• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Міністерство юстиції України  | Наказ від 05.05.2023 № 1692/5
Реквізити
  • Видавник: Міністерство юстиції України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 05.05.2023
  • Номер: 1692/5
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство юстиції України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 05.05.2023
  • Номер: 1692/5
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
05 травня 2023 року № 1692/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 травня 2023 р.
за № 751/39807
ЗМІНИ
до деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України
1. Пункт 4 наказу Міністерства юстиції України від 19 грудня 2008 року № 2226/5 "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр громадських формувань", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2008 року за № 1220/15911, виключити.
2. У Положенні про Єдиний реєстр громадських формувань, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 19 грудня 2008 року № 2226/5, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2008 року за № 1220/15911:
1) у розділі І:
у пункті 1.3 слова ", видає витяги з Єдиного реєстру" виключити;
пункти 1.11, 1.12 виключити;
2) у розділі III:
у заголовку розділу III слово "Отримання" замінити словом "Використання";
пункт 3.2 виключити;
3) розділ IV виключити.
3. У пункті 3 наказу Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5 "Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 лютого 2016 року за № 200/28330:
в абзаці другому:
слово "впровадження" замінити словом "доопрацювання";
слова "повідомлення про зупинення розгляду документів," виключити;
абзаци третій, четвертий викласти в такій редакції:
"документи для державної реєстрації в електронній формі подаються після впровадження відповідної технічної можливості на порталі електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, або за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
до доопрацювання програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в частині забезпечення технічної можливості внесення до вказаного реєстру відомостей щодо громадських формувань в обсязі, передбаченому статтею 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", відомості про громадські формування, що мають статус юридичної особи, вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також до Єдиного реєстру громадських формувань чи Реєстру громадських об’єднань. У разі коли громадськими формуваннями є формування, що не мають статусу юридичної особи, відомості про такі громадські формування вносяться до Єдиного реєстру громадських формувань чи Реєстру громадських об’єднань;".
4. У Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 09 лютого 2016 року за № 200/28330:
1) у розділі II:
пункт 9 викласти в такій редакції:
"9. З поданих для державної реєстрації документів державний реєстратор, уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації виготовляють їх скановані копії з роздільною здатністю не нижче 150 dpi та зберігають у форматі PDF, які долучаються до заяви, зареєстрованої у Єдиному державному реєстрі.
Документи, що містять більше однієї сторінки, скануються в один файл.
На скановані копії документів накладається кваліфікований електронний підпис відповідного державного реєстратора, уповноваженої особи суб’єкта державної реєстрації, що їх виготовили.
Скановані копії документів мають бути придатні для сприйняття їх змісту.
За відповідність сканованих копій документів документам у паперовій формі відповідає особа, що їх виготовила.";
пункт 11 доповнити новим абзацом такого змісту:
"У разі відмови у державній реєстрації у зв’язку із прийняттям Радою національної безпеки і оборони України та введенням в дію указом Президента України рішення про застосування санкцій, передбачених пунктами 1, 16 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції", державний реєстратор протягом трьох робочих днів з дня формування повідомлення про відмову надсилає до Міністерства юстиції України копію такого повідомлення.";
в абзаці другому пункту 15 слова "з проставленням підпису та печатки державного реєстратора" замінити словами та цифрами "на аркушах паперу форматом А4 (210 x 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків з проставленням підпису та печатки державного реєстратора, яким сформовано виписку,";
в абзаці третьому пункту 17 слова "електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування та" замінити словами "скановані копії документів, поданих для державної реєстрації в паперовій формі,";
доповнити новим пунктом такого змісту:
"18. У разі проведення державної реєстрації нотаріусом усі дії щодо прийняття та видачі відповідно до цього Порядку документів під час такої реєстрації може здійснювати його помічник.";
2) у розділі III:
пункт 2 викласти у такій редакції:
"2. Зареєстрована заява та скановані копії документів для державної реєстрації, що долучені до такої заяви, за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру передаються уповноваженою особою фронт-офісу на розгляд суб’єкту державної реєстрації. У межах міста Києва заяви можуть передаватися до будь-якої районної у місті Києві державної адміністрації.
У разі коли відповідно до Закону державна реєстрація проводиться Міністерством юстиції України або його територіальним органом, зареєстрована заява та скановані копії документів для державної реєстрації, що долучені до такої заяви, передаються відповідно до компетенції Міністерству юстиції України чи його територіальному органу за місцезнаходженням громадського формування.";
пункт 3 виключити.
У зв’язку з цим пункти 4, 5 вважати відповідно пунктами 3, 4;
в абзаці другому пункту 3 слова "електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування" замінити словами "скановані копії документів для державної реєстрації";
3) в абзаці третьому пункту 1 розділу IV слова "електронні копії таких документів, виготовлені шляхом сканування" замінити словами "скановані копії таких документів";
4) у пункті 5 розділу V слова "електронну копію затвердженого правового висновку шляхом його сканування" замінити словами "скановану копію затвердженого правового висновку".

Директор Департаменту
приватного права


О. Ференс