробник.
За потреби учасниками експериментального проекту укладаються двосторонні або багатосторонні договори, які відповідно до цього Порядку регламентують їх взаємодію у процесі реалізації експериментального проекту.
8. Користувачами першої черги ЄІССС є:
працівники ОСЗН, які виконують функції із забезпечення соціального захисту громадян;
громадяни, які звертаються (в тому числі через Портал Дія) за соціальним захистом;
працівники Мінсоцполітики, Пенсійного фонду та його територіальних органів, Нацсоцслужби, ІОЦ, Адміністратор Порталу Дія;
адміністратори центрів надання адміністративних послуг;
представники інших організацій, які використовують функціонал Порталу Дія (за згодою);
інші органи, підприємства, установи, організації, задіяні в технологічному процесі забезпечення соціального захисту.
9. В межах реалізації експериментального проекту заяви про призначення та надання різних видів державної соціальної допомоги, зазначених у пункті 4 цього Порядку, з необхідними документами, приймаються від громадян в електронній формі засобами ПК "Соціальна громада" або Порталу Дія в порядку та за формами визначеними нормативно-правовими актами.
10. У процесі реалізації експериментального проекту забезпечується узагальнення даних щодо електронних звернень громадян за соціальним захистом і формування електронної справи отримувача державної соціальної допомоги.
11. Звернення громадян обробляються не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дати їх надходження засобами першої черги ЄІССС. Результати розгляду звернень відображаються в електронній справі отримувача державної соціальної допомоги, а також через Портал Дія або ПК "Соціальна громада".
12. Мінсоцполітики засобами першої черги ЄІССС забезпечує виплату в порядку, визначеному нормативно-правовими актами, видів державної соціальної допомоги, зазначених у пункті 4 цього Порядку.
13. У межах реалізації експериментального проекту забезпечується впровадження електронних послуг (включаючи необхідний реінжиніринг ділових процесів), зазначених у додатку 1 до цього Порядку.
14. Вимоги до першої черги ЄІССС визначаються у відповідному технічному завданні, яке затверджується Мінсоцполітики за погодженням із Мінцифри та Пенсійним фондом.
15. Моніторинг виконання експериментального проекту та оперативне управління ним здійснюється міжвідомчою робочою групою, склад якої затверджується Мінсоцполітики за погодженням із Мінцифри та Пенсійним фондом.
16. З метою належної та своєчасної реалізації експериментального проекту його учасники забезпечують:
1) Мінсоцполітики:
організаційно-методичну підтримку процесів, пов’язаних із упровадженням ЄІССС;
залучення фахівців для формування детальних вимог до програмного забезпечення ЄІССС;
реінжиніринг ділових процесів, автоматизація яких включена до обсягу експериментального проекту, в тому числі підготовку та затвердження нормативно-правових актів, що регулюють ділові процеси, реінжиніринг яких проводиться в межах експериментального проекту;
затвердження технічних завдань та іншої технічної документації щодо експериментального проекту відповідно до цього Порядку;
затвердження протоколів інформаційного обміну в межах функціонування першої черги ЄІССС та міграції даних з діючих інформаційних систем Мінсоцполітики до ЄІССС;
надання ліцензійного програмного забезпечення, наявного на сталому міжнародному ринку (операційні системи, системи керування базами даних, системи бізнес-аналізу тощо), що необхідне для забезпечення функціонування підсистем ЄІССС, з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 року № 1433 "Про затвердження Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади";
надання Розробнику необхідної інформації, погодження проектних рішень;
розроблення та затвердження графіка впровадження ЄІССС;
затвердження графіка доопрацювання діючих інформаційних систем і баз даних у частині взаємодії та функціонування паралельно з ЄІССС;
захист інформації в ЄІССС у сфері відповідальності Мінсоцполітики;
участь у тестуванні прикладного програмного забезпечення ЄІССС, приймання прикладного програмного забезпечення ЄІССС;
визначення пілотних об’єктів (ОСЗН) для участі в тестуванні ЄІССС;
пряме централізоване фінансування соціальних виплат, які в процесі реалізації експериментального проекту проводяться за допомогою ЄІССС;
моніторинг надання електронних послуг, що включені до експериментального проекту;
інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо завдань і ходу експериментального проекту;
координацію та контроль процесу реалізації експериментального проекту, зокрема, забезпечення діяльності міжвідомчої робочої групи, яка утворюється відповідно до цього Порядку, звітування про результати реалізації експериментального проекту перед Кабінетом Міністрів України;
2) Мінцифри:
участь в розробленні графіка впровадження ЄІССС;
залучення фахівців для формування детальних вимог до програмного забезпечення першої черги ЄІССС;
участь у підготовці нормативно-правових актів щодо регулювання ділових процесів, які підлягають реінжинірингу в процесі реалізації експериментального проекту;
участь у розробленні та затвердженні порядків і протоколів інформаційної взаємодії ЄІССС із Порталом Дія;
надання Розробнику необхідної інформації;
розгляд та узгодження технічних завдань та іншої документації щодо експериментального проекту відповідно до цього Порядку;
захист інформації в ЄІССС у сфері відповідальності Мінцифри;
участь у тестуванні прикладного програмного забезпечення ЄІССС;
інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо нових можливостей Порталу Дія, пов’язаних із впровадженням ЄІССС;
3) Пенсійний фонд:
участь в розробленні графіка впровадження ЄІССС;
залучення фахівців для формування детальних вимог до програмного забезпечення ЄІССС;
участь в реінжинірингу ділових процесів, автоматизацію яких включено до обсягу експериментального проекту, в тому числі участь у підготовці нормативно-правових актів щодо регулювання таких процесів;
розгляд та узгодження технічних завдань та іншої технічної документації щодо експериментального проекту відповідно до цього Порядку;
участь у розробленні та затвердженні порядків і протоколів інформаційної взаємодії з діючими інформаційними системами та реєстрами Мінсоцполітики та РЗО в межах експериментального проекту відповідно до цього Порядку;
надання необхідних апаратних і технічних ресурсів, засобів віртуалізації та мережевої інфраструктури тестового середовища функціонування першої черги ЄІССС;
надання захищених телекомунікаційних каналів доступу до шлюзів обміну з інформаційними системами Мінсоцполітики на період реалізації експериментального проекту;
розроблення та затвердження графіка доопрацювання ІКІС ПФ у частині взаємодії з першою чергою ЄІССС;
участь у розробленні та затвердженні порядків і протоколів інформаційної взаємодії з Порталом Дія;
участь у тестуванні прикладного програмного забезпечення першої черги ЄІССС;
уточнення та деталізацію завдань у процесі розроблення першої черги ЄІССС в межах компетенції Пенсійного фонду;
обмін даними між інформаційними ресурсами Пенсійного фонду та Порталом Дія, в тому числі з використанням Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (за наявності технічної можливості) або інших технологій;
адміністрування програмно-технічної платформи Пенсійного фонду з урахуванням функціонування в її межах першої черги ЄІССС, в тому числі заходів з резервного копіювання та збереження накопичених даних;
надання Розробнику необхідної інформації, погодження проектних рішень;
виконання інструкцій із захисту інформації в ЄІССС у сфері відповідальності Пенсійного фонду;
ведення Журналу реалізації експериментального проекту;
підготовка матеріалів, необхідних для складання звіту за результатами експериментального проекту;
4) ІОЦ:
залучення фахівців для формування детальних вимог до програмного забезпечення ЄІССС;
участь в реінжинірингу ділових процесів, автоматизацію яких включено до обсягу експериментального проекту, в тому числі участь у підготовці нормативно-правових актів щодо регулювання таких процесів;
участь у підготовці технічних завдань та іншої документації щодо експериментального проекту відповідно до цього Порядку;
участь у розробленні та затвердженні порядків і протоколів (форматів) інформаційної взаємодії між діючими інформаційними системами та реєстрами Мінсоцполітики, а також щодо міграції даних з діючих інформаційних систем і реєстрів Мінсоцполітики до ЄІССС;
розроблення програмного забезпечення міграції даних з діючих інформаційних систем Мінсоцполітики, доопрацювання програмного забезпечення інформаційної взаємодії діючих інформаційних систем і реєстрів Мінсоцполітики із ЄІССС на центральному рівні;
уточнення та деталізацію в процесі розроблення ЄІССС завдань у сфері компетенції ІОЦ;
розроблення та затвердження графіка доопрацювання діючих інформаційних систем Мінсоцполітики в частині взаємодії та функціонування (в перехідному періоді) паралельно з ЄІССС;
надання захищених телекомунікаційних каналів доступу із централізованих інформаційних ресурсів Мінсоцполітики, з якими необхідно забезпечувати обмін даними, до інфраструктури першої черги ЄІССС;
надання телекомунікаційних каналів доступу користувачів першої черги ЄІССС у Мінсоцполітики та ОСЗН до її інфраструктури (до побудови в Мінсоцполітики повноцінної захищеної корпоративної телекомунікаційної мережі такий доступ може надаватися через інтернет);
надання необхідних програмно-технічних засобів для користувачів першої черги ЄІССС (зокрема, веббраузери мінімально допустимих версій, тощо);
налаштування робочих станцій користувачів ЄІССС відповідно до інструкцій Розробника;
супровід адміністрування прикладного програмного забезпечення першої черги ЄІССС та забезпечення першого рівня технічної підтримки (консультування користувачів, збір та узагальнення пропозицій, взаємодія з Розробником);
надання Розробнику необхідної інформації;
участь у тестуванні прикладного програмного забезпечення ЄІССС;
приймання від Розробника документації ЄІССС;
підготовку матеріалів, необхідних для складання звіту за результатами експериментального проекту;
5) Адміністратор Порталу Дія:
створення на Порталі Дія технологічних можливостей для отримання електронних послуг, включених до експериментального проекту;
виділення в необхідному обсязі пов’язаних із упровадженням ЄІССС ресурсів програмно-технічної інфраструктури Порталу Дія для забезпечення обслуговування необхідної кількості користувачів;
розроблення програмного забезпечення інформаційної взаємодії Порталу Дія з ЄІССС;
участь у розробленні та затвердженні порядків і протоколів інформаційної взаємодії Порталу Дія з ЄІССС;
забезпечення можливостей обміну даними між ЄІССС та Порталом Дія, в тому числі з використанням Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (за наявності технічної можливості) або інших технологій;
забезпечення адміністрування обміну даними з ЄІССС та забезпечення першого рівня технічної підтримки (консультування користувачів, збір та узагальнення пропозицій, взаємодія з Розробником);
організаційні та технічні заходи з упровадження функцій ЄІССС на Порталі Дія;
приймання на Порталі Дія за допомогою ЄІССС електронних звернень громадян за отриманням соціальних виплат та інформаційних послуг, включених до експериментального проекту, а також надання громадянам доступу на Порталі Дія до результатів розгляду зазначених звернень;
6) ОСЗН:
визначення персоналу для забезпечення роботи із ЄІССС;
виділення необхідних програмно-технічних засобів для користувачів ЄІССС (зокрема, веббраузери мінімально допустимих версій, ключі для забезпечення накладання кваліфікованого електронного підпису, забезпечення підключення до вебсерверів ЄІССС тощо);
налаштування робочих станцій користувачів ЄІССС відповідно до інструкцій Розробника;
дотримання персоналом інструкцій щодо користування ЄІССС;
участь у тестуванні прикладного програмного забезпечення ЄІССС;
приймання за допомогою ЄІССС в електронній формі звернень громадян за отриманням соціальних виплат та інформаційних послуг, включених до експериментального проекту, а також інформування громадян про результати розгляду зазначених звернень;
7) Розробник:
визначення детальних вимог до функціоналу ЄІССС, розроблення технічного завдання зі створення ЄІССС;
розроблення відповідно до технічного завдання та забезпечення тестування прикладного програмного забезпечення ЄІССС учасниками експериментального проекту;
підготовка експлуатаційної документації ЄІССС, зокрема інструкцій для її користувачів та адміністратора;
передання прикладного програмного забезпечення ЄІССС у вигляді документованого вихідного коду;
участь у розробленні та узгодженні порядків і протоколів інформаційного обміну в межах функціонування ЄІССС, а також у процесах, пов’язаних з міграцією даних з діючих інформаційних систем та реєстрів Мінсоцполітики до ЄІССС (визначення структури, форматів і переліку даних);
участь у розробленні та узгодженні порядків і протоколів інформаційної взаємодії з Порталом Дія;
участь у тестуванні прикладного програмного забезпечення ЄІССС;
забезпечення другого рівня технічної підтримки - взаємодія з уповноваженими представниками учасників експериментального проекту, надання консультацій, виправлення технічних помилок в роботі прикладного програмного забезпечення ЄІССС, доопрацювання ЄІССС за результатами її тестування та дослідної експлуатації;
8) Донор:
визначення надавача послуг зі створення ЄІССС, укладання відповідного договору із Розробником, забезпечення фінансування надання послуг;
9) інші учасники експериментального проекту, з якими в процесі його реалізації може виникнути необхідність організації обміну даними в електронній формі):
участь у розробленні та узгодженні порядків і протоколів інформаційної взаємодії з ЄІССС;
забезпечення можливості проведення обміну даними між інформаційними ресурсами учасника експериментального проекту та ЄІССС.
17. План створення прикладного програмного забезпечення першої черги ЄІССС наведено в додатку 2 до цього Порядку.
18. Експериментальний проект проводиться з використанням як тестових, так і промислових даних (зокрема й таких, що містять персональні дані).
19. Дослідна експлуатація проводиться шляхом тестового використання прикладного програмного забезпечення першої черги ЄІССС працівниками Мінсоцполітики, Пенсійного фонду, ІОЦ, Адміністратором Порталу Дія, ОСЗН, адміністраторами центрів надання адміністративних послуг, а також у процесі функціонування Порталу Дія, в тому числі в режимі експлуатації паралельно з діючими інформаційними системами.
20. Для ідентифікації учасників експериментального проекту та підтвердження цілісності даних в електронній формі використовується кваліфікована електронна печатка з використанням засобів кваліфікованої електронної печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із зазначенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
21. Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг здійснюється учасниками експериментального проекту самостійно.
22. За результатами експериментального проекту потрібно скласти звіт, що має містити, зокрема, опис результатів експериментального проекту, аналіз їх відповідності завданням експериментального проекту, аналіз ефективності вибраних технічних рішень, виявлені проблеми, пропозиції щодо подальшого впровадження ЄІССС. Цей звіт подається Мінсоцполітики Кабінету Міністрів України у строк, визначений постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2020 року № 1278 "Про запровадження експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери".
23. Майнові права на створені в результаті реалізації експериментального проекту продукти, зокрема програмне забезпечення, документацію, вихідні тексти ЄІССС, належать державі в особі Мінсоцполітики.
24. Документація щодо прикладного програмного забезпечення ЄІССС в межах експериментального проекту містить:
технічне завдання для створення функціоналів першої черги ЄІССС;
експлуатаційні інструкції користувачів та адміністратора;
вихідні тексти прикладного програмного забезпечення (на електронних носіях);
технічне завдання для створення ЄІССС (у цілому);
ескізний проект для основного і резервного центрів оброблення даних ЄІССС, включаючи вимоги до архітектури, специфікації обладнання, системного програмного забезпечення, засобів комунікації, з’єднань, експлуатації та аварійного відновлення.
25. Про передання Мінсоцполітики майнових прав на ЄІССС та її документації складається відповідний акт.
Заступник Міністра
соціальної політики України
з питань цифрового розвитку,
цифрових трансформацій
і цифровізації




В. Бушков
Перший заступник Міністра
цифрової трансформації
України


О. Вискуб
Заступник Голови правління
Пенсійного фонду України
з питань цифрового розвитку,
цифрових трансформацій
і цифровізації




О. Малецький
Додаток 1
до Порядку проведення
експериментального проекту
з реалізації функціоналів першої черги
Єдиної інформаційної системи
соціальної сфери
(пункт 13)
ПОСЛУГИ,
що впроваджуються в межах експериментального проекту з реалізації функціоналів першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери
ПослугаРезультат надання послуги
Звернення в електронній формі за державною соціальною допомогою (допомогою на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; допомогою на дітей одиноким матерям; допомогою при усиновленні дитини; допомогою на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність; державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю); централізований автоматичний облік та розгляд цих звернень; електронне інформування про результати розгляду та забезпечення прямого централізованого фінансування відповідних соціальних виплат на банківські рахунки одержувачів або через підприємства поштового зв’язкуПризначено та проведено виплату або надано мотивовану відмову у виплаті
Відображення в електронній формі інформації про соціальний статус громадянинаВідображено в електронній формі інформацію про соціальний статус громадянина на Порталі Дія або в програмному забезпеченні працівника ОСЗН
Відображення в електронній формі інформації, що міститься у свідоцтві про загальнообов’язкове державне соціальне страхуванняВідображено в електронній формі інформацію, що міститься у свідоцтві про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, на Порталі Дія
Відображення в електронній формі інформації, що міститься в пенсійному посвідченніВідображено в електронній формі інформацію, що міститься в пенсійному посвідченні, на Порталі Дія
Відображення електронної пенсійної справиВідображено в електронній формі інформацію, що міститься в електронній пенсійній справі, на Порталі Дія
Відображення в електронній формі інформації про інвалідність особи (групу, підгрупу, причину інвалідності, строк, на який її призначено)Відображено в електронній формі інформацію про інвалідність особи на Порталі Дія або в програмному забезпеченні працівника ОСЗН
Формування в електронній формі довідок про заробітну плату, сплачені страхові внески, розмір пенсіїВідображено в електронній формі довідки про заробітну плату, сплачені страхові внески, розмір пенсії на Порталі Дія.
Надаються в електронній формі довідки про заробітну плату, сплачені страхові внески, розмір пенсії з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
Додаток 2
до Порядку проведення
експериментального проекту
з реалізації функціоналів першої черги
Єдиної інформаційної системи
соціальної сфери
(пункт 17)
ПЛАН
створення прикладного програмного забезпечення першої черги Єдиної інформаційної системи соціальної сфери
ЗавданняРезультатиСтрок виконання, місяців*
Визначення детальних вимог до надання послуг з розроблення прикладного програмного забезпечення першої черги ЄІССС та узгодження їх із Мінсоцполітики, Пенсійним фондом і МінцифриПідготовлено проект технічного завдання для надання послуг зі створення першої черги ЄІССС1
Розроблення технічного завдання для надання послуг зі створення першої черги ЄІСССЗатверджено технічне завдання для надання послуг зі створення першої черги ЄІССС1
Реалізація адміністративної підсистеми, що враховує необхідність реєстрації, обліку та моніторингу користувачів Мінсоцполітики і розподілу їхніх прав, забезпечення автентифікації користувачів, ведення необхідних довідниківСтворено адміністративну підсистему першої черги ЄІССС2
Розроблення та узгодження протоколів інформаційної взаємодії в межах функціонування ЄІСССУзгоджено протоколи інформаційної взаємодії3
Забезпечення інтеграції та інформаційної взаємодії ЄІССС із РЗО, ЦБІ, ЦС та іншими діючими інформаційними системами та базами данихРозроблено прикладне програмне забезпечення інформаційної взаємодії між сторонами обміну в ме-жах функціонування ЄІССС4
Реалізація прикладних функцій:
формування електронних довідок про заробітну плату, сплачені страхові внески, розмір пенсії;
відображення в електронній формі інформації, що міститься в пенсійному посвідченні;
відображення в електронній формі інформації, що міститься в свідоцтві про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
відображення електронної пенсійної справи;
відображення в електронній формі інформації про соціальний статус громадянина;
відображення в електронній формі інформації про інвалідність особи (групу, підгрупу, причину інвалідності та строк, на який її призначено);
призначення, нарахування і виплата допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність;
призначення, нарахування і виплата державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
призначення, нарахування і виплата допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; допомоги на дітей одиноким матерям; допомоги при усиновленні дитини;
Розроблено програмне забезпечення прикладних функцій у межах функціонування ЄІССС4
Тестування програмного забезпечення (в т.ч. щодо інформаційного обміну між сторонами)Проведено роботи з приймальних випробувань прикладного програмного забезпечення4
Розроблення інструкції користувачаЗатверджено інструкцію користувача4
Розроблення інструкції адміністратораЗатверджено інструкцію адміністратора4
Впровадження програмного забезпечення ЄІССС в дослідну експлуатаціюПрограмне забезпечення ЄІССС упроваджено в дослідну експлуатацію
Затверджено технічний акт приймання-передачі наданих послуг
Підписано фінансовий акт приймання-передачі наданих послуг
4
Розроблення технічного завдання для створення ЄІССС (у цілому)Затверджено технічне завдання для створення ЄІССС (у цілому)4
Розроблення технічного документа для основного і резервного центрів обробки даних ЄІССС (у цілому), включаючи вимоги до архітектури, специфікації обладнання, системного програмного забезпечення, засобів комунікації, з’єднань, експлуатації та аварійного відновленняЗатверджено технічний документ для основного і резервного центрів обробки даних ЄІССС (у цілому), включаючи вимоги до архітектури, специфікації обладнання, системного програмного забезпечення, засобів комунікації, з’єднань, експлуатації та аварійного відновлення4
__________
*Від дати укладання відповідного договору про розроблення прикладного програмного забезпечення першої черги ЄІССС.