МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
05.11.2020 № 777 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 листопада 2020 р.
за № 1152/35435
Про затвердження Порядку реєстрації фізичних та юридичних осіб у системі керування чергою для отримання послуг, які надаються територіальними сервісними центрами МВС та Експертною службою МВС
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 11 від 17.01.2023 )( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ № 11 від 17.01.2023 № 81 від 12.02.2024 № 414 від 17.06.2024 )
Відповідно до підпунктів 21, 22 пункту 4 Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 878 (із змінами), з метою вдосконалення процедури надання територіальними сервісними центрами МВС та Експертною службою МВС послуг та створення належних умов їх отримання НАКАЗУЮ:
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 11 від 17.01.2023 )
1. Затвердити Порядок реєстрації фізичних та юридичних осіб у системі керування чергою для отримання послуг, які надаються територіальними сервісними центрами МВСта Експертною службою МВС, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 11 від 17.01.2023 )
2. Начальникові Головного сервісного центру МВС О. Князюку забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр | А. Аваков |
ПОГОДЖЕНО: Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Перший заступник Міністра цифрової трансформації України | Л. Денісова О. Вискуб |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
внутрішніх справ України
05 листопада 2020 року № 777
(у редакції наказу Міністерства
внутрішніх справ України
від 17 січня 2023 року № 11
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 листопада 2020 р.
за № 1152/35435
ПОРЯДОК
реєстрації фізичних та юридичних осіб у системі керування чергою для отримання послуг, які надаються територіальними сервісними центрами МВС та Експертною службою МВС
I. Загальні положення
1. Цей Порядок установлює механізм здійснення реєстрації фізичних та юридичних осіб у системі керування чергою для отримання послуг, які надаються територіальними сервісними центрами МВС та Експертною службою МВС (далі - система керування чергою).
2. У цьому Порядку терміни вжито в таких значеннях:
онлайн-сервіс - додаток, інтегрований із системою керування чергою, призначений для реєстрації суб’єкта звернення у системі керування чергою;
система керування чергою - автоматизована система організації прийому фізичних та юридичних осіб, які зареєструвалися за допомогою онлайн-сервісу, термінала, уповноваженого працівника територіального сервісного центру МВС (далі - ТСЦ МВС) або уповноваженого працівника Експертної служби МВС (далі - уповноважені працівники) для отримання послуг у ТСЦ МВС та/або Експертній службі МВС відповідно, функціонування якої забезпечує програмно-апаратна платформа для розподілу суб’єктів звернення з відповідним програмним забезпеченням;
суб’єкт звернення - фізична особа або уповноважений представник юридичної особи, які звернулися до ТСЦ МВС та/або Експертної служби МВС для отримання послуг;
термінал - програмно-апаратний комплекс реєстрації суб’єктів звернення, установлений у приміщеннях ТСЦ МВС, призначений для забезпечення функціонування системи керування чергою;
форс-мажорні обставини - непередбачені та непереборні події, що об’єктивно унеможливлюють надання послуг ТСЦ МВС та Експертною службою МВС, а саме збій в обміні інформацією, що виникає через несправності або пошкодження ліній зв’язку, відключення електропостачання, повітряна тривога, бойові дії, пожежа, інші надзвичайні ситуації.
3. Перелік послуг, що надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС, для отримання яких можна зареєструватися в системі керування чергою, визначається Головним сервісним центром МВС (далі - ГСЦ МВС) та Державним науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС (далі - ДНДЕКЦ МВС) відповідно з урахуванням матеріально-технічних ресурсів регіональних сервісних центрів ГСЦ МВС та Експертної служби МВС.
Перелік установ Експертної служби МВС, у яких здійснюється реєстрація суб’єктів звернення в системі керування чергою, визначається ДНДЕКЦ МВС.
( Абзац другий пункту 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
Обробка та захист інформації, отриманої під час реєстрації суб’єктів звернення у системі керування чергою, здійснюються відповідно до вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах" та інших нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.
( Абзац пункту 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
Внесена до системи керування чергою інформація зберігається протягом трьох місяців з дня її внесення, після чого автоматично знищується.
( Абзац пункту 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
Інформація, що обробляється в системі керування чергою, використовується уповноваженими працівниками виключно з метою реалізації ними повноважень, передбачених законодавством, і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.
( Абзац пункту 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024, з урахуванням змін, внесених Наказом Міністерства внутрішніх справ № 136 від 04.03.2024 )
II. Порядок здійснення реєстрації суб’єктів звернення в системі керування чергою
1. Для отримання послуг у ТСЦ МВС та/або Експертній службі МВС суб’єкти звернення реєструються в системі керування чергою (за умови її наявності у відповідній установі Експертної служби МВС) за допомогою онлайн-сервісу, термінала або уповноважених працівників.
( Пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
2. У разі неможливості реєстрації суб’єктів звернення в системі керування чергою надання послуг здійснюється в порядку живої черги.
3. Реєстрація суб’єктів звернення в системі керування чергою здійснюється безоплатно.
4. Для реєстрації в системі керування чергою за допомогою онлайн-сервісу суб’єкт звернення проходить електронну ідентифікацію та зазначає своє прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), найменування юридичної особи (у разі звернення уповноваженого представника юридичної особи), номер телефону, адресу електронної пошти, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до закону), код згідно з ЄДРПОУ (у разі звернення уповноваженого представника юридичної особи), номерний знак або ідентифікаційний номер транспортного засобу (для отримання послуг з державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів), обирає послугу, ТСЦ МВС та/або Експертну службу МВС, які надаватимуть послугу, дату та час надання послуги із числа доступних. Додатково можуть зазначатися реквізити документів, необхідних для отримання послуги.
( Пункт 4 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024, з урахуванням змін, внесених Наказом Міністерства внутрішніх справ № 136 від 04.03.2024 )
5. Після реєстрації в системі керування чергою за допомогою онлайн-сервісу суб’єкту звернення на адресу електронної пошти, зазначену ним під час реєстрації, надсилається талон / талони (у разі одночасного замовлення послуг, що надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС) про реєстрацію в системі керування чергою (в електронній формі), у якому / яких зазначаються номер ТСЦ МВС та/або Експертної служби МВС, у яких надаватиметься послуга, номер реєстрації суб’єкта звернення в системі керування чергою, дата та час надання послуги, назва послуги, відомості, введені суб’єктом звернення під час реєстрації.
За добу до дати та часу, зазначених у талоні суб’єкта звернення, системою керування чергою надсилається відповідне повідомлення (нагадування) про здійснену реєстрацію з можливістю її скасування (за потреби) суб’єктом звернення за допомогою онлайн-сервісу.
6. Реєстрація в системі керування чергою за допомогою термінала здійснюється суб’єктом звернення самостійно або за допомогою працівника ТСЦ МВС після пред’явлення суб’єктом звернення паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон, або тимчасового посвідчення громадянина України, або посвідки на постійне проживання, або посвідки на тимчасове проживання, або посвідчення біженця, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або посвідчення водія чи пред’явлення одного із зазначених документів в електронній формі засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) за умови відображення документів суб’єкта звернення в мобільному додатку Порталу Дія (Дія).
Реєстрація суб’єкта звернення в системі керування чергою за допомогою термінала для отримання послуги в ТСЦ МВС та/або Експертній службі МВС на поточний робочий день здійснюється суб’єктом звернення самостійно або працівником ТСЦ МВС не пізніше ніж за годину до закінчення встановленої тривалості робочого дня.
( Пункт 6 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
7. Для здійснення реєстрації в системі керування чергою за допомогою термінала вносяться відомості, зазначені в пункті 4 цього розділу, інформація щодо номерного знака або ідентифікаційного номера транспортного засобу (для отримання послуг з державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів), обирається послуга, зазначається дата та час надання послуги із числа доступних (на вибір суб’єкта звернення). Додатково можуть зазначатися реквізити документів, необхідних для отримання послуги.
Під час здійснення реєстрації в системі керування чергою за допомогою термінала працівник ТСЦ МВС може здійснювати зчитування або введення унікального електронного ідентифікатора документів в електронній формі, сформованих засобами Порталу Дія, що необхідні для отримання послуг суб’єктом звернення за допомогою електронних пристроїв (за наявності технічної можливості).
( Пункт 7 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
8. Після реєстрації в системі керування чергою за допомогою термінала суб’єкту звернення видається талон / талони (у разі одночасного замовлення послуг, що надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС) про реєстрацію в системі керування чергою, у якому / яких зазначаються номер ТСЦ МВС та/або Експертної служби МВС, у яких надаватиметься послуга, номер реєстрації суб’єкта звернення в системі керування чергою, дата та час надання послуги, назва послуги, відомості, введені суб’єктом звернення або працівником ТСЦ МВС або отримані шляхом зчитування, або введення унікального електронного ідентифікатора документів в електронній формі, сформованих засобами Порталу Дія, що необхідні для отримання послуг суб’єктом звернення.
( Пункт 8 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
9. Реєстрація в системі керування чергою уповноваженим працівником здійснюється під час особистого звернення суб’єкта звернення до ТСЦ МВС або Експертної служби МВС після надання відомостей, зазначених у пункті 4 цього розділу.
Реєстрація в системі керування чергою уповноваженим працівником для отримання послуги в ТСЦ МВС та/або Експертній службі МВС на поточний робочий день здійснюється не пізніше ніж за годину до закінчення установленої тривалості робочого дня.
Для здійснення реєстрації суб’єкта звернення в системі керування чергою за допомогою уповноваженого працівника до програмного забезпечення вносяться відомості, зазначені в пункті 4 цього розділу, інформація щодо номерного знака або ідентифікаційного номера транспортного засобу (для отримання послуг з державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів), обирається послуга, зазначається дата та час надання послуги із числа доступних (на вибір суб’єкта звернення). Додатково можуть зазначатися реквізити документів, необхідних для отримання послуги.
Для здійснення реєстрації в системі керування чергою уповноважений працівник за допомогою електронних пристроїв може здійснити зчитування або введення унікального електронного ідентифікатора документів в електронній формі, сформованих засобами Порталу Дія, що необхідні для отримання послуг суб’єктом звернення (за наявності технічної можливості).
Для здійснення реєстрації в системі керування чергою за допомогою уповноваженого працівника суб’єкт звернення перевіряє правильність даних, введених або отриманих шляхом зчитування або введення унікального електронного ідентифікатора таким працівником під час реєстрації до відповідного програмного забезпечення.
( Пункт 9 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
10. Після реєстрації в системі керування чергою за допомогою уповноваженого працівника суб’єкту звернення видається таким уповноваженим працівником талон / талони (у разі одночасного замовлення послуг, що надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС) про реєстрацію в системі керування чергою, у якому / яких зазначаються номер ТСЦ МВС та/або Експертної служби МВС, у яких надаватиметься послуга, номер реєстрації суб’єкта звернення в системі керування чергою, дата та час надання послуги, назва послуги, відомості, введені або отримані шляхом зчитування або введення унікального електронного ідентифікатора документів в електронній формі, сформованих засобами Порталу Дія, що необхідні для отримання послуг суб’єктом звернення.
( Пункт 10 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
11. За наявності технічної можливості, відображення талона/талонів (у разі одночасного замовлення послуг, що надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС) про реєстрацію в системі керування чергою може здійснюватися через електронний кабінет водія функціональної підсистеми єдиної інформаційної системи МВС (далі - електронний кабінет водія) або через мобільний додаток Порталу Дія (Дія).
Інформування суб’єкта звернення про реєстрацію (нагадування) в системі керування чергою з можливістю її скасування може здійснюватися засобами електронного кабінету водія або засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
( Розділ II доповнено пунктом 11 згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 414 від 17.06.2024 )
12. Надання послуги суб’єкту звернення здійснюється відповідним ТСЦ МВС та/або Експертною службою МВС у день та час, визначені в талоні про реєстрацію в системі керування чергою.
У випадках коли надання послуги суб’єкту звернення потребує додаткових дій, які можуть збільшити тривалість надання послуги (направлення запиту до іншого ТСЦ МВС, застосування більш складних методів дослідження транспортних засобів та реєстраційних документів), надання послуги може бути завершене в інший робочий день. Додаткова реєстрація в системі керування чергою в таких випадках не вимагається.
13. Приміщення ТСЦ МВС та Експертної служби МВС, у яких функціонує система керування чергою, облаштовуються інформаційними табло, які відображають інформацію про поточні дату й час, номери реєстрації суб’єктів звернення в системі керування чергою та номери робочих місць адміністраторів ТСЦ МВС та/або працівників Експертної служби МВС, які надаватимуть послуги.
14. Запрошення суб’єкта звернення до робочого місця, за яким надаватиметься послуга, здійснюється шляхом звукового та/або візуального оповіщення адміністратором ТСЦ МВС або працівником Експертної служби МВС, або в автоматичному режимі засобами системи керування чергою (за наявності технічної можливості) у порядку черговості з урахуванням часу, зазначеного в талоні про реєстрацію в системі керування чергою, крім випадків, передбачених пунктом 7 розділу III цього Порядку.
ТСЦ МВС та приміщення Експертної служби МВС, у яких здійснюється запрошення суб’єктів звернення в автоматичному режимі, визначаються відповідно ГСЦ МВС та ДНДЕКЦ МВС.
У разі неявки суб’єкта звернення протягом однієї хвилини з моменту запрошення до робочого місця, за яким надаватиметься послуга, його буде повторно запрошено до такого робочого місця засобами системи керування чергою двічі з інтервалом в 1 хвилину.
У разі неявки суб’єкта звернення протягом трьох хвилин із моменту першого запрошення до робочого місця, за яким надаватиметься послуга, його номер реєстрації в системі керування чергою системою автоматично скасовується.
Замість автоматично скасованих номерів реєстрації в системі керування чергою створюються нові номери, які потрапляють у загальний доступ для запису через термінал або за допомогою уповноваженого працівника.
15. Адміністратором ТСЦ МВС або працівником Експертної служби МВС після явки суб’єкта звернення до робочого місця, за яким надаватиметься послуга, у разі виявлення передбачених законодавством підстав для відмови в наданні такому суб’єкту звернення послуги здійснюється скасування номера реєстрації в системі керування чергою.
Замість скасованих номерів реєстрації в системі керування чергою створюються нові номери реєстрації в системі керування чергою, які потрапляють в загальний доступ для запису через термінал або за допомогою уповноваженого працівника.
16. Скасування реєстрації в системі керування чергою може бути здійснене:
автоматично - у порядку, передбаченому пунктом 14 цього розділу;
( Абзац другий пункту 16 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 414 від 17.06.2024 )
адміністратором ТСЦ МВС або працівником Експертної служби МВС - у порядку, передбаченому пунктом 15 цього розділу;
( Абзац третій пункту 16 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 414 від 17.06.2024 )
суб’єктом звернення - за допомогою онлайн-сервісу, засобами електронного кабінету водія або засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
( Абзац четвертий пункту 16 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 414 від 17.06.2024 )
Реєстрація в системі керування чергою може бути скасована суб’єктом звернення не пізніше ніж за дві години до дати та часу, зазначених у талоні.
( Абзац п'ятий пункту 16 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 414 від 17.06.2024 )
У разі скасування реєстрації у випадку, визначеному пунктом 15 цього розділу, адміністратором ТСЦ МВС або працівником Експертної служби МВС до системи керування чергою вносяться відомості щодо підстав відмови в наданні послуг суб’єкту звернення.
( Абзац шостий 16 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 414 від 17.06.2024 )
17. Номер реєстрації в системі керування чергою вноситься адміністратором ТСЦ МВС та/або працівником Експертної служби МВС до відповідних реєстрів, що використовуються для надання послуг.
Запрошення до робочого місця та завершення прийому суб’єкта звернення здійснюються тим самим адміністратором ТСЦ МВС або працівником Експертної служби МВС, крім випадків відсутності такої можливості у зв’язку з особливостями надання певної послуги та/або випадків, передбачених пунктом 8 розділу III цього Порядку.
III. Обмеження в роботі системи керування чергою
1. Одна реєстрація в системі керування чергою означає надання однієї послуги одному суб’єкту звернення.
2. Невідповідність відомостей, введених (отриманих) під час реєстрації в системі керування чергою (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) або найменування юридичної особи, номерний знак або ідентифікаційний номер транспортного засобу та/або реквізити документів), відомостям, які містяться в документах, поданих суб’єктом звернення для отримання послуги, є підставою для скасування реєстрації в системі керування чергою.
( Абзац перший пункту 2 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 81 від 12.02.2024 )
У разі скасування реєстрації в системі керування чергою, для отримання послуги суб’єкт звернення реєструється в системі керування чергою повторно.
( Абзац другий пункту 2 розділу III в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 414 від 17.06.2024 )
3. Кількість днів та/або час, доступні для реєстрації в системі керування чергою за допомогою онлайн-сервісу, можуть відрізнятися для різних ТСЦ МВС та Експертної служби МВС і залежать від кількості зареєстрованих суб’єктів звернення в системі керування чергою.
Кількість днів та/або час, доступні для реєстрації в системі керування чергою для отримання послуг, які надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС, визначаються ГСЦ МВС та ДНДЕКЦ МВС відповідно.
4. Кількість реєстрацій у системі керування чергою за допомогою онлайн-сервісу обмежується:
для фізичних осіб - чотирма номерами реєстрації в системі керування чергою на поточний місяць;
для юридичних осіб - чотирма номерами реєстрації в системі керування чергою на поточний робочий день для одного уповноваженого представника юридичної особи.
5. Загальна кількість доступних талонів про реєстрацію в системі керування чергою на поточний робочий день визначається для кожного ТСЦ МВС та Експертної служби МВС з урахуванням часу, необхідного для надання послуг, та залежить від кількості адміністраторів відповідного ТСЦ МВС, працівників Експертної служби МВС та графіків їх роботи.
6. Для кожного ТСЦ МВС та Експертної служби МВС здійснюється автоматичний розподіл талонів про реєстрацію в системі керування чергою, доступних для реєстрації суб’єктами звернення через онлайн-сервіс, термінал або за допомогою уповноваженого працівника.
7. У разі виникнення форс-мажорних обставин надання ТСЦ МВС або Експертною службою МВС суб’єктам звернення послуг на обраний час відтерміновується до усунення таких обставин. При цьому на час дії таких обставин можливість реєстрації в системі керування чергою суб’єктам звернення блокується.
У разі неотримання суб’єктом звернення послуги в час, на який було здійснено реєстрацію, у зв’язку з форс-мажорними обставинами для отримання послуги ТСЦ МВС або Експертної служби МВС визначається інший час надання послуги протягом поточного робочого дня або на наступний робочий день. Повторна реєстрація суб’єкта звернення в системі керування чергою не здійснюється.
8. У разі чотирьох реєстрацій суб’єктом звернення в системі керування чергою протягом поточного місяця за допомогою онлайн-сервісу та неявки такого суб’єкта звернення до робочого місця, за яким надаватиметься послуга, подальша можливість здійснення таким суб’єктом звернення реєстрації за допомогою онлайн-сервісу блокується.
Можливість здійснення реєстрації за допомогою онлайн-сервісу поновлюється суб’єкту звернення за умови його особистого звернення до ТСЦ МВС або Експертної служби МВС, до яких було здійснено останній запис за допомогою онлайн-сервісу, відповідно.
9. Особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та особи, які супроводжують осіб з інвалідністю першої групи або дітей з інвалідністю (не більш як одна особа, яка супроводжує особу з інвалідністю першої групи або дитину з інвалідністю), послуги в ТСЦ МВС та/або Експертній службі МВС отримують позачергово.
10. Для надання ТСЦ МВС та Експертною службою МВС послуг суб’єктам звернення, зазначеним у пункті 9 цього розділу, програмними засобами системи керування чергою формуються відповідні номери реєстрації в системі керування чергою. Співвідношення кількості номерів реєстрації в системі керування чергою, сформованих для надання послуг таким особам, до загальної кількості номерів реєстрації в системі керування чергою визначається ГСЦ МВС та ДНДЕКЦ МВС відповідно.
Надання послуг суб’єкту звернення позачергово здійснюється за умови, що отримувачем такої послуги є безпосередньо суб’єкт звернення.
Отримання суб’єктом звернення послуг позачергово може бути здійснено не частіше одного разу на поточний робочий день стосовно кожної послуги, що надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС, за умови пред’явлення таким суб’єктом звернення посвідчення, яке підтверджує відповідний статус.
У разі надання послуги позачергово адміністратором ТСЦ МВС та працівником Експертної служби МВС до заяви суб’єкта звернення про надання послуг долучаються копії документів, які підтверджують відповідний статус.
11. Якщо суб’єктами звернення, визначеними в пункті 9 цього розділу, не використано номери реєстрації в системі керування чергою, що сформовані для надання послуг позачергово на поточний робочий день та час, такі номери запису включаються до загального переліку номерів реєстрації та стають доступними для запису через термінал або за допомогою уповноваженого працівника.
Директор Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ України | О. Михайлов |
( Порядок в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ № 11 від 17.01.2023 )