ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
01.12.2008 N 21-1 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 2008 р.
за N 1226/15917
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду N 9-1 від 31.03.2011 )
Про порядок оформлення результатів перевірок, що здійснюються органами Пенсійного фонду України
Відповідно до Законів України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та пункту 12 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2007 N 1261, правління Пенсійного фонду України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок оформлення результатів перевірок платників з питань дотримання чинного законодавства щодо нарахування, обчислення та сплати страхових внесків до Пенсійного фонду України, що додається.
2. Департаменту надходження доходів (Литвиненко В.В.) та юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) подати зазначений Порядок для державної реєстрації до Міністерства юстиції України.
3. Постанову правління Пенсійного фонду України від 21 березня 2003 року N 6-5 "Про затвердження порядку оформлення результатів документальних перевірок", зареєстровану в Міністерстві юстиції України 13.05.2003 за N 359/7680, визнати такою, що втратила чинність.
4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління В.М.Короневського.
Голова правління | О.Зарудний |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
01.12.2008 N 21-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 2008 р.
за N 1226/15917
ПОРЯДОК
оформлення результатів перевірок платників з питань дотримання чинного законодавства щодо нарахування, обчислення та сплати страхових внесків до Пенсійного фонду України
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до вимог Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2007 N 1261, для використання посадовими особами органів Пенсійного фонду України при здійсненні перевірок щодо дотримання платниками законодавства з питань нарахування, обчислення та сплати страхових внесків до Пенсійного фонду України та інших платежів, контроль за сплатою яких покладено на органи Пенсійного фонду України, а також з питань формування та подання відомостей про застрахованих осіб органам Пенсійного фонду України.
У цьому Порядку термін "платник" вживається в значенні, визначеному Законами України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" та "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування".
1.2. Перевірки здійснюються органами Пенсійного фонду України за місцезнаходженням платника або в приміщенні органу Пенсійного фонду України у випадках, передбачених законом, про що зазначається в наказі та направленні на проведення перевірки.
1.3. Органи Пенсійного фонду України здійснюють планові та позапланові заходи державного контролю шляхом проведення перевірок (далі - планові та позапланові перевірки).
1.4. Перед початком перевірки посадова особа органу Пенсійного фонду України вносить запис до відповідного журналу платника (за його наявності).
1.5. Плановою перевіркою вважається перевірка дотримання платником вимог законодавства щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати ним страхових внесків до Пенсійного фонду, а також щодо формування та надання відомостей про застрахованих осіб,яка передбачена у квартальному плані роботи, що затверджується відповідним органом Пенсійного фонду України, до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.
1.6. Періодичність проведення планових перевірок визначається залежно від ступеня ризику згідно з критерієм, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2008 N 775 "Про затвердження критерію, за яким оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів, пов'язаних з державним наглядом (контролем) у сфері загальнообов'язкового державного пенсійного страхування".
1.7. Залежно від ступеня ризику органом Пенсійного фонду України визначається перелік питань, які необхідно перевірити під час здійснення планових перевірок, які затверджуються його наказом.
1.8. Про здійснення планової перевірки платники повідомляються шляхом направлення їм письмового повідомлення не пізніш як за десять днів до дня її здійснення за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Повідомлення надсилається рекомендованим листом чи телефонограмою за рахунок коштів органу Пенсійного фонду України або вручається особисто керівнику чи вповноваженій особі платника під розписку.
1.9. Строк здійснення планової перевірки не може перевищувати п'ятнадцяти робочих днів, а для суб'єктів малого підприємництва - п'яти робочих днів.
1.10. Позапланові перевірки проводяться органами Пенсійного фонду України у випадках, передбачених статтею 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
Під час проведення позапланової перевірки з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для її здійснення, з обов'язковим зазначенням цих питань у направленні на проведення перевірки.
1.11. Платник повинен ознайомитися з підставою проведення позапланової перевірки з наданням йому копії направлення на проведення перевірки (додаток 2 до цього Порядку).
1.12. Строк здійснення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.
2. Документальне оформлення результатів перевірок
2.1. Про здійснення планової або позапланової перевірки орган Пенсійного фонду України видає наказ, який має містити найменування платника, щодо якого здійснюватиметься перевірка, та предмет перевірки.
Крім того, у наказі про здійснення планової перевірки зазначається перелік питань, які необхідно перевірити, залежно від ступеня ризику.
2.2. На підставі наказу оформляється направлення на проведення перевірки, яке підписується керівником або заступником керівника органу Пенсійного фонду України (із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові) і засвідчується печаткою, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
Направлення є чинним лише протягом зазначеного в ньому строку здійснення перевірки.
2.3. За результатами перевірки в разі виявлення порушень вимог законодавства складається акт. За результатами планової перевірки складається акт за уніфікованою формою згідно з додатком 3 до цього Порядку. За результатами позапланової перевірки складається акт, який містить відомості, передбачені частиною 6 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
У разі відсутності порушень складається довідка.
2.4. Акт - документ, який стверджує факт проведення перевірки з питань дотримання чинного законодавства платниками страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
2.5. Акт повинен містити систематизований виклад виявлених під час перевірки фактів порушень норм законодавства щодо нарахування та сплати страхових внесків та інших платежів, а також щодо формування та надання відомостей про застрахованих осіб, детальний опис виявлених порушень з посиланням на відповідну вимогу законодавства, а також невиконання платником законних вимог посадових осіб органів Пенсійного фонду України, які проводили перевірку.
За результатами перевірки в акті викладаються всі суттєві обставини, які мають відношення до фактів виявлених порушень законодавства.
Факти виявлених порушень законодавства викладаються в акті чітко, об'єктивно та повною мірою, з посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів.
2.6. Акт повинен бути складений на паперовому носії державною мовою і мати наскрізну нумерацію сторінок.
Титульний аркуш акта друкується на бланку органу Пенсійного фонду України. Один примірник акта вручається платнику, другий - залишається в органі Пенсійного фонду України.
В акті, інформативних додатках та інших матеріалах не допускаються різного роду виправлення цифрових показників, дат та інших даних.
2.7. У разі відсутності первинних документів, що підтверджують факт порушення, до акта додаються пояснення посадових осіб або вповноважених осіб платника (у межах їх компетенції), або фізичної особи, яка використовує працю найманих працівників, що перевіряється.
2.8. Акт повинен складатися з трьох частин: вступної, описової та висновку. До акта додаються інформативні додатки (у разі необхідності).
2.9. Вступна частина акта повинна містити такі дані:
дата підписання акта (число, місяць, рік підписання акта);
номер акта (порядковий номер книги реєстрації актів);
тип перевірки (планова чи позапланова);
предмет перевірки;
найменування органу Пенсійного фонду України;
посади, прізвища, імена та по батькові посадових осіб, які здійснювали перевірку;
повна та скорочена назва платника відповідно до установчих документів або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності, щодо якої здійснюється перевірка;
підстави для проведення перевірки;
дата та номери направлень на перевірку;
період, за який проводиться перевірка;
термін проведення перевірки (дата початку та дата закінчення перевірки);
перелік нормативно-правових актів, відповідно до яких проведено перевірку;
довідкові дані, а саме: номер реєстрації та дата взяття на облік органом Пенсійного фонду України, спосіб оподаткування (загальний порядок чи спрощена система), місцезнаходження платника код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) та ідентифікаційний номер (для фізичних осіб) (за наявності), дані про наявність рахунків у банках та інших фінансових установах, середньооблікова чисельність працівників на дату проведення перевірки, підпорядкованість для державних підприємств;
інформація про попередню перевірку із зазначенням дати та номера акта перевірки, періоду перевірки (планова чи позапланова, установлені порушення та вжиті заходи щодо усунення виявлених недоліків);
дані про наявність пільг (наявність або відсутність працюючих інвалідів);
інформація про документи і матеріали, які використані під час проведення перевірки.
2.10. Описова частина акта містить результати перевірки, які групуються за видами показників та в розрізі звітних періодів.
2.11. Перевірка даних проводиться в розрізі місяців. При перевірці даних щодо правильності нарахування страхових внесків, інших платежів та формування і надання відомостей про застрахованих осіб звіряються дані, зазначені у звітності (відомостях) платника, з даними бухгалтерського обліку.
Перевіряється правильність застосування пільгової ставки (наявність завірених підприємствами копій виписок з акта огляду в медико-соціальній експертній комісії про встановлення групи інвалідності найманих працівників або копій довідок до акта огляду в медико-соціальній експертній комісії).
2.12. Щодо кожного відображеного в акті факту порушення необхідно зробити детальний опис виявленого порушення з посиланням на акт чинного законодавства:
висвітлити показники, які відображаються платником у звітності та фактичні показники, виявлені в ході перевірки на підставі первинних документів бухгалтерського обліку та інших документів платника в розрізі періодів, передбачених звітністю;
у разі виявлення розбіжностей чітко викласти зміст порушення з посиланням на нормативно-правові акти, що порушені платником, із зазначенням періоду, у якому дане порушення здійснено (місяць, рік);
зазначити первинний документ, на підставі якого вчинено записи в бухгалтерському обліку (навести кореспонденцію рахунків операцій), та інші докази, що підтверджують наявність факту порушення;
у разі відсутності первинних документів або ненадання для перевірки первинних та інших документів, що підтверджують факт порушення, зазначити перелік відсутніх (ненаданих) документів;
у разі відмови платника (посадових осіб) надати перевірникам письмові пояснення щодо встановлених порушень та/або причин ненадання документів факт відмови відобразити в акті.
Не допускається відображення в акті необґрунтованих даних, а також суб'єктивних припущень перевірниками, які не мають підтверджених доказів, та різного роду висновків щодо дій посадових осіб платника (наприклад, "описка", "помилка бухгалтера" тощо).
Якщо перевіркою не встановлено порушень за окремими показниками, в описовій частині акта робиться відповідний запис "Перевіркою порушень показників (указати яких та в якій звітності зазначених) не встановлено".
2.13. У висновку акта відображається узагальнений опис виявлених перевіркою порушень законодавства.
Виявлені порушення законодавства відображаються у розрізі показників з розбивкою за роками в межах періоду, що перевіряється.
В акті не допускається визначення виду та розміру фінансових санкцій за встановлені порушення.
Зазначається кількість складених примірників акта та відмітка про вручення одного примірника платнику (посадовим особам).
2.14. До акта можуть додаватися:
розрахунки донарахованих (зменшених) сум страхових внесків у розрізі звітних періодів;
випадки порушення сплати авансових платежів із страхових внесків;
інші матеріали, що підтверджують наявність фактів порушень законодавства.
Усі додатки підписуються посадовими особами органу Пенсійного фонду України, які здійснили перевірку, та посадовими особами платника (керівником, головним бухгалтером або уповноваженою ними особою) або фізичною особою - суб'єктом підприємницької діяльності або уповноваженою ним особою.
3. Підписання акта
3.1. Акт складається у двох примірниках та підписується в останній день перевірки посадовими особами органу Пенсійного фонду України, які здійснювали перевірку, та керівником і головним бухгалтером платника, а за їх відсутності - особами, що їх замінюють, фізичною особою - суб'єктом підприємницької діяльності або уповноваженою ними особою.
За наявності зауважень з боку платника його керівник і головний бухгалтер (фізична особа) підписують акт із зауваженнями, що подаються до органу Пенсійного фонду України у письмовій формі. Водночас в акті посадова особа платника або фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності робить відповідну відмітку.
Зауваження платника щодо здійснення перевірки є невід'ємною частиною акта органу Пенсійного фонду України.
3.2. Акт разом з поясненнями платника (за наявності) обов'язково розглядається та візується начальником (його заступником) управління Пенсійного фонду України в районі, місті або районі в місті. У разі недодержання вимог цього Порядку щодо складання акта керівник органу Пенсійного фонду України зобов'язаний вжити заходів щодо усунення цих недоліків. У разі наявності в акті порушень, за які законодавством передбачено відповідальність платників страхових внесків, начальник (його заступник) управління Пенсійного фонду України в районі, місті або районі в місті приймає рішення про застосування фінансових санкцій в порядку, установленому Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, яка затверджена постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 N 21-1, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 за N 64/8663.
3.3. Акт в день його підписання реєструється у спеціальному журналі реєстрації актів. При цьому в акті на першому аркуші зазначаються дата реєстрації акта та номер акта, який відповідає порядковому номеру в журналі реєстрації перевірок.
3.4. Після підписання акта платником (посадовими особами) та його реєстрації (у той самий день) один його примірник (з відповідними додатками) вручається керівнику (фізичній особі - суб'єкту підприємницької діяльності) або вповноваженій особі платника, про що на останній сторінці акта робиться відповідна відмітка за підписом особи, яка одержала акт, із зазначенням його посади, прізвища та ініціалів, а також дати одержання акта.
3.5. У разі відмови платника (посадової особи) від підписання акта посадовими особами органу Пенсійного фонду вноситься до такого акта відповідний запис.
Не пізніше наступного робочого дня один примірник акта надсилається платнику поштою з повідомленням про вручення.
До примірника акта, що зберігається в органі Пенсійного фонду України, додаються документи, що підтверджують факт поштового відправлення та вручення акта адресату.
3.6. Якщо орган Пенсійного фонду або підприємство поштового зв'язку не може вручити платнику один примірник акта у зв'язку з відсутністю посадових осіб за місцезнаходженням платника, їх відмовою прийняти акт, то в день надходження до органу Пенсійного фонду такої інформації працівник, що здійснював перевірку, оформляє відповідний акт, у якому вказує причину, яка призвела до неможливості вручення акта перевірки. Такий акт реєструється у спеціальному журналі та долучається до акта перевірки.
3.7. За наявності в акті перевірки донарахованих сум страхових внесків платнику протягом п'яти робочих днів з дня завершення перевірки надається (надсилається) розпорядчий документ про усунення порушень. Розпорядчим документом є вимога, форма якої передбачена додатками 9 або 10 до Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 N 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 за N 64/8663.
За наявності в акті факту виявлення порушень щодо достовірності формування відомостей про застраховану особу надається (надсилається) розпорядження про усунення порушень у визначені строки, виявлених під час здійснення перевірки.
Розпорядження складається у двох примірниках: один примірник не пізніше п'яти робочих днів з дня складення акта надається платнику, а другий примірник з підписом платника щодо погоджених термінів усунення порушень вимог законодавства залишається в органі Пенсійного фонду.
Директор департаменту надходження доходів | В.В.Литвиненко |
Додаток 1
до Порядку оформлення
результатів перевірок
платників з питань
дотримання чинного
законодавства
щодо нарахування, обчислення
та сплати страхових внесків
до Пенсійного фонду України
ПОВІДОМЛЕННЯ N _____
Згідно з планом проведення перевірок ________________________
(назва органу
__________________________________________________________________
Пенсійного фонду України)
та на підставі наказу від ______________ 200_ року N ___________ з
"___" ____________ 200_ року до "___"____________200_ року
проводитиметься планова перевірка _________________________
__________________________________________________________________
(найменування / П.І.Б. платника страхових внесків)
з питань дотримання законодавства щодо нарахування та сплати
внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування і
надання відомостей до органів Пенсійного фонду.
У зв'язку з наведеним Вам необхідно, починаючи із зазначеного
терміну, забезпечити надання всіх необхідних документів, що
підтверджують дані розрахунків, пов'язаних з нарахуванням та
сплатою страхових внесків та інших платежів до Пенсійного фонду
України, а також дотримання вимог іншого законодавства, контроль
за виконанням якого покладено на органи Пенсійного фонду України.
__________________________ _____________ _________________
(посада керівника органу (підпис) (П.І.Б.)
Пенсійного фонду України)
_________________
(дата)
РОЗПИСКА N ___
Я, _________________________________________________________,
(прізвище, ім'я, по батькові платника страхових внесків
__________________________________________________________________
або посадової особи платника страхових внесків,
займана посада)
повідомлення про проведення планової перевірки ___________________
__________________________________________________________________
(повне найменування / П.І.Б. платника страхових внесків)
одержав.
___________________________ _________________________
(дата) (підпис)
Примітка. Номер розписки відповідає номеру повідомлення.
Директор департаменту надходження доходів | В.В.Литвиненко |
Додаток 2
до Порядку оформлення
результатів перевірок
платників з питань
дотримання чинного
законодавства
щодо нарахування, обчислення
та сплати страхових внесків
до Пенсійного фонду України
НАПРАВЛЕННЯ N _____
від "___" ____________ 200_ року
Відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове
державне пенсійне страхування" та Закону України "Про основні
засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської
діяльності" та на підставі наказу _____________________________
(назва органу
__________________________________________________________________
Пенсійного фонду України)
від ___________ N ________ буде проведено з "__"_________ 200_ року
до "__"________ 200_ року _______________________________ перевірку
(планову/позапланову )
__________________________________________________________________
(найменування / П.І.Б. платника страхових внесків,
код за ЄДРПОУ/ ідентифікаційний номер)
__________________________________________________________________
(місцезнаходження або місце проживання платника)
Підстава для здійснення перевірки ___________________________
__________________________________________________________________
Предмет перевірки ___________________________________________
__________________________________________________________________
Інформація про здійснення попередньої перевірки _____________
__________________________________________________________________
(тип перевірки і строк її здійснення)
__________________________________________________________________
Склад перевірників
------------------------------------------------------------------
| N | Посада | П.І.Б. |
| з/п | | |
|-------------------+----------------------+---------------------|
| | | |
|-------------------+----------------------+---------------------|
| | | |
|-------------------+----------------------+---------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
Дійсне при пред'явленні службових посвідчень.
__________________________ _____________ _________________
(посада керівника органу (підпис) (П.І.Б.)
Пенсійного фонду України)
М.П.
Директор департаменту надходження доходів | В.В.Литвиненко |
Додаток 3
до Порядку оформлення
результатів перевірок
платників з питань
дотримання чинного
законодавства
щодо нарахування, обчислення
та сплати страхових внесків
до Пенсійного фонду України
АКТ
__________ N _________ ________________________________
(дата) (місцезнаходження суб'єкта
господарювання, щодо якого
проводиться перевірка)
Про результати планової перевірки ___________________________
(повна та скорочена назва
__________________________________________________________________
платника або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи -
суб'єкта підприємницької діяльності)
__________________________________________________________________
(код за ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер
для фізичних осіб /за наявності/)
з питань дотримання вимог законодавства щодо нарахування,
обчислення та сплати внесків на загальнообов'язкове державне
пенсійне страхування, інших платежів та надання достовірних
відомостей до органів Пенсійного фонду.
за період з ___.___.____ до ___.___.____ року
I. Вступна частина
На підставі направлення від ___.___.____ N ___, виданого
__________________________________________________________________
(назва органу Пенсійного фонду України, спеціалісти якого
здійснювали перевірку)
__________________________________________________________________
(прізвища, ім'я та по батькові, посади перевірників,
назва структурного підрозділу)
_________________________________________________________________,
на підставі статті 64 Закону України "Про загальнообов'язкове
державне пенсійне страхування" та відповідно до плану проведення
перевірок платників страхових внесків (наказ _____________________
(назва органу
__________________________________________________________________
Пенсійного фонду України)
від ___.___.200_ N___) проведена планова перевірка відповідно до
затвердженого плану перевірки, наведеного в додатку до акта.
_________________________________ повідомлений про проведення
(найменування платника)
планової перевірки повідомленням від ________ за N ___, що надано
посадовим особам (направлено платнику з повідомленням про
вручення) ________________________________________________________
__________________________________________________________________
Підстава для проведення перевірки ___________________________
__________________________________________________________________
Перевірку проведено в присутності ___________________________
__________________________________________________________________
(посада керівника (заступника керівника) платника або
вповноваженої особи, його прізвище, ім'я та по батькові)
та в присутності головного бухгалтера ___________________________.
(прізвище, ім'я та по батькові)
У журналі реєстрації перевірок суб'єкта господарювання
вчинено запис ___.___.____ року за N ____.
Перевірка проводилась з __.__.200_ до ___.___.200_ року.
У період, за який проводилась перевірка, відповідальними за
фінансово-господарську діяльність суб'єкта господарювання були
(є):
керівник _________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові,
ідентифікаційний номер (за наявності))
за період з ___.___.____ до ___.___.____ (до дня підписання акта
перевірки, наказ, інший документ про призначення від ___.___.____
N __, наказ, інший документ про звільнення від ___.___.____ N _);
головний бухгалтер _______________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові,
ідентифікаційний номер (за наявності))
за період з ___.___.____ до ___.___.____ (до дня підписання акта
перевірки, наказ керівника про призначення від ___.___.___ N ____,
наказ керівника про звільнення від ___.___.____ N ___)
__________________________________________________________________
(скорочене найменування платника)
___.___.______ року зареєстрований ______________________________.
(повна назва органу державної реєстрації)
Свідоцтво про державну реєстрацію від ___.___.___ року N ___,
код форми власності __________________________________,
підпорядкований (для державних підприємств) _________________
Місцезнаходження (або місце проживання) платника: ___________
__________________________________________________________________
Узято на облік ___.___.____ року в __________________________
__________________________________________________________________
(назва органу Пенсійного фонду України)
реєстраційний N ____________.
У періоді, що перевірявся, платник перебував на
_________________________________________________________________.
(система оподаткування)
Дані про наявність рахунків у банках та інших фінансових
установах за період, що перевірявся, та на дату складання акта ___
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Інформація про попередню перевірку:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
При перевірці використано:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
У періоді, що перевірявся, платник (не) використовував працю
найманих працівників - інвалідів, що підтверджено документально:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________.
За станом на ___.___.200_ загальна чисельність працівників
становить __________________________________________________ осіб,
(на початок перевіреного періоду)
у тому числі за сумісництвом ______________ осіб.
За станом на ___.___.200_ загальна чисельність працівників
становить __________________________________________________ осіб,
(на кінець перевіреного періоду)
у т.ч. за сумісництвом ______ осіб.
II. Описова частина
1. Перевірка правильності нарахування та сплати страхових
внесків
1.1. Ведення обліку сум заробітної плати (виплат, доходу), на
які нараховуються страхові внески, наявність первинних документів
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
1.2. Фактичні витрати на оплату праці (грошового
забезпечення) працівників, що включають витрати на виплату
основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та
компенсаційних виплат, у тому числі в натуральній формі, які
визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими
відповідно до Закону України "Про оплату праці", виплату винагород
фізичним особам за виконання робіт (послуг) за угодами
цивільно-правового характеру, що підлягають обкладенню податком на
доходи фізичних осіб, а також на суми оплати перших п'яти днів
тимчасової непрацездатності, яка здійснюється за рахунок коштів
роботодавця, та допомоги по тимчасовій непрацездатності
------------------------------------------------------------------
| Період | Загальна сума виплат, на які нараховуються |
| | страхові внески в розмірі __% |
| |--------------------------------------------------|
| | за даними | відхилення |
| |---------------------------------| |
| | розрахунку | перевірки | |
|-------------+-----------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Перевіркою (не) встановлено _________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
1.3. Загальний оподатковуваний дохід (заробітна плата), з
якого утримуються внески із застрахованих осіб
------------------------------------------------------------------
| Період |Загальна сума виплат, з яких утримуються страхові |
| | внески у розмірі __% |
| |--------------------------------------------------|
| | за даними | відхилення |
| |---------------------------------| |
| | розрахунку | перевірки | |
|-------------+-----------------+---------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Перевіркою (не) встановлено, що _____________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
1.4. Нарахування та утримання страхових внесків
-----------------------------------------------------------------------------------
|Період|Нараховано страхових внесків, |Утримано страхових внесків, __ |Загальне |
| | __ % | % |відхилення|
| |-------------------------------+-------------------------------| |
| | за даними |відхилення| за даними |відхилення| |
| |--------------------| |--------------------| | |
| |розрахунку|перевірки| |розрахунку|перевірки| | |
|------+----------+---------+----------+----------+---------+----------+----------|
| | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------
Перевіркою (не) встановлено _________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
1.5. Нарахування страхових внесків за окремі категорії
застрахованих осіб (згідно з постановою Кабінету Міністрів України
від 25.08.2004 N 1092)
Перевіркою (не) встановлено _________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
1.6. Сплата авансових платежів у вигляді сум страхових
внесків що підлягають сплаті одночасно з виплатою заробітної плати
(доходу)
(відображаються випадки порушення платником пропорційної
сплати страхових внесків при отриманні коштів на виплату
заробітної плати (доходу))
-------------------------------------------------------------------
| Дата | Сума |Місяць та|Нараховано|Сплачено |Недоїмка (-)|
| виплати |виплаченої| рік, за |авансових |авансових| або |
|заробітної|заробітної| який | платежів |платежів |переплата(+)|
| плати | плати |виплачено| до | | за карткою |
| | |заробітну|Пенсійного| | особового |
| | | плату | фонду | | рахунку |
| | | | | |платника на |
| | | | | | попередню |
| | | | | | дату (на |
| | | | | | дату, що |
| | | | | | передує |
| | | | | | виплаті |
| | | | | | заробітної |
| | | | | | плати) |
|----------+----------+---------+----------+---------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------+----------+---------+----------+---------+------------|
| | | | | | |
|----------+----------+---------+----------+---------+------------|
| | | | | | |
|----------+----------+---------+----------+---------+------------|
|Разом | | | | | |
-------------------------------------------------------------------
Перевіркою (не) встановлено __________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
1.7. Заборгованість з виплати заробітної плати
Перевіркою (не) встановлено _________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
1.8. Здійснення операцій за додатковими ставками збору на
обов'язкове державне пенсійне страхування
Перевіркою (не) встановлено _________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2. Перевірка достовірності формування та подання відомостей
про застраховану особу, що використовуються в системі
загальнообов'язкового державного пенсійного страхування
(відображаються випадки неподання, несвоєчасного подання,
подання не за встановленою формою або подання недостовірних
відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку
та іншої звітності, передбаченої законодавством, до органів
Пенсійного фонду, відповідальність за які передбачена Законом
України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування")
Перевіркою (не) встановлено _________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Формування відомостей про заробітну плату застрахованих осіб
---------------------------------------------------------------------------------
|N|За даними первинних|Звітний| За даними СПОВ | За даними первинних |
| | документів | рік | | документів |
| | страхувальника | | | страхувальника |
| |-------------------| |------------------------+------------------------|
| |ідентифі-|прізвище,| |усього|враховується|1-5%|усього|враховується|1-5%|
| |каційний | ім'я та | | | для пенсії | | | для пенсії | |
| | номер | по | | | | | | | |
| | |батькові | | | | | | | |
|-+---------+---------+-------+------+------------+----+------+------------+----|
|1| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|-+---------+---------+-------+------+------------+----+------+------------+----|
| | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------
Склад заробітної плати застрахованих осіб з числа державних
службовців, наукових та науково-педагогічних працівників та інших
окремих категорій застрахованих осіб
------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Перевіркою за даними щодо нарахування заробітної плати встановлено |
|----------------------------------------------------------------------------------------------------|
|місяць| суми нарахувань: |
| |---------------------------------------------------------------------------------------------|
| |розмір | над- |надбавка| щомі- |доплата | компен- |оплата|матеріа-|індекса-| премія |інше|ра-|
| |окладу*|бавка | за | сячна | за |сація за |праці | льна | ція |до свят | |зом|
| | | за | ранг* |премія*|науковий| невико- | за |допомога|заробіт-| (якщо | | |
| | |вислу-| | |ступінь | ристану |суміс-| | ної |передба-| | |
| | | гу | | |та вчене|відпустку|ництво| | плати* | чена | | |
| | |років*| | |звання* | | | | |положен-| | |
| | | | | | | | | | |ням про | | |
| | | | | | | | | | |премію- | | |
| | | | | | | | | | |вання*) | | |
|------+-------+------+--------+-------+--------+---------+------+--------+--------+--------+----+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |13 |
|------+-------+------+--------+-------+--------+---------+------+--------+--------+--------+----+---|
| | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------
* Складові фонду оплати праці для формування відомості "ІНДАНІ" із зазначенням підстави спеціального стажу для призначення/перерахунку пенсії.
Перевіркою (не) встановлено _________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
III. Висновок
Перевіркою пунктів N ______, ____ плану перевірки порушень не
встановлено.
Перевіркою правильності нарахування та сплати страхових
внесків встановлені(но) порушення:
__________________________________________________________________
(пункти та статті нормативно-правових актів)
_________________________________________________________________,
в результаті чого донараховано (зменшено) ________________________
(назва показника)
__________________________________________________________________
за ______ рік на суму ____ грн __________________________________,
__________________________________________________________________
у тому числі за періодами: __________________________________
Перевіркою достовірності формування та подання відомостей про
застраховану особу встановлені(но) порушення: ____________________
_________________________________________________________________,
у результаті чого складено розпорядження про усунення порушень
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Відповідно до Закону України "Про основні засади державного
нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", у разі
незгоди з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в
акті, посадові особи платника мають право подати до органу
Пенсійного фонду України зауваження, заперечення до акта
перевірки.
Посади перевірників органу ________ _____________________
Пенсійного фонду України (підпис) (ініціали, прізвище)
Підтверджуємо, що первинні документи, використані при
проведенні перевірки, достовірні, надані в повному обсязі, а
додаткових (інших) документів, що свідчать про діяльність платника
за період, що перевіряється, немає.
Керівник ________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Головний бухгалтер ________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Акт складено у двох примірниках.
З обов'язками, правами страхувальників та порядком оскарження
рішень і дій посадових осіб органів Пенсійного фонду України
ознайомлений, один примірник акта з додатками на ____ аркушах
отримав ___.___.200_ року.
Керівник (головний бухгалтер) ________________________________
платника (підпис, ініціали, прізвище)
З висновками перевірки та(або) фактами і даними, викладеними
в акті перевірки, не згоден, зауваження до акта перевірки
додаються (за наявності заперечень)
Керівник (головний бухгалтер) ________________________________
платника (підпис, ініціали, прізвище)
Директор департаменту надходження доходів | В.В.Литвиненко |