• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 11 листопада 2015 року № 2268/5

Міністерство юстиції України  | Наказ від 16.04.2018 № 1180/5
Реквізити
  • Видавник: Міністерство юстиції України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 16.04.2018
  • Номер: 1180/5
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство юстиції України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 16.04.2018
  • Номер: 1180/5
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.04.2018 № 1180/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 квітня 2018 р.
за № 458/31910
Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 11 листопада 2015 року № 2268/5
Відповідно до пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228,
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Переліку відділів державної реєстрації актів цивільного стану територіальних органів Міністерства юстиції України, наведеного в додатку 1 до Порядку проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2015 року № 2268/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2015 року за № 1419/27864 (зі змінами), такі зміни:
1) слова "Хмільницький міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області" замінити словами "Хмільницький міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області";
2) слова "Бердичівський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області" замінити словами "Бердичівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області";
3) слова "Житомирський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області" замінити словами "Житомирський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області";
4) позицію
"
73Житомирський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
"
виключити;
5) слова "Коростенський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області" замінити словами "Коростенський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області";
6) слова "Новоград-Волинський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області" замінити словами "Новоград-Волинський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області";
7) слова "Красноокнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області" замінити словами "Окнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області";
8) слова "Фрунзівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області" замінити словами "Захарівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції в Одеській області";
9) слова "Глухівський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області" замінити словами "Глухівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області";
10) позицію
"
253Глухівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області
"
виключити;
11) слова "Конотопський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області" замінити словами "Конотопський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області";
12) позицію
"
255Конотопський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області
"
виключити;
13) слова "Лебединський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області" замінити словами "Лебединський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області";
14) позицію
"
259Лебединський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області
"
виключити;
15) слова "Охтирський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області" замінити словами "Охтирський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області";
16) позицію
"
263Охтирський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області
"
виключити;
17) слова "Роменський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області" замінити словами "Роменський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області";
18) позицію
"
266Роменський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області
"
виключити;
19) слова "Шосткинський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області" замінити словами "Шосткинський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області";
20) позицію
"
269Шосткинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Сумській області
"
виключити;
21) слова "Золотоніський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області" замінити словами "Золотоніський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області";
22) слова "Канівський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області" замінити словами "Канівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області";
23) позицію
"
349Канівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області
"
виключити;
24) слова "Уманський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області" замінити словами "Уманський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області";
25) позиції
"
358Уманський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області
365Придніпровський районний у місті Черкаси відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області
366Соснівський районний у місті Черкаси відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області
"
виключити;
26) слова "Могилів-Подільський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області" замінити словами "Могилів-Подільський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області";
27) позицію
"
457Могилів-Подільський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області
"
виключити;
28) слова "Тростянецький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області" замінити словами "Тростянецький міжрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області";
29) позиції
"
465Хмільницький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області
466Чернівецький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області
467Чечельницький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області
513Бердичівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
515Коростенський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
518Новоград-Волинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
661Золотоніський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області
"
виключити.
2. Департаменту державної реєстрації та нотаріату, начальникам головних територіальних управлінь юстиції в областях та місті Києві забезпечити належне виконання цього наказу.
3. Адміністратору Електронного реєстру апостилів вжити відповідних заходів, необхідних для реалізації цього наказу, протягом двох місяців з дати набрання ним чинності.
4. Департаменту приватного права (Ференс О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Бернацьку Н.І.
МіністрП. Петренко