• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про застосування в цивільній авіації України "Авіаційних правил України. Частина 36 "Норми льотної придатності. Шум повітряних суден", НЛП(CS)-36"

Державна авіаційна служба України | Наказ, Норми, Правила від 03.06.2013 № 397
Реквізити
  • Видавник: Державна авіаційна служба України
  • Тип: Наказ, Норми, Правила
  • Дата: 03.06.2013
  • Номер: 397
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна авіаційна служба України
  • Тип: Наказ, Норми, Правила
  • Дата: 03.06.2013
  • Номер: 397
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
03.06.2013 № 397
Про застосування в цивільній авіації України "Авіаційних правил України. Частина 36 "Норми льотної придатності. Шум повітряних суден", НЛП(CS)-36"
Відповідно до статей 11, 84 Повітряного кодексу України , Закону України "Про Загальнодержавну програму адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу" , з метою впровадження в Україні вимог міжнародних і європейських стандартів
НАКАЗУЮ:
1. Застосувати в цивільній авіації України "Авіаційні правила України. Частина 36 "Норми льотної придатності. Шум повітряних суден", НЛП(CS)-36", що додаються.
2. Департаменту правового та адміністративного забезпечення забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному сайті.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови О. В. Гречко.
Голова
Державіаслужби України

А.А. Колісник
Додаток
до наказу Державіаслужби України
03.06.2013 № 397
АВІАЦІЙНІ ПРАВИЛА УКРАЇНИ.
Частина 36
"Норми льотної придатності. Шум повітряних суден", НЛП(CS)-36"
Преамбула
Нижче наведені переліки пунктів, до яких внесені зміни згідно з Поправками до "Certification Specification for Aircraft Noise CS-36". У разі розбіжності між текстом цих правил та текстом CS-36, перевага надається тексту CS-36 на англійській мові.
НЛП(CS)-36
Первинне видання, включаючи Поправки 1, 2 та 3 до CS-36.
CS-36
Поправка 3, чинна з 29.01.2013:
Титульна сторінкаПереглянуто
Книга 2
• GM 36.1 (a) - (c)Переглянуто
• GM 36.1 (d) - (r) Поправки 2Видалено
• GM 36.1 (d) - (i)Додано
• GM 36.1 кінцева частинаПереглянуто
Поправка 2, чинна з 07.09.2009:
Книга 2
• GM 36.1 (p)Переглянуто
• GM 36.1 (q)Переглянуто
• GM 36.1 (r)Додано
• GM 36.1 кінцева частинаПереглянуто
Поправка 1, чинна з 03.04.2007:
Титульна сторінкаПереглянуто
ЗмістДодано сторінку зі змістом
ПреамбулаДодано преамбулу
Книга 1Переглянуто титульну сторінку
Книга 2
• AMC 36.1 (a) - (i)Переглянуто
• GM 36.1 (a) - (h), (j) та (q)Переглянуто
• GM 36.1 (i)Видалено та зарезервовано
• GM 36.1Переглянута кінцева частина
Книга 1
Вимоги до рівня шуму
НЛП(CS) 36.1 Шум повітряних суден
(Див. AMC 36.1 та GM 36.1)
Повітряне судно повинно бути розроблено у відповідності до вимог, які застосовуються до рівнів шуму, що визначені у пункті 21A. 18 (a).
Книга 2
Прийнятні методи визначення відповідності та керівні матеріали
AMC 36.1 Шум повітряних суден
Прийнятні методи визначення відповідності шуму повітряних суден визначені:
(a) для літаків, для яких застосовується Глава 2 Додатка 16 до Чиказької Конвенції -1, Том I, Частина II - в Доповненні 1 до Додатка 16, Том I;
__________
(b) для літаків, для яких застосовується Глава 3 Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I, Частина II - в Доповненні 2 до Додатка 16, Том I;
(c) для літаків, для яких застосовується Глава 4 Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I, Частина II - в Доповненні 2 до Додатка 16, Том I;
(d) для літаків, для яких застосовується Глава 5 Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I, Частина II - в Доповненні 2 до Додатка 16, Том I;
(e) для літаків, для яких застосовується Глава 6 Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I, Частина II - Доповнення 3 до Додатка 16, Том I;
(f) для вертольотів, для яких застосовується Глава 8 Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I, Частина II - Доповнення 2 до Додатка 16, Том I;
(g) для літаків, для яких застосовується Глава 10 Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I, Частина II - Доповнення 6 до Додатка 16, Том I;
(h) для вертольотів, для яких застосовується Глава 11 Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I, Частина II - Доповнення 4 до Додатка 16, Том I; та
(i) для літаків, для яких застосовується Глава 12 Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I, Частина II - Доповнення 1 до Додатка 16, Том I.
GM 36.1 Шум повітряних суден
Керівні матеріали із застосування технічних умов для сертифікації авіаційного шуму визначені:
(a) щодо формул для розрахунку рівня шуму в залежності від злітної маси - в Доповненні A до Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I;
(b) для оцінки альтернативного методу вимірювання шуму вертольоту під час заходу на посадку - в Доповненні D до Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I;
(c) для застосовних вимог із сертифікації шуму для гвинтових літаків - в Доповненні D до Додатка 16 до Чиказької Конвенції , Том I;
(d) для загальних керівних вказівок - в Розділі 2 Технічного керівництва з охорони навколишнього середовища Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), Том I;
(e) для технічних методик, що застосовуються для сертифікації з шуму більш ніж одного типу повітряного судна - в Главі 3 Технічного керівництва з охорони навколишнього середовища Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), Том I;
(f) для керівних вказівок щодо дозвукових реактивних літаків, гвинтових літаків вагою понад 8616 кг та вертольотів, які оцінені за Доповненням 2 Тому I Додатка 16 до Чиказької Конвенції - в Главі 4 Технічного керівництва з охорони навколишнього середовища Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), Том I;
(g) для керівних вказівок щодо гвинтових літаків, вага яких не перевищує 8616 кг, які оцінені за Доповненням 6 Тому 1 Додатка 16 до Чиказької Конвенції - в Главі 5 Технічного керівництва з охорони навколишнього середовища Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), Том I;
(h) для керівних вказівок щодо вертольотів, вага яких не перевищує 3 175 кг, які оцінені за Доповненням 4 Тому 1 Додатка 16 до Чиказької Конвенції - в Главі 6 Технічного керівництва з охорони навколишнього середовища Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), Том I; та
(i) для керівних вказівок щодо повітряних суден при повторній сертифікації - в Главі 9 Технічного керівництва з охорони навколишнього середовища Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), Том I.
Зроблені в цих Нормах льотної придатності посилання на Технічне керівництво з охорони навколишнього середовища ICAO, Том I є посиланням на Doc. 9501 ICAO - Технічне керівництво ICAO з охорони навколишнього середовища, Том I - Методики сертифікації з шуму повітряних суден, Первинне видання 2010.
( Текст взято з сайту Державіаслужби України http://www.avia.gov.ua )