МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
18.03.2021 № 159 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 квітня 2021 р.
за № 573/36195
Про затвердження Змін до Порядку функціонування Електронного кабінету
Відповідно до пункту 3 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України від 16 січня 2020 року № 466-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві", пункту 3 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України від 14 липня 2020 року № 786-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб - підприємців" та підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 липня 2017 року № 637, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 серпня 2017 року за № 942/30810, що додаються.
2. Департаменту забезпечення координаційно-моніторингової роботи забезпечити в установленому порядку:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на Голову Державної податкової служби України Любченка О.М.
Міністр | С. Марченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
18 березня 2021 року № 159
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 квітня 2021 р.
за № 573/36195
ЗМІНИ
до Порядку функціонування Електронного кабінету
1. В абзаці другому пункту 3 розділу I слова "Державної фіскальної" замінити словами "Державної податкової", слова "(далі - ДФС)" виключити.
2. У розділі II :
1) пункт 1 викласти в такій редакції:
"1. Електронний кабінет - сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем ДПС, що забезпечує електронну форму взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов’язків, визначених Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.";
2) пункт 2 викласти у такій редакції:
"2. Взаємодія реалізується через:
портальне рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється онлайн (через мережу Інтернет у режимі реального часу) та не вимагає обов’язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
портальне рішення для користувачів - державних органів, у тому числі контролюючих;
програмний інтерфейс (API), що дає змогу реалізувати повноту функціоналу Електронного кабінету;
інші засоби, бази даних, реєстри, що ведуться в електронному вигляді, інформаційні, телекомунікаційні, інформаційно-телекомунікаційні системи ДПС.";
3) у пункті 5 слово "веб-інтерфейс" замінити словом "вебінтерфейс";
4) пункт 7 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Повідомлення про виявлені технічні та/або методологічні помилки чи технічний збій в роботі Електронного кабінету із зазначенням дати та часу їх початку та повідомлення про їх усунення із зазначенням дати та часу їх завершення, розміщуються на офіційному вебпорталі ДПС.";
5) у пункті 16 слово "веб-сторінкою" замінити словом "вебсторінкою";
6) після пункту 17 доповнити новим пунктом 18 такого змісту:
"18. Листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі у встановленому законодавством порядку та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті відповідно до абзацу другого пункту 13 цього розділу та які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку, здійснюється в електронній формі з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" через Електронний кабінет.".
У зв’язку з цим пункти 18–20 вважати відповідно пунктами 19–21;
7) пункт 21 викласти у такій редакції:
"21. Платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку.
Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.".
3. У тексті Порядку:
слово "ДФС" замінити словом "ДПС";
слово "веб-порталі" замінити словом "вебпорталі".
4. Доповнити Порядок додатками 3, 4, що додаються.
Директор Департаменту забезпечення координаційно-моніторингової роботи | Ю. Конюшенко |
Додаток 3
до Порядку функціонування
Електронного кабінету
(пункт 18 розділу II)
ЗАЯВА
про бажання отримувати документ через Електронний кабінет
( Див. текст )
Додаток 4
до Порядку функціонування
Електронного кабінету
(пункт 21 розділу II)
ЗАЯВА
про відмову отримувати документ через Електронний кабінет
( Див. текст )