МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 жовтня 2018 р.
за № 1196/32648
Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 23 червня 2018 року № 1979/5
Відповідно до пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року
№ 228 ,
НАКАЗУЮ:
1. Пункт 2 наказу Міністерства юстиції України від 23 червня 2018 року
№ 1979/5 "Про затвердження Порядку складання та подання звітності про діяльність органів державної виконавчої служби та приватних виконавців", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26 червня 2018 року за № 756/32208, викласти у такій редакції:
"2. Державному підприємству "Національні інформаційні системи" разом з Департаментом державної виконавчої служби Міністерства юстиції України вжити заходів для забезпечення реалізації цього наказу у строк до 01 січня 2019 року.".
3. Установити, що показники, передбачені пунктом 3 розділу ІІІ
Порядку , в частині обліку сум, які підлягають стягненню за виконавчими документами у солідарному порядку з двох або більше боржників, а також показники, що передбачені підпунктом 17 пункту 2, підпунктом 18 пункту 3 розділу ІV та підпунктом 14 пункту 2 розділу V
Порядку , обліковуються у звітності про діяльність органів державної виконавчої служби та приватних виконавців, починаючи з першого півріччя 2019 року.
4. Установити, що складання та подання державними виконавцями звітності за 2018 рік здійснюється за формами, встановленими пунктом 2 розділу І
Порядку , без використання технічних засобів автоматизованої системи виконавчого провадження.
5. Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки Міністерства юстиції України (Олійник О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції України з питань виконавчої служби Глущенко С.В.
Заступник Міністра з питань європейської інтеграції | С. Петухов |
ПОГОДЖЕНО: Генеральний директор державного підприємства "Національні інформаційні системи" | С.С. Лур’є |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
22 жовтня 2018 року № 3283/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 жовтня 2018 р.
за № 1196/32648
ЗМІНИ
до Порядку складання та подання звітності про діяльність органів державної виконавчої служби та приватних виконавців
1. У розділі ІІ:
у пунктах 1-3:
в абзаці першому цифри та слово "10:00 год." виключити;
в абзаці другому слова та цифри "до 10:00 год." замінити словами "не пізніше".
2. У розділі ІІІ:
1) у пункті 3 слово "осіб" замінити словом "боржників";
2) пункт 4 викласти у такій редакції:
"4. На момент формування звітності виконавчий документ обліковується за державним виконавцем, приватним виконавцем, у якого він знаходиться на виконанні.
В органі ДВС або у приватного виконавця виконавчий документ, прийнятий до виконання від іншого органу ДВС або приватного виконавця, обліковується за сумою залишку нестягнутих коштів, зазначеною у постанові про прийняття до виконання виконавчого документа, відповідно до встановленого порядку.
У разі передання виконавчого документа від одного органу ДВС або приватного виконавця до іншого органу ДВС або приватного виконавця виконавчий документ обліковується за кожним органом ДВС або приватним виконавцем, у яких він перебував на виконанні, в тій частині (в межах частково стягнутих коштів), в якій він був виконаний органом ДВС або приватним виконавцем, у відповідному звітному періоді.".
3. У розділі IV:
1) у пункті 2:
підпункт 1 викласти у такій редакції:
"1) у графі 1 "Залишок виконавчих документів на початок звітного періоду" обліковуються виконавчі документи, які залишилися невиконаними на початок звітного року (станом на 01 січня звітного періоду), а також:
виконавчі документи, за якими виконавчі провадження були завершені до початку звітного періоду та які протягом звітного періоду були відновлені;
виконавчі документи, за якими у звітному періоді було скасовано рішення про повернення виконавчого документа стягувачу без прийняття до виконання, прийняте до початку звітного періоду.";
підпункт 2 після слів "приватного виконавця" доповнити словами ", у тому числі, які передані від інших органів ДВС, приватних виконавців";
підпункт 14 викласти у такій редакції:
"14) у графі 14 "Передано виконавчих документів (з гр. 10)" обліковуються виконавчі документи з графи 10, передані у звітному періоді від одного приватного виконавця до іншого приватного виконавця або відповідного органу ДВС, від одного органу ДВС до іншого органу ДВС або приватного виконавця;";
2) у пункті 3:
підпункт 2 викласти у такій редакції:
"2) у графі 21 "Суми, пред’явлені до стягнення у звітному періоді" обліковуються суми, які підлягали стягненню за виконавчими документами, що були пред’явлені до стягнення у звітному періоді та обліковані у графі 2 Розділу А;";
у підпункті 4 слова "виконавчі документи, передані" замінити словами "суми за виконавчими документами, переданими";
у підпункті 6 слова та цифри "(з гр. 25)" замінити словами та цифрами "(з гр. 24)";
у підпункті 7 слово "та" замінити словом "або";
у підпункті 12:
після слова "зазначаються" доповнити словами "фактично стягнуті у звітному періоді";
після слова та літери "Розділу А" доповнити словами ", в тому числі суми за цими документами, перераховані боржником безпосередньо стягувачу";
підпункт 14 після слів "виконавчих документів" доповнити словами "на суму", після слова "обліковуються" доповнити словом "нестягнуті";
підпункт 15 після слів "визначеного періоду" доповнити словами ", у тому числі суми, перераховані боржником безпосередньо стягувачу";
у підпункті 17:
в абзаці першому цифри та слова "(гр. 29 - гр. 30 - гр. 33 - гр. 35)" виключити;
абзац другий виключити;
3) у пункті 4:
підпункт 13 виключити.
У зв’язку з цим підпункт 14 вважати підпунктом 13;
підпункт 13 викласти у такій редакції:
"13) у рядку 13 "Залишок депозитних сум на кінець звітного періоду" зазначається сума залишку депозитних сум, яка міститься на рахунках органів ДВС, приватного виконавця відповідно до даних книг обліку депозитних сум.";
4) доповнити розділ новим пунктом 5 такого змісту:
"5. Особливості заповнення додатка 1:
1) у Розділі А:
у графах 3-4, 14 обліковуються виконавчі документи, за якими відповідна виконавча дія була зареєстрована у звітному періоді;
у графах 7-9 обліковуються виконавчі документи, за якими на кінець звітного періоду виконавчі провадження зупинено або зупинено вчинення виконавчих дій або за якими унесено відомості про ускладнення їх виконання через дію мораторію;
у графах 11-13 обліковуються виконавчі документи, які підлягали виконанню у звітному періоді та за якими провадження завершено на кінець звітного періоду;
2) у Розділі Б:
у графах 24-25 зазначаються суми, які підлягали стягненню за виконавчими документами у звітному періоді;
у графах 26-28, 37-39 зазначаються суми, не стягнуті за виконавчими документами на кінець звітного періоду;
у графах 29, 30, 32 зазначаються суми, які підлягали стягненню за виконавчими документами у звітному періоді;
3) у Розділі В:
рядки 1-4 заповнюються органом ДВС, управлінням державної виконавчої служби, структурним підрозділом Міністерства юстиції України самостійно у сформованому в Системі звіті до його збереження;
рядок 5 заповнюється структурним підрозділом Міністерства юстиції України самостійно у сформованому в Системі звіті до його збереження.".
4. У розділі V:
1) у пункті 2:
підпункт 1 викласти у такій редакції:
"1) у графі 1 "Залишок виконавчих документів на початок звітного періоду" обліковуються виконавчі документи, які залишилися невиконаними на початок звітного року (станом на 01 січня звітного періоду), а також:
виконавчі документи, за якими виконавчі провадження були завершені до початку звітного періоду та які протягом звітного періоду були відновлені;
виконавчі документи, за якими у звітному періоді було скасовано рішення про повернення виконавчого документа стягувачу без прийняття до виконання, прийняте до початку звітного періоду.";
підпункт 2 після слів "приватного виконавця" доповнити словами ", у тому числі, які передані від інших органів ДВС, приватних виконавців";
у підпункті 7 слово "та" замінити словом "або";
підпункт 12 викласти у такій редакції:
"12) у графі 12 "Передано виконавчих документів (з гр. 8)" обліковуються виконавчі документи з графи 8, передані у звітному періоді від одного приватного виконавця до іншого приватного виконавця або відповідного органу ДВС, від одного органу ДВС до іншого органу ДВС або приватного виконавця;";
у підпункті 15 слова "на суму" виключити;
2) доповнити розділ новим пунктом 3 такого змісту:
"3. Особливості заповнення Розділу А додатка 2:
1) у графах 3-4 обліковуються виконавчі документи, за якими відповідна виконавча дія була зареєстрована у звітному періоді;
2) у графі 7 обліковуються виконавчі документи, за якими виконавчі провадження або вчинення виконавчих дій зупинено на кінець звітного періоду;
3) у графах 9-11 обліковуються виконавчі документи, які підлягали виконанню у звітному періоді та за якими провадження завершено на кінець звітного періоду.".
1) у додатку 1:
у розділі Б "Суми за виконавчими документами, грн":
у назві графи 25 цифри "25" замінити цифрами "24";
у назві графи 26 слово "та" замінити словом "або";
назву графи 33 після слів "виконавчих документів" доповнити словами "на суму";
назву графи 36 викласти у такій редакції:
"Перебуває на виконанні виконавчих проваджень на кінець звітного періоду на суму";
рядок 13 розділу В "Довідка" виключити.
У зв’язку із цим рядок 14 вважати рядком 13;
2) у розділі А "Виконавчі документи" додатка 2:
у назві графи 7 слово "та" замінити словом "або";
у назві графи 15 слово "на суму" виключити.
Директор Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки | О.М. Олійник |