• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Змін до Положення про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про адміністраторів недержавних пенсійних фондів

Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України  | Розпорядження, Форма типового документа, Повідомлення від 05.11.2009 № 806 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
  • Тип: Розпорядження, Форма типового документа, Повідомлення
  • Дата: 05.11.2009
  • Номер: 806
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
  • Тип: Розпорядження, Форма типового документа, Повідомлення
  • Дата: 05.11.2009
  • Номер: 806
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ
ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
05.11.2009 N 806
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 січня 2010 р.
за N 42/17337
( Розпорядження втратило чинність на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 701 від 26.08.2021 )
Про затвердження Змін до Положення про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про адміністраторів недержавних пенсійних фондів
Відповідно до статті 28 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг", підпункту 4 пункту 4 Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого Указом Президента України від 04.04.2003 N 292, та з метою вдосконалення державного регулювання діяльності з надання послуг з недержавного пенсійного забезпечення Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України П О С Т А Н О В И Л А:
1. Затвердити Зміни до Положення про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про адміністраторів недержавних пенсійних фондів, затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 22.02.2005 N 3617, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.03.2005 за N 336/10616, що додаються.
2. Департаменту стандартів регулювання та нагляду за фінансовими установами разом з управлінням правового забезпечення забезпечити подання цього розпорядження до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Управлінню організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника забезпечити опублікування цього розпорядження у засобах масової інформації після його державної реєстрації.
4. Це розпорядження набирає чинності через 10 днів після державної реєстрації.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника Голови відповідно до розподілу обов'язків.
Голова Комісії В.СусловПОГОДЖЕНО:Голова Державного комітетуУкраїни з питань регуляторноїполітики та підприємництва О.Кужель
Протокол N 521 засідання
Комісії від 05.11.09
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Державної
комісії з регулювання ринків
фінансових послуг України
05.11.2009 N 806
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 січня 2010 р.
за N 42/17337
ЗМІНИ
до Положення про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про адміністраторів недержавних пенсійних фондів
1. У преамбулі:
1.1. Слова та цифри "та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2003 за N 797/8118 (із змінами)" замінити словами та цифрами "та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2003 за N 797/8118 (у редакції розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 16.01.2007 N 6640) ".
1.2. Після слів та цифр "та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 12.01.2004 за N 25/8624" доповнити словами та цифрами "(у редакції розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 29.12.2005 N 5226) ".
2. У главі 1:
2.1. Абзац другий пункту 1.2 після слова "виключення" доповнити словами "інформації про заявника".
2.2. У пункті 1.3:
2.2.1. Абзац перший після слова "виключення" доповнити словами "інформації про заявника".
2.2.2. Абзац другий виключити.
2.3. Пункт 1.4 викласти в такій редакції:
"1.4. Свідоцтво оформлюється Держфінпослуг та видається без зазначення в ньому строку дії. Свідоцтво втрачає чинність після виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва".
3. У главі 2:
3.1. У пункті 2.2:
3.1.1. В абзаці першому слова "Державного реєстру фінансових установ" замінити словом "Реєстру".
3.1.2. Підпункт 2.2.1 викласти в такій редакції:
"2.2.1 реєстраційна картка юридичної особи (додаток 3 до Положення про Реєстр) та реєстраційна картка з інформацією про відокремлений підрозділ юридичної особи (за наявності) (додаток 4 до Положення про Реєстр), які складені відповідно до пункту 3.2 глави 3 цього Положення;".
3.1.3. В абзаці другому підпункту 2.2.2:
у першому реченні слова "іноземного учасника в країні, у якій зареєстровано головний офіс іноземного інвестора, легалізований за місцем видачі" замінити словами "нерезидента в країні його місцезнаходження";
друге речення виключити.
3.2. Пункт 2.3 викласти в такій редакції:
"2.3. Заяву про внесення інформації до Реєстру разом з усіма необхідними документами заявник направляє поштою або подає до Держфінпослуг через уповноважену особу. У разі подання до Держфінпослуг документів через уповноважену особу вона пред'являє паспорт або документ, що його замінює, та документ, що засвідчує її повноваження, завірений у встановленому законодавством порядку".
4. У главі 3:
4.1. Пункти 3.1 та 3.2 викласти в такій редакції:
"3.1. Заява про внесення інформації до Реєстру та всі документи, що додаються до неї, належать до категорії документів довгострокового зберігання. Заява та всі документи, що додаються до заяви, повинні відповідати таким вимогам:
бути викладеними державною мовою. До документів, складених іншою мовою, крім державної, мають додаватись їх переклади державною мовою, правильність яких повинна бути засвідчена в нотаріальному порядку;
містити достовірну та повну інформацію на дату складання заяви;
бути підписаними уповноваженими посадовими особами;
бути виготовленими друкованим способом, не містити виправлень, підчисток та дописок;
надаватися у теках (папках) з внутрішнім описом із зазначенням кількості аркушів документа;
документи на двох і більше сторінках мають бути пронумеровані, прошнуровані та засвідчені печаткою заявника.
3.2. Реєстраційна картка юридичної особи і реєстраційна картка з інформацією про відокремлений підрозділ юридичної особи надаються в паперовій та електронній формах. Електронні форми цих документів складаються та подаються через web-інтерфейс на офіційному сайті Держфінпослуг у режимі on-line".
4.2. У пункті 3.3:
4.2.1. Після слів "засновників заявника" доповнити словами та цифрами ", учасників або акціонерів заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу)".
4.2.2. Після слів "керівництво заявника та" доповнити словом "інших".
4.2.3. Слово "додатком" замінити словом та цифрою "додатком 1".
4.3. У пункті 3.4:
4.3.1. Друге речення абзацу першого викласти в такій редакції: "Інформація про аудитора, який підтверджує фінансову звітність заявника, має бути внесена до реєстру аудиторів, які можуть проводити аудиторські перевірки фінансових установ відповідно до Порядку ведення реєстру аудиторів, які можуть проводити аудиторські перевірки фінансових установ, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 19.02.2004 N 86, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.04.2004 за N 489/9088 (далі - Порядок ведення реєстру аудиторів)".
4.3.2. Доповнити після абзацу першого новим абзацом такого змісту:
"У разі якщо заявник був створений у період, який не є достатнім для складання фінансової звітності, зазначеної в абзаці першому цього пункту, він зобов'язаний надати аудиторський висновок про фінансово-господарську діяльність за цей період або про її відсутність. Інформація про аудитора, що надав такий висновок, має бути внесена до реєстру аудиторів, які можуть проводити аудиторські перевірки фінансових установ відповідно до Порядку ведення реєстру аудиторів".
У зв'язку з цим абзаци другий та третій уважати відповідно абзацами третім та четвертим.
4.3.3. Перше речення абзацу третього після слів "копія звіту про використання коштів неприбуткових організацій та установ" доповнити словами ", засвідчена в установленому законодавством порядку".
4.3.4. Третє речення абзацу четвертого викласти в такій редакції: "Документи, що стосуються такої особи, мають подаватися мовою оригіналу, до якого додається їх переклад державною мовою, засвідчений у нотаріальному порядку".
4.4. У пункті 3.6:
4.4.1. Абзац другий після слів "Статутом заявника - професійного адміністратора" доповнити словами "або компанії з управління активами".
4.4.2. Абзац четвертий викласти в такій редакції:
"професійної діяльності на фондовому ринку - діяльності з управління активами інституційних інвесторів (діяльності з управління активами)".
4.4.3. Абзаци п'ятий - сьомий виключити.
У зв'язку з цим абзац восьмий уважати абзацом п'ятим.
5. У главі 4:
5.1. Назву викласти в такій редакції:
"4. Внесення інформації про заявника до Реєстру".
5.2. Пункт 4.1 викласти в такій редакції:
"4.1. Порядок та строки внесення інформації про заявника до Реєстру, а також підстави залишення заяви без розгляду або відмови у внесенні інформації до Реєстру визначаються Положенням про Реєстр".
5.3. Пункти 4.2 - 4.4, 4.6 - 4.8 виключити.
У зв'язку з цим пункти 4.5 та 4.9 уважати відповідно пунктами 4.2 та 4.3.
5.4. Доповнити пунктом 4.4 такого змісту:
"4.4. У разі залишення заяви про внесення інформації до Реєстру без розгляду Держфінпослуг повертає документи, які додавалися до заяви про внесення інформації до Реєстру, згідно з письмовим зверненням заявника про повернення таких документів, якщо він письмово погодився з підставами, зазначеними в рішенні Держфінпослуг про залишення заяви без розгляду".
6. У главі 5:
6.1. Назву викласти в такій редакції:
"5. Внесення та виключення інформації про відокремлений підрозділ заявника до (з) Реєстру".
6.2. У пункті 5.1:
6.2.1. Абзац перший після слів "що надаватиме фінансові послуги," доповнити словами "державне регулювання діяльності з надання яких належить до компетенції Держфінпослуг,".
6.2.2. Друге речення підпункту 5.1.2 викласти в такій редакції: "Електронна форма такої реєстраційної картки складається та подається через web-інтерфейс на офіційному сайті Держфінпослуг у режимі on-line".
6.2.3. Підпункт 5.1.3 викласти в такій редакції:
"5.1.3 витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (щодо надання відомостей про відокремлені підрозділи)".
6.3. Після пункту 5.2 доповнити новими пунктами 5.3 та 5.4 такого змісту:
"5.3. Відокремлені підрозділи заявника, які не здійснюють фінансові послуги, що входять до сфери регулювання та нагляду Держфінпослуг, можуть здійснювати такі функції без внесення інформації про відокремлені підрозділи до Реєстру.
5.4. Внесення інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру є обов'язковою умовою надання заявником фінансових послуг через такий відокремлений підрозділ".
У зв'язку з цим пункти 5.3 та 5.4 вважати відповідно пунктами 5.5 та 5.6.
6.4. Пункти 5.5 та 5.6 викласти в такій редакції:
"5.5. Держфінпослуг може відмовити заявнику в унесенні інформації про його відокремлений підрозділ до Реєстру в разі:
невідповідності поданих документів вимогам законодавства;
недостовірності інформації в документах, поданих заявником для внесення інформації про відокремлений підрозділ до Реєстру;
невідповідності відокремленого підрозділу заявника вимогам нормативно-правових актів у сфері регулювання ринків фінансових послуг.
5.6. Рішення Держфінпослуг про внесення інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру або про відмову в унесенні інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру приймається у строк, передбачений пунктом 2 розділу V Положення про Реєстр".
6.5. Доповнити пунктами 5.7 - 5.9 такого змісту:
"5.7. Повідомлення про прийняття рішення про внесення інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру або про відмову в унесенні інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом п'яти робочих днів з дати внесення інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру або з дати прийняття рішення про відмову в унесенні інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру. У рішенні про відмову в унесенні інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру зазначаються підстави такої відмови.
5.8. У разі ліквідації відокремленого підрозділу заявник протягом п'ятнадцяти робочих днів з дати прийняття відповідного рішення зобов'язаний подати до Держфінпослуг для виключення інформації про свій відокремлений підрозділ з Реєстру такі документи:
заяву довільної форми про виключення інформації про відокремлений підрозділ заявника з Реєстру, засвідчену підписом керівника та печаткою заявника;
копію документа, що підтверджує рішення заявника про ліквідацію свого відокремленого підрозділу, засвідчену підписом керівника та печаткою заявника.
5.9. Протягом п'ятнадцяти робочих днів з дати подання заявником відповідної заяви Держфінпослуг приймає рішення про виключення інформації про відокремлений підрозділ заявника з Реєстру, про що протягом п'яти робочих днів з дати прийняття такого рішення повідомляє в письмовій формі заявника".
7. У главі 6:
7.1. У пункті 6.1:
7.1.1. Абзац перший викласти в такій редакції:
"6.1. У разі виникнення у заявника змін у документах, поданих ним для внесення інформації до Реєстру (за винятком змін в установчих документах професійного адміністратора), заявник зобов'язаний протягом п'ятнадцяти робочих днів після виникнення таких змін надати до Держфінпослуг відповідне повідомлення в письмовій формі (додаток 2 до цього Положення) разом із документами, що підтверджують зазначені зміни, або засвідченими в установленому законодавством порядку копіями таких документів, а саме:".
7.1.2. Доповнити новим абзацом такого змісту:
"Інформація про внесення змін до установчих документів професійного адміністратора має надаватись ним до Держфінпослуг у строк, передбачений частиною третьою статті 23 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення".
7.2. У пункті 6.2:
7.2.1. Після слів "реєстраційній картці" доповнити словами ", протягом п'ятнадцяти робочих днів після виникнення таких змін,".
7.2.2. Після слів "з унесеними до неї відповідними змінами" доповнити словами "разом із документами, що підтверджують зазначені зміни".
7.3. Перше речення пункту 6.3 викласти в такій редакції: "У разі виникнення у заявника зміни відомостей, які зазначаються у реєстраційній картці з інформацією про відокремлений підрозділ заявника, заявник зобов'язаний протягом п'ятнадцяти робочих днів після виникнення таких змін надіслати письмове повідомлення (додаток 2 до цього Положення) до Держфінпослуг та надати реєстраційну картку з інформацією про відокремлений підрозділ, до якої внесені відповідні зміни, складену згідно з додатком 4 до Положення про Реєстр, а також відповідні документи, які підтверджують зазначені зміни, засвідчені підписом керівника та печаткою заявника".
7.4. Доповнити пунктом 6.4 такого змісту:
"6.4. У разі виявлення Держфінпослуг порушень в оформленні документів, зазначених у пунктах 6.1 - 6.3, або якщо документи подані не в повному обсязі, Держфінпослуг повертає такі документи заявнику без розгляду із зазначенням підстав для такого повернення".
8. У главі 7:
8.1. Назву викласти в такій редакції:
"7. Виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва".
8.2. Пункт 7.1 після слова "Виключення" доповнити словами "інформації про", а слова та цифру "до розділу 8" замінити словами та цифрами "до розділу VIII".
8.3. Пункт 7.2 викласти в такій редакції:
"7.2. У разі виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва за заявою заявника такий заявник подає разом із заявою документи, визначені пунктом 2 розділу VIII Положення про Реєстр, з урахуванням особливостей, встановлених цим Положенням".
8.4. Доповнити пунктами 7.4 та 7.5 такого змісту:
"7.4. Підставами для виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва є:
заява про виключення інформації про заявника з Реєстру (додаток 9 до Положення про Реєстр) у зв'язку з припиненням надання фінансових послуг;
припинення юридичної особи, крім перетворення;
виявлення недостовірної інформації в поданих заявником документах, що передбачені главою 2 цього Положення;
анулювання ліцензії на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів.
7.5. Якщо виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва відбувається у випадку, передбаченому абзацом третім пункту 7.4 цієї глави, заявник подає такі документи:
супровідний лист;
виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
Свідоцтво (оригінал)".
9. Додаток до Положення викласти в такій редакції:
"Додаток 1
до Положення про внесення
до Державного реєстру
фінансових установ
інформації
про адміністраторів
недержавних пенсійних фондів
ВІДОМОСТІ
про засновників заявника, учасників або акціонерів заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу), керівництво заявника та інших пов'язаних осіб заявника
______________________________________
(повне найменування заявника)
1. Відомості про засновників заявника, учасників або акціонерів заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу)
------------------------------------------------------------------
| N | Повне | Код за ЄДРПОУ* |Місцезнаходження| Частка |
|з/п |найменування|юридичних осіб -|юридичних осіб -|засновників |
| | юридичних | засновників | засновників | заявника, |
| | осіб - | заявника, | заявника, | учасників |
| |засновників | учасників або | учасників або | або |
| | заявника, | акціонерів | акціонерів | акціонерів |
| | учасників | заявника або | заявника або | заявника в |
| | або |ідентифікаційний| паспортні | статутному |
| | акціонерів |номер** фізичних| дані***, місце | капіталі |
| |заявника або| осіб - | проживання |заявника, % |
| | прізвище, | засновників |фізичних осіб - | |
| | ім'я, по | заявника, | засновників | |
| | батькові | учасників або | заявника, | |
| | фізичних | акціонерів | учасників або | |
| | осіб - | заявника | акціонерів | |
| |засновників | | заявника | |
| | заявника, | | | |
| | учасників | | | |
| | або | | | |
| | акціонерів | | | |
| | заявника | | | |
|----+------------+----------------+----------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----+------------+----------------+----------------+------------|
| 1 |Юридичні | - | - | - |
| |особи | | | |
|----+------------+----------------+----------------+------------|
| | | | | |
|----+------------+----------------+----------------+------------|
| | | | | |
|----+------------+----------------+----------------+------------|
| 2 |Фізичні | - | - | - |
| |особи | | | |
|----+------------+----------------+----------------+------------|
| | | | | |
|----+------------+----------------+----------------+------------|
| | | | | |
|----+------------+----------------+----------------+------------|
| |Усього: | | | 100 |
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
--------------
* Для нерезидентів вказати наявні реквізити реєстрації, а також назву та адресу органу, який здійснив таку реєстрацію.
** Ідентифікаційний номер - це ідентифікаційний номер Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (за наявності).
*** Паспортні дані - серія, номер паспорта, ким і коли виданий.
2. Відомості про керівництво* заявника
------------------------------------------------------------------
| N | Прізвище, |Посада| Ідентифі- | Паспортні | Частка в |
|з/п | ім'я, по | | каційний | дані та | статутному |
| | батькові | | номер (за | місце | капіталі |
| | | | наявності) | проживання | (фонді) |
| | | | | |заявника, % |
|----+-------------+------+------------+------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
------------------------------------------------------------------
--------------
* Керівництво - посадові особи заявника згідно із законодавчими актами, головний бухгалтер.
3. Відомості про членів сім'ї посадових осіб заявника*
------------------------------------------------------------------
| N | Прізвище, | Ступінь |Ідентифікацій-|Паспортні | Частка в |
|з/п | ім'я, по |спорідне- |ний номер (за | дані та |статутному|
| | батькові | ності | наявності) | місце | капіталі |
| | | | |проживання| (фонді) |
| | | | | |заявника, |
| | | | | | % |
|----+-----------+----------+--------------+----------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
------------------------------------------------------------------
--------------
* Перелік членів сім'ї визначається відповідно до вимог статті 1 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення".
4. Відомості про юридичних осіб, у яких пов'язані особи заявника беруть участь
----------------------------------------------------------------------------
| N |Код за|Повне|Місце-|Частка в | Сим- | Код за | Повне |Місце- |Частка |
|з/п|ЄДРПОУ|най- | зна- | статут- | вол | ЄДРПОУ |наймену-|знаход-| в |
| | юри- |мену-| ход- | ному | юри- |юридич- | вання | ження |статут-|
| | дич- |вання|ження |капіталі,| дич- | ної |юридич- | юри- | ному |
| | ної |юри- | юри- | кіль- | ної | особи, | ної |дичної | капі- |
| |особи |дич- | дич- | кість |особи,| щодо | особи, |особи, | талі |
| | | ної | ної |голосів в| щодо | якої | щодо | щодо | юри- |
| | |особи|особи | органі | якої | існує | якої | якої |дичної |
| | | | | управ- |існує |пов'яза-| існує | існує |особи, |
| | | | |ління, % |пов'я-|ність** |пов'яза-|пов'я- | щодо |
| | | | | | за- | | ність |заність| якої |
| | | | | |ність*| | | | існує |
| | | | | | | | | |пов'я- |
| | | | | | | | | | за- |
| | | | | | | | | |ність, |
| | | | | | | | | | % |
|---+------+-----+------+---------+------+--------+--------+-------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
----------------------------------------------------------------------------
--------------
* П - інший пенсійний фонд, т - торговець цінними паперами, з - зберігач, к - компанія з управління активами, а - аудитори, адм - адміністратор, кр - кредитна спілка, с - страхова компанія, б - банківська установа, кіф - корпоративний інвестиційний фонд, і - інше господарське товариство (якщо частка особи чи групи пов'язаних з нею осіб у ньому становить не менш як 20%).
** Юридична особа, що здійснює контроль за відповідною юридичною особою або контролюється відповідною юридичною особою чи перебуває під спільним контролем з такою юридичною особою.
5. Відомості про фізичних осіб, які є пов'язаними особами заявника
-------------------------------------------------------------------------
| N |Пріз- |Іден- | Символ | Код за | Повне |Місце- |Частка в|Посада в|
|з/п|вище, |тифі- | юри- | ЄДРПОУ |наймену- |знаход-|статут- |юридич- |
| |ім'я, |кацій-| дичної |юридич- | вання | ження | ному | ній |
| | по | ний | особи, | ної |юридичної|юридич-|капіталі| особі, |
| |бать- |номер | щодо | особи, | особи, | ної |юридич- | щодо |
| | кові | (за | якої | щодо | щодо |особи, | ної | якої |
| |пов'я-|наяв- | існує | якої | якої | щодо | особи, | існує |
| |заної |ності)|пов'яза-| існує | існує | якої | щодо |пов'яза-|
| |особи,| |ність** |пов'яза-| пов'я- | існує | якої | ність |
| | сту- | | | ність | заність |пов'я- | існує | |
| | пінь | | | | |заність|пов'яза-| |
| | спо- | | | | | |ність, %| |
| |рідне-| | | | | | | |
| | но- | | | | | | | |
| | сті* | | | | | | | |
|---+------+------+--------+--------+---------+-------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
-------------------------------------------------------------------------
--------------
* Пов'язана фізична особа - фізична особа або члени її сім'ї, які здійснюють контроль за відповідною юридичною особою (членами сім'ї фізичної особи вважаються її чоловік (дружина), діти або батьки як фізичної особи, так і її чоловіка (дружини), а також чоловіка (дружини) будь-кого з дітей або батьків фізичної особи); посадова особа відповідної юридичної особи, яка уповноважена виконувати від імені такої юридичної особи юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення правових відносин, а також члени сім'ї такої посадової особи.
** П - інший пенсійний фонд, т - торговці цінними паперами, з - зберігачі, к - компанія з управління активами, а - аудитори, адм - адміністратор, кр - кредитна спілка, с - страхова компанія, б - банківська установа, кіф - корпоративний інвестиційний фонд, і - інше господарське товариство (якщо частка особи чи групи пов'язаних з нею осіб у ньому становить не менш як 20%).
6. Відомості про юридичних осіб, у яких заявник володіє корпоративними правами (акціями, частками, паями)
--------------------------------------------------------------------
| N | Символ | Код за | Повне |Місцезнаход-|Частка в |
|з/п| юридичної | ЄДРПОУ |найменування| ження | статут- |
| | особи, щодо | юридичної | юридичної | юридичної | ному |
| | якої існує |особи, щодо |особи, щодо |особи, щодо |капіталі,|
| |пов'язаність*| якої існує | якої існує | якої існує | % |
| | |пов'язаність|пов'язаність|пов'язаність| |
|---+-------------+------------+------------+------------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
--------------------------------------------------------------------
--------------
* П - інший пенсійний фонд, т - торговець цінними паперами, з - зберігач, к - компанія з управління активами, а - аудитори, адм - адміністратор, кр - кредитна спілка, с - страхова компанія, б - банківська установа, кіф - корпоративний інвестиційний фонд, і - інше господарське товариство (якщо частка особи чи групи пов'язаних з нею осіб у ньому становить не менш як 20%).
7. Інформація про юридичних або фізичних осіб, які здійснюють контроль за юридичними особами - засновниками заявника, учасниками або акціонерами заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу)
------------------------------------------------------------------
| N | Код за | Код за | Повне |Місцезнаход-| Частка у |
|з/п| ЄДРПОУ | ЄДРПОУ |найменування| ження |статутному |
| |засновника| юридичної | юридичної | юридичної | фонді |
| |(учасника,| особи або | особи або | особи або |засновника |
| |акціонера)|ідентифіка-| прізвище, | паспортні |(учасника, |
| | | ційний | ім'я, по | дані |акціонера),|
| | | номер | батькові | фізичної | % |
| | | фізичної | фізичної | особи, що | |
| | | особи (за | особи, що | здійснює | |
| | |наявності),| здійснює |контроль за | |
| | | що |контроль за |засновником | |
| | | здійснює |засновником |(учасником, | |
| | |контроль за|(учасником, |акціонером) | |
| | |засновником|акціонером) | | |
| | |(учасником,| | | |
| | |акціонером)| | | |
|---+----------+-----------+------------+------------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
------------------------------------------------------------------
Достовірність поданих даних про засновників заявника, учасників або акціонерів заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу), керівництво заявника та їх пов'язаних осіб засвідчую.
_____________________ ___________ ____________________
(посада керівника (підпис) (прізвище, ініціали)
юридичної особи)
"___" ____________ 20____ року М.П.".
10. Доповнити Положення додатком 2 такого змісту:
"Додаток 2
до Положення про внесення
до Державного реєстру
фінансових установ
інформації
про адміністраторів
недержавних пенсійних фондів
ПОВІДОМЛЕННЯ
про зміни в інформації, яка надавалася для внесення інформації щодо заявника та/або його відокремлених підрозділів до Державного реєстру фінансових установ
Заявник ________________________________________________________,
(повне найменування)
________________________________________________________________,
(місцезнаходження)
________________________________________________________________,
(код за ЄДРПОУ)
дата прийняття та номер рішення про видачу свідоцтва про
реєстрацію фінансової установи:
________________________________________________________________,
серія та номер свідоцтва про реєстрацію фінансової установи:
________________________________________________________________,
повідомляє про зміни в інформації, яка подавалася для внесення
інформації щодо заявника та/або його відокремлених підрозділів до
Державного реєстру фінансових установ, а саме:
________________________________________________________________,
(указати перелік змін,
_________________________________________________________________
які відбулися в документах заявника)
При цьому надає:
реєстраційну картку в паперовому та електронному вигляді на _____
арк. (подається у разі внесення змін до інформації, яка
зазначається в реєстраційній картці);
відомості про засновників заявника, учасників або акціонерів
заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що
становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу),
керівництво заявника та пов'язаних осіб заявника на _____арк.
(подається у разі внесення змін до інформації, яка зазначається у
відомостях);
документи, що підтверджують вищезазначені зміни:
___________________________________________________ на _____ арк.
(зазначити перелік підтверджувальних документів)
___________________________________________________ на _____ арк.
усього _______________________________ арк.
(указати загальну кількість аркушів)
_____________________ ___________ ____________________
(посада уповноваженої (підпис) (прізвище, ініціали)
особи заявника)
"___" ____________ 20____ року М.П.".
В.о. члена Комісії - директорадепартаменту стандартіврегулювання та наглядуза фінансовими установами Г.Третьякова