• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану

Міністерство соціальної політики України | Наказ від 30.08.2024 № 399-Н | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство соціальної політики України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 30.08.2024
  • Номер: 399-Н
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство соціальної політики України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 30.08.2024
  • Номер: 399-Н
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
30.08.2024 м. Київ № 399-Н
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
16 жовтня 2024 р. за № 1562/42907
Про затвердження Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
Відповідно до пункту 6 Порядку використання коштів з рахунка для надання гуманітарної та іншої допомоги цивільному населенню в умовах воєнного стану в Україні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 220, пункту 8 Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 423,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану, що додається.
2. Директорату з питань подолання складних життєвих обставин (Сакута М. А.) забезпечити подання в установленому порядку цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра соціальної політики України з питань європейської інтеграції Постоловську І. О.
 

Міністр

Оксана ЖОЛНОВИЧ

ПОГОДЖЕНО:

 

Виконавчий директор
Асоціації міст України

Олександр СЛОБОЖАН

В. о. Голови Державного
агентства відновлення та
розвитку інфраструктури України

Роман КОМЕНДАНТ

Голова Державної служби
України у справах дітей

Петро ДОБРОМІЛЬСЬКИЙ

Перший заступник Міністра
цифрової трансформації України

Олексій ВИСКУБ

Т. в. о. Голови Національної
соціальної сервісної служби України

Олександр КОНДРАТЕНКО

Уповноважений Верховної
Ради України з прав людини

Дмитро ЛУБІНЕЦЬ

Генеральний директор
Фонду соціального захисту
осіб з інвалідністю

Віталій МУЗИЧЕНКО
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної політики України
30 серпня 2024 року № 399-Н
Положення
про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
I. Загальні положення
1. Цим Положенням визначено порядок формування та діяльності комісії з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану (далі - Комісія).
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Порядком використання коштів з рахунка для надання гуманітарної та іншої допомоги цивільному населенню в умовах воєнного стану в Україні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 220 (далі - Порядок), іншими нормативно-правовими актами, зокрема цим Положенням.
3. Основним завданням Комісії є розподіл та/або передача коштів з рахунка для надання гуманітарної та іншої допомоги цивільному населенню в умовах воєнного стану в Україні, відкритого Мінсоцполітики в Національному банку України (далі - гуманітарний рахунок) для зарахування добровільних внесків (благодійних пожертв) від фізичних та юридичних осіб приватного права та/або публічного права (далі - кошти), що є джерелом формування спеціального фонду державного бюджету.
4. Комісія у своїй діяльності керується принципами законності, незалежності, неупередженості, доброчесності, толерантності, професіоналізму, колегіальності, об'єктивності та обґрунтованості в прийняті рішень.
II. Формування та повноваження Комісії
1. До складу Комісії входять голова, заступник голови, секретар та члени Комісії (не менше ніж п'ять осіб) з посадових осіб Мінсоцполітики.
2. Персональний склад Комісії затверджується наказом Мінсоцполітики.
3. Голова Комісії здійснює загальне керівництво її діяльністю, головує на її засіданнях, контролює виконання визначених для Комісії завдань.
4. У разі відсутності голови Комісії його обов'язки в тому числі головування на засіданнях виконує заступник голови Комісії.
5. Секретар Комісії бере участь у її засіданнях без права голосу та забезпечує:
попередній розгляд пропозицій, поданих одержувачами коштів, на відповідність вимогам, установленим Порядком;
підготовку матеріалів необхідних для роботи Комісії;
повідомлення членів Комісії про дату, час та місце проведення засідань Комісії;
ведення та оформлення протоколу засідання Комісії.
У разі відсутності секретаря Комісії його обов'язки тимчасово виконує інший член Комісії за дорученням голови Комісії.
6. Члени Комісії зобов'язані брати участь у роботі Комісії особисто без делегування своїх повноважень щодо участі в засіданнях Комісії та права голосу на таких засіданнях іншим особам, у тому числі іншим членам Комісії.
7. На засідання Комісії може бути запрошений представник Агентства відновлення для участі в розгляді пропозицій, у яких зазначено, що отримувачами коштів є Агентство відновлення та підприємства, установи, організації сфери його управління.
III. Правила та процедури роботи Комісії
1. Формою роботи комісії є відкриті засідання, крім засідань, на яких розглядаються виключно питання, що стосуються надання допомоги особам із складових сил оборони та сил безпеки та/або членам їх сімей, які проводяться закрито.
2. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж дві третини її складу.
3. Голова (у разі його відсутності - заступник голови) Комісії може прийняти рішення про проведення засідання в режимі аудіо- чи відеоконференції або про участь члена Комісії в засіданні у такому режимі.
4. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів її членів, які беруть участь у засіданні. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.
5. Рішення Комісії оформляється протоколом, який підписують голова, заступник голови, секретар і всі членами Комісії, які брали участь у засіданні.
6. Засідання Комісії проводяться за рішенням голови Комісії, але не рідше ніж 1 раз на квартал.
7. Першочергово кошти спрямовуються за напрямами використання, визначеними в абзаці другому підпункту 2 пункту 10 цього розділу.
Комісія розглядає в межах напряму пропозиції в порядку черговості реєстрації пропозицій Мінсоцполітики, крім пропозицій за напрямами використання коштів, визначеними в абзаці другому підпункту 2 пункту 10 цього розділу, в яких отримувачами коштів визначено Агентство відновлення та підприємства, установи, організації, що належать до сфери його управління (не менше ніж три пропозиції щодо забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей та сімей патронатних вихователів в одному регіоні).
Якщо кошти, що надійшли на гуманітарний рахунок, мають цільове призначення для забезпечення окремої пропозиції, про що особа, яка внесла кошти на гуманітарний рахунок, повідомила Мінсоцполітики, така пропозиція розглядається комісією позачергово.
8. Комісія розглядає пропозиції, які надійшли до Мінсоцполітики не пізніше ніж за 10 днів до початку засідання Комісії.
9. Комісія повертає подані пропозиції для доопрацювання у разі їх невідповідності вимогам пунктів 3, 4, 8 та 9 Порядку, та пункту 10 цього Положення. Після доопрацювання пропозицій заявник має право повторно подати їх на розгляд Комісії.
10. Комісія приймає рішення про спрямування коштів на:
1) придбання транспортних засобів спеціалізованого призначення для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, порушення зору, інтелектуальні та психічні порушення, та інших маломобільних груп населення;
2) розвиток сімейних форм виховання (в тому числі щодо дітей, позбавлених батьківського піклування внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України) шляхом забезпечення житлом прийомних сімей та сімей патронатних вихователів, у яких житло зруйновано або які перемістились із територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, і дитячих будинків сімейного типу, а саме:
нове будівництво житла, включаючи проектні, вишукувальні роботи, експертизу проектної документації на таке нове будівництво, а також розроблення та видачу технічних умов на приєднання об'єктів нового будівництва до інженерних мереж; капітальний ремонт / реконструкцію житла, включаючи проектні, вишукувальні роботи, експертизу проектної документації на такий капітальний ремонт / реконструкцію житла, а також технічне обстеження будівлі, всі види ремонтних робіт, закупівлю меблів, побутової техніки та інших предметів тривалого вжитку;
придбання житла у прийнятих в експлуатацію житлових будинках включають рецензування звітів про оцінку житла, яке придбавається на вторинному ринку;
3) оплату за надання (компенсацію за надання) таких соціальних послуг, як догляд стаціонарний (для осіб похилого віку, для осіб з інвалідністю); підтримане проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю; догляд та виховання в умовах, наближених до сімейних; денний догляд (для дітей з інвалідністю); денний догляд (для осіб похилого віку, для осіб з інвалідністю); догляд вдома; тимчасовий відпочинок для осіб, які здійснюють догляд за дітьми / особами з інвалідністю; соціальний супровід, в тому числі соціальний супровід сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та соціальний супровід під час працевлаштування та на робочому місці; супровід під час інклюзивного навчання; екстрене (кризове) втручання; соціальна реабілітація; соціальна адаптація; надання притулку;
4) оплату за надання (компенсацію за надання) послуг з психосоціальної підтримки та адаптації населення до кризових ситуацій (воєнних дій, тимчасової окупації, проявів насильства, у тому числі сексуального насильства, пов'язаного з конфліктом, порушень прав людини, надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру), оплату організації та проведення навчання / підвищення кваліфікації фахівців, професіоналів та психологів надавачів соціальних послуг;
5) забезпечення функціонування центрів життєстійкості, а саме на нове будівництво приміщень, включаючи проектні, вишукувальні роботи, експертизу проектної документації на таке нове будівництво, а також розроблення та видачу технічних умов на приєднання об'єктів нового будівництва до інженерних мереж; капітальний ремонт / реконструкцію приміщень, включаючи проектні, вишукувальні роботи, експертизу проектної документації на такий капітальний ремонт/реконструкцію приміщення, а також технічне обстеження будівлі, всі види ремонтних робіт, закупівлю меблів, побутової техніки та інших предметів тривалого вжитку.
За напрямом визначених у підпункті 4 цього пункту, кошти спрямовуються у 2025 році та наступних роках.
11. Комісія приймає рішення щодо розподілу та/або передачі коштів:
1) за напрямом використання, визначеним у підпункті 1 пункту 10 цього розділу, - на основі поданих сільськими, селищними, міськими радами, їх виконавчими органами пропозицій, що містять:
інформацію про проживання на території відповідної територіальної громади осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, порушення зору, інтелектуальні та психічні порушення, та інших маломобільних груп населення;
обґрунтовану потребу в транспортних засобах спеціалізованого призначення для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, обладнаних підйомною автомобільною площадкою;
2) за напрямами використання, визначеними в абзаці другому підпункту 2 пункту 10 цього розділу, - на основі пропозицій, поданих сільськими, селищними, міськими радами, їх виконавчими органами, районними, районними у м. Києві, обласними та Київською міською державними (військовими) адміністраціями або Державною службою України у справах дітей за результатами проведеного такою Службою дослідження потреб, що містять:
інформацію про отримувача коштів;
інформацію про можливість забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей та сімей патронатних вихователів за кошти з інших рахунків чи бюджетних програм на дату подання пропозиції;
інформацію про кількість осіб (дітей, батьків-вихователів, прийомних сімей, сімей патронатних вихователів), які планують використовувати побудоване житло, та кількість об'єктів, які пропонується збудувати;
перелік необхідних для закупівлі меблів, побутової техніки та інших предметів тривалого вжитку з урахуванням пропозицій батьків-вихователів, прийомних сімей, сімей патронатних вихователів, який визначається відповідно до індивідуальних потреб, віку, статі, стану здоров'я, а також кількості дітей, які будуть влаштовані до такого дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім'ї, сім'ї патронатного вихователя.
До пропозицій, зазначених у підпункті 2 цього пункту, додаються:
копії документів, що посвідчують набуття, зміну або припинення права власності на земельну ділянку, на якій пропонується нове будівництво житла, обтяжень таких прав на земельну ділянку, та документів, що підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек щодо неї відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень";
фотографії житлового приміщення (будинку, квартири), дефектний акт, затверджена проектно-кошторисна документація та копія технічної документації на житлове приміщення (будинок, квартиру), яке прийнято в експлуатацію в установленому законодавством порядку та в якому пропонується проводити капітальний ремонт / реконструкцію.
До пропозиції щодо забезпечення житлом дитячого будинку сімейного типу, який планується створити, додається також копія заяви подружжя або окремої особи, яка не перебуває у шлюбі, що виявили бажання створити дитячий будинок сімейного типу. До пропозиції щодо забезпечення житлом прийомної сім'ї, сім'ї патронатного вихователя додається також інформаційна довідка (витяг) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про припинення права власності на житло у зв'язку з його знищенням, яка видається в установленому порядку на підставі акта обстеження житла, або довідка про взяття прийомних батьків, патронатного вихователя на облік внутрішньо переміщених осіб.
Якщо в пропозиції зазначено, що отримувачем коштів є обласна або Київська міська державна (військова) адміністрація, така пропозиція має містити:
інформацію про необхідний обсяг коштів з відповідним обґрунтуванням;
деталізований розрахунок витрат за напрямами, календарний план робіт і заходів;
найменування та місцезнаходження головного розпорядника бюджетних коштів, реквізити рахунка спеціального фонду державного бюджету, відкритого в Казначействі (за наявності); у разі потреби - відповідального виконавця бюджетної програми, розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, одержувачів бюджетних коштів та код економічної класифікації видатків бюджету.
Якщо в пропозиції зазначено, що отримувачами коштів є Агентство відновлення та підприємства, установи, організації, що належать до сфери його управління, до такої пропозиції додаються наявні дані та/або витяг з містобудівної документації для території, на якій планується нове будівництво житла згідно з Порядком;
3) за напрямами використання, визначеними в абзаці третьому підпункту 2 пункту 10 цього розділу, - на основі пропозицій, поданих сільськими, селищними, міськими радами, їх виконавчими органами, районними, обласними та Київською міською державними (військовими) адміністраціями або Державною службою України у справах дітей за результатами проведеного такою Службою дослідження потреб. Такі пропозиції повинні містити інформацію про можливості забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу за кошти з інших рахунків чи бюджетних програм на дату подання пропозиції та копію заяви подружжя або окремої особи, яка не перебуває у шлюбі, що виявили бажання створити дитячий будинок сімейного типу, а також фотографії житлового приміщення (будинку, квартири) та копія технічної документації на житлове приміщення (будинок, квартиру), яке прийнято в експлуатацію в установленому законодавством порядку;
4) за напрямами використання, визначеними в підпункті 3 пункту 10 цього розділу, - на основі пропозицій, поданих сільськими, селищними, міськими радами, їх виконавчими органами, військовими адміністраціями, Нацсоцслужбою, Службою у справах дітей за результатами проведеного нею або Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю дослідження потреб і зібраної інформації. Такі пропозиції повинні містити інформацію щодо змісту і обсягу кожної соціальної послуги, тарифу соціальної послуги, розрахованого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 428, а також інформацію про фінансування запропонованих соціальних послуг відповідно до Порядку фінансування соціальних послуг, що надаються особам із числа внутрішньо переміщених осіб під час дії воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 липня 2022 року № 784 (у разі надання запропонованих соціальних послуг внутрішньо переміщеним особам);
5) за напрямами використання, визначеними в підпункті 4 пункту 10 цього розділу, - на основі пропозицій, поданих Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю. Такі пропозиції мають містити інформацію про відсутність фінансування запропонованих послуг за рахунок коштів державного бюджету на дату подання пропозиції;
6) за напрямами використання, визначеними в підпункті 5 пункту 10 цього розділу, - на основі пропозицій, поданих сільськими, селищними, міськими радами, їх виконавчими органами. Такі пропозиції мають містити:
інформацію про необхідний обсяг коштів з відповідним обґрунтуванням;
деталізований розрахунок витрат за напрямами, календарний план робіт і заходів;
найменування та місцезнаходження головного розпорядника бюджетних коштів, реквізити рахунка спеціального фонду державного бюджету, відкритого в Казначействі (за наявності); у разі потреби - відповідального виконавця бюджетної програми, розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, одержувачів бюджетних коштів та код економічної класифікації видатків бюджету.
Пропозиції, подані на розгляд Комісії, мають містити інформацію, зокрема, про напрями та обсяг використання коштів згідно з додатками 1 - 6 до цього Положення.
12. Отримувач коштів подає щомісяця до першого числа наступного періоду головному розпоряднику коштів та Мінсоцполітики звіт про використання коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану згідно з додатком 7 до цього Положення.
 

Генеральний директор
Директорату з питань подолання
складних життєвих обставин

Марія САКУТА
 
Додаток 1
до Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
(абзац п'ятий підпункту 6 пункту 11 розділу III)
Пропозиція № _______
щодо надання допомоги в умовах воєнного стану за напрямом "придбання транспортних засобів спеціалізованого призначення для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, порушення зору, інтелектуальні та психічні порушення, та інших маломобільних груп населення"
від ____________ 202_ року
Одержувач:
місцезнаходження одержувача
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) керівника одержувача
Реквізити одержувача:
поточний рахунок
код згідно з ЄДРПОУ
Контактні дані особи, відповідальної за одержання коштів:
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності)
номер телефону
електронна адреса
Обґрунтування фактичної потреби відповідно до пункту 7 Порядку Необхідна сума допомоги, гривень
Інформація про проживання на території відповідної територіальної громади осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, порушення зору, інтелектуальні та психічні порушення, та інших маломобільних груп населення Обґрунтована потреба в транспортних засобах спеціалізованого призначення для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, обладнаних підйомною автомобільною площадкою  
     
___________________
(посада керівника)
М. П. (за наявності)
_____________
(підпис)
___________________________________
(прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності))
____________
 
Додаток 2
до Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
(абзац п'ятий підпункту 6 пункту 11 розділу III)
Пропозиція № _______
щодо надання допомоги в умовах воєнного стану за напрямом "нове будівництво житла, включаючи проектні, вишукувальні роботи, експертизу проектної документації на таке нове будівництво, а також розроблення та видачу технічних умов на приєднання об'єктів нового будівництва до інженерних мереж; капітальний ремонт / реконструкцію житла, включаючи проектні, вишукувальні роботи, експертизу проектної документації щодо такого капітального ремонту / реконструкцію житла, а також технічне обстеження будівлі, всі види ремонтних робіт, закупівлю меблів, побутової техніки та інших предметів тривалого вжитку"
від ____________ 202_ року
Одержувач:
місцезнаходження одержувача
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) керівника одержувача
Реквізити одержувача:
поточний рахунок
код згідно з ЄДРПОУ
Контактні дані особи, відповідальної за одержання коштів:
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності)
номер телефону
адреса електронної пошти
Обґрунтування фактичної потреби відповідно до пункту 7 Порядку Якщо в пропозиції зазначено, що отримувачем коштів є обласна або Київська міська державна (військова) адміністрація, така пропозиція повинна містити: Необхідна сума допомоги, гривень
Інформація про отримувача коштів Інформація про можливість забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей та сімей них вихователів за кошти з інших рахунків чи бюджетних програм на дату подання пропозиції Інформація про кількість дітей, батьків-вихователів, прийомних сімей, сімей патронатних вихователів, які планують використовувати побудоване житло, та кількість об'єктів, які пропонується збудувати Перелік необхідних для закупівлі меблів, побутової техніки, інших предметів тривалого вжитку з урахуванням пропозицій батьків-вихователів, прийомних сімей, сімей патронатних вихователів та індивідуальних потреб, віку, статі, стану здоров'я, кількості дітей, які будуть влаштовані до дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім'ї, сім'ї патронатного вихователя інформацію про необхідний обсяг коштів з відповідним обґрунтуванням Деталізований розрахунок витрат за напрямами, календарний план робіт і заходів Найменування та місцезнаходження головного розпорядника бюджетних коштів, реквізити рахунка спеціального фонду державного бюджету, відкрито в Казначействі (за наявності), у разі потреби - відповідального виконавця бюджетної програми, розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, одержувачів бюджетних коштів, код економічної класифікації видатків бюджету  
               
До пропозицій за цим напрямом, відповідно до підпункту 2 пункту 7 Порядку, додаються:
копії документів, що посвідчують набуття, зміну або припинення права власності на земельну ділянку, на якій пропонується нове будівництво житла, обтяжень таких прав на земельну ділянку та документів, що підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек щодо неї відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень";
фотографії житлового приміщення (будинку, квартири), дефектний акт, затверджена проєктно-кошторисна документація та копія технічної документації на житлове приміщення (будинок, квартиру), яке прийнято в експлуатацію в установленому законодавством порядку та в якому пропонується проводити капітальний ремонт/реконструкцію.
До пропозиції щодо забезпечення житлом дитячого будинку сімейного типу, який планується створити, додається також копія заяви подружжя або окремої особи, яка не перебуває у шлюбі, що виявили бажання створити дитячий будинок сімейного типу. До пропозиції щодо забезпечення житлом прийомної сім'ї, сім'ї патронатного вихователя додається також інформаційна довідка (витяг) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про припинення права власності на житло у зв'язку з його знищенням, яка видається в установленому порядку на підставі акта обстеження житла, або довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи прийомних батьків, патронатного вихователя.
Якщо в пропозиції зазначено, що отримувачами коштів є Агентство відновлення та підприємства, установи, організації сфери його управління, до такої пропозиції додаються наявні дані та/або витяг з містобудівної документації щодо території, на якій планується нове будівництво житла згідно з Порядком.
___________________
(посада керівника)
М. П. (за наявності)
_____________
(підпис)
___________________________________
(прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності))
____________
 
Додаток 3
до Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
(абзац п'ятий підпункту 6 пункту 11 розділу III)
Пропозиція № _______
щодо надання допомоги в умовах воєнного стану за напрямом "придбання житла у прийнятих в експлуатацію житлових будинках включають рецензування звітів про оцінку житла, яке придбавається на вторинному ринку"
від ____________ 202_ року
Одержувач:
місцезнаходження одержувача
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) керівника одержувача
Реквізити одержувача:
поточний рахунок
код згідно з ЄДРПОУ
Контактні дані особи, відповідальної за одержання коштів:
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності)
номер телефону
адреса електронної пошти
Обґрунтування фактичної потреби відповідно до пункту 7 Порядку, інформація про можливості забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу за кошти з інших рахунків чи бюджетних програм на дату подання пропозиції Необхідна сума допомоги, гривень
   
До пропозицій за цим напрямом, відповідно до підпункту 2 пункту 7 Порядку, додаються копія заяви подружжя або окремої особи, яка не перебуває у шлюбі, що виявили бажання створити дитячий будинок сімейного типу, а також фотографії житлового приміщення (будинку, квартири) та копія технічної документації щодо житлового приміщення (будинку, квартири), яке прийнято в експлуатацію в установленому законодавством порядку.
___________________
(посада керівника)
М. П. (за наявності)
_____________
(підпис)
___________________________________
(прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності))
____________
 
Додаток 4
до Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
(абзац п'ятий підпункту 6 пункту 11 розділу III)
Пропозиція № _______
щодо надання допомоги в умовах воєнного стану за напрямом "оплата за надання (компенсацію за надання) таких соціальних послуг, як догляд стаціонарний (для осіб похилого віку, для осіб з інвалідністю); підтримане проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю; догляд та виховання в умовах, наближених до сімейних; денний догляд (для дітей з інвалідністю); денний догляд (для осіб похилого віку, для осіб з інвалідністю); догляд вдома; тимчасовий відпочинок для осіб, які здійснюють догляд за дітьми / особами з інвалідністю; соціальний супровід, в тому числі соціальний супровід сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та соціальний супровід під час працевлаштування та на робочому місці; супровід під час інклюзивного навчання; екстрене (кризове) втручання; соціальна реабілітація; соціальна адаптація; надання притулку"
від ____________ 202_ року
Одержувач:
місцезнаходження одержувача
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) керівника одержувача
Реквізити одержувача:
поточний рахунок
код згідно з ЄДРПОУ
Контактні дані особи, відповідальної за одержання коштів:
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності)
номер телефону
адреса електронної пошти
Обґрунтування фактичної потреби відповідно до пункту 7 Порядку Інформація про фінансування запропонованих соціальних послуг відповідно до Порядку фінансування соціальних послуг, що надаються особам із числа внутрішньо переміщених осіб під час дії воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 липня 2022 року № 784
   
Назва соціальної послуги Кількість мешканців в територіальній громаді, з них: громадян похилого віку; осіб з інвалідністю; внутрішньо переміщених осіб похилого віку; внутрішньо переміщених осіб з інвалідністю Кількість осіб, які потребують соціальної послуги* Кількість надавачів соціальної послуги, які діють в територіальній громаді** Кількість осіб, які отримали соціальні послуги Кількість вільних місць для надання послуги стаціонарного догляду, підтриманного проживання Кількість фахівців із соціальної роботи; навантаження на фахівців із соціальної роботи (для соціального супроводу) Кількість соціальних робітників; яке навантаження у них (для догляду вдома) Вартість послуги з наданням калькуляцїї окремо, грн Загальна потреба у фінансуванні, грн Необхідна сума допомоги, грн
                     
____________
* Зазначається за кожною соціальною послугою; потреба зазначається з урахуванням оцінювання потреб;
** Зазначається за кожною соціальною послугою
___________________
(посада керівника)
М. П. (за наявності)
_____________
(підпис)
___________________________________
(прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності))
____________
 
Додаток 5
до Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
(абзац п'ятий підпункту 6 пункту 11 розділу III)
Пропозиція № _______
щодо надання допомоги в умовах воєнного стану за напрямом "оплата за надання (компенсацію за надання) послуг з психосоціальної підтримки та адаптації населення до кризових ситуацій (воєнних дій, тимчасової окупації, проявів насильства, у тому числі сексуального насильства, пов'язаного з конфліктом, порушень прав людини, надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру), оплату організації та проведення навчання / підвищення кваліфікації фахівців, професіоналів та психологів надавачів соціальних послуг"
від ____________ 202_ року
Одержувач:
місцезнаходження одержувача
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) керівника одержувача
Реквізити одержувача:
поточний рахунок
код згідно з ЄДРПОУ
Контактні дані особи, відповідальної за одержання коштів:
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності)
номер телефону
адреса електронної пошти
Обґрунтування фактичної потреби відповідно до пункту 7 Порядку, зокрема:
інформація про відсутність фінансування запропонованих послуг за рахунок коштів державного бюджету на дату подання пропозиції
Кількість мешканців в територіальній громаді Кількість осіб, які потребують психосоціальної підтримки Кількість надавачів Вартість послуги з калькуляцією (додатково), грн Загальна потреба у фінансуванні, грн Інформація про фінансування з державного бюджету, грн в межах інших проектів Необхідна сума допомоги, грн
всього внутрішньо переміщені особи   одиниць Частка осіб, яких обслуговано        
                   
___________________
(посада керівника)
М. П. (за наявності)
_____________
(підпис)
___________________________________
(прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності))
____________
 
Додаток 6
до Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
(абзац п'ятий підпункту 6 пункту 11 розділу III)
Пропозиція № _______
щодо надання допомоги в умовах воєнного стану за напрямом "забезпечення функціонування центрів життєстійкості, а саме на нове будівництво приміщень, включаючи проектні, вишукувальні роботи, експертизу проектної документації на таке нове будівництво, а також розроблення та видачу технічних умов на приєднання об'єктів нового будівництва до інженерних мереж; капітальний ремонт / реконструкцію приміщень, включаючи проектні, вишукувальні роботи, експертизу проектної документації на такий капітальний ремонт/реконструкцію приміщення, а також технічне обстеження будівлі, всі види ремонтних робіт, закупівлю меблів, побутової техніки та інших предметів тривалого вжитку".
від ____________ 202_ року
Одержувач:
місцезнаходження одержувача
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) керівника одержувача
Реквізити одержувача:
поточний рахунок
код згідно з ЄДРПОУ
Контактні дані особи, відповідальної за одержання коштів:
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності)
номер телефону
адреса електронної пошти
Обґрунтування фактичної потреби відповідно до пункту 7 Порядку Дата і номер наказу Мінсоцполітики про затвердження Переліку територіальних громад, які беруть участь в експериментальному проєкті із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості Найменування надавача соціальної послуги з формування життєстійкості Адреса приміщення центру життєстійкості Необхідна сума допомоги, грн
Інформація про необхідний обсяг коштів з відповідним обґрунтуванням деталізований розрахунок витрат за напрямами, календарний план робіт і заходів Найменування та місцезнаходження головного розпорядника бюджетних коштів, реквізити рахунка спеціального фонду державного бюджету, відкритого в Казначействі (за наявності); у разі потреби - відповідального виконавця бюджетної програми, розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, одержувачів бюджетних коштів та код економічної класифікації видатків бюджету
             
___________________
(посада керівника)
М. П. (за наявності)
_____________
(підпис)
___________________________________
(прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності))
____________
 
Додаток 7
до Положення про комісію з питань розподілу та/або передачі коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
(пункт 12 розділу III)
Звіт
про використання коштів для надання допомоги в умовах воєнного стану
від ____________ 202_ року
Одержувач:
місцезнаходження одержувача
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) керівника одержувача
Реквізити одержувача:
поточний рахунок
код згідно з ЄДРПОУ
Контактні дані особи, відповідальної за одержання коштів:
прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності)
номер телефону
адреса електронної пошти
Номер та дата пропозиції щодо надання допомоги цивільному населенню в умовах воєнного стану в Україні
N з/п Напрями, визначені у пункті 3 Порядку Сума отриманих коштів, грн Дата отримання коштів Сума використаних коштів, грн Залишок невикористаних коштів, грн Кількість осіб, які отримали послуги за розподілені кошти за напрямами
1            
2            
3            
             
УСЬОГО          
___________________
(посада керівника)
М. П. (за наявності)
_____________
(підпис)
___________________________________
(прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності))
____________