• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій та Порядку формування та ведення бази даних, одержаних органом, що призначає, від призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Наказ, Порядок від 10.02.2016 № 224
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 10.02.2016
  • Номер: 224
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 10.02.2016
  • Номер: 224
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.02.2016 № 224
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 лютого 2016 р.
за № 295/28425
Про затвердження Порядку формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій та Порядку формування та ведення бази даних, одержаних органом, що призначає, від призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1023 від 01.06.2020 )( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 26 від 15.01.2018 Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1023 від 01.06.2020 )
Відповідно до статей 6 і 42 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій;
( Абзац третій пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1023 від 01.06.2020 )
2. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 01 листопада 2001 року № 534 "Про затвердження Порядку ведення державного реєстру уповноважених органів із сертифікації та Порядку подання уповноваженими органами із сертифікації інформації про видані сертифікати відповідності та свідоцтва про визнання відповідності до державного реєстру сертифікатів відповідності та свідоцтв про визнання", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 квітня 2002 року за № 375/6663;
наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 03 березня 2006 року № 66 "Про внесення змін до наказу Держстандарту України від 01 листопада 2001 року № 534 "Про затвердження Порядку ведення державного реєстру уповноважених органів із сертифікації та Порядку подання уповноваженими органами із сертифікації інформації про видані сертифікати відповідності та свідоцтва про визнання відповідності до державного реєстру сертифікатів відповідності та свідоцтв про визнання", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23 березня 2006 року за № 322/12196.
3. Департаменту технічного регулювання (Віткін Л.М.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України Нефьодова М.Є.
Виконувач обов’язків
Міністра економічного
розвитку і торгівлі України


Ю. Ковалів
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної
регуляторної служби України


К.М. Ляпіна
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
10.02.2016 № 224
(у редакції наказу Міністерства
розвитку економіки,
торгівлі та сільського
господарства України
від 01 червня 2020 року № 1023)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 лютого 2016 р.
за № 295/28425
ПОРЯДОК
формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій
I. Загальні положення
1. Цей Порядок установлює процедуру формування та ведення реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій (далі - реєстр).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
3. Реєстр є електронною базою даних, що містить відомості про:
призначені органи з оцінки відповідності (далі - ООВ);
призначені визнані незалежні організації (далі - ВНО).
4. Реєстр формує та веде Мінекономіки.
5. Адміністратором реєстру є самостійний структурний підрозділ Мінекономіки, до функцій якого належить упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, технічних засобів та програмного забезпечення, а також комплексної системи захисту інформації, який забезпечує технічну підтримку, захист і збереження відомостей, що містяться в реєстрі, та обслуговування програмного забезпечення реєстру.
6. Розпорядником реєстру є Мінекономіки, що накопичує та узагальнює інформацію про ООВ і ВНО, визначає організаційні засади ведення реєстру, забезпечує його функціонування та інформаційне наповнення.
7. Відомості з реєстру розміщуються в систематизованому вигляді на офіційному вебсайті Мінекономіки з урахуванням вимог законодавства про доступ до публічної інформації.
8. Інформаційна взаємодія з іншими електронними інформаційними ресурсами здійснюється через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.
II. Унесення до реєстру відомостей про ООВ і ВНО
1. Відомості про ООВ і ВНО вносяться до реєстру на підставі:
1) наказів Мінекономіки про:
призначення ООВ, розширення чи скорочення сфери призначення ООВ, призупинення чи поновлення дії свідоцтва про призначення ООВ для виконання як третьою стороною певних завдань з оцінки відповідності, визначених у відповідному технічному регламенті (далі - свідоцтво про призначення ООВ), або анулювання свідоцтва про призначення ООВ;
призначення ВНО, розширення чи скорочення сфери призначення ВНО, призупинення чи поновлення дії свідоцтва про призначення ВНО для затвердження технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань, та/або персоналу, який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском (далі - свідоцтва про призначення ВНО), або анулювання свідоцтва про призначення ВНО;
2) інформації, наданої ООВ і ВНО, про субпідрядників та/або своїх дочірніх підприємств, яких вони залучають до виконання конкретних робіт, пов'язаних з оцінкою відповідності.
2. Інформація, зазначена в пункті 1 цього розділу, уноситься до реєстру не пізніше п'яти робочих днів з дня видання наказу Мінекономіки або надходження до Мінекономіки інформації, отриманої від ООВ і ВНО.
3. Інформація згідно з підпунктом 2 пункту 1 цього розділу надається ООВ і ВНО до Мінекономіки в паперовій та/або електронній формі.
III. Відомості, які містяться в реєстрі
1. У реєстрі містяться такі відомості про ООВ і ВНО:
1) найменування, місцезнаходження, код за ЄДРПОУ, контактні дані (номер телефону, факсу, адреса електронної пошти, вебсайту - за наявності);
2) ідентифікаційний номер (лише для ООВ) у форматі UA.TR.YYY та у скороченому форматі YYY, де:
UA - умовне позначення України латинськими літерами;
TR - умовне позначення, яке означає, що ООВ призначено на виконання робіт з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів;
YYY - ідентифікаційний номер ООВ;
3) сфера призначення ООВ і ВНО згідно з відповідним технічним регламентом, яка містить такі відомості:
назву технічного регламенту та види продукції згідно з відповідним технічним регламентом із зазначенням категорій та/або груп продукції (якщо вони визначені в технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції;
процедури оцінки відповідності з посиланням на положення технічного регламенту чи додатки до нього, у яких визначені ці процедури;
додаткові відомості щодо сфери призначення, якщо це передбачено технічним регламентом;
4) дата і номер наказу Мінекономіки про призначення, розширення чи скорочення сфери призначення, призупинення чи поновлення дії або анулювання свідоцтва про призначення ООВ та свідоцтва про призначення ВНО;
5) номер і термін дії атестата про акредитацію ООВ і ВНО;
6) найменування акредитованої випробувальної лабораторії, яка є структурним підрозділом ООВ або окремою юридичною особою, більше ніж 50 відсотків статутного капіталу якої належить ООВ, із зазначенням їх місцезнаходження, номера і терміну дії атестата про акредитацію (крім ВНО);
7) найменування субпідрядників чи дочірніх підприємств або їх акредитованих випробувальних лабораторій, залучених до виконання конкретних робіт, пов'язаних з оцінкою відповідності, із зазначенням їх місцезнаходження, номера та терміну дії атестата про акредитацію (у разі наявності);
8) найменування секторальної (міжсекторальної) групи (груп), у роботі якої (яких) ООВ і ВНО беруть участь.
( Порядок в редакції Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1023 від 01.06.2020 )
Директор департаменту
технічного регулювання

Л. Віткін