• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження інформаційних карток деяких адміністративних послуг у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що надаються Міністерством економічного розвитку і торгівлі України

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Наказ, Картка від 11.06.2013 № 621
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
11.06.2013 № 621
Про затвердження інформаційних карток деяких адміністративних послуг у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що надаються Міністерством економічного розвитку і торгівлі України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 524 від 06.05.2014 № 829 від 20.07.2015 № 847 від 12.06.2017 № 1125 від 10.08.2018 № 509 від 22.03.2019 Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 541 від 04.12.2019 )
На виконання статті 8 Закону України "Про адміністративні послуги",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі висновку про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні;
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі ліцензії на імпорт товарів;
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі ліцензії на експорт товарів:
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі дозволу на імпорт в Україну;
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі спеціальної ліцензії;
( Абзац восьмий пункту 1 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 829 від 20.07.2015 )( Абзац дев'ятий пункту 1 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 541 від 04.12.2019 )( Абзац десятий пункту 1 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017 )
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком;
( Абзац одинадцятий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 509 від 22.03.2019 )
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі дозволу на реекспорт товарів іноземного походження та товарів українського походження;
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі індивідуальної ліцензії на здійснення майнових інвестицій за межами України;
( Абзац чотирнадцятий пункту 1 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 524 від 06.05.2014 )
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економіки України від 14.08.2009 № 888 "Про затвердження стандартів надання деяких адміністративних послуг Міністерством економіки України у сфері зовнішньоекономічної діяльності".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр економічного
розвитку і торгівлі України

І.М. Прасолов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі висновку про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Повний пакет документів надсилається (за вибором здобувача ліцензії) поштовим відправленням з описом вкладення або подається особисто через поштову скриньку Мінекономрозвитку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, поштовий індекс: 01008, або в електронній формі - через Єдиний державний портал адміністративних послуг: www.my.gov.ua.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-12, (044) 200-47-73*37-08, (044) 200-47-73*37-09, (044) 200-47-73*37-21, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Видача документів за результатами надання адміністративних послуг здійснюється за графіком: у робочі дні з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45. У вихідні та святкові дні видача документів не здійснюється.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 829 від 20.07.2015; в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1125 від 10.08.2018 )
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги відповідно до вимог пункту 3 "Порядку видачі висновків про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні", затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.08.2011 № 42 (далі - Порядок), суб'єкти господарювання надсилають до Міністерства такі документи:
1) лист-звернення щодо видачі висновку у довільній формі на офіційному бланку суб'єкта господарювання за підписом керівника (або особи, яка виконує його обов'язки), скріплений печаткою суб'єкта господарювання (за наявності);
2) засвідчені підписом керівника (або особи, яка виконує його обов'язки) та печаткою (за наявності) суб'єкта господарювання копії та офіційні переклади (у разі, коли документи укладено лише іноземною мовою):
зовнішньоекономічного договору (контракту) з усіма додатками та специфікаціями або іншого документа, який є підставою для ввезення товару на митну територію України;
технічного паспорта або іншого документа заводу - виробника товару, у якому зазначено, що товар призначений для виробництва та/або споживання біологічних видів палива;
довідки або виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
3) оригінал експертного висновку Торгово-промислової палати України або регіональної торгово-промислової палати щодо визначення кодів товарів згідно з УКТЗЕД.
2. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Послуга надається безоплатно.
3. Строк надання адміністративної послуги
Висновок про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні (далі - Висновок), або лист-відмова в його видачі надається протягом 30 календарних днів з дати реєстрації документів у Міністерстві.
Якщо результати розгляду поданих документів не дають можливості прийняти обґрунтоване рішення щодо видачі Висновку, Міністерство може звернутися до галузевих центральних органів виконавчої влади, Торгово-промислової палати України та інших спеціалізованих (експертних) установ або підприємств для отримання інформації стосовно виробництва товарів або їх аналогів в Україні, необхідної для видачі висновку. У такому разі строк видачі висновку продовжується до надходження інформації від вказаних установ або підприємств, але не більше ніж на 30 календарних днів, про що Міністерство письмово повідомляє заявника.
4. Результат надання адміністративної послуги
Висновок про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні, або лист-відмова в його видачі.
5. Можливі способи отримання відповіді
Висновок або лист-відмова в його видачі надається засобами поштового зв'язку або безпосередньо суб'єкту господарювання чи його представникові за умови надання оригіналу належним чином оформленої довіреності на його отримання та документа, що посвідчує особу.
6. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
постанова Кабінету Міністрів України від 18.05.2011 № 581 "Про затвердження Порядку ввезення на митну територію України техніки, обладнання, устаткування, технічних та транспортних засобів, що використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива";
наказ Мінекономрозвитку від 23.08.2011 № 42 "Про порядок видачі висновків про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні".
Директор департаменту
зовнішньоекономічної
діяльності


Ю.О. Петровський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі ліцензії на імпорт товарів
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Повний пакет документів надсилається (за вибором здобувача ліцензії) поштовим відправленням з описом вкладення або подається особисто через поштову скриньку Мінекономрозвитку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, поштовий індекс: 01008, або в електронній формі - через Єдиний державний портал адміністративних послуг: www.my.gov.ua.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-12, (044) 200-47-73*37-08, (044) 200-47-73*37-09, (044) 200-47-73*37-21, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Видача документів за результатами надання адміністративних послуг здійснюється за графіком: у робочі дні з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45. У вихідні та святкові дні видача документів не здійснюється.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 829 від 20.07.2015; в редакції Наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017, № 1125 від 10.08.2018 )
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги до Мінекономрозвитку відповідно до пункту 2 Положення про порядок ліцензування імпорту товарів, затвердженого наказом Мінекономіки від 14.09.2007 № 302 (далі - Положення), подаються такі документи:
лист-звернення щодо оформлення ліцензії з гарантією сплати державного збору за її видачу;
заявка на одержання ліцензії на імпорт за формою, встановленою наказом Мінекономіки від 14.09.2007 № 302;
копія зовнішньоекономічного договору (контракту), усі додатки та специфікації до нього, завірені в установленому законодавством порядку;
оригінал погодження відповідного уповноваженого органу виконавчої влади (у випадках, визначених Кабінетом Міністрів України).
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Розмір плати за видачу ліцензії становить:
у режимі неавтоматичного ліцензування - 780 гривень;
у режимі автоматичного ліцензування - 220 гривень.
4. Строк надання адміністративної послуги
Відповідно до статті 16 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність" (далі - Закон) ліцензування імпорту товарів здійснюється у формі автоматичного або неавтоматичного ліцензування.
У разі запровадження режиму автоматичного ліцензування строк видачі ліцензії не повинен перевищувати 10 робочих днів від дати одержання заявки та інших необхідних документів, що відповідають установленим вимогам.
У разі запровадження режиму неавтоматичного ліцензування строк розгляду заявок не повинен перевищувати 30 днів від дати їх одержання, якщо заявки розглядаються в порядку їх надходження, та більше 60 днів від дати закінчення оголошеного строку приймання заявок, якщо всі вони розглядаються одночасно.
5. Результат надання адміністративної послуги
Ліцензія на імпорт товарів.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Видача ліцензії здійснюється за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу платіжного доручення з оригінальною відміткою банку про сплату державного збору за видачу ліцензії в розмірі, установленому Кабінетом Міністрів України.
Ліцензія видається фізичній особі - суб'єкту підприємницької діяльності, керівнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за наявності документа, що посвідчує їх особу, або уповноваженому представнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу оригіналу довіреності, що засвідчує право на отримання ліцензії, та документа, що посвідчує особу представника.
( Пункт 6 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017 )
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
щорічна постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліків товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот";
постанова Кабінету Міністрів України від 18.05.2005 № 362 "Про встановлення розміру збору за видачу експортних (імпортних) ліцензій";
наказ Мінекономіки та з питань європейської інтеграції від 01.04.2004 № 122 "Про затвердження Порядку розгляду заявок на видачу ліцензії у сфері нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності";
наказ Мінекономіки від 14.09.2007 № 302 "Про затвердження нормативно-правових актів щодо ліцензування імпорту товарів та внесення змін до Порядку розгляду заявок на видачу ліцензій у сфері нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Міністерстві економіки України".
Директор департаменту
зовнішньоекономічної
діяльності


Ю.О. Петровський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі ліцензії на експорт товарів
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Повний пакет документів надсилається (за вибором здобувача ліцензії) поштовим відправленням з описом вкладення або подається особисто через поштову скриньку Мінекономрозвитку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, поштовий індекс: 01008, або в електронній формі - через Єдиний державний портал адміністративних послуг: www.my.gov.ua.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-12, (044) 200-47-73*37-08, (044) 200-47-73*37-09, (044) 200-47-73*37-21, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Видача документів за результатами надання адміністративних послуг здійснюється за графіком: у робочі дні з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45. У вихідні та святкові дні видача документів не здійснюється.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 829 від 20.07.2015; в редакції Наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017, № 1125 від 10.08.2018 )
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги до Мінекономрозвитку відповідно до пункту 2 Положення про порядок ліцензування експорту товарів, затвердженого наказом Мінекономіки від 09.09.2009 № 991 (далі - Положення), подаються такі документи:
заявка на видачу ліцензії на експорт за формою, затвердженою наказом Мінекономіки від 09.09.2009 № 991;
лист-звернення щодо оформлення ліцензії з гарантією сплати державного збору за її видачу;
копія зовнішньоекономічного договору (контракту), усі додатки та специфікації до нього, засвідчені в установленому законодавством порядку;
експертний висновок (оригінал) з визначенням країни походження та коду товару відповідно до УКТЗЕД, який видається Торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово-промисловою палатою;
інші документи, вимоги щодо подання яких встановлені законодавством України.
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Розмір плати за видачу ліцензії становить:
у режимі неавтоматичного ліцензування - 780 гривень;
у режимі автоматичного ліцензування - 220 гривень.
4. Строк надання адміністративної послуги
Відповідно до статті 16 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність" (далі - Закон) ліцензування експорту товарів здійснюється у формі автоматичного або неавтоматичного ліцензування.
У разі запровадження режиму автоматичного ліцензування строк видачі ліцензії не повинен перевищувати 10 робочих днів від дати одержання заявки та інших необхідних документів, що відповідають установленим вимогам.
У разі запровадження режиму неавтоматичного ліцензування строк розгляду заявок не повинен перевищувати 30 днів від дати їх одержання, якщо заявки розглядаються в порядку їх надходження, та більше 60 днів від дати закінчення оголошеного строку приймання заявок, якщо всі вони розглядаються одночасно.
5. Результат надання адміністративної послуги
Ліцензія на експорт товарів.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Видача ліцензії здійснюється за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу платіжного доручення з оригінальною відміткою банку про сплату державного збору за видачу ліцензії в розмірі, установленому Кабінетом Міністрів України.
Ліцензія видається фізичній особі - суб'єкту підприємницької діяльності, керівнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за наявності документа, що посвідчує їх особу, або вповноваженому представникові суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу оригіналу довіреності, що засвідчує право на отримання ліцензії, та документа, що посвідчує особу представника.
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
щорічна постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліків товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот";
постанова Кабінету Міністрів України від 18.05.2005 № 362 "Про встановлення розміру збору за видачу експортних (імпортних) ліцензій";
наказ Мінекономіки від 09.09.2009 № 991 "Про порядок ліцензування експорту товарів";
наказ Мінекономіки та з питань європейської інтеграції від 01.04.2004 № 122 "Про затвердження Порядку розгляду заявок на видачу ліцензії у сфері нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності".
Директор департаменту
зовнішньоекономічної
діяльності


Ю.О. Петровський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі дозволу на імпорт товарів
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, 6-й під'їзд.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-14, (044) 200-47-73*37-17, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
( Абзац другий пункту 1 в редакції Наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 524 від 06.05.2014, № 847 від 12.06.2017 )
Контактний телефон: (044) 253-52-75, (044) 253-41-22, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 829 від 20.07.2015 )
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги до Мінекономрозвитку відповідно до пункту 2.3 Порядку видачі дозволів на імпорт в Україну товарів, щодо яких застосовані заходи нагляду або регіонального нагляду згідно з рішеннями Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції від 06.03.2003 № 52 (далі - Порядок), подається заява на оформлення дозволу за встановленою цим наказом формою.
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Дозвіл на імпорт видається на безоплатній основі.
4. Строк надання адміністративної послуги
Відповідно до пункту 3.2 Порядку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів розглядає заяву та приймає рішення про видачу дозволу або відмову в його видачі.
5. Результат надання адміністративної послуги
Дозвіл на імпорт товарів.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Видача заявнику дозволу на імпорт здійснюється лише за наявності оформленого доручення на його одержання.
Дозвіл на імпорт видається в одному примірнику.
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
наказ Мінекономіки та з питань європейської інтеграції від 06.03.2003 № 52 "Про порядок видачі дозволів на імпорт в Україну".
Директор департаменту
зовнішньоекономічної
діяльності


Ю.О. Петровський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі спеціальної ліцензії
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Повний пакет документів надсилається (за вибором здобувача ліцензії) поштовим відправленням з описом вкладення або подається особисто через поштову скриньку Мінекономрозвитку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, поштовий індекс: 01008, або в електронній формі - через Єдиний державний портал адміністративних послуг: www.my.gov.ua.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-12, (044) 200-47-73*37-08, (044) 200-47-73*37-09, (044) 200-47-73*37-21, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Видача документів за результатами надання адміністративних послуг здійснюється за графіком: у робочі дні з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45. У вихідні та святкові дні видача документів не здійснюється.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 829 від 20.07.2015; в редакції Наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017, № 1125 від 10.08.2018 )
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги до Мінекономрозвитку відповідно до пункту 2.3 Порядку ліцензування імпорту в Україну, щодо якого застосовуються спеціальні заходи згідно з рішеннями Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції від 01.08.2002 № 232 (далі - Порядок), подаються такі документи:
лист-звернення щодо оформлення спеціальної ліцензії, у якому заявник зобов'язується сплатити державний збір за її оформлення;
заявка на одержання спеціальної ліцензії, оформлена належним чином;
копія контракту з додержанням вимог рішення Комісії, а також усі додатки і специфікації до нього, засвідчені в установленому порядку керівником суб'єкта підприємницької діяльності;
копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку;
оригінал сертифіката про проходження товару, виданого уповноваженими органами країни експорту, та його копія;
акт експертизи товару, виданий Торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово-промисловою палатою, з визначенням коду товару згідно з УКТЗЕД.
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Розмір плати за видачу ліцензії становить - 780 гривень.
4. Строк надання адміністративної послуги
Мінекономрозвитку відповідно до пункту 3.2 Порядку протягом 15 робочих днів розглядає подані документи та приймає рішення про видачу ліцензії або відмову в її видачі.
5. Результат надання адміністративної послуги
Заявник отримує ліцензію за формою, що встановлена Інструкцією з оформлення спеціальних ліцензій, затвердженою наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції від 01.08.2002 № 232.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Видача ліцензії здійснюється за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу платіжного доручення з оригінальною відміткою банку про сплату державного збору за видачу ліцензії в розмірі, установленому Кабінетом Міністрів України.
Ліцензія видається фізичній особі - суб'єкту підприємницької діяльності, керівнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за наявності документа, що посвідчує їх особу, або уповноваженому представнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу оригіналу довіреності, що засвідчує право на отримання ліцензії, та документа, що посвідчує особу представника.
Спеціальна ліцензія видається в одному примірнику.
( Пункт 6 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017 )
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
постанова Кабінету Міністрів України від 18.05.2005 № 362 "Про встановлення розміру збору за видачу експортних (імпортних) ліцензій";
відповідне рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі;
наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції від 01.08.2002 № 232 "Про порядок ліцензування імпорту товарів в Україну, які є об'єктом застосування спеціальних заходів".
Директор департаменту
зовнішньоекономічної
діяльності


Ю.О. Петровський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі разової (індивідуальної) ліцензії
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Повний пакет документів надсилається (за вибором здобувача ліцензії) поштовим відправленням з описом вкладення або подається особисто через поштову скриньку Мінекономрозвитку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, поштовий індекс: 01008, або в електронній формі - через Єдиний державний портал адміністративних послуг: www.my.gov.ua.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-12, (044) 200-47-73*37-08, (044) 200-47-73*37-09, (044) 200-47-73*37-21, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Видача документів за результатами надання адміністративних послуг здійснюється за графіком: у робочі дні з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45. У вихідні та святкові дні видача документів не здійснюється.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 829 від 20.07.2015; в редакції Наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017, № 1125 від 10.08.2018 )
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги до Мінекономрозвитку відповідно до пункту 2.2 Положення про порядок видачі разових (індивідуальних) ліцензій, затвердженого наказом Мінекономіки від 17.04.2000.№ 47 (далі - Положення), подаються такі документи:
лист-звернення щодо оформлення ліцензії в довільній формі, підписаний керівником суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності, на офіційному бланку;
заявка на одержання ліцензії за встановленою формою;
копія контракту, специфікацій, додатків та інших документів, які є невід'ємними частинами контракту, завірені керівником підприємства;
копія свідоцтва про державну реєстрацію, завірена керівником підприємства;
сертифікат про походження товару або експертний висновок з визначенням країни походження та коду товару відповідно до УКТЗЕД (подаються тільки для одержання ліцензії на експорт товарів).
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Розмір плати за видачу ліцензії становить 0,2% вартості товару, робіт, послуг за зовнішньоекономічною операцією.
4. Строк надання адміністративної послуги
Мінекономрозвитку відповідно до пункту 2.10 Положення протягом 15 робочих днів розглядає подані документи та приймає рішення про видачу ліцензії або відмову в її видачі.
Відповідно до пункту 2.12 Положення, якщо виконання зовнішньоекономічної операції суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності розпочалося до моменту застосування до нього або його іноземного контрагента спеціальної санкції, то суб'єкт отримує разову (індивідуальну) ліцензію на цю операцію протягом п'яти робочих днів після документального підтвердження факту виконання частини цієї операції.
5. Результат надання адміністративної послуги
Заявник отримує ліцензію за формою, встановленою Положенням.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Видача ліцензії здійснюється за умови подання до Міністерства економічного розвитку І торгівлі України або уповноваженого органу платіжного доручення з оригінальною відміткою банку про сплату державного збору за видачу ліцензії в розмірі, установленому Кабінетом Міністрів України.
Ліцензія видається фізичній особі - суб'єкту підприємницької діяльності, керівнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за наявності документа, що посвідчує їх особу, або уповноваженому представнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу оригіналу довіреності, що засвідчує право на отримання ліцензії, та документа, що посвідчує особу представника.
Ліцензія не підлягає передачі іншим юридичним особам.
Ліцензія видається у двох примірниках.
( Пункт 6 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017 )
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
постанова Кабінету Міністрів України 21.04.98 № 524 "Про державний збір за видачу разових (індивідуальних) ліцензій із суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, що порушили Закон УРСР "Про зовнішньоекономічну діяльність";
наказ Мінекономіки від 17.04.2000 № 47 "Про затвердження Положення про порядок видачі разових (індивідуальних) ліцензій".
Директор департаменту
зовнішньоекономічної
діяльності


Ю.О. Петровський
( Інформаційну картку адміністративної послуги з видачі ліцензії (переоформлення, видачі копій та дублікатів ліцензій) на вид господарської діяльності - експорт, імпорт дисків для лазерних систем зчитування, матриць виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 829 від 20.07.2015 )
( Інформаційну картку адміністративної послуги з видачі ліцензії на право імпорту, експорту спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 541 від 04.12.2019 )( Інформаційну картку адміністративної послуги з реєстрації зовнішньоекономічних контрактів (договорів) на здійснення експортних операцій з брухтом чорних металів, брухтом легованих чорних металів та брухтом кольорових металів виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
(у редакції наказу
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
від 22 березня 2019 року № 509
)
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Прийом документів, необхідних для надання адміністративної послуги, здійснюється:
поштою за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, поштовий індекс: 01008;
через Єдиний державний портал адміністративних послуг;
особисто у паперовому вигляді через скриньку для кореспонденції Мінекономрозвитку, що знаходиться за адресою: 6 під'їзд, вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ.
Контактний телефон: (044) 200-47-73, додаткові номери: 3535, 3703, 3704, 3713, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги до Мінекономрозвитку відповідно до пункту 3 Порядку видачі висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2019 № 104 (далі - Порядок), подаються такі документи:
заява на одержання висновку за формою, затвердженою Мінекономрозвитку, що містить відомості про стан виконання зовнішньоекономічного договору (контракту) на момент звернення та обґрунтування необхідності продовження установленого строку розрахунків на певний період;
копії зовнішньоекономічного договору (контракту), усіх специфікацій, додатків, додаткових угод та інших документів, які є невід'ємними частинами договору (контракту), засвідчені в установленому законодавством порядку. У разі коли зовнішньоекономічний договір (контракт) укладено іноземною мовою, резидент додає його переклад на українську мову;
копії документів, що підтверджують здійснення операції з експорту (імпорту) товарів, зокрема платіжних банківських документів, довідок банків, митних декларацій, коносаментів, транспортних документів, актів приймання-передачі товару (виконання робіт, надання послуг), засвідчені в установленому законодавством порядку;
копії листів, повідомлень, які обумовлюють та обґрунтовують необхідність продовження установлених строків розрахунків, засвідчені в установленому законодавством порядку.
У разі коли документи подано резидентом в електронній формі у вихідний, святковий, інший неробочий день або в неробочий час робочого дня, днем подання таких документів вважається перший робочий день, що настає за таким днем.
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Висновок видається на безоплатній основі.
4. Строк надання адміністративної послуги
Мінекономрозвитку відповідно до пункту 4 Порядку протягом 10 робочих днів розглядає подані документи та приймає рішення про видачу висновку або відмову у видачі такого висновку.
5. Перелік підстав для відмови у видачі висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком
У видачі висновку може бути відмовлено у разі:
у поданих резидентом документах виявлено недостовірну інформацію;
документи подано з порушенням вимог, зазначених у пункті 3 Порядку , у тому числі вимог щодо комплектності та оформлення документів;
заява, додані до неї документи (документ) підписані (засвідчені) особою, яка не має на це повноважень;
у зовнішньоекономічному договорі (контракті) відсутні істотні умови договору, передбачені законодавством;
операція резидента з експорту (імпорту) товарів не належить до окремої операції, визначеної пунктом 2 Порядку ;
операція резидента здійснюється з товарами, що включені до переліку товарів, за якими звернення про видачу висновку залишаються без розгляду, згідно з додатком до Порядку ;
продовження строків розрахунків виконання зовнішньоекономічного договору (контракту) за операцією з експорту (імпорту) товарів зумовлено форс-мажорними обставинами;
у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутні відомості про резидента або наявні відомості про його припинення.
6. Результат надання адміністративної послуги
Висновок або відмова у наданні висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком.
7. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Висновок видається резиденту в паперовому вигляді за наявності документа, що посвідчує його особу, або уповноваженому представникові резидента за умови подання до Мінекономрозвитку оригіналу довіреності, що засвідчує право на одержання висновку, та документа, що посвідчує особу представника.
Видача висновку, оформленого в електронній формі, здійснюється шляхом його надсилання через Єдиний державний портал адміністративних послуг до персонального кабінету резидента (за його наявності), зазначеного у заяві на одержання висновку, протягом одного робочого дня з дня видачі висновку.
Повідомлення про відмову у видачі висновку надсилається резиденту поштою на адресу його місцезнаходження та/або в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг до персонального кабінету резидента (за його наявності) не пізніше наступного робочого дня з дня прийняття рішення про відмову у видачі висновку. За вибором резидента повідомлення про відмову у видачі висновку може бути отримано резидентом особисто.
8. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
постанова Кабінету Міністрів України від 13.02.2019 № 104 "Про затвердження Порядку видачі висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком";
наказ Мінекономрозвитку від 27.02.2019 № 329 "Про затвердження форми заяви на одержання висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком, та Інструкції щодо її заповнення, форми висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком.
( Інформаційна картка в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 509 від 22.03.2019 )
Директор департаменту
зовнішньоекономічної
діяльності


Ю.О. Петровський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі дозволу на реекспорт товарів іноземного походження та товарів українського походження
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Прийом документів, необхідних для надання адміністративної послуги, здійснюється поштою за адресою: м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, поштовий індекс: 01008
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-14, (044) 200-47-73*37-17, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
( Абзац другий пункту 1 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 847 від 12.06.2017 )( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 829 від 20.07.2015 )
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
2.1. Для одержання адміністративної послуги з видачі дозволу на реекспорт товарів іноземного походження до Мінекономрозвитку відповідно до пункту 2.1 Положення про порядок оформлення та видачі Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України дозволів на реекспорт товарів іноземного походження та товарів українського походження, затвердженого наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції від 10.02.2004 № 52 (далі - Положення), подаються такі документи: