МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.03.2017 № 922/5 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2017 р.
за № 397/30265
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3928/5 від 06.12.2019 )
Про затвердження Змін до Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)
Відповідно до статей 106, 109 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" , пунктів 3, 10 Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27 червня 2013 року № 1284/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 липня 2013 року за № 1113/23645 (із змінами), що додаються.
2. Департаменту з питань банкрутства подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра з питань виконавчої служби Шкляра С.В.
Міністр | П. Петренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
22.03.2017 № 922/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2017 р.
за № 397/30265
ЗМІНИ
до Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)
1. У розділі ІІ:
1) пункт 2.8 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Доручення на проведення перевірки реєструються в журналі обліку доручень на проведення перевірки арбітражних керуючих (додаток 2), сторінки якого нумеруються, прошнуровуються та скріплюються печаткою.";
2) у пункті 2.13 цифри "2" та "3" замінити цифрами "3" та "4" відповідно;
3) у пункті 2.14 цифру "4" замінити цифрою "5";
4) підпункт 2.15.1 пункту 2.15 після слів "предмета перевірки," доповнити словами "місце проведення перевірки", після слів "визначених у повідомлені документів," - словом "місце".
2. У пункті 4.7 розділу ІV цифру "5" замінити цифрою "6".
3. У пункті 5.1 розділу V цифру "5" замінити цифрою "7".
4. У розділі VІ:
1) в абзаці першому пункту 6.3 цифру "7" замінити цифрою "8";
2) у пункті 6.9 цифри "7" та "8" замінити цифрами "9" та "10" відповідно.
5. Підпункти 7.6.1 та 7.6.2 пункту 7.6 розділу VІІ виключити.
6. У додатках:
1) доповнити новим додатком 2, що додається.
У зв’язку з цим додатки 2-9 вважати відповідно додатками 3-10.
2) у додатку 4:
після слів та цифр "у період з "___"________20___ року до "___"_________20___ року" доповнити словами "за місцезнаходженням
___________________________________________________________________";
(орган контролю/офіс арбітражного керуючого/боржник/майно боржника)
слова "спосіб надання документів" замінити словами "Місце та спосіб надання документів";
3) у колонці 6 додатка 5 слово "наказу" замінити словом "доручення".
Директор Департаменту з питань судової роботи та банкрутства | Ю.О. Моісеєв |
Додаток 2
до Порядку контролю
за діяльністю арбітражних керуючих
(розпорядників майна,
керуючих санацією, ліквідаторів)
(пункт 2.8 розділу II)
ЖУРНАЛ
обліку доручень на проведення перевірки арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)
№ з/п | Номер доручення та дата його видачі | Прізвище та ініціали арбітражного керуючого | Вид перевірки (планова, позапланова, виїзна, невиїзна) | Склад комісії | Термін перевірки | Місце проведення перевірки |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |