• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі

Міністерство фінансів України  | Наказ, Порядок від 07.11.2011 № 1393
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 07.11.2011
  • Номер: 1393
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 07.11.2011
  • Номер: 1393
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
07.11.2011 № 1393
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 січня 2012 р.
за № 44/20357
Про затвердження Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
1. Затвердити Порядок надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки, що додається.
2. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Чмерук М.О.), Департаменту оподаткування юридичних осіб Державної податкової служби України (Любченко О.М.) в установленому порядку забезпечити:
2.1. Подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
2.2. Оприлюднення цього наказу.
3. Державній податковій службі України (Захарченко В.Ю.) забезпечити доведення цього наказу до відома великих платників податків.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Мярковського А.І. та заступника Голови Державної податкової служби України Лекаря С.І.
МіністрФ. Ярошенко
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби
спеціального зв’язку
та захисту інформації України

Заступник Голови -
Голова ліквідаційної комісії
Державного комітету України
з питань регуляторної політики
та підприємництва




Г.А. Резніков





С. Свищева
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
07.11.2011 № 1393
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 січня 2012 р.
за № 44/20357
ПОРЯДОК
надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки
( У тексті Порядку слова "надійний засіб електронного цифрового підпису" у всіх відмінках та числах замінено відповідно словами "засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки" у відповідних відмінках та числах; слова "електронний цифровий підпис" у всіх відмінках замінено відповідно словами "кваліфікований електронний підпис" у відповідних відмінках; слова "орган державної податкової служби" у всіх відмінках замінено відповідно словами "контролюючий орган" у відповідних відмінках; слова "електронні документи ВПП" у відповідних відмінках замінено відповідно словами "електронні документи (інформація) ВПП" у відповідних відмінках; слова "Про електронний цифровий підпис" замінено відповідно словами "Про електронні довірчі послуги" згідно зНаказом Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
I. Загальні вимоги
1.1 Цей Порядок визначає загальні принципи організації надання документів (інформації), визначених пунктом 85.2 статті 85 Податкового кодексу України , в електронній формі великими платниками податків до контролюючих органів та формат і структуру таких документів при проведенні документальної перевірки.
( Абзац перший пункту 1.1 розділу I в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
Цей Порядок поширюється на контролюючі органи, а також великих платників податків.
( Абзац другий пункту 1.1 розділу I в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
великий платник податків (далі - ВПП) - юридична особа, визначена підпунктом 14.1.24 пункту 14.1 статті 14 розділу І Податкового кодексу України;
електронні документи (інформація) великого платника податків (далі - електронні документи (інформація) ВПП) - електронні документи, обов’язок подання яких покладено на платника податків підпунктом 72.1.1.2 підпункту 72.1.1 пункту 72.1 статті 72 та пунктом 85.2 статті 85 розділу ІІ Податкового кодексу України;
( Абзац третій пункту 1.2 розділу I із змінами, внесеними згідно зНаказом Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
контролюючі органи - податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім митних органів), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.
( Пункт 1.2 розділу I доповнено новим абзацом четвертим згідно зНаказом Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги", а також інших нормативно-правових актах з питань електронного документообігу.
( Абзац п’ятий пункту 1.2 розділу I із змінами, внесеними згідно зНаказом Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
II. Загальні вимоги до подання електронних документів (інформації) ВПП
( Заголовок розділу II в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
2.1. Для надання електронних документів (інформації) ВПП до контролюючих органів , що проводять перевірку, платник податків повинен мати:
( Абзац перший пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно зНаказом Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
програмне забезпечення з ведення бухгалтерського обліку для формування електронних документів (інформації) ВПП у визначеному цим Порядком форматі;
( Абзац другий пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно зНаказом Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
доступ до мережі Інтернет та можливість відправлення/приймання електронних повідомлень по електронній пошті;
( Абзац четвертий пункту 2.1 розділу II виключено на підставіНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
отримані у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (далі - кваліфікований надавач) кваліфіковані сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та/або кваліфікованої електронної печатки (за наявності).
( Абзац четвертий пункту 2.1 розділу II в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
2.2. Для приймання електронних документів (інформаці) ВПП від платника податків контролюючий орган повинен мати:
програмне забезпечення приймання та обробки електронних документів (інформації) ВПП із надійними засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки для накладання та перевірки кваліфікованого електронного підпису та направленого шифрування електронного документа (інформації) ВПП;
чинні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, сформовані кваліфікованим надавачем для контролюючого органу.
( Абзац третій пункту 2.2 розділу II в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
2.3. Підставою для прийняття електронного документа (інформації) ВПП в електронному вигляді є:
його відповідність визначеному цим Порядком формату;
( Абзац другий пункту 2.3 розділу II із змінами, внесеними згідно зНаказом Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки платника податків та його посадових осіб, підписи яких є обов’язковими для документів у паперовій формі за умов, встановлених статтею 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги";
( Абзац третій пункту 2.3 розділу II в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
чинність кваліфікованого сертифіката відкритого ключа на момент накладення кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
( Абзац четвертий пункту 2.3 розділу II в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )( Абзац п'ятий пункту 2.1 розділу II виключено на підставіНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
2.4. Контролюючими органами забезпечуються:
надання відомостей про формат електронних документів (інформації) ВПП шляхом їх розміщення на офіційному вебпорталі Державної податкової служби України;
( Абзац другий пункту 2.4 розділу II в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
направлення ВПП запиту у довільній формі про надання електронних документів (інформації) ВПП та відомостей про можливі способи їх подання, електронну адресу та контактні телефони відповідальних осіб;
( Пункт 2.4 розділу II доповнено новим абзацом третім згідно зНаказом Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
приймання електронних документів (інформації) ВПП відповідно до встановлених вимог;
( Абзац четвертий пункту 2.4 розділу II в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
зберігання отриманих електронних документів (інформації) ВПП.
ІІІ. Загальний формат та порядок надання електронних документів (інформації) ВПП
( Заголовок розділу III в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
3.1. Платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки.
3.2. ВПП відповідно до пункту 85.2 статті 85 Податкового кодексу України зобов’язаний також надати електронні документи (інформацію) ВПП з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг не пізніше двох робочих днів, наступних за днем отримання запиту контролюючого органу, у встановленому цим пунктом форматі.
Електронні документи (інформація) ВПП надаються у форматі XML у вигляді стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA), який представляє собою електронний файл стандартизованої структури, що містить експортовані з вихідної системи обліку дані про наявність та стан активів, власного капіталу та зобов’язань, а також інформацію щодо змін у фінансово-господарському стані суб’єкта господарювання за певний період. Структура надання електронних документів (інформації) ВПП (стандартний аудиторський файл (SAF-T UA)) наведена у додатку до цього Порядку.
( Пункт 3.2 розділу III в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
3.3. Формування електронного документа (інформації) ВПП завершується накладанням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) посадових осіб ВПП у такому порядку: першим - кваліфікований електронний підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або кваліфікований електронний підпис керівника; другою - кваліфікована електронна печатка ВПП (за наявності).
Електронний документ (інформація) ВПП підписується з дотриманням вимог Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827.
( Пункт 3.3 розділу III в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
3.4. Після накладання кваліфікованого електронного підпису ВПП здійснює зашифрування електронного документа (інформації) ВПП.
3.5. Електронні документи (інформація) ВПП надсилаються до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку.
( Пункт 3.5 розділу III в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
3.6. При прийманні електронних документів (інформації) ВПП від платника податків контролюючим органом здійснюється їх розшифрування, перевіряється кваліфікований електронний підпис, визначається відповідність електронного документа (інформації) ВПП, надісланого засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженому формату.
При надходженні електронних документів (інформації) ВПП засобами телекомунікаційного зв’язку здійснюється також їх автоматизована перевірка відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827.
Контролюючим органом забезпечується зберігання отриманих електронних документів (інформації) ВПП до закінчення процедури узгодження результатів перевірки або спливу строку, передбаченого для оскарження результатів в адміністративному та судовому порядках, але не менше строку зберігання акта документальної перевірки, при проведенні якої використовувались зазначені електронні документи (інформація) ВПП.
( Пункт 3.6 розділу III в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
3.7. Підтвердженням прийняття та реєстрації або відхилення контролюючим органом електронних документів (інформації) ВПП є повідомлення, яке направляється платнику податків у вигляді електронного документа засобами телекомунікаційного зв’язку. У разі неодержання від контролюючого органу протягом двох робочих днів повідомлення про прийняття і реєстрацію або про відхилення електронного документа (інформації) ВПП відправник вживає додаткових заходів з використанням інших засобів зв’язку для одержання від адресата відповідного повідомлення.
( Абзац перший пункту 3.7 розділу III в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
У разі одержання від контролюючого органу повідомлення про відхилення електронного документа (інформації) ВПП відправником вживаються заходи для усунення причин відхилення і забезпечення повторного відправлення цього документа. Підтвердження факту одержання від контролюючого органу повідомлення щодо електронного документа (інформації) ВПП не здійснюється.
3.8. У випадку виникнення у посадових осіб контролюючого органу під час проведення перевірки необхідності у розгляді і дослідженні електронних документів (інформації) ВПП, не наданих платником податків, ВПП зобов’язаний забезпечити доступ посадових осіб контролюючого органу до електронних документів (інформації) ВПП за місцезнаходженням платника податків та його підрозділів (при проведенні документальних виїзних перевірок) або додатково надати електронні документи (інформацію) ВПП, що належать або пов’язані з предметом перевірки, на вимогу контролюючого органу, не пізніше двох робочих днів, наступних за днем отримання запиту контролюючого органу, в порядку та обсязі, визначених у цьому запиті.
( Пункт 3.8 розділу III в редакціїНаказу Міністерства фінансів № 561 від 15.09.2020 )
Директор Департаменту
податкової, митної політики
та методології бухгалтерського
обліку



М.О. Чмерук
Додаток
до Порядку надання документів
великого платника податків
в електронній формі при проведенні
документальної перевірки
(пункт 3.2 розділу III)
СТРУКТУРА
надання електронних документів (інформації) ВПП (стандартний аудиторський файл (SAF-T UA))
Розділ I. Заголовок
Підрозділ 1.1. Загальна інформація ВПП-1
Номер елементаОбов’язковість заповненняЕлементХарактеристика елемента
1.1.*Версія cтандартного аудиторського файлаВизначення версії, що використовується суб’єктом господарювання (SAF-T UA)
1.2.*Країна аудитуДвобуквений код країни (ISO 3166-1)
1.3.*Регіон аудитуКод регіону країни
1.4.*Дата створенняДата створення файлу SAF-T UA
1.5.*Найменування компанії програмного забезпеченняНайменування виробника програмного забезпечення, що формує SAF-T UA
1.6.*Ідентифікатор програмного забезпеченняНазва програмного забезпечення, що генерує файл аудиту
1.7.*Версія програмного забезпеченняВерсія програмного забезпечення, за допомогою якого сформовано SAF-T UA
1.8.*Суб’єкт господарюванняДані про суб’єкта господарювання
1.8.1.*Код ЄДРПОУУнікальний ідентифікаційний номер юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України
1.8.2.*Найменування суб’єкта господарюванняНайменування суб’єкта господарювання, що надає SAF-T UA
1.8.3.*МісцезнаходженняМісцезнаходження суб’єкта господарювання
1.8.3.1.*Назва вулиціНазва вулиці
1.8.3.2.*Номер будинкуНомер будинку
1.8.3.3.*Населений пунктНазва населеного пункту (міста, селища, смт)
1.8.3.4.*ОбластьНазва області
1.8.3.5.*Поштовий індексПоштовий індекс
1.8.4.*Посадові (уповноважені) особи у періоді, за який сформовано SAF-T UAІнформація про посадових (уповноважених) осіб суб’єкта господарювання за період господарської діяльності, за який сформовано SAF-T UA (заповнюється окремо щодо кожної такої особи)
1.8.4.1.*ПосадиПосада особи суб’єкта господарювання
1.8.4.2.*Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) особи суб’єкта господарювання
1.8.4.3.ТелефонНомер телефону посадової (уповноваженої) особи суб’єкта господарювання
1.8.4.4.E-mailАдреса електронної пошти суб’єкта господарювання
1.8.5.*Посадові (уповноважені) особи що підписали SAF-T UAІнформація про посадових (уповноважених) осіб суб’єкта господарювання, що підписали SAF-T UA (заповнюється окремо щодо кожної такої особи)
1.8.5.1.*ПосадиПосада особи суб’єкта господарювання
1.8.5.2.*Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) особи суб’єкта господарювання
1.8.5.3.ТелефонНомер телефону посадової (уповноваженої) особи суб’єкта господарювання
1.8.6.*Критерії відбору
1.8.6.1.*Дата початку-2Дата початку періоду, за який формується SAF-T UA
1.8.6.2.*Дата закінчення-2Дата закінчення періоду, за який формується SAF-T UA
__________
-1 У розділі "Заголовок" необхідно відобразити загальні дані про суб’єкта господарювання, який подає SAF-T UA, у т.ч. про структурні підрозділи (за їх наявності).
-2 Початок та кінець періоду, за який формується SAF-T UA, визначаються в запиті контролюючого органу.
Розділ II. Довідники
Підрозділ 2.1. Облікова політика-1
Номер елементаОбов’язковість заповненняЕлементХарактеристика елемента
2.1.1*Елемент облікової політикиОпис застосовуваного варіанта (критерію), період дії
2.1.2*Дата, номер розпорядчого документа про застосування визначеного елемента облікової політики
2.1.3*Посилання на відповідну норму національних/міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (далі - ПСБО/МСБО), Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі - МСФЗ)
__________
-1 У підрозділі "Облікова політика" зазначається інформація щодо елементів облікової політики суб’єкта господарювання у періоді, за який формується SAF-T UA, з наведенням реквізитів наказу(ів) про облікову політику (дата, номер) за відповідні звітні періоди (та про внесення змін до них - у разі наявності).
Також необхідно зазначити, які саме стандарти бухгалтерського обліку застосовуються суб’єктом господарювання для ведення бухгалтерського обліку- ПСБО/МСБО, та застосування класів рахунків.
Інформація заповнюється у табличному вигляді згідно з наведеним вище зразком, при цьому відображенню підлягає вся інформація, передбачена у наказі(ах) про облікову політику. У колонку "Елемент" переноситься показник щодо методів амортизації, порядку формування резервів, у тому числі резервів сумнівних боргів, методів оцінки вибуття запасів, визначення порогів суттєвості, проведення інвентаризації, порядку формування інших показників фінансової звітності тощо (відображення яких передбачено нормативно-правовими актами щодо облікової політики підприємства чи Концептуальною основою складання та подання фінансових звітів (для - МСФЗ)).
В інформації "Опис застосовуваного варіанта (критерію)" наводиться опис кожного обраного суб’єктом господарювання показника, зазначеного в колонці "Елемент".
В інформації щодо "Посилання на відповідну норму ПСБО/МСБО, МСФЗ" наводиться, який саме стандарт є підставою при здійсненні бухгалтерських операцій (проведень) для вибору елемента облікової політики.
До цього підрозділу надаються копії розпорядчих документів про затвердження облікової політики суб’єкта господарювання в електронній формі (якщо суб’єкт господарювання не створював ці документи в електронній формі, надаються копії у форматі pdf).
Підрозділ 2.2. Довідники операцій-1
Номер елементаОбов’язковість заповненняЕлементХарактеристика елемента
2.2.1*Тип операціїУмовне позначення операції-2
2.2.2*Опис операціїХарактеристика конкретного типу операції
__________
-1 Підрозділ "Довідники операцій" передбачає опис типів господарських операцій, що здійснювалися суб’єктом господарювання, із наведенням відповідних умовних позначень операцій та їх характеристик.
-2 Наводиться відповідне умовне позначення або кодування операцій. При наведенні типу та опису операцій, пов’язаних з придбанням/продажем товарів, робіт/послуг здійснюється відповідне розмежування зазначених операцій з урахуванням того, яка подія (перерахування коштів (додаткова ознака при умовному позначенні операції - "С", або отримання чи постачання товарів, робіт/послуг (додаткова ознака при умовному позначенні операції - "П")), відбулася першою (у разі, якщо суб’єктом господарювання застосовуються інші ознаки або кодування операцій, які дозволяють здійснити вищенаведене розмежування, можуть бути застосовані такі ознаки або коди операцій).
Підрозділ 2.3. Власники (засновники)-1
Номер елементаОбов’язковість заповненняЕлементХарактеристика елемента
2.3.1*Код ЄДРПОУ/РНОКПП власника (засновника)Унікальний ідентифікаційний номер юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України / Реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи
2.3.2*Найменування / прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)Найменування / прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) власника (засновника)
2.3.3*Сума внеску в національній валютіГрошова оцінка внеску в національній валюті
2.3.4Сума внеску-2Грошова оцінка внеску
2.3.5Код валюти-2Трибуквений код валюти
2.3.6*Форма внескуГрошові кошти, ТМЦ, цінні папери тощо
2.3.7*Частка (доля) у статутному капіталіВідсотковий еквівалент частки
2.3.8*МісцезнаходженняМісцезнаходження (адреса) власника (засновника)
2.3.8.1*Назва вулиціНазва вулиці
2.3.8.2*Номер будинку, квартириНомер будинку, квартири
2.3.8.3*Місто Населений пунктНазва населеного пункту (міста, селища, смт)
2.3.8.4ОбластьНазва області
2.3.8.5*КраїнаНазва країни
2.3.8.6Поштовий індексПоштовий індекс
2.3.9Посадові (уповноважені) особи власника (засновника)Контактні дані власника (засновника)
2.3.9.1Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) особи
2.3.9.2 Посада особи (зазначається у випадку, якщо засновник юридична особа)
2.3.9.3ТелефонНомер телефону
2.3.9.4E-mailАдреса електронної пошти
Рахунок бухгалтерського обліку
2.3.10*КодНомер рахунку/субрахунку / аналітичного рахунку бухгалтерського обліку суб’єкта господарювання, на якому обліковуються господарські операції з власником
2.3.10.1*НазваНайменування рахунку/субрахунку / аналітичного рахунку суб’єкта господарювання для цього власника
2.3.10.2*Початкове дебетове сальдоЗалишок коштів по дебету рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку на початок періоду-3 (розгорнуте сальдо)
2.3.10.3*Початкове кредитове сальдоЗалишок коштів по кредиту рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку на початок періоду-3 (розгорнуте сальдо)
2.3.10.4*Кінцеве дебетове сальдоЗалишок коштів по дебету рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку на кінець періоду-3 (розгорнуте сальдо)
2.3.10.5*Кінцеве кредитове сальдоЗалишок коштів по кредиту рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку на кінець періоду-3 (розгорнуте сальдо)
__________
-1 У підрозділі "Власники (засновники)" розкривається інформація про власника(ів) (засновника(ів)) суб’єкта господарювання, заповнюється окремо в розрізі кожного суб’єкта (юридичної/фізичної особи) з описом їхніх реєстраційних (загальних) даних.
-2 Інформація заповнюється у випадку здійснення внеску в іноземній валюті.
-3 Початок та кінець періоду, за який формується SAF-T UA, визначаються в запиті контролюючого органу.
Підрозділ 2.4. Сальдові/оборотні відомості-1
Пункт 2.4.1. По рахунках/субрахунках
Номер елементаОбов’язковість заповненняЕлементХарактеристика елемента
2.4.1*Код рахунку/субрахункуНомер рахунку/субрахунку відповідно до Плану рахунків суб’єкта господарювання
2.4.1.1*Назва рахунку/субрахункуНазва рахунку/субрахунку згідно з Планом рахунків суб’єкта господарювання
2.4.1.2*Дата створенняДата створення облікового запису програмним забезпеченням, яке використовується суб’єктом господарювання
2.4.1.3*Початкове дебетове сальдоЗалишок коштів по дебету рахунку/субрахунку на початок періоду-2 (розгорнуте сальдо)
2.4.1.4*Початкове кредитове сальдоЗалишок коштів по кредиту рахунку/субрахунку на початок періоду-2 (розгорнуте сальдо)
2.4.1.5*Дебетовий оборотСума записів по дебету рахунку/субрахунку за період-2
2.4.1.6*Кредитовий оборотСума записів по кредиту рахунку/субрахунку за період-2
2.4.1.7*Кінцеве дебетове сальдоЗалишок коштів по дебету рахунку/субрахунку на кінець періоду-2 (розгорнуте сальдо)
2.4.1.8*Кінцеве кредитове сальдоЗалишок коштів по кредиту рахунку/субрахунку на кінець періоду-2 (розгорнуте сальдо)
Пункт 2.4.2. По аналітичних рахунках-1
Номер елементаОбов’язковість заповненняЕлементХарактеристика елемента
2.4.2*Код аналітичного рахункуНомер аналітичного рахунку відповідно до Плану рахунків суб’єкта господарювання
2.4.2.1*Назва аналітичного рахункуНазва аналітичного рахунку згідно з Планом рахунків суб’єкта господарювання
2.4.2.2*Дата створенняДата створення облікового запису програмним забезпеченням, яке використовується суб’єктом господарювання
2.4.2.3*Початкове дебетове сальдоЗалишок коштів по дебету аналітичного рахунку на початок періоду-2 (розгорнуте сальдо)
2.4.2.4*Початкове кредитове сальдоЗалишок коштів по кредиту аналітичного рахунку на початок періоду-2 (розгорнуте сальдо)
2.4.2.5*Дебетовий оборотСума записів по дебету аналітичного рахунку за період-2
2.4.2.6*Кредитовий оборотСума записів по кредиту аналітичного рахунку за період-2
2.4.2.7*Кінцеве дебетове сальдоЗалишок коштів по дебету аналітичного рахунку на кінець періоду-2 (розгорнуте сальдо)
2.4.2.8*Кінцеве кредитове сальдоЗалишок коштів по кредиту аналітичного рахунку на кінець періоду-2 (розгорнуте сальдо)
__________
-1 У підрозділі "Сальдові/оборотні відомості" по рахунках/субрахунках відображається інформація про застосовувані рахунки/субрахунки бухгалтерського обліку для ведення господарської діяльності суб’єкта господарювання із зазначенням в розрізі кожного рахунку та субрахунку їх номерів, найменувань, дат створення облікових записів та розгорнутого сальдо на початок та кінець періоду, з розбивкою по дебету та кредиту цих рахунків/субрахунків (у випадку, якщо програмний продукт, що застосовується ВПП для ведення бухгалтерського обліку, не здійснює формування оборотно-сальдових відомостей, зазначений підрозділ формується із зазначенням відповідних даних оборотів по дебету та кредиту цих рахунків/субрахунків замість зазначення початкового та кінцевого сальдо, про що здійснюється відповідна відмітка при формуванні опису).
У підрозділі "Сальдові/оборотні відомості" по аналітичних рахунках вносяться передбачені в підрозділі дані в розрізі кожного аналітичного рахунку.
-2 Зазначаються дані на початок та кінець періоду, за який формується SAF-T UA, та визначений в запиті контролюючого органу.
Підрозділ 2.5. Контрагенти-1
Номер елементаОбов’язковість заповненняЕлементХарактеристика елемента
2.5.1*Код ЄДРПОУ/РНОКПП контрагентаУнікальний ідентифікаційний номер юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України / Реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи-2
2.5.2*Найменування / прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)Найменування контрагента / прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)-2
2.5.3*Індивідуальний податковий номерНомер платника податку на додану вартість у реєстрі платників податку на додану вартість
2.5.4*КодНомер рахунку/субрахунку / аналітичного рахунку бухгалтерського обліку, що застосовується суб’єктом господарювання для цього контрагента
2.5.5*НазваНайменування рахунку/субрахунку / аналітичного рахунку, що застосовується суб’єктом господарювання для цього контрагента
2.5.6*Початкове дебетове сальдоЗалишок коштів по дебету рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку на початок періоду-3 (розгорнуте сальдо)
2.5.7*Дата виникнення заборгованостіДата виникнення дебіторської заборгованості
2.5.8*Початкове кредитове сальдоЗалишок коштів по кредиту рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку на початок періоду-3 (розгорнуте сальдо)
2.5.9*Дата виникнення заборгованостіДата виникнення кредиторської заборгованості
2.5.10*Дебетовий оборотСума записів по дебету рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку за період-3
2.5.11*Кредитовий оборотСума записів по кредиту рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку за період-3
2.5.12*Кінцеве дебетове сальдоЗалишок коштів по дебету рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку на кінець періоду-3
2.5.13*Дата виникнення заборгованостіДата виникнення дебіторської заборгованості
2.5.14*Кінцеве кредитове сальдоЗалишок коштів по кредиту рахунку/субрахунку/аналітичного рахунку на кінець періоду-3 (розгорнуте сальдо)
2.5.15*Дата виникнення заборгованостіДата виникнення кредиторської заборгованості
__________
-1 У підрозділі "Контрагенти" відображається інформація щодо контрагентів, з якими суб’єкт господарювання мав господарські відносини, із зазначенням сальдо розрахунків та розкриттям інформації, передбаченої таблицею цього підрозділу SAF-T UA.
-2 Якщо здійснюється роздрібний продаж без ідентифікації покупця - зазначається умовний код таких операцій, що застосовується.
-3 Початок та кінець періоду, за який формується SAF-T UA, визначаються в запиті контролюючого органу.
Підрозділ 2.6. Продукція (товари/роботи, послуги)-1
Номер елементаОбов’язковість заповненняЕлементХарактеристика елемента
2.6.1*Код продукції (товару/роботи, послуги)Код УКТ ЗЕД/ДКПП (за наявності) або унікальний ідентифікатор продукції (товару/роботи, послуги), який застосовується суб’єктом господарювання
2.6.2*Ідентифікатор категорії продукції (товару/роботи, послуги)Індикатор, що дає можливість ідентифікувати продукцію на предмет чи продукція є товаром, або роботою, послугою
2.6.3*Опис продукції (товару/роботи, послуги)Найменування продукції (товару/роботи, послуги)
Бухгалтерський рахунок/субрахунок / аналітичний рахунок
2.6.4*КодНомер рахунку/субрахунку / аналітичного рахунку відповідно до Плану рахунків суб’єкта господарювання
2.6.5*НазваНайменування рахунку/субрахунку / аналітичного рахунку відповідно до Плану рахунків суб’єкта господарювання
2.6.6*Метод оцінкиМетод визначення вартості продукції (товару/роботи, послуги)
2.6.7*Залишок на початок періоду-2
2.6.7.1*КількістьЧислова величина, визначена в одиницях виміру
2.6.7.2*Одиниця виміруФізична величина, визначена в одиницях виміру ваги, об’єму або інших натуральних показниках кількості продукції (товару/роботи, послуги), прийнята для їх кількісного відображення
2.6.7.3*ЦінаЦіна за одиницю продукції (товару/роботи, послуги)
2.6.7.4*СумаГрошова оцінка загальної вартості продукції (товару/роботи, послуги)
2.6.7.5*Код валютиТрибуквений код валюти
2.6.8*Залишок на кінець періоду-2
2.6.8.1*КількістьЧислова величина, визначена в одиницях виміру
2.6.8.2*Одиниця виміруФізична величина, визначена в одиницях виміру ваги, об’єму або інших натуральних показниках кількості продукції (товару/роботи, послуги), прийнята для їх кількісного відображення
2.6.8.3*ЦінаЦіна за одиницю продукції (товару/роботи, послуги)
2.6.8.4*СумаГрошова оцінка загальної вартості продукції (товару/роботи, послуги)
2.6.8.5*Код валютиТрибуквений код валюти
__________
-1 У підрозділі "Продукція (товари/роботи, послуги)" відображається інформація щодо характеристики продукції (товару/роботи, послуги) (опис виробничого процесу, властивості і призначення для використання (господарська/негосподарська діяльність), що вироблені/отримані/реалізовані суб’єктом господарювання з обов’язковим зазначенням методу оцінки, номерів і назв рахунків/субрахунків / аналітичних рахунків, на яких обліковується цей вид продукції (товару/роботи, послуги), їх кількості, одиниці вимірювання, ціни та вартості, на початок та на кінець періоду, за який формується SAF-T UA.
-2 Початок та кінець періоду, за який формується SAF-T UA, визначаються в запиті контролюючого органу.
Підрозділ 2.7. Запаси-1
Номер елементаОбов’язковість заповненняЕлементХарактеристика елемента
2.7.1*Код запасуКод УКТ ЗЕД (за наявності) або інший унікальний ідентифікатор запасу, визначений суб’єктом господарювання
2.7.2*Опис запасуНайменування запасу
2.7.3*Код складуІдентифікатор складу
2.7.4*Код рахункуНомер рахунку/субрахунку / аналітичного рахунку відповідно до Плану рахунків суб’єкта господарювання
2.7.5*Назва рахункуНазва рахунку/субрахунку / аналітичного рахунку відповідно до Плану рахунків суб’єкта господарювання
2.7.6*Метод оцінкиМетод визначення вартості при вибутті (списанні) запасу
2.7.7*Залишок на початок періоду-2
2.7.7.1*КількістьЧислова величина, визначена в одиницях виміру
2.7.7.2*Одиниця виміруФізична величина, визначена в одиницях виміру ваги, об’єму, або інших натуральних показниках кількості продукції (товару/роботи, послуги), прийнята для їх кількісного відображення
2.7.7.3*ЦінаЦіна за одиницю запасу
2.7.7.4*СумаГрошова оцінка загальної вартості запасу
2.7.7.5*Код валютиТрибуквений код валюти
2.7.8*Залишок на кінець періоду-2
2.7.8.1*КількістьЧислова величина, визначена в одиницях виміру
2.7.8.2*Одиниця виміруФізична величина, визначена в одиницях виміру ваги, об’єму або інших натуральних показниках кількості продукції (товару/роботи, послуги), прийнята для їх кількісного відображення
2.7.8.3*ЦінаЦіна за одиницю запасу
2.7.8.4*СумаГрошова оцінка загальної вартості запасу
2.7.8.5*Код валютиТрибуквений код валюти
__________
-1 У підрозділі "Запаси" відображається інформація про матеріальні цінності (відмінні від основної продукції), що очікують вступу у процес виробничого або особистого споживання з обов’язковим зазначенням методу оцінки, номерів і назв рахунків/субрахунків, на яких вони обліковуються, їх кількості, ціни та вартості, на початок та на кінець періоду, за який формується SAF-T UA.