• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України

Міністерство енергетики України  | Наказ, Форма типового документа, Картка, Порядок від 25.05.2021 № 104
Реквізити
  • Видавник: Міністерство енергетики України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Картка, Порядок
  • Дата: 25.05.2021
  • Номер: 104
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство енергетики України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Картка, Порядок
  • Дата: 25.05.2021
  • Номер: 104
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
25.05.2021 № 104
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2021 р.
за № 782/36404
Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України
Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Міністерства енергетики України зі зверненнями громадян, для об’єктивного та своєчасного розгляду таких звернень згідно з вимогами законодавства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України, що додається.
2. Департаменту комунікацій:
1) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства енергетики України;
3) забезпечити організацію та проведення телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України відповідно до цього наказу.
3. Керівникам структурних підрозділів Міністерства енергетики України в межах повноважень забезпечити виконання цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
МіністрГ. Галущенко
ПОГОДЖЕНО:

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини



Л. Денісова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства енергетики
України
25 травня 2021 року № 104
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 червня 2021 р.
за № 782/36404
ПОРЯДОК
проведення телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Міністерства енергетики України зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України.
2. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії", прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію" Міністерства енергетики України.
3. Посадові особи Міністерства енергетики України, які забезпечують роботу телефонної "гарячої лінії", у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Міністерство енергетики України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 року № 507, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
4. Телефонна "гаряча лінія" працює в адміністративній будівлі Міністерства енергетики України за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 4, м. Київ, номери телефонів: (044) 531 36 89, (044) 594 66 05.
На номер телефону (044) 594-66-05 підключено телефонний номер "гарячої лінії" - 0 800 507 052.
У період дії карантину або у випадку інших непередбачуваних обставин здійснюється переадресація дзвінків на номер телефону: (044) 594 65 45.
5. Організацію проведення телефонної "гарячої лінії" забезпечує Департамент комунікацій.
6. Функції посадових осіб, відповідальних за роботу телефонної "гарячої лінії", закріплюються посадовими інструкціями.
7. У роботі телефонної "гарячої лінії" (за потреби) беруть участь керівники структурних підрозділів Міністерства енергетики України та уповноважені ними особи.
8. Раз на місяць у роботі телефонної "гарячої лінії" відповідно до затвердженого Графіку беруть участь Міністр або особа, що виконує обов’язки Міністра, перший заступник Міністра, заступники Міністра, керівники структурних підрозділів, уповноважені ними особи.
9. Відомості щодо звернень громадян, які надійшли на телефонну "гарячу лінію", вносяться особою, уповноваженою Департаментом комунікацій проводити телефонну "гарячу лінію", до картки звернень громадян на телефонну "гарячу лінію" Міністерства енергетики України (далі - картка), оформленої за формою згідно з Додатком до цього Порядку.
10. Заявник при зверненні на телефонну "гарячу лінію" повідомляє: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), соціальний стан, зміст порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги; поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку бажає отримати відповідь на звернення, номер телефону.
11. Анонімні повідомлення не реєструються і не розглядаються за виключенням випадків, передбачених пунктом 20 цього Порядку.
12. Посадова особа зобов’язана зняти трубку телефонного апарату не пізніше третього - четвертого дзвінка.
13. Звернення, в яких порушено питання довідкового або консультативного характеру, а також звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України шляхом надання консультацій.
14. Розгляд звернень громадян, що надійшли на телефонну "гарячу лінію", здійснюється відповідно до Інструкції про розгляд звернень громадян та організацію особистого прийому громадян у центральному апараті Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, затвердженої наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 18 січня 2012 року № 33, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 лютого 2012 року за № 171/20484.
15. Розгляд звернень громадян, що надійшли на телефонну "гарячу лінію", здійснюється з урахуванням особливостей передбачених Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
Після завершення телефонної "гарячої лінії" посадова особа, яка відповідно до Графіка проводила телефонну лінію, не пізніше наступного робочого дня повертає заповнені картки з відповідними резолюціями до Департаменту комунікацій для реєстрації та попереднього визначення відповідальних виконавців за належністю порушених питань.
16. Звернення громадян розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, Міністр або особа, що виконує обов’язки Міністра, перший заступник Міністра, заступники Міністра, Державний секретар встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка звернулася на телефонну "гарячу лінію". При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
17. Дані про перебіг виконання звернень вносяться до Системи електронного документообігу Міністерства енергетики України безпосередньо виконавцем або спеціально уповноваженою особою відповідного структурного підрозділу Міністерства енергетики України.
18. У випадку, коли заявник не вимагає письмової відповіді, відповідь у письмовій формі не надається, про що робиться відмітка у картці.
19. На підставі резолюцій Міністра або особи, що виконує обов’язки Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра та Державного секретаря, питання по реєстраційній картці передається до відповідного структурного підрозділу Міністерства енергетики України або центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра енергетики України, для перевірки зазначеного у зверненні та відповідного реагування, відповідно до Закону України "Про звернення громадян".
20. У разі, якщо заявник не називає своїх прізвища, імені, по батькові або не надає інших відомостей, звернення вважається анонімним і розгляду не підлягає.
Винятком є анонімні звернення щодо порушення законодавства у сфері запобігання корупції, якщо наведена в них інформація стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можливо перевірити.
Вимоги до анонімних повідомлень про корупцію та порядок розгляду визначаються частиною п’ятою статті 53 Закону України "Про запобігання корупції".
21. У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, посадова особа має право припинити спілкування з таким громадянином.
22. Звернення, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються в такому ж порядку, що й письмові звернення, відповідно до Закону України "Про звернення громадян".
23. Звернення громадян, які мають установлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
24. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, що надійшли на телефонну "гарячу лінію", покладено на Департамент комунікацій.
25. Департамент комунікацій забезпечує:
організацію телефонної "гарячої лінії" у Міністерстві енергетики України відповідно до цього Порядку;
реєстрацію звернень, отриманих на телефонну "гарячу лінію";
попереднє визначення відповідальних виконавців за належністю порушених питань;
стан розгляду звернень та контроль за їх своєчасним виконанням;
оприлюднення інформації щодо роботи телефонної "гарячої лінії" на офіційному вебсайті Міністерства енергетики України.
Заступник директора
департаменту - начальник
відділу взаємодії із засобами
масової інформації
та зв’язків із громадськістю
Департаменту комунікацій





Г. Дудка
Додаток
до Порядку проведення
телефонної "гарячої лінії"
у Міністерстві енергетики України
(пункт 9)
КАРТКА
звернень громадян на телефонну "гарячу лінію" Міністерства енергетики України