• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Критеріїв оцінки фінансового стану недержавного пенсійного фонду

Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України  | Розпорядження, Форма типового документа від 27.06.2006 № 5945 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
  • Тип: Розпорядження, Форма типового документа
  • Дата: 27.06.2006
  • Номер: 5945
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
  • Тип: Розпорядження, Форма типового документа
  • Дата: 27.06.2006
  • Номер: 5945
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ
ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
27.06.2006 N 5945
( Розпорядження скасовано на підставі Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг N 6795 від 09.02.2007 )
Про затвердження Критеріїв оцінки фінансового стану недержавного пенсійного фонду
Відповідно до статті 52 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення" Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
ПОСТАНОВИЛА:
1. Затвердити Критерії оцінки фінансового стану недержавного пенсійного фонду, (далі - Критерії) що додаються.
2. Розділ третій Критеріїв набуває чинності з 01.01.2008 р.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника Голови Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України - Левченко В.П.
Голова Комісії В.Суслов
Протокол засідання Комісії
від 27 червня 2006 р. N 237
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Державної
комісії з регулювання ринків
фінансових послуг України
27.06.2006 N 5945
КРИТЕРІЇ
оцінки фінансового стану недержавного пенсійного фонду
Критерії оцінки фінансового стану недержавного пенсійного фонду (далі - Критерії) розроблені відповідно до пункту 4 частини першої статті 28 та статті 29 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг", частини першої статті 52 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення" (далі - Закон).
1. Загальні положення
1.1. Ці Критерії являють собою сукупність показників, що відображають основні аспекти діяльності недержавного пенсійного фонду (далі - пенсійний фонд) та розроблені для проведення Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України (далі - Держфінпослуг) оцінки фінансового стану пенсійних фондів з метою виконання пенсійними фондами зобов'язань перед учасниками.
1.2. Відповідно до цих Критеріїв, Держфінпослуг здійснює розрахунок показників із застосуванням методів обробки та аналізу інформації про фінансовий стан пенсійного фонду на підставі даних звітності з недержавного пенсійного забезпечення, наданих адміністратором пенсійного фонду відповідно до Положення про подання адміністратором звітності з недержавного пенсійного забезпечення, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 22.06.2004 N 1100, зареєстрованого Міністерством юстиції України 19.07.2004 за N 898/9497 (далі - Положення про звітність). Результати проведеного оцінювання записуються в формах згідно з додатками 1, 3 та 4 окремо по кожному пенсійному фонду.
1.3. Терміни, що використовуються в цих Критеріях:
зворотність пенсійних накопичень - здатність пенсійного фонду виконати зобов'язання перед учасниками по виплаті (передачі) коштів учасників при умовно одночасному розриві пенсійних контрактів і договорів про виплату пенсій;
сукупні фактичні пенсійні внески - пенсійні внески, фактично сплачені вкладниками відповідно до пенсійних контрактів на день проведення оцінки в розрахунковому періоді;
зобов'язання пенсійного фонду - загальна сума зобов'язань, які підлягають виконанню на дату складання звітності пенсійного фонду (далі - зобов'язання фонду), до яких належать короткострокові зобов'язання пенсійного фонду перед учасниками (виплати відповідно до договору про виплату пенсії на визначений строк; нараховані, але не здійснені пенсійні виплати; суми, що підлягають перерахуванню) та зобов'язання пенсійного фонду перед третіми особами (нарахована оплата послуг суб'єктам, що обслуговують пенсійний фонд, кредиторська заборгованість з оплати чи поставки активів тощо).
Інші терміни, які вживаються в цих Критеріях, застосовуються у їх значенні відповідно до чинного законодавства.
2. Методика визначення критеріїв оцінки фінансового стану пенсійного фонду
2.1. Фінансовий стан пенсійного фонду характеризується такими критеріями:
1) надійністю функціонування (загальною, абсолютною та поточною платоспроможністю; рівнем диверсифікації пенсійних активів);
2) економічною ефективністю діяльності (зростанням чистої вартості одиниці пенсійних внесків, прибутковістю інвестування пенсійних активів);
3) ліквідністю пенсійних активів (поточна та планова ліквідність);
4) зворотністю пенсійних накопичень учасників.
2.2. Надійність функціонування - здатність фонду виконувати зобов'язання перед учасниками пенсійного фонду за поточними пенсійними контрактами та договорами станом на звітну дату.
2.2.1. До показників, що характеризують порушення загальної платоспроможності фонду, відноситься:
1) зростання суми заборгованості по виплатах за всіма пенсійними схемами (п. 5 додатка 2);
2) зростання заборгованості фонду по перерахуванню пенсійних коштів (п. 6 додатка 2);
3) зростання заборгованості по нарахованих, але не здійснених виплатах фонду (п. 7 додатка 2);
4) зростання заборгованості по внесках за всіма пенсійними схемами (п. 8 додатка 2).
2.2.2. У разі, якщо при розрахунку виявлено не менше 2 показників порушення загальної платоспроможності, Держфінпослуг має право на застосування методів реагування, визначених розділом 3 цих Критеріїв.
2.2.3. Поточна платоспроможністю оцінюється із припущення, що сума грошових коштів та їх еквівалентів забезпечує покриття всіх поточних зобов'язань фонду на дату складання звітності (п. 1 додатка 2).
2.2.4. Рівень диверсифікації активів пенсійного фонду (Рд) відображає оцінку якості інвестиційного портфелю пенсійного фонду та визначається з використання оціночних груп, до яких відносяться відповідні активи фонду (додаток 3).
Інвестиційний портфель пенсійного фонду вважається низько диверсифікованим при: Рд < 20 балів; середньо диверсифікованим при: 20 балів <= Рд < 28 балів; високо диверсифікованим при: Рд >= 28 балів.
2.3. Економічна ефективність діяльності фонду оцінюється за наступними критеріями:
1) зміна чистої вартості одиниці пенсійних внесків (ЧВО);
2) показники прибутковості інвестування пенсійних активів
(коефіцієнти реального (К ) та номінального доходу (К ).
р нд
2.3.1. Оцінка економічної ефективності інвестиційної діяльності пенсійного фонду здійснюється шляхом оцінки динаміки зміни показників чистої вартості одиниці пенсійних внесків фонду.
На підставі зміни показника чистої вартості одиниці пенсійних внесків робиться висновок про те, в яку суму пенсійних коштів учасника пенсійного фонду на кінець звітного періоду конвертується одиниця пенсійного внеску вкладника, здійсненого на початку періоду.
Чим вища чиста вартість одиниці пенсійних внесків у порівнянні з попереднім періодом, тим вища ефективність інвестиційної політики пенсійного фонду.
2.3.3.Оцінка прибутковості інвестування активів пенсійного фонду.
Прибутковість інвестування пенсійних активів розраховується окремо по кожному інвестиційному портфелю (для виплат пенсій на визначений строк і формування накопичень інших учасників).
Показники прибутковості інвестування пенсійних активів зазначаються в додатка 1 за період з початку поточного року; в порівнянні з попереднім календарним роком (не розраховується, якщо період управління активами відповідного пенсійного фонду в попередньому році становить менше двох звітних (проміжних) періодів); в порівнянні з трьома попередніми календарними роками (не розраховується, якщо період управління активами відповідного пенсійного фонду становить в кожному році менше двох звітних (проміжних) періодів).
2.3.4. Коефіцієнт номінального доходу встановлюється на підставі розрахункових показників зміни чистої вартості одиниці пенсійних внесків пенсійного фонду без урахування інфляції.
Коефіцієнт номінального доходу пенсійного фонду
розраховується за формулою 1:
ЧВО
і 365
К = (--------- - 1) х ----- х 100 (1)
нд ЧВО К ,
і-1
де ЧВО - чиста вартість одиниці пенсійних внесків пенсійного
і
фонду на кінець звітного періоду;
ЧВО - чиста вартість одиниці пенсійних внесків
і - 1
пенсійного фонду на початок поточного року;
К - кількість календарних днів у розрахунковому періоді (для
розрахунку за рік К приймається рівним 365).
Коефіцієнт номінального доходу (середній) пенсійного фонду
розраховується за формулою 2:
---
ЧВО
і 365
К = (--------- - 1) х ----- х 100 (2)
ндср --- К ,
ЧВО
і-1
---
де ЧВО - середня чиста вартість одиниці пенсійних
і
внесків пенсійного фонду на кінець звітного періоду;
---
ЧВО - середня чиста вартість одиниці пенсійних внесків
і-1
пенсійного фонду на початок поточного року;
К - кількість календарних днів у розрахунковому періоді (для
розрахунку за рік К приймається рівним 365);
---
( ЧВО ) - середня чиста вартість одиниці пенсійних внесків
і
пенсійного фонду за звітний період розраховується як середнє
арифметичне значення чистої вартості одиниці пенсійних внесків
такого пенсійного фонду, розрахованої щомісячно.
2.3.5. Коефіцієнт реального доходу встановлюється на підставі розрахункових показників зміни чистої вартості одиниці пенсійних внесків пенсійного фонду з урахуванням інфляції та дозволяє оцінити:
- прибутковість фонду, в тому числі в порівнянні з іншими фондами й середньорічними показниками прибутковості фондів;
- виконання зобов'язань особою, що здійснює управління активами фонду, по забезпеченню мінімальної прибутковості, якщо таке зобов'язання передбачене договором про управлінням активами.
Коефіцієнт реального доходу пенсійного фонду за звітний
період поточного року розраховується за формулою 3:
- ЧВО х 100 -
| і | 365
К = | ------------ - 1 | х --- х 100 (3)
кр | ЧВО х І | К ,
- і-1 -
де І - індекс споживчих цін (рівень інфляції) в Україні
(зростання або зниження у процентному вираженні) за звітний
період.
Коефіцієнт реального доходу пенсійного фонду в порівнянні з
попереднім календарним роком розраховується за формулою 4:
К
кр(і)
К = ---------- (4)
р К ,
кр(і - 1)
де К - коефіцієнт реального доходу пенсійного фонду на
кр(і)
кінець звітного періоду;
К - коефіцієнт реального доходу пенсійного фонду за
кр(і - 1)
попередній календарний рік.
Коефіцієнт реального доходу вважається низьким при: К < 0%;
р
недостатнім при: 0% <= К < 3%; прийнятним: 3% К >= 5%; достатнім
р р
при: К >= 5%.
р
2.3.6. Коефіцієнт реального доходу пенсійного фонду в порівнянні з трьома попередніми календарними роками розраховується за формулою 5:
К
кр(і)
К = ------- (5)
3р К ,
3ср
де К - середній рівень коефіцієнту реального доходу за
3ср
попередні 3 роки, що розраховується у відсотках річних як середнє
геометричне дохідностей за три попередні календарні роки.
Розрахунок провадиться за формулою 6:
- -
К = | (( К + 1 ) * ( К + 1 ) * ( К + 1 )) - 1 | , (6)
3р - р1 р2 р3 -
К , К , К - коефіцієнти реального доходу за відповідні
р1 р2 р3
перший, другий, третій попередні календарні роки.
2.4. Ліквідність пенсійного фонду - здатність швидко (у строки, передбачені договорами й законодавством) і без значних втрат вартості пенсійних активів трансформувати активи фонду в грошові кошти, необхідні для покриття фондом зобов'язань перед учасниками щодо наступних виплат (передачі коштів) учасникам (групи учасників) фонду.
2.4.1. Ліквідність фонду оцінюється за обсягом грошових коштів пенсійних активів та поточних надходжень внесків для виконання зобов'язань перед учасниками. При оцінці ліквідності розглядають поточну й планову ліквідність фонду.
2.4.2. Поточна ліквідність (Л1) - достатність на дату складання звітності сум грошових коштів та їх еквівалентів, необхідних для здійснення передбачених законодавством виплат, а також переведення коштів учасників пенсійного фонду (п. 3 додатка 2).
2.4.3. Планова ліквідність (Л2) - достатність на дату складання звітності сум грошових коштів та їх еквівалентів, прогнозованих надходжень у вигляді пенсійних внесків та інвестиційного доходу, необхідних для покриття короткострокових зобов'язань фонду перед учасниками, передбачених у звітному періоді, та прогнозованих виплат учасникам (оцінюється за наявністю необхідного обсягу коштів для позапланових виплат) (п. 4 додатка 2).
Прогнозування сум, необхідних для здійснення виплат (переведення коштів), здійснюється на підставі аналізу статистичних даних попередніх періодів та прогнозного показника можливих виплат в наступному періоді або в першому наближенні приймається рівною сумі виплат (переведених коштів) учасникам у попередньому періоді.
Показник планової ліквідності фонду вважається достатнім, якщо сума коштів у вигляді прогнозованої суми внесків та грошових еквівалентів коштів перевищує суми, необхідні для здійснення поточних та прогнозованих виплат (передачі коштів учасника) у строки, передбачені законодавством.
2.5. Зворотність оцінюється на підставі коштів, що будуть отримані пенсійним фондом від реалізації пенсійних активів при умовній ліквідації фонду у випадку одночасного розірвання всіх пенсійних контрактів та договорів про виплату пенсії на визначений строк. Розрахунок умовно ліквідаційного обсягу коштів провадиться з урахуванням необхідності передачі цих коштів на користь учасників, що вибувають із фонду, у строки, передбачені Законом.
2.5.2. Зворотність вважається задовільною, якщо обсяг коштів, що будуть одержані фондом від продажу всіх пенсійних активів (ЗСПА), достатній для покриття зобов'язань перед учасникам фонду із розрахунку не менше суми пенсійних внесків, сплачених на їх користь (ЗСПВ), тобто виконується умова: ЗСПА >= ЗСПВ.
ЗСПА приймається рівним чистої вартості активів пенсійного фонду (ЧВА) на дату проведення оцінки (дата складання звітності). У випадку недостатності умовно ліквідаційного обсягу коштів (зазначена умова не виконується) зворотність уважається незадовільною.
2.6. Значення показників діяльності фонду, встановлені цими Критеріями, можуть змінюватися Держфінпослуг для кожної групи фондів, виходячи зі стану й перспектив розвитку системи недержавного пенсійного забезпечення.
2.6.1. Критерії віднесення пенсійного фонду до тої або іншої групи та визначення груп оцінюваних фондів встановлюються Держфінпослуг один раз на рік, не пізніше ніж за квартал до проведення оцінки.
3. Порядок оцінки фінансового стану фонду
3.1. Держфінпослуг у місячний строк після отримання звітності з недержавного пенсійного забезпечення проводить оцінку фінансового стану пенсійного фонду шляхом аналізу основних фінансових показників, відповідно до цих Критеріїв.
3.2. У разі, якщо річний реальний дохід пенсійного фонду визнано Держфінпослуг низьким порівняно з середніми показниками реального доходу інших пенсійних фондів, Держфінпослуг має право:
1) рекомендувати раді пенсійного фонду розглянути питання щодо внесення змін до інвестиційної декларації фонду, заміни особи, що здійснює управління активами такого пенсійного фонду, або щодо здійснення інших заходів для забезпечення дотримання належного рівня інвестиційного прибутку;
2) повідомити про це Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку.
3.3. У разі, якщо за результатами аналізу у пенсійного фонду виявлено незадовільними більш ніж 20 відсотків показників пенсійного фонду, Держфінпослуг може:
1) рекомендувати раді пенсійного фонду розглянути питання щодо внесення змін до інвестиційної декларації фонду, заміни особи, що здійснює управління активами такого пенсійного фонду, або здійснення інших заходів для забезпечення належного рівня інвестиційного прибутку;
2) рекомендувати раді пенсійного фонду переглянути договори про обслуговування пенсійного фонду суб'єктами недержавного пенсійного забезпечення з метою скорочення видатків на оплату послуг за рахунок пенсійних активів;
3) встановити іншу періодичність подання адміністратором звітності з недержавного пенсійного забезпечення, але не частіше одного разу на тиждень.
Заступник Голови В.П.Левченко
Додаток 1
ПОКАЗНИКИ
прибутковості інвестування пенсійних активів
_____________________ на "___" __________ 200_ р.
(найменування пенсійного фонду)
-----------------------------------------------------------------
| Найменування |Значення,| Оцінка | Середнє |Відхилення|
| показника | % |показника| значення | |
| | |реального|коефіцієнту| |
| | | доходу |реального | |
| | | | доходу | |
| | | | інших | |
| | | |пенсійних | |
| | | |фондів, % | |
|--------------------+---------+---------+-----------+----------|
|Коефіцієнт реального| | | | |
|доходу за період з | | | | |
|початку поточного | | | | |
|року, К | | | | |
| кр | | | | |
|--------------------+---------+---------+-----------+----------|
|Коефіцієнт реального| | | | |
|доходу за попередні | | | | |
|12 місяців, К | | | | |
| р | | | | |
|--------------------+---------+---------+-----------+----------|
|Коефіцієнт реального| | | | |
|доходу за попередні | | | | |
|3 роки, К | | | | |
| 3р | | | | |
-----------------------------------------------------------------
Додаток 2
СИСТЕМА
показників і критеріїв для оцінки фінансового стану пенсійного фонду
--------------------------------------------------------------------------------
| | Показник | Зміст | Порядок | Джерело |
| | (критерій) | показника | визначення | інформації |
| | оцінки НПФ, | | (розрахунку) | |
| | позначення | | показника | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
| 1.|Коефіцієнт |Коефіцієнт плато- | ГК + ФИ |(р. 220 + р. 230|
| |платоспроможності|спроможності показує,| п |+ р. 240 / ф1 р.|
| | |скільки грошових |К = ( -------- )|620) |
| | |одиниць активів фонду| п ПЗ | |
| | |припадає на кожну | 1 | |
| | |грошову одиницю | | |
| | |короткострокових | | |
| | |зобов'язань фонду | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
| 2.|Коефіцієнт |Коефіцієнт абсолютної| ПВ + П |НПФ 2 рядок 090 |
| |абсолютної |платоспроможності | р |НПВ 3 рядок 120 |
| |платоспроможності|показує здатність |К = ( ------- ) | |
| | |фонду покрити всі | ап ПА | |
| | |зобов'язання фонду | 1 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
| 3.|Поточна | |Л1= КУВ * ССВ, |КУВ - кількість |
| |ліквідність | | |учасників, що |
| | | | |набули право на |
| | | | |отримання |
| | | | |пенсійних |
| | | | |виплат, подали |
| | | | |заяву на |
| | | | |переведення |
| | | | |коштів до іншого|
| | | | |пенсійного |
| | | | |фонду; |
| | | | |ССВ - середня |
| | | | |сума виплат |
| | | | |(переданих |
| | | | |коштів) на |
| | | | |користь одного |
| | | | |учасника |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
| 4.|Планова | |Л2 = (ГК + ППВ + |ГК - ф1 р. (230 |
| |ліквідність | |ПІД)/СПВ + СЗВ + |+ 240); |
| |(обсяг коштів для| | |ППВ - прогнозо- |
| |планових виплат | | |вані пенсійні |
| |учасникам) | | |внески (форма |
| | | | |НПФ-5, ряд 190 |
| | | | |за кожною |
| | | | |пенсійною |
| | | | |схемою); |
| | | | |СПВ - обсяг |
| | | | |суми |
| | | | |запланованих |
| | | | |виплат (форма |
| | | | |НПФ-5, ряд |
| | | | |200 за кожною |
| | | | |пенсійною |
| | | | |схемою); |
| | | | |СЗВ - сума |
| | | | |заборгованості |
| | | | |по виплатах по |
| | | | |всіх пенсійних |
| | | | |схемах (форма |
| | | | |НПФ-5, ряд 180 |
| | | | |за кожною |
| | | | |пенсійною |
| | | | |схемою) |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
| 5.|Сума | |СЗВ = Сума |НПФ-5, колонка 5|
| |заборгованості по| |значень в |рядка 180 за |
| |виплатах за всіма| |рядках 180 |кожною схемою |
| |пенсійними | |форми НПФ-5 | |
| |схемами, СЗВ | |(за кожною | |
| | | |схемою) | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
| 6.|Сума | | |НПФ-3 рядок 190 |
| |заборгованості по| | |колонка 5 |
| |перерахуванню | | | |
| |пенсійних коштів | | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
| 7.|Сума | | |НПФ-3 рядок 200 |
| |заборгованості по| | |колонка 5 |
| |нарахованим, але | | | |
| |не здійсненним | | | |
| |виплатам | | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
| 8.|Співвідношення | |СЗПВ = НПФ |НПФ-4 рядок 070 |
| |кількості | |4_070_5 / сума |колонка 5НПФ-5 |
| |контрактів, за | |значень НПФ |рядок 170 |
| |якими існує | |5_170_5 (за |колонка 5 (за |
| |заборгованість по| |кожною схемою) |кожною схемою) |
| |пенсійних | | | |
| |внесках, до суми | | | |
| |заборгованості по| | | |
| |внесках за всіма | | | |
| |пенсійними | | | |
| |схемами, СЗПВ | | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
| 9.|Сума | |СПЗ = Сума |НПФ-5 рядок 200 |
| |прогнозованих | |величин, |за кожною схемою|
| |зобов'язань по | |зазначених | |
| |виплатах у | |у формі | |
| |наступному | |НПФ-5 | |
| |кварталі по | | | |
| |кожній пенсійній | | | |
| |схемі, СПЗ | | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
|10.|Відношення |Здатність фонду |СПФ: СВФ |НПФ-2 рядок 090 |
| |загальної суми |виконати зобов'язання| |колонка 5НПФ-3 |
| |грошових |по виплатах за | |рядки 210 і 290 |
| |надходжень до |рахунок надходжень до| | |
| |фонду до суми |фонду без реалізації | | |
| |всіх виплат фонду|пенсійних активів | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
|11.|Відношення чистої|Здатність фонду |ЧВА: (СПЗ + СЗ) |НПФ-6 рядок 4 |
| |вартості |виконати зобов'язання| |НПФ-5 рядки |
| |пенсійних активів|по виплатах у випадку| |180 і 200 |
| |(ЧВА) до суми |відсутності | | |
| |прогнозованих |надходжень до фонду у| | |
| |зобов'язань по |наступному кварталі | | |
| |виплатах у | | | |
| |наступному | | | |
| |кварталі й | | | |
| |заборгованості по| | | |
| |виплатах по | | | |
| |кожній пенсійній | | | |
| |схемі | | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
|12.|Відношення суми |Можливість виконання |СДР: (ЗАФ + ЗНВ) |НПФ-7 рядки 2 і |
| |коштів на |зобов'язань фонду | |3НПФ-3 рядки |
| |вкладних |перед учасниками у | |180 і 200 |
| |(депозитних) |випадку порушення | | |
| |рахунках у банках|строків виплати | | |
| |до суми |адміністратором | | |
| |заборгованості по| | | |
| |перерахуванню | | | |
| |пенсійних коштів | | | |
| |і нарахованим, | | | |
| |але нездійсненим | | | |
| |виплатам | | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
|13.|Динаміка змін |Стабільність | |НПФ-2 рядок 040 |
| |обсягів пенсійних|надходжень до фонду | | |
| |внесків у |й виплат з фонду за | | |
| |порівнянні з |рахунок коштів на | | |
| |попереднім |рахунку | | |
| |періодом | | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
|14.|Відношення суми | |ОП : СПВ |НПФ-3 рядок 290 |
| |витрат на оплату | | |НПФ-3 рядок 090 |
| |послуг, | | | |
| |оплачуваних за | | | |
| |рахунок пенсійних| | | |
| |активів, до суми | | | |
| |надходжень до | | | |
| |фонду | | | |
|---+-----------------+---------------------+-----------------+----------------|
|15.|Співвідношення |Можливість виконання | n |(ф1 р. 380 / |
| |власного капіталу|зобов'язань фонду за |ВК: S П | n |
| |(резервного |рахунок такого | і=1 а | S ф1. р. 380) |
| |фонду) КУА та |резервного фонду у |n - кількість |і=1 |
| |сумарного обсягу |випадку завдання |пенсійних | |
| |активів, |збитків фонду |фондів, | |
| |управління якими |внаслідок порушення |обслуговування | |
| |здійснюється |законодавства такою |яких здійснюється| |
| |такою особою |особою |КУА | |
--------------------------------------------------------------------------------
Додаток 3
РІВЕНЬ
диверсифікації активів недержавного пенсійного фонду
_______________________ на "___" ________ 200_ р.
(найменування пенсійного фонду)
----------------------------------------------------------------
| Види | Частка в | Додаткові оцінки (+/-) |
| фінансових | загальній | |
| інструментів | балансовій | |
| |вартості активів| |
| | НПФ, (%) | |
| |----------------+----------------------------|
| | % | Оцінка| Додаткові параметри |Оцінка|
|----------------+--------+-------+---------------------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------------+--------+-------+---------------------+------|
|Грошові | 10% | + 4 |Середньозважена | +/- 1|
|кошти | | |депозитна ставка | |
|розміщені на | | |вище/нижче середньої | |
|вкладних | | |ставки НБУ | |
|(депозитних) |--------+-------+---------------------+------|
|банківських | 20% | + 5 |Наявність у банку | + 1 |
|рахунках | | |кредитного рейтингу, | |
| | | |який визначено | |
| | | |Рейтинговим | |
| | | |агентством, або | |
| | | |кредитний рейтинг | |
| | | |відповідає | |
| | | |спекулятивному рівню | |
| | | |за Національною | |
| | | |шкалою, визначеною | |
| | | |законодавством | |
| | | |України | |
| |--------+-------+---------------------+------|
| | 30% | + 4 |Наявність/відсутність|+/- 1 |
| |--------+-------|застосованих санкцій | |
| | 40% | + 3 |НБУ | |
|----------------+--------+-------+---------------------+------|
|Цінні папери, | 10% | + 3 |Середньозважена | + 1 |
|дохід за | | |дохідність до | |
|якими | | |погашення: 2% | |
|гарантовано |--------+-------+---------------------+------|
|Кабінетом | 20% | + 4 | 4% | + 2 |
|Міністрів |--------+-------+---------------------+------|
|України | 30% | + 5 | 6% | + 3 |
| |--------+-------+---------------------+------|
| | 40% | + 4 | 8% | + 4 |
| |--------+-------+---------------------+------|
| | 50% | + 3 | 10% | + 5 |
|----------------+--------+-------+---------------------+------|
|Цінні папери, | 5% | + 3 |Середньозважена | + 1 |
|дохід за якими | | |дохідність до | |
|гарантовано | | |погашення: 5% | |
|Радою міністрів |--------+-------+---------------------+------|
|Автономної | 10% | + 4 | 10% | + 2 |
|Республіки Крим,|--------+-------+---------------------+------|
|місцевими радами| 15% | + 3 | 15% | + 3 |
|відповідно до |--------+-------+---------------------+------|
|законодавства | 20% | + 2 | 20% | + 4 |
| |--------+-------+---------------------+------|
| | | | 25% | + 5 |
|----------------+--------+-------+---------------------+------|
|Облігації | 10% | + 3 |Середньозважена | + 3 |
|підприємств, | | |дохідність до | |
|емітентами | | |погашення: 10% | |
|яких є |--------+-------+---------------------+------|
|резиденти | 20% | + 4 | 15% | + 4 |
|України |--------+-------+---------------------+------|
| | 30% | + 5 | 20% | + 5 |
| |--------+-------+---------------------+------|
| | 40% | + 4 | 25 % та більше | + 3 |
|----------------+--------+-------+---------------------+------|
|Акції | 10% | + 3 |Наявність кредитного | + 2 |
|українських | | |рейтингу, визначеного| |
|емітентів | | |уповноваженим | |
| | | |Рейтинговим | |
| | | |агентством, або | |
| | | |кредитного рейтингу, | |
| | | |який відповідає | |
| | | |спекулятивному рівню | |
| | | |за Національною | |
| | | |шкалою, визначеною | |
| |--------+-------|законодавством | |
| | 20% | + 4 |України | |
| |--------+-------+---------------------+------|
| | 30% | + 5 |Цінні папери в | +/- 1|
| | | |обігу/ обіг цінних | |
| | | |паперів зупинено | |
| |--------+-------+---------------------+------|
| | 40% | + 4 |Зупинено обіг цінних | -1 |
| | | |паперів емітента із | |
| | | |часткою до 3% від | |
| | | |частки акцій | |
| | | |українських емітентів| |
| | | |в портфелі | |
| | | |---------------------+------|
| | | |Зупинено обіг цінних | -3 |
| | | |паперів емітента із | |
| | | |часткою більше 3% | |
| | | |від частки акцій | |
| | | |українських емітентів| |
| | | |в портфелі | |
|----------------+--------+-------+----------------------------|
|Цінні папери, | 5% | + 2 | |
|дохід за якими | | | |
|гарантовано |--------+-------| |