• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про порядок складання звітності

Державне казначейство України  | Лист від 24.07.2003 № 07-04/1437-6563
Реквізити
  • Видавник: Державне казначейство України
  • Тип: Лист
  • Дата: 24.07.2003
  • Номер: 07-04/1437-6563
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державне казначейство України
  • Тип: Лист
  • Дата: 24.07.2003
  • Номер: 07-04/1437-6563
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
24.07.2003 N 07-04/1437-6563
Про порядок складання звітності
На численні звернення розпорядників бюджетних коштів Державне казначейство України надає роз'яснення з окремих питань складання фінансової звітності.
1. Стосовно форм звітності про виконання кошторису
Відповідно до ст. 85 Бюджетного кодексу України бюджетним установам заборонено здійснення видатків, пов'язаних з їх утриманням з основної діяльності, одночасно з різних бюджетів, тобто передбачати видатки на виплату заробітної плати працівникам та нарахувань на неї, поточні видатки, пов'язані з функціонуванням цієї установи, поточний та капітальний ремонт приміщень тощо.
При цьому, згідно п. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", обласні та районні ради можуть затверджувати програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних областей і районів та контролювати їх виконання. Такі програми пов'язані із виконанням заходів, передбачених загальнодержавними програмами, забезпеченням життєдіяльності населення (наприклад, закупівля інсуліну) тощо.
Для виконання цих програм визначаються конкретні виконавці.
Якщо установи, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету, виконують програми, затверджені у відповідному місцевому бюджеті, то про рух коштів, отриманих із місцевого бюджету, такі установи складають відповідні форми фінансової звітності:
- 2мм, 2км "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи";
- 4-3мм, 4-3км "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду".
Якщо установи, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, виконують програми, передбачені в державному бюджеті, то про рух коштів, отриманих із державного бюджету, такі установи складають відповідні форми фінансової звітності:
- 2мд, 2кд "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи";
- 4-3мд, 4-3кд "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду".
Крім того, якщо, згідно з чинним законодавством, бюджетні установи, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету, будуть надавати платні послуги установам, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, то такі операції розпорядниками коштів місцевого бюджету будуть відображатися як оплата послуг (відповідно до умов укладеної угоди, за фактом виконання робіт (надання послуг), підтвердженими документально). Такі операції установи, що їх надають, включають до відповідних форм фінансової звітності:
- 4-1мд, 4-1кд "Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами".
Про всі господарські операції за всіма коштами загального та спеціального фондів, за всіма видами бюджетів установи складають єдиний Баланс (форма N 1) та інші форми фінансової звітності, встановлені Державним казначейством України в інструкціях про складання місячної та квартальної фінансової звітності.
2. Стосовно звітності про заборгованість бюджетних установ
Наказом Державного казначейства України від 17.06.2003 року И 25, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.06.2003 р. за N 520/7841, форми фінансової звітності:
- 7мд, 7мм, 7кд, 7км "Звіт про заборгованість бюджетних установ";
- 7мд.1, 7мм.1, 7кд.1, 7км.1 "Звіт про заборгованість бюджетних установ за окремими програмами" доповнено графою 17 "Кредиторська заборгованість на звітну дату - термін оплати якої не настав".
У даній графі із загальної суми кредиторської заборгованості установи, що виникла при виконанні кошторису за поточний та минулі роки і перебуває на бухгалтерському обліку за станом на дату складання звіту, наводяться суми кредиторської заборгованості, термін оплати якої не настав (нарахована заробітна плата, нараховані фактичні видатки у звітному місяці, оплата яких буде проведена в наступному місяці).
Суми кредиторської заборгованості, які наведені у графах 16 "Кредиторська заборгованість на звітну дату - прострочена" та 17 "Кредиторська заборгованість на звітну дату - термін оплати якої не настав", не дають загальну суму в графі 11 "Кредиторська заборгованість на звітну дату - усього", оскільки у графі 11 можуть відображатися, крім зазначених сум, і суми іншої кредиторської заборгованості (кошти, видані підзвітним особам, розрахунки з відшкодування збитків тощо).
Заступник Голови О.Чечуліна