• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Лист, Висновок від 25.09.2013 № 3303-06/33555-12
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 25.09.2013
  • Номер: 3303-06/33555-12
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Висновок
  • Дата: 25.09.2013
  • Номер: 3303-06/33555-12
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
25.09.2013 № 3303-06/33555-12
Комунальному підприємству
"Тролейбусне депо № 3"
вул. П. Свистуна, 2-б, м. Харків, 61007
Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг із використання інфраструктури наземного міського електричного транспорту (оголошення № 160797 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 19.08.2013 № 65 (808)), проведеної комунальним підприємством "Тролейбусне депо № 3" м. Харків (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у комунального підприємства "Міськелектротранссервіс" м. Харків.
I. Дата початку здійснення моніторингу 21.08.2013.
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення від 21.08.2013 № 3303-06/29356-12).
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про застосування процедури закупівлі в одного послуг із використання інфраструктури наземного міського електричного транспорту оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 26.07.2013 № 32.
У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 5 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
У пункті 7 обґрунтування зазначено, що документами, які підтверджують наявність умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, є рішення Харківської міської ради від 26.05.2010 № 104/10 "Про створення комунального підприємства "Міськелектротранссервіс", лист департаменту транспорту Харківської міської ради від 24.07.2013 № 1331/0/78-13.
У пункті 6 обґрунтування зазначені причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника, де вказано те, що для забезпечення повсякденної діяльності комунального підприємства "Тролейбусне депо № 3" та забезпечення безперебійного руху тролейбусів по маршрутам м. Харкова необхідно, щоб контактна та кабельні мережі, тягові підстанції, спеціалізований рухомий склад, транспортні засоби, комплекс програмно-технічних засобів автоматизованої системи диспетчерського управління міським пасажирським транспортом функціонували стабільно в рамках вимог нормативних документів.
З метою підвищення ефективності утримання колійного господарства міського наземного електротранспорту, контактної мережі, розвитку трамвайних та тролейбусних ліній, надійного енергозабезпечення наземного електричного транспорту та безпеки дорожнього руху, на підставі ст. 56, 78 Господарського кодексу України , ст. 26, 42, 50, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" Харківська міська рада своїм рішенням від 26.05.2010 № 104/10 створила комунальне підприємство "Міськелектротранссервіс".
За результатами дослідження ринку постачання "Послуги, суміжні з дорожнім перевезенням (послуги з використання інфраструктури наземного міського електричного транспорту)" згідно ДК 016-2010 код 52.21.2 в межах м. Харкова комунальне підприємство "Міськелектротранссервіс" є балансоутримувачем колійного господарства міського наземного електричного транспорту, контактної мережі трамвайних та тролейбусних ліній, кабельної мережі, тягових підстанцій, спеціалізованого рухомого складу, та транспортних засобів, комплексу програмно-технічних засобів автоматизованої системи диспетчерського управління міським пасажирським транспортом з часткою 100 % на ринку постачання послуг з використання інфраструктури наземного міського електричного транспорту в м. Харкові.
Інші підприємства, які мають на балансі інфраструктуру міського наземного електричного транспорту і здійснюють зазначені функції, в м. Харкові відсутні (лист Департаменту транспорту Харківської міської ради від 24.07.2013 № 1331/0/78-13).
Зазначені у пункті 6 обґрунтування причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника, підтверджуються змістом листа Департаменту транспорту Харківської міської ради № 1331/0/78-13 від 24.07.2013 щодо закупівлі послуг із використання інфраструктури наземного міського електричного транспорту.
Таким чином, у Замовника мали місце передумови для прийняття рішення про застосування процедури закупівлі у одного учасника (комунальне підприємство "Міськелектротранссервіс", м. Харків) послуг із використання інфраструктури наземного міського електричного транспорту у зв'язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника застосовано Замовником за наявності умови, передбаченої пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.
Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

А.Є. Рубан
( Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua )