• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів державних підприємств, акціонерних, холдингових компаній та інших субєктів господарювання, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, та їх дочірніх підприємств

Міністерство економіки України | Наказ від 21.06.2005 № 173 | Документ не діє
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
21.06.2005 N 173
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 липня 2005 р.
за N 729/11009
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 205 від 02.03.2015 )
Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів державних підприємств, акціонерних, холдингових компаній та інших суб'єктів господарювання, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, та їх дочірніх підприємств
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економіки N 244 від 11.08.2005 N 117 від 31.03.2006 N 7 від 17.01.2007 N 216 від 16.03.2009 )
Відповідно до пункту 9 статті 75, частини восьмої статті 77, пункту 5 статті 89 Господарського кодексу України та на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.04.2005 N 95-р "Про складання фінансових планів підприємств"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів державних підприємств, акціонерних, холдингових компаній та інших суб'єктів господарювання, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, та їх дочірніх підприємств (додається).
2. Директору департаменту реформування відносин власності Мельнику О.В. забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
Міністр С.Терьохін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
21.06.2005 N 173
(у редакції наказу
Міністерства економіки
України
від 16.03.2009 N 216)
( z0336-09 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 липня 2005 р.
за N 729/11009
ПОРЯДОК
складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб'єкта господарювання державного сектору економіки
1. Цей Порядок визначає процедуру складання, затвердження (погодження) та контролю виконання фінансового плану державного комерційного та казенного підприємства, господарського товариства, у статутному фонді якого більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, суб'єкта господарювання, засновником якого є Кабінет Міністрів України (далі - фінансовий план підприємства).
2. Фінансовий план підприємства складається за формою згідно з додатком 1 на кожен наступний рік з поквартальною розбивкою і відображає очікувані фінансові результати в запланованому році. Фінансовий план підприємства також містить довідкову інформацію щодо фактичних показників минулого року та планових показників поточного року.
Підприємство може складати фінансовий план та готувати пояснювальну записку із використанням рекомендацій щодо складання фінансового плану підприємства та звіту про його виконання, підготовки пояснювальних записок до них (далі - рекомендації), зазначених у додатку 2.
3. Фінансовий план підприємства повинен забезпечувати зростання фінансових результатів діяльності, отримання валового прибутку та чистого прибутку, розмір яких не може бути меншим, ніж прогнозні та планові показники поточного року, розраховані на базі фактично досягнутих показників I кварталу поточного року та прогнозних показників II, III і IV кварталів поточного року з урахуванням прогнозованого рівня інфляції.
4. Проект фінансового плану підприємства з пронумерованими, прошнурованими та скріпленими печаткою сторінками у двох примірниках за формою згідно з додатком 1 у паперовому та електронному вигляді подається органу, уповноваженому управляти державним майном або корпоративними правами держави, до 15 червня року, що передує плановому.
У такому ж порядку проект фінансового плану підприємства, засновником якого є Кабінет Міністрів України, подається центральному органу виконавчої влади, відповідальному за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері (далі - орган, відповідальний за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері).
До проекту фінансового плану підприємства додається пояснювальна записка, яка включає результати аналізу його фінансово-господарської діяльності за попередній рік, а також показники господарської діяльності та розвитку підприємства в поточному році та на плановий рік.
У разі зменшення чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), валового прибутку або чистого прибутку порівняно із прогнозними та запланованими показниками поточного року підприємство обов'язково подає також обґрунтування причин такого зменшення з відповідними розрахунками.
У разі необхідності органи управління державним майном або корпоративними правами держави та органи, відповідальні за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, можуть самостійно встановлювати диференційовані строки подання проектів фінансових планів підприємств, але не пізніше 15 червня року, що передує плановому.
5. Органи, уповноважені управляти державним майном або корпоративними правами держави, у місячний строк здійснюють аналіз проекту фінансового плану підприємства з обов'язковим порівнянням його показників з показниками фінансово-господарської діяльності підприємства за два попередні роки, приймають рішення щодо затвердження/погодження фінансового плану або повернення його на доопрацювання та в письмовій формі повідомляють підприємство про прийняте рішення.
Органи, уповноважені управляти державним майном або корпоративними правами держави, подають у паперовому та електронному вигляді Міністерству фінансів України до 15 липня року, що передує плановому, для врахування при формуванні державного бюджету лише зведені основні фінансові показники підприємства, зазначені в розділах I, II та III додатка 1, з відміткою "Розглянуто", за винятком підприємств, що є суб'єктами природних монополій або плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємств, засновником яких є Кабінет Міністрів України.
Органи, уповноважені управляти державним майном, затверджують фінансовий план підприємства, а органи, уповноважені управляти корпоративними правами держави, або затверджують фінансовий план підприємства, або погоджують проект фінансового плану підприємства до 1 вересня року, що передує плановому, та в паперовому й електронному вигляді подають до Міністерства економіки України і Міністерства фінансів України завізовані та завірені печаткою копії затверджених/погоджених фінансових планів підприємств разом із пояснювальною запискою.
Органи, до сфери управління яких належать підприємства, що є суб'єктами природних монополій, підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та органи, відповідальні за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, стосовно підприємств, засновником яких є Кабінет Міністрів України, подають до 1 липня року, що передує плановому, на погодження Міністерству економіки України і Міністерству фінансів України в паперовому й електронному вигляді проект фінансового плану підприємства з відміткою "Розглянуто", пояснювальну записку, висновок до нього та завізований в установленому порядку проект рішення Кабінету Міністрів України.
До проекту фінансового плану підприємства додаються в паперовому й електронному вигляді:
баланси підприємства на 31 грудня минулого року і на останню звітну дату (31 березня року, у якому складається фінансовий план) з розшифруванням статей, що становлять більше 10 відсотків валюти балансу, відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 2 "Баланс", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 N 87, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.99 за N 396/3689;
звіти про фінансові результати підприємства за 12 місяців минулого року і за останній звітний період (I квартал року, у якому складається фінансовий план) відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 N 87, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.99 за N 397/3690;
звіт про рух грошових коштів за 12 місяців минулого року відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 4 "Звіт про рух грошових коштів", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 N 87, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.99 за N 398/3691;
звіт про власний капітал за 12 місяців минулого року відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 5 "Звіт про власний капітал", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 N 87, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.99 за N 399/3692;
примітки до річної фінансової звітності за минулий рік, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 29.11.2000 N 302, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.12.2000 N 904/5125;
декларація з податку на прибуток за 12 місяців минулого року, затверджена наказом Державної податкової адміністрації України від 29.03.2003 N 143, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08.04.2003 за N 271/7592;
стратегія розвитку та інвестиційний план підприємства на середньострокову перспективу (3 - 5 років).
У разі, коли проект фінансового плану підприємства не відповідає вимогам цього Порядку та встановленій формі, він уважається неподаним.
6. Міністерство економіки України і Міністерство фінансів України після надходження проекту фінансового плану підприємства, пояснювальної записки та висновку до нього в місячний строк опрацьовують матеріали та приймають рішення щодо погодження або повернення на доопрацювання фінансового плану підприємства, що є суб'єктом природних монополій, підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку якого перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємства, засновником якого є Кабінет Міністрів України. Про прийняте рішення Міністерство економіки України і Міністерство фінансів України в письмовій формі повідомляють орган, уповноважений управляти державним майном або корпоративними правами держави, або орган, відповідальний за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері.
У разі повернення проекту фінансового плану підприємства на доопрацювання орган, уповноважений управляти державним майном або корпоративними правами держави, або орган, відповідальний за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, протягом десяти днів з дня надходження проекту забезпечує його доопрацювання з урахуванням зауважень Міністерства економіки України і Міністерства фінансів України та подає його на повторне погодження до Міністерства економіки України і Міністерства фінансів України.
У разі прийняття Міністерством економіки України і Міністерством фінансів України рішення про повторне повернення на доопрацювання проекту фінансового плану підприємства, що є суб'єктом природних монополій, підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку якого перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємства, засновником якого є Кабінет Міністрів України, він подається повторно на погодження до Міністерства фінансів України і Міністерства економіки України тільки за результатами узгоджувальної наради, яка проводиться органом, уповноваженим управляти державним майном або корпоративними правами держави, або органом, відповідальним за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, за участю представників підприємства, Міністерства економіки України і Міністерства фінансів України.
7. Міністерство економіки України і Міністерство фінансів України не пізніше ніж у місячний строк від дати надходження проекту рішення Кабінету Міністрів України щодо затвердження фінансового плану підприємства та проекту фінансового плану підприємства, що є суб'єктом природних монополій, підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку якого перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємства, засновником якого є Кабінет Міністрів України, з пояснювальною запискою та висновком до нього опрацьовують матеріали та приймають рішення щодо погодження цих проектів.
Погоджують фінансовий план та візують проект відповідного рішення Кабінету Міністрів України Міністр економіки України і Міністр фінансів України або особи, які їх заміщують. Підпис відповідного Міністра або особи, яка його заміщує, скріплюється печаткою.
Після погодження Міністерством економіки України і Міністерством фінансів України проекту рішення Кабінету Міністрів України та проекту фінансового плану підприємства, що є суб'єктом природних монополій, підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку якого перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємства, засновником якого є Кабінет Міністрів України, орган, уповноважений управляти державним майном або корпоративними правами держави, або орган, відповідальний за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, погоджує проект рішення Кабінету Міністрів України з Міністерством юстиції України та подає погоджений Міністерством юстиції України проект рішення Кабінету Міністрів України і проект фінансового плану підприємства, погоджений відповідно до пункту 6 цього Порядку, на затвердження Кабінету Міністрів України до 10 серпня року, що передує плановому.
8. Органи, уповноважені управляти державним майном або корпоративними правами держави, подають Міністерству економіки України до 1 серпня року, що передує плановому, зведені показники фінансових планів підприємств з відміткою "Розглянуто" і завізовані та завірені печаткою копії проектів фінансових планів підприємств, за винятком підприємств, що є суб'єктами природних монополій, підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємств, засновником яких є Кабінет Міністрів України.
Окремо подаються зведені показники фінансових планів підприємств, що є суб'єктами природних монополій, підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємств, засновником яких є Кабінет Міністрів України, з відміткою "Розглянуто" і завізовані та завірені печаткою копії проектів фінансових планів цих підприємств.
9. Зміни до затвердженого фінансового плану підприємства можуть уноситися один раз на рік, у якому затверджувався фінансовий план, та не більше двох разів протягом планового року.
Зміни до фінансового плану підприємства не можуть уноситись у періоди, за якими минув строк звітування.
Проект змін до фінансового плану підприємства з пояснювальною запискою про причини змін готується підприємством і подається органам, уповноваженим управляти державним майном або корпоративними правами держави, органам, відповідальним за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, за процедурою, передбаченою абзацами першим і другим пункту 4 цього Порядку.
10. Органи, уповноважені управляти державним майном або корпоративними правами держави, у двотижневий строк приймають рішення щодо внесення змін до фінансового плану підприємства та подають змінений фінансовий план підприємства до Міністерства економіки України і Міністерства фінансів України за процедурою, передбаченою пунктом 5 цього Порядку, із зазначенням підстав унесення змін до нього.
Органи, до сфери управління яких належать підприємства, що є суб'єктами природних монополій, підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та органи, відповідальні за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, стосовно підприємств, засновником яких є Кабінет Міністрів України, подають завізований проект рішення Кабінету Міністрів України та проект зміненого фінансового плану підприємства на погодження до Міністерства економіки України і Міністерства фінансів України за процедурою, передбаченою пунктом 5 цього Порядку.
Проект зміненого фінансового плану підприємства погоджується та затверджується за процедурою, передбаченою пунктами 6 і 7 цього Порядку. На фінансовому плані підприємства ставляться відмітка "Змінений" та дата затвердження або погодження.
Мотивована відмова про підстави відхилення змін до фінансового плану підприємства надсилається в письмовій формі.
11. Міністерство фінансів України може залучати до розгляду проектів фінансових планів підприємств працівників Державної податкової адміністрації України.
12. Міністерство фінансів України здійснює моніторинг затверджених/погоджених фінансових планів підприємств державного сектору економіки щодо органів, уповноважених управляти державним майном або корпоративними правами держави, та органів, відповідальних за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері.
13. Контроль за своєчасним складанням фінансових планів підприємств, а також за виконанням показників затверджених фінансових планів підприємств здійснюють органи, уповноважені управляти державним майном або корпоративними правами держави, та органи, відповідальні за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері. Відповідальність за достовірність та обґрунтованість планування окремих показників несе керівник підприємства згідно з укладеним контрактом.
14. Звіт про виконання фінансового плану в паперовому й електронному вигляді за формою, наведеною в додатку 3, підприємство надає органам, уповноваженим управляти державним майном або корпоративними правами держави, та органам, відповідальним за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, щокварталу в строки, установлені для подання фінансової звітності, разом із пояснювальною запискою щодо результатів діяльності за квартал та із зазначенням за окремими факторами причин значних відхилень фактичних показників від планових.
Звіт про виконання фінансового плану підприємства за IV квартал подається разом із звітом про виконання фінансового плану підприємства за рік.
15. Органи, уповноважені управляти державним майном або корпоративними правами держави, та органи, відповідальні за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, подають Міністерству економіки України окремо зведені показники виконання фінансових планів:
державними комерційними та казенними підприємствами;
господарськими товариствами, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі.
Зведені показники виконання фінансових планів подаються в строки:
за IV квартал звітного року та звітний рік - до 31 березня року, що настає за звітним періодом;
за звітні квартали поточного року - до 31 травня, 31 серпня та 30 листопада кожного року.
До зведених показників виконання фінансових планів підприємств додаються:
довідка щодо загальної кількості підприємств, кількості підприємств, яким були затверджені фінансові плани та які звітували про виконання фінансових планів, у тому числі кількість прибуткових та збиткових підприємств;
пояснювальна записка.
Органи, уповноважені управляти державним майном або корпоративними правами держави, та органи, відповідальні за забезпечення реалізації державної політики у відповідній сфері, щодо підприємств, які є суб'єктами природних монополій, підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємств, засновником яких є Кабінет Міністрів України, подають до Міністерства економіки України і Міністерства фінансів України звіти про виконання показників фінансових планів окремо щодо кожного підприємства.
До звіту про виконання показників фінансових планів підприємств, що є суб'єктами природних монополій, підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, та підприємств, засновником яких є Кабінет Міністрів України, крім зазначених матеріалів, додаються:
баланс підприємства на останню звітну дату з розшифруванням статей, що становлять більше 10 відсотків валюти балансу;
звіт про фінансові результати підприємства за останній звітний період (I квартал, півріччя, 9 місяців або рік).
16. Міністерство економіки України здійснює узагальнення й аналіз отриманої інформації та подає її Кабінету Міністрів України і Міністерству фінансів України:
за IV квартал звітного року та звітний рік - до 31 травня року, що настає за звітним періодом;
за звітні квартали поточного року - до 30 червня, 30 вересня та 31 грудня.
( Порядок в редакції Наказу Міністерства економіки N 117 від 31.03.2006; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 7 від 17.01.2007; в редакції Наказу Міністерства економіки N 216 від 16.03.2009 )
Директор департаменту -
реформування відносин власності

О.Мельник
Додаток 1
до Порядку складання,
затвердження та контролю
виконання фінансового плану
суб'єкта господарювання
державного сектору економіки
РОЗГЛЯНУТО _____________________ ЗАТВЕРДЖЕНО ________________
________________________________ ____________________________
________________________________
(найменування органу, М.П.
який розглянув фінансовий план)
____________________________
М.П. ____________________________
(посада, прізвище
________________________________ та ініціали керівника
________________________________ органу управління
(найменування органу, з яким підприємством або номер
погоджено фінансовий план) відповідного рішення КМУ)
М.П. ПОГОДЖЕНО __________________
____________________________
________________________________ ____________________________
________________________________ (посада, прізвище
(найменування органу, з яким та ініціали керівника
погоджено фінансовий план) органу управління
підприємством)
М.П.
М.П.
--------
| коди |
|------|
Рік | |
|------|
Підприємство за ЄДРПОУ| |
---------------------------------------------------------+------|
Організаційно-правова форма за КОПФГ| |
---------------------------------------------------------+------|
Територія за КОАТУУ| |
---------------------------------------------------------+------|
Орган державного управління за СПОДУ| |
---------------------------------------------------------+------|
Галузь за ЗКГНГ| |
---------------------------------------------------------+------|
Вид економічної діяльності за КВЕД| |
---------------------------------------------------------+------|
Одиниця виміру: тис. гривень | |
---------------------------------------------------------+------|
Форма власності | |
---------------------------------------------------------+------|
Чисельність працівників | |
-----------------------------------------------------------------
Місцезнаходження
-----------------------------------------------------------------
Телефон
-----------------------------------------------------------------
Прізвище та ініціали керівника
-----------------------------------------------------------------
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА ________ рік
Основні фінансові показники підприємства
I. Формування прибутку підприємства
------------------------------------------------------------------------------
| | Код | Факт |Фінансовий|Плановий|У тому числі за|
| | рядка |минулого| план | рік | кварталами |
| | | року |поточного |(усього)|---------------|
| | | | року | | I |II |III|IV |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Доходи | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Дохід (виручка) від | 001 | | | | | | | |
|реалізації продукції | | | | | | | | |
|(товарів, робіт, | | | | | | | | |
|послуг) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Податок на додану | 002 | | | | | | | |
|вартість | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Акцизний збір | 003 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Інші непрямі податки | 004 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Інші вирахування з | 005 | | | | | | | |
|доходу (розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Чистий дохід (виручка) | 006 | | | | | | | |
|від реалізації | | | | | | | | |
|продукції (товарів, | | | | | | | | |
|робіт, послуг) | | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Інші операційні доходи | 007 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Дохід від участі в | 008 | | | | | | | |
|капіталі (розшифрувати)| | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Інші фінансові доходи | 009 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Інші доходи | 010 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Надзвичайні доходи | 011 | | | | | | | |
|(відшкодування збитків | | | | | | | | |
|від надзвичайних | | | | | | | | |
|ситуацій, стихійного | | | | | | | | |
|лиха, пожеж, | | | | | | | | |
|техногенних аварій | | | | | | | | |
|тощо) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Усього доходів | 012 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Витрати | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Собівартість | 013 | | | | | | | |
|реалізованої продукції | | | | | | | | |
|(товарів, робіт та | | | | | | | | |
|послуг) (розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Адміністративні витрати| 014 | | | | | | | |
|усього, у тому числі: | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|витрати, пов'язані з | 014/1 | | | | | | | |
|використанням службових| | | | | | | | |
|автомобілів | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|витрати на | 014/2 | | | | | | | |
|консалтингові послуги | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|витрати на страхові | 014/3 | | | | | | | |
|послуги | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|витрати на аудиторські | 014/4 | | | | | | | |
|послуги | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|інші адміністративні | 014/5 | | | | | | | |
|витрати (розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Витрати на збут | 015 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Інші операційні витрати| 016 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Фінансові витрати | 017 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Втрати від участі в | 018 | | | | | | | |
|капіталі (розшифрувати)| | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Інші витрати | 019 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Податок на прибуток від| 020 | | | | | | | |
|звичайної діяльності | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Надзвичайні витрати | 021 | | | | | | | |
|(невідшкодовані збитки)| | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Усього витрати | 022 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Фінансові результати | | | | | | | | |
|діяльності: | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Валовий прибуток | 023 | | | | | | | |
|(збиток) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Фінансовий результат | 024 | | | | | | | |
|від операційної | | | | | | | | |
|діяльності | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Фінансовий результат | 025 | | | | | | | |
|від звичайної | | | | | | | | |
|діяльності до | | | | | | | | |
|оподаткування | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Частка меншості | 026 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Чистий прибуток | 027 | | | | | | | |
|(збиток), у тому числі:| | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|прибуток | 027/1 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|збиток | 027/2 | | | | | | | |
|----------------------------------------------------------------------------|
| II. Розподіл чистого прибутку |
|----------------------------------------------------------------------------|
|Відрахування частини | 028 | | | | | | | |
|чистого прибутку до | | | | | | | | |
|державного бюджету: | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|державними унітарними | 028/1 | | | | | | | |
|підприємствами та їх | | | | | | | | |
|об'єднаннями | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|господарськими | 028/2 | | | | | | | |
|товариствами, у | | | | | | | | |
|статутному фонді яких | | | | | | | | |
|більше 50 відсотків | | | | | | | | |
|акцій (часток, паїв) | | | | | | | | |
|належать державі | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Відрахування до фонду | | | | | | | | |
|на виплату дивідендів: | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|господарськими | 029 | | | | | | | |
|товариствами, у | | | | | | | | |
|статутному фонді яких | | | | | | | | |
|більше 50 відсотків | | | | | | | | |
|акцій (часток, паїв) | | | | | | | | |
|належать державі, за | | | | | | | | |
|нормативами, | | | | | | | | |
|установленими в | | | | | | | | |
|поточному році за | | | | | | | | |
|результатами | | | | | | | | |
|фінансово-господарської| | | | | | | | |
|діяльності за минулий | | | | | | | | |
|рік | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|у тому числі на | 029/1 | | | | | | | |
|державну частку | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Довідково: Відрахування| 030 | x | x | | x | x | x | x |
|до фонду на виплату | | | | | | | | |
|дивідендів | | | | | | | | |
|господарськими | | | | | | | | |
|товариствами, у | | | | | | | | |
|статутному фонді яких | | | | | | | | |
|більше 50 відсотків | | | | | | | | |
|акцій (часток, паїв) | | | | | | | | |
|належать державі, за | | | | | | | | |
|нормативами, | | | | | | | | |
|установленими в | | | | | | | | |
|поточному році від | | | | | | | | |
|чистого прибутку | | | | | | | | |
|планового року | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Залишок нерозподіленого| 031 | | | | | | | |
|прибутку (непокритого | | | | | | | | |
|збитку) на початок | | | | | | | | |
|звітного періоду | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Розвиток виробництва | 032 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|у тому числі за | 032/1 | | | | | | | |
|основними видами | | | | | | | | |
|діяльності згідно з | | | | | | | | |
|КВЕД | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Резервний фонд | 033 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Інші фонди | 034 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Інші цілі | 035 | | | | | | | |
|(розшифрувати) | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|Залишок нерозподіленого| 036 | | | | | | | |
|прибутку (непокритого | | | | | | | | |
|збитку) на кінець | | | | | | | | |
|звітного періоду | | | | | | | | |
|----------------------------------------------------------------------------|
| III. Обов'язкові платежі підприємства до бюджету та державних цільових |
| фондів |
|----------------------------------------------------------------------------|
|Сплата поточних | 037 | | | | | | | |
|податків та | | | | | | | | |
|обов'язкових платежів | | | | | | | | |
|до державного бюджету, | | | | | | | | |
|у тому числі: | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|податок на прибуток | 037/1 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|акцизний збір | 037/2 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|ПДВ, що підлягає сплаті| 037/3 | | | | | | | |
|до бюджету за | | | | | | | | |
|підсумками звітного | | | | | | | | |
|періоду | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|ПДВ, що підлягає | 037/4 | | | | | | | |
|відшкодуванню з бюджету| | | | | | | | |
|за підсумками звітного | | | | | | | | |
|періоду | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|рентні платежі | 037/5 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|ресурсні платежі | 037/6 | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|інші податки, у тому | 037/7 | | | | | | | |
|числі (розшифрувати): | | | | | | | | |
|-----------------------+-------+--------+----------+--------+---+---+---+---|
|відрахування частини |037/7/1| | | | | | | |