• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України

Адміністрація Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України | Наказ від 26.11.2012 № 682
Реквізити
  • Видавник: Адміністрація Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 26.11.2012
  • Номер: 682
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Адміністрація Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 26.11.2012
  • Номер: 682
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ
ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ 26.11.2012 N 682
Про затвердження Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
( Щодо змін додатково див. Накази Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 13 від 16.01.2014 № 16 від 15.01.2015 )
Відповідно до Закону України "Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України", Положення про Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, затвердженого Указом Президента України від 30.06.2011 № 717, Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 № 59, і наказу Адміністрації Держспецзв’язку від 30.08.2012 № 475 "Про проведення організаційних заходів в Адміністрації Держспецзв’язку"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, що додається.
2. Накази Адміністрації Держспецзв’язку від 01.12.2011 № 358 "Про затвердження Положення про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України", від 02.04.2012 № 136 "Про внесення змін до наказу Адміністрації Держспецзв’язку від 01.12.2011 № 358" та від 28.05.2012 № 264 "Про внесення змін до наказу Адміністрації Держспецзв’язку від 01.12.2011 № 358" визнати такими, що втратили чинність.
Голова Служби Г.А. Резніков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації Державної
служби спеціального зв’язку та
захисту інформації України
"26" листопада 2012 року № 682
ПОЛОЖЕННЯ
про Фінансово-економічний департамент Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає статус, структуру, основні завдання, функції та повноваження Фінансово-економічного департаменту Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (далі – Департамент).
1.2. Департамент є структурним підрозділом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (далі – Адміністрація Держспецзв’язку).
1.3. Департамент підпорядковується безпосередньо Голові Держспецзв’язку.
1.4. Безпосереднє керівництво діяльністю Департаменту здійснює директор Департаменту.
1.5. Організаційна структура та штатна чисельність Департаменту затверджуються Головою Держспецзв’язку за поданням директора Департаменту.
1.6. У своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами, розпорядженнями і декретами Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ, наказами Адміністрації Держспецзв’язку та цим Положенням.
1.7. Департамент організовує свою діяльність відповідно до затвердженого Головою Держспецзв’язку річного плану, який розробляється на основі Плану службової діяльності Держспецзв’язку на поточний рік.
1.8. Департамент комплектується особами начальницького складу, державними службовцями та працівниками (далі – особовий склад), які за своїми діловими і моральними якостями, освітнім рівнем і станом здоров’я здатні виконувати визначені їх посадовими інструкціями завдання та функції.
1.9. Особовий склад Департаменту здійснює свою діяльність відповідно до посадових інструкцій, затверджених у встановленому порядку.
1.10. Департамент при вирішенні поставлених перед ним завдань у межах своєї компетенції взаємодіє зі структурними підрозділами Кабінету Міністрів України, Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством соціальної політики України, Державною казначейською службою України, Державною фінансовою інспекцією України, іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, військовими формуваннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від їх форми власності, а також структурними підрозділами Адміністрації, регіональними органами, територіальними підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку (далі – органи, підрозділи, заклади та установи Держспецзв’язку), державними підприємствами, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку.
1.11. Загальні права та обов’язки осіб начальницького складу Департаменту визначаються Законом України "Про Дисциплінарний статут Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України" та Положенням про проходження служби в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2006 № 1828, а державних службовців, прийнятих на державну службу в Адміністрацію Держспецзв’язку, та працівників, які уклали трудовий договір з Адміністрацією Держспецзв’язку, – Кодексом законів про працю України, Законом України "Про державну службу", іншими нормативно-правовими актами України та Адміністрації Держспецзв’язку.
1.12. Організація роботи Департаменту та його структурних підрозділів ґрунтується на безумовному виконанні вимог чинного законодавства та наказів Адміністрації Держспецзв’язку, одноосібному керівництві при вирішенні службових питань з визначенням конкретної відповідальності посадових осіб за стан справ на дорученій ділянці роботи, контролі керівним складом Департаменту за своєчасною організацією та здійсненням заходів, що спрямовані на виконання покладених на Департамент завдань і функцій.
1.13. Департамент у межах компетенції готує проекти рішень, які після затвердження Головою Держспецзв’язку обов'язкові для виконання структурними підрозділами Адміністрації Держспецзв’язку, а також органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку, державними підприємствами, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку.
1.14. Для забезпечення виконання завдань, функцій і реалізації повноважень, визначених цим Положенням, Департамент має бланки, печатки та штампи встановленої форми, службовий транспорт, технічні засоби, обладнання та майно, передбачене нормами належності.
1.15. До складу Департаменту входять 3 структурні підрозділи:
1 управління (планування та організація фінансової діяльності);
2 управління (бухгалтерський облік та звітність);
3 відділ (інформаційно-аналітичне забезпечення службової діяльності).
1.16. Положення про структурні підрозділи Департаменту затверджує директор Департаменту.
1.17. Діяльність Департаменту спрямована на фінансово-економічне забезпечення виконання покладених на Держспецзв’язку завдань.
1.18. Покладання на Департамент обов’язків, не передбачених цим Положенням і таких, що не стосуються питань планування та організації фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, не допускається.
2. Завдання Департаменту
Основними завданнями Департаменту є:
1) здійснення нормативно-правового й організаційно-методичного забезпечення бюджетного поточного і перспективного програмно-цільового фінансового планування;
2) забезпечення фінансовими ресурсами службової та господарської діяльності Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
3) формування та реалізація бюджетної політики Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період;
4) аналіз та оцінка фінансово-господарської діяльності державних підприємств, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку;
5) організаційно-методичне забезпечення застосування чинних положень нормативно-правових актів з питань оплати праці та грошового забезпечення;
6) організація та методичне керівництво щодо ведення бухгалтерського і податкового обліку органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку;
7) безпосереднє ведення бухгалтерського і податкового обліку фінансово-господарської діяльності Адміністрації Держспецзв’язку;
8) забезпечення подання до відповідних органів фінансової, податкової звітності Адміністрації Держспецзв’язку, у тому числі зведеної фінансової звітності, а також статистичної звітності з питань, які належать до компетенції Департаменту;
9) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
10) нормотворча діяльність з питань грошового забезпечення та заробітної плати.
3. Функції Департаменту
Відповідно до своїх завдань Департамент:
1) розглядає і узагальнює проекти кошторисів за загальним і спеціальним фондами державного бюджету на утримання Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку і на їх підставі формує проекти зведених кошторисів Держспецзв’язку та розрахунки до них, погоджує їх у відповідних державних органах;
2) розглядає і подає на затвердження Голові Держспецзв’язку кошториси і плани асигнувань Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, плани використання бюджетних коштів вищих навчальних закладів і наукових установ;
3) подає на затвердження Голові Держспецзв’язку зміни до кошторисів за загальним і спеціальним фондами, зміни до планів асигнувань Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, планів використання бюджетних коштів вищих навчальних закладів і наукових установ;
4) готує пропозиції Голові Держспецзв’язку щодо розподілу та перерозподілу річних призначень загального фонду між Адміністрацією, органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку, пропозиції щодо перерозподілу коштів спеціального фонду Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
5) формує та забезпечує погодження в Міністерстві фінансів України бюджетного запиту Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період;
6) на підставі пропозицій відповідальних за виконання бюджетних програм визначає повну потребу в бюджетних асигнуваннях Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період;
7) на підставі пропозицій відповідальних за виконання бюджетних програм підрозділів складає та подає до Міністерства фінансів України паспорти бюджетних програм за бюджетними програмами Адміністрації Держспецзв’язку на відповідний бюджетний період, вносить зміни до них і звітує в установлені строки;
8) розподіляє відкриті асигнування між Адміністрацією, органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку відповідно до затверджених кошторисів і планів асигнувань;
9) веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку;
10) погоджує фінансові плани державних підприємств, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку, та подає їх на затвердження Голові Держспецзв’язку;
11) складає зведений фінансовий план Адміністрації Держспецзв’язку щодо державних підприємств, що належать до сфери її управління, вносить зміни до нього та звітує в установлені строки;
12) проводить оцінку ефективності фінансово-господарської діяльності державних підприємств, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку;
13) погоджує плани використання бюджетних коштів навчальних закладів, наукових установ та одержувачів бюджетних коштів;
14) здійснює контроль за дотриманням кошторисної дисципліни органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку, а також виконанням фінансових планів державними підприємствами, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку;
15) узагальнює дані щодо планування фінансового забезпечення мобілізаційного розгортання органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
16) бере участь у перевірках щодо окремих питань використання бюджетних коштів Держспецзв’язку;
17) проводить фінансово-економічну експертизу проектів нормативно-правових актів;
18) надає фінансовим підрозділам органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку методологічну допомогу з питань організації нарахування грошового забезпечення, заробітної плати та виплат компенсаційного характеру особам рядового і начальницького складу, державним службовцям і працівникам Держспецзв’язку;
19) бере участь у розробці цільових і комплексних програм розвитку Держспецзв’язку, організації забезпечення їх виконання відповідними коштами;
20) проводить аналіз фактичних розмірів грошового забезпечення та заробітної плати особового складу Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, готує пропозиції щодо перерозподілу фондів оплати праці;
21) забезпечує дотримання норм чинного законодавства при визначенні розмірів посадових окладів особового складу Держспецзв’язку та розрахунку фонду оплати праці при підготовці штатних розписів органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
22) розробляє проекти нормативно-правових актів із питань перерозподілу бюджетних асигнувань, бюджетної політики, організації фінансового планування, бухгалтерського обліку в Держспецзв’язку, умов оплати праці та грошового забезпечення особового складу Держспецзв’язку. Визначає облікову політику Адміністрації Держспецзв’язку та затверджує графік документообігу для цілей бухгалтерського та управлінського обліку;
23) готує методичні вказівки і надає консультаційну допомогу органам, підрозділам, закладам та установам Держспецзв’язку з питань бюджетної політики та організації фінансового планування;
24) розглядає за дорученням керівництва Держспецзв’язку письмові та усні звернення громадян з питань, що належать до компетенції Департаменту, готує по них висновки і пропозиції для доповіді Голові Держспецзв’язку;
25) розглядає документальні матеріали щодо призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), поранення (контузії, травми або каліцтва) або інвалідності особи рядового чи начальницького складу та інвалідності особи, звільненої зі служби в Держспецзв’язку, та надає по них фінансово-економічний висновок щодо можливості призначення відповідної допомоги;
26) забезпечує виконання принципів ведення бухгалтерського і податкового обліку органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку;
27) відображає в регістрах бухгалтерського обліку проведені господарські операції по Адміністрації Держспецзв’язку;
28) своєчасно складає фінансову, бюджетну, податкову, статистичну, зведену та іншу звітність, подає її відповідним органам. Перелік статистичної звітності, що готується Департаментом, визначається щорічно наказом Адміністрації Держспецзв’язку відповідно до затвердженого плану державних статистичних спостережень;
29) здійснює поточний контроль за:
дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та за проведенням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;
правильністю зарахування та використання Адміністрацією Держспецзв’язку власних надходжень;
використанням фонду оплати праці Адміністрації Держспецзв’язку;
відповідністю обсягів видатків Річного плану державних закупівель Адміністрації Держспецзв’язку затвердженим обсягам кошторисних призначень;
веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової, податкової та бюджетної звітності, дотриманням вимог бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі фінансовими підрозділами органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
30) забезпечує своєчасне та у повному обсязі перерахування Адміністрацією Держспецзв’язку податкових зобов’язань і зборів (обов'язкових платежів) до відповідних бюджетів;
31) бере участь у проведенні інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
32) вживає заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведення контрольних заходів;
33) забезпечує здійснення внутрівідомчих розрахунків;
34) здійснює організаційно-методичне забезпечення застосування положень чинних нормативно-правових актів з питань оплати праці та грошового забезпечення;
35) оформлює фінансові документи для призначення пенсій, отримання пільг і виплат одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті), каліцтва або інвалідності особи начальницького складу Адміністрації Держспецзв’язку, а також виплат компенсаційного характеру;
36) погоджує кандидатури керівників фінансових підрозділів органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
37) організовує проведення заходів щодо підготовки і підвищення кваліфікації керівників і особового складу фінансових підрозділів органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
38) вживає заходів щодо автоматизації робіт з бюджетного планування та бухгалтерського обліку;
39) виконує завдання з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності Департаменту;
40) вживає заходів щодо охорони державної таємниці в Департаменті;
41) виконує інші функції, що випливають із покладених на Департамент завдань.
4. Права Департаменту
Департамент має право:
1) готувати в межах компетенції пропозиції щодо діяльності Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку;
2) залучати в установленому порядку особовий склад структурних підрозділів Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку для вирішення питань, що належать до компетенції Департаменту;
3) отримувати в установленому порядку від структурних підрозділів Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на Департамент завдань;
4) вести в установленому порядку службове листування зі структурними підрозділами Адміністрації, органами, підрозділами, закладами та установами Держспецзв’язку, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до компетенції Департаменту;
5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до компетенції Департаменту;
6) брати участь у нарадах, семінарах з питань, що належать до компетенції Департаменту;
7) за дорученням керівництва Держспецзв’язку брати участь у роботі комісій, делегацій, експертних і робочих груп.
5. Директор Департаменту
5.1. Департамент очолює директор, якого призначає на посаду і звільняє з посади Голова Держспецзв’язку за погодженням з Державною казначейською службою України.
5.2. Директор Департаменту підпорядковується безпосередньо Голові Держспецзв’язку.
5.3. На посаду директора Департаменту призначається особа, яка має повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом не менше 5 років, досвід роботи на керівних посадах не менше 3 років.
5.4. Директор Департаменту повинен знати закони, інші акти законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також основи технології виробництва продукції, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та порядок проведення розрахунків, порядок приймання, передання товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов'язань, основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
5.5. Директор Департаменту має двох заступників, один з яких очолює управління.
5.6. Заступники директора Департаменту призначаються на посади і звільняються з посад Головою Держспецзв’язку за поданням директора Департаменту.
5.7. У разі відсутності директора Департаменту його обов’язки виконує заступник директора Департаменту відповідно до посадової інструкції.
5.8. Завдання та обов’язки директора Департаменту:
1) здійснює керівництво діяльністю Департаменту, визначає ступінь відповідальності керівників підпорядкованих структурних підрозділів та своїх заступників;
2) розподіляє обов’язки між своїми заступниками та керівниками структурних підрозділів, очолює та контролює їх роботу;
3) виконує повноваження головного бухгалтера, які передбачено Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" і пунктом 13 Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 № 59;
4) організовує розроблення та впровадження в межах компетенції Департаменту державних науково-технічних і соціальних програм, планів розвитку відповідної сфери управління, сприяє вдосконаленню структури управління у цій сфері;
5) організовує перспективне та поточне планування службової діяльності Департаменту, вживає заходів щодо підтримання готовності Департаменту до виконання завдань за призначенням в особливий період та у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
6) здійснює та контролює процес виконання планів, проектів, програм, що стосуються діяльності Департаменту, вживає заходів щодо усунення недоліків та закріплення позитивних тенденцій;
7) забезпечує розроблення проектів нормативно-правових актів з питань, що стосуються діяльності Департаменту;
8) вивчає та ефективно використовує міжнародний досвід;
9) вносить пропозиції Голові Держспецзв’язку щодо структури Департаменту, положення про Департамент;
10) визначає потреби та пріоритетні напрями підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації особового складу Департаменту, у тому числі за рахунок міжнародної технічної допомоги та інших форм міжнародного співробітництва, вносить пропозиції щодо проведення цієї роботи в Держспецзв’язку;
11) організовує та керує професійною підготовкою, перепідготовкою та підвищенням кваліфікації особового складу Департаменту, здійснює контроль за її ходом, оцінює досягнуті підлеглими результати;
12) відповідає за стан і рівень мобілізаційної готовності Департаменту;
13) вживає заходів щодо забезпечення у Департаменті режиму секретності, організовує постійний контроль за охороною державної таємниці;
14) забезпечує дотримання особовим складом Департаменту вимог чинного законодавства, правил внутрішнього розпорядку, правил і норм охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту;
15) подає або порушує клопотання щодо нагородження особового складу Департаменту відомчими заохочувальними відзнаками Держспецзв’язку, державними нагородами тощо;
16) звітує Голові Держспецзв’язку про результати роботи Департаменту у порядку та терміни, визначені нормативними документами Адміністрації Держспецзв’язку;
17) працює з відомостями:
з питань бойової та мобілізаційної готовності у межах компетенції (частина 2 ст. 1.4.2 ЗВДТ);
про планування, розміщення, фінансування, виконання державного оборонного замовлення за його напрямами з розкриттям їх змісту за сукупністю всіх показників у цілому щодо Держспецзв’язку (ст. 2.1.15 ЗВДТ);
про штат, штатну чисельність, фактичну укомплектованість за штатом за сукупністю всіх показників у цілому щодо Держспецзв’язку (ст. 4.1.11 ЗВДТ);
про номенклатуру, фактичну наявність, фінансування, потребу в забезпеченні спеціальними технічними засобами чи спеціальною технікою за сукупністю всіх показників у цілому щодо Держспецзв’язку (ст. 4.5.2 ЗВДТ);
про обсяги матеріально-технічного та фінансового забезпечення заходів, передбачених мобілізаційними планами, якщо розкривається їх призначення, у цілому щодо Держспецзв’язку (ст. 4.5.4 ЗВДТ).
5.9. Директор Департаменту має право:
1) за дорученням керівництва Держспецзв’язку представляти Департамент та Адміністрацію Держспецзв’язку в інших органах влади, підприємствах, установах, організаціях з питань, що належать до компетенції Департаменту;
2) брати участь у проведенні перевірок, інспекцій і контрольних заходів з питань бюджетного планування та бухгалтерського обліку;
3) одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
4) вимагати від структурних підрозділів Адміністрації, органів, підрозділів, закладів та установ Держспецзв’язку, а також підприємств, що належать до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку, подання відомостей, інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Департамент завдань і функцій;
5) другого підпису фінансових, бухгалтерських документів, а також документів податкової та статистичної звітності;
6) відмовити у прийнятті до розгляду неналежним чином оформлених документів, які мають підтверджувати факт здійснення господарської операції, а також документів, які не відповідають встановленим принципам бюджетного планування в Держспецзв’язку;
7) подавати Голові Держспецзв’язку пропозиції щодо вдосконалення організаційно-штатної структури Департаменту;
8) здійснювати прийом особового складу Держспецзвязку з питань, що стосуються його компетенції.
5.10. Прийняття (передання) справ директора Департаменту у разі призначення на посаду або звільнення з посади здійснюється з урахуванням вимог пункту 12 Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 № 59.
5.11. Директор Департаменту відповідає за:
1) своєчасне та якісне виконання покладених на Департамент завдань;
2) сурове дотримання вимог нормативно-правових актів з питань проходження служби;
3) професійну підготовку, виховання, дисципліну, морально-психологічний стан особового складу Департаменту;
4) дотримання вимог нормативно-правових актів щодо збереження державної таємниці в Департаменті;
5) дотримання вимог правил охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки в Департаменті;
6) внутрішній порядок, стан і збереження технічних засобів Департаменту.
Т.в.о. заступника директораФінансово-економічного департаментуАдміністрації Держспецзв’язкупідполковник Держспецзв’язку О.П. Пономаренко