ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
23.12.2015 № 920 |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Національного банку № 90 від 30.06.20 20 )
Про внесення змін до Положення про порядок організації та проведення перевірок з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
Відповідно до статей 3, 14 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" , статей 7, 15, 55, 56 Закону України "Про Національний банк України" , статті 63 Закону України "Про банки і банківську діяльність" , а також з метою підвищення ефективності здійснення Національним банком України нагляду за дотриманням банками, філіями іноземних банків, небанківськими фінансовими установами-резидентами, які є платіжними організаціями та/або членами чи учасниками платіжних систем, у частині надання ними фінансової послуги щодо переказу коштів на підставі відповідних ліцензій, зокрема Національного банку України (крім операторів поштового зв'язку в частині здійснення ними переказу коштів) (далі - фінансові установи), вимог законодавства України, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, Правління Національного банку України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Унести до Положення про порядок організації та проведення перевірок з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 20 червня 2011 року № 197, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 липня 2011 року за № 852/19590 (у редакції постанови Правління Національного банку України 31 липня 2015 року № 499) (далі - Положення), такі зміни:
1) у розділі II:
у пункті 14 цифри "20" замінити цифрами "30";
в абзаці другому пункту 19 цифри "20" замінити цифрами "30";
в абзаці першому пункту 24 слово "п'ятого" замінити словом "десятого";
2) у розділі IV:
підпункт 3 пункту 31 після слів "(їх копій та/або витягів з них)" доповнити словом "звітів";
доповнити розділ після пункту 32 новим пунктом 32-1 такого змісту:
"32-1. З метою здійснення Національним банком оцінки ризиків використання послуг банків для легалізації кримінальних доходів або фінансування тероризму банки щоквартально складають, підписують та надають Національному банку Звіт з питань управління ризиками у сфері фінансового моніторингу та Звіт з питань оцінки ризиків у сфері фінансового моніторингу (далі - звіти) за формами та в порядку, визначеними в додатку 1 та додатку 2 до цього Положення відповідно.
Керівник банку зобов'язаний забезпечити своєчасне подання звітів, надання повної та достовірної інформації у звітах за формами, у порядку і в терміни, визначені в додатках 1 та 2 до цього Положення.
Звіти підписують особи, які обіймають посади, визначені в зразках форм, або особи, які виконують їх обов'язки.
Файли з даними звітів засвідчують електронним цифровим підписом. Перед надсиланням до Національного банку здійснюється захист цих файлів за допомогою спеціального програмного комплексу "АРМ НБУ - Інформаційний";
пункт 33 після слова "отриманих" доповнити словом "звітів,", після слів "свідчити про" - словами "наявність ознак", після слів "ризикової діяльності" - словами "неподання звітів";
3) доповнити Положення новими додатками 1 та 2, що додаються.
2. Департаменту фінансового моніторингу (Береза І.В.) довести зміст цієї постанови до відома банків та фінансових установ і забезпечити її розміщення на сторінці Офіційного інтернет-представництва Національного банку України.
3. Департаменту інформаційних технологій (Нагорнюк В.В.) розробити структуру файлів для подання банками звітів за формами, визначеними в додатку 1 та додатку 2 до Положення, і надіслати банкам для використання в роботі.
4. Уперше звіти за формами, визначеними в додатку 1 та додатку 2 до Положення, подаються банками за IV квартал 2015 року не пізніше десятого робочого дня місяця після звітного періоду.
5. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на першого заступника Голови Національного банку України Писарука О.В.
6. Постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її офіційного опублікування.
Голова | В.О. Гонтарева |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби фінансового моніторингу України Міністр фінансів України | І.Б. Черкаський Н. Яресько |
Додаток 1
до Положення про порядок
організації та проведення перевірок
з питань запобігання та протидії
легалізації (відмиванню) доходів,
одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму
та фінансуванню розповсюдження
зброї масового знищення
(у редакції постанови Правління
Національного банку України
23.12.2015 № 920
(пункт 32-1 розділу IV)
Подається щоквартально
електронною поштою
банками - юридичними особами
(в цілому по банку) Центральній
розрахунковій палаті не пізніше
десятого робочого дня місяця,
після звітного періоду
ЗВІТ
з питань управління ризиками у сфері фінансового моніторингу станом на ______________ 20__ року
__________________________________________________________________
(найменування банку)
№ з/п | № питання | Назва показника | Відповідь* |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | I | Корпоративне управління та роль органів управління банку | |
2 | 1 | Чи наявні в банку належним чином затверджені внутрішні документи з питань фінансового моніторингу (далі - внутрішні документи) | 001, 002 |
3 | 2 | Скільки часу минуло з моменту затвердження останніх внутрішніх документів (змін до них) | 000, 003, 004, 005, 006 |
4 | 3 | Чи наявна належним чином затверджена окрема програма з управління комплаєнс-ризиками з питань фінансового моніторингу | 001, 002 |
5 | 4 | Чи проводяться керівництвом банку зустрічі з відповідними співробітниками або підрозділами банку та чи забезпечується ефективне впровадження програм запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (далі - запобігання та протидія легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму) | 000, 007, 008, 009, 010 |
6 | 5 | Як часто здійснюється перегляд внутрішніх документів | 000, 011, 012, 013, 014 |
7 | 6 | Чи виділило керівництво банку достатні фінансові, людські та інші ресурси для виконання функції у сфері запобігання та протидії легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму (далі - ПВК/ФТ) | 001, 002 |
8 | 7 | Чи затверджує Спостережна рада (Наглядова рада) банку (інші органи управління банку) та/або чи затверджується на рівні банківської групи програма (політика) банку з питань ПВК/ФТ | 001, 002 |
9 | 8 | Зазначте роль Спостережної ради (Наглядової ради) банку (інших органів управління банку) та/або Групи (банківської групи) в організації внутрішньобанківської системи ПВК/ФТ | 091 |
10 | II | Управління інформаційними системами | |
11 | 9 | Чи закріплені в програмах та процедурах банку вимоги до інформаційних систем щодо управління ризиками використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму (далі - ризик ВК/ФТ) | 001, 002 |
12 | 10 | Чи включають програми та процедури банку такі вимоги до інформаційних систем (відповідь надається у відсотках): | 000, 015, 016, 017, 018 |
13 | 10.1 | фіксацію відповідної інформації щодо всіх клієнтів, у тому числі інформації про встановлені їм рівні ризики | |
14 | 10.2 | фіксацію встановлення нових відносин з клієнтами | |
15 | 10.3 | фіксацію випадків розірвання відносин з клієнтами | |
16 | 10.4 | фіксацію випадків завершення відносин з клієнтами | |
17 | 10.5 | фіксацію випадків, коли відносини з клієнтом не були встановлені або були розірвані на підставі вимог, установлених законодавством з питань фінансового моніторингу | |
18 | 10.6 | перевірку клієнтів за наявними в банку базами даних (базами даних, доступ до яких банк має відповідно до укладених угод), що містить інформацію відносно ризиків ВК/ФТ клієнтів, а також з використанням інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою) | |
19 | 10.7 | визначення випадків відсутності (необхідності уточнення) інформації щодо ідентифікації та вивчення клієнтів | |
20 | 10.8 | збереження інформації в такий спосіб, що легко дозволяє відновлювати її та відслідковувати всі фінансові операції | |
21 | 10.9 | здійснення аналізу фінансових операцій клієнта, що дозволяє визначати незвичайну діяльність | |
22 | 10.10 | інформування в разі здійснення незвичної або підозрілої діяльності | |
23 | 10.11 | інформування, якщо фінансова операція здійснюється на значну суму | |
24 | III | Управління ризиками | |
25 | 11 | Чи наявна у внутрішніх документах з питань ПВК/ФТ функція управління ризиками | 000, 019, 020, 021, 022 |
26 | 12 | Чи займається підрозділ управління ризиками питаннями у сфері ПВК/ФТ | 001, 002 |
27 | 13 | Чи наявний у банку порядок аналізу ризику ВК/ФТ | 000, 023, 024, 025, 026 |
28 | 14 | Якщо так, то як часто він проводиться | 000, 027, 028, 029, 030 |
29 | 15 | Чи наявна в банку класифікація окремих видів та категорій продуктів, клієнтів або географічних регіонів/ринків, що визначаються як високоризикові | 001, 002 |
30 | 16 | Скільки таких видів було визначено для кожної нижченаведеної категорії | 091 |
31 | 16.1 | продукти/послуги банку | |
32 | 16.2 | клієнти банку | |
33 | 16.3 | географічне розташування | |
34 | 16.4 | канали надання банком послуг | |
35 | 17 | Скільки власних критеріїв високого рівня ризику за типом клієнта, видом товарів, послуг, географічним розташуванням установлено банком, крім тих, що визначені законодавством України | 091 |
36 | 18 | Чи приймає керівництво банку до уваги ризики ВК/ФТ під час затвердження рішення щодо розширення бізнесу, наприклад нові філії, ринки (внутрішній та закордонний), нові продукти | 001, 002 |
37 | 19 | Якщо так, то хто бере участь в оцінюванні ризиків ВК/ФТ | 000, 031, 032, 033, 034 |
38 | 20 | Чи інформується керівництво банку про зміни в рівнях ризику ВК/ФТ | 001, 002 |
39 | 21 | Якщо так, то яким чином це впливає на прийняття керівництвом банку рішень щодо управління ризиками ВК/ФТ | 000, 035, 036, 037, 038 |
40 | IV | Порядок здійснення ідентифікації та вивчення клієнта | |
41 | 22 | Чи наявний у банку належним чином затверджений порядок здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів | 001, 002 |
42 | 23 | Чи впровадив банк основні вимоги законодавства з питань ПВК/ФТ у порядку здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів щодо (відповідь надається у відсотках): | 000, 015, 016, 017, 018 |
43 | 23.1 | фізичних осіб-резидентів, які відкривають рахунки | |
44 | 23.2 | фізичних осіб-нерезидентів, які відкривають рахунки | |
45 | 23.3 | фізичних осіб-підприємців, які відкривають рахунки | |
46 | 23.4 | юридичних осіб-резидентів, які відкривають рахунки | |
47 | 23.5 | юридичних осіб-нерезидентів, які відкривають рахунки | |
48 | 23.6 | кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) | |
49 | 23.7 | кореспондентських відносин з банками-нерезидентами | |
50 | 23.8 | публічних діячів, близьких та/або пов'язаних з ними осіб | |
51 | 23.9 | неприбуткових організацій | |
52 | 23.10 | осіб, які здійснюють фінансові операції без відкриття рахунку | |
53 | 23.11 | інше | |
54 | 24 | Чи застосовується під час здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів такі процедури: | 000, 039, 040, 041, 042 |
55 | 24.1 | установлення ділових відносин з новим клієнтом або відмови в обслуговуванні, уключаючи розірвання наявних ділових відносин | |
56 | 24.2 | класифікація ризиків клієнтів | |
57 | 24.3 | поглиблена перевірка та вивчення високоризикових клієнтів, продуктів, фінансових операцій тощо | |
58 | 24.4 | моніторингу клієнтських рахунків та фінансових операцій | |
59 | 25 | Чи передбачена процедурами банку диференціація порядку вивчення клієнтів залежно від рівня їх ризиків | 001, 002 |
60 | 26 | Якщо варіант відповіді на 25 питання "Так", то зазначається опис порядку | 091 |
61 | 27 | Чи застосовуються вимоги ПВК/ФТ до порядку здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів у частині (відповідь надається у відсотках): | 000, 015, 016, 017, 018 |
62 | 27.1 | фіксації інформації щодо мети та характеру ділових відносин/фінансових операцій | |
63 | 27.2 | установлення окремого порядку здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів-публічних діячів, банків-кореспондентів та інших високоризикових клієнтів та фінансових операцій тощо | |
64 | 27.3 | оновлення інформації щодо клієнтів | |
65 | 28 | Для яких категорій клієнтів порядок здійснення ідентифікації та вивчення клієнтів вимагає зазначення такої інформації (відповідь надається у відсотках): | 000, 015, 016, 017, 018 |
66 | 28.1 | сфера діяльності/професія/зміст діяльності | |
67 | 28.2 | мета відкриття рахунку | |
68 | 28.3 | джерела походження коштів | |
69 | 28.4 | джерела походження активів | |
70 | 29 | Чи включають процедури ідентифікації та вивчення для всіх клієнтів здійснення таких дій (відповідь надається у відсотках): | 000, 015, 016, 017, 018 |
71 | 29.1 | перевірку чинності/достовірності документів | |
72 | 29.2 | особисту зустріч з потенційним клієнтом (представником клієнта) | |
73 | 29.3 | здійснення поглибленої перевірки клієнтів, віднесених до категорії високого ризику, які пов'язані з високоризиковою діяльністю та/або походженням з країни, у якій не застосовуються або застосовуються недостатньою мірою рекомендації Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (далі - FATF) та інших міжнародних організацій, що провадять діяльність у сфері ПВК/ФТ | |
74 | 29.4 | стосовно юридичних осіб отримання інформації щодо роду діяльності, розташування, фінансового стану, характеру очікуваних фінансових операцій тощо | |
75 | 30 | Якщо банк є посередником або отримувачем під час здійснення міжнародних платежів, чи наявні в банку такі вимоги (відповідь надається у відсотках): | 000, 015, 016, 017, 018 |
76 | 30.1 | здійснення ідентифікації ініціатора платежу та за необхідності зупинення чи відмова в здійсненні платежу в разі недостатньої інформації щодо його ініціатора або бенефіціара | |
77 | 30.2 | перевірка міжнародних платежів відповідно до санкційних списків, закріплених у Резолюціях Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй 1267 та 1373 | |
78 | 30.3 | здійснення ідентифікації особи, яка звернулася до банку для отримання переказу | |
79 | 31 | Чи передбачена в банку адміністративна відповідальність співробітників у разі здійснення порушень ними процедури ідентифікації та вивчення клієнтів | 001, 002 |
80 | 32 | Чи притягувалися до відповідальності співробітники банку за порушення ними процедури ідентифікації та вивчення клієнтів за останні три роки | 001, 002 |
81 | 33 | Чи здійснюється аналіз фінансових операцій пов'язаних між собою клієнтів | 001, 002 |
82 | V | Моніторинг та звітування про фінансові операції | |
83 | 34 | Чи присутні вимоги щодо моніторингу фінансових операцій клієнта та здійснення аналізу загальної поведінки клієнта на наявність незвичних/підозрілих дій | 001, 002 |
84 | 35 | Яким чином здійснюється моніторинг фінансових операцій клієнта та аналіз загальної поведінки клієнта на наявність незвичних/підозрілих дій: безпосередньо працівниками або автоматично | 091 |
85 | 36 | Чи наявні у внутрішніх документах вимоги щодо здійснення моніторингу клієнта та його фінансових операцій залежно від рівня його ризику | 001, 002 |
86 | 37 | Чи наявні вимоги проведення посиленого моніторингу фінансових операцій клієнтів з високим рівнем ризику | 001, 002 |
87 | 38 | Чи наявна в банку система моніторингу та звітування щодо незвичної та підозрілої діяльності клієнтів банку, у тому числі клієнтів його філій, інших відокремлених підрозділів та дочірніх компаній | 001, 002 |
88 | 39 | Яка процедура застосовується у випадку, якщо рахунок, фінансова операція або діяльність клієнта визнані банком незвичними або підозрілими | 091 |
89 | 40 | Зазначена в питанні 39 процедура банку задокументована/регламентована | 001, 002 |
90 | 41 | Які посадові особи банку здійснюють аналіз виявленої незвичної або підозрілої діяльності клієнта | 091 |
91 | 42 | Опис процедур, які проводяться для визначення необхідності віднесення фінансової операції до такої, що підлягає фінансовому моніторингу | 091 |
92 | 43 | Яка посадова особа банку приймає рішення про внесення інформації до реєстру фінансових операцій та чи документується процес їх прийняття | 091 |
93 | 44 | Чи передбачена в банку адміністративна відповідальність співробітників банку за недотримання порядку моніторингу фінансових операцій та звітування про фінансові операції | 001, 002 |
94 | 45 | Чи притягувалися до відповідальності співробітники банку за недотримання порядку моніторингу фінансових операцій та звітування про фінансові операції протягом останніх трьох років | 001, 002 |
95 | VI | Збереження документів та інформації | |
96 | 46 | Чи наявні в банку процедури, які передбачають фіксацію отримання документів та збереження інформації | 001, 002 |
97 | 47 | Якщо варіант відповіді на питання 46 "Так", то зазначається перелік процедур, які передбачають фіксацію отримання документів та збереження інформації | 091 |
98 | 48 | Який термін зберігання документів та інформації щодо ідентифікації клієнта, його фінансових операцій, звітів про підозрілі фінансові операції/незвичну діяльність тощо | 000, 043, 044, 045, 046 |
99 | 49 | Форма збереження інформації: на папері, в електронному вигляді, у приміщенні банку чи в зовнішніх зберігачів | 000, 047, 048, 049, 050 |
100 | 50 | Наявність вимог до записів про те, що вони мають бути вичерпними, детальними та зберігатися з можливістю відновлення інформації про фінансові операції | 001, 002 |
101 | 51 | Опис процедури отримання доступу до інформації, пов'язаної з ПВК/ФТ | 091 |
102 | 52 | Час, протягом якого можливим є отримання інформації та/або документів щодо конкретного клієнта (його фінансових операцій) п'ятирічної давності | 091 |
103 | 53 | Наявність проведення процедури, передбаченої в питанні 52 | 001, 002 |
104 | 54 | Наявність запитів від правоохоронних органів щодо інформації про клієнта протягом звітного періоду | 001, 002 |
105 | 55 | У разі надходження запитів, передбачених у питанні 54, зазначити інформацію про їх виконання | 091 |
106 | VII | Внутрішній контроль, а також внутрішній та зовнішній аудити | |
107 | 56 | Періодичність проведення в банку внутрішніх аудиторських перевірок з питань дотримання вимог законодавства з питань ПВК/ФТ | 000, 051, 052, 053, 054 |
108 | 57 | Дата останньої внутрішньої аудиторської перевірки в банку з питань ПВК/ФТ | 091 |
109 | 58 | Наявність виявлених Національним банком України (далі - Національний банк) у діяльності підрозділу внутрішнього аудиту банку за останні три роки недоліків | 001, 002 |
110 | 59 | Механізм здійснення контролю за усуненням виявлених Національним банком недоліків у роботі внутрішнього аудиту банку | 091 |
111 | 60 | Наявність функції внутрішнього аудиту з урахуванням рівня виявлених ризиків ВК/ФТ | 001, 002 |
112 | 61 | Наявність аудиторських перевірок відповідності дій банку щодо клієнтів, продуктів/послуг та географічних регіонів, яким притаманний високий ризик, внутрішнім документам | 001, 002 |
113 | 62 | Опис порядку надання керівництву банку результатів аудиторських звітів та подальшого контролю за усуненням виявлених зауважень та недоліків | 091 |
114 | 63 | Чи включають такі звіти питання ПВК/ФТ? Якщо так, то описати які саме | 091 |
115 | 64 | Чи здійснюються відповідальним працівником банку перевірки підрозділів банку та його працівників щодо виконання ними внутрішніх документів | 000, 051, 052, 053, 054 |
116 | 65 | Чи були вжиті заходи за результатами виявлених останньою аудиторською перевіркою банку порушень з питань ПВК/ФТ (відповідь надається у відсотках) | 000, 015, 016, 017, 018 |
117 | 66 | Наявність відповідних механізмів для розподілу функцій та уникнення конфлікту інтересів відносно управління ризиків ВК/ФТ | 001, 002 |
118 | 67 | Чи включала остання перевірка банку, яку здійснювали зовнішні аудитори, аналіз внутрішньобанківської системи з питань ПВК/ФТ | 001, 002 |
119 | 68 | Якщо так, то які були результати зовнішніх аудиторських перевірок банку та форма повідомлення про їх результати керівництва банку | 091 |
120 | 69 | Чи були встановлені під час здійснення Національним банком останньої перевірки банку порушення вимог законодавства з питань ПВК/ФТ | 055, 056, 057, 058, 059 |
121 | VIII | Комплаєнс | |
122 | 70 | Чи передбачає внутрішньобанківська система банку з питань ПВК/ФТ ефективну взаємодію відповідального працівника із структурними підрозділами в процесі управління ризиками | 000, 060, 061, 062, 063 |
123 | 71 | Чи погоджений Національним банком відповідальний працівник банку | 001, 002 |
124 | 72 | Надати відомості про відповідального працівника банку (його прізвище, ім'я, по батькові, посадові обов'язки та місце в організаційній структурі банку) | 091 |
125 | 73 | Досвід роботи відповідального працівника у сфері ПВК/ФТ | 000, 064, 065, 066, 067 |
126 | 74 | Надайте відомості щодо останньої дати навчання відповідального працівника | 000, 067, 068, 069, 070 |
127 | 75 | Наявність у банку механізму відстеження змін у законодавстві з питань ПВК/ФТ та їх впровадження до внутрішніх документів | 000, 071, 072, 073, 074 |
128 | 76 | Чи є відповідальний працівник у кожному відокремленому підрозділі банку | 001, 002 |
129 | 77 | Якщо так, то описати взаємовідносини відповідального працівника відокремленого підрозділу банку з відповідальним працівником у головному офісі | 091 |
130 | 78 | Чи виконує відповідальний працівник інші функції, крім ПВК/ФТ? Якщо так, то які саме | 091 |
131 | 79 | Частка робочого часу відповідального працівника, який він приділяє питанням ПВК/ФТ, у загальному обсязі робочого часу (відповідь надається у відсотках) | 000, 075, 076, 077, 078 |
132 | 80 | Якими фінансовими, людськими (кількість співробітників підрозділу фінансового моніторингу) та іншими ресурсами розпоряджається відповідальний працівник для виконання покладених на нього завдань? Чи є ці ресурси достатніми? Надати розгорнуту відповідь | 091 |
133 | IX | Навчання та підбір персоналу | |
134 | 81 | Який порядок проведення навчання передбачає затверджена в банку програма навчання з питань ПВК/ФТ | 000, 079, 080, 081, 082 |
135 | 82 | Скільки складав бюджет зовнішнього навчання з питань ПВК/ФТ минулого та цього року | 091 |
136 | 83 | Частота проведення навчань з питань ПВК/ФТ | 000, 083, 084, 085, 086 |
137 | 84 | Зазначити, коли навчання з питань ПВК/ФТ проводилися в останнє | 091 |
138 | 85 | Який відсоток працівників банку зобов'язаний брати участь у навчанні з питань ПВК/ФТ | 000, 015, 016, 017, 018 |
139 | 86 | Чи брали участь у навчаннях з питань ПВК/ФТ голова та члени правління банку | 001, 002 |
140 | 87 | Перелік питань, вивчення яких відбувається під час навчання з питань ПВК/ФТ (наприклад, законодавство України, міжнародні стандарти, рекомендації FATF тощо) | 091 |
141 | 88 | Наявність спеціальних навчальних програм з питань ПВК/ФТ, розроблених та впроваджених відповідно до посадових обов'язків працівників | 001, 002 |
142 | 89 | Форми проведення навчання з питань ПВК/ФТ: | 000, 087, 088, 089, 090 |
143 | 89.1 | семінари та практичні заняття | |
144 | 89.2 | самостійні заняття | |
145 | 89.3 | заняття на комп'ютерах | |
146 | 89.4 | інше | |
147 | 90 | Чи здійснює банк документування та фіксування результатів навчання з питань ПВК/ФТ | 001, 002 |
148 | 91 | Чи перевіряє внутрішній аудит банку якість навчальних програм та чи оцінює їх ефективність | 001, 002 |
149 | 92 | Опис інших механізмів забезпечення ефективності навчальних програм з питань ПВК/ФТ у разі їх наявності | 091 |
150 | 93 | Чи наявна в банку внутрішня кадрова політика та процедури, що контролюють ділову репутацію фахівців/працівників банку | 001, 002 |
151 | 94 | Чи здійснює банк перевірку осіб, які претендують на працевлаштування в банку (наприклад, на наявність/відсутність відповідного досвіду, судимості тощо) | 001, 002 |
152 | 95 | Якщо відповідь на питання 94 "Так", то зазначити які ще перевірки осіб, які претендують на працевлаштування в банку, здійснює банк | 091 |
__________
* Відповідно до каталогів.
"___" ________ 20__ року Голова правління ____________
(підпис)
______________________ Відповідальний працівник ____________
(прізвище виконавця, Банку (підпис)
номер телефону)
Каталог відповідей