• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку проведення «гарячої» телефонної лінії Головою та керівниками самостійних структурних підрозділів Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів

Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів | Наказ, Картка, Форма типового документа, Журнал, Порядок від 29.12.2017 № 250
Реквізити
  • Видавник: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
  • Тип: Наказ, Картка, Форма типового документа, Журнал, Порядок
  • Дата: 29.12.2017
  • Номер: 250
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
  • Тип: Наказ, Картка, Форма типового документа, Журнал, Порядок
  • Дата: 29.12.2017
  • Номер: 250
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ, РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
НАКАЗ
29.12.2017 м. Київ № 250
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
24 січня 2018 р. за № 104/31556
Про затвердження Порядку проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА та його міжрегіональних територіальних управліннях
( заголовок у редакції наказу Національного агентства України  з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними  від корупційних та інших злочинів, від 26.07.2021 р. № 270 )
( Із змінами і доповненнями, внесеними  наказами Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів,  від 26 липня 2021 року № 270, від 7 червня 2023 року № 135 )
Відповідно до Законів України "Про звернення громадян", "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", "Про центральні органи виконавчої влади", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів зі зверненнями громадян, об'єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА та його міжрегіональних територіальних управліннях, що додається.
( пункт 1 у редакції наказу Національного агентства України  з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними  від корупційних та інших злочинів, від 26.07.2021 р. № 270 )
2. Управлінню діловодства, ресурсного забезпечення та організації закупівель разом із Юридичним управлінням в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Відділу організаційно-аналітичного забезпечення діяльності керівництва забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
 

Голова

А. Янчук
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
29 грудня 2017 року № 250
(у редакції наказу Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
від 26 липня 2021 року № 270)
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
24 січня 2018 р. за № 104/31556
ПОРЯДОК
проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА та його міжрегіональних територіальних управліннях
1. Цей Порядок визначає механізм організації роботи "гарячої" телефонної лінії, прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу" лінію АРМА та його міжрегіональних територіальних управлінь (далі - МТУ АРМА).
2. Посадові особи АРМА, МТУ АРМА, які забезпечують роботу "гарячої" телефонної лінії, у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", іншими нормативно-правовими актами, та цим Порядком.
3. "Гаряча" телефонна лінія працює протягом двох годин у робочі дні у приміщенні АРМА, МТУ АРМА за їх місцезнаходженням.
Час проведення "гарячої" телефонної лінії визначається згідно з Графіком проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА, МТУ АРМА (далі - Графік), який затверджується наказом АРМА, МТУ АРМА.
4. Організацію проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА забезпечує структурний підрозділ, що організовує роботу зі зверненнями громадян в АРМА (далі - Підрозділ), в МТУ АРМА - структурний підрозділ або особа, відповідальні за організацію роботи зі зверненнями громадян (далі - відповідальний підрозділ).
5. У роботі "гарячої" телефонної лінії відповідно до затвердженого Графіка беруть участь Голова АРМА, заступники Голови АРМА, керівники самостійних структурних підрозділів, МТУ АРМА або уповноважені ними особи.
6. Відомості щодо звернень громадян, які надійшли на "гарячу" телефонну лінію, вносяться особою, уповноваженою проводити "гарячу" телефонну лінію, до реєстраційно-контрольної картки "гарячої" телефонної лінії (далі - картка) в АРМА, МТУ АРМА згідно з додатком до цього Порядку.
7. Посадова особа, яка проводить "гарячу" телефонну лінію зобов'язана підняти слухавку телефону не пізніше третього-четвертого дзвінка.
Відповідь на телефонний дзвінок починається з привітання, представлення посадової особи та інформування, що телефонний дзвінок надійшов на адресу "гарячої" телефонної лінії АРМА.
Мова спілкування - українська чи інша мова, прийнятна для сторін.
Посадова особа, яка проводить "гарячу" телефонну лінію зобов'язана:
уважно вислухати повідомлення, поставити уточнюючі запитання, якщо необхідно з'ясувати більше обставин;
надати, якщо необхідно, консультацію чи роз'яснення по телефону;
зареєструвати звернення у разі необхідності додаткового вивчення порушеного заявником питання та відповідь на яке не може бути надана безпосередньо по телефону;
поінформувати заявника, що його звернення зареєстровано, повідомити про можливість подання додаткових матеріалів до звернення шляхом надсилання на електронну пошту, яка розміщена на офіційному вебсайті, поштою та через скриньку "Для кореспонденції";
поінформувати про орієнтовний термін отримання заявником відповіді;
подякувати за телефонний дзвінок.
8. Звернення, в яких порушено питання довідкового та консультативного характеру, а також такі, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА, МТУ АРМА шляхом надання консультацій.
9. У разі, якщо заявник не називає своїх прізвища, імені, по батькові (за наявності) або не надає інших відомостей, визначених частиною сьомою статті 5 Закону України "Про звернення громадян", звернення вважається анонімним і розгляду не підлягає.
Винятком є анонімні звернення з питань порушення законодавства у сфері запобігання корупції, якщо наведена в них інформація стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
10. У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також, якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, посадова особа має право припинити спілкування з таким громадянином.
11. Розгляд звернень громадян, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію, здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації".
12. Термін розгляду звернень не може перевищувати строків, визначених Законом України "Про звернення громадян".
13. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію, покладено на Підрозділ, а ті, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію керівникам МТУ АРМА, - на відповідальний підрозділ.
Після закінчення "гарячої" телефонної лінії посадова особа, яка відповідно до Графіка проводила телефонну лінію, не пізніше наступного дня повертає заповнені картки з відповідними резолюціями до Підрозділу, а в МТУ АРМА - до відповідального підрозділу.
14. Дані про перебіг виконання звернень вносяться до системи електронного документообігу АРМА, МТУ АРМА.
15. Оприлюднення інформації щодо роботи "гарячої" телефонної лінії АРМА та його МТУ на офіційному вебсайті АРМА забезпечує структурний підрозділ центрального апарату АРМА, що забезпечує взаємодію із медіа та зв'язки з громадськістю.
( пункт 15 із змінами, внесеними згідно з наказом Національного агентства України  з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними  від корупційних та інших злочинів, від 07.06.2023 р. № 135 )
 

Начальник Управління діловодства,
ресурсного забезпечення та
організації закупівель

Вікторія БАРСА
 
Додаток
до Порядку проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА та його міжрегіональних територіальних управліннях
(пункт 6)
Реєстраційно-контрольна картка "гарячої" телефонної лінії
РЕЄСТРАЦІЙНО-КОНТРОЛЬНА КАРТКА "ГАРЯЧОЇ" ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ
Дата і час проведення  
Власне ім'я, прізвище та посада особи, яка прийняла звернення  
Реєстраційний номер та дата звернення  
За суб'єктом Вид звернення Категорія заявника Індекс питання
(індивідуальне, колективне, анонімне) (пропозиція, (зауваження), скарга, заява (клопотання))    
Прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) громадянина  
Адреса проживання / місце реєстрації, та (або) адреса електронної пошти, на яку має бути направлена письмова відповідь по суті звернення, номер телефону громадянина  
Зміст звернення  
Відмітка про результати надання консультацій на звернення, які не потребують додаткового вивчення  
Рівень контролю Термін виконання
(контрольний,
не потребує додаткового опрацювання)
 
Термін продовження Порушення терміну виконання
   
Виконавець Дата відповіді Стан Дата інформування
       
__________________________
(посада особи,
що проводила прийом)
____________
(підпис)
___________________________
(Власне ім'я, ПРІЗВИЩЕ)
( Порядок у редакції наказу Національного агентства України  з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними  від корупційних та інших злочинів, від 26.07.2021 р. № 270 )
____________