• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Порядку ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій

Міністерство юстиції України  | Наказ від 25.07.2008 № 1296/5 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство юстиції України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 25.07.2008
  • Номер: 1296/5
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство юстиції України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 25.07.2008
  • Номер: 1296/5
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
25.07.2008 N 1296/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 липня 2008 р.
за N 702/15393
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 3253/5 від 22.12.2010 )
Про внесення змін до Порядку ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій
Відповідно до підпункту 24 пункту 4 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2006 року N 1577, та з метою вдосконалення порядку ведення і заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій
НАКАЗУЮ:
1. Унести до пункту 2 Порядку ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15 липня 2003 року N 87/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 19 листопада 2007 року N 1101/5), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 липня 2003 року за N 598/7919, такі зміни:
1.1. Абзац третій пункту 2 виключити.
1.2. Пункт 2 після абзацу другого доповнити новими абзацами третім-п'ятим такого змісту:
"На початку нотаріальної діяльності або на початку діловодного року кожний нотаріус має право на отримання одночасно двох реєстрів, зареєстрованих у Журналі. Реєстри використовуються нотаріусом у суворій послідовності відповідно до реєстраційних номерів.
У разі закінчення попереднього з реєстрів для реєстрації нотаріальних дій нотаріус розпочинає ведення наступного реєстру та має право на отримання нового реєстру.
Новому реєстру головне управління юстиції присвоює реєстраційний номер лише за умови пред'явлення нотаріусом, а для державної нотаріальної контори - завідувачем або нотаріусом закінченого та закритого підсумковим записом першого реєстру. У підсумковому записі нотаріус зазначає кількість записаних у реєстрі нотаріальних дій та загальну суму стягнутого державного мита (плати) за вчинені нотаріальні дії".
1.3. У зв'язку з цим абзаци четвертий-сьомий уважати відповідно абзацами шостим - дев'ятим.
1.4. Пункт 2 доповнити абзацом десятим такого змісту:
"Начальники головних управлінь юстиції несуть персональну відповідальність за належну організацію роботи з реєстрації реєстрів у Журналі, проставлення печаток та з їх своєчасної видачі нотаріусам".
2. Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (Н.В.Ященко):
2.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами).
2.2. Довести цей наказ до відома начальників Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
3. Начальникам Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі забезпечити належне виконання цього наказу.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Л.В.Єфіменка.
Міністр М.Оніщук